|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
היתרון של מערכת ציבורית היא שכל עוד היא עובדת, גם העשיר וגם העני יקבלו טיפול טוב. כשיש עומס נוצרות שתי בעיות: החזק והעשיר הולך למערכת הפרטית, אבל החלש צריך לצעוק חזק יותר כדי לקבל ...
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ענת וקסמן יצאה מהחור
מאת: יוני בן-מנחם  |  19/04/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אם ענת וקסמן רוצה באמת
  שאול אבידור   19/04/15 11:03
להתנצל, אזי היא צריכה קודם כל לשנות את שם משפחתה, כך היא תהיה יותר מחוברת לאימא שלה יותר מאשר לשם המשפחה (האשכנזי) של האבא שלה...
וקס זה החומר השמנוני שמושחים אותו על מקומות יבשים בגוף, אז אולי שתקרא לעצמה בשם משפחה מ ש י ח, מלשון של מושחים את הוקס על הגוף. "ענת משיח" יתאים לה יותר וזו גם תהיה התנצלות של ממש.
למה רוב האשכנזים לא מעברתים את שם משפחתם ? האם זה כדי להמשיך את ההתנשאות שלהם ?...
דרך אגב, דוד בו גוריון צידד מאד בשינוי שם המשפחה של האשכנזים.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
הפליצה, הרחת?
  תהיה מבסוט   20/04/15 10:54
ריח הפליץ השמאלני לבושם האפרסמון יחשב. אם תחליף שמך לברקוביץ' גם אז תישאר יבוא לא מוצלח מאפריקה שהגיע לפיק, יעני לשיא התפתחותו,,,, בסביבת יהודים לשם שינוי. שם היית ראש לשועלים ובבונים, כאן אתה להם זנב ולא בכדי.
כתוב תגובה ל- תהיה מבסוט
תגובה כה דלה של אדם המוגבל
  ל-46.116.97.191   20/04/15 14:30
בשכלו, שלא לדבר שזה כלל לא לענין. חרפה.
כתוב תגובה ל- ל-46.116.97.191
אתה כותב בד"כ על נושאים כואבים
  למר שאול אבידור   20/04/15 19:50
על שגיאות חמורות ששגו מנהיגי העבר, על טעויות כבדות משקל שצה"ל עשה ועל הנחיצות שכל הפעולות האלה היו צריכות להיות הפוכות, מלאות עוז, חדות ולבצען עד הסוף, לא לעצור באמצע. במלים אחרות: לנקות את הארץ ממיעוטים שפלשו לתוכה בעזרת הבריטים בעיקר, ולהשאיר בה רק יהודים. יש לא מעט גולשים המסכימים עמך ומצטרפים לדעתך שכך עם ישראל היה חי בשלווה ובהישגים נפלאים בארצו. על-כן חבל שאתה מוריד את הרמה וכותב תגובה לא ראויה כמו זו על ענת וקסמן. כדאי שתשאר ברמה שלך ללא התלהמות. תודה.
כתוב תגובה ל- למר שאול אבידור
ל מגיב
  שאול אבידור   21/04/15 17:21
85.65.52.184 IP
אני מקבל בהכנעה רבה את דבריך וחוזר בי מכל מה שכתבתי על ענת וקסמן. תודה על ההערה.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
אני לא משנה את שמי כי...
  אהוד פרלסמן   21/04/15 04:26
אני גאה להיות בנו של אבי. ואני לא משנה את שמי כי כל פרלסמן שתמצא כאן בארץ הוא בן משפחתי, אבל היו הרבה פרלסמןים בפולניה, וכולם כבר אינם, ואני בשמי מנציח את זכרם. ואני לא משנה את שמי כי אני לא כנעני כמו יונתן רטוש, שכששאלו אותו על השואה הוא אמר שהיהודים שמתו שם, באירופה, אינם בני עמו. ובן גוריון, כמו רטוש, רצה למחוק את זכרן של 2000 שנות הגלות, ולחבר אותנו ישירות לימי התנ"ך. ואילו אני קשור לכל תולדות עמי, גם בגלותו, ולאבות אבותי, גם כשהושפלו ונרמסו ונרצחו שם, בגלות, וכואב את כאבם. אתה הבנת את זה, מר אבידור?
