|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
הגאון היהודי בסדר גודל בלתי נתפס, שזכרו הלך ונשתכח מאז פטירתו, אשר חי ומת תחת מעטה סמיך של מסתורין, חוזר בימים אלה למודעות הציבור בזכות שני מפעלי מחקר וזכרון שנחשפים עכשיו: ספר חדש...
דרור אידר
דרור אידר
השיח הרגשי על העסקה עם חמאס משחק לידי מנהיגיו, הששים לסכסך בינינו    קובעי המדיניות חייבים להתעלם מהרעש ולהתמקד בעיקר: מניעת תמריץ לאויבינו לשחזר את 7 באוקטובר, כלומר: חיסולם
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
דן מרגלית
דן מרגלית
יתכן כי בימים אלה אתם נושכים את השפתיים ומשלימים עם החלטות הנראות לכם בלתי נכונות    לא, זה כבר לא זה, הממשלה בדרך להחלטות פליליות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הרצוג - תתנצל!
מאת: יוני בן-מנחם  |  22/03/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יפה
  אהרון שחר   22/03/15 12:26
דברים נכוחים ומעניינים.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
2
הרצוג לא צריך להתנצל , יוני !
  שלמה המגיב   22/03/15 14:08
מה פתאם שהרצוג , ראש מפלגת המחנה הציוני ( העבודה ) , יתנצל על שטויות שאומר גרבוז , שהוא איש מפלגת מר"צ ? מי שצריך להתנצל , זו זהבה גלאון. הרצוג , הינו נכדו של הרב הראשי לשעבר ובנו של אדם דתי ( הנשיא חיים הרצוג) , ואף אחד לא יכול לחשוד בו , שהוא מזדהה עם השטויות של גרבוז. האם נתניהו צריך להתנצל על השטויות הגזעניות , שיוצאות מאנשי הבית היהודי , או מפלגת יחד ? האם נתניהו צריך להתנצל על "שליפותיו" של ברוך מרזל ואיתמר בן גביר ? העצרת בכיכר רבין שבה נתנו לגרבוז לנאום , לא הייתה בכלל באירגון המחנה הציוני , לא מומנה על ידו ולא נאמו בה בכלל מועמדי המחנה הציוני!. דרך אגב , יוני , גרבוז לא גינה את מנשקי "המזוזות" ( כפי שטען בשקר , אדון נתניהו ) , אלא את מנשקי "הקמיעות" ( חסידי הרבנים הליצנים נוסח פינטו , רנטגן ואבו חצירה לסוגיהם) , ויש כאן הבדל תהומי בין השניים.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
א ב של אנושיות
  ה.א.   22/03/15 20:30
(1)הרצוג הוא ראש מחנה (2)איש מאד מוכר ממחנהו פגע (3) לטובתו של הרצוג היה ראוי שיתנצל לפני הבחירות, לא התנצל, הפסיד מנדטים, עובדה (4) נזק גדול הרבה יותר גרמה שלי יחימוביץ' עם סיפור השוקולד במטוס (5) סיפור השוקולד פגע בחצי עם לא רק המסורתיים (6) והם חגגו על הסיפור הזה, והחגיגה הזו עלתה להם המון מנדטים (7) חצי העם שנפגע בסיפור השוקולד אפילו לא קיבל פתחון פה ולכן ההשפעה של סיפור השוקולד הייתה כל כך דרמטית לטובת ביבי (8) מה לעשות השמאל לא לומד לקח ולכן יהיה לנו שלטון ימני לנצח (לפחות עד שיבוא השלום).
כתוב תגובה ל- ה.א.
נתונים והסברים נוסח ה.א.
  שלמה המגיב   22/03/15 21:52
הרצוג אינו "ראש מחנה" ואינו אחראי לכל "יציאה" של שמאלנים , שאינם קשורים בכלל למפלגת העבודה , ומעולם לא הצביעו עבורה , כפי שנתניהו לא אחראי בכלל לכלל אנשי "ימין" , נוסח ברוך מרזל או מיכאל בן ארי (לדוגמא). "התנצלות" של הרצוג על טימטום של גרבוז , הייתה תגובה "מטומטמת" בפני עצמה , באשר הייתה "מקשרת" בין השניים ,ללא כל סיבה ועושה נזק גדול יותר למפלגתו של הרצוג ולהרצוג עצמו. דרך אגב , אדון ה.א. , מי שצריך להתנצל , זה נתניהו , על "היציאה " המטומטמת שלו על "הערבים" הנוהרים לקלפיות , וזה "יציאה" שלו אישית ולא של איש "המחנה" שבראשו הוא עומד !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אחי אין לך הגיון של בחירות
  ה.א   22/03/15 22:22
מאחר שהרצוג הפסיד, חזקה שכל מה אשר עשה שיחק לרעתו, ומאחר שביבי ניצח חזקה שכל אשר עשה שיחק לטובתו, הפער הגדול והמאד מפתיע אף מקצין את המסקנות האלה. ודאי שהיו חריגים לכללים האלה אך חריגים מחייבים הוכחה, ולא היפך.
