s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מי יהיה ראש המדינה: ביבי או נוני
מאת: יואב יצחק  |  28/02/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ושכחת את איילת שקד
  אהוד פרלסמן   28/02/15 12:33
משום מה נשכחה ממך הצעת החוק של איילת שקד לאסור על הפצת ישראל היום בחינם. אין דוגמה טובה מזו לפוליטיקאית שהיא שפוטה של מוזס, והתנהגותה העלובה והנבזית מהווה סיבה מספקת שלא להצביע לבית היהודי.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
שקד הייתה רק שליחה של בנט
  תורמוס   28/02/15 18:17
בנט ולפיד זה היינו הך: שניהם עובדים בשביל מוזס - כל אחד משטה בציבור אחד שיאמין כי הוא מייצג אותו, אבל שניהם מייצגים בכנסת ובממשלה את האינטרסים של מוזס. נוני מוזס מקדם את בנט על חשבון הליכוד כדי להפיל ממשלת ימין ולהחליפה בממשלת שמאל. בנט מתלונן בידיעות אחרונות שביבי רוצה להחליש אותו כדי ללכת עם השמאל? וזה בדיוק מה שמעניין את מוזס, כן? ההסבר היחיד לזה הוא: בנט משת"פ של מוזס בהפלת הימין. אז איך יודעים שגודל המפלגה הגדולה כן קובע? כי לא לחינם נוני מוזס עוזר לבנט לחזק את הבית היהודי, להחליש את הליכוד ולמנוע הקמת קואליציה לאומית.
כתוב תגובה ל- תורמוס
תורמוס אתה צודק בהחלט,ומצביעי
  צדק צדק תרדוף לעד   28/02/15 19:07
הליכוד שיעשו חושבים היטב היטב לפני שהם שמים פתק לבית היהודי שאין ספק שיהיה קטאסטרופה לימין כולו ולבית היהודי, זה יביא לאסון גדול אולי התנתקות מכמה ישובים, שלא לדבר שלבנט אין שום סיכוי שבעולם להרכיב ממשלה הוא יהיה מריונטה עלובה, כי ברור ברגע שנתניהו לא יוכל להרכיב ממשלה בנט יזרק כסמרטוט, יהיה אפס אחד גדול ביחד עם שקד ורונצקי וכל הבישולים שלכם ילכו פפייפן, לנפילתם אשמח על לימין יהיה איום ונורא אם לא למדו מפרשת שרון שהזהרתי מפנו ולא שמעו, כל התמונה מוכרת לי היטב, ולעזרא מנצור וודאי שאם יש חשד שמישהו פעל לא נכון חייבים לבדוק אבל בנט עם האמביציות השליליות שלו היה צריך לפעול אחרת, לשוחח עם נתניהו על כך קודם, אם יש לו חשד כל שהוא כראש לשכתו, על כן נתניהו פיטר הוא פוטר ממועצת ישע, האיש הוא בריון, ידוע לי איך הוא מתנהג מאחורי הקלעים באולפנים, סתכלו רק על ההליכה שלו, הוא מנסה עכשו בדברי חלקות ללקק לנתניהו בנסיעה לאייפא"ק אך ברור הוא שמוזס מאחורי זה, כמו מאחורי פרשת מני נפתלי, נתניהו לא טיפש, פה באתר יואב יצחק כתב מפורשות שלא היו תשלומים כפולים, על בנט היה לשוחח על כך עם נתניהו לפני שהולך להלשין כמו שטינקר, יש עלו בלי סוף סיפורים. קנית קולות בכסף מחרדים וכך גבר על אורלב, פגישות חשאיות של רונצקי מחרת שבנט נבחר ליו"ר הבית היהודי וכך כרתו את הברית עם לפיד ידיעה זו קבלתי מרונצקי עצמו, הייתי בהלם למרות שכבר היה ברור לי איזה אדם הוא, כשמשיג את מבוקשו אז הוא פועל אחרת כל זאת ללא ידיעת אנשי הבית היהודי, אלה הם נחשים בכסות תמימה כביכול, תשקלו אם אלה אנשים ישרים, בעיני לא.
כתוב תגובה ל- צדק צדק תרדוף לעד
צדק, עליך לרדוף אחרי בריאותך ה
  דוד איש   28/02/15 23:04
תרדוף קודם כל אחרי בריאותך הנפשית, שניכר עליה שהיא מאוד מעורערת. לגופו של עניין, רק בית יהודי יימנע הקמת מדינה פלשתינאצית בגבולות אושוויץ, לכן כל החפץ חיים חייב להצביע בית יהודי או לחלופין ליחד שגם היא תסכל בעוצמה פחותה הקמת מדינה נאצית בארץ ישראל ושואה נוספת.
כתוב תגובה ל- דוד איש
פרלסמן אל תלך בדרכו של השקרן
  קורצ'אק   28/02/15 19:37
מוזס. מי שהעלה את הצעת החוק היה איש המחנה שלך, איתן כבל ולא איילת שקד. (ואל תגיד שאתה לא שייך למחנה של כבל - אתה רק מתחזה כמי שאינו כזה. מכירים אותך)בגגלה לא תצביע הבית היהודי? הצחקת. מעולם לא עלה על זנב מחשבתך, כשמאלן מוסווה, להצביע לה ו/או לבית היהודי. השקר אין לו רגליים אבל יש לו אותך.
כתוב תגובה ל- קורצ'אק
אני שמאלני גאה! (לפחות לעומתך)
