s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"ערבים, צאו להצביע"
מאת: יוסי אחימאיר  |  28/03/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כבוד לכותב, אבל לא יעזור להם
  עזרי   29/03/15 00:20
שונאי העם והמדינה שאליהם מכוון הכותב את דבריו יכולים להמשיך לנבוח ולהזיל ארס מפיהם, וכלום לא יעזור להם: ככל שיגברו תסמונות השנאה הפיזיים האלה, ופרצופיהם יתעוותו משנאה, המחנה הלאומי ציוני יעלה ויגבר.
כתוב תגובה ל- עזרי
2
לצפות מהם לנאמנות ? נו באמת...
  יעקב עמר   29/03/15 00:31
כמה נשקר לעצמנו ? ערביי ישראל הם אחיהם ובני בריתם של ערביי יו"ש וערביי עזה. כולם כאחד הם "עם" חדש שהמציאו הערבים ושאנו בהתמכרותנו לרעיון השלום הכרנו בהם כעם איתו נחלוק את מה שנותר מארץ ישראל.(" שתי מדינות לשני העמים"...) גם לא מפריע לנו שהם לא מכירים בנו ולעולם לא יכירו העיקר שהזדרזנו להכיר בשקר הזה... ערביי ישראל יגלו נאמנות למדינת היהודים ? מצחיק אם לא היה מעציב.
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
ערביי ישראל
  אבנר צפוני   29/03/15 06:00
מגלים נאמנות מופתית למדינה,במשך עשרות שנים,ולמרות אינספור מבחנים קשים שהמציאות זימנה להם.
השתתפותם במעשים עויינים בטלה ב600000.
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
האבנר הרשע מהצפון - שכח
  היתממות   29/03/15 08:14
שבאינתיפדה הראשונה ב-1987 ערביי ישראל יזמו התקוממות אלימה והתייצבו נגד ישראל בהצטרפם לערביי יו"ש. אותו מרד הכה בתדהמה את השמאל, שטען שאתמול-שלשום אלה סעדו עמנו וסחרו עמנו בשיא הידידות - אז מה קרה כאן? אומר לך מה קרה, אדון צפוני: "הנאמנות" שלהם מזוייפת, היא רק כלפי חוץ. ראה את חנין זועבי, את בשארה, את אחמד טיבי ואת עודה והשאר. מעניין באמת מאין המציא צפוני הכסיל את התגלית: "נאמנות מופתית למדינה"?... חחח......
כתוב תגובה ל- היתממות
לא יפה לשקר !
  אבנר צפוני   29/03/15 09:01
לא היה דבר כזה ! לשביתה של יום אחד ,אתה קורא מרד ?!?!?!
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
האזרחים הערביים בישראל-אזרחים
  מצביע ליכוד   29/03/15 09:31
התורמים רבות למדינה בכל ענפי המשק.יש לכבד מגזר זה מכל הבחינות בכל הזמנים.בזמן בחירות הדבר שונה-גם המפלגות "היהודיות" רבות ופוגעות זו בזו עד דקה אחרי הבחירות.לכן אין מדובר באמירה גזענית של נתניהו שנאמרה כאמור בזמן בחירות.
כתוב תגובה ל- מצביע ליכוד
3
מאמר טוב שהיה יכול לקבל ציון
  תמימות   29/03/15 06:10
מעולה לולא 2 הקטעים הקטנים האחרונים שגרעו מערכו. התקוה התמימה הזו של כתבים כאחימאיר, שיום בהיר אחד הערבים לפתע יהפכו לידידינו, לנאמנים לנו, למכירים בנו - כל כך פתטית. ההיפך, הם יקצינו עמדותיהם, יהיו עויינים יותר וימציאו עוד המצאות עכורות להכות בישראל. והנה ראש הממשלה שלנו שהיה "ימני" אמיתי בימים האחרונים לפני הבחירות - כבר מתחיל לרצות את המערב ולהתקפל. מדוע היה צריך לבטל את העונש המוצדק לאי העברת תשלום המסים לערבים האכזרים? ומי יודע מה יהיו פני ממשלה זו בימים הבאים? האם צעדים איטיים לקראת הגישה של שרון, חלילה?.......
