|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
להכות מרחוק בנתניהו
מאת: אביתר בן-צדף  |  26/03/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
באין זמיר גם ישבן ישיר,
  אורח   26/03/15 16:53
אין אף אחד במערכת שקורא ומסנן שטויות של קלידן מצוי? אתם צריכים להחליט ולשים גבול לתעלול, אל תרדו ברמה,
כתוב תגובה ל- אורח
תעז בבקשה
  שירליshirly   26/03/15 22:07
לפרט ולבאר את דבריך באופן חד משמעי וברור כי כרגע אני קוראת דברים סתומים.
כתוב תגובה ל- שירליshirly
לאורח
  עוברת אורח shirly   26/03/15 22:14
אלו לא מילים של קלדן מצוי שכתבת. תעז קצת לפרט ולפרש אותן בבקשה בכדי שיביעו באופן חד משמעי וברור את כוונתך המלאה.
תהיה אורח ולא בורח.
כתוב תגובה ל- עוברת אורח shirly
2
להנהלה עיתון מצויין שנו עיצוב
  סויסה   26/03/15 18:29
כתוב תגובה ל- סויסה
3
וישנה עוד תופעה דפקטיבית
  קלימטוגרף   26/03/15 18:52
שראוי לתת עליה את הדעת: כאלה שהיו בימין, בגדו והשמאילו, ונעשו יותר גרועים משמאלנים מקוריים סטליניסטים. ציפי לבני אמרנו? "נשיאנו" פלצננו ריבלין, שעבר שינוי פוזה וכעת מכנה את עצמו "רובי" ואתמול התעלה על עצמו בדברי נאצה הכפשה הסתה והזדהות עם אבו מאזן אבנים, אמרנו?
כתוב תגובה ל- קלימטוגרף
קלימטוגרף: כדאי לך לשטוף את
  בועז ברנר   27/03/15 18:18
פיך אחת לשבוע כדי להיטהר מגסות הרוח שמפיק פה צואה זה.
כתוב תגובה ל- בועז ברנר
4
בן צדף יודע מי רצח את רבין !
  שלמה המגיב   26/03/15 20:00
בן צדף קובע שבפרשת " רצח רבין ,רב הנסתר על הגלוי וידועה המעורבות של השב"כ בפרשה" !!. נו , מה אתם אומרים על התעמולן הזה , נוסח גבלס , שמנסה כך לטמטם ולהסית את הקוראים ? . היה משפט , הנאשם יגאל עמיר הודה בחקירה וגם במשפט , עמיר הורשע ואינו טוען שהוא חף מפשע גם כיום וגם משפחתו אינה טוענת כך , הרצח בוצע לעיני עשרות שוטרים שתפסו את הרוצח כשהאקדח בידו , הרוצח וסניגוריו לא עירערו על הרשעתו ולא טוענים שנעשה לו עוול בעצם הרשעתו , אך זה לא מונע מהפופוליסט הרדוד הזה בן צדף , לקשור גורמי שב"כ ( אחד מהם נורה גם הוא ע"י הרוצח !) "למעורבות בפרשה" ! . אתם הבנתם את בן צדף ? השב"כ הפעיל את יגאל עמיר לרצוח את רבין ? השב"כ רצח בעצמו את רבין , ופצע גם אחד מאנשיו ? השימוש במילה "מעורבות" של בן צדף , עושה מניפולציה על הקורא התמים שאינו בקי בפרשה , ומנסה כאילו להוציא את יגאל עמיר , תואם האגנדה של בן צדף , מאשמת הרצח ! . באמת לא בסדר שהשמאלנים מאשימים פעיל ימין ברצח רבין , כי בכלל לא בטוח שהוא הרוצח , אליבא דבן צדף ! וראוי לציין שבן צדף לא משער או מעריך או מנחש בגין "מעורבות השב"כ בפרשה" , אלא מכריז בידענות "שידועה" מעורבות השב"כ בפרשה , כלומר זה ברור לכולם ! האם כך עושה בן צדף מניפולציות על הסטודנטים באקדמיה , שהוא מרצה בפניהם ? לא להאמין איך כל בלוגר יכול לטמטם כך את הקוראים !. סגנון של אספסוף בשוק , וואלה מרצה באקדמיה עאלאק! ממש מביש.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
יש עובדות
  שלמה החתיך   26/03/15 22:14
שתוק בור שכמותך! כנס ליוטיוב ותראה לבד שאפילו החוקר שחקר את עמיר אמר שהוא לא הרוצח . רואים בחדר חקירות את עמיר ואת הרגע שהוא קולט שעשו לו תרגיל.הרופא שקיבל את רבין עם יריה אחת ואחרי שהשבכ התייחד עם רבין בעודו חי וגוסס ועשו לו וידוא הריגה וניתנה הוראה לרופא שמעיד מה שהשבכ אמר לו לכתוב בדוח..ועוד עובדות שיסדרו לך את התמונה .רבין נרצח עי השבכ!!! כן כן...חבוב
כתוב תגובה ל- שלמה החתיך
שלמה, תנוח קצת
  מגיב ותיק   26/03/15 22:38
מה קפצת כנשוך נחש ? על תגובה כמו שלך ניתן לומר : על איש כמוך ממחנה השמאל בוער הכובע, והפרשנות כולה שלך.

