s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מיהו באמת האויב?
מאת: איתמר לוין  |  10/05/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
היא תצליח למרות המשטינים
  איציקבן   10/05/15 08:20
עם הגיון בריא ורצון לטובת המדינה אין סיבה שלא תצליח להתגבר על מערכת מסועבת שמתגלה כל יום,מערכת שסחבת היא סיסמתה ולחצים הם הדגל שלה,הגיע הזמן שכמו באנגליה הצעירים הציונים האמיתים יוכיחו שאפשר לנקות אורוות,ללא קשר לפוליטיקה מאובנת
כתוב תגובה ל- איציקבן
שופטים שבוחריםאת עצמם=פאשיסטים
  ע_הראל   10/05/15 20:34
המתנגדים לרפורמה במשפט הם פשוט פאשיסטים ארורים (הפאשיזם מוגדר בתור השימוש מצד בעלי עמדות הכוח - בכוחם זה הנתון בידיהם, כדי לשמור את הכוח שבידיהם - בכוח הזרוע, תוך רמיסת הדמוקרטיה)! §¤§¤§ שופטים שבוחרים את עצמם, בצלמם ובדמותם, הם פאשיסטים; מקומם מאחורי סורג ובריח, לפי חוק עשיית צדק בפאשיסטים הארורים ושלוחיהם התשע"ה 2015 (והמבין יבין)!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
נכון, הפאשיזם של בית המשפט1
  שפרירית   12/05/15 21:23
שופט בבית המשפט המחוזי בירושלים רפאל יעקובי קבע שלתנועת 'אם תרצו' ישנם מאפינים או הבטים פאשיסטים" קבע, קבע. מאימתי בית המשפט מומחה למחשבה פוליטית? מאחר והחליט כך לקבוע, מוטב היה אילו התעמק יותר בהגדרת המונח הפאשיזם. פאשיזם הוא מהמילה האיטלקית פאסיו –Fascio. אגד או צרור. אגד זרדים – שכן כל הזרדים ביחד – אנחנו חזקים, וכל אחד לחוד חלש. זה היה הסמל של הלגיון הרומי. לכן בפשיזם המדינה בשל ערכה המוסף מסכום חלקיה, היא ערך עליון. המדינה היא בלבד הדואגת לפרטים, ומותר לה לעשות הכל בשם ולמען העם לכן הפרטים מרצונם מותרים על חרותם. את הפאשיזם מאפינת האמונה שהשלטון שבידי השולטים חייב להיות נצחי אלו מורמים מעם ובשל יכולות מיוחדות הגיעו לתפקיד. הסמכות מוחלטת - חייבים לציית לה. כל צורות השלטון אחר פסול, הם הסמכות האחרונה. המדינה או מוסדותיה הם מעל הכל, היחיד בטל לחלוטין. הייצוג אינו אישי ובא לידי ביטוי באיגודים. בפשיזם מותרת מפלגה אחת בלבד השאר אינן לגיטימיות.המונח פאשיזם יכול להיות מימין וגם משמאל. בישראל לגבי מרכזי הכוח רק השמאל לגיטימי. מערכת המשפט הישראלית המקבלת לשורותיה רק בעלי השקפה פוליטית מתאימה לה. בישראל משפטנים בשרות המדינה לקחו לעצמם סמכות מוחלטת תוך שלילת כל בקרה חיצונית.

השיטות המועדפות
התאגידים הם אחד מאמצעי הפיקוח לכן להם חופש פעולה יחסי. השליטים מחלקים מתנות כדי לשמר את האינטרסים ההדדיים של העלית. אנשי עסקים או מקורבים לשלטון מנצלים זאת לזכיה בעמד ולהתעשרות, לדוגמא אצל שמעון פרס ההפרטה נעשתה בהענקת חברות ממשלתיות כמתנות לבעלי הון על חשבון שאר האזרחים. שני הכיוונים לשחיתות: השליטים זוכים לטובין מהעלית הכלכלית, וזו נהנית בתמורה מהעדפת השליטים הצוברים עושר גם ממקורות אחרים למשל, גניבת משאבים לאומיים. מנגנוני הביטחון הם בשליטת אותה עלית כפי שאהוד ברק דאג לקדם שמאלנים בצבא גם המשטרה בעיקרה שמאלנית. התקשורת מסתירה שהרי היא חלק מאותו שלטון, לכן אין כמעט מי שמסוגל לפעול נגד השחיתות כי הציבור אינו מודע למתרחש.