כתוב תגובה ל- תמימות
4
בכל סמולני קטן מסתתר גזען גדול
  ב.ל   29/03/15 07:43
הסמול הישראלי הוא למעשה מתכון לגזענות פנימית
כתוב תגובה ל- ב.ל
5
מה לעם ישראל ולעוכרי ועורכי הע
  קורןנאוה טבריה   29/03/15 08:16
העיתון לאנטישמים-סלקטיבית ללא הבדל דת= "חושבים"?נאדה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
6
אל תתפלא הם הערב רב
  מאמר מצויין   29/03/15 08:24
כתוב תגובה ל- מאמר מצויין
7
הביטאון הפלשתיני
  יוא"ב   29/03/15 08:54
מר ישראל רוזנבלט מגדיר את "הארץ" כ-"הביטאון הפלשתיני בשפה העברית". רצוי להשתמש בהגדרה זו.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
8
תודה לאחימאיר שהאיר את עיני.
  אהוד פרלסמן   29/03/15 09:55
עוד לפני שידעתי על מאמר המערכת הזה חשבתי שזה בכלל לא גזעני להגיד שהערבים הולכים להצביע, כי ברור שהם מצביעים למפלגה שהיא נגד הליכוד, ושהגזענים היחידים הם אלה שאומרים שזה גזעני. ועכשיו נתן לי אחימאיר את ההוכחה לכך. ואם נתניהו היה אומר שכל הקיבוצניקים מקיבוצי השומר הצעיר נוהרים בהמוניהם לקלפי זה היה גזעני? ואם הוא היה אומר שכל המסוממים מתל אביב נוהרים לקלפי זה היה גזעני? ואם המילה "ערבים" היא גזענית, אז גם המילה "יהודים" היא גזענית.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
היא חושך גדול.
  ההארה של אחימאיר,   29/03/15 10:30
ותודה למגיב/ה מס' 9, שהסביר/ה יפה ונכון, דבר דבור על אופניו.
כתוב תגובה ל- ההארה של אחימאיר,
9
בין קריאה למצביעים ללכת לקלפי,
  יש הבדל   29/03/15 10:09
שהיא לגיטימית, לבין ״אזהרה״ מפני מצביעים שהולכים לקלפי, שהיא הסתה. אם נתניהו היה אומר- מדווחים לי, שמצביעי הליכוד (או הימין) נשארים בבית. צאו להצביע כדי לחזק את הליכוד- איש לא היה בא אליו בטענות. הוא אמר דבר אחר, והסית נגד האזרחים הערבים בכך, שהוא הצביע עליהם כאיום. זו הסתה של מי שלא מסוגל כנראה להבין, שהוא ראש ממשלה גם של אזרחים שלא מצביעים למפלגתו, ואולי אפילו מתעבים אותו. גם לתעב ראש ממשלה זה לגיטימי. אגב, בדמוקרטיה לא ״מפילים״ שלטון, אלא פשוט מחליפים אותו, ככל שהחלפת נתניהו בהרצוג הוא ״החלפת שלטון״ (בעיני זה כמעט אותו הדבר). רק בדיקטטורות מפילים שלטון, שכן השליטים שם חושבים שהשלטון הוא רק שלהם. השימוש של נתניהו ותומכיו במונח הזה, כאילו השלטון הוא נחלתם הפרטית, שמישהו מנסה לקחת אותו מהם, מעידה על שיבוש גדול בתודעה הדמוקרטית שלהם.
כתוב תגובה ל- יש הבדל
בדמוקרטיה אכן לא "מפילים"
  כמעט נכון   29/03/15 11:56
שלטון, אבל גם לא "מחליפים" אותו. השלטון לא מתחלף, אלא הוא נשאר אותו שלטון דמוקרטי. מה שיכול להתחלף הוא רק הפוליטיקאי, שנבחר להנהיג את המדינה. באשר ל"נאמנות", למיטב ידיעתי, חובת האזרחי במדינה דמוקרטית לא כוללת את חובת "הנאמנות" למדינה, אלא אזרח צריך לשמור על החוק ולא לפגוע במדינה. לנתניהו ותומכיו, כמו לכותב המאמר הזה, יש אכן בעיה גדולה בתודעה הדמוקרטית ובהבנה של מושגים בסיסיים בדמוקרטיה.
כתוב תגובה ל- כמעט נכון
אולי אזהרה אולי לא
  מגיב ותיק   29/03/15 13:17
בכל מקרה על דבר מסוכן יש להזהיר וטוב עשה נתניהו.

תזכורת : האספסוף הפשיסטוערבי סביב הקלפיות הניף דגלי החמס (!) קרא למצביעיו בשלב ראשון להפיל את נתניהו, בשלב שני להעמידו לדין על כי נלחם בטרור החמסי, תחנות הטלביזיה הפלשתינאיות קראו לערביי ישראל לצאת ולהצביע ולהפיל את הימין, ידיעות פוזיטיביות הצביעו על התארגנות במימון זר (אחמד דראושה וארגונו קול 1) להסיע בוחרים ערביים לקלפיות הוציאו מביתם והסיעו אותם לקלפי, אוטובוסים שלהם עמדו בטרמינל הגבול עם ירדן להסיע סטודנטים ערביים שלמדו בירדן - אל הקלפי.

