|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם למרות הכל עסקת החטופים לא תצא לפועל - האם בני גנץ יפרוש?    האם ביבי יודח?    זה סוף שלטון הליכוד?
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מאקו מורידים כפפות
מאת: אפרים הלפרין  |  03/03/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אבל ההגינות מחייבת
  אהרון שחר   3/03/15 13:46
צריך להסיר את הכובע ולהודות השמאלנים עושים חייל, הקמפיין נגד ביבי חזק.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
יחסית להון, הקמפיין דרעק
  ה.א   3/03/15 20:17
יחסית להון, הקמפיין דרעק, אם כי ביבי לא יהיה ראש הממשלה הבא, הקמפין הזה ינצח אותו. הברית החדשה בין לפיד לכחלון תמליך את בוז'י בתמיכה הערבים. זה נראה התרחיש הכי סביר, לדעתי ביבי רואה את המצב המתגבש הזה מזה זמן רב, לכן יצא לארה"ב לפני הבחירות כי הוא יודע שאחרי הבחירות לא ייכנע לתכתיבי הברית החדשה. הכניעה הקודמת עלתה לו בבראיות ופגעה מאד במשפחתו, המחיר האישי כבד מנשוא, מנגד יש לו חובה לציבור ולמפלגה, ולכן נתן היום אקורד סיום שאף מנהיג בעולם לא זכה לו, אקורד סיום שיחרות את שמו של נתניהו כאחד המנהיגים הבולטים בעולם כולו ב 121.
כתוב תגובה ל- ה.א
2
איך הלפרין מתייג לוחמי עבר
  שלמה המגיב   3/03/15 14:04
הלפרין אינו מרוצה מדעתם של מפקדים מפוארים ולוחמים רבי תהילה של צה"ל בעבר , בגין דעותיהם הפוליטיות והניתוח של המצב הביטחוני\מדיני , באשר דעתו שונה מדעתם ,אך במקום לשכנע שהם שוגים בראיית את מצב הדברים ( לטעמו ) , הוא יורד לרמה של אספסוף באסיפת בחירות , ומנסה לגמדם כבני אדם "..אלופים שמנמנים..רואים עליהם את שאריות הלוף..מתקראים (!) מפקדים למען ביטחון..מרי נפש..משרתים את ההון..לא חושבים על המחיר בדם.." !! וואלה , הלפרין , מה קורה לך ? אינך מסוגל לחלוק על דעתם של אנשים , מבלי לרדת לרמת ביבים כזו ? , נו באמת , הלפרין ! , אמנון רשף , אבי מזרחי , גיורא רום , רן פקר ושכמותם , ראויים שכל תאפיין את אישיותם ? אין לך בושה ? "מתקראים מפקדים למען ביטחון" ? כך אתה מגדיר את האמיצים במפקדי צה"ל בעבר ? "מרי נפש" ? זה "התיוג" הנכון לאיפיונם ? חבל מאד שאינך מסוגל לנמק במה הם טועים (לדעתך) , ובמקום זאת מתלהם כנגדם אישית באופן מביש ואם גם היית מכיר את עברם , היית בוש ונכלם "להתנפל" כך עליהם ובסגנון ביבים כזה . בדרך כלל אני נהנה לחלוק איתך דעות , אדון הלפרין , אך לפעמים אתה מפתיע אותי לרעה בירידה לרמה שלא מתאימה לך וחבל. אני ממש בוש ונכלם . לא האמנתי שתרד לרמה של בן צדף , בריימן , בועז שפירא ועוד כמה בלוגרים באתר . אפשר לחלוק על בני אדם , הלפרין , ללא פסילת אישיותם בסיגנון כזה. תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