תעמולה בלתי פוסקת - הפצת מידע מוטעה: קורה שרשות השידור מודה ב"דיסאינפורמציה" כלשונה! בחלק מהמדינות התקשורת בשליטת המועדפים פוליטית ולעולם אינה חורגת מהקו. במדינות אחרות די בשליטה מעודנת יותר כדי להבטיח את צייתנותה, בין האמצעים: שלילת רישיונות ומימון, לחץ כלכלי, פנייה להתאמה אידאולוגית ואיומים מרומזים. בישראל ישנה יועצת משפטית המתאימה לרצונו של בית המשפט השולט פוליטית. בתקשורת הישראלית הקו השמאלני שלה אינו מותיר לאחרים להתבטא. ברשות השידור רשימה שחורה של אישים שאסור להזמנים. באמצעות שימוש תעמולה מתוחכמת האוכלוסייה משלימה עם הפרות זכויות אדם באמצעות דחיקה לשוליים ואף דמוניזציה של אלה שזכויותיהם נפגעות. כאשר ההפרות גסות במיוחד, נעשה שימוש בסודיות, הכחשה והפצת מידע מוטעה כפי שעושים במשטרה בפרקליטות ובבית המשפט. שימוש בשעירים לעזאזל כאמצעי להסיח את דעתם של אנשים מבעיות אחרות, ובאופן מבוקר ניתוב התסכול הציבורי לכיוון הרצוי. בישראל אלו נעשים כנגד חרדים ומתנחלים לשיטתם המבזבזים את משאבי הציבור ולא שחיתות השלטונית.
כתוב תגובה ל- שפרירית
נכון, הפאשיזם של בית המשפט2
  שפרירית   12/05/15 21:29
הסתרת המידע - הפשיסטים מתעבים את חופש המחשבה והביטוי של דעות אחרות. בישראל ההסגל האקדמי נמצא תחת פיקוח הדוק של ראשי האקדמיה ; חברי סגל שאינם מישרים קו עם הנורמה הפוליטית השמאלנית סובלים מהטרדות או מסולקים. ביטויי רעיונות אחרים נתונים להתקפות קשות. מבחינתם רק לביטוי דעתם יש ערך כלשהו. גם אומנים מקבלים חשיפה ומעורכים רק אם הם בשמאל. כמה מעצבנים אותם המגיבים אותם "טוקבקיסטים" ארורים ! משאלי/סקרי דעת קהל בדרך כלל מזויפים. בבחירות, האליטה השולטת דואגת להטות את התוצאות לכיוון הרצוי, מזכיר את ימי מפ"אי העליזים. בין השיטות לעשות זאת: שליטה במנגנון הבחירות עצמו, איומים על מצביעי אופוזיציה או שלילת זכויותיהם, פסילת קולות חוקיים, וכמוצא אחרון – פנייה אל מערכת המשפט, הנאמנה או שהיא חלק מהשליטים – בישראל השמאל שולט באמצעות משפטנים הפרקליטות ובית המשפט שחטפו את השלטון.

רשויות חוק מעולות ואכזריות
המאפין העקרי הוא מערכות צדק פלילי אכזריות עם מספר עצום של אסירים בבתי הכלא – בישראל כל שנה רבבות רבות נעצרמם ומושלכים לכלא על ידי המשטרה הפרקליטות ובית המשפט השמאלנים. המשטרה זוכה להאדרה ונהנית מכוח כמעט בלתי מוגבל, שמביא תכופות לניצול לרעה של כוחה. פשע רגיל ושונות פוליטיית נכרכים יחד לאישומים פליליים חסרי בסיס לשימוש נגד יריבים לדעה – במשטרה ובפרקליטות הרבה מאוד תיקים באפלה במיוחד נגד מדינאים מימין. ישנו טיפוח פחד ושנאה כלפי פושעים או יריבים כתירוץ להגדלת סמכויותיה וכוחנותה של המשטרה – המשטרה אינה מונעת פשעים וגם אינה מנסה במיוחד לתפוס פושעים כדי למנוע השנות פשיעה, לעומת זאת מרבה לתפור תיקים למי שנוח לה. ביטול האזרחים בפני המדינה, המוסדות שמרכיבים אותה ישראל בפני מוסדות אכיפת החוק שבידיהם חיים ומוות, זהו פאשיזם.