  אהוד פרלסמן   28/02/15 23:27
אם להיות ימני זה להיות בור ועם הארץ כמוך, שאין לו שמץ של מושג לגבי העובדות, אני באמת שמאלני גאה. הצעת החוק הוגשה על ידי שבעה(!) חברי כנסת, וביניהם איתן כבל ואיילת שקד, ולהלן המקור לידיעה: המגישים. וחוץ מזה, לא כתבתי שבגגלה לא אצביע לבית היהודי, אלא שהתנהגותה מהווה סיבה מספקת לא להצביע לבית היהודי. אבל מה שבאמת חשוב זה שכל מה שכתבתי על משפט קצב מסתמך על ציטוטים מפסקי הדין ומהפרוטוקולים, שקבצים המכילים אותם מצורפים למאמרים שלי, וניתן לוודא שכל מילה שציטטתי מהם נאמנה למקור. להלן קישור למאמר המסכם שכתבתי על המשפט, ואם תמצא באחד ממאמרי על המשפט בדל שקר, תכתוב כאן תגובה שמצביעה עליו, ואני אכתוב תגובה שבה יהיה כתוב שלושים פעם "אני שקרן!" אז הנה הקישור: משפח.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אהוד אינך חייב דין וחשבון לאיש
  צדק צדק תרדוף לעד   1/03/15 07:32
זכותך לעמוד על דעתך, ובעיקר שתבססת על עובדות ואמת, לא משנה מה אתה מצביע ולמי אתה מצביע, מה שיפה באתר הזה שמאפשרים לאנשים לכתוב את אשר על ליבם ופותחים דיון על נושאים שונים לא כך באתרים הדתיים לאומיים ובמיוחד באתר בשבע שהשתלט על דיור ציבורי ומשם מנהל את האתר ע חשבון אנשים מהציבור שלו שמגיע להם דיור ציבורי לפי כל התנאים, כל זאת פורסם פה באתר לא תראה ותקרא כתבה כזו באתר כיפה או אתר בשבע כך הסתירו מעיני הציבור את רונצקי שהצטלם בין שתי נשים בתלבושת לא צנועה כשציציותו לא נראות, את הצילום שלחה העיתונאית ז'ינין וולף לאתר הפייסבוק של רונצקי, בטלפון חכם לכתבה מיום ה 22 ביולי עם 13 התגובות שבה פשוט חפש בגוגל רונצקי בטלפון החכם ותמצא את התמונה המבישה הזו, זה הרמאי שמרמה את כל הדתיים שבבית היהודי, זה הראמי שייצג אותם, בקמפיין הבחירות שלו בדף הפייסבוק הוריד המאי את התמונות המבישות אודותו ופתאום נראה למשל בביקור בישיבת עותניאל בין שני גברים כשציציותו עד לברכו, כך גונבים את דעת הציבור, לא אכפת לי עם האיש חילוני או דתי, רק דבר אחד מפריע לי שהוא גונב אפילו את דעת הציבור שלו לאורך כל הדרך, על כך יש לי שלל צילומים המוכיחים מי הוא רונצקי המנוול עם קבלות, אתה יכול בקלות לאתר את הצילום כשרונצקי מצולם בין הדס שטייף הכתבת לעניני משטרה של גלי צה"ל ובין העיתונאית ז'ינין וולף כך במצבע צוק איתן שבשלב הזה רק המנוול רונצקי יודע שהוא מתחזה לאיש מילואים שלא גויס כחוק, יותר מכך יש לי צילום שרונצקי המנוול כך בדף הפייסבוק שלו כותב לגולשים שלו בינהם תלמדו ומשקר להם במצח נחושה שהוא במילואים ולא יכול להשיב לכולם, ומצטט דברי תורה בתוך זה, הדיון הזה הוא מיום 21 ביולי וספק אם תמצא את זה היום בדף הפייסבוק שלו, שאגב שם קיבל קפיין בחירות חינם ממזכירות ישיבת איתמר שהיא מכינה קדם צבאית וישיבת הסדר המתוקצבת מתקציב משרד הביטחון ומשרד החינוך בעזרת מזכיר ישיבת איתמר אריה גולדברג ראה אם לא הסירו את העדויות כי כך הנוכלים הללו פועלים כל זאת מיום ה 13 בינואר 2015 יום לפני הפריימריז לבית היהודי, ספק אם תצליח לאתר את הרמזים שהאישה הזו שלחה לרונצקי בדף הפייסבוק וגם בתטלפון חכם אבל התמונה שהוא מצולם בין שתי נשים יתכן ותצליח למצוא מכל מקום תמונה זו שמורה אצל ואצל אנשים אחרים, כך מסתירים מהציבור האניבי שלל הציונות הדתי מי באמת האנשים שמייצגים אותם עד שמגיעים לברוך כמו פרשת הרב מוטי אלון, זכותו של כל אדם ואדם להיות מה שהוא רק חשוב שייצג את עצמו בדרך ישרה ולא בגנבת דעת רבתי במיוחד אם הוא רוצה להיות מחוקק בכנסת ישראל, ורונצקי הוא אדם לא ראוי מכל בחינה כנ"ל האנשים שהביא על רקע המחאה החברתית המיליונר בנט ושקד, אין לי דבר וחצי דבר נגד הדת, חשוב בעיני שמי שמדבר בשם הדת יתרחק מדבר שקר כמו מאש.
כתוב תגובה ל- צדק צדק תרדוף לעד
בא לקלל את רב רונצקי?נמצא מברך