התשובה: שחיתות הון-בטחון
  ה.א   3/03/15 20:11
כתוב תגובה ל- ה.א
"שחיתות" !! ,זו תגובתך ?
  שלמה המגיב   3/03/15 20:50
"שחיתות" ! , זה נימוקיך והקישורים שאתה עושה ,לאנשים כמו רן פקר , עמירם לוין ,אמנון רשף וגיורא רום ?? . מדוע אנשים עם רקורד ביטחוני כה מרשים , מלח הארץ הזו , קשורים "לשחיתות" ? מה קורה לך הלפרין ? הרי כל "חטאם" שחושבים בשונה ממך בסוגיות ביטחוניות\מדינות שעל הפרק ! האם אתה נמצא בספסל ציבורי בפרלמנט של פנסיונרים משועממים שדנים בפוליטיקה , או שאתה מעל הרמה הזו ? מה הסיסמאות הרדודות האלה "שחיתות..הון..שילטון.." ? הרי השילטון הינו של הימין , ואם ישנה "שחיתות" , הינה של דרגי שילטון ואילו "ההון" , אינו אצל לוחמי עזי נפש אילו , שהגנו עלינו ולא היה סיפק בידם לעשות "הון" לביתם , והם בסך הכל גימלאים של מערכת הביטחון. מה השנאה הזו , הלפרין ? מה הפניקה הזו ? האם אתה כה עילג שלא מסוגל להסביר במה הם טועים (לטעמך) בעמדתם ? שאלוהים ישמור עליך הלפרין !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
הורדת לי להנחתה
  ה.א   3/03/15 22:54
הורדת לי להנחתה. מאקו היא היד הארוכה של שידורי קשת, אין ספק שביבי עושה לזכייניות חיים קשים ביותר. שידורי קשת הם זכיין על פי חוק הרשות השניה. סעיף שידורים אסורים (46) בחוק הרשות השניה אוסר "תעמולה מפלגתית למעט תעמולת בחירות המותרת על פי דין" אין ספק שמדובר בתעמולה מפלגתית (עיין דוח מבקר המדינה על עמותות ברק שם מובהר שאין הבדל בית תעמולה "בעד" לבין תעמולה "נגד", למעט שבתעמולה נגד, שלעניין מימון בחירות שאלת הזיקה מחייבת הוכחה, אבל חוק הרשות השניה לא דורש כלל זיקה הוא מדבר על תעמולה מפלגתית, וכאן מדובר לכאורה בתעמולה מפלגתית נגד הליכוד והעומד בראשו. אני בטוח שחפירה קלה נוספת תמצא עוד פגמים בתעמולה שמנהלת MAKO בבאמצעות הפעלת מומחי בטחון (שים לב ללוגו של מאקו בראש העמוד).יש כאן לטעמי לפחות כם הפרת חובת האיזון וההגינות בחוק. וייתכן שבחינה מדוקדקת בהרכב 99 של בית משפט עליון יהיה קשה להוכיח את האחריות הפלילית או לא פלילית, אך שחיתות אינה בהכרח עבירה על החוק, שחיתות מוגדרת בויקיפדיה כהיא שימוש לרעה במשרה ציבורית על מנת להשיג טובות הנאה או רווח אישי.וכאן מדובר בזכיין המופעל עלי ידי גוף שהוקם בחוק, ומכוח החוק, החוק אוסר עליו לנהל תעמולת בחירות ובעזרת זרוע ארוכהה ששייכת לו מנהל תעמולת בחירות תוך שהוא מנצל מאות קצינים אשר חלקם לפחות מועסק על ידי ההון הישראלי, קשור אליו, וחלקו הוא אף בעלי הון.
כתוב תגובה ל- ה.א
"ההנחתה" נפלה מחוץ לקווים
  שלמה המגיב   4/03/15 08:08