בעקרון כאשר מוסדות אכיפת החוק יוצאים נגד אזרח, בית המשפט מניח תקינות, ללא כל כונה לבדוק את התנהלות אותם אירגונים. בית המשפט מניח תקינות חקירות המשטרה בין השאר על פי הוראתו של "הדמוקרט הגדול" -אהרון ברק. אף קודם לכן דאגו לקדם זאת בחוק – סעיף 10ב' לפקודת הראיות. כל מה שחוקר משטרה כותב ומביא את החשוד לחתום, בין אם בתחבולות בהפחדה לחץ ועינויים, נחשב כתקין ואמיתי ללא תקנה. לכך השלכות חמורות על כל מה שהמשטרה מרשה לעצמה לעשות בלא שמישהו יתן את הדין. התעללות ועינויים נוראיים בעצורים/נחקרים גם הטפלות לאנשים ברוחוב ומעצרים ללא סיבה. שופטים לא רק שאדישים לגמרי לקורות את העצורים הנחקרים במשטרה, אלא שמגיבים בבוז ובשטנה. לא נדיר שפורצים בצחוק לועג רועם למשמע תאורי זועות וסיוטים שעברו על הנאשמים. שופטים כלל אינם מוצאים לנכון להעביר לגורמים מוסמכים כלשהם את הטיפול בפשעי המשטרה, כפי שהם יודעים לעשות לגבי מדינאים שאינם "מתנהגים יפה" בהתאם לרצונם.

התביעה מסתירה חומרי חקירה מהנאשמים, אך שופטים נותנים לה גיבוי ישנם גם שופטים הטוענים – בניגוד לחוק כי זו זכותה של ה תביעה הטענה היא שתובעים עובדים בנאמנות ועל נאשמים לסמוך על שיקול דעתם של התובעים. התביעה גם בזמן המשפט מביעה התנגדויות שונות להצגת חומר עדות כמו חומר חקירה, מוצגים ואף מתנגדת לזימון עדים. על פי חוק סדר הדין הפלילי אסור לתביעה להתערב באופן הגנת הנאשם ובכל זאת שופטים תומכים בתובעים בכל מעשיהם.
כתוב תגובה ל- שפרירית
נכון, הפאשיזם של בית המשפט3
  שפרירית   12/05/15 21:40
התיחסות בית המשפט כלפי התביעה הוא באהדה וכבוד וקבלת כל הדרישות, ואילו כלפי הסנגוריה יחס של זלזול עוינות וגם השפלה. לפני שנים לא רבות החליטו השופטים שעורכי דין המיצגים לקוחות בשעה שהם עוזבים את אולם הדיונים, עליהם להפנות את חזיתם אל השופט ולהתקדם אל הדלת רק בהליכה לאחור. נוהג זה היה מקובל כלפי בני מלוכה ואצולה. אולי יש להיות אסירי תודה על ששופטים אינם דורשים שישתחו אליהם אפיים ארצה. לאור תאות השררה והכבוד שלהם אולי גם זה יגיע. לא יקל הדבר כי עורך דין העוזב את האולם באופן טבעי, כלומר פונה אל הדלת ואפילו בעמידתו בדלת פונה אל השופט וקד קידה, זוכה למבט נזעם ולהטיית ראש לאמר לו שנהג בחוצפה. ככל ששופט פחות הוגן והתנהגותו מעוררת יותר בוז, כך הוא מקפיד יותר על גינוני הכבוד כלפיו.

שופטים אינם דורשים כל גינוני כבוד מצד נציגי המדינה התובעת, מצד הפרקליטות או התביעה המשטרתית. נהפוך הוא כלפיהם הם המגלים יחס של יראת כבוד. עורכי הדין המופיעים בבית המשפט, הן הקטגור והן הסנגור נחשבים לקציני בית המשפט במובן זה שעליהם לעזור לבית המשפט לעשות משפט. מעשית רק התובע נחשב על ידי בית המשפט לקצין בית המשפט. שופטים אינם מתחשבים כל כך בבקשותיהם של הסנגורים ואילו משאלות התובעים הינן בגדר הוראות. הכל בשם ניהול תקין של משפט. התיחסות זו תקפה גם כאשר תובעים עוברים על כל חוק וכל תקנה. תובעים הם המיצגים את המדינה על כן תובעים על פי תפישתם המעוותת של שופטים הם המיצגים את הציבור, את האינטרס הציבורי. תובעים אמורים ליצג את האינטרס הציבורי אלא שברוב המקרים מיצגים רק את רצונם "בנצחון"- השגת הרשעה בכל מחיר. הסנגורים לפי גישה זו מיצגים "רק" אנשים פרטיים. גם כאשר כל יום העבודה הם שופםטים דנים לא באדם בודד אלא ברבים הנפגעים מגישה זו, אין הם רואים את הנאשמים כפרטים מתוך כלל הציבור הרחב, שכל אחד מעונין ביחס ובמשפט הוגן. זאת על שום שרק מוסדות המדינה לשיטתם מיצגים את האינטרס הציבורי, ואילו אנשים פרטיים אינם הציבוריות - גישה פאשיסטית טהורה.

