s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מלחמות היהודים
מאת: ארי בוסל  |  10/04/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הקרן לישראל חדשה זה שמה האנגלי
  פנחס   10/04/15 20:03
וכה אמר ראש שתי"ל שהיא הזרוע הביצועית של הקרן. תפקידנו למוסס את האתנוצנטריות של ישראל ולעשותה מדינת כל אזרחיה כמו אוסטרליה וארצות הברית. מה שומר למעשה שכעבור מספר שנים תקום מדינה פלשתינית מן הים לנהר עם קלחטת מיליוני הנקראים פליטים פלשתינים
כתוב תגובה ל- פנחס
2
להוציא את הקרן לישראל חדאע"שה
  מגיב ותיק   10/04/15 20:18
אל מחוץ לחוק ומספיק עם פלפולי ההתיפייפות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
יפה, אבל האם זה יעזור?
  שוחר-שלום   10/04/15 21:55
נדמה לי שהדרך להתמודד אתם היא להשית עליהם את תשלום הנזקים שגרמו (קודם לגבות זאת בחוק). באופן זה תוך זמן קצר יסתיים הסיפור.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
3
קרן לעידוד הטרור
  אייל בן קרניים   10/04/15 22:05
והדה לגיטימציה של ישראל.


ארורה ויימח שמה וזכרה.
כתוב תגובה ל- אייל בן קרניים
4
ארי בוסל הקרן החדשה מרשימה
  murh   10/04/15 22:42
חלאות כמוך אתה והם לא יותר מסרטן בגוף האומה. אתם הזוהמה הגדולה ביותר שפקד את העם הזה. בניכלבים.
כתוב תגובה ל- murh
אדוני היקר, הנך מכתים ומדבר
  ל-murh   11/04/15 07:07
סרה בחומרה בכותב המאמר. נראה שהנך טועה ואתה מצליף בכשרים בשוגג. קרא נא את מאמרו של בוסל מה-22.3.15 "כוונות טובות", למשל, - אולי מאמרו זה ישנה את דעתך על הכותב.
כתוב תגובה ל- ל-murh
ממש נופת צופים של סמולן נחות
  1asad   11/04/15 19:10
אין לך שום יכולת להתגבר על דחפים אפלים הפורצים למקרא
האמת ונתונים אמיתיים על כל חבריך הפועלים להשמדת מדינת ישראל.

במידה והיו לך טיעונים הגיוניים לא היה צורך לנבל את הפה
להכתים את הנייר ולפלוט לחלל האוויר כל כך הרבה דברי נאצה.

די.... נמאסתם.....
כתוב תגובה ל- 1asad
אדם עם לשון ביבים אינו ראוי
  מיכאל ב   11/04/15 20:46
לתגובה!
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
5
את ראשיה של הקרן החדשה
  צורי   10/04/15 22:53
יש לעצור מעצר מנהלי כשם שנוהג בית המשפט בתושבי יהודה ושומרון. תושבי יהודה ושומרון הם אויבי העם? לא שרצי ושיקוצי הקרן החדשה לישראל ימח שמם הם הם אויבי העם ויש לנהוג בהם כמו במחבלים . הייתי שמח להתפגרותם.
כתוב תגובה ל- צורי
6
טול קורה אדון בוסל !
  מסעודה משדרות   11/04/15 05:17
הקרן החדשה לישראל = סדר עולמי חדש = אג'נדה 21 = פרוק מדינת ישראל מיהדותה, הצפת ישראל במהגרי עבודה לא חוקיים, וסירוס היכולות הצבאיות של ישראל.

הכלי העיקרי לביצוע פעולות ההרס הנ"ל הוא בראש וראשונה תקשורת קנויה בכסף גלובליסטי, תקשורת שאינה מפסיקה לרגע לשקר אותך ולבצע מניפולציות חברתיות.

הקרן ממומנת כולה ע"י גורמי חוץ, ביליונרים שעושים את אותו דבר באוקראינה, מהומות פרגוסון בארה"ב, מחאת המטריות בהונקונג ולמעשה בכול מקום בו יש צורך להחליף את "הדיסקט" של השלטון.

את פעולות הקרן אפשר לעצור בקלות יחסית ע"י חוק פשוט, בארה"ב זה נקרא חוק הסוכן הזר, חוק שיחשוף את המימון של אותם בעלי עניין הרוצים בכוח להפוך את ישראל למדינת כול אזרחיה, בניגוד גמור לרצון העם.