לא הבנתי ( ואני מניח שגם יתר הקוראים) , איך "ההנחתה" שלך כאן , מסבירה ומנמקת את הקישורים של המפקדים בדימוס "לשחיתות" , ומדוע הם ".. שמנמנים..מתקראים למען ביטחון..מרי נפש..לא חושבים על הדם..". יתכן שלטעמך הם טועים בהשקפתם ( ראה תגובתו של בנקר בעניין ) , וסביר שתציג עמדה מנגד ותנמקה , אך איזו הצדקה , הגיון , הגינות וסגנון ראוי , ,ישנם להתייחסות שלך כך אליהם ,מלבד שנאה תהומית בלתי מובנת , או איזו תחושת פניקה , של בעל אידיאולוגיה פוליטית ( לגיטימית כשלעצמה) , שחש עפ"י הסקרים , שהעם לא בדיוק "מתלהב" ממנה. ולבסוף , אנסה להרגיע אותך , הלפרין , עד עתה נשלטנו ( באופן דמוקרטי) מאז קום המדינה , ע"י שילטון בעל אידיאולוגיה סוציאליסטית שמאלית ( לכאורה) , ובעל אידיאולוגיה שמרנית ימנית (לכאורה ) , התקופות שוות באורכן פחות או יותר , ובשום מקרה , לא "חרב הבית השלישי" והמשכנו לשגשג ולהתקדם בכל הנושאים , אז אין צורך להיכנס "לפניקה" בכל תוצאת בחירות עתידית , וחבל לי שאתה "יורד מהפסים" , הלפרין ,והאובססיביות והמורעלות הפוליטית שלך , משפיע כה רע , על התנהלותך. שמור על הבריאות !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לא ארדלרמת הטיעונים שלך
  ה.א   4/03/15 09:38
כתוב תגובה ל- ה.א
הם לא מלח הארץ!!
  מ.אלקרייאף   5/03/15 09:01
גם מאיר דגן יובל דיסקין. ועוד רבים וטובים יוצאי מערכות הבטחון בישראל..מאורגנים תחת הסיסמה רק לא ביבי..וכולם מופעלים כמריונטות של דון קורליינו מוזס..זה נכון כל משוחרר מצ.ה.ל קצת משמין בבשרו ומצטמק במוחו...מה לעשות הזיקנה!!אבל הבעיה העיקרית היא מי משמין ומי מרזה..הבעיה היא שאספו קבוצה של קצינים בדימוס בעלי דעות שמאלנית תבוסתניות הדוגלים בויתור על חלקי ארץישראל והמתנגדים באופן מוחלט לכל דבר שריחו ימני... היכן האיזון ברשת תקשורת כה חשובה המתיימרת לתת שירותים הוגנים למאזינים????מדוע לא גייסו עוד קבוצה של קצינים שמנמנים מהימין ולהשמיע את דעותיהם? דהיינו תקשורת חד סיטרית ומעודדת רק שמאלנים....באשר למשפט מלח הארץ אני רוצה להשיב לכבוד המגיב...כי כל יהודי המוכן להחזיר חלקים מארץ מכורתו..אינו מלח הארץ..אלא סם מוות של הארץ..
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
"בעלי דעות שמאלניות" , עאלאק !
  שלמה המגיב   5/03/15 12:26
אדון אלקרייאף ! אתה יכול ( וכך גם הלפרין) לנמק ולהסביר ולשכנע שהקצינים בדימוס הנ"ל , הינם טועים בגישתם וכי דעתך ( השונה מן הסתם) , הינה הנכונה , הצודקת והראוייה , אך לייחס לאנשים כמו דגן , אמנון רשף , עמירם לוין , גיורא רום ורן פקר ( לדוגמא) , אינטרס צר ומניע פוליטי ( "שמאלנים" !!) , בדאגתם לביטחון המדינה ואזרחיה , זה דבר מכוער , לא הגון ולא ראוי . ובכלל תיוג כל מי שדעתו שונה מנתניהו "כשמאלני" , זה רדוד וטיפשי , ולתייג אנשים כמו מאיר דגן , רן פקר ואמנון רשף (לדוגמא) - "שמאלנים" - זה