כתוב תגובה ל- ה.א
הלוואי שהיה
  הגיון כלשהו   23/03/15 05:55
בניצחון של ביבי.
לא היה.
אין מה לעשות מול כל כך הרבה כסילים ,כל כך הרבה פראיירים,שמנשקים את הידיים והרגליים של מי שתוקע אותם ,חזור ותקוע.
כתוב תגובה ל- הגיון כלשהו
אדם באמונתו יחיה.
  ה.א   23/03/15 10:16
כתוב תגובה ל- ה.א
והכסיל הראשי
  גנאל   23/03/15 16:52
הוא אתה ואחר כך חבריך הנאורים האינטלגנטים החכמים והנבונים. כל כך נאורים ששולחים אותנו לשתות ציאניד. חבל שאי אפשר לשלוח את הנאלחת למקום שממנו באה - רוסיה. שם ב"ודאי" יכלה לכתוב שיר נגד חיילי צה"ל ולכתוב את ההבלים שכתבה אחרי הבחירות. כל כך דוחה שרק מלהזכיר את שמה בא לי להקיא. תפסיקו כבר לחשוב שאתם הם האינטלגנטים אתם אפסים ואנחנו שבחרנו בביבי הם האינטלגנטים והחכמים.
כתוב תגובה ל- גנאל
הצעתי לימין היא
  מגיב ותיק   23/03/15 18:02
בבחירות הבאות לחסוך בתקציב הבחירות המוקצב לימין ולארגן עבור השמאל כנס בחירות אליו יוזמנו גרבוז, חצרוני, סובול, גפן ושות ולתת להם להתבטא חפשי חפשי.

לדאוג שהעצרת תועבר ברשתות האינטרנט יען כי השמאל בתקשורת יחסום את האירוע.

לדעתי יוריד את הוצאות הבחירות לימין למאית מהתקציב.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
דיוק בנתונים
  דור שמיני בארץ   24/03/15 09:38
הרצוג הוא נכדו של הרב הראשי זה נכון והיה אחד מחשובי הרבנים שעלה מאירלנד לקבל את כס הרבנות לאחר פטירת הרב קוק.
אביו של יצחק הרצוג הנשיא חיים הרצוג עתיר זכויות בפני עצמו, אני מוכן לקבל הגדרה שהיה מסורתי, הוא לא היה בדיוק דתי, לעומת אחיו הרב ד"ר יעקב הרצוג עתיר זכויות בשירותי החוץ של מדינת ישראל.
יצחק הרצוג הציג עצמו כמי ששורשיו הם כאן בארץ, זה קצת פחות מדויק, יצחק הרצוג הוא דור ראשון שנולד בארץ למשפחת הרצוג.
כתוב תגובה ל- דור שמיני בארץ
3
מצביעי הרצוג גזענים לדעתו
  ה.א   22/03/15 20:17
מצביעי הרצוג גזענים לדעתו, הרצוג לא גילה עד עצם היום הזה לציבור מצביעיו כי הוא התכוון להקים ממשלה על בסיס הקול הערבי, ומדוע? הוא היה בטוח שיישאר עם מנדט וחצי!!!! אז מי פה גזען? הימין שאומר שיש מלחמה ובמלחמה כמו במלחמה, או השמאל שמסתיר את האמת ממצביעיו הגזענים לדעתו, שמאל אשר אומר שיש שלום ומכאן שהוא פוסל את הערבים אך ורק על פי קריטריון גזעני?
כתוב תגובה ל- ה.א
אמת "וגזענות" , נוסח ה.א.