בכדי שתבין ארי בוסל את מתווה הפעולה של הסדר העולמי החדש, תקרא את המסמך הבא:


Silent Weapons for Quiet Wars
whale.to

כתוב תגובה ל- מסעודה משדרות
7
צולמתי עשרות שעות, לא מעניין
  חייל   11/04/15 05:59
הכי מצחיק שילדים בכוונה מתגרים כולל אבנים (כחובש טיפלתי בפגיעת ראש מאבן), ואח"כ מצלמים, אך זאת המציאות שאנו שולטים על אנשים אחרים ווד מתנחלים, או שמגרשים אותם או שנותנים להם זכויות אזרח, אך אנו פושעים בעצם הכיבוש לאורך שנים. לא חייבים להשאיר את הלא נאמנים כמו הנשים הדרוזיות בישראל.
כתוב תגובה ל- חייל
"הכיבוש"-זאת שטיפת המוח שעשו
  נתין מדמנת ישראל   11/04/15 15:45
לך במערכת ה"חינוך". אם מפריע לערבים המוסלמים שיהודים שולטים בהם, שיקומו וילכו למדינות הערביות שבהן הם ישלטו (או יישחטו). חיילים כמוך שלא מבינים איפה הם חיים ולא למדו הסטוריה של המזרח התיכון ושל מלחמות ישראל, הם הנזק הגדול ליהודים כאן. מקבלים פקודה לברוח מאבנים ובורחים; מקבלים פקודה לגרש יהודים, ומגרשים.לך ולמד ואח"כ תתבטא ביתר חוכמה.
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
לדעתי אינך חייל. אתה מחרחר ריב
  אולי אתה מNIF   11/04/15 19:32
כתוב תגובה ל- אולי אתה מNIF
8
הקרן החד"שה לחורבן המדינה היהו
  קורןנאוה טבריה   11/04/15 07:32
היהודית בשלבים ובכספים אנטישמים סלקטיבית=ומתפקידו של עם ישראל להפסיק את הפשע הזה כחוק-ויפה שעה אחת קודם!! לדעתי,חברי הקרן הממאירה הנם יהודים מזרע עמלק כי'עמלקות' זו גם אידאולוגיה החותרת בגלוי ובשלבים להשמדה המדינה היהודית למען מדינת כל עמלקיה ללא הבדל דת=ורוחנית תחילה. לשיטתם העמלקית הם עושים זאת: במתק שפתיים, עזות מצח, ססמאות ריקות: משלות, מרפות, מטילות ספק באמונתנו באלוקינו ובנסים הגלויים שקרו "בקרי" (במקרה ע'אלק!) וכל זאת במסווה של "שלום קר" שמטרתו לצנן את זיכרוננו תחילה ו"....את אשר עשה לך עמלק בצאתך ממצרים אשר קרך בדרך ויזנב בך....לא תשכח" ! (דברים כה) ולא לשכוח שעמלק היה נכדו של יצחק אבינו זצ"ל!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
9
כי השיטה: להקים עמותות צודקות
  ולהכשיר את הרוע   11/04/15 08:05

הקרן הזאת לא חידשה דבר! היא רק שידרגה את השיטה הבזויה של השיטה הסובייטית ההיא שנועדה להסתיר את המעשים הנבזיים בהצדקת מעשיה "הטובים" ובכך ולהשתיק את המתקוממים נגדה...

שאלו את יוצאי בריה"מ לשעבר ואת פליטי מזרח אירופה מאותן שנים - ויספרו לכם.
כתוב תגובה ל- ולהכשיר את הרוע
10
התמונה בצד מגלה את האמת:חתרנות
  נגד חוקי המדינה   11/04/15 08:16

מאחורי ההומנטריזם הזה מסתתרת האמת:

עידוד מסתננים ומחפשי עבודה בלתי חוקיים במסווה הומניטרי.

הקרן נותנת להם ביגוד, מזון לחג ועידוד ותכסיסים איך לבסס את טיעוניהם כדי להשפיע על הלב היהודי הרחום במדינת היהודים הדמוקרטית - ולהשתרש כאן בניגוד לחוק.