הכול נעשה ברוח השתלטות על הפרלמנט הישראלי עם כ-20 מנדטים ולקבוע סדר יום אנטי ציוני.

לכן ברוך יהיה ביבי במה שעשה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
והתגובה של הותיק מוגיחה זאת.
  נכון   29/03/15 15:13
הוא ואחימאיר כמו שתי טיפות דומן במדמנה הימנית. ההבדל הוא רק בסגנון.
כתוב תגובה ל- נכון
10
הערבים 20% מהאוכלוסיה בארץ
  ק.ר.   29/03/15 10:11
הכותב משתלח כאחוז אמוק ולא רוצה לראות את הדברים נכוחה. האוכלוסיה הערבית בישראל מהווה 20% , במנדטים פרושה 24 מנדטים. 2 ראשי ממשלה הודו בכך שזוהי אוכלוסייה המופלית לרעה. אבל ראשי ממשלה זה פוליטיקאים. לפני כמה חודשים קם ראש אגף התקציבים באוצר והצהיר כי הערבים מופלים לרעה. האם כדמוקראט זה לא מפריע לך? לי זה מפריע. התקווה היא כי הערבים יזכו לייצוג הולם ויתפקדו כמו מגזר הדואג לקיומו. בדיוק כמו שיש מגזר חרדי וכמו שיש מגזר חרדי-מזרחי, גם להם מותר. מה שעשה ראשהממשלה ביום הבחירות זה לא תכסיס פוליטי, זה מעשה של אדם שידע בדיוק למי הןוא מכוון את דבריו- לןא ליוסי אחימאיר אלא לרובד אוכלוסיה שהוא ידאג להשאירו ככזה שיאכל כל לוקש שמוכרים לו. עובדי כי"ל סיפרו שהם לא התכוונו להצביע , לפחות לא מחל, אבל באמצע הפיקניק הם קיבלו מסרון מראש הממשלה שהמדינה עומדת , לא פחות ולא יותר, להימסר לערבים ואז הם סיימו את הפיקניק ורצו להצביע, צריך לחשוב היטב על הדברים הללו.
כתוב תגובה ל- ק.ר.
11
בגדול נכון למעט טעות גסה אחת:
  בני בנקר   29/03/15 10:14
אין בהתייחסות של הארץ ובהתייחסות של נתניהו לערבים קמצוץ של גזענות. אם יואיל הכותב והמתלהמים למיניהם, להתייחס להגדרת הגזענות כפי שמופיעה במילונים וויקיפדיה,עולה מיד שגזענות היא התייחסות ללאומים כנחותים מאחרים. האמת היא, שהתייחסות חלק מהשמאל למזרחיים וחרדים כאנשים נחותים שאינם משתמשים במוחם ומצביעים כעדר זאת גזענות אמתית.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
12
השטירמר שלי הוא חיוור
  יוליוס שטרייכר   29/03/15 10:53
ועלוב נפש לעומת הארץ.


הרושם שלי הוא שהטרוריסט המוסלמי הניאונאצי השחור ברק אובמה ימ"ש קורא את הארץ.
כתוב תגובה ל- יוליוס שטרייכר
13
הוריו של עמוס בגרמניה היו
  יקה   29/03/15 11:34
אנטיציונים ושונראי יהודי פולין בעלי הזקנים והפיאות. הם הגיעו לארץ רק מחוסר ברירה ולאחר שלא נתנה להם אשרת כנסיה לארה"ב. עמוס לא בחינם ממן את גדעון לויש הינו שלוח של הנהגת פאתח ומהם מקבל את תוכן כתבותיו .
כתוב תגובה ל- יקה
14
אלארד
  יוסקו   29/03/15 11:49
בתר אחד ששנים קרא את הארץ, ולא מתוך איזה זהות אידיאולוגית או הערכה לרמתו העיתונאית אלא שבתור כזה שחשוב לו להכיר את היריב. והנה הגעתם לרמה כה שפלה, נבזית, גזענית ובוגדנית שגם הפסקתי לקנותו( לעולם לא הייתי מנוי ) וגם לא לקרוא את הזבל המחילא שאתם כותבים. כתבות המתאימות יותר לעיתונאי מחיזבאללה. הצבתם עצמכם כאוייבי העם והמדינה שכל כינוי שלילי יהלום אתכם. וזה הדבר היחיד שאותו רכשתם בזכות מלאה.
כתוב תגובה ל- יוסקו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il