  ע_הראל   2/03/15 07:59
לגבי התנדבות ו/או התייצבות למילואים ללא צו, זהו דבר מקובל מאוד בצה"ל, אלא שהמתנדבים לוקחים בחשבון שאם יהיה עודף של מתנדבים אז חלקם יישלחו חזרה הבייתה! ויש להניח בהסתברות של 99.9% כי תא"ל מיל. הרב רונצקי חוייל ללא היסוס מיד עם הגיעו ליחידה הרלוונטית - יתכן אפילו בעל פה (במיוחד בצוק איתן שהייתה ודאי הקצבה ענקית לכתחילה של ימי מילואים); וזה עבורו אך היה ציון לשבח … . §¤§¤§ ובאשר לעמידתו התקיפה של הרב רונצקי נגד פרחחים פורעים מנוער הגבעות, הרי גם זה היה ציון לשבח עבורו, משום שהפרחחים איימו לבוא להפריע לביקור מתוכנן באיתמר של אלוף הפיקוד הקודם אלון ניצן - להציק לו ולקלל כדרכם בקודש, ואולי לחבל גם ברכבו (נדמה לי שקשור או לאזכרה של הנרצחים ממשפחת פוגל הי"ד, או חניכת המדרשה להנצחה של אבי המשפחה הי"ד, או שניהם יחד); לכן הגיוני שהרב רונצקי (שהוא במקרה גם מנהל או נשיא המדרשה החדש) היה חייב להתייצב כדי למנוע ביזיון צה"ל וחילול השם חלילה, ואכן הזהיר שאם מישהו (שלא מוזמן) יעיז להתקרב לאיתמר באותו היום, אז גם הרב וגם תלמידיו ייצאו "לשבור לו את העצמות"! §¤§¤§ ומיותר לציין שאף אחד מהפרחחים לא העיז להתקרב לאיתמר, ואפילו לא לצייץ מרחוק!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
ע_הראל עובד אולי עובד מטעם
  צדק צדק תרדוף לעד   2/03/15 10:05
מזכירות איתמר שהיא ישיבה מכינה קדם צבאית ישיבת הסדר וישיבה גבוהה המתוקצבת מתקציב הביטחון ומשרד החינוך שאתה אולי במקום ללמוד עוסק בכתיבת תגובות ותעמולת בחירות האסורה בחוק שמקומות כאלה יעסקו בבחירות ואולי אחד מקוראי תגובה זו יגיש תחונה נגד ועדת הבחירות על כך, לידעתך ע_הראל הכל ידוע, ואל תעשה תעמולת בחירות על דם משפ' פוגל הי"ד כי תרומתי כמי שחייו מתנהלים על קצבאות הביטוח הלאומי לישיבה היו מעל ומעבר לכוחותי הכלכליים הפיזיים על בסיס חודשי בתור מי שהכיר את הנוכל רונצקי כרבצ"ר ש80% אבי הביולוגי נפל במלחמת השחרור, גילי אולי כיפליים משלך ואל תנצל טרגדיה למען הנוכל רונצקי כולם יודעים על רקע מה הפגינו נערי נוער הגבעות באזכרה הכל פורסם ולא הייתה בדעתם לפוצץ את האזכרה לכן הדגדשתי שכלל לא משנה נסיבות הפגנתם, כשאדם המגדיר עצמו איש ציבור רבצ"ר לשעבר הגרוע ביותר בצה"ל על כן לא האריכו לו את השרות, לאחר התחזותו לאיש מילואים סולק כליל משרות מילואים כשהכל ידוע אודותו שגם בעמוד ענן התחזה רק אז לא היה בנט בתמונה, בידי צילומים מבישים על רונצקי שהיו משבשים לגברי את דעתך ע_הראל אם הייתה רואה צילומים אלו ומגלה את האמת מי זה הרונצקי שלך ואפילו עלך הוא מצליח לעבוד, על ישובו איתמר עובדו רבנו בישיבה, ועל כל רבני הציונות הדתית כולה אז תול קורה מבין עינך, ואם אהוד פרלסמן ישאיר פה אשפרות ליצור איתו קשר היה שומע את כל הסיפור לאשורו אז בבקשה ממך ע_הראל על תעבוד על אנשים פה זה לא אתר בשבע שמתיר מהציבור שלו את האמת אודות רונצקי ואנשו.
כתוב תגובה ל- צדק צדק תרדוף לעד
גרימת מוות ב תאונת דרכים על זה
  ישע   1/03/15 11:47
תיב לעמוד לדין על פשעים נגד העם והמדינה קשירת קשר עם אויבי העם המדינה .בגלל שליטה על שופטים
יקבל שנה על תנאי ו על זה אולמרט וריבלין יסדרו לו חנינה. רצינו מדינה קיבלנו כנופיה + עיתון
כתוב תגובה ל- ישע
2
יואב יצחק אדלסון מנהל ולא ביבי
  קיקו   28/02/15 12:56
יואב יצחק , התמיכה העיוורת שלך בליכוד וביבי גורמת לך לעיוותי תפיסה בסיסיים, אתה מפחיד את הציבור מנוני מוזס, אבל הבעיה האמיתית זה שלדון אדלסון שמשסה את ביבי באובמה ובארה"ב, ובפועל מנהל את המדינה באמצעות שליחו ועושה דברו ביבי נתניהו . וגורם לפגיעה באינטרסים הבסיסיים הביטחוניים של מדינת ישראל, ואתה יואב יצחק פריק קל ביבי עושה עבורו את הספינים כדחי להפחיד את הציבור מנוני מוזס.
אני ם מריח פה אינטרסים כלכליים של שלך מול ידיעות ונוני מוזס.