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אהוד פרלסמן אני מאחל לך בריאות
  ART   21/04/15 12:18
אהוד פרלסמן היקר אני מאחל לך בריאות טובה ואריכות ימים . ושתמיד תשמור על כבודו של אביך ותנצור את שם המשפחה שלכם . שינוי שם המשפחה לא מוסיף כלום לאדם מלבד אולי פגיעה באבא שלו .אני שיניתי את שם המשפחה שלי לפני יותר מ-40 שנה אחרי גיל -18 ולפני הגיוס לצה"ל .היום לאחר 40 שנה אני מבין ויודע ששינוי שם המשפחה לא תרם כלום ולא שינה כלום .הדבר היחידי שאולי החלפת שם המשפחה הועילה הוא שפחדתי להתגייס עם שם המשפחה המצחיק לצה"ל מחשש שהחיילים והמפקדים ירדו עלי ויכסחו אותי .ואכן נהנתי מכל רגע בשרות הצבאי שלי,למרות שפעמים רבות סיפרתי וחשפתי את שם משפחתי הקודם .כך שאם אני מסכם שינוי שם המשפחה היה צעד מיותר ולא מועיל במיוחד שהסב לא מעט צער לאבא שלי ז"ל .
כתוב תגובה ל- ART
התגובה של שאול אבידור גזענית
  דן ה   22/04/15 06:34
כתוב תגובה ל- דן ה
האם לא ראית שהוא חזר בו? אז
  אל: דן ה   22/04/15 09:17
מה הנך קופץ עם ההערה הזו כעבור יומיים וחצי?.......
כתוב תגובה ל- אל: דן ה
2
המושג "גזענות" , נוסח בן מנחם
  שלמה המגיב   19/04/15 13:33
בן מנחם מתאר את דבריה של וקסמן "כגזענים" , למרות שהתנשאה כלפי "בוחרי נתניהו" , באופן שחצני , בוטה ומתנשא , אך בשום סיטואציה אין כאן שום התייחסות "לגזע" ספציפי , או לעדה ממוצא אתני זה או אחר. האם "בוחרי נתניהו" שלהגדרתה המתנשאת של וקסמן הם "אוכלי השוקלד" במטוס ( דימוי לפרמיטיביים ) , הם רק "מזרחיים" , אדון בן מנחם ? האם "אוכלי השוקולד" במטוס , הם ממוצא ספציפי ? האם "המתלהבים מקריאות - ערבים" של נתניהו , הם רק מזרחיים ? יש כאן התנשאות מגעילה של וקסמן , כלפי מי שאינו חושב ומתנהל כמותה , אך "גזענות" לא היה כאן , והתובנה הזו של בן מנחם ( "דבריה הגזעניים" !), רק מעליבה את המזרחיים שביננו , אינה מוצדקת , ומצביעה על איזה רגש נחיתות מוזר וחסר הצדקה , במובן של "על ראש הגנב בוער הכובע". ועל השטויות הללו של בן מנחם , שהם "הגזענות" בעצמם , נאמר - "מה הוא קוףץ" ? , היינו , מי בכלל התייחס "למזרחיים" ? האם זה ההגדרה הנרדפת "לבוחרי נתניהו" ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כדאי שתחתום: שלמה הגזען
  שרגא   19/04/15 15:44
זה ישקף אותך בצורה מדויקת.
כתוב תגובה ל- שרגא
המומחה "לגזענות" , אדון שרגא !
  שלמה המגיב   19/04/15 19:02
לא להאמין ! איך המגיב הרדוד שרגא , יכול "לשקף בצורה מדוייקת " כגזען , אדם שאינו מכיר בכלל ואפילו אין לו מושג בגין מוצאו האתני ? היכן למד הטמבל הזה מתגובתי לבן מנחם , שניתן "באופן מדוייק" !!! לקבוע שאני "גזעני" ? . טוב , מה אני מופתע משרגא , כאשר עתונאי ותיק (!) כמו יוני בן מנחם , מאבחן באופן רדוד ומטופש כזה , את דבריה המתנשאים והמקוממים של וקסמן. אליבא דבן מנחם ושרגא , כל מי שמזלזל ,לועג או מתנשא באופן בוטה , על קבוצת אנשים שחושבים , מאמינים ומתנהלים אחרת ממנו , הרי הוא "גזעני" ! אולי כדאי שבן מנחם ושרגא , יסתכלו במילון , ויבינו כראוי את פירוש המושג "גזע של בני אדם" או "תורת הגזע" , לפני שיאשימו אנשים בגזענות.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כדאי שתחתום: שלמה הרדוד
  יהודי מפוכח   19/04/15 21:18
שלמה הרדוד, מומחה לרדידות.
