s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אובמה, ביבי והבחירות בשתי המדינות
מאת: ד"ר אורי מילשטיין  |  22/02/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הצביעות של השמאל
  ראומה   22/02/15 12:57
השמאל, כולל "מרכז-שמאל" נוהג בצביעות ברורה, בהתנגדותו לנאומו של נתניהו בקונגרס. כל אלה השואפים "להחליף את ביבי", מאינטרסים פוליטיים וכלכליים-אישיים, ומלגלגים על התנגדותו הנמרצת להסכם אובמה-איראן, נוהגים כאילו נודע להם מפי השכינה, או לפחות ממקורות מהמנים, כי אין לאירנים, ולא תהיה להם יכולת גרעינית. הם מרשים לעצמם לשקר, ללכלך ולהשמיץ את ראש הממשלה, ו"אחרינו המבול"!
כתוב תגובה ל- ראומה
זה המאפיין במערכות בחירות
  דמוקרטיות   22/02/15 15:08
כתוב תגובה ל- דמוקרטיות
2
כאמור אובמה רע לישראל
  or or   22/02/15 13:07
מעדיף יחסים עם אירן המוסלמית על פני ישראל היהודית!
כתוב תגובה ל- or or
אובמה נבחר להיות טוב לארה"ב,
  לא לישראל   22/02/15 15:20
כתוב תגובה ל- לא לישראל
אובמה רע לארה"ב ולעולם כולו,
  עובדות קובעות   22/02/15 20:56
כתוב תגובה ל- עובדות קובעות
על כך מתנהל ויכוח
  בארה"ב   23/02/15 14:34
כתוב תגובה ל- בארה"ב
3
אולי המניעים של אובמה אינם
  כנרת   22/02/15 14:10
כל כך נסתרים. בל נשכח. אובמה הוא חצי מוסלמי, וככזה הוא מכריז שאמריקה היא גם מוסלמית, וככזה הוא לא מגדיר את הטרור המוסלמי ככזה, ומה שקובע אצלו זה הדם המוסלמי, ופסוקים מן הקוראן.
כתוב תגובה ל- כנרת
שימו לב למתחזים הקופצים בראש
  צייד מתחזים   22/02/15 14:33
תמיד הראשונים שמגיבים למילשטיין הם ראומה או כנרת מאותה כתובת 89.139.3.134.גם ראומה וגם כנרת הן למעשה שפרה מילשטיין אשתו של אורי. ויש גם את or or.. ששייך = שייכת =בוודאות למשפחה הקרובה.אז על מי אתם חושבים לעבוד???
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
את המתחזה
  הראשי   22/02/15 15:28
כתוב תגובה ל- הראשי
מילשטיין מדוע אינך חותם בשמך?
  צייד מתחזים   22/02/15 17:18
ומה עם התגובה לחשדנית????? תהיה גבר לשם שינוי,תתנצל בשמה.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
ומדוע אתה אינך חותם בשמך?
  מבקר דיונים   22/02/15 18:08
כתוב תגובה ל- מבקר דיונים
חזרת מהקרוז דינוזאור קשיש?
  אלפרדו ב' הצעיר   23/02/15 13:34
בטח אתה אחד מהמילשטיינים מוכי השיטיון מקפה אלפרדו?
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
4
מסתבר שאתה גם פובליציסט
  סניל   22/02/15 16:09
מהמעלה הראשונה. תמשיך לתת בראש
כתוב תגובה ל- סניל
כל זמן שיהיה לי ראש
  אורי מילשטיין   22/02/15 16:28
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
5
חן חן על ניתוח המצב וההסבר
  יחיאל מיכאלי   22/02/15 19:51
כתוב תגובה ל- יחיאל מיכאלי
6
הכתבה לא משהו
  סתאם אחד   22/02/15 19:58
הייתי מצפה לקצת יותר תוכן. אין בכתבה דבר שלא ידענו והבנו בעצמינו. ובקיצור: אם אין מה לומר אז שותקים.
כתוב תגובה ל- סתאם אחד
אז למה לא
  שתקת?   22/02/15 21:28
כתוב תגובה ל- שתקת?