שאלו את עצמכם: מה המטרה האמיתית החבוייה מאחורי כל זה ?
כתוב תגובה ל- נגד חוקי המדינה
11
ניצול האופי הפלגני היהודי
  עין צופיה   11/04/15 08:17
מר בוסל, אתה סובב בדבריך מסביב לאמת וחושש להצביע עליה. הקרן היא יציר כפיו של הממשל האמריקני שמשתמש ביהודים דמוקרטים עשירים המקורבים לשלטון האמריקני . יהודים אלה שונאי ישראל והנהגתה בעיקר על ההדרה של ההנהגה האורתודוקסית הישראלית אותם. התרומות הללו נועדו לשתי מטרות שבחלקן חופפות את המטרות האמריקניות. הראשונה היא , משיכת השטיח מתחת להנהגה בישראל השנואה עליהם בעזרת ארגוני רווחה כביכול, כשבמקביל מזינים בכסף רב גופים שמטרתם למחוק את המדינה היהודית.
המצחיק בכל הפעילות הזו הוא שהכסף אינו מגיע מהממשל האמריקני אלא מאותם אידיוטים שימושיים שבתמורה מקבלים את הזכות להתחכך וללקק את ישבני הסנטורים ואנשי ממשל אחרים בארועים חברתיים שונים . ארגון הג׳יי סטריט הוקם במטרה לחסום את ארגון אייפאק התומך בישראל. מהלך אמריקאי חכם שבו מסיתים יהודים ביהודים בעזרת כסף יהודי ! ! !
הרווח האמריקני במשחק המלוכלך המתנהל מסתכם במילה אחת ״שליטה״. פעילות אמריקנית זו אינה ייחודית לישראל אלא מדיניות חוץ קבועה לאורך עשרות שנים במדינות מקורבות לארה״ב או עוינות אותה. האבסורד הוא שהמקרה היהודי/ישראלי ,הדברים מתנהלים בקלות יתר מבחינתם בעיקר בגלל האופי היהודי.
למשחק המעוות הזה ישנו פתרון אחד והוא בידי ישראל. להפסיק את ההשתלטות האמריקנית עלינו בכספי התמיכה שאיננו צריכים ( אחוז וחצי מהתקציב הכולל) ולחסום את הגופים ה״חברתיים״ עוכרי ישראל. זה אפשרי . רק לכך צריך אשכים גדולים יותר משל ראש ממשלתנו הנבחר.
כתוב תגובה ל- עין צופיה
צודק בכל מלה ובכל הבהרה. עכשיו
  הכפפה בידי נתניהו   11/04/15 10:57

וזאת תהיה ההזדמנות להפסיק עם כל ה"מפעלים" הללו שנולדו בזדון. צו השעה לחסל את פעילותיהם הצבועות שטומנות בחובן תכנית לחרוס אותנו מבפנים.

אני מצפה מ'הבית היהודי' שידרוש להכניס להסכם הקואליציוני את ההצעה הזאת, ולבקש לקבל את משרד המשפטים ואת משרד החינוך.
כך אפשר יהיה לממש את ההצעה, וזאת תהיה ההצלחה הכי גדולה של נפתלי בנט שתרומתה לעם היהודי לא תסולא בפז.
כתוב תגובה ל- הכפפה בידי נתניהו
גם אני מבקש מבנט שידרוש את תיק
  איל   11/04/15 12:59
המשפטים ולא את החוץ. מתיק המשפטים יעלה לראשות הממשלה. לא מהחוץ! כך יפנה גם את החוץ ליברמן שאינו מתאים בשום פנים ואופן לביטחון. אני לא מאמין שמישהו ללא נסיון צבאי יכול להיות שר בטחון כאן בשום פנים ואופן.
כתוב תגובה ל- איל
כן, בנט! העדיף את אוחנה על פני
  'אם תרצו' !!!   11/04/15 14:09

במקום להתגושש עם נתניהו ולאיים עליו בהליכה לאופוזיציה, כדאי מאד שבנט יתעשת, יתן תפקיד רציני ל'אם תרצו' שבכל הפעילויות דאגו להביא לידיעת הציבור את האמת על תעלוליי 'הקרן לישראל החדשה'.
עכשיו, כאשר התמודדו ב'בית היהודי', בנט התעלם מהם.

האם בנט יודע כמה קולות ניתנו ל'בית היהודי' בזכות המתמודדים מ'אם תרצו' ?!

כדאי לשוב ולחזור על העצה הטובה: 1) בנט - שר המשפטים ! שיעשה שם ביעור חמץ. 2) ח"כ שני - שר החינוך.