אגב, ואדון שמפניה המסית היה מאנשי השב"כ.

ועוד אגב, אתה צריך לשמוח, הפעם בן צדף היה עדין עם המחנה שלך.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
"פרשנות שלי" , מגיב ותיק ?
  שלמה המגיב   27/03/15 09:30
ראשית , איני ממחנה השמאל בכלל , ואל תתייג פוליטית אנשים שאינך מכיר ואל תרד לרמת חלק מהבלוגרים והמגיבים הרדודים כאן . ולעיקר , אדוני המגיב הותיק, בן צדף לא התייחס בכלל להסתה נגד רבין ( שמפניה ?) , אלא קבע במופרש שהשב"כ "מעורב ברצח רבין" וכן ציין בקשר לרצח "שרב הנסתר על הגלוי" , וראוי אדוני המגיב שלא תגן על "היציאות" המטופשות והמסיתות של בן צדף ולא תפרש אותו באופן שגוי ובניגוד למה שהוא בעצמו טוען וכותב במפורש , כי אתה מכניס עצמך למסגרת לא מכובדת בכלל ( בלוגרים ומגיבים נוסח בן צדף). תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ההסתה היתה על ידי השב"כ
  ירדנה   27/03/15 10:27
רות גביזון שופטת מוערכת השייכת למחנהה השמאל חקרה את כל ההתבטעיות והיא טענה לאחר בדיקה שלא היתה שום הסתה לרצח . מעניין היו קריאות סרק סרק והשתיקו את העניין כמו שהשתיקו את העניין של הצלם שעמד על הגג וצילם במקום את ההפגנה צילם רק את השטח הסטרילי בו ראו בבירור את יגאל עמיר משוחח עם איש שב"כ .מה הוא עשה בשטח הסטרילי?. ואיך אדם הנמצא בבידוד מתחתן ויולד ילד ?ממש מוזר יותר מוזר שומעים יריה ולא מזמינים אמבולנס אלא מכניסים את רבין לרכב . ולמה נסיעה של מכסימום 10 דקות מהכיכר לקחה להם יותר מחצי שעה עד בית החולים .בקיצור לא רוצים לענות לנו על השאלות ואת ההסתה של השב"כ עם הפרורבוקטור אבישי רביב עם רבין במדי אס אס אי אפשר להכחיש אחרי שגם העיתונאים ששוחחו איתו והוא ביקש מהם לצלם את זה עבור העיתון והטלויזיה אמרו זאת
כתוב תגובה ל- ירדנה
אכן,היו שם אמבולנסים ולא לקחו
  פצוע?יותר ממוזר!!   28/03/15 22:22
כתוב תגובה ל- פצוע?יותר ממוזר!!
שלמה, אתה מבייש את עצמך.
  אהוד פרלסמן   27/03/15 11:21
אדון שלמה, מקובל בין בני אדם תרבותיים לשים בין גרשיים ציטוטים מדויקים ולא פרשנויות של הכותב. אתה כתבת שבן צדף: "קבע במופרש שהשב"כ "מעורב ברצח רבין", ואילו האמת היא שאין במאמר של בן צדף את המילים: "מעורב ברצח רבין", פשוט אין!!! בן צדף כתב: "ידועה מאוד המעורבות העמוקה של השב"כ בפרשה." כשמדברים על הרצח, מדברים על הגורם למותו של רבין, ואילו כשמדברים על הפרשה, מדברים גם על האשמתו של הימין (ושל נתניהו) בהסתה, ומביאים כדוגמה את מעשיו של האדון "שמפניה". באורח דומה, כשמדברים על משפט קצב מדברים על מה שהיה במשפט, ואילו כשמדברים על פרשת קצב, מתכוונים גם לא' מבית הנשיא, שהתחילה את הפרשה, אבל בכלל לא הופיעה במשפט. וכדי שתדע עוד משהו שאינך יודע על המשפט, תקרא את המאמר המתאר כיצד הוכיחה שלי יחימוביץ' בכבודה ובעצמה, בעדותה במשפט, כי הנאנסת לכאורה בדתה מדמיונה את אחד מסיפורי האונס. והנה הקישור למאמר: האמת.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