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
המילון מת, כעת י ש נראטיב חדש
  יוסף ברתולדי   28/04/15 14:03
ולפי הנראטיב החדש גזען זה אל מה שאני שונא ולא חשוב למה.
לפי הפרופ0סור סמי סמוחה הגזענות "החדשה" לא קשורה לגזע אלא משום מה לתרבות.
כשקיצוני משמאל או מימין אומר "גזענות" הוא מתכוון למה שקיצוני דתי מתכוון כשאומר "כפירה".
כתוב תגובה ל- יוסף ברתולדי
וקסמן יצאה מהחור
  העירקית   19/04/15 17:35
סוף סוף... אחד שהבין שוקסמן כיוונה לכלל מצביעי הליכוד האם זה עדיין בסדר??? ממש לא!!!!!!
כתוב תגובה ל- העירקית
בהחלט "לא בסדר" , עיראקית
  שלמה המגיב   19/04/15 19:11
זה אכן "לא בסדר" וזה מרגיז ומקומם ומתנשא , אך אין לדבריה של וקסמן , שום קשר "לגזענות" , באשר קבוצת האנשים שאותם תייגה וקסמן בהתנשאות ובבוטות ( בוחרי נתניהו ), לא מאופיינת בכלל כשייכת "לגזע אנושי" זה או אחר , אלא לקבוצה שמאופיינת באוריינטציה פוליטית מסויימת , שוקסמן סולדת ממנה מן הסתם. לפי התפיסה המטופשת הזו , הרי כל מי שיתנשא ויתייג כך בזילזול ובבוטות את מצביעי מפלגת המחנה הציוני , אזי הוא "גזעני" ? ( כנגד האשכנזים , רחמנא ליצלן).
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
בכל סמולן קטן מסתתר גזען גדול
  ב.ל   19/04/15 23:48
כתוב תגובה ל- ב.ל
תשובה "למומחים לגזענות"
  שלמה המגיב   20/04/15 10:18
היום בעיתון ידיעות אחרונות , התייחס הסוציולוג עוז אלמוג לפרשת ענת וקסמן , ואמר בין היתר "..אף שדבריה של וקסמן צרמו לי , זכותה לחשוב שמצביעי נתניהו אינם רציונאלים וחיים מסיסמאות , כשם שזכותו של איש ימין לחשוב שהשמאל דוגמטי וחי על הירח . מי שנעלב מדברים כאלה מעיד בעיקר על עצמו. רוגז , בוז , ואפילו איבה וסנוביזם , לא הופכים אדם באופן אוטומטי לגזען. נו , יקראו שוב המגיבים הרדודים והמתלהמים , את הציטוט ויפנימו שלא כל דבר הוא "גזענות" , וראוי שיבדילו בין התנשאות על האחר ובין התנהלות "גזענית" כלפיו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
3
אמרה בריאיון שהיא טפשה,אך
  גם שגיבשה דיעה!   19/04/15 14:11
כתוב תגובה ל- גם שגיבשה דיעה!
4
רדיפה צבועה
  הילוש   19/04/15 16:52
ממתי גינוי התנהגות מבחילה הפכה לרדיפה? כמה סרטונים, כמה משחקי כדוורגל וכמה מפגשים צריך בחוצות ישראל כדי להבין שיש כאן חלק באוכלוסיה שמתנהגת בצורה פרימיטיבית ויותר נכון ברברית, כמה כאלה כמו זו מהשוקולד במטוס אתם פוגשים בחיי היום יום בכל מקום . מה הצביעות שלך אדון בן מנחם, אתה לא חי פה, כן לצערי כזה הוא חלק לא מבוטל מעמנו.מן הראוי לגנות התנהגות זו ולא את המגנים אותה, גם אם דעתך שונה אין זכות לסתום את פיותיהם של אלה שלא חושבים כמוך. זכותה של וקסמן נאמר מה שבליבה וזכותך לא להסכים אבל אין שום זכות להתנפל עליה כאילו רצחה מישהו, לא ראיתי מישהו שמתנפלים בצורה כזו על מילותיו של עמיר בן עיון .
כתוב תגובה ל- הילוש
5
התגחכה כי אין לה סיבה להתנצל.
