|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
איתמר לוין
איתמר לוין
קל וחומר ממכבי חיפה והפועל תל אביב    הדחיינות של נתניהו והרס משרד החוץ    התנ"ך נגד הרב יצחק יוסף    ההפקרות והטמטום של יצחק גולדקנופף    וכרגיל - איתמר בן-גביר
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ברק צ'מברליין
מאת: איתמר לוין  |  29/03/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
צרציל עמד באיחוד כוחות.לא הסתה
  פלגנות וסכסכנות   29/03/15 10:20
צרציל ידע לאחד כוחות מבית, לתמוך, להחזיק, לגייס את ארה"ב, ולבנות את הקואליציה שתמוטט את היריב. ופה? רה"מ קטנוני שעוסק נון סטופ בפלגנות, בהסתה, בתרגילים ורמאויות מול כולם. הפרד ומשול בישראל, מחוצה לה בכל מקום. פלא שהוא נכשל כישלון חרוץ באתגר העיקרי שלו
כתוב תגובה ל- פלגנות וסכסכנות
קשקוש
  מגיב ותיק   29/03/15 10:54
למרות שנאתך לביבי, מוטב היה שתדע כי צרותיו של צ'רצ'יל בתחילת במאבקו נגד הנאצים היו גדולים פי עשר משלנו .

צ'רצ'יל הואשם ברצון להרוס את הסוציאליזם האנגלי, בתוקפנות נגד הקומוניזם..., השמאל האנגלי היה נגדו, הצרפתים התנהגו כמו אוטיסטים דבילים, רוזבלט הפנה לו כתף קרה, האינטליגנציה האנגלית, האירופאית והאמריקאית היו נגדו.

רק לאחר שהתבררה התנהלותו הרצחנית של היטלר נפל לחלק מהם האסימון.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
רה"מ לא גייס דמוקרטים.שיכנע
  המשוכנעים   29/03/15 13:22
מה
כתוב תגובה ל- המשוכנעים
פלגנות סכסכנות ובגידה במדינה
  זה המומחיות   29/03/15 13:57
של המחנה אליו אתה משתייך, תמיד תתמכו באוייבים הכי מרים של העם היהודי וכל זה עבור ליטרת הבשר שאתם אוהבים לקבל מהפריץ העויין. אתם מונעים מנקמנות על שאינכם משיגים את השלטון שהוא כל מהותכם, האידיאולוגיה שלכם קרסה ואת זה רואים יפה בתוצאות הבחירות
כתוב תגובה ל- זה המומחיות
2
צרציל עמד באיחוד כוחות.לא הסתה
  פלגנות וסכסכנות   29/03/15 10:20
צרציל ידע לאחד כוחות מבית, לתמוך, להחזיק, לגייס את ארה"ב, ולבנות את הקואליציה שתמוטט את היריב. ופה? רה"מ קטנוני שעוסק נון סטופ בפלגנות, בהסתה, בתרגילים ורמאויות מול כולם. הפרד ומשול בישראל, מחוצה לה בכל מקום. פלא שהוא נכשל כישלון חרוץ באתגר העיקרי שלו
כתוב תגובה ל- פלגנות וסכסכנות
3
אובמה - אידיאולוג אנטי אמריקני
  פנחס פ'   29/03/15 10:27
קראו בנושא מאמר מ-2013 של נורמן פודהורץ ב"וול סטריט ג'רנל", תרגום במגזין "מראה" (המומלץ כשלעצמו): maraah-magazine.co.il
כתוב תגובה ל- פנחס פ'
אובמה חפרפרת מוסלמי קיצוני
  שולם   29/03/15 15:49
אובמה מונחה מכוון ופועל לפגוע בישראל ממניעים איסלמיים. .. ..אובמה מתחזה כנוצרי אך הואביסודו מוסלמי. ממליץ למתעניינים לגלוש ביוטיוב אודות אובמה ותמצאו מאות סרטונים המוכיחים עובדה זו. החל מחתזותו כנוצרי עבור לנושא שאין כל אישור שנולד בעאה״ב וכי התעודות שהמציא אינן אוטנטיות ומזוייפות.
כתוב תגובה ל- שולם
4
הנחת המוצא שגויה
  לא סמולני   29/03/15 10:49
אובמה הוא מרקסיסט קיצוני (לאורך כל חייו חבר לקומוניסטים ומרקסיסיטים רדיקלים) עם סנטימנטליות איסלאמיסטית עמוקה (גדל והתחנך כמוסלמי).
לפיכך הוא לא רואה עצמו כחלק מהעולם המערבי והתרבות היהודו-נוצרית אלא כבן העולם השלישי, מ"מדוכאי העולם" שאמריקה,המערב והציונות דיכאו במשך מאות ואלפי שנים...
כשהוא דיבר על "לשנות את אמריקה" לזה הוא בדיוק התכוון.
מי שמכיר את אובמה וקרא קצת עליו לא צריך להיות מופתע מהתנהלותו בזירה העולמית (פייסנות כלפי הרשע) והפנימית (מאבק חורמה ברפובליקנים מבית ע"מ לשנות את אמריקה).