פרלסמן מחליט איזה "פרשה" זו
  שלמה המגיב   27/03/15 12:45
מהיכן לקחת פרלסמן את הפרשנות "..שמדברים על האשמתו של הימין בהסתה.." , כלומר "הפרשה" שאליה התכוון בן צדף , הינה "ההסתה" , כאשר בן צדף אומר את המשפט הבא ( ואני מצטט במדוייק) "..רצח רבין , רב בו בנסתר על הנגלה , ולעומת זאת ידועה מאד המעורבות של השב"כ בפרשה". נו, אדון פרלסמן שהפכת למומחה בתחביר , במשפט בדקדוק עברי , יש נושא , נשוא ומושא , אז מה לדעתך "הנושא" המשפט ? האם לא "רצח רבין" ? והאם "הפרשה" בהמשך המשפט , לא מתייחסת "לנושא" שבתחילתו ? . טוב , כרגיל , אפילו פרשנות תחבירית פשוטה והבנת הנקרא , אצל מגיבים כאן , מושפעת מאוריינטציה פוליטית , ע"י אנשים שלא מסוגלים לנטרל ממוחם את "המורעלות הפוליטית" שלהם , ולנסות להיות "טיפה" אובייקטיבים , בציון עובדות ובפרשנותם. תהיה לי בריא , פרלסמן.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כתבת בגרשיים "מעורב ברצח רבין"
  אהוד פרלסמן   28/03/15 11:04
להלן הציטוט מתגובתך: "בן צדף לא התייחס בכלל להסתה נגד רבין ( שמפניה ?) , אלא קבע במופרש שהשב"כ "מעורב ברצח רבין" וכן ציין..." שמת בגרשיים את המילים "מעורב ברצח רבין", ובן צדף לא כתב את זה. כששמים בגרשים, עושים "העתק הדבק" ממה שנכתב, ואת זה אתה לא עשית, אלא כתבת פשוט דבר לא נכון. אז כדאי שבמקום להמשיך להתנצח על נושאים אחרים, תודה בטעותך, ובזה יגמר הסיפור.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
פרלסמן, אני עוקב כבר מספר ימים
  רועי הקאוצ'ר   27/03/15 17:14
אחר תגובותיך, ולדעתי כדאי לך לקפוץ אלי לקליניקה למספר פגישות כדי להחזיר אותך למצב של שיווי משקל נפשי.
כתוב תגובה ל- רועי הקאוצ'ר
אני אכן ממש משתגע משמחה.
  אהוד פרלסמן   28/03/15 11:17
אין לי שום חשק לחזור "למצב של שיווי משקל נפשי", כי אני כל כך נהנה להשתגע משמחה כשאני רואה את כל שיאני הטמטום והשנאה השמאלנים, כמוך, אוכלים את הלב, ושולחים אותי לשתות ציאניד, וחושפים את פרצופם המכוער והבלתי שפוי לעין כל.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אהוד, אתה גבר כלבבי עם דעות
  הניה ו.   28/03/15 17:19
דומות לשלי. יש מצב שאתה רווק/גרוש/אלמן?
כתוב תגובה ל- הניה ו.
אבל אני אינני גבר, לא דון...
  אהוד פרלסמן   29/03/15 00:01
ז'ואן צעיר וריק (נתן אלתרמן). עוד כשהייתי חייל בסדיר התחתנתי עם חיילת צעירה ונחמדה, ועכשיו יש לי אישה קשישה, ולה יש בעל שנראה כמו בן שמונים שנראה רע לגילו. לפני כמה שנים איזו מישהי שניהלתי איתה שיחות טלפון בעבודה הביעה בי התענינות, ושלחתי לה בפקס את צילום התמונה מתעודת הזהות שלי, ומאז לא שמעתי ממנה. אז תאמיני לי שאת לא מפסידה שום דבר.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אם לדליה רבין היו ספקות אז גם
  מגיב ותיק   27/03/15 14:07
לבן צדף יכולים להיות סימני שאלה.