  שלמה המגיב   22/03/15 22:03
הרצוג לא "התכוון" להקים ממשלה "על בסיס הקול הערבי" , והוא ואנשיו אפילו לא רמזו על כך , בטרם הבחירות וגם בסיומן , ואל תשקר כאן במצח נחושה , אדון ה.א. , באשר הרשימה המשותפת (הערבים) הודיעו מראש שלא יתמכו באף קואליציה "ציונית" ואפילו התנגדו להסכם עודפים טכני עם מפלגה ציונית (מר"צ ), אז מה אתה מסית כאן ומטמטם כך את הקוראים , אדון ה.א. , ומה הקישור השקרי והמטופש הזה של הרצוג "לגזענות" ? נו באמת , הנייר סובל אצלך הכל , אדון ה.א. והשנאה כלפי הרצוג , דופקת לך את השכל ? "גזענות" עאלאק , טוב שלא קישרת את הרצוג לחמאס או לאיראנים ! וואלה , רמת דיון וניתוח שאפילו פרלמנט שכונתי בשוק , לא יגיע אליו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה יקירי הקש "מדגם בחירות"
  ה.א   22/03/15 22:32
שלמה יקירי הקש "מדגם בחירות" בחר את המדגם של אחת הרשתות לא שוב איזה (רק לא אלג'זירה) והראה לי איך יכול היה הרצוג להקים ממשלה ללא הקול הערבי, תנסה, אני מוכן להשכיל. הרי הוא הלך לישון רגוע ורק בבוקר חטף את כל ה SMS לפנים, לדעתי אתה תסיק שהוא גם עובד עליך כעת, כי הוא לא אומר לך את האמת, ולו היה עושה כן, לא היית מצביע לו, כי גם אתה גזעני (אינני מדבר אליך אישית אלא למצביע האופייני של מפלגת העבודה) וחוץ מזה אז מה אם הערבים אמרו לא? למחרת הם היו יכולים לומר כן, זה בחירות לא? הרבה עשן בלי אש!!!
כתוב תגובה ל- ה.א
וה.א ממשיך עם סגנון הביבים
  שלמה המגיב   22/03/15 23:16
עכשיו גם "המצביע האופייני" של מפלגת העבודה , הוא "גזעני" לטעמך ? מה קורה לך ה.א. ? אתה לעיתים "יורד מהפסים" כמו איזה אחד "ששתה משהו" ומתנהל ברמה של כמה בלוגרים ומגיבים "פסיכים" באתר הזה , שנדפק להם הראש מרוב "מורעלות פוליטית" ושנאה חסרת פשר. שלא לדבר על הטימטום הזה , שאתה כבר מחליט עבורי "למי הצבעתי" !!. האם אתה לא מסוגל להביא נתוני אמת ולנתח אובייקטיבית , סיטואציות פוליטיות , מבלי להדרדר כך , לרמה של פרלמנט שכונתי של פנסיונרים משועממים בפארק העירוני ? מה זה סגנון הביבים הזה , ה.א. ? אין לך בושה ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אינך עונה לענין אנא הצג איך
  ה.א   22/03/15 23:44
אינך עונה לענין אנא הצג איך הרצוג מקים ממשלה עם תוצאות כל מדגם שתבחר ללא הקול הערבי. זה שתכנה אותי בכל מיני כינויים לא יקדם אותנו לשומקום לנוחותך קישור לתצואות המדגם לחץ על הערוץ ותקבל את תוצאות המדגם בערוץ.
כתוב תגובה ל- ה.א
ומה רע בקול הערבי?
  ה.א   23/03/15 06:35
ומה רע בקול הערבי?, מדוע מפלגת שמאל לא אמרה, ולא אומרת כעת, לקראת הבחירות הבאות, אצלנו אין הבדל קול יהודי קול ערבי, אם לא ירצו אנחנו נשכנע אותם, אנו מדינת שויון זכויות, יהיה גם שויון זכויות בפוליטיקה, אנו נקרא להם לממשלה, ניתן להם תפקידי שרים, ואם לא שרים אז סגני שרים, ואם לא יהיו בשלים אז נקרא להם לתמוך בנו מבחוץ. כי מה האלטרנטיבה שלהם, 4 שנים עם ביבי? עם דרעי במשרד הפנים? (הופס...., דרעי היה השר שעשה מהפכה אצל המיעוטים) למה מפלגת העבודה לא אמרה את זה? ולמה לא אומרת את זה? ומה באמת מונע את שיתופם בממשלה? בתמיכה מבחוץ? מה רע בזה? אני למשל הייתי מאושר אם ביבי היה קורא להם לממשלה, אבל גם הציבור שלו (1)גזעני(2)מודע יותר מהשמאל להיבטי הסתה ושנאה של המיבור הזה, ולכן לא יקבל את זה, וביבי גם לא צריך את זה פוליטית. כלומר אין עדיין בשלות לכך גם בימין וגם בשמאל, (וההסתה והשנאה הן גם עדות לחוסר הבשלות של הערבים) הימין אומר אמת לפחות מרבית דבריו אמת, והשמאל כרגיל, צבועים.