גם לא נכון עובדתית. תתמודד מול דעתם , אדון אלקרייאף , ואל תייחס להם מניעים זרים ופוליטיים, באשר אינך יודע מה בחרו בבחירות. דרך אגב , מי שויתר על שטחים ופינה יהודים מביתם , עד עתה היו ראשי הליכוד "השמאלנים" בגין (חבל ימית 1982 ושרון גוש קטיף 2005 ) , אז זה עוד הוכחה , שהתיוג המטופש הזה ( שמאלנים, ימניים , אוהבי ארץ ישראל או שונאיה , ציונים או פוסט ציונים ) של בעלי דעות כאלה או אחרות , הוא חסר כל ערך ולא מלמד בכלל , על שיקול ויושר אינטלקטואלי ומוסר ורצינות ועומק מחשבתי של מביעי דעות למיניהן. אם היית בקי ,אדון אלקרייאף , בקורות חייהם של הקצינים בדימוס הללו , לא היית מעיז לרמוז ששיקוליהם בדעה על ביטחון העם היהודי , נובע ממניע פוליטי או זר. תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה, אתה מפספס
  ה.א   5/03/15 17:51
בוא ניעזוב את מוזס ואת שוקן, נגיד שהם מתבטלים לעומת ישראל היום, בדמוקרטיה אחד העקרונות המרכזיים הוא איזון (CHECK & BALANCE) ובמקומות שיש איזון, הדינמיקה בין הצדדים הנוגדים, היא לטובה. בוא נראה איזה הון נוסף מושקע במערכת הבחיררות שאיננו קשור לעיתונות הכתובה המאוזנת, אנו רואים שת"פ הון בטחון בין מאקו לקצינים גגד ביבי אנו רואים שת"פ הון V15 נגד ביבי אנו רואים יוזמות של ערוץ 10 נגד ביבי בהוצאות ענק, במערכת הבחירות הזו נמצא הצ'ופצ'יק של השיטה להתגבר על חוק מימון הבחירות, במקום תעמולה בעת התעמולה היא נגד, ומשוכת ה"זיקה" היא מאד קשה להוכחה כי הון מממן אותה אפילו בלי קשר מילולי עם השלטון (העתידי) אלא על בסיס זהות אינטרסים, וידעה שהתמורה תבוא. ולהון יש אינטרס ברור לחזק את שתי מפלגות המרכז שעובדות בשבילו (הברית החדשה) ולהחליש את המפלגות הגדולות הדמוקרטיות (פריימריז) על מנת להשפיע על המדינה לטובת אינטרסים שלהם (הון שלטון) וראה זה פלא אף בעל ממון לא פועל בגלוי נגד העבודה, ונגד מפלגות המרכז (הפעולות של ההון נגד העבודה אינן גלויות לעין בלתי מזוינת)אל לקרא לי אפרים אם במוצאי הבחירות אין הודעה פומבית על הברית החדשה בין לפיד לכחלון עם 30מנדטים או אף יותר, כחלון לאוצר, לפיד לחוץ (תרתי משמע) ביבי יזרוק אותם מכל המדרגות, ובוז'י ייקח אותםויקים ממשלה עם תמיכת הקול הערבי ומרץ ככל שתעבור את אחוז החסימה, ההון ניצח את הבחירות הקודמות ההון יצח גם את הבחירות האלה, שר תקשורת מטעם הברית החדשה, יחלוב את קופתהציבור לטובת המיליונרים הכי גולים במשקויבוא לציון גועל.
כתוב תגובה ל- ה.א
"שת"פ הון נגד ביבי" , הלפרין ?
  שלמה המגיב   5/03/15 21:25