  פועה   19/04/15 16:53
התנשאות עדין אינה סיבה מספקת להתנצלות. היא ביטאה את האמת שלה ועל דברי אמת לא מתנצלים! למה? כי אז לשקרנים ולצבועים נדמה בטעות שהאמת נמצאת אצלם. אין שום צורך וסיבה לענת וקסמן ו/או למגדרה להתנצל בפני המגדר הימני המתלהם התוקפני והמשתלח בגסות המגדר שאכן "יצא מחוריו" כששמע את נתניהו זועק "ערבים ערבים" ורץ כעדר מוסת לבחור שוב בנתניהו. טעית ענת וקסמן פעמיים! כשהלכת להתראיין וקבלת בנושא קבילה חסרת ערך, וכשהטרחת את עצמך להתראיין שוב ולהתנצל כביכול בלי סיבה, בפני כל אלה, שבעצמם צריכים להתנצל על חשיבתם התנסחותם המתלהמת כל השנה ויתכן מאד, שעוד ידרשו להתנצל גם על בחירתם.
כתוב תגובה ל- פועה
החבר'ה מלה פמיליה של ביתר
  אורי פ   19/04/15 18:15
הם סרדינים בגזענות שלהם לעומת הנאורים כמוך וענת החביבה. האלימות מאז ומתמיד היה נשק של השמאול, זיכרו את פלוגות הפועל הידועים לשימצה. האלימות המילולית בתקופה האחרונה החלה עם דודו ונמשך הלאה עם ממשיכי דרכו.
כתוב תגובה ל- אורי פ
שוטה שמוציא דיבתה של הגזענות
  פועה   19/04/15 20:34
לרעה. אינך מבין מה היא גזענות, ולכן אתה ממהר להשתמש בה תחת כל עץ רענן ובכך פוגם בשמה "הטוב". בתפישתך את הגזענות אתה עצמך גזען בדיוק כמו אויבך.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה פועה תעצרי תעדר. את ו...
  מהפך 2015\\\77   20/04/15 18:21
הכלומניקית וקסמן מה נשאר לכם ? סך הכול אתם די מסכנים\מסכנות .אנחנו מטומטמים שנפגעים ממכם אתם נובחים ואנחנו השירה עברת. אנחנו ממליכים לכם[ כן אנחנו שיוצאים מהחורים] אנחנו מחוקקים לכם חוקים. אתם משלמים לנו מיסים. אתם עושים מילואים. משכירים כל יומיים דירה. ואנחנו השלטון. אז לפחות נאפשר לכם לקלל אבל בזהירות כאין לנו בעיה לחוקק לכם חוק וגם את זה ניקח ממכם. הבנת אז מה פועה מממממממממה את אמרת?
כתוב תגובה ל- מהפך 2015\\\77
תמשיך לאכול שום ולנשק זקנים
  פועה   21/04/15 08:49
היכולת היחידה שלכם זה להמציא לעצמכם אגדות ולהאמין בהם. בהיסטוריה של כל עם אחרי תקופה של תנופה והצלחה גדולה באה תקופה של של שפל וחידלון. גם עם ישראל בארצו הגיע למצב הזה, מצב שבו "אזובי הקיר פוצחים בשיר" ומדמים עצמם לארזים. אין דבר, עברנו את פרעה נעבור גם את זה...
כתוב תגובה ל- פועה
לפועה היקרה אתם עוד ר........
  מהפך 20145 \\\77   21/04/15 13:40
רחוקים מלעבור את פרעה ובכלל אנחנו נחליט עם עברתם או לא. בעניין הארזים זה ענין של השקפת עולם לדעתי מי שכותב במחנה ריכוז בפולין[מהשמאל היהודי הבזוי והנקלה] ''עזה זה כאן''. מי שמסגיר חיילים ומלשין נגדם כמו אחרון הקאפוים לאנטישמים האירופים ארז הוא בטח לא .במקרה הטוב קוץ. ענת וקסמן מקבלת עכשיו ''חינוך מחדש'' ואני מבטיח לך פועעעעעעה להבא אי תסתום את הפה
כתוב תגובה ל- מהפך 20145 \\\77
6
חופש הביטוי אינו חופש השיסוי
  דולי גלבוע   19/04/15 17:36
השחקנית וקסמן מגלמת בהופעותיה את הפטרונליות יהירות וחבוז למי שאינו שותף למדורת השבט שלה שאופיני לשמאל הקיצוני. הזכות שמורה לה לומר את דעתה וזו זכותם של מי. שבמחנה הימין. התבטאויותיה משקפות נאמנה את המחנה השמאלי ולכן אני מקווה שימשיכו להתראיין כדי שלא נתבלבל ונדע עד כמה הם צבועם וחלולים.