גישת השופטים כלפי עצמם – בית המשפט גופו כלומר הם מוסד חשוב ביותר במדינה, על כן הם כמובן מאליו ראויים לכוח מוחלט. לא העם יבחר בהם או ידיח אותם, לא העם יבקר אותם. עליו לחלוק להם כבוד וזה מעוגן בחוק בסעיף זילות בית המשפט לחוק העונשין. כל מה שבית המשפט דן בו אסור בבחינה מחודשת כלשהי. למשל חוק מבקר המדינה אוסר בקרה של כל דבר הנמצא בהליכים משפטיים וגם כשעבורו המשפט הסתיים. על כל השגה או תלונה לגבי בית המשפט להיות מופנית אל גורמי בית המשפט בלבד והם לבדם המבררים וקובעים על פי הדרך שהחליטו עליה שהיא קביעה בעצמם לגבי עצמם. שופטים מצפים שכולם ישבחו יהללו וירוממו אותם, את הצדק והקידמה היוצאת מתחת ידם. כל מי שאינו עושה כך, חוטא לשיטתם בעזות מצח ויוצא נגד שלטון החוק שהוא כמובן חופף לשלטונם המוחלט כי את קביעותיהם יש לקבל כאמת מוחלטת – הדוצ'ה תמיד צודק.
כתוב תגובה ל- שפרירית
נכון, הפאשיזם של בית המשפט4
  שפרירית   12/05/15 21:52
המטרה המוצהרת של שלטון פאשיסטי היא טובת וחיזוק המדינה, אם כי בדרכי פשע שאחריתם החלשת המדינה. בניגוד למדינה הפאשיסטית שחרתה על דגלה את חיזוק קיומה ופריחתה, אם כי ברמיסת הפרט לא השיגה מטרה זו, בית המשפט בחתירתו המתמדת תחת אושיות קיומה של המדינה מנסה להראות עד כמה אינו פאשיסטי. אלא שכל דרכיו הן פאשיסטיות ובכך חוטא מכל כיון נגד קיום המדינה. גם בהתערבותו בעניינים מדיניים ואף צבאיים לרעת המדינה. בית המשפט בישראל עושה ככל שהוא יכול לפגוע בבטחון המדינה ובחזון הציוני. בית משפט זה מצטין גם בעריצות שחיתותו כלפי האזרחים ההורסת את החברה.

במדינה פאשיסטית יכולים חלק ניכר מאזרחיה לחיות חיים טובים יחסית כל עוד הם כנועים לשלטון, מבלי שידעו רע מהמדינה. אלא שאוי לו לאזרח שרשויות החוק שמות עליו יד. במקרה זה רשויות החוק עושות בו כל שהן חפצות. הם השלטון ועל כן הרשויות מתפקדות על פי כללי המשחק הנוחים להן בכל עת. האזרח אינו יכול לעשות דבר. כאלו הן רשויות החוק במדינת ישראל ובית המשפט בראשן נותן את הגיבוי המוחלט. בשונה ממדינות פאשיסטיות יחס זה אינו נובע מהשלטון המרכזי כי אם מהרשויות עצמן, בינהן בית המשפט הבלתי מפוקח המגבה סדר זה. יחס הוגן לא קיים, כללי המשחק אינם מובהרים לאזרח והם יכולים להשתנות ככל שהרשויות חפצות. מבחינת המאפין העקרי של מדינה פאשיסטית בית המשפט בישראל עונה להגדרה זו. בחינת עיקר העיקרים של עבודת בית המשפט – קיום יחס הוגן וניהול משפט הוגן, הרי שזהו ההבט הפאשיסטי של מערכת המשפט בישראל. המערכת המשפטית כמובן אינה עונה להגדרה של רצון בטובת המדינה אם כי זה אינו מאפין שהוא יחודי לפאשיזם ולא המאפין השלילי. המערכת המשפטית ועמה שאר השמאלנים כמובן אינם מודעים לפאשיסטיותם כי כי כך למדו שכל שמאל הוא לא פאשיסטי וכל אוהב מולדתו הוא פאשיסט... המשפטנים השמאלנים יכולים בלי שום ריסון עצמי לכפות את דעתם הפוליטית על אחרים אך עם מישהו אחר רק מביע ספק מייד מתנפלים עליו שהוא כופה את דעותיו הפוליטיות. אלה הפאשיסטים, לא מי שמחזיר לעצמו את הגזילה.
