s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הפרקליטות עיכבה חיקורי דין בחקירת ארביב בניסיון להימנע מהפללת ברכה
מאת: יואב יצחק  |  24/04/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מי שהסכים למינויו של שי ניצן
  שלא יתפלא עכשו   24/04/15 12:24
מי שהסכים למינויו של שי ניצן לתפקיד פרקליט המדינה - אין לו אלא להלין על עצמו מדוע הפרקליטות מתנהלת תחת מצגי שקר וכזב. כשבראש המערכת עומד אדם שנהג לשקר לבג"צ, שלא היסס להטעות ולכזב, אז למה ששאר הפרקליטות תתנהל אחרת - ולמה השהיטה הזו לא תימשך ? יואב יצחק - הבעיה לא מתחילה בברכה או בארביב. היא מתחילה בצמרת משרד המשפטים והפרקליטות !
כתוב תגובה ל- שלא יתפלא עכשו
זה
  שמ   24/04/15 13:09
המצב מן הסתם.כל ההתמזמזות בטיפול בעניין איש העסקים הנכלולי פינטו, מציגה את כל המערכת המשפטית/המשטרתית באור מגוחך.אבל אנחנו כבר רגילים לכך,הלא כן?אולמרט למשל שחטא לבלי סוף אבל מתרוצץ חופשי חופשי על הבר.
כתוב תגובה ל- שמ
האם ברכה לקח שוחד ?
  דן ה   24/04/15 19:58
מדוע הוא עדיין בתפקיד בכיר במשטרה ?
כתוב תגובה ל- דן ה
2
פורצי דרך
  חרד   24/04/15 13:37
מדליקי משואות - המלצה לפורצי דרך בשיבוש חקירות צריכה להינתן ל: וינשטיין, ניצן, דן אלדד, אורי כרמל, ובכירי משטרת ישראל שפרצו דרך ושיאים במניעת חשיפת שחיתות תוך הטעיה וגיבוי עבריינות. יו"ר אומ"ץ אריה אבנרי אינו פורץ דרך, את עבודתו הסיזיפית הוא עושה וממשיך לעשות אבל לצערם של אזרחי המדינה החפצים ביושר שלטוני, לא צלח, המוזכרים לעיל מונעים ממנו את פריצת הדרך. הם אלו שהפכו לפורצי דרך. פורצי דרך בשיבוש חקירות!
כתוב תגובה ל- חרד
3
כבר ברור שנתפר כאן תיק
  אין ברכה   24/04/15 13:38
כתוב תגובה ל- אין ברכה
4
כחש
  לובינסקי יהושע   24/04/15 13:49
האם ניתן לטייח תלונה נגד המשנה ליועמ"ש לממשלה עו"ד שרית דנה ולישון בשלווה?
האם ניתן לגנוז חקירה נגד ראש עיריית ראשל"צ שהנפיק היתרים בניגוד לדין והעניק חוזים למקורביו בפטור ממכרז?
האם ניתן לטייח מתת ותמיכות כספיות אותן קיבל תת ניצב וקצינים בכירים נוספים מ "רב" ובו בעת לחוש כי הנורמות המוסריות מקוימות?
האם ניתן להגן ולהלחם בנחישות כנגד עתירה הדורשות כסעד מהיועמ"ש לממשלה לדרוש קיום טוהר מידות מיו"ר וועדת התכנון וראש עיריית ראשל"צ ולהיחשב שומר סף נאמן?
האם ניתן להגן מפני עתירה המבקשת כסעד את פיטוריו של עו"ד רועי בר יועץ משפטי לוועדת תכנון ובניה החשוד בקבלת שוחד ולהרגיש כי חובת תום הלב מתקיימת?
האם ניתן לאפשר לעיריית ראשון לציון להמשיך ולהעסיק (בשכר שנתי של מיליוני שקלים מכספי ציבור) את משרד בר, כיועמ"ש לוועדת התכנון והבניה לאחר שראש המשרד עו"ד רועי בר נעצר בחשד לקבלת שוחד והלבנת הון ולהרגיש כי מתקיימת חובת נאמנות?
האם ניתן לבצע לוליינות משפטית פרוצדוראלית אשר תמנע הגשת עתירה המבקשת כסעד קיום חקירה נטולת פניות ולהרגיש ישר דרך?
האם הפיכתו של אזרח חושף שחיתות לטרחן וגרירת אזרחים להוצאות משפטיות כבדות משקל תוך תקווה שירפו ידיהם מלדרוש חקר האמת מוסיפה לתחושת ערך השליחות?
כתוב תגובה ל- לובינסקי יהושע
5
ואיפה התקשורת הארצית?