לא השתכנעתי בכלל ( ואני מניח שגם יתר הקוראים) , שיש "שת"פ הון נגד ביבי " , באשר בעלי הון , באופן טבעי , רובם בעלי אוריינטציה קפיטאליסטית כמו של ביבי , ואין הגיון שירצו להחליפו בסוציאליסטים נוסח יחימוביץ ומיקי רוזנטל !!. אבל בהנחה שאתה צודק בעניין זה , עדיין לא הסברת לקוראיך , מדוע הקצינים בדימוס , לא יכולים להביע את דעתם האישית על המצב הביטחוני במדינה ואפילו להתנגד למדיניותו של נתניהו (רחמנא ליצלן !) , מבלי שתייחס להם אינטרסים זרים , שיקולים פוליטיים מזיקים ותתאר אותם באופן אישי "..שמנמנים..מתקראים מפקדים למען ביטחון..מרי נפש..לא חושבים על הדם.." ?? . אתה "חושב על הדם" ביתר רצינות מאשר מאיר דגן או רן פקר ? נו באמת , הלפרין , לא הגיע הזמן בדו שיח הזה ביננו , שתחזור בך מהרפש הזה שהטחת בקצינים הללו ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
הכסף אחי הכסף
  ה.א.   5/03/15 23:26
הכסף אחי הכסף, מי משלם על המסע הזה? מהם האינטרסים שלו? כמה נציגים הוא שתל במפלגות הבלון של המרכז, מפלגות המושתתות על דיקטטורה? ובמפלגות האמיתיות אי אפשר להשתיל, שם יש פרימריז. איך מופיע הלוגו של מאקו באותה שורה עם הלוגו של הקצינים?, אין בעיה עם דעות הקצינים הבעיה היא עם המימון, הבעיה היא כינוסם בכפיפה אחת עם בעלי הון שנמצאים ביריבות גלויה מול ביבי (כמו מאקו-שידורי קשת) ביבי הוא אויב ההון תראה מה עשה לשדות הגז, תראה מה הוא עושה עם תגמולים מאוצרות טבע אחרים, תראה איך השלים את מה שהתחיל אולמרט בסלולאר (אגב את הרוב בסלולר עשו אטיאס-אולמרט ולא כחלון-ביבי), ביבי הוא לא רק מתנגד להון הישראלי הון שרובו הוא של של קיביצערים מלכחי פנכה, אלא הוא אף בז להם, חלק משמעותי עשו כספם או מנכסי הציבור או מקומבינות, אלה שעשו כסף מתעשיה, מעמל כפיים, לא בונים פרימידות, לא משחקים במניות, ולא קונים אמצעי תקשורת הם תעשיינים, עשירים כקורח אבל תעשיינים, יזמים.
כתוב תגובה ל- ה.א.
מאות מומחי ביטחון חתמו לפני
  בני בנקר   3/03/15 22:39
הנסיגה מעזה המכונה בשם המכובס "התנתקות", על עצומה שמספרת בשבחי התכנית והיתרונות הביטחוניים העצומים שתביא. לעגו לנתניהו שהזהיר כי טילים יתפוצצו(לא "יפלו") באשקלון,אשדוד ובאר שבע ובצדק,הוא לא אמר שיפלו בתל אביב,איזה קוצר ראיה מצידו...האדיוט ויסגלס דיבר על "חפצים מעופפים" והאיש הארור שסוף סוף קולו לא נשמע,שימון פיירס דיבר בלעג על "קאסם שמאסם",איזה אידיוט. כל אדם עם מעט שכל ישיר מבין כי העולם הערבי לא משלים ולא ישלים עם זכותו של העם היהודי למדינת לאום משלו בא"י,כי אינם מכירים בקיום עם יהודי ורואים בכל מקום בו דרכה רגל מוסלמית אדמת הקדש. אין סיכוי לשלום עם תת תרבות, שמקדשת את המוות,האדמה ו"כבוד המשפחה" על קדושת החיים.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
בני, "מומחי הבטחון" האלה
  מגיב ותיק   6/03/15 01:24
לא היו מסוגלים לטפל בבעיה שהציבו הפלשתינאים מול צה"ל ולכן המליצו על בריחה.