בושה וחרפה לעיתונאי שהאמנו פעם שהוא לוחם בשחיתות ללא מורא ופחד, אבל הגיע רגע האמת המסיכה שלך הורדה וגילית את ערוותך במלוא עליבותה.
כתוב תגובה ל- קיקו
הוכחת צרות המוח של שמאלן!
  אין לך מושג   28/02/15 14:32
על מה שאתה כותב ומדבר. רק שאתה נמצא בשבי של השמאל. מאחלת לך חמישית מהנשמה של משפחת אדלסון ויכולת לתרום למדינה שלנו רק אחוז אחד ממה שהם תורמים כאן. אינך יודע במי מדובר, רק אם אתה שבוי של נוני מוזס אתה יכול לדקלם את השקרים שפימפם לך נוני מוזס בלי שתבין כשאה קורא את YENT או את הצהובון הרכלן שלו.
כתוב תגובה ל- אין לך מושג
ולך יש מושג?
  יוסי פלס   28/02/15 23:54
את הונו העצום עשה האדלסון הזה בדרכים מפוקפקות, שבעתיד נדע עליהן אולי יותר (ואולי לא, כי אנשים כאלה יודעים גם להשתיק ביקורת, בייחוד טיפוס מסוגו של אדלסון, שכבר רמז לכך, שהדמוקרטיה אינה נזכרת בתנ״ך. . . ).
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
אמת אמרת
  אראל   1/03/15 06:29
שלדון אדלסון ואשתו אנשים יקרים.
תנו לי בבקשה הוכחה אחת לנדיבותו ,רוחב ליבו או הפילנטרופיות של נוני .אין להשוותו לשלדון.
כתוב תגובה ל- אראל
טעות
  מנדל   28/02/15 14:34
כמה שאתה טועה בנימין נתניהו נוסע בשם עם ישראל העם היהודי ורק בשמו הוא ידבר
כתוב תגובה ל- מנדל
צודק במאה אחוז
  שלמה10   28/02/15 15:08
וכל מי שאומר אחרת טומן ראשו בחול. גם אם נלך לתפיסתו של מר יואב יצחק אז אני מעדיף את נוני מאשר אל הימורים.
כתוב תגובה ל- שלמה10
צודק במאה אחוז
  s   28/02/15 18:20
אני מסכימה לכל מילה שלך גם לגבי אדלסון וגם לגבי יואב יצחק.לאחרונה כל המאמרים שיואב יצחק מפרסם הם שיר הלל לביבי ורעיתו.אפשר גם לשאל מי יהיה ר"מ ביבי או שרה
כתוב תגובה ל- s
3
טוב שנותרו עיתונאים אמיצים
  דוד_1   28/02/15 13:03
יואב יצחק הוכיח בפרשות שחיתות בעבר, ובראשן אלו הקשורות באולמרט, שאינו מרפה עד שהאמת תצא לאור. בעבר חשדתי בו שהוא פועל ממניעים אישיים כנגד אולמרט, אולם פסיקות בתי המשפט והעדויות במהלך הדיונים הוכיחו שהטענות של יואב יצחק היו מבוססות.
כתוב תגובה ל- דוד_1
נא לא לערבב אולמרט=לא שייך כאן
  ע_הראל   2/03/15 14:06
עם כל הכבוד ליואב יצחק שהעלה חשדות, הוא לא בית משפט; והלוואי לו כן הוא היה בית משפט - שאז היה לו יותר אמון בעיניי, יותר מהאמון השואף לאפס שיש כרגע לאסכולת השיפוט הנוכחית בעיני חלק גדול מהציבור. §¤§¤§ ההרשעה של אולמרט בעניין הולילנד היא שערוריה - שאינה מבוססת על שום ראיות רציניות (מעל כל ספק סביר כנדרש במשפט הפלילי), אלא רק על האג'נדה הפוליטית של אותו שופט, שהבין יפה את "רוח המפקד" - כלומר אם כבר מינו אותו באותו תיק, סימן שהג'וב שלו זה להרשיע (עם או) בלי ראיות; כלומר אתה אדון שופט מחוזי תרשיע, ואנחנו בעליון נטען שלא מתערבים בסוג כזה או אחר של ראיות, ונשאיר את ההרשעה על כנה! §¤§¤§ לכן אני דוחה בשאט נפש את טענתך כאילו הכרעת המחוזי (עד כה) הן ראיה לצדקתו כביכול של יואב יצחק בחשדות שהוא העלה נגד אולמרט, כי כאמור אין אמון באסכולת השיפוט הנוכחית, לא במחוזי ולא בעליון ולא בכלל.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
4
נוני תמנוני - סרטן בקרבנו
  ריקוטק   28/02/15 14:04
כתוב תגובה ל- ריקוטק
5
יואב יצחק נקודת אור בתקשורות
  מכביסט   28/02/15 14:08
כל הכבוד. לא קל ופשוט לנקוט עמדה נגדם
כתוב תגובה ל- מכביסט
6
האמת לאמיתה
  מעורבת   28/02/15 14:12
אפשר להסיר את הכובע בפני יואב יצחק, המתריע בשער! כל מילה הינה אמת לאמיתה, מי שקורא ועוקב במיוחד לגבי כתבות מחמיאות הרחוקות מהמציאות על יקירי בעל העיתון מבין את עומק השחיתות! אין בעיתון דבר וחצי דבר ממהות כלב השמירה של הדמוקרטיה אלא רק הכוח לשלוט בהון שלטון וממון, אזי הממון יזרום לכיס הנכון! בצער וביגון.
כתוב תגובה ל- מעורבת
7
העם עיוור מלראות את המציאות
  נוני יצליח לצערנו   28/02/15 14:14
נוני והארגון בראשו הוא עומד , לטעמי , הוא הסכנה האמיתית לעתידה של מדינת ישראל .
כקורא קבוע של עיתונו ואתרו ליינט, ובנוסף כקורא של כל פיסת מידע נוספת ברשתות השונות , ניתן לראות בבירור את ההטייה וההטעייה המכוונת שלו כנגד הימין ונתניהו בראשו. לא מאמין ממזמן לשום דבר שנכתב בעיתון ידיעות אחרונות .
אבל העם ... העם מטומטם !! והעם יאלץ להתפקח בעתיד כשכבר יהיה מאוחר מידי והמחיר יהיה גבוה מנשוא .
כתוב תגובה ל- נוני יצליח לצערנו
8
הקטע שביבי נוני רוצים למסור את
  הארץ לג'יהאד.   28/02/15 14:24
שניהם בעד "פלסטין". אז על מה הם בעצם רבים?
כתוב תגובה ל- הארץ לג'יהאד.
9
היתה לי עצירות..הייתי בשירותים
  הגוי..   28/02/15 14:26
חשבתי על "נוני" שמוני ו,,,,,,יצא לי וואחד שלשול.....
כתוב תגובה ל- הגוי..
10
אסון צהוב.ידיעות
  איצקו   28/02/15 14:32
חס וחלילה לנו אם השליטה במדינה תהיה הצהוב ידיעות אלה שאיתרגו ימני שיהיה שמאל ויבצע התנתקות ויביא חמס אלה שלא מסוגלים לסבול מתחרה ש מ חלק עיתונים.הקבוצה הזאת שממליכה מלכים שרון אולמרט עם הפורום הדרומי חייבת שלא לעסוק בפוליטיקה והמועמד של הפורום עכשו זה לפיד.
כתוב תגובה ל- איצקו
11
שאלה אמיתית
  יוסי מ   28/02/15 14:35
מעט הגינות הייתה מנסחת את השאלה אחרת: נוני, (נניח לרגשי הנחיתות של יואב יצחק) או שלדון אדלסון. השאלה האמיתית היא עוצמת רגשי הנחיתות, אוי השינאה והקינאה....
כתוב תגובה ל- יוסי מ
12
איכזבת, יואב יצחק
  יוסי פלס   28/02/15 14:39
עד הזמן האחרון היה לי אמון ביושרו, בהגינותו ובאומץ-הלב הציבורי של יואב יצחק. לאחרונה התאכזבתי ממנו מאוד. אם הוא מסוגל לשתף פעולה עם אדלסון, הוא מסוגל לכל תועבה אחרת. חבל מאוד, עצוב מאוד. אבל ככה זה בסדום הציונית.
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
יואב אמיץ אמיתי ואמין
  asfr   28/02/15 14:57
ה"רק לא ביבי" גרם לאנשים לעוף מהראש....
השנאה מעוור גם עיני חכמים