  אחת מהעם   24/04/15 13:53
האם התקשורת הארצית שותפה לפשעים שנעשים ע"י הפרקליטות? כלב השמירה של הדמוקרטיה? או שמא כלב השמירה על הפרקליטות? תודה לה' על קיומו של אתר זה.
כתוב תגובה ל- אחת מהעם
6
קוד לסגירת תיק
  לובינסקי יהושע   24/04/15 14:07
להלן ציטוט ממכתבו של פרקליט המדינה לתלונה בעניין שוחד וגניזת חקירות:
"פנייתך מועברת ללשכת ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרת ישראל לכל טיפול שֶׁיִּמָּצֵא לנכון. למען הסר ספק יובהר, כי אין באמור לעיל משום הבעת עמדה לגופם של דברים"
כתוב תגובה ל- לובינסקי יהושע
7
חוצפה שכזאת
  שלומי בנימין   24/04/15 14:16
לא שהיה ספק שהכל פה מושחת העדויות האלה והחומרים המוצגים רק מוכיחים שיש פה יד אחד נגד איש צדיק וקדוש שעושה מסירות נפש למען הכלל , וכמו כן התיקשורת הארצית לא עושה כלום עם זה !
כתוב תגובה ל- שלומי בנימין
8
השאלה היא: למה ההגנה הזו על
  למה?   24/04/15 15:42
ברכה? מה יוקרתו ומה ערכו?
כתוב תגובה ל- למה?
9
אין ספק שברכה מקבל גיבוי
  בתו של הרב   24/04/15 15:45
כל המערכת שם רקובה מהראש, ברכה מגובה כי אם יפול יפיל איתו את חבריו,אבל זה רק עניין של זמן,רבנו הקדוש יאשיהו פינטו הבטיח שביום שתצא האמת לאור הארץ תזדעזע, וכל דבריו הינם קודש קודשים,הם עוד יתנו את הדין, לא בבתי המשפט בארץ,אלא אצל בורא עולם על פגיעה בכבוד הצדיק,שבנה עולם של חסד עבור אלפי אנשים בארץ ובעולם,השם יברך ויציל אותו ממלכות הרשעה,אמן
כתוב תגובה ל- בתו של הרב
אם
  שמ   24/04/15 19:57
את אכן בתו של הרב,מה שחשוד בעיניי,מה עשה רימון יד שהתפוצץ, בחצר אחוזתו של הרב באשדוד?מה לרב קדוש,נערץ,בקי,ושאר הפלגות ולרימון יד בחצרותיו?
כתוב תגובה ל- שמ
10
בקיצור חבורה של מושחתים
  נאמ   24/04/15 17:38
כל החבורה משתפים פעולה אחד שומר על התחת של השני פרקליטות מושחתת משטרה מושחתת שותפים לפשע
כתוב תגובה ל- נאמ
11
תגובה למגיב מספר 8
  ימים יגידו   24/04/15 18:00
תגובה למגיב מספר 8!!!
לא עניין של יוקרה ובטח לא עניין של ערך אלא כנראה שיש כנרה כאלה שתפסו אותם בעצמות הגרון ולכן הם פוחדים ומגבים את ברכה.
ימים יגידו ומקווים שהשופט מודריק לא יוותר ואף אחד לא מעל החוק.

כתוב תגובה ל- ימים יגידו
12
אם ברכה לא נקי שילך הביתה
  צלאל   24/04/15 18:22
האם באמת מי שהוא מגונן על ברכה, אם כן זה חמור שעל אחד החוקרים הבכירים של המשטרה יש עננה ועוד יותר חמור אם באמת הפרקליטות מסתירה חומרים ומסייעת לעוות את הדין
כתוב תגובה ל- צלאל
13
עד עתה היה יועץ רועץ משפטי
  צורי   24/04/15 18:26
מעתה יש לנו גם פרקליט מדינה אסון.
כתוב תגובה ל- צורי
14
הדג תמיד מסריח מהראש
  ויסקישטיין   24/04/15 22:12
מה הפלא? מי הוא הבוס של ניצן? מי מכיר אישית את הבוס? מדינה עם קרימינלים שמרביעה ומגדלת קרימינלים, מלשינים, אנשים רעים. וכל אחד אומר את זה על חבריו. אמור לי מי חבריך וכולם ידעו מי אתה!!! מדינה של עולם תחתון מלמעלה עד למטה. מי שלא קרימינל בישראל מתייבש! הרצל זבוטיסקי בגין חיו בסרט! לא ידעו מה הם הגידו ניבאו ויצרו.בזמנו זיגל לא עלה בדרגה כי לא שיתף פעולה עם הצבועים. עד איפה נגיע על שחיתות כזאת ללא פסק דין מוות למושחתים? נותנים להם מעשיהו עם חופשות. בית מלון 3 כוכבים. את קצב קרעו בגלל עלילות. איזה חוק יש פה? בתי משפט ? מצחיקים! השופטים מפחדים מהמשטרה! כל הפשע מכל העולם עושה סטג בארץ
כתוב תגובה ל- ויסקישטיין
15
אני כבר חושבת שברומניה היה
  הניה   24/04/15 22:44
יותר צדק במערכת המשפטית. ניצן זה ויינשטיין החדש שלנו, רק לעכב חקירות.