כתוב תגובה ל- דולי גלבוע
7
ווקסוומן
  אחמד מזרחי   19/04/15 18:01
ענת אכן דיברה בצורה מתנשאת ומטומטמת ,לא בדיוק התגזענה. אגב דברי אלונית שקקמח היו חמורים פי כמה (שתו ציאניד) ולא כל כך התנפלו עליה. זה מוזר. פן אחד של דבריה עוד יותר מטומטם-היא רוצה שינוי,להחליף את ביבי-זכותה. אבל מה יביא השינוי? גם רבינפרס וברק הביאו שינוי,איזה שינוי? תשפטו בעצמכם. מסקנה-לא תמיד צריך שינוי.
כתוב תגובה ל- אחמד מזרחי
8
נפלה במבחן גרבוז
  ב.ל   19/04/15 18:34
לגרבוז כמו לווקסמן וכמו לקמחי ושו"ת לא מפריע שמיליון רוסים מצביעים לנתניהו וימינה אותם הם לא יאשימו באי רציונליות אימרות השפר והקללות מכוונות למנשקי המזוזות והמשתטחים על קברים כלומר תושבי עירות הפיתןח והמזרחים אותם הם שונאים מכאן ברור שהשינאה של הגרבוזים היא לא על דרך הצבעתם אלה מגזענות לשמה וכל השאר הם תירוצים בזויים לא פחות מהאמירות מעניין מי החליט שדווקה אחרי הקריאה של נתניהו יצאו מצביעי הליכוד להצביע בהמוניהם על סמך איזה נתון נקבעה הדעה הזאות האם על סמך האשליות שנטעו הסוקרים המכובדים שכמו בכל מערכת בחירות טועים ותמיד טועים באתו בכיוון בכל סמולני קטן מסתתר גזען גדול
כתוב תגובה ל- ב.ל
9
בן מנחם ניחנס בחור ממנו
  יצאה נחלצה וקסמן   19/04/15 22:41
נעים ליוני בן מנחם בחור החמים. סוף סוף הוא הגיע לגובה ולמעמדה של ענת וקסמן וזה סוס שכדאי לרכב עלי אפילו אם ה"חור" שלו ממנו נחלצה ענת מלא בחרא כי הפרסום עם ולצד ענת וקסמן גם אם זה עשוי מחרא, זה כדאי יותר ממה שזה עלוב. יללה, לך למכור העיתון "ישראל היום" ואולי תצליח להגיע למחר..
כתוב תגובה ל- יצאה נחלצה וקסמן
10
ההתנצלות גרועה מההשתלחות הגזענ
  קורןנאוה טבריה   20/04/15 08:36
הגזענית נגד 'השוקולדים' והאנטישמית סלקטיבית נגד 'היוצאים מהחורים'! למדתי שרק 'היהודים העכברים' באירופה הנאצית 'יוצאים מהחורים'! היא יצאה לא רק גזענית ומתנשאת לריק-גם טיפשה! כאילו שהעובדה שהיא בת לעיראקית וללוחם לח'י מקנה לה את הזכות להשתלח במי שלא חושב כמוה? מה זה הדבר הזה? הכי מרגיז אותי זו האפשרות האוטומטית לקבל במת יתר בתקשורת שמזדהה איתה ברובה, כדי להסביר לנו 'המטומטמים' שלא הבנו ש'הדברים הוצאו מהקשרם'....ומאפשרים לוקסמן להגיש את עצמה כ'קורבן' בכלל?? בשעה שעמך ישראל בשם חופש הביטוי והדמוקרטיה, כמוני למשל = באותה התקשורת מוחרמים אפילו בתכניות רדיו עם מאזינים ותשאלו את אליהוא בן און ענת שושני ומר פלחי שאפילו לא מתייחס לתלונות!! בוז לתשקורת הישראבלופית!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
״להשתלח במי שלא חושב כמוה״,
  בדיחה טובה   20/04/15 09:08
זה הדבר היחיד!!! שאת עושה. ואת עושה זאת במילים הגועליות ביותר שיש בעברית. אז את משתלחת בוקסמן? את פשוט בדיחה.