נניח שרק לא ביבי
אז מי כן
בוזי ? ציפי ?
סתיו שפיר ומירב מיכאלי כחברות קבינט ?

במדינה כמו שלנו ובמיוחד במצב הנוכחי אין לנו את
הפריבילגיה לעשות ניסוי בבני אדם כמו - הניסוי של אוסלו...

בניסוי שנערך ללא החתמה על טופס הסכמה להשתתף בניסוי - מתו יותר מ 1500 יהודים - תמימים חפים מפשע - מתו רק בגלל היות ם יהודים וישראלים

לגבי ישראל היום ----ישראל היום עיתון מעולה ללא קשר לבעלים
גם שם נמתחת ביקורת על הכל יוסי ביילין כותב שם
ביילין שאינו ימני כלל ועוד רבים וטובים ...
ישראל היום לא מנסה להשתלט על פוליטקאים אבל נאלץ להילחם על חייו בקרב לא הגיוני לא מוסרי והזוי מבית מדרשו של נוני מוזב


כתוב תגובה ל- asfr
ליוסי פלס !!! פתח את הראש !!!
  אדיר 1   28/02/15 21:28
אל תהיה כמו שמאלן מצוי שהעובדות לא מענינות אותו . לפחות לימנים יש על מה להסתמך "...לא תכרות ברית ליושבי הארץ פן יהיה למוקש בקרבך..." ...הם סומכים על הכח העליון"...מעט מעט אגרשנו מפניך..." אבל על מה מסתמך הסמולן... תופתע אם אגלה כי הייתי בצד שלהם ???
כתוב תגובה ל- אדיר 1
על מה מסתמך סמולן
  יוסי פלס   1/03/15 00:05
׳סמולן׳ אמיתי מסתמך על המצפון, על חוש הצדק, על אהבת האמת, על החמלה ועל החסד - כל אלה טבועים בנו, בכולנו, אלא שאצלך השתבש, כנראה, משהו. מוטב שתחזור בך.
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
סמולן אמיתי-קשרת כתרים LOL!
  ROFLMAO   1/03/15 00:48
כתוב תגובה ל- ROFLMAO
13
החברה ממטוס השוקולד עברו ל
  איריס ב.   28/02/15 15:08
לכתוב פה? מה זה הדיבורים והאגרסיה פה?
כתוב תגובה ל- איריס ב.
שאלי את אביב קיבינימט גפן
  איציקב   28/02/15 15:40
זה הסיגנון שלו ושל תומכי מוזס אדלר וגרורותיהם כמו ציפי המתחבאת ובזוי המסכן
כתוב תגובה ל- איציקב
איריס המתלהמת
  מבשרת   1/03/15 16:18
איריס יקרה התגובה שלך מתלהמת ומוכיחה שאת נבוכה מכמות הכעס של אזרחי ישראל משלטון העריצות של נוני מוזס לא יפה לכתוב כך בפנל של נושא רציני בושי לך
כתוב תגובה ל- מבשרת
14
מוזס בחר בריבלין כנשיא המדינה
  שבץ חלובה   28/02/15 15:21
וזה הנצחון הגדול ביותר על ביבי. עם הנשיא הזה הוא ינסה להדיח את ביבי לאחר הבחירות. כשלונו של ביבי למנוע מריבלין להבחר עלול לעלות לו בתפקידו כראש ממשלה. יכול להיות שהקשר שקיים בין מוזס ללפיד היה הסיבה לפרוק הממשלה כי לפיד יחד את הסייען מוזס ניסו לעשות "פוטץ" נגד ביבי ולהדיחו והוא בלית ברירה הקדים אותם. מה יהיה אף אחד לא יודע. בעוד חודש נדע אם מוזס הצליח. אני מקווה שביבי או אנשיו קוראים את המאמר הזה והם כבר מעדכנים את מהלכיהם כדי לקדם את הרעה. לסכום אני רוצה להגיד שביבי כשל כמעט בכל תחום בו נגע אבל הוא הרע במעוטו. בוז"י יותר גרוע ממנו פי 100 ולכן מצווה עלינו להגיד "רק לא בוז"י".
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
15
יואה התגלתה ערוותך
  זאב12345   28/02/15 16:46
מאתר שהיה חושף שחיתות ומאמרים וסקירות ברמה הפך לאלר שגם סומא וחירש מבין שהאיש נטויי לכיוון אחד ומאחר והאתר הפך לפראבדה יש להתייחס אליו בהתאם . שלדון אדלסון עושה במכנסיים כשהוא קורא את המאמר לעיל אשתו מתרגמת לו. כאשר הוא תוקע גראפץ ביבי עובר לדום אז שיהי נוני נגד אדלסון קצת אובייקטיביות . הופ שמעתי גראפץ ביבי נפל מהמיטה ק יואב זוכר את יגאל לביב למה מישהו הזכיר לי אותו בקשר לאתר יש לך תשובה תוכיח שאתה שונה
כתוב תגובה ל- זאב12345
16
בסוף יסתבר שנוני מוזס הוא זה
  סתם 1   28/02/15 18:34
שעומד מאחורי V-15, ולא האמריקנים. בגלל זה כנראה היועץ המשפטי לממשלה נמנע מלפתוח בחקירה.
כתוב תגובה ל- סתם 1
רק בסוף יסתבר?
  סייג לחכמה שתיקה   28/02/15 19:20
כתוב תגובה ל- סייג לחכמה שתיקה
בסוף מסע הבחירות וקיומן בפועל
  סתם 1   28/02/15 20:37
לדעתי ללא חקירה מקיפה כעת, זה יקרה רק לאחר הבחירות
כתוב תגובה ל- סתם 1
17
כל מילה בסלע כתבה מעולה ונכונה
  מחרימים את ידיעות   28/02/15 18:54
facebook.com
כתוב תגובה ל- מחרימים את ידיעות
18
בר
  כרתה   28/02/15 19:20
