|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המנצח הגדול של הבחירות
מאת: ד"ר אורי מילשטיין  |  20/03/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מאמר חשוב, יותר ברור
  אופירה   20/03/15 09:46
מזה להבנת ניצחונו של לנתניהו לא יכולתי לבקש.
כתוב תגובה ל- אופירה
לא מספיק ברור
  אהרון שחר   20/03/15 12:51
איך ביבי גילה את הימין. איך קרה שכדי לנצח ביבי היה צריך לשבור ימינה, איך הוא הבין את זה, למה העם הפך כל כך ימני, ולמה יחד נכשלה?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
לעניות דעתי אלו דברים
  אופירה   21/03/15 09:20
שהתרחשו מתחת לפני הקרקע. למיטב הבנתי ביבי בכלל להיה ער להם לפחות לא באופן מודע מלא. הרי לפי יונג הלא מודע הוא שמנחה אותנו בחיים בין אם אנחנו מודעים לו ובין לא.
כתוב תגובה ל- אופירה
2
המנצח הגדול
  באום   20/03/15 11:22
הסקירה של מילשטיין רק מוכיחה שהגיבורים שהוא הזכיר הם שחקנים בהצגה גדולה שהולכת לקראת מערכות נוספות שבסופן יבוא כנראה סיום דרמטי רק שבמקום שיסגר מסך,יפתח מסך.מי שעוקב אחרי ההיתפתחויות מאז עליית תלמידי הגאון מווילנה בתחילת המאה ה19,רואה שיש פה סדר בדברים וז'בוטינסקי,בן גוריון,הרצל,בגין,נתניהו ואחרים הם למעשה "בוסטרים" שדוחפים את העלילה קדימה.כך יש לראות את הדברים.המנצח הגדול של הבחירות זה עם ישראל ששוב ניער מעליו טפילים שניסו לטפס עליו ועל הדרך גם לשתות את דמו ויש לשער שמעת לעת נצטרך לחזור על התרגיל הזה עד שנמצא דרך לעקר את השטח שמסביבנו כך שהטפילים יחוסלו עוד לפני שהם ידעו שהם טפילים.ונתניהו? אני במקומו הייתי נוסע לבית הבראה בהר כנען ומודיע לכולם שימתינו.מה,למישהו בוער משהו?רובי ריבלין כבר באקסטזה? כל כך חשוב לשמוע אימרות כנף של תת יועץ מזכירת החדר הורדרד? הצבא יושב על הגבולות וזה מה שחשוב.
כתוב תגובה ל- באום
אבל הצבא מתפקד גרוע ולא ניתן
  לסמוך   20/03/15 16:23
עליו
כתוב תגובה ל- לסמוך
3
אני לא יכול להתווכח עם ד"ר
  חבר קיבוץ יגור   20/03/15 11:41
מילשטיין על קביעתו שמלחמת ששת הימים הייתה בלתי מתוכננת ולדוגמא,מבצע מוקד בו הושמד רוב רובו של חיל האויר הערבי סביבנו-לקרוא לזה "בלתי מתוכנן" תמהני? בכל אופן לקבוע שצה"ל הובס במלחמת יום הכפורים זה קצת עזות מצח (או פרובוקציה לשמה).אחרי שצה"ל נתפס לא מוכן,אבל סיים בק"מ ה 101 מקהיר. לגבי שאר תובנות המאמר-הזמן יגיד.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מילשטיין מתווכח עם עצמו
  חבר קיבוץ אפעל   20/03/15 12:55
כדי לעורר תגובות מילשטיין מרכיב מסכה ומתווכח[בכאילו...] עם עצמו. זה שקוף, זה זול וירוד. והעיקר מילשטיין-אין לך סיכוי להיות "חבר קיבוץ יגור" , ביגור לא מקבלים משמיצים-סוטים כפייתיים.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ אפעל
מילשטיין מתכוון לתוצאה המדינית
  יוסי בלום הלוי   20/03/15 16:21
לרמה האסטרטגית של מדיניות הביטחון ולא להישג טקטי כמו הק"מ ה- 101 ו- 60 ק"מ מדמשק. בסופו של חשבון, המלחמה היא המשך המדיניות באמצעים אחרים. ברכות
כתוב תגובה ל- יוסי בלום הלוי
האסון הטקטי ימים הראשונים
  אורי מילשטיין   20/03/15 17:02
הובילו לא רק לתבוסה מדינית א5לא גם תרבותית.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
אבל אי מוכנות או הפקרות
  חבר קיבוץ יגור   20/03/15 19:45