7
בעל המאמר כותב:
  לנאום תהיה השפעה   22/02/15 20:45
"הנאום מכל מקום לא ימנע מאובמה לקבל את החלטותיו.....". אולי, אך יחד עם זאת הנאום כפי הנראה יקומם את חברי הקונגרס, את מערכות העתונים, את העם האמריקני (ואת האירופים?) נגד ההסכם ההולך ונרקם. שמא תרחיש זה יביא לביטול ההסכם בסופו של דבר?
כתוב תגובה ל- לנאום תהיה השפעה
לזה, בכל אופן, מקווה נתניהו
  אורי מילשטיין   23/02/15 09:11
וכראש ממשלה יש לו זכות, אף חובה, לנסות לממש תקווה זאת.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
8
לתמוך בנאום
  באום   22/02/15 21:31
אובמה מתנגד לנאום נתניהו קודם כל מההיבט האישי.נתניהו יושב לאובמה על הווריד כבר שש שנים ולא מרפה.אם ראשי הממשלות שהיו בעבר,הסתכלו על נשיא ארה"ב ועל הממשל מלמטה למעלה,הרי שנתניהו מסתכל אליהם בגובה העיניים.הבעיה שעל אובמה הוא מסתכל קצת מעל גובה העיניים ואובמה,שלא התבגר הרבה מאז היותו סטודנט,לא יכול לסבול את זה.זאת אחת הסיבות שהוא עושה את כל המאמצים שנתניהו ירד מהשלטון,שנתניהו לא יכובד בעולם וכמובן,שלא ינאם בקונגרס.ישנן עוד סיבות שמילשטיין מנה אותן אבל לגבינו חשוב מה עושה נתניהו ולא מה עושה אובמה.אנחנו נמצאים בפרשת דרכים ביחסנו עם העולם שהבין פתאום שישראל היא לא אותה מדינה שהם חשבו שתקום.כמו שהמערב עזב את הקולוניות אבל המשיך וממשיך עד היום לשלוט שם,כך חשב המערב יקרה עם ישראל.כלומר,מדינה שתיהיה כלי בידי המערב ותעשה מה שאומרים לה.כשהסתבר למערב שישראל היא לא בדיוק מה שהם חשבו והיא תופסת עצמאות,הם החלו לפתח את הגל האנטי ישראלי שאנחנו עדים לו היום.את הפלונטר הזה,שנוצר בין ישראל למערב,פותרים רק בדרך אחת והיא שבירת כלים ויצירת מציאות אחרת.אין דרך אחרת.נאומו של נתניהו בקונגרס הוא אמירה חד משמעית לארצות המערב שאנחנו הולכים בדרך שלנו על אפם וחמתם.כלומר,אני נתניהו,אומר למנהיגי אירופה שהחליטו להתלבש עלינו שיסתכלו עלי טוב כשאני עומד בקונגרס של המעצמה החזקה בעולם ונכנס ראש בראש עם נשיא ארצות הברית.אם אני עושה את זה,אתם קטנים לידי ודיר באלק.זאת אחת המשמעויות של נאום נתניהו בקונגרס אבל לא היחידה.אנחנו כישראלים חייבים לתמוך בנאום ולזרוק לשולי הדרך את הרופסים והנרפים,אלה שמרטיבים במכנסיים כל פעם שהפריץ משמיע קול.הם עוד לא יצאו מהגולה ועדיין לא זקפו ראש.