אובמה סבור כי אמריקה היא שורש כל הרע וכך גם ישראל כנגזרת שלה ולכן טוב יהיה אם תאבד את מעמדה כמעצמה העולמית. לואקום נכנסות איראן במזרח התיכון, סין ורוסיה.

הטעות היא לחשוב כי אובמה שוגה בתמימות ופועל כנגד אינטרסים אמריקנים, הכל מכוון לפי מטרה.
מטרת "ההסכם" עם איראן היא בראש ובראשונה לקנות זמן עד שאיראן תגיע לנשק גרעיני (לא בקדנציה שלו,דבר שיפגע "במורשת שלו" ואצל אובמה האגו הוא מעל הכל), למנוע תקיפה ישראלית וליצור ברית אסטרטגית עם איראן השיעית אחרי שהברית עם האחים המוסלמים הסונים לא צלחה.

הדמיון לשנות ה-30 של המאה ה-20 הוא אכן מבהיל וכשהאזור והעולם יעלה באש אובמה ישחק גולף במגרש הוילה שלו בהוואי.
כתוב תגובה ל- לא סמולני
5
שנובעת מהיסטריה ומטפשות.
  אנלוגיה נואלת,   29/03/15 11:06
עיתונות חנטריש.
כתוב תגובה ל- אנלוגיה נואלת,
6
דבר על המנטור שלך ! ==========
  יוד יוד   29/03/15 11:19
כשאתה מגיב תראה לכולנו שלמדת את החומר ובחומר לא מזכירים את נתניהו אלא את האידיוט שההיסטוריה בחרה להעמיד בראש העולם החופשי ! עד מתי תברחו מהמציאות ותבנו לכם אחת מדומיינת המתאימה להשקפתכם ?
כתוב תגובה ל- יוד יוד
7
טעות לפגוע בכבודו של צמברליין
  ראובן גרפיט   29/03/15 11:31
צמברליין שידע את מצבה הגרוע וחוסר המוכנות של בריטניה וצבאה ובאותה עת ארה"ב היתה נאוטרלית - ולכן צדק לחלוטין!!! בניסיונות הפיוס שלו שמטרתן השגת זמן. אילו ארה"ב לא היה מצטרפת למלחמה (כפי שמשפחת קנדי רצתה) ואילו הגרמנים ובני בריתם היפנים לא היו תוקפים אותה, בריטניה היתה נמחקת!!! בריטניה חייה במחסור של מזון ונזקקה לאספקה מחו"ל בעיקר מארה"ב. הצי שלה הותקף והושמד עי צוללות גרמניות ולא היה לה מענה.כל מערך התעופה שלה היה בלתי כשיר ורק העברת מטוסים וקוי יצור מארה"ב איפשרו לה להתמודד,הכל בחסדי ארה"ב . שבאותה עת לצמברליין לא היה בידו הסכם סיוע עם ארה"ב. ישראל לעומת זאת בהנהגת נתניהו כנראה ויתרה על "האמברלה" של ארה"ב לפחות בקדנציה של נתניהו-אובמה ובקרוב נראה חבירת אובמה אל אירן ואל אבו-מאזן!.
כתוב תגובה ל- ראובן גרפיט
ראובן, אתה טועה, בריטניה
  מגיב ותיק   29/03/15 13:08
לא הייתה נמחקת, היא הייתה מקיזה הרבה הרבה יותר דם והמלחמה הייתה מתארכת.