כתוב תגובה ל- בדיחה טובה
העיקר שנהנית!!!!
  קורןנאוה טבריה   20/04/15 09:55
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
כידוע, הצחוק טוב לבריאות.
  גם אני נהניתי.   20/04/15 10:14
אני מאחלת לך, שתמשיכי לעשות מעצמך צחוק, לטובת הבריאות של כל עם ישראל. חג שמח.
כתוב תגובה ל- גם אני נהניתי.
11
הפליצה -אז מה ???מיהי?
  מתנדף מהר   20/04/15 09:54
כתוב תגובה ל- מתנדף מהר
12
זכת להחרים כזכות לחופש ביטוי
  גלית חדרה   20/04/15 16:19
כתוב תגובה ל- גלית חדרה
13
בגלל שזו דמוקרטיה הציבור מגיב
  כוכי   20/04/15 18:09
כתוב תגובה ל- כוכי
14
הגב' וקסמן אינה צריכה ללמוד
  למר יוני בן-מנחם   20/04/15 19:36
לקח. מה שהיא צריכה ללמוד הוא להשיב לשאלות בתבונה, בכובד ראש ובלא התלהמות. הגברת התנפלה על המיקרופון בפאתוס, בהמון אמוציות וללא עומק, סתם צרחה, ותוכן דבריה היה ריק ודל. בזאת, היא עשתה לעצמה שירות רע מאד ושם רע. בהיותה שחקנית, בכל פעם שהיא תופיע בפני קהל - הקהל יזכור: "הנה, זאת הגברת שפגעה במזרחים". זה לא לכבודה ונזק לפרנסתה. ודומני שזה עונשה החמור.
כתוב תגובה ל- למר יוני בן-מנחם
פגעה "במזרחיים" ?
  שלמה המגיב   21/04/15 09:10
וקסמן פגעה רק בחלק "מבוחרי נתניהו" ובכל מיני אידיוטים אחרים ( דורשי השוקולד במטוסים ?) , ולא "במזרחיים" , באשר "המזרחיים" אינם שם נרדף "לבוחרי נתניהו" , או לאידיוטים במטוסים , ורק אדם ממוצא "מזרחי" שהינו טיפש ובעל רגשי נחיתות ירגיש "פגוע" , כאילו "על ראש הגנב בוער הכובע". מדוע "האשכנזים" שהם "בוחרי נתניהו" , לא צריכים "להיפגע" באותה מידה , כמו "המזרחיים" , מדבריה המתנשאים של וקסמן ? האם גם "המזרחיים" בוחרי הרצוג , היו אמורים להיפגע ? מה הקישור המטומטם הזה , שעושה כאן בן מנחם וחלק מהמגיבים , בין בוחרי נתניהו ובין "המזרחיים" ? מדוע רק "המזרחיים" מבין בוחרי נתניהו , אמורים להיפגע ולא בעלי הקרחת ( לדוגמא ) שביניהם ? בן מנחם וחלק מהמגיבים , הם "הגזענים" שעושים "למזרחיים" סטיגמה לא מוצדקת ומזיקה "שפוגעת" ביוצאי עדות המזרח.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
15
בן מנחם אתה טועה והיא צודקת
  ספרדי/מזרחי   21/04/15 08:48
ענת ווקסמן צודקת התקשורת אשמה ולא היא .והיא לא הייתה צריכה להתנצל בפני איש,לכן אתה טועה יוני בן מנחם . ענת ווקסמן היא אדם פרטי ולא פוליטיקאית וזכותה לומר בחדרי חדרים את הדעות שלה ואת משאלות ליבה . ומי שכאן טעה בגדול זה ערוץ-2 ודני קושמרו ,לא מובן למה היו צריכים לראיין את ענת ווקסמן ולהשמיע את הדעות שלה (השטויות שלה)???? ענת ווקסמן לא חייבת התנצלות לאיש והיא בהחלט הקרבן בפרשה הזו . כי עשו ממנה קציצות והיא בכלל לא רצתה ולא בחרה להיות במקום הזה או בפינה הזו שאליה דחקו אותה ..... אני כמזרחי אין לי שום בעיה שיעליבו אותי ויאמרו שאני לא יודע להצביע וההצבעה שלי היא לא מושכלת .העיקר שהחוק ישמר ולא יבטלו את הבחירות ואת זכותו של האזרח הקטן להצביע בבחירות מאחורי הפרגוד ובחשאיות של 100% ...... זה שבוחרים מהשמאל אומרים על עצמם שהם נאורים ושהם מצביעים הצבעה מושכלת האם זה אומר שזה נכון והם צודקים ??? בשום פנים ואופן לא .הם לא צודקים הם רק חושבים כך וזה זכותם.....