כתוב תגובה ל- באום
לא ניתן לחזות בדיוק מה תהיינה
  אורי מילשטיין   23/02/15 11:15
ההתפתחויות אחרי הנאום, ודווקא משום כך, מכיוון שנתניהו הוא ראש ממשלה נבחר, במדינה דמוקרטית, יש לתמוך בפעילותו מול איומים חיצוניים.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
9
אין ספק שתגובתו תמוהה
  אהרון שחר   22/02/15 22:02
משתולל כמו פיל היסטרי כדי לסתום פיות. יהרוס קשר דיפלומטי עם מדינה בגלל התעקשות מוזרה לסתום פיות? מוזר. הסיבה היא ככל הנראה כפולה: 1. הוא לא רוצה שנתניהו יקבל כבוד ותשומת לב שיעזרו לו להבחר. 2. הוא מפחד לחטוף. אמנם בנימוס ובעקיפין, אבל ביקורת קטלנית של נתניהו עלולה להציג אותו כחתיכת כשלון.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
10
אובמה מתנגד לחשיפת האמת
  חשדנית   22/02/15 22:18
לדעתי, ביבי יחשוף את מה שידוע לישראל על אובמה ותכנית הגרעין של איראן, מה שיכול להיות אסון לאובמה ולארה"ב בכלל ויחשוף את התכנונים המוסלמים שלו. לכן, ביבי צריך להיזהר מאוד שהם לא ירצחו אותו, כמו שהם רגילים לעשות. אפילו את הנשיא שלהם ג'ון קנדי הם רצחו בלי שום בעיה, כל שכן ראש ממשלה של מדינה בגודל קופסת גפרורים...וביבי צריך להיזהר גם מהשב"כ, שלא יבגוד בנו עוד פעם
כתוב תגובה ל- חשדנית
התואר חשדנית מגיע לך
  שבץ חלובה   23/02/15 00:20
גם אני מסכים שהם כלומר הרעים יעשו הכל כדי לסתום לביבי את הפה וזה כולל גם חיסול. לכן עליו להזהר ולהקיף את עצמו בשומרי ראש וכן ללבוש שחפ"ץ ולהסתיר את סדר היום שלו ואת מסלול נסיעתו לקונגרס. אצלם לסגור לו את הפה הפך להיות לפרויקט לאומי.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
חלובה, ראיתי אתמול בטלוויזיה
  חשדנית   23/02/15 17:22
בערוץ 8 את התכנית על הנשיא ניקסון, והזדעזעתי !! התכנית הייתה מורכבת רק מקלטות אודיו של ניקסון ועוזריו, 23 קלטות משיחות טלפון שלו עם בעלי המישרות הכי גבוהות במימשל האמריקאי ובבית הלבן, קלטות שאושרו לפרסום עם מותו של ניקסון החל מ-1994. ומה שהם אמרו שם זה לזה - מחריד ! איך שהם משקרים על ימין ועל שמאל, שקרים שהם סיפרו לעם שלהם על המלחמה בוויטנאם ועוד דברים. כולל הוראה לשים האזנות לקיסינג'ר ולעוזרים של ניקסון וגם לסנטור קנדי (אח של), ואפילו דיברו שם על לרצוח את קנדי, ולהשתיק עוד כמה אנשים. ועוד אמרו שראש ה-CIA בעצמו מסכים לכל מה שהנשיא יטיל עליו כולל ה-כ-ל...המימשל האמריקאי פשוט מסוכן. אסור לסמוך עליו. אפילו הם בעצמם אומרים את זה. הבעיה שיכול להיות שגם השב"כ שלנו משתף אתם פעולה. ע"ע רצח רבין....על אחת כמה וכמה שביבי צריך להיזהר כשאובמה תוקף אותו. אגב, קראתי במקרה בעיתון ידיעות של שבוע שעבר שגם פה קוראים לעשות משהו לנתניהו - העיתונאי/סופר מאיר שלו כתב שצריך לעשות ה-כ-ל כדי למנוע מנתניהו לעזוב את הארץ. לדוגמא - מי שחולה בשפעת שיתעטש לידו...עד כדי כך הם הגיעו, הנבלות האלה
כתוב תגובה ל- חשדנית
11
ד״ר מילשטיין, מה לא מובן?
  בבר   22/02/15 23:07
כראכ חוסיין אובמה מוסלמי המתחזה כנוצרי, תומך במוסלמים ועויין לישראל בתפקידו כנשיא ארהב מיום כניסתו לבית הלבן. שנאתו לישראל מרוה עוד מימי לימודיו בכותאב באינדונזיה, כפי שהוא סיפר על כך, ששם למד את פסוקי הקוראן בעל פה כנהוג בכותאב, והוא לא שכח אף פסוק המצווה להרוג את היהודים. זאת שאיפתו בתמיכתו שלאירן יהיה נשק גרעיני שתחסל את מדינת ישראל על יהודיה. זאת שאיפתו למילו המצווה להריגת היהודים.
כתוב תגובה ל- בבר
אם אובמה שונא כל כך יהודים
  אורי מילשטיין   23/02/15 10:33
ומבקש להשמיד את ישראל מדוע ראש לשכתו בקדנציה הראשונה היה לא רק יהודי אלא גם ישראלי לשעבר, רם עמנואל המשמש היום ראש עיריית שיקגו, אף שעמנואל היה מצביע בישראל בעד מר"ץ ולא בעד בנט?