עם כשלונו של היטלר במה שנקרא הקרב על בריטניה (הקרב האווירי) בסוף שנת 40, היטלר עשה את כל הטעויות האפשריות, הרפה מבריטניה ופנה לרוסים ולנפט הקאווקאזי , נכשל באל עלמיין, ספג תבוסה בלנינגראד ובקורסק, בינתיים האמריקאים היו מוכרחים להשיב ליפנים כגמולם (ולא רק כהתנדבות לעזור לבריטים) על תוקפנותם, הסובייטים נלחמו ממש על נפשם וכולם הכריזו מלחמה על כולם.

ז"א ההתערבות האמריקאית הייתה ללא קשר בלעדי במחוייבות לבריטים.

ועוד דבר לעניננו, תחת הנהגתו של אובמה אין לישראל שום "אמברלה" זאת הבין ביבי כבר מזמן וזאת מבינים עוד כמה בלתי הזויים אצלנו וככל שנקדים לעצור את האיום האירני כן ייטב.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
8
טעות - אובאמה מצליח מאד
  אבי כהן   29/03/15 11:44
אובאמה הוא סוכן של האיסלאם בתוך המימשל האמריקאי. לפיכך, מצידו הוא מצליח מאד ושארה"ב וכל העולם החופשי ילכו לעזאזל. יחי האיסלאם הקיצוני. כל הכבוד איך הצלחתם להכניס סוכן לבית הלבן.
כתוב תגובה ל- אבי כהן
9
"נטשו אותנו...נשארנו לבד..."
  דניאל143   29/03/15 11:48
אלה הדברים שאמר ראש-ממשלת צ'כוסלובקיה לעמו בשנת 1938-"נטשו אותנו...נשארנו לבד...".נכנענו.באנאלוגיה הזאת ישראל היא כמו צ'כוסלובקיה. אבל,מדינת ישראל,כן יכולה להגן על עצמה,בלי טובות.אנחנו צריכים לבוא בטענות לממשלה שלנו,לאדון ביביבלוף.יש לנו את הכוח והיכולת,אבל נתניהו הסמרטוט ,ושרה,לא משתמש בו!!אני ממליץ לא לסמוך ולא לחכות לביבי.כל ישראלי צריך לחפש לעצמו ומשפחתו,מקום מוגן בקפריסין.או בשאר העולם.אין לנו על מי להישען,אלא על אבינו שבשמיים.
כתוב תגובה ל- דניאל143
10
זה טפשותו ועוורונו של העם
  סתם אני   29/03/15 12:22
האמריקאי, המאפשר לו לנהוג באופן מופקר שכזה על גבו. את קלינטון הם רצו להעיף על הרבה פחות מזה. אולי, אולי הקונגרס יצליח לעשות משהו בנידון.
כתוב תגובה ל- סתם אני
11
את אובמה יש למי להשוות. את
  השמאל למי נשווה?   29/03/15 12:37
כתוב תגובה ל- השמאל למי נשווה?
12
המלחמה אז לא היתה גרעינית
  ר ו ן   29/03/15 12:42
זה ההבדל העיקרי. מלחמת העולם ה-2 באירופה אכזרית ככל שהיתה לא היתה גרעינית היום... העולם ימחק.
כתוב תגובה ל- ר ו ן
האיום הוא אמיתי !כעת בדקה ה-90
  יש סיכוי לעצור !   29/03/15 13:25
כתוב תגובה ל- יש סיכוי לעצור !
13
אי דיוקים בולטים
  מ.ג   29/03/15 13:09
נתחיל בעובדה פשוטה-ההשלמה עם חימוש גרמניה והפרות של הסכם ורסאי בכלל לא היו בתקופת צ'מברלין אלא בתקופת קודמו בולדווין. נמשיך בכך שאף אחד לא ידע שהיטלר מתכון להשתלט על אירופה כולל היטלר עצמו-מגמתו הייתה ביטול תוצאות הסכם וורסאי וכוונות ההתפשטות שלו היו לכיוון מזרח ולא למערב אירופה . נתמקד בכך שצרפת שהיה לה צבא יבשה גדול התכוננה רק להגנה ולא להתקפה ובריטניה כמעט ולא היה צבא-איך יכול היה צ'מברלין להגן על צ'יכוסלובקיה או על פולין? הוא לא היה יכול כפי שהוכיחה התבוסה ב1940! כפי שכבר כתבי -ההשוואה למינכן ולערב מלחמת העולם אינה נכונה אינה מלמדת דבר ואינה מקדמת שום דיון. זה לא אומר שאובמה צודק או טועה זה אומר שצריך לשפוט את הדברים לגופם ולא לרוץ להסכם מינכן רק בגלל עצלות מחשבתית
כתוב תגובה ל- מ.ג
14
ברק היטלר, לא ברק צ'מברליין
  מנצ'סטר   29/03/15 13:20