אתם טוחנים מים. נוני טיפוס חלאתי ושפל. הוא כותב כותרות ללא אחיזה. כל יום ביבי כך או כך הכל שקרים מהיסוד אין כלום עורבא פרח. מי שנגרר לשטויות .....מסכן! צריך פשוט להעלים את החלאה השפל ואת עיתונו מהמדיה הכתובה והאלקטרונית.? ולא יהיה מי שיתמוך בעבריינים כמו אולמרט. שרון ואנשי החווה . אשכנזי .הרשימה ארוכה. הוא גורם נזקים בארץ ובחול קשה לתקנם .לכן לאלתר להעיף את השפל מהר?
כתוב תגובה ל- כרתה
19
תגובה ל- זאב 12345
  מעורבת   28/02/15 19:23
אתרי הפראבדה בישראל הינם מבית היוצר של נוני מוזס,תגובתך הדוחה מצליחה לדמיין את אשיותך ואת מי שאתה, לפעמים גם המסכה נופלת, מזל שיש את האתר הזה בכל מדמנת התקשורת שחוטאת למהותה.
כתוב תגובה ל- מעורבת
מעורבת חסר לך חמצן
  זאב12345   28/02/15 21:56
קחי קצחת אוויר בשבועיים האחרונים הכותרות פה היו לצד אחד בלבד והבדיחה שהצד הזה הוא העונש הלאומי המסיתהלא
כתוב תגובה ל- זאב12345
20
חולי רוח
  יוסי מהמרכזיה   28/02/15 19:30
לא רק שרה נתניהו חולת רוח וזקוקה לטיפול דחוף. גם יואב יצחק.
כתוב תגובה ל- יוסי מהמרכזיה
יוסי מהמזבלה=קח התרופה למחלתך!
  ע_הראל   2/03/15 09:50
אתה לא אשם שהתפתחה אצלך מחלת הנפש "שנאת נתניהו" - כי גם הסמרטוטון של נוני מפיץ את המחלה! §¤§¤§ עליך פשוט לבלוע גלידה פיסטוק בכמות ובקצב הכי גדולים שאתה יכול, ואז מובטחת תוצאה חיובית בכל מקרה, או שתתרפא בס"ד, או שתיחנק ולא תסבול יותר.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
21
לנוני יש שומרי ראש...?
  1   28/02/15 19:54
כתוב תגובה ל- 1
22
איך אפשר להגן על נוכל כמו ביבי
  ויוי4545   28/02/15 19:57
הרי הוא מוכר את המדינה לאלו שהביאו שואה. לאלו שחמסו ובזזו כל חברה שנתנה להם מקום. אלו שירקו לכל מדינה שהצילה אותם. ביבי בוא דמגוג ושקרן. וכל זאת ללא גל קשר לטיפוס הזה נוני !! זה שיש חלאה אחת זה לא מטיב עם חלאה מספר 2 . ביבי וליברמן הם חיקוי חסר שכל לגבלס !! שלפחות היה משכיל !! (מופרע אבל משכיל).
כתוב תגובה ל- ויוי4545
23
נוני מוזס מפחיד אותי
  עובדה   28/02/15 20:02
הוא מזכיר לי את פוטין
כתוב תגובה ל- עובדה
24
Ynet מצנזר תגובות שלא נגד ביבי
  סייג לחכמה שתיקה   28/02/15 20:15
כתוב תגובה ל- סייג לחכמה שתיקה
25
האמת תיראה גם הפעם לבנה כשלג
  יעקב יעקב   28/02/15 20:20
קשה למצוא בהיסטוריה של העמים מנהיג מותקף הוא ומשפחתו כל כך קשה על ידי התיקשורת של ארצו שלו ולמרות הכך העם ברובו בוחר בו שוב ושוב למנהיגו ,אנשים יתלשו את שערם ויגידו ריבונו של עולם איך קרה דבר כזה להפוך את השינאה הזאת לייצור המוני שעומד לקבור את כולנו,האם מאלוהים נגזר כל זה או מהסטן בכבודו ובעצמו,ההתקפות הפרועות לא מפסיקות אפילו ליום אחד הם הולכות וגוברות ומקצינות מיום ליום ,אינתיפדה תיקשורתית ממש בניהולו של אדם אחד שקוראים לו "נוני מוזס" ענק ורב זרועות אשר מחבק אל חיקו את כל מי שיכול לעזור לו להוריד ראש ממשלה נבחר ,מתנהגים כמי שבחרו בברירת שמשון לאמור אם איננו שולטים כמו שפעם מוטב שתישרף המדינה ,דומה מאד לפקודות שהוציא הצורר היטלר שפקד על הגנרלים להשמיד את גרמניה עד היסוד ולא להשאיר אבן על אבן לפני הכניעה ואחרי מותו, וככה זה היה ,עד שמישהו אצלהם עצר את ההרס ,
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
26
Ynet מצנזר תגובות שלא נגד ביבי
  סייג לחכמה שתיקה   28/02/15 20:22
כתוב תגובה ל- סייג לחכמה שתיקה
27
נוני מוזס או מלך ההימורים
  הילוש   28/02/15 20:32
זה לא ביבי נגד נוני אלא שלדון אליסון מול הרצוג, גם אם זה מוזס עדיף אזרח ישראלי על מלך הקזינו שלא חי בארץ .
כתוב תגובה ל- הילוש
28
כתבה שגויה
  דובר אמת   28/02/15 20:50
כל הכתבה הפיקטיבית הזאת היא בעצם שוגיה במקורה. התקשורת היא כלי ששואף להיות אובייקטיבי ואילו הכתבה הזו מציגה אלמנטים מאוד סובייקטיביים כמו האיש החזק במדינה. כדוקטור לתקשורת המונים מאוניברסיטת אוקספורד היני מאמין שנכתבה הזו פשוט לא צריכה להתפרסם היא סובייקטיבית ומסיתה למרות שאני ממחנה הליכוד
כתוב תגובה ל- דובר אמת
29
יוצא כי אלי ישי הצדיק...
  אדיר 1   28/02/15 21:20
גילויים חדשים וישנים על אישי ציבור שונים מעמידים את אלי ישי באור יקרות...
כתוב תגובה ל- אדיר 1
30
לשמור על יואב יצחק שלא יחוסל
  דן אבני   28/02/15 21:54
כתוב תגובה ל- דן אבני
31
ראש המדינה הוא הבג"ץ
  שמואל פישר   28/02/15 22:28
למנוע גירוש יהודים

