|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
משה כחלון מנסה לסכל ביקורת
מאת: יואב יצחק  |  28/03/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הקשר שלו עם הגז המזון והתקשורת
  ה.א.   28/03/15 13:05
הקשר שלו עם הגז המזון והתקשורת, פוסל אותו מלקבל את תפקיד שר האוצר.
כתוב תגובה ל- ה.א.
נכון מאד.
  י. שר   28/03/15 14:19
אך זה יקרה רק במקרה שהתקשורת תפסיק 'לאתרג' אותו והמשטרה או הפרקליטות יחקרו.
כתוב תגובה ל- י. שר
נראה לי ה.א מחפש ג'וב אצל נוני
  ע_הראל   29/03/15 11:27
ולשם כך הוא מנסה להציג "נסיון מוכח" בניהול קמפיין הכפשה "רוחבי" יש מאן נגד פוליטיקאי כזה או אחר (וזה יכול להיות לפיד או כחלון - לפי הזמנה וכמובן בהתאם לאופנה, הרי נגד ביבי ושרה … פשוט לא רלוונטי כרגע)!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
2
"הנבחר/ים" מתנו אגו לטובת העם!
  א. וינשטיין   28/03/15 13:14
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
3
יואב יצחק צודק !
  קיקו   28/03/15 14:05
כחלון חטפת סחרחורת גבהים רד לקרקע ,לך לאוצר ותעבוד, כי דרשותיך מוגזמות ובאם לא תתאפס מהר , ההתנהלות שלך תוביל אותך בדרכו של לפיד ......!
כתוב תגובה ל- קיקו
טעות=יו"ר ועדה לא מונע ביקורת!
  ע_הראל   29/03/15 12:07
יו"ר ועדה יכול לזמן או לעכב דיון, והוא גם קובע נושאים על סדר היום, אך כל זה לא ימנע ביקורת לא בכתב ולא בע"פ מצד חברי הוועדה, ולא מצד חברי כנסת אחרים שיכולים ודאי להשתתף בכל דיון של הוועדה (אך ללא זכות הצבעה בה)! §¤§¤§ מאידך, יו"ר ועדת הכספים כן יכול להזיק לשר האוצר, ע"י הימנעות מכינוס הוועדה, או הימנעות מרישום נושאים מסוימים על סדר היום. §¤§¤§ ועם כל הכבוד למר גפני איש יקר, לא יזיק קצת רוטציה בכנסת, ולא יקרה כלום אם הוא יקבל הפעם את ראשות ועדת חוקה חוק ומשפט (גם נמאס מדודו רותם 6 שנים שלא הצטיין משום בחינה).
כתוב תגובה ל- ע_הראל
4
מכל נבחרי הציבור בוטחת בכחלון
  שושפרי   28/03/15 14:21
הציבור מצפה לשיפור החיים של העניים והקשישים .
כחלון אנו בוטחים בך. ביבי והבית היהודי נתנו רוב הכספים למתנחלים ועתה 3 מילארד שקל לחרדים
. האם החרדים אינם יכולים לעבוד ? רק במדינה שלנו המדינה
מאפשרת לפרזיטים ללמוד תורה ולקבל קיצבאות . מתי ילמדו החרדים מקצועות ליבה.????
4 שנים לסבול את ביבי עצוב . בא לי לבכות.
כתוב תגובה ל- שושפרי
אל תבטחי באף אחד בצורה עיוורת
  !   28/03/15 19:21
כתוב תגובה ל- !
5
  ארי גורן   28/03/15 14:21
לפי הכתבות האחרונות התחיל לעבוד אצל נתניהו ביצחק הזה
כתוב תגובה ל- ארי גורן
6
תיקון טעות
  ים תיכונית   28/03/15 14:32
אין כזה דבר שר התעשיה, יש שר הכלכלה. גם אין שר הבינוי והשיכון אלא שר הבינוי בלבד.