כתוב תגובה ל- מנצ'סטר
15
טעויות של הכותב המתיימר
  אהרון ויגין   29/03/15 13:52
אדוארד סנאודן נמצא ברוסיה ולא באקוודור,חוץ מזה הכותב לא מבין שבניגוד לעיוורונו המדיני של צ'מברלין,כאן מדובר במדיניות מתוכננת של המועצה ליחסי חוץ ולאובמה אין הרבה שיקול דעת,הוא נבחר להיות הבובה שתשרת את האינטרסים של הcfr,דבר שעומד יופי עם האסטרטגיה האמריקאית של הפרד ומשול.
כתוב תגובה ל- אהרון ויגין
16
התאוריה שלי אחרת:
  רונית יער   29/03/15 16:30
התאוריה שלי אחרת: אובמה, כפי שמתגלה לי, הוא מוסלמי קיצוני שקוראן וחוקי השריעה חבויים היטב במיטתו, מתחת לכרית ראשו. כשזה הולך, לכאורה, עם רגשי נחיתות עמוקים ומוסווים היטב, מיותרים ומצערים ולמרבה הצער גם בלתי נשלטים... הרי יש לנו כאן מתכון הרסני אדיר כשהאובייקט מצליח להגיע לקצה הפירמידה העולמית מה שגורם לאסון גדול לעולם כולו. למרבה הצער, יעברו כנראה דורות רבים עד שייבחר שוב בארצות הברית של אמריקה נשיא שחור.
כתוב תגובה ל- רונית יער
גם אם זה נכון - לא לעניין
  בר ברע   30/03/15 00:39
אני למשל, לא אוהב לדון על מי אמר והאם הוא קיצוני או מתון, זה משכיח את הנושא, וגורם לצד שכנגד להתבצר בעמדותיו. כפי שכל מי שמותקף אישית היה עושה.
כתוב תגובה ל- בר ברע
17
אובמה ברק (בפה) חוסיין (בלב) ו
  מאיר קיי   29/03/15 18:22
יש לנו ברק אובמה = בפה חוסיין אובמה = בלב ועכשיו אנדרס (לוביץ) אובמה = כמו הטייס שהתרסק עם המטוס ןכל הנוסעים, לתוך ההר. נראה שאובמה מאמין באימרה- שאם מוחמד לא בא להר ההר יגיעה למוחמד. אובמה חושב את עצמו להר. הבעייה שהוא הפך את עצמו להר געש. והוא רוצה לשרוף את העולם,במלחמה גרעינית. אובמה רוצה להשאיר מורשת. הוא חושב שלאחר המלחמה האטומית הגדולה,יגיעה הנביא, המשיח והשטן. כל זה לא התקיים ללא נשק אטומי בידי הפנטים המוסלמים.
כתוב תגובה ל- מאיר קיי
18
אובמה ברק (בפה) חוסיין (בלב) ו
  מאיר קיי   29/03/15 18:22
יש לנו ברק אובמה = בפה חוסיין אובמה = בלב ועכשיו אנדרס (לוביץ) אובמה = כמו הטייס שהתרסק עם המטוס ןכל הנוסעים, לתוך ההר. נראה שאובמה מאמין באימרה- שאם מוחמד לא בא להר ההר יגיעה למוחמד. אובמה חושב את עצמו להר. הבעייה שהוא הפך את עצמו להר געש. והוא רוצה לשרוף את העולם,במלחמה גרעינית. אובמה רוצה להשאיר מורשת. הוא חושב שלאחר המלחמה האטומית הגדולה,יגיעה הנביא, המשיח והשטן. כל זה לא התקיים ללא נשק אטומי בידי הפנטים המוסלמים.
כתוב תגובה ל- מאיר קיי
19
יופי איתמר
  אהרון שחר   29/03/15 18:29
אני משווה את מאמרך זה למאמרו של אטינגר, בקרוב אפרסם את מאמרי חושך אקדמי ונציל את האנושות. תודה לך, מאמר מרשים.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
20
מאמר מאלף! יישר כח לכותב!
  דניאל סבלדי   30/03/15 00:48
כתוב תגובה ל- דניאל סבלדי
21
מדוע היהודים לא לומדים מהנסיון
  דרוזי בין הכסאות   30/03/15 23:49
צודק הכותב!!
אך אנו מה לנו להלין על טפשותם של צמברליין ואובמה.
העם היהודי הצליח "בחכמתו" להעיף את עצמו מכאן כבר פעמיים. ולא לומדים מהניסיון.
מספיק לראות את ההתפלפלות המגוחכת של שלל המגיבים כאן - "האם הכותב דייק בנושא שולי זה או אחר" וכו' כדי להבין שהיהודים (או אולי הישראלים) הינם כסילים ללא תקנה.