חלק מ"מומחי הבטחון" האלה לא היו מסוגלים להתמודד עם הטרור הפלשתינאי ולכן גיבו את אסון אוסלו.

אני בא משם.

תוכל למצוא אותם כיו במה שנקרא "המועצה לשלום ובטחון"

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
3
אפרים, מאמר מצוין !
  מגיב ותיק   6/03/15 00:35
כל מילה בו אמת גם אם היא לא מוצאת חן בעיני שלמה ידידנו.

רוב רובם של ה"בטחוניסטים" האלה הנם פוליטיקאים גמורים ובעברם רובם כישלונרים.

לכן לאסוננו צה"ל נראה כיום כמו שהוא נראה, מהסס ומתחמק ממגע מתנהל פוליטית ולא צבאית.

אלה, אלה הם האנשים שברובם הביאו את צה"ל עד הלום

אני גם חרד ליציבות שכלם של חלק מהם.

כיצד, כיצד רן פקר (שהייתי פיקודו והערצתי אותו) יכול להתלונן כי בימי ביבי "נורו הכי הרבה רקיטות על הדרום" ?

היכן הוא היה, מי היו אלו ולאיזה מגזר פוליטי הם השתייכו אלה שהפכו את החמס למדינת טרור לידנו ונתנו בידו טריטוריה ?

אפרים, אתה צודק בכל מילה, אני בא משם ואני מכיר אותם, הם תמיד היו פוליטיקאים במסווה של אנשי צבא.

אלה הם אסוננו !

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
רן פקר ,עפ"י התיוג של הותיק
  שלמה המגיב   6/03/15 07:08
אם לדבריך ,אתה מכיר את רן פקר מתקופת השרות הצבאי ,אזי , התיוג והמאפיינים שאתה נותן בו כעת , הינם מרושעים , שקריים ונבזיים שבעתיים , מהתיחסותו של הלפרין ( שיתכן שלא מכיר אותו ממש). האם רן פקר "הוא המהסס ומתחמק ממגע" ? האם רן פקר הוא "פוליטיקאי במסווה של איש צבא" ? האם רן פקר הוא "פוליטיקאי גמור" ? אין לך בושה , אדוני המגיב הותיק ? האם אינך מסוגל להזים את דעתו (לטעמך) , ולשכנע את הקוראים שהוא טועה ואתה והלפרין צודקים ,ללא התיוג השקרי , הנבזי והמרושע הזה , של אחד הלוחמים האמיצים ביותר ואחד המפקדים הנועזים והמפוארים ששרתו את ביטחון ישראל ?? . האם אזרח ישראלי , שהיה בעברו מפקד בכיר בצה"ל , אינו יכול להביע דעה אישית ( אפילו פוליטית ) , מבלי שמתנגדים לדעה ( גם הם מעילה פוליטית מן הסתם) , יתייגו כך אותו , ובשקר וברשעות כזו , יגמדו את תרומתו לביטחון העם היהודי בארצו ? גם אני לא "קונה" מראש , כל מילה של מפקד בצה"ל לשעבר , בכל עניין שהוא , אך אני מסוגל לנמק זאת עניינית , ללא הירידה הזו לשפת ביבים שקרית ומסיתה ,ובמובן מסויים , גם כפויית טובה.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תגיד שלמה, אתה קראת את תגובתי
  מגיב ותיק   6/03/15 11:11
?

האם הטלתי ספק בגבורתו של פקר לשעבר, ביושרו, ב"פטריוטו" ?

עם כל הכבוד (ויש כבוד) אני טוען שהיום דעתו השתבשה.

תסביר לי מה הביא את האיש לטעון את הטענה המוזרה כי בתקופתו של ביבי נורו לראשונה טילים על ת"א ?

האם הוא לא היה כאן בשנים האחרונות ואינו מכיר את המאטריה הפוליטית בטחונית ?

הרי זו איוולת ממדרגה ראשונה לטעון את מה שהוא טען כלפי ביבי ולהאשים את ביבי בתוצאות המדיניות הבטחונית של השמאל, של ידידיו לקבוצה ה"בטחונית", רובם ככולם אנשי שמאל שתמכו בצעדים הרסניים של הבריחה מהרצועה ושהביאונו עד הלום.