תזכורת :

דליה רבין עצמה הצהירה כי אינה יודעת עד היום מי עומד מאחרי רצח אביה , ציטוט מדבריה :

" יש המון סימני שאלה שמציקות לי כל יום סביב מה שקרה, למה אמרו לאימא שזה תרגולת, זה מעורר אצלי מחשבות ותהיות... בכל פעם אני מגיעה למסקנה שאין סיכוי שאגיע לאמת...איני שוללת את האפשרות לפתיחת תיק הרצח מחדש... יש לי מהלילה ההוא דברים לא ברורים דברים מוזרים"

במה שונים דבריה של דליה רבין מדבריו של בן צדף ?

דברים דומים אמר אפילו כרמי גילון ! ולאחר שנים גם השופט שמגר (שעל שמו הוועדה לחקירת הרצח) שלא יכול היה להיות חד משמעי.

לכן שלמה ידידי, סתם קפצת כנשוך נחש, לו היה לך מעט אינטגריטי ומעט סקרנות אינטלקטואלית, היית לומד את הפרשה ביסודיות ורואה עד כמה הפרשה עלומה, לא מספיק לדעת מי לחץ על ההדק (או "לחצו") צריך ללמוד את המאטריה.

ולגבי בן צדף, היו לי אתו לא מעט ויכוחים בעבר, אבל כשהוא צודק אז הוא צודק.

ותודה על איחולי הבריאות.

חג שמח.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מאז היא שותקת. מעניין למה.
  הכל באינטרנט.   28/03/15 22:30
כתוב תגובה ל- הכל באינטרנט.
מי עלה לשלטון בעקבות הרצח?
  סב   26/03/15 22:44
איזה מחנה הפיק תועלת פוליטית מהרצח?
כתוב תגובה ל- סב
5
לידיעת בן-צדף ולהשכלתו
  המוכיח   26/03/15 20:21
האבות של הפלגנות והגזענות הם נתניהו והליכוד
הם הראשונים שאימצו בלשונם ללא הפסק: "השמאל אוהב ערבים". "השמאל יפקיר הביטחון". "השמאל יביא חמאס ודאעש לגבולות". ומי זה השמאל?: מפלגות שהקימו מדינה ובנו צבא לתפארת. ניהלו מלחמות הצלה וקיום נגד צבאות ערב. קלטו עולים ממזרח וממערב בתנאים קשים מנשוא. ויחד בנו ערים ומושבים וקיבוצים בכל הארץ גם לאורך הגבולות. קמו ושגשגו כלכלה ובריאות וחינוך וחקלאות ותעשיה וסעד ושותפות גורל. ומה עשו נתניהו והליכוד במשך למעלה מ-30 שנה בשלטון?. גזענות והפחדות וריב עדות וכל מה שנגעו בו התפורר. מכרו כלכלת המדינה לקומץ קפיטליסטים, הפכו למעלה מ-2 מיליון עובדים לעבדים, תחת שלטונם אין ביטחון אישי ומדיני, המאיסו את המדינה בקרב העמים, קלקלו את היחסים עם ארה"ב המשענת הקיומית, בזבזו מאות מיליארדים מעבר לגבול והזניחו את הגליל והנגב ורווחת כלל האזרחים במדינה. והעיקר: אם המייסדים היו מסכימים עם חירות האצ"ל והלח"י לא היתה קמה מדינה.
כתוב תגובה ל- המוכיח
אז הוכחת
  מגיב ותיק   26/03/15 22:42
שאתה בור גמור.