מוכנות צבאית,תלויה בגורם האנושי,ואף איש אינו מלאך. גם סטאלין טעה במבצע ברברוסה וגם רוזבלט לגבי פרל הרבור.אנחנו בחברה טובה אם הצלחנו להפוך הפתעה על פיה.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
ברברוסה העלה את סטאלין לשלטון
  יסודו של דבר   21/03/15 10:18
ראשית, לפני ברברוסה היה סטאלין ראש החונטה, שנאבקה בסיביל-סרביס הגלובליסטי שנקרא קומאינטרנ(-טיונל). בזכות מבצע ברברוסה ובעקבותיו 18 חודשים של שהות צבא גרמניה בפאתי מוסקבה, הצליח סטאלין להפוך לשליט אבסולוטי ע"י כך שבמאי 1943 ביטל את הקומאינטרן. שנית, נתניהו ממשיך להפוך את צה"ל לסניף של ויצ"ו במקום של רמבו. הוא ממשיך לטפח את בועת הנדלן כדי לממן את הערבים והחרדים. נתניהו בכך פוסט-ציוני, פוסט-לאומי ואנרכיסט=ליברלי בשירותם של הגלובליסטים.
כתוב תגובה ל- יסודו של דבר
4
מילשטיין אויל משריש מיסודו
  אלפרדו ב'   20/03/15 12:19
אין לו הבנה מינימאלית בפוליטיקה הישראלית.ביבי מחק את פייגלין, הביס את השמאל הקיצוני[מר"צ ושתוליה במפלגת העבודה=סתיו שפריר, מירב מיכאלי-קסטנר, יוסי יונה,יחימוביץ ועוד], ובעיקר קירקס את נפתלי בנט הטירון. הבית היהודי הרעוע נחל תבוסה חמורה,והוא הולך בקרוב לפילוג ופירוק. ושלא יהיו לכם אשליות ביבי זגזגן העל לא נסוג במ"מ מתוכנית החלוקה של א"י לשתי מדינות. מומלץ למילשטיין לחזור ולעסוק בנושא היחיד שבו הוא מתמצא = תרומתם המכרעת של שני המוז'יקים הלומי הקרב-שרון ורפול לתרבות השקר והטיוח בצה"ל ובממשלת ישראל.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
שובו של האידיוט מיגור קיבוצי
  חבר קיבוץ יגור   20/03/15 15:07
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
שובו של המתחזה דוד נ.
  אלפרדו ב'   20/03/15 16:39
שהחליף את שמו ל"חבר קיבוץ יגור" ובפועל הוא תושב אומלל של רמת אפעל. ולענין= אדון מילשטיין נחשף כאן בבערותו המדהימה,אין לו מושג קלוש בנושא הפוליטיקה הישראלית העכשוית. חשיבתו היא כשל חוני המעגל שהתעורר לחיים אחרי 70 שנה ונוכח לדעת שהוא מנותק מהמציאות. בייאושו הוא שב ונרדם. לתמיד..
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
5
פייגלין הוא אבי התפיסה
  סניל   20/03/15 12:49
המדינה היהודית או אוסלו ב' ןלכן העם ניצח בבחירות.
פייגלין יהיה ראש הממשלה הבא.
כתוב תגובה ל- סניל
אם המערכת תקרוס, יש לו סיכוי!
  אורי מילשטיין   20/03/15 15:59
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
6
ככה מתבטא מי שיורד לעומקו
  ראומה   20/03/15 14:49
של העניין, ולא על פני השטח, כמו שמקובל במקומותינו. פיגלין שגה בכך כשהצהיר בזמנו שהוא מתעתד לכבוש את הליכוד בביתו. חוץ מחסידים מובהקים, אף אחד לא אוהב מגמה כזאת. אחרת היה כבר משתלב ומשפיע.
כתוב תגובה ל- ראומה
אין לך אף פעם טיפת בקורת
  אלפרדו ב' הצעיר   20/03/15 16:45
על "נזר הבריאה" ?? ראומה, בעברית קוראים ליצור מסוגך=חסידה שוטה. ואת אכן אהבלית. ואגב מושא הערצתך הוא לא רק חיזר, אלא גם מכוער...
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
מכיוון שלא השתלב, הוא השפיע
  אורי מילשטיין   20/03/15 17:08
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
7
בכיוון הנכון
  לדרברג   20/03/15 17:02
ניתוח מצב היסטורי מעניין, נדמה לפחות ע"פ הניתוח, שיש עוד תקווה לאידאולוגיה שבלעדיה - מה לנו כאן - בארץ ישראל. לכל אנשי השמאל - לא הכל זה "סיר הבשר"....
כתוב תגובה ל- לדרברג
בלא חזון יפרע
  עם!!!   21/03/15 11:21