כתוב תגובה ל- ים תיכונית
תיקון טעות
  ע.ב   28/03/15 17:01
אולי כיום יש את השרים שציינת אבל,בשביל לרצות את כל ה"מובחרים" ביבי ייצר גם שר המסחר שר התעשיה שר הבינוי שר הפינוי וכל מה שתעלי בדמיונך.והמחיר,אין בעיה נמחזר בקבוקים ויהיה כסף
כתוב תגובה ל- ע.ב
7
כחלון צריך להתעשת
  קארינה   28/03/15 15:09
כחלון לא יכול לדרוש לקבל גם את האוצר וגם את ראשות וועדת הכספים קשה לקבל שהוא מגיש דרישה לא מקובלת ולא הוגנת כזאת זה בדיוק כמו לתת לחתול לשמור על השמנת ורק טיפש יבוא לנתניהו עם דרישה שכזאת אלא אם הוא משתמש בזה כדי לקבל בתמורה לויתור איזה הטבה או "גמול" אחר...."
כתוב תגובה ל- קארינה
8
עדיין אף אחד/ת לא פתר את
  שאול אבידור   28/03/15 15:45
החידה : מי הוא משה כחלון. היה שר בממשלה של נתניהו. פתאום עזב את הליכוד, כשהוא טוען שנשאר ליכודניק. אח"כ הקים מפלגה על "אווירת הסלולר". עדר הסלולריסטים העניק לו 10 מנדטים מתוך תקווה שמשה כחלון יעניק לכל דורש דירה 5 חדרים בחינם... בחינם !!! ועדר זה ימשיך לרקוד בבארים, ימשיך לטייל ברחבי העולם (הודו, דרום אמריקה), ירוצו לרכוש את הטלפון הסלולרי הכי עדכני והכי מתוחכם בכל מחיר שיידרש, הרי הם קיבלו מכחלון דירה בחינם ! יש להם הרבה כסף... ימלאו את מרכזי החנויות של איקאה ויצאו עם משאיות של רהיטים כדי לרהט את דירות כחלון שלהם. אז משה כחלון הוא כבר משה רבנו ? ! משה רבנו הוציא אותנו ממצרים. האם משה כחלון יוציא אותנו מהסכסוך היהודי-ערבי באמצעות דירות חינם ?
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
אמנם הדברים הכתובים כאן נאמרו
  החמדנות של כחלון   28/03/15 21:16
בציניות ובעוקצנות - אך רצוי שהקוראים כולם יקשיבו להם. והשאלה הכי חשובה בדבריו של אבידור היא באמת: "מי הוא משה כחלון"? קוראים לא מעטים חזרו וכתבו (בעיקר לפני הבחירות) שהאיש הינו נפוח, זייפן, מתעתע בעם, מאחז עיניים ומבלבל את כולם. כעס וזעם תקפו לא מעטים על שנתניהו הבטיח לו מראש את תיק האוצר. והסחטן הזה מבקש עוד ועוד, כשאינו ראוי כלל לשמש כשר אוצר. האיש ואחיו רמאים הלוטשים עיניהם לפרסום, כבוד, כסף וכסא בממשלה. מצער שכל הטפשים והריקים אשר אבידור מזכיר בתגובתו - כל כך עיוורים ואינם מבחינים בכך. הברנש כחלון עוד יפול, כי זו דרכם של מוליכי שולל.
כתוב תגובה ל- החמדנות של כחלון
צודקים,כחלון מדבר על צדק והביא
  אוהבים את נתניהו   29/03/15 05:55
את האלוף גלנט גונב הקרקעות,זו הסיבה שלא הגיע לרמטכלות, ועוד יש לגנב טענות כרימון שלא הגיע לרמטכלות, חיבו אותו להחזיר את הגנבה ולא החזירה, כשהוצג על ידי כחלון, אמר טעות, שגלנט יחזיר את הגנבת הקרקעות ומיד, איך איש ככחלון המדבר על יושר צניעות דאגה לחלשים עניים, מביא גנב עם קרקעות עם קבלות? תראו איך כחלון עשה את האלוף לזחל קטן כשהביע דעה כזו או אחרת בקמפיין הבחירות, הבהיר לו כחלון, רק אני מחליט! היה נראה כזה שקט ונחמד אך למעשה כחלון8 הוא דיקטטור רציני, רק אני אחליט! מענין מי ממן את אחיו הפושע ומי יודע איזה קופת שרצים יש לכחלון? תסתכלו טוב טוב על פנו, איש מלא רוע ונקמה, הוא יעלם בדיוק כמו כל האחרים, עוד מעיז להצהיר שהוא ליכוד אמיתי, הוא שקרן אמיתי, נוכל אמיתי, אסור לתת לו את ועדת הכספים, מה שהובטח לו קיבל שישב וישתוק לפני שיתרסק לרסיסים הוא וגונב הקרקעות גלנט ואלאללוף הבלוף שלו ועוד אוסף של אנשים שחוץ מפרסום ועוד מקום להתפרנס ממנו עלל חשבון הציבור לא מענין אותם כלום.