עומדים להפציץ אתכם עם גרעין ואתם משחקים כמו ילדים בגן!!!

הסיבה היחידה שהצלחתם עד עכשיו היא רק כי אלהים אוהב אתכם למרות הכל. תתפללו טוב שימשיך כך.
בלעדיו אתם עפים מכאן גם בפעם השלישית. זה בטוח.
כתוב תגובה ל- דרוזי בין הכסאות
22
ברק
  עופר 5   31/03/15 12:50
הכל נכון חוץ מהאיוולת, אובמה אינו טיפש ומדיניות זו ותוצאותיה מכוונות בדיוק לכך.זו לא עיוורון הוא פועל בעינים פקוחות
כתוב תגובה ל- עופר 5
23
Barak hussain Obama
  מלכה זקלר   31/03/15 14:52
ברק חוסיין אובמה הוא למעשה מוברק חוסיין,מוסלמי אדוק שהתחנך על ברכי דת אביו הביולוגי ואביו החורג, ומציג עצמו כאדם שקיבל על עצמו את הדת הנוצרית בבחרותו, על מנת ליהנות מהפריוילגיות שהדת השלטת באמריקה יכולה להעניק לו. אובמה בחר לפנות לפוליטיקה בהיותו מודע לכשרונותניו הריטוריים, והצליח להיבחר למשרה הרמה כאששר כל מעייניו נתונים לביצוע תכלית האיסלאם - והיא השתלטות האיסלאם על כל העולם תוך רדיפת כל בני הדתות האחרים והשמדתם. מדיניותו כאמור הובהרה כבר בנאומו הראשון בקהיר ובהמשך בהופעתו בפני מלכים איסלמיים כאשר כרע ברך בפגישותיו עמהם. אובמה פועל נגד האינטרסים של אמריקה כאשר הוא מבקש בכל מחיר להפוך את אירן למדינה סף-גרעינית - למרות שמנהיגיה ממשיכים להצהיר בגלוי שמטרתם היא להביא "מוות לאמריקה". יש להתפלא שהעם האמריקאי מאפשר לאובמה להמשיך במדיניותו הנוכחית ואין הוא מוצא לנכון לסלק אותו ממשרתו הרמה על ידי העמדתו לדין בגין בגידה.
כתוב תגובה ל- מלכה זקלר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il