זכותה של המדינה ליישם את מדיניותה

בתקופת ההתנתקות, כשמתיישבים מגוש קטיף עתרו לבג"ץ נגד כוונת הממשלה לגרשם מבתיהם, טענה המדינה בפני בית-המשפט כי "ההתנתקות מבטאת את רצונה של הממשלה ליישם את מדיניותה".

אם טענה מעין זו היתה תקפה לצורך גירוש יהודים, אז בוודאי שהיא תקפה כדי למנוע גירוש יהודים.

אם טענה כזו גוייסה למעשה שלילי שבא לנטוש, להרוס ולבטל את הקיים, הרי בוודאי שהיא ראויה למטרה חיובית של שמירה על הקיים.

בהתאם לכך, בעתירתם של מספר ערבים לבג"ץ בטענה כי התנחלות "מצפה כרמים" בבקעת הירדן, הוקמה על קרקע פרטית שלהם, נכון יהיה שהמדינה תטען בפני בית-המשפט כי ההתיישבות ביהודה ובשומרון בכלל וב"כרמים" בפרט, היא ביטוי מובהק לרצונה של הממשלה ליישם את מדיניותה, ובהתאם לכך הרי גירוש יהודים והריסת בתיהם מהווים פגיעה ממשית ורעיונית במטרה זו.

זכותה של המדינה היא ליישם את מדיניותה לחיזוק ההתיישבות ולמנוע גירוש יהודים מבתיהם ומאדמתם.

על כן, גם אם יוכח כי בתים נמצאים על אדמה פרטית הרי התיקון המוצע והמתאים לכך הוא מתן פיצוי כספי למתלוננים ולא גירוש היהודים.



כתוב תגובה ל- שמואל פישר
32
זה בוזי או שלדון
  שדי   1/03/15 00:32
הבחירות הן לא בין ביבי לנוני, אלא בין בוזי לשלדון. ואם זה בין שלדון לבין נוני, אני מעדיף את נוני. הוא לפחות חי בארץ. ולגבי ויינשטיין, היועץ המשפחתי שנבחר ליועץ משפטי של המדינה, הוא סוף סוף מחזיר את חובו לביבי/שרה. לא שאני מת על ליברמן, אבל לא שמעתי את היועץ מודיע שליברמן איננו חשוד. גם לא שמעתי שחקירת פאינה נדחתה עד אחרי הבחירות וטוב שכך. אפשר גם להעירך איך יסגרו פרשות ביב/ שרה, כמו פרשת ביבי טורס.
כתוב תגובה ל- שדי
33
אם זאת לא מאפיה. אז מה היא כן?
  אופיר   1/03/15 04:05
רוב החכי"ם הם מריוטינות. מהרמה הנמוכה ביותר.
כתוב תגובה ל- אופיר
34
ביבי ואשתו דואגים רק לעושרם
  שושפרי   1/03/15 06:27
נתניהו כבר משרת 3 קדנציות. הגיע העת לפרוש
2וחצי מליון עניים, גימלאים מופקרים זקנים וקשישים חיים
מתחת לקו העוני
חייבים מנהיג חדש .
המדינה משלמת עבור 3 בתיהם , מצרכים על חשבון המדינה .
ואנו הגימלאים חיים בקושי
כתוב תגובה ל- שושפרי
35
מוזס עוד ישפט..
  שפכטל   1/03/15 07:19
האיש אכן דורסני ופועל מתוך טירוף ואובססיה מאז יוצא "ישראל היום". חשוב לציין את אומץ רוחו של יואב יצחק פשוט עיתונאי אמיתי חף מכל לחצים ואומר את האמת שלו באופן ברור חד כשהאמת שלו תמיד מגובית בעובדות.
כתוב תגובה ל- שפכטל
36
למה שהיועץ ויינשטיין לא יבדוק
  הענק   1/03/15 08:34
חשש לפלילים אצל מוזס? למה? מה למוזס יש חומר על ויינשטיין?
כתוב תגובה ל- הענק
37
יואב, אם יש לך מידע תחשוף אותו
  דניאל19741   1/03/15 08:44
אתה כותב שידוע לך על שרים וח"כים המצביעים לפי רצונותיו של מוזס. מדוע אתה לא מפרסם מי אלו ובאילו הצבעות מדובר? זהו מידע חשוב ביותר!
כתוב תגובה ל- דניאל19741
38
פוקח עיניים ודורש המשך חקירות!
  רונית יער   1/03/15 09:07
כתוב תגובה ל- רונית יער
39
הפיתרון: לא לקנות את העיתון
  חשדנית   1/03/15 09:45
גם אנחנו ביטלנו את המנוי שלנו על ידיעות אחרונות ב-2007, אחרי מלחמת לבנון השנייה, כשראינו איך שהוא מנסה להגן על אולמרט בכל מחיר. וזה אחרי שהיה לנו מנוי הרבה מאוד שנים, גם בשביל הלקוחות שלנו במשרד. מאז ועד היום רק 'ישראל היום' נמצא אצלנו. גם חינם גם איכותי וגם ימני. אחלה
כתוב תגובה ל- חשדנית
40
מר יואב יצחק (שחזר תודה לאל
  ימשיך להנהיג   1/03/15 11:17
לנתניהו אחרי איזו תקופה שנטש אותו.....) שואל: "מי יהיה ראש המדינה"? התשובה היא - בנימין נתניהו!
כתוב תגובה ל- ימשיך להנהיג
41
אשרינו שיש את יואב יצחק האמיץ
  גלית חדרה   1/03/15 11:26
יואב יצחק עיתונאי האמיץ המעז לתקוף את אימפריית ידיעות אחרונות . האימפריה שמקדשת מלחמה על ראש ממשלת ישראל ולעזאזל גורלה של מדינת ישראל ואזרחיה. מבחינתו לא חשוב שתיפול פצצה גרעינית על ישראל. העיקר שנתניהו יסולק
כתוב תגובה ל- גלית חדרה
42
נוני בצ.ה.ל
  חייל אלמוני   1/03/15 12:00
אם תבדקו עוד בהיותו חייל בסדיר בגלל קשריו של אביו ז"ל נוני נחלץ ללא כלום מהריגת אזרח בתאונת דרכים.
כתוב תגובה ל- חייל אלמוני
43
רחל שבי
  זוכר   1/03/15 13:36
שכחתם את רחל שבי אותה הוא דרס למות בהיותה בת 10-11 והוא היה ללא רשיון בגיל 15-16
כתוב תגובה ל- זוכר
44
יואב יצחק-העיתונאי האמיתי היחי
  יישר כח !!!   1/03/15 15:16
כתוב תגובה ל- יישר כח !!!
45
נוני עבריין אדם מאוס שקרן ובלת
  כ.א   1/03/15 22:57
לידיעתך אדון נוני אנשים שפגעו בנתניהו נעלמו מהפוליטיקה או שהלכו לעולמם אני מקווה שהעיתון שלך ילך לעולמו
כתוב תגובה ל- כ.א
46
ידיעות וביבי ראש אחד כלכלית
  שמרלינג   2/03/15 05:46
ידיעות אחרונות לא תוקף אף פעם את ביבי בנושאים הכלכליים. כי שניהם קפיטליסטים , ודואגים לעשירים . אבל , ידיעות רוצה להפיל את ביבי בשל " ישראל היום " . ולכן ידיעות תוקף את ביבי על כל מה שאפשר, חוץ מכלכלה. על "צוק איתן ", על היחסים עם ארצות הברית, ועל הבקבוקים ושאר דברים מטומטמים בבית ראש הממשלה.
כתוב תגובה ל- שמרלינג
47
כל הכבוד יואב יצחק, מוזס הוא
  גל2   2/03/15 10:48
אסון לדמוקרטיה. היום זהה משרת את השמאל אבל יומכם יגיע כשזה יתנגש עם עסקיו של מוזס ואז תרגישוו את נחת כוחו של הטייקטון הכי גדול במדינה
כתוב תגובה ל- גל2
48
תיקון הכותרת:אדלסון או נוני?
  רון וייס   2/03/15 12:11
מי יעמוד בראש המדינה,שלדון אדלסון או נוני?
כתוב תגובה ל- רון וייס
49
למה אצביע ליכוד ורק ביבי
  afw   6/03/15 18:19
ערימת גנרלים וחשובים המקבלים מימון אמריקאי ואירופאי
תנועת V15 ועוד תנועות שמעסיקות בשכר עןבדים כולם יוצאים נגד נתניהו ..מעניין כמה עולה מודעה ירוקה אחת (יש 3 כאלה כאן ועכשיו באתר)