כתוב תגובה ל- אוהבים את נתניהו
גם את כחלון הגבר אוהביםלא פחות
  ע_הראל   29/03/15 11:13
נא לא להיתמם, כחלון לא עזב את הליכוד מרצונו, אלא עשו לו רשימת חיסול בפריימריז הקודמים (לקראת בחירות 2013) - לפי מיטב הבנתי כנראה באדיבות החבורה (שלא לומר הכנופיה) של גדעון סער ופייגלין (ואולי גם חוטובלי וחיים כץ - כך אני משער), ולכן ברח מהר ברגע שידע על זה; בקיצור, אף פעם כחלון לא ילך באמת נגד הליכוד - כי הוא בא הרי משם, ולדעתי הוא לא מסוגל להחליף את זהותו הליכודניקית אפילו אם היה רוצה.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
9
היור הקודם היה מושחת
  ברלה   28/03/15 18:43
היור הקודם עשה הכל לקידום ההתישבות ביוש ללא שום מינהל תקין על גבול הפללי ולא ביקרת את היתנהלותן
כתוב תגובה ל- ברלה
10
יואב יצחק הפך לעיתונאי מגוייס.
  חבל, חבל   28/03/15 18:45
כתוב תגובה ל- חבל, חבל
11
לכחלון עלה השתן לראש
  שבץ חלובה   28/03/15 19:08
יש כלל שאומר שמי שרוצה את הכל מפסיד את הכל וזה מה שיקרה לכחלון. כחלון העקשן יאלץ בסוף את ביבי להכניס את לפיד במקומו יחד עם פייגה ואם החרדים יפרשו אז בלית ברירה יכניסו את הנקניק בוז"ון. האם זה מה שכחלון המעופף רוצה? לפיד פלוס פייגה מכסה לנו את הדפיציט של כחלון והחרדים.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
12
לפיד לדעתי חשוב בממשלה,ללא תנא
  גולדי   28/03/15 20:52
לדעתי לפיד חשוב מאד בממשלה ללא תנאים מוקדמים וזה ע"מ ללמוד את התפקיד. התפקיד כל שהוא .שר בממשלה .חשוב ישיבה באופוזיציה לדעתי חסרת ערך יש שם מספיק שלא ברור לי מה הם עשו שם . וללפיד צפוי עתיד חשוב לכן כל תפקיד חשוב לגבי כחלון אין ספק שיש גבול לדרישות. אחרי הכל תמיד ביבי אשם לכן חשוב שיהיו לו הסמכויות. ויש לו את הכשרונות. וזה הוכח עד עכשו זו דעתי כמובן
כתוב תגובה ל- גולדי
13
מה שהכי מצער זה שיואב יצחק
  רושפלד   28/03/15 21:07
הפך שופרו של ביבי. מעניין מה קיבל בתמורה!
כתוב תגובה ל- רושפלד
14
צודק יואב יצחק אבל
  פישלזון   28/03/15 21:54
עדיף להפקיד את התפקיד בידי כחלון ובלבד שלא יגיע לידי החרדים.
כתוב תגובה ל- פישלזון
15
אינני מאמין
  duducohn   28/03/15 22:05
אינני מאמין ולמען האמת אני משוכנע שיואב יצחק מבין מצוין, מדוע משה כחלון רוצה גם את ראשות ועדת הכספים. אבל בשביל האולי, אולי, אולי אדגיש שיו"ר וועדת הכספים יכולה "לתקוע" החלטות שונות של הממשלה, במקרים לא מעטים. זה נעשה המון בעבר גם ע"י סלומיאנסקי ובוודאי ע"י משה גפני, על מנת לסחוט כספים ציבוריים לכיוון סקטוריאלי. משה כחלון כפוליטיקאי מאוד מיומן, מבין זאת היטב ואינו מוכן למצב הזה ובצדק ! לגבי הנראות, מנהל תקין וכדומה, זה אינו יותר מסיסמאות. אין שום בעיה לפקח על פעולות הממשלה גם כחבר ועדה מבלי להיות היו"ר שלה. לאחרונה עשתה זאת סתיו שפיר לסלומיאינסקי ובצורה מבריקה.