בן גוריון היה מתהפך בקברו לו ידע מי מוביל כיום את מי שמנסים לדבר בשמו.

השמאל כיום אינו ציוני וחבר לגרועים שבאוייביה של מדינת ישראל, זו עובדה לא פרשנות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
קרא נא את הערתו של אהוד פרלסמן
  למגיב ותיק   28/03/15 08:47
במאמרו של אברהם פכטר "נצחון התבונה על השנאה" - 22.3.15.
כתוב תגובה ל- למגיב ותיק
תוכיח לראי שמולך
  נוכח למוכיח   28/03/15 02:51
אם אתה אכן מאמין לדברי ההבל שלך, זכותך. אני רק אמשיך איתך ובקו האווילי ההזוי והמתנשא שלך, כדי לחזק את דבריך ומתנצל בשם חברי לימין הדואגים לאחד בסובלנות כמו גרבוז, אלונה קמחי, אמיר חצרוני, ציפי וכו'.
כתוב תגובה ל- נוכח למוכיח
6
כל מה שרשמת זה אמת צרופה
  יואלי   26/03/15 21:04
כל הכבוד על האומץ לדבר מול כל השמאל.
כתוב תגובה ל- יואלי
7
ממש נאום גרבוז הפוך
  איכס   26/03/15 21:47
כאלה הכללות לא שמעתי מזמן, ה"שמאל" זה 8 אחוז מהעם, חצי מהם מצביעים מרץ ורק רבע לבוז'י. אז מי הם עוד 20% שהצביעו לו? אנשים שמבינים שנתניהו הוא אסון למדינה ו שאנחנו תקועים איתו. אתה מכליל אותם יחד, כולל רודפי ניל"י ויוצר אצל קוראיך המזדהים סלידה גדולה ובכך אתה זורע פילוג, שזה בדיוק ההפך ממה שצריך. קח אחריות ותפסיק לשרבב עובדות חברות הקשר כאילו הן מוכיחות משהו, אם היית מבין הלוגיקה גם היית יודע שמבנה הטענה שלך לא הגיוני. לקוראים מגיע כותב טוב יותר זה עלבון לאינטיליגנציה ושנאה צרופה.
כתוב תגובה ל- איכס
8
לא ציפינו מאביתר בן-סדק לניסוח
  גסטרואנטרולוג   27/03/15 06:19
תרבותי יותר של דבריו. האיש, מצטייר בעיני רבים כבריון חוצות, המתרוצץ עם עט שלופה, ופוגע בכל דבר שאינו לרוחו. זו דרכו של אדם עם השכלה צנועה ועבר צבאי צנוע, המשמש כמרצה לשום דבר במכללה כלשהי, וכבר שמענו מתלמידיו תלונות אינספור על "מרצה משתלח". יואיל בן-סדק לספק לקוראים פרטים מעטים על השכלתו המועטה, ועל מה שעשה בחייו לפני שקיבל באופן תמוה רשות ללכלך אתר נחשב זה. ועל הביטוי המגעיל שבחר להשתמש בו -"צואה היוצאת מפיהם של אנשי השמאל" אני יכול לאמר כאיש מקצוע שצואה יוצאת בדרך כלל מפי הטבעת, אך גם בנושא הזה עושה אביתר הבריון במכנסיו.
כתוב תגובה ל- גסטרואנטרולוג
9
כתבה יצרית מלאת שטנה
  היהודי הניצחי   27/03/15 10:11
בכל זאת כדאי לקרוא כתבה זו כדי להווכח שגם בימין גדלים לא מעט עשבים שוטים. הדמיון בין שמאל לימין גדול מכפי שניתן היה לשער.
כתוב תגובה ל- היהודי הניצחי
לאביתר יש לשון מלוכלכת והוא
  תומר מעומר   28/03/15 22:14
מוכיח זאת שוב ושוב בכתבותיו.
כתוב תגובה ל- תומר מעומר
10
הנשיא חייב לרסן עצמו
  י.צ.   27/03/15 17:48
די עם ההתקפות על נתניהו . לא מתאים לנשיא המדינה לתקוף את ראש הממשלה בפרהסיה.
כתוב תגובה ל- י.צ.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il