כתוב תגובה ל- עם!!!
8
ביבי ניצח בזכות שקריו
  נגע בהיר   20/03/15 17:06
בארץ אמר בעברית שלא תקום מדינה פלשתינאית ובארה"ב אמר באנגלית שהוא לא בעד מדינה דו-לאומית אלא בכד שתי מדינות לשני העמים. שקרניהו כבר אמרנו?
כתוב תגובה ל- נגע בהיר
יופי של תירוץ
  דוד נ   20/03/15 19:51
כתוב תגובה ל- דוד נ
9
מאמר הזוי
  גולדבלט משה   20/03/15 18:16
פייגלין הוא דמות איזוטרית חסרת כל חשיבות אישית וציבורית בכל הנוגע לשאלות היסוד שבהן המאמר עוסק שהן שאלות היסוד של קיום המדינה. יש די והותר דמויות פוליטיות ממשיות לדון במשנתן מאשר פייגלין
כתוב תגובה ל- גולדבלט משה
לפי אינשטיין הדמיון/הזיה
  מקדמים   20/03/15 21:40
יותר את המדע יותר מן ההגיון
כתוב תגובה ל- מקדמים
נכון, כמו גם לפי יונג
  אופירנ   21/03/15 06:40
כתוב תגובה ל- אופירנ
נכון, כמו גם לפי יונג
  אופירנ   21/03/15 06:40
כתוב תגובה ל- אופירנ
כה אמר איינשטיין השני מאפעל
  איתן מיגור   21/03/15 19:01
הוא מגמד ב"חוכמתו" את אלברט איינשטיין.אין דומה לו בכל היקום. הידד למגאלומאן.
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
10
חולה הסכיזופרניה מאפעל
  ד"ר ויצטום   21/03/15 15:25
בתגובות מס' 3 ו-4 אתה קורא לעצמך "חבר קיבוץ יגור". בתגובה מס' 8 אתה קורא לעצמך דוד נ, אז הגיע הזמן שתחליט חולה שסעת פסיכוטי שכמו מי אתה ? מה אתה ? בעצם אנחנו יודעים= אורי מילשטיין המתחזה.... זה עלוב, זה מבייש, זה תת-רמה.
כתוב תגובה ל- ד"ר ויצטום
משוגעי קיבוץ יגור- התאחדו ?
  דוד נ   22/03/15 03:11
כתוב תגובה ל- דוד נ
משפחת הפסיכים מאפעל
  ד"ר א' ויצטום   22/03/15 09:28
מילשטיינים יקרים=אורי, ראומה-שפרה, דוד נ. ההומו , חבר הקיבוץ ,אשמח לקבל אותכם לטיפול.רצוי שעה אחת קודם.
כתוב תגובה ל- ד"ר א' ויצטום
11
חוששני שנתניהו לא השתנה
  אהרון שחר   21/03/15 16:22
שינוי זה דבר לא פשוט ויש יותר מדי כוחות לשוב למצב הקודם. אובאמה יחזיר את ביבי למצבו הקודם. שום דבר מהותי לא השתנה.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
12
מבקרי נתניהו טירונים
  דב שטיין   21/03/15 20:11
נתניהו, אחרי ככלות הכל, הינו מדינאי משופשף. הטענות כאן ושל ציפי בטלויזיה שנתניהו מזגזג ואומר דברים לא חד משמעיים... מסכים אך בהסתייגות... וכו' הינם עדות למדינאי היודע לתמרן בין הטיפות ולצאת עם גיזת הזהב בידו. הסכמת נתניהו לשתי מדינות לשני עמים "בתנאי" שה"פלשתינים" יכירו במדינת ישראל כמדינת הלאום היהודי, יכול שתיתפס ככניעה לאובאמה ויכול שתיתפס כתמרון אובאמה לפינה כך שלא יוכל לטעון שישראל לא רוצה שלום. הנסיבות מוכיחות שנתניהו נסוג למעשה מהרעיון בטענות פוליטיות טובות. ציפי לבני עם תוכניותיה להיכנע לאובאמה ולהסכים לתביעותיו מזכירה את הבדיחה על עורך דין שהוריש תיק שמן לבנו העורך דין והצעיר הטירון ברוב טיפשותו סגר את התיק ב"הצלחה" תוך יומיים!!!
כתוב תגובה ל- דב שטיין
בין משה פייגלין לבנימין נתניהו
  אורי מילשטיין   22/03/15 06:40
הטיעון שלי איננו שנתניהו מזגז, אלא שהדגל שהרים משה פייגלין לפני 22 שנה בימי הסכם אוסלו, התקבל בבחירות האחרונות על ידי קבוצת הבחורים הגדולה ביותר. הדבר דומה לכך שבן גוריון במלחמת העולם השנייה קיבל את כל טיעוניו של ז'בוטינסקי ממלחמת העולם הראשונה ותחילת שנות העשרים. זאת אומרת, כפי שתפיסת ז'בוטינסקי ניצחה אך בן גוריון ניצח במערכת הפוליטית, כך המצב, להבדיל בין פייגלין לנתניהו.