מסתבר שהמציאות קצת יותר מורכבת.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
יהודון מחמד
  אהרון שחר   24/02/15 10:18
חסרים יהודונאצים?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
12
נשמח לשמוע עמדתך
  frrrrr   23/02/15 01:52
בנושא הגרעין האיראני. את עמדת ביבי אנחנו מכירים.
כתוב תגובה ל- frrrrr
בעקבות בקשתך פרסמתי
  אורי מילשטיין   23/02/15 14:22
מאמר תשובה בנושא:
news1.co.il
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
13
ואין בתשקורת ערפד אחד שישאל את
  קורןנאוה טבריה   23/02/15 07:01
עצמו ואת בוז'י,ציפי, שלי, פרס ושכמותם=ממה חושש החוסיין אובאמה שלהם? אני מניחה שהתשובה העניינית והמשכילה שלהם תהיה: רק לא ביבי!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
14
אובמה -נשיא איי הקופים ????
  צ.שירן   23/02/15 08:30
אכן הנשיא השחור, המקרקס בזהותו הדתית, אבל כבר הספיק לעשות את כל הטעויות האפשריות במדיניותו ה״ערבית״ ,והעולמית עדיין מכריז שיש ללטף את האיסלם , מה שיבטיח שמדובר בדת של שלום ודו קיום. סתם נשיא שחור סתום?.... המסרב לראות את האמת????? מדוע הרוב השקט של מיליוני המוסלמים , הנאמנים למצוות הגיהאד, לא מקיאים את תרבות הרצח , הכיבושים והשאיפות של האיסלם הכובש בראשיתו.....שחידש את אמונתו זו. המוסלמים הידועים בדם החם ובתגובות הפראיות מעדיפים להסתתר בארצות המערב המעניקות להם מקלט ורווחה, כעכברים במחילותיהם.... ולא פועלים לביעור הגיהאד יותרבות הרצח. הכושי מקורזל מקבל את ההתייחסות הזו , וגם רואה בה אות למתינות....תוך התעלמות מן הכוחות העומדים מאחורי שפיכות הדמים היומיומית של הטרור ערבי. אובמה לא ראוי לתפקידו ואפילו לא של לצ׳יף של שבט אפריקאי בג׳ונגל.מבלי לנתח את מניעיו זו הקטסטרופה הנוראה של ארהב ושל העולם המערבי . בהחלט ראוי לINPEACHMENT !!!!! אובמה אחראי למותם של עשרות אלפים ,והוא ממשיך אני בדרך! של סיכון העולם כולו. עיראק תימן לוב .....איפה לא כשל הנשיא הפרימיטיבי והעקשן ......והוא ממשיך בדרכו. מכל המחאות - יש להחריף את תגובות הציבור ....הסיסמה. - אובמה - הסכנה לאנושות !!!!!!
כתוב תגובה ל- צ.שירן
הפילוסוף והמתמטיקאי הבריטי
  אורי מילשטיין   24/02/15 11:45
ברטרנד ראסל אמר אחרי מלחמת העולם השנייה שמוטב להיות קומוניסט מאשר למות (במלחמה גרעינית). תסריט זה חוזר: לפי אובמה מוטב להיות מוסלמי מאשר למות, משמע לוותר למוסלמים כמו שהפציפיסטים הבריטים בקשו לא להילחם בקומוניזם. מסתבר שההיסטוריה לחמה בקומוניזם והכריע אותם. אשר לאסלאם, בינתיים ידו על העליונה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
15
אובמה עדכני נתניהו ערכאי.
  פועה   23/02/15 11:00
לכן יש הבדל מהותי בין שניהםמ בתפישת המציאות. לאובמה הנטול שורשים היסטוריים עמוקים וכובלים קל יותר להיות אופטימי ולהתמקד בעתיד. נתניהו כבול לעבר שחוסם לו את שדה הראיה החופשי אל העתיד.
למה אובמה מתנגד שנתניהו ינאם בעת הזאת בקונגרס? הנה ארבע סיבות מספקות:
1. האישית, הוא סולד מנתניהו ולא מוכן שנתניהו יזכה בנקודות זכות פוליטיות בקונגרס האמריקאי. בעיקר משום שנתניהו פעל נגד אובמה בבחירות בארה"ב.