כתוב תגובה ל- ה.א
להלן אופציות שהיו , אדון ה.א
  שלמה המגיב   23/03/15 08:38
עבודה 26 , לפיד 13 , כחלון 10 , ליברמן 7 - זה כבר 56 מנדטים של אילו שלא פסלו אד את השני לקואליציה משותפת ואז בסיטואציה כזו , כאשר שתי המפלגות החרדיות ( 14 מנדטים !) ומר"צ ( 5מנדטים) , יכולות להצטרף ( כבר ישבו בעבר יחד בקואליציה של ברק ) , ניתן היה להעריך אופציה להרכבת קואליציה בראשות הרצוג , ללא שום קשר לערבים. שלא לדבר על אופציה , שדובר בה רבות ע"י פרשנים בטרם בחירות , של ממשלת אחדות לאומית . אף פרשן פוליטי ואף ראש מפלגה כולשהי , ( כולל המפלגה הערבית בעצמה !) , הציג אופציה שהמפלגה הערבית תשב בקואליציה כולשהי , והחישובים האריטמטיים היו תמיד על סך 107 חברי כנסת פוטנציאליים לקואליציה. אני אישית הערכתי עוד לפני הבחירות ,שלהרצוג אין סיכוי להרכיב קואליציה , אך לא חשבתי מעולם , שאופציה כזו אינה קיימת , ואין סיבה שהרצוג לא ייחל לעצמו אופציה כזו ( ללא הערבים !).
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מה רע בערבים קיבני מט???
  ה.א   23/03/15 09:12
מה רע בערבים קיבני מט???. למה בלי הערבים? גזענות? ואם חשבת שאין להרצוג סיכוי, איך הוא חשב שיש לו סיכוי? עבדו עליך בעיניים אח שלי, הם בנו על הערבים ולא סיפרו לך וגם לא מספרים לך. וכל אלה שמזדעזעים מהקול הערבי, הם המכשול לשלום, הם אבן נגף בדמוקרטיה, השמאל צבוע, וימין ריאלי, לא מתחבא מאחורי שקרים. אתה גם עיוור לגמרי למציאות אין הרי כל חשיבות בחוק לגודלה של מפלגת השלטון הכל מתחיל ונגמר בפגישות עם הנשיא ובהמלצות של המפלגות, וביכולת להרים 61 אצבעות בכנסת, זהו. הליכוד יודע זאת, הרצוג יודע זאת, מדוע ביבי ילך לאחדות? הרי בכל מצב גם לפני פרסום תוצאות האמת של הבוקר היא ברור שביבי הרבה הרבה יותר חזק, (אם הערבים לא אומרים לנשיא: הרצוג!!!!) ולכן הסיכוי היחידי של הרצוג היה הערבים - וכל השאר יסופר בספרי ההיסטוריה של הנפלים האטומיים של השמאל בישראל. חושבים שאנחנו מטומטמים.
כתוב תגובה ל- ה.א
די כבר עם "הגזענות" , ה.א.
  שלמה המגיב   23/03/15 10:16
מה אתה דוחף כאן "גזענות" ,לכל פרשנות פוליטית שלך , מה אתה מנסה להסית כאן את הקוראים , כמו באיזה אסיפת בחירות ברמה ז ? לא תקום קואליציה עם "הערבים" , כי הם אינם רוצים בזאת , ולא בגלל התנגדות של נתניהו או הרצוג ( "גזענות" עאלאק!) לשתפם. הרי אם הרשימה המשותפת הערבית , היתה מבקשת להיכנס לקואליציה של הרצוג ( ואפילו של נתניהו !) ,ללא התניות בנושאי חוץ וביטחון , אלא רק בנושאי פנים שלהם , אזי , הרבה היו מרוצים להכניס אותם ולתרום להרגעה ולדו קיום . אם ניתן להכניס לקואליציה "גזענים" פסיכופטים , כמו ברוך מרזל , אזי אין מניעה לשיתוף עם כל מפלגה אחרת. זהו , אדון ה.א. ,הדיון הסתיים , נתראה בדיון אחר ונקווה שתחזור לעלות "על הפסים" בהמשך.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אדוני לא אחראי על הדיון
  ה.א.   23/03/15 13:01
אדוני לא מוסמך להכריז על סיומו, אדוני הכריז על כניעתו, ברור. כמו הרצוג. באים ברעש גדול, עם הרבה המולה עם הרבה צביעות, וברגע האמת, רגע המבחן, מקפלים את הזנב והולכים אנגז'ה הבייתה. להתראות עוד 4 שנים, ביי ביי.