אין מדובר בטיעון ביקורתי שלי אלא בטיעון תהליכי.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
התהליך ההיסטורי חזק ממנהיגים
  ירון זכאי 1   22/03/15 09:56
התהליך ההיסטורי חזק יותר מהפוליטיקאי. המאמר הציע כמה דוגמאות לאנשים כביכול חזקים. בן גוריון חתך שמאלה במלחמת העולם הראשונה, נאלץ לבחור בדרכו של זאב זבוטינסקי במלחמת העולם השנייה. אח"כ בן גוריון הביא עצמו לתפקיד מכריז המדינה וראש הממשלה הראשון. כאשר "מלחמת העולם השלישית" נפתחה במלחמת ששת הימים, נטרפו שוב קלפי ממשיכיו. הם קיבלו מיני מעצמה שאותה לא רצו >>>> שמעון פרס הלך בדרכו של בן גוריון, היה השר הימני ביותר בממשלת גולדה, והפך לנושא הלפיד של אוסלו יחד עם הדחליל יצחק רבין. >>>> מה שהבנתי מהמאמר הוא: נתניהו מצא את הדרך לנצח בבחירות, ולהיות פרסונלית ראש ממשלה. בדרך לניצחון הפרסונלי גירש את משה פייגלין מהליכוד. אבל פייגלין שיצא לפני 22 שנה נגד תהליך אוסלו הצליח ליצור כוחות שינוי כה גדולים, בכל רחבי המערכת הפוליטית. כוחות השינוי שפייגלין מבשרם יאלצו את בנימין נתניהו לקבור את אוסלו קבורת חמור. נתניהו ילך בראש מסע ההלוויה ויצהיר מבוקר עד ערב על "חזון שתי המדינות". מה שאנו רואים פרסונלית שונה לחלוטין מהתהליך ההיסטורי. כפי שמלחמת יום כיפור הייתה ניצחון צבאי ישראלי מדהים, באותה נשימה הייתה תבוסה מדינית למחנה הכניעה/שמאל. לא רק שהדיחה אותם מההנהגה, אלא גררה אותם לקבורת אוסלו. >>>>> ההיסטוריה היהודית מלאה נסים. מה שרואים לפעמים הפוך לגמרי מהמציאות. לכן הפוליטיקה מציגה תמונה הפוכה לתהליך ההיסטורי.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
ארוכה הדרך
  אהרון שחר   22/03/15 08:09
המעבר לפייגליניזם הוא שינוי תרבותי והלחצים עצומים מדי.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
בסופו של דבר אנחנו מדינה
  סניל   22/03/15 13:09
יהודית ולא נאורית
כתוב תגובה ל- סניל
13
קראתי את כל התגובות עד
  שאול אבידור   22/03/15 13:59
עתה. ערמה גדולה של גיבוב ובלבול אינסופי של מילים ומשפטים.