2. הפוליטית, אובמה והקונגרס משולים לזוג נשוי ומוסכסך. נתניהו דוחף את האף לקלחת הזאת, לא כדי להשכין שלום בין בני הזוג, אלא כדי להעמיק את הקרע ביניהם.
3. הטקטית, אובמה כבר יודע כנראה שמיצה את השיחות, ולא יצליח להגיע להסכם סביר עם איראן, והוא לא מוכן לכך שנתניהו יזקוף לזכותו את כשלון השיחות הצפוי עם האיראנים.
4. התפישתי, אובמה מתוסכל מכשלון המאמצים והתקוות שהיו לגבי הסכסוכים המורכבים במזה"ת. הוא כדמוקראט, מאמין באמונה שלמה שהשימוש בכוח צבאי אינו פתרון אמיתי לסכסוכים. נתניהו מייצג את הגישה ההפוכה הוא אינו מאמין בסכוי לפתרונות מוסכמים אלא במניעה בדחיקה ובכפייה.
השאלה הנכונה היא, מדוע נתניהו מתעקש לנאום נגד רצונו המופגן של אובמה? ולזה יש שלש סיבות:
1. האישית: נתניהו פגוע אישית מהזלזול המופגן כלפיו ע"י אובמה, אובמה כבר הגדיר אותו בגלוי גם בפני האיראנים כפחדן!
2. הפוליטית: נתניהו מאמין ומקווה שנאום כזה בקונגרס יעניק לו תמיכה נוספת בקרב הבוחרים המתלבטים בישראל.
3. הטקטית: נתניהו מרגע שמצמץ חזר בו ונסוג מתכניתו לתקוף כבגין בשעתו, בכוח צבאי את הגרעין האיראני, חייב להפגין לפחות נחישות ואומץ בשדה הקרב המדיני והנאום בקונגרס בעיניו הוא הפגנה של אומץ ונחישות במאבק הזה. הוא כנראה מאמין שבכך הוא יראה לאיראנים שהוא נדחק לפינה שלאחריה תהפוך האופציה הצבאית לממשית, וזה אולי יגרום להם לותר ולסגת מנוקשותם במו"מ. ואם הנס הזה יקרה נתניהו שוב יזוף זאת לזכותו.
מבחינת נתניהו יש בנאום בקונגרס ובנכנות להסתכסך בגלוי עם נשיא ארה"ב משחק של WIN WIN מול האיראנים.
כתוב תגובה ל- פועה
שורשים
  באום   23/02/15 13:56
לראות את העתיד זו תכונה מולדת,אין שום קשר לשורשים שישנם או אינם.אגב,לנביאים היו שורשים ואפילו עמוקים.
כתוב תגובה ל- באום
לכן חלפה פסקה הנבואה מהעולם
  פועה   24/02/15 12:46
"השורשים" העמוקים שלה יבשו אותה עד שנהית שקרית ולא רלוונטית.
כתוב תגובה ל- פועה
16
צעד שגוי לחלוטין של נתניהו
  רון וייס   23/02/15 12:03
בסנאט ארה"ב יש 54 סנאטורים רפובליקאים.נתניהו היה צריך לשכנע בשקט עוד 13 סנאטורים דמוקרטים לתמוך בהצעת החוק ואז הנשיא אובמה לא היה יכול להטיל וטו ולמנוע את החוק שהתקבל(ברוב של יותר מ-66 חברי סנאט).אבל נתניהו החליט לנאום משיקולי בחירות וגרם לסכסוך חמור עם הממשל האמריקאי ולנסיגת סנאטורים מתמיכה בחוק,כך שאין סיכוי להשיג תמיכה של 67 סנאטורים בהצעת החוק.נגרם נזק חמור למדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- רון וייס
אם המהלך יזיק , וזה יתברר
  אורי מילשטיין   24/02/15 07:32
מייד, הוא גם יפגע בנתניהו בבחירות. אני מניח שהוא ויועציו לקחו זאת בחשבון כשהחליטו על המהלך. יתכן שחשבונם היה מוטעה וזה לא ניתן לדעת לפני שהוא בוצע.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il