ולכן יש לי ספק גדול בשיקול דעתו של פקר מודל 2015.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אתה משתפר מגיב ותיק
  שלמה המגיב   6/03/15 18:58
אני מרוצה שירדתם לסוף דעתי ואתה מנסים לנמק את טענותיכם כלפי הקצינים , ללא הרפש המיותר , אך בכל זאת קשה לך מגיב ותיק לוותר על התיוג של הקצינים - "רובם ככולם שמאלנים" ! .נו , מה הרלוונטיות , מגיב ותיק ? נניח שזה נכון , האם זה פוסל מראש אותם כמביעי דעה רציניים והגונים ? האם עצם זה שאתה והלפרין בעלי השקפות ימניות (לגיטימיות כשלעצמן) , פוסל מראש את דעתכם ,כמביעי דעה רציניים והגונים ? ואם אתה רומז שהקצינים לא מסוגלים להיות אובייקטיביים ומעמיקי מחשבה , בשל כך, מדוע לא יחשבו כך גם הקוראים כלפי מביע דעה "ימני" בהשקפתו ? . נו , הרי כל מי שמביע דעה לכאן או לכאן , יאמרו מתנגדיו שאינו אובייקטיבי ! הרי כל אזרח שם פתק בקלפי ולכל אחד דעה פוליטית , אולם האם אדם ישר לא מסוגל לנטרל השפעות אילו ? האם כל הקצינים כל כך "מורעלים" פוליטית , שאינם מסוגלים להביע דעה רצינית וללא השפעות ? ולבסוף - אין לי כל בעיה לייחס לקצין זה או אחר - "ירידה מהפסים " לעת זקנתו , אך אין זה ראוי ללעוג לעברו המפואר , או ליושרו האישי ואמונתו כיום.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה, אל תצחיק
  מגיב ותיק   6/03/15 22:32
אין לי בעיה עם הבעת דעה, יש לי בעיה עם האיצטלא שבה הם מתקשטים.

הכותרת הזו "מפקדים למען בטחון ישראל" הוא שקר אחד גדול וגמור !

זו הונאה, רוב רובם כבר לא מצויים בנבכי הסיפור הבטחוני ולכן דעתם אינה חשובה יותר מדעתו של כל אזרח אחר.

צריך להוציא את הצבא והאיצטלא הצבאית מהסיפור, אחרת החבר'ה האלה מרעילים את הצבא בפוליטיזציה.

ואני הוספתי דברים שאני מכיר, חלקם היו כישלון גמור בתפקידם הצבאי, ואלה שלא היה להם פתרון צבאי הטיפו לפתרונות מדיניים ! האם זה תפקידם ?

שמע, במו אזני שמעתי בהזדמנות מסויימת מישהו מעביר סקירה מודיעינית על האוייב, מצביע על חומרת האיום ו....מציע פתרון מדיני....

אני הקמתי מהומה, האם תפקידו לדבר פוליטיקה או לדון בפתרונות צבאיים ?