אף אחד לא מתייחס לנקודות הבאות :

1. כוחות פוליטיים חיצונים חזקים במערב שולטים שליטה מוחלטת בכל מערכות החיים של היהודים בארץ ישראל באמצעים נסתרים כאילו הם לא מעורבים.

2. עוד מלפני 1947 ומאז 1947 הכוחות הנ"ל ניצלו וממשיכים לנצל את השאיפות הלאומיות של היהודים לטובת האינטרסים שלהם ולא מ"אהבת מרדכי".

3. העולם הערבי במזרח התיכון הוא מקור וכוח כלכלי עצום ואדיר עבור העולם המערבי.

4. היהודים הוצבו במזרח התיכון כדי "לעורר" את העולם הערבי הרדום (אך ללא הצלחה רבה). אנו היהודים משלמים על כך מחיר כבד בהשקעות ענק בנשק, תחמושת, מלחמות, הרוגים, פצועים, משפחות שכול, בתי קברות, טקסי זיכרון, צפירות דומיה, ועוד. אנו קוראים לזה "מדינה".

5. בינתיים העולם הערבי צובר כוח יותר ויותר וממשיך "לשבת" על הנשמה שלנו.

6. תוך כדי כך בעולם הגדול הולכת וגוברת כלפינו התנגדות ואיבה גדולים יותר ויותר.

אלה הם הדברים שעלינו לעסוק בהם !

כל הדברים אודות פייגלין, בנט, דנון, בן גוריון, נתניהו, וכו' וכו', הם סמי טשטוש למוח שלנו על מנת להישאר "מעופפים" עוד ועוד.


כתוב תגובה ל- שאול אבידור
אני התייחסתי
  אהרון שחר   23/03/15 10:13
תקרא תגובה 11. לכוחות הללו שאני ואתה מדברים עליהם יש שם: תרבות. משום מה כולם, גם אתה מתעקשים לסרב להצטרף לבקשתי להעלות את נושא התרבות לתודעה הציבורית.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
14
ד"ר מילשטיין - לא השמעת את
  יוסף60   22/03/15 21:11
דעתך בנוגע לסוגיה של חלוקת הארץ . האם אתה בעד או נגד ומה הנימוקים ?
כתוב תגובה ל- יוסף60
15
לא באמת התכוונת לכתוב מה שכתוב
  טיל אוילנשפיגל   23/03/15 09:44
כתבת: "שראל שמאלנית במובן המערבי שאותה מסמל הנשיא אובמה" - הנראה לך שאובימבו מסמל ישראל כלשהי באיזה מבון שבעולם?
כתוב תגובה ל- טיל אוילנשפיגל
16
"ההיסטוריה האנושית הוכיחה"
  טיל אוילנשפיגל   23/03/15 09:49
לוחמי אחאב היו שבעת אלפים שלא כרעו לבעל, אבל המדיניות עשו לא הם אלא אשתו הצידונית עשתה אותה.
כתוב תגובה ל- טיל אוילנשפיגל
17
צונזרו ארבע תגובות =מי צינזר?
  צייד מתחזים   24/03/15 10:13
מוצהר שיש 48 תגובות ומתברר שיש רק 44. מי צינזר? בטח מילשטיין... הוא סובל רק ליקוקים...לא מוכן לשמוע ביקורת.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
חבל שאתה לא מצונזר גם
  חבר קיבוץ יגור   25/03/15 13:11
בקיבוצי יגור-איד...
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
לאידיוט המדופלם מאפעל
  אלפרדו ב'   25/03/15 15:23
מתי תפנים את העובדה שפוטרת מהסמינר הרעיוני שלנו לפני 25 שנים,העיפו אותך בחרפה, וכמה שתלקק לא יעזור. תשאר במירבץ הרפש בית ז'בו, זה מקומך הטבעי.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
18
דני דנון ופייגלין - הפך גמור
  לה-לה לנד   19/04/15 07:36
מידיעה קרובה: אין שום קשר בין פייגלין לדני דנון, אפילו לא אינטואיטיבי. דני דנון הוא אפס פוליטי גמור. אני לא מכיר הצעת חוק אחת שלו שעברה בכנסת. אני כן מכיר עשרות הצעות צחוק שלו בכנסת, רק לצורך הפירסום שבכך. דני דנון לא מופיע להצבעות בכנסת, לא עובד בכלל ועסוק בעיקר בלתפוס טרמפים ופירסום. ההיפך מפייגלין. דני דנון היה היריב של איש של פייגלין במירוץ לתפקיד יו"ר המרכז. דני דנון היה יריב של פייגלין בבחירות האחרונות ותומכיו של דנון לא הצביעו עבור פייגלין. בקיצור, ההיפך הגמור. אפסותו של דני דנון עוד תתברר יותר בעתיד. בינתיים, רק בוגי יעלון ביטא את הידיעה בגלוי ע"י השלכתו של דנון ממשרדו. גם התפיסה הרעיונית של דנון היא ציונית במובן הרע של המילה ואין לה קשר עם אמוניות. דנון הוא פרגמטיסט טהור = לאן שנושבת הרוח נתכופף ובדרך נעשה קצת קולות של מחאה. זו היתה טעות גסה לקשר בין שני הפוליטיקאים האלה.
כתוב תגובה ל- לה-לה לנד
19
הכותרת נכונה.
  אורי זכאי.   3/05/15 07:42
כרגיל מאמרו של אורי מילשטיין הוא ערבוב של "עובדות' ופירושים שלא מן העניין אבל בדבר אחד אורי מילשטיין צודק.
הנכון להיום המנצחת הגדולה של הבחירות היא השקפת עולמו של פייגלין שנתניהו, נכון לרגע זה, הוא מבצעה.
כתוב תגובה ל- אורי זכאי.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il