לא יתכן שערימה של אלופים ראשי שב"כ מוסד ושאר ירקות
פתאום יודעים את מה שכולנו יודעים..ומנסים לשחק אותה כמבינים גדולים כולל טייס הניסוי רן פקר..
נמצא ברשימה גם, דן חלוץ ..שברוב חוצפתו גם מבקר ..שכח את מלחמת לבנון השניה ואת כל הפשלות שהיו תוך כדי הלחימה ...
מלחמת הסלוקי שגבתה עשרות נפגעים רשומה לחובתו...

המצב לא טוב ..המזרח התיכון רותח ..שונאים יהודים בכל מקום ..רוצים להרוג יהודים בכל מקום וגם בישראל...

מה הם יודעים שאנונו לא יודעים ..האם לתת שטחים תמורת כלום
ישפר את מצבנו ..האם נשיא אמריקאי מוסלמי שונא ישראל יהפוך את עודו ...הרי אין פתרון קסמים ..

בינתיים ביבי התמודד יפה עם רוב הבעיות..כולל האיפוק עם החמאס בעזה....לצאת למלחמה עם רמטכ"ל (שמאלני כך מתברר בדיעבד) שהוא לא מבריק נעדר אמביציה ויכולת ..מצב לא פשוט
ובכל זאת המצב בעשה ביום הרבה פחות טוב מאשר היה לפני המלחמה ...
המצב הכלכלי בהשוואה לקוב העולם לגמרי לא רע...
משבר דיור יש בכל מדינה כיום באירופה ...ומהבקר כמובן לא הביא שום השוואה בדו"ח שלו בניגוד למנהגו...כנראה גם המבקר שפוט ועושה דברה של התנועה הגדולה המנסה לחסל את ישראל...
קרן פורד . הקרן לישראל חדשה..ג'ורג' סורוס יהודי אנטישמי שונא ישראל ויהודים שמבלמת העולם השניה גזל את יהודי הונגריה
כתוב תגובה ל- afw
50
לדעתי נוני עדיף על ביבי
  ישראל אזרחי   15/03/15 09:05
למעשה כולם עדיפים על ביבי
כתוב תגובה ל- ישראל אזרחי
51
ישראלים
  בורק   2/05/15 17:42
הכתבה מתארת את נוני כאלוהים,עם ישראל יותר חכם ממה שאתם חושבים,מי זה נוני ?מי זה אשכנזי?פה צריכים לפחד ממערכת המשפט,היועץ המשפטי שממזמז את החקירות נגד אשכנזי בפרשת הרפז,לא פותח חקירה נגד שמעון פרס על השיחות שניהל עם אשכנזי כשכיהן כנשיא,זה מה שיהרוס את המדינה,ולא נוני וכמה עיתונאים מושתנים,שרק השמאל קורא אותם ,ו מתייחס לזבלה שהם כותבים
כתוב תגובה ל- בורק
52
דרעי ושיטת הבחירות הנוכחית
  אורג   2/05/15 22:10
המדהים מכל הוא שדרעי, הפושע ברשות התורה הצליח גם הפעם, רמס בקלילות את ישי הכבש התמים, ומקבל את תיק הדתות! גם ליברמן היה צריך ליפול.כך גם מרץ. שיטת הממשל שלנו זועקת לשמים: מפלגות רבות הורסות אותנו, וכך נוצר מצב שכל נאד נפוח יכול לתבוע בחוצפה תפקידים בכמות שעולה בהרבה על כוחו בתוצאות הבחירות. חייבים להביא לכך שלא תהיינה בישראל יותר מ-3-4 מפלגות, וכי התיקים החשובים ישארו בידי המפלגה בעלת הכוח הרב ביותר.
כתוב תגובה ל- אורג
53
מוזס לא האמין שיקלע לבעיות
  אורי יהודה   16/01/17 10:04
האיש האמין שהוא כוח עליון וזו טעותו.
כתוב תגובה ל- אורי יהודה
54
מעניין ש...
  אלברט שהות   16/01/17 11:57
אותי מעניין מתי מזמנו את יואב יצחק לחקירה ולשאול אותו מהיכן יש לך את המידע המדויק הזה כמעט שנתיים בכספת.
כתוב תגובה ל- אלברט שהות
55
יואב לבדו עדיף על כל העתונאים
  שלום.   16/01/17 23:43
באומץ ליבו ויושרו, יואב יצחק לבדו עדיף על כל העיתונאים יחדיו
כתוב תגובה ל- שלום.
56
ליואב ולקוראים.. לא זה ולא זה
  הגוי..   19/01/17 09:53
לא יהיה ראש ממשלה.. אתם המהוללים מכל מתעסקים יותר מידי בקקי מצופה זהב ותגרמו לעלייתו של החמור הקטן לפיד לראשות הממשלה..כי מרוב חירבוניי יוקרה ואגו נפוח של 1 על השני איזה מישהו בסוף הרי יוריד את המים באסלה המלכותית.. תודה. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il