האם יש לך השפעה על האיש הזה ?
כתוב תגובה ל- 'אם תרצו' !!!
12
כאשר עבדתי במשרד החוץ
  יום טוב2   11/04/15 10:46
לפני הרבה שנים, מצאתי כי למשרד החוץ מתקבלים לעבודה רק ע"פ אנ"ש, קרי: פתקים ממישהו שמכיר את מישהו שמכיר את מישהו, וכולם בני טובים מקושרים היטב.
מן הסתם, זהו אותו הרכב של אנשים שמאיישים את תחנות הרדיו של צה"ל, את התקשורת בכללה, שגם בהן מתקבלים רק על ידי קשרים, וזאת, אחרי שעברו את מסלול צה"ל בקריה או בתחנת הרדיו( ג'ובניקים, שלא הסתכנו במלחמות).
אוי למדינה שנציגיה בחו"ל, במקום לייצג את עמדות המדינה מול הקהילייה הבינ"ל, הם מייצגים מגזר צר של משכילים, הנמצאים במגדל שן או בתוך מובלעת בישראל המעונה, וכולם כאחד הם מהמחנה השמאלי.
יש לי רושם שלא חשוב מי הוא שר החוץ, מלאכת המשרד נעשית בידי אנשים בעלי דעה שמאלנית ( ראו כתבה של עודד ערן, בכיר במשרד החוץ, בעיתון ניוז1)
כתוב תגובה ל- יום טוב2
יש להוסיף לדברי הכותב יום-טוב
  נזקי משרד-החוץ   11/04/15 22:05
שזירת הפעולה של הקרן לישראל החדשה ושל "אם תרצו" היא דעת הקהל העולמית. כל צד מנסה לשכנע את העולם בצדקתו. וללא ספק חסרונו של משרד החוץ במאבק הזה, זועק לשמיים. הלא זהו בדיוק התחום שבו המשרד הזה היה צריך לפעול. אבל הדממה שמופגנת מעברו - מעידה כאלף עדים שהוא בצד של הקרן המזיקה כל כך לישראל. ואלה הם נציגינו בחו"ל לאסוננו.
כתוב תגובה ל- נזקי משרד-החוץ
13
אנחנו במלחמה נגדכם
  איל   11/04/15 12:44
הכותב מתאר את הקרן הזו בתאורים מעורבים. וכותב מופנה למאמרו של עורך דין יורם שפטל 103fm.maariv.co.il. שם יוכל להבין את מהות הקרן. אנחנו אזרחי ישראל אמרנו את דברנו בכללי. לפיכך, כל. תורמים של הקרן הזו, שיודעים בדיוק לאן הולך הכסף שלהם, יכולים לתרום אותו למדינות אפריקה. שיסירו את ידם הטמאה מהפוליטיקה ישראל.
כתוב תגובה ל- איל
14
מנדט
  איל   11/04/15 12:50
נתנו מנדט לנתניהו ולבנט. מי יושירנו אם הם לא מסוגלים לטפל אפילו באנטישמיים של הקרן הזו!
כתוב תגובה ל- איל
15
רוציםלהשפיע דרך הכסף על דעותנו
  מיכל מירושלים   11/04/15 15:44
איזה מין דמוקרטים האנשים הללו - ונעמי חזן נשמע מה יש לך להגיד?!
מצד שני - אולי זו הפרנסה היחידה שיש לעוסקים בעניין הבלתי דמוקרטי הזה.

יבסקצים כבר אמרנו - אז לי זה הזכיר אותם.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
הרבה אנשים מתפרנסים מNIF
  שכירי הקרן   11/04/15 19:40
כתוב תגובה ל- שכירי הקרן
16
יש פתגם שאמר ''הדרך לגהינום ר
  מהפך 2015\\ו-77   11/04/15 21:57
רצופה כוונות טובות'' וזה בדיוק ''הקרן לישראל החדשה'' נתינת מזון ולבוש זה כסות של שמאל קצה רדיקלי שנושא הדגל שלהם זה סירוב והלשנה[שברים שתיקה]. חרם וחיסול ישראל היהודית[ עדאלה]. בצלם [הסגרה והלשנה על חיילים וקצינים]. המימון זה מקורות [אח ורק] אנטישמים פרו ערבים ואולי אפילו פרו נאצים. אין שום סיבה למדינות זרות לממן מזון לפליטים כאן כן יש לעם סיבה לפרק את ישראל כמדינה יהודית
כתוב תגובה ל- מהפך 2015\\ו-77
17
ספר חובה: "תפוס ת'יהודי" של
  טוביה טננבום   11/04/15 23:50
כתוב תגובה ל- טוביה טננבום
אכן ספר חובה
  בן הארץ   12/04/15 08:57
מה שקצת מייאש הוא שהכותב נזקק להומור מטורף כדי "לעבור מסך" והעובדות כפשוטן לא מזיזות את דעת הקהל
כתוב תגובה ל- בן הארץ
18
אין לימין אומץ לטפל במחריבינו
  הקרן החדשה=סרטן   12/04/15 14:45
כתוב תגובה ל- הקרן החדשה=סרטן
19
אתה קורא לזה "מלחמות היהודים"?
  שוחר-שלום   12/04/15 15:31
אני קורא לזה "סינדרום יהודה-איש קריות" שפירושו בגידה על רקע של שחצנות אינטלקטואלית מהולה בהתנשאות על רקע אתני/תרבותי/השכלתי וכמובן עם ריח חריף של בצע כסף. סינדרום יא"ק מלווה אותנו משחר ההסטוריה ואת מחירו אנו משלמים בדמים מדי דור ודור. גם יחס הלוקים בו באוכלוסיה די קבוע: בערך אחד לשנים-עשר. פגם קשה לדיראון עולם, אבל כנראה טבוע עמוק בגנום האתני היהודי. משהו שלא ניתן לעקור אותו מהשורש. צריך רק לדעת כיצד להתמודד איתו, כיצד למזער נזקים.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il