כתוב תגובה ל- ספרדי/מזרחי
אני מסכים, היא אדם פרטי
  אב1   21/04/15 12:04
וזכותה לקשקש את מה שהיא רוצה היא לא אישיות ציבורית ולכן אין לה אחריות ציבורית כלשהי. בכל זאת, היא קיבלה במה, ואם את על הבמה יש סיכוי שיזרקו עלייך פרחים או ביצים סרוחות.
כתוב תגובה ל- אב1
ספרדי\מזרחי צר לי עליך א......
  מהפך 2015 \\\77   21/04/15 17:17
''אחי'' פעמים. 1. זה שאתה כאילו ''הפשרן'' קורא לעצמך מזרחי. ו-2 שאתה מספר לנו שוקסמן אדם פרטי וזכותה לפרטיות אחרי שרצה לטלוויזיה פעמים להגיד את דעתה. גם עמיר בניון קיבל כזה הזדמנות? נעמי שמר . אריאל זילבר גם קבלו כזה ''חיבוק''?
כתוב תגובה ל- מהפך 2015 \\\77
ואני כמזרחי, מתעב את אנשי
  יוסי אבידור   21/04/15 21:41
השוקולד מהמטוס, באותה מידה כמו ענת וקסמן אבל אולי יש לי הצדקה לתעב אותם עוד יותר מאשר אותן סיבות שיש לענת וקסמן: כמזרחי, אני ממתין בסבלנות כבר עשרות שנים, שתוסר מעל עדות המזרח הסטיגמה של אנשים שהם בעיקרם: חסרי תרבות, מתלהמים, בלתי משכילים, בעלי שפה רדודה, אימפולסיביים, מגוחכים עם צורות התרבות והפולקלור שלהם ( חאפלות. מימונות, אוכל, קולוקולולולו, ועוד פעם אוכל...) והנה, אני תמיד מתאכזב, למה? כי אנשי השוקולד מזוהים ביחד עמי. לכן, טוב שמעליבים את אותם מזרחים גסי רוח, שילמדו לקח. בתגובה שלנו נגד ענת וקסמן, אנחנו כאילו משדרים לפורעים שבמטוס להמשיך ולנהוג כך, כי כל ביקורת עליהם זוכה למקלחת קרה...
כתוב תגובה ל- יוסי אבידור
16
לא להתנצל בפני הימין!
  רון וייס   21/04/15 15:51
לא להתנצל,כל זמן שמסיתים ימניים כמו הזמר עמיר בניון לר חוזרים בהם מהסתתם נגד ערבים ואנשי שמאל.
כתוב תגובה ל- רון וייס
17
ההשתלחות וההתנשאות מגונה
  רבקה שפק ליסק   21/04/15 17:15
התופעה החלה עם טופז והצחצחים ולאחר פסק זמן די ארוך התעוררה שוב לתחייה עם גרבוז, חצרוני ווקסמן.

ההתבטאויות הללו לא רק שלא תרמו דבר לטובת המפלגה שבשמה נאמרו אלא גרמו נזק לאגף השמאלי בחברה הישראלית מצד אחד ויצרו תגובת נגד חמורה, מצד שני. נושאי ההתבטאויות החליטו ברגע האחרון, כפי שרבים מהם הכריזו, לבחור בנתניהו שלו הם חייבים את מצבם הכלכלי הירוד רק כדי לנקום בשמאל על העלבונות.

בסופו של דבר נושאי ההתבטאויות ירו לעצמם ברגל שכן נתניהו "לא רואה אותם ממטר" כפי שאומר הביטוי העממי.

לו היו בוחרים במשה כחלון שהוא בשר מבשרם היו מגיבים מצד אחד על ההשתלחות וההתנשאות אבל משרתים, מצד שני, את האינטרסים שלהם. לו היו לכחלון 20 מנדטים במקום 10 מדינת ישראל הייתה ניראית היום אחרת, הרבה יותר טוב..
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il