לגבי פרקר הסיפור הוא אחר, להתרשמותי דעתו השתבשה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לוף אלוף ושאר ירקות
  ה.א   6/03/15 11:13
שלמה היקר, כמה שעולה הקוף יותר על העץ כך רואים לו יותר את התחת, זה פתגם ערבי. לו ישבתי בפינתי ולא הייתי כותב, איש לא היה מותח עלי ביקורת (פרט כמובל לפולניה) איש לא היה מקלל אותי (פרט כמובן לג'וני הכלבלב), מרצוני טיפסתי על עץ וכולם רואים לי את התחת, מי אשם? אני!! חשפתי, אז כולם רואים ואפילו יכולים גם להרביץ, בתחת. כל אחד עם העץ שלו וכל אחד עם מידת החשיפה של התחת שלו. אתה נחשפת, וגם אתה חוטף, וגם האלופים נחשפים וגם הם חוטפים. כלו הימים בהם היו האלופים קדושים שכולם חייבים להוריד בפניהם את הכובע, היו אלופים רבים מידי שהוכיחו לכולנו שההערצה העיוורת הזו הייתה מאד מאד מיותרת. זה מסביר גם את הציניות והביקורת האישית אפילו לגלוג. עלו על העץ, רואים להם את התחת, ויש כאלה כמוני ואחרים ששמים זכוכיות מגדלות בדרך, מתאים לנו, מגיע להם בעיקק בגלל השוררות הבאות. המהות כאן היא לא האלוף ואפילו לא צמיגי הלוף שמקיפים אותם זכר לריאכרד לוי עליו השלום, המהות כאן היא הכסף, מטרתו האמיתית, והתמורה לכסף. כאשר אני רואה סמליל של מאקו בראש הקמפיין הכל ברור לי ואמור להיות ברור גם לך, וזה אסון, אסון לאומי, כי גם היועץ המשפטי לממשלה רואה את זה והוא לא עושה כלום. ראה לדוגמא עד כמה מעורב וינשטיין בסלע המחלוקת.
כתוב תגובה ל- ה.א
חסות, ENDORSEMENT
  ה.א   6/03/15 14:24
שים לב שלמה יקירי, על מנת שלא להתגרות, לא אשתמש במונחים מלגלגים. אני חושב שראוי שנשים את הדיון במקום נוח לשנינו. שים לב שהפרסום של הביטוחניסטים מופיע בכל האתרים, גם ב NEWS1 אך הוא מופיע כפרסומת, כלומר המערכת מקבלת כסף על מנת לפרסם, אין איסור בחוק על תעמולה כזו ולכן הכל בסדר. לעומת זאת במאקו יש שתי בעיות ענקיות (1) מאקו שמה את הסמליל שלה בצד הסמליל של הביטחוניסטים, על מנת להראות לכולם הנה אני נותן חסות ואולי אף מממן או נותן שטח חינם לתכנים שאחרים נותנים בתשלום, כי זה השטח שלי ואני עושה אתה מה שאני מוצא לנכון, וזה במצב של סכסוך מתמשך בין הבעלים של מאקו ובין הממשלה, (אוצר המדינה,והרגולציה) אשר היועץ המשפטי לממשלה מעורב בו מאד, וכל עוד אין לו פתרון אותם בעלים מוציאים עשרות מיליוני שקלים מהכיס בשנה, ומלאים טענות כרימון לרגולטור, משהת"ק אשר ביבי שומר עליו קרוב לבטן כל השנים ומראה להם אצבע משולשת, ייתכן כי הוא סובר (ולדעתי גם יותר מצודק, לפחות בתקופה בה יאיר לפיד היה באולפן, וכעת במידה ניכרת אך פחותה) שהם מטים את כל השידורים נגדו, אינני יודע אם הסיבה הזו תקינה, אך מהעובדה שלא עתרו משמע שישנן סיבות אחרות הרבה יותר ממלכתיות (2) סעיף 46 לחוק הרשות השניה אוסר על הזכייניות להפעיל תעמולת בחירות, ואף אם התעמולה הזו עומדת בדרישות החוק (התלוננתי ממתין להתייחסות) הרי שהפרסום הזה עם סמליל של מאקו כלומר על ידי מאקו (שידורי קשת) או בחסותה, נוגד קיצונית את רוח החוק, ולדעתי מריח בפלילים לכאורה, השקעה כספית בתעמולת בחירות של "ענן" מפלגות על מנת לקבל הטבה כספית מאוחר יותר, לאחר בחירת מי מהן לתפקידים בממשלה. כך זה נראה, ובגלל שכבר לא מסתירים זה אומר שמערכת אכיפת החוק מתה וכול מי שצריך לדעת על ההזדמנות הזו ולנצל אותה לטובתו, יודע כבר מכך.
כתוב תגובה ל- ה.א
ולעניין "החסות" , הלפרין
  שלמה המגיב   6/03/15 19:10
איני יודע אם אתה צודק או טועה בטענותיך , באשר איני בקי בנושא ואני ממש מרוצה שאתה חוזר להיות "ענייני" , ללא קשר אם אני מסכים או חלוק איתך. ראה גם את התייחסותי הנוספת למגיב הותיק , שגם הוא כבר מנסה ( לא תמיד בהצלחה ) להיות "ענייני". תהיו לי בריאים.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שבת שלום!
  ה.א   7/03/15 00:05
כתוב תגובה ל- ה.א
תודה
  ה.א   6/03/15 08:06
כתוב תגובה ל- ה.א
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il