כתוב תגובה ל- הניה
להניה: אגב ברומניה השרים ורמי
  צורי   25/04/15 15:05
מעלה מגיעים בהמוניהם לבתי המשפט בגין שחיתות ציבורית ונשפטים לשנים ארוכות בכלא. בניגוד לפסק דין תוצרתה של מוסיה ארד במשפטו של אולמרט שטענה שהפגיעה בשמו הטוב הוא "עונש כבד מנשוא" וקראתי עוד כתבה של בלוגר שכור הזוי שלא לשלוח את הנבל אולמרט אל מאחורי הסורגים.
כתוב תגובה ל- צורי
16
כנארה שמפחדים שברכה יספר
  מה שברכה יודע   25/04/15 12:54
כתוב תגובה ל- מה שברכה יודע
17
תרבות השקר, הבידוי והשיבוש
  עידןסובול   25/04/15 20:04
אם נוכל משפטי מובהק נמצא מתאים בִּזמנו להיות מקודם מכהונת פרקליט מחוז ירושלים לכהונת פרקליט המדינה, נסו להסיק מה זה אומר על הפרקליטות ועל הוועדה לאיתור פרקליט המדינה, גם-יחד.

דוגמית מסריחה אחת "קטנה" מראש ערימת הזבל:

haaretz.co.il
כתוב תגובה ל- עידןסובול
18
מתי תירגע כבר יואב יצחק
  BOBY   26/04/15 10:04
עד מתי תימשך הרדיפה של יואב יצחק את אפרים ברכה ,כל הערכאות כבר דנו בנושאי הרדיפה והחליטו שברכה נקי מכל רבב.
הרב פינטו בהסדר הטיעון הודה שהעליל על ברכה רק יואב יצחק ממשיך ברדיפה חסרת המעצורים אחר ברכה מר יצחק נשאר לך לפנות רק לבית דין של מעלה ,הלוואי ויום אחד תשלם בכיסך על כל אשר אתה מעולל לברכה ומשפחתו .במידה והיה רבע אחוז של אמת בדברייך האם לא היו קמים עיתונים ואתרים נוספים לנגח את ברכה רק אתה היחיד שנשאר במסע הרדיפה האכזר שלך .
כתוב תגובה ל- BOBY
19
יאח"ה מושחתת פרקליטות מושחתים
  שוקי משעול   26/04/15 16:14
כן אתם אותם אנשי יאח"ה המושחתים עצרתם את שוקי משעול מנהל מע"מ ת"א ל 12 יום בכלבוש עם עבריינים ושבחי"ים , אתם הפרקליטות הגשתם נגדי כתב אישום על 542 ₪ שקיבלתי כביכול במרמה על ביטוח הרכב שלו הרסתם לי את החיים פטרתם אותי אותי מהעבודה אחרי 26 שנים ושללתם ממני את זכויותיי הפנסיוניות והכנסתם אותי לבית סוהר 5 חודשים . אכן מערכת מושחתת על קבלת שוחד של קצינים מושחתים ביאח"ה של מאות אלפי דןלרים שתפרו לי תיק בהוראתו של איתן רוב ומתוך אינטרסים שלהם לקידום אישי אתם מחפים ומטייחים .!!! את זה צרכים לדעת אזרחי המדינה איפה הם חיים מערכת אכיפת החוק מושחתת ואת זה אומרים אנשים מתוך המערכת כולל פרקליטים בכירים ויודעי דבר . צריך לעשות לזה סוף !!!
כתוב תגובה ל- שוקי משעול
20
עבודת פרקליטות לקויה
  הזקן האדום   26/04/15 22:39
מקומם לראות את התנהלות הפרקליטות, את אוזלת היד בכל נושא אשר הפרקליטות מטפלת ואת חוסר המחשבה בכל מהלך. נשאלת השאלה מה מנחה את הפרקליטות להתנהל בחוסר מחשבה מקומם כל כך
כתוב תגובה ל- הזקן האדום
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il