כתוב תגובה ל- duducohn
16
לאן נעלם יוסי כהן העו"ד אני
  ג.מרכז   29/03/15 08:07
רוצה לדעת. כידוע יואב יצחק שחט את יוסי כהן בעיתונו כשלפתע כתבות על יוסי כהן נעלמו. א. האם יוסי כהן צח כשלג. ב. האם יואב יצחק קבל איומים. ג. כידוע יוסי כהן הוא מקורבם של ביבי ושרה ולאור המאמרים נגד מני נפתלי האם הביבים קנו את יואב יצחק בנזיד עדשים.
כתוב תגובה ל- ג.מרכז
17
אם התזה הייתה נכונה
  גולדלבט משה   29/03/15 15:48
אז יו"ר וועדת הכספים צריך להיות איש אופוזיציה בכלל וכך גם כל ראשי הוועדות האחרות כי תפקידן לבקר ולא יעלה על הדעת שחברי קואליציה ישבו בביקורת על הממשלה . אבל התזה אינה נכונה ומעולם לא הייתה מקובלת במשטר הפרלמנטרי שלנו.
כתוב תגובה ל- גולדלבט משה
18
צירוף כחלון לקואליציה
  malca zeckler   31/03/15 14:38
לצערי נראה לי כי כחלון מבקש להקים ממשלה פרטית בתוך ממשלתו של נתניהו אשר נבחר ברוב קולות לעומת שאר המתמודדים בבחירות האחרונות. מטרתו של כחלון היא להתחרות במנהיגותו של נתניהו ולהחליף אותו בבוא העת, ואם יראה שאין הוא מצליח בכך - הוא לא יהסס להתפטר ולהפיל את ממשלת ביבי. לדעתי ביבי רואה זאת בבהירות והוא יודע לכלכל את צעדיו ולא ליפול בפח הטמון לו על ידי כחלון. ובכלל כחלון הוכיח במהלך קמפיין הבחירות שהוא כפוי טובה כלפי נתניהו וגם כינה אותו כ"שקרן" שאין להאמין לו. לדעתי על נתניהו לבדוק אפשרות פירוקה של יש עתיד ולרתום לממשלתו חלקים נכבדים ממנה ולהשאיר את כחלון באופוזיציה - כחלון צריך עוד ללמוד הרבה לפני שהוא מעמיד את עצמו במקום שאליו הוא שואף.
כתוב תגובה ל- malca zeckler
19
כחלון מלא מעצמו הזוי וזחוח
  שבץ חלובה   2/04/15 08:58
לפי החיוך המרוח על פניו הוטא ניראה כמו אחד שחושב שזכה בכל הקופה וישלו את הכח לכופף אחרים ולחסחוט אותם כי בלעדיו כביכול אין ממשלה. על ביבי להוכיח שאין אדם שאין לו תחליף ואם כחלון הפופוליסט לא יבין את זה מהר הוא בוקר אחד יתעורר כשכל עתידו כבר מאחוריו וביבי סגר בלילה עם גורם אחר שכחלון חושב שלא מסוגל להוות לו יריב. עצם המילה כחלון מכניסה את מעמד הביניים ללחץ וגם הבנקים נכנסו לעמדת מגננה רק מעצם השמעת השם שלו אז בשביל מה אנחנו זקוקוים לטרבל מייקר הזה? יש לנו מספיק צרות גם בלעדיו. כחלון פיזר הבטחות בחירות ועכשיו יחפש כספים כדי לממש את אותם הבטחות כאשר באותו זמן יאלץ לתקצב את החרדים ימח"ש בעוד כמה מיליארדים לשנה וזה יבוא על חשבון הבטחות כחלון בעל הזיקה לחרדים. הכי זול והכי טוב יהיה למדינה לוותר על שרותיו של המניאק הזה כחלון שהוא בעצם איש קש של הטייקון השודד תשובה שניקה לנו את הכיסים בעשרות מיליארדים ומסרב להחזירם. כחלון שר אוצר זה זכיה בלוטו של תשובה.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il