כתוב תגובה ל- ה.א.
4
מספר תפיסות שגויות ברשימתו זו
  טעויות בן-מנחם   22/03/15 21:21
של יוני בן-מנחם. (1) בן-מנחם דורש מהרצוג להתנצל. כל כך מיותר! על הרצוג להתנצל בשל סוגיות הרבה יותר חמורות. ההכפשה האיומה, האגרסיבית והדוחה שהוא וזו שחברה אליו המטירו על נתניהו במשך כל ימי טרום הבחירות. ושניים אלה עשו זאת בבית ובחוץ, במיוחד לאזני האמריקנים. תזכורת: כנס חיים סבן.(2) ההתנצלות של ברק בזמנו (אותה משבח הכותב) גרמה למזרחים רבים שאט נפש והם פירשו אותה כצביעות. התנצלויות כאלה הנן מטופשות וחסרות טעם. (3) העצות של עמיר פרץ שהרצוג צריך לחדור ללבבות הציבור המסורתי - אף הן אפופות דו-פרצופיות והתחסדות. שום תועלת לא תצמח מזה. (4) שאול מופז המתעתע אינו מוערך ע"י הציבור. הוא נחשב כבוגד (בלילה הכריז "אני לא עוזב את הבית, את הליכוד" ובבוקר עבר לקדימה) וכמאחז עיניים. צירופו ל"מחנה האנטי-ציוני" לא היה מוסיף שום מנדט, אולי היה מוריד מנדטים.... (4) הבית היהודי - ענין "אוחנה" לא הבריח מנדטים ממפלגה זו. פרשה זו נשכחה במהרה. מה שהבריח הוא שמפלגה זו נתפסה כבלתי-אמינה, כשאיילת שקד חברה לאיתן כבל לחוקק חוק כנגד "ישראל היום". זה לא הובן בציבור והובעה תדהמה רבה בשל כך.(5) בן-מנחם כותב על הרצוג דברים כה נכונים ושליליים והם: "הרצוג מופיע כחנון חסר ביטחון עצמי, בעל קול צרחני הלוקח שיעורי קול שתמונותיו על הכרזות הגדולות של "המחנה הציוני" עברו פוטושופ כדי להציגו כמבוגר וגברי. הציבור לא קונה אותו כמנהיג כריזמתי". זה מצד אחד אך מאידך הוא משיא להרצוג עצות לשפר עצמו לקראת הבחירות הבאות. ????? יש כאן ערבוביה וחוסר סדר בדברי בן-מנחם. ממה נפשך?
כתוב תגובה ל- טעויות בן-מנחם
5
התמונה שלעיל בה נראית זו
  צחוק רע   22/03/15 21:30
הבוגדנית צוחקת מלא הפה - מעידה כמה אשה זו ריקנית, פתיה, זחוחה, מסכסכת וקלת דעת. תודה לאל שהיא לא הפכה להיות המנצחת. אוי לנו אם זו היתה שולטת על עם ישראל.
כתוב תגובה ל- צחוק רע
6
הירושה היא לא לשכוח ולא לסלוח
  מאייר   23/03/15 00:33
כתוב תגובה ל- מאייר
7
איך יתנצל כשיומיים אחרי ההפסד
  ריטה   23/03/15 10:19
איך יתנצל כשיומיים אחרי ההפסד שלו ענה למראיינת בטלוויזיה: "הקשקושים של נתניהו". זו תשובה של ילד בגן ילדים וכך הוא גם נראה ונשמע
כתוב תגובה ל- ריטה
8
מעניין מה המניע של יוני ......
  קיקו   23/03/15 12:24
יוני בן מנחם , טול קורה מבין עיניך, כי דבריך נגד הרצוג נודפים ריח רע של אדם שהוא אינטרסנט ואינו חף משיקולים אישיים. ספר לנו מה הג'וב שתקבל מנתניהו תמורת דברי החנופה שלך לביבי.
כתוב תגובה ל- קיקו
מגיב טיפש החושב עצמו לחכם
  הבלים ושטויות   23/03/15 13:13
באדם. איזה בליל של שטויות.
כתוב תגובה ל- הבלים ושטויות
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il