כתוב תגובה ל- שפרירית
2
האויב האמתי הוא שלטון החוק בכב
  קורןנאוה טבריה   10/05/15 08:25
בכבודו ובעצמו הנשלט ע"י בולשביקים-מונופוליסטים על החכמה, הצדק והדמוקרטיה-הסלקטיבית שמתים מפחד שאילת שקד תצליח להשיב את כבודו הנרמס של שלטון החוק, כחוק, תתבע את עלבונה של הדמוקרטיה ותתקן את העוול כלפני היהודים בארץ חמדת אבות כחוק= מתפללת להצלחתה של שקד!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
3
האויב נסארללה משקיף מלבנון
  ART   10/05/15 08:27
נסארללה משקיף בהנאה מלבנון על ישראל ומבין שאין לו כל צורך להילחם במדינת ישראל .המלחמות הפנימיות הם בתוך ישראל ויעשו עבורו את העבודה .לאן שלא הולכים ופוסעים בתוך מדינת ישראל יש קרבות בין אנשים ,כולם שונאים את כולם ,כולם מתנשאים על כולם ,כולם מלגלגים על כולם ,וכולם היו רוצים לראות את כולם שרועים מדממים מוכים וחבולים ברחובות .....כולם מכסחים את כולם.... אני אישית כבר לא מאמין לאיש ,אני קם בבוקר ומביט במראה ולא מאמין לעצמי .... חבל שהגענו למצב המביש הזה פעם לפני 50 שנה היה כאן הרבה יותר טוב ...
כתוב תגובה ל- ART
4
איילת שקד היא התקווה
  שוחר-שלום   10/05/15 08:39
האמיתית לסילוק הצחנה מהמסדרונות האפלים של מערכת המשפט בישראל. מחזיקים לה אצבעות ותומכים בה בכל לב.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
5
הסיכוי והסכנה
  יוסי מ   10/05/15 08:45
אני לא מתומכי איילת שקד ולא של מפלגתה. גילוי נאות: הצבעתי ליש עתיד.******* ההקדמה הזו באה כדי לתת משנה תוקף לדברי. איילת שקד צודקת בגישתה והתכנית שלה היא תכנית הצלה אמיתית למערכת המשפט שהיא צלע במשולש השלטון הדמוקרטי. אני מקווה בכל לבי שהיא תצליח למלא את התפקיד החשוב הזה, וגם אם לא תצליח ליישם את כל הרפורמות כולן, זו תהיה תרומה אדירה לשלטון החוק. צעקות השבר של כל מיני דמוקרטים ואנשי חוק מטעם עצמם, הם לא יותר מהבל ורעות רוח. שמעתי את השופט מצא ביום חמישי בראיון לרשת ב. הדברים שאמר היו לא פחות מאיום ומדברי בלע ,בכסות היותו שופט עליון לשעבר, והם נאמרו כאילו מנקודת מבט מקצועית אבל בפועל היו לא יותר מעסקנות פוליטית בצורתה הנחותה ביותר. זה סוג אחד של מכשול.***** הסוג השני והחשוב יותר והוא הבעיה האמיתית בכל הסיפור הזה תהיה נתניהו. הוא יעשה ככל הנראה הכל כולל הכל כדי להכשיל אותה בתפקידה וברפורמות גם על רקע אישי,גם על רקע פוליטי מפלגתי וגם כי ההסטוריה שלו מראה שהוא הכשיל גם את נאמן שרצה רפורמות דומות אם כי מעודנות יותר, וכאשר זה היה חשוב לו לצרכי קואליציה, הוא וויתר לאגודת ישראל אפילו על חוק הלאום (!!!). זה האיש ומשם הסכנה. אם הוא לא יפריע, יש בכנסת יותר משמונים חברים שמבינים את הצורך במהפכה ובניקוי האורוות של מרכיבי הממשל המשפטי. ניקוי במי- אש ובחומצה ולא רק במטלית לניגוב אבק, אבל זה נתניהו ולצערי נראה אותו כאן ב"מיטבו".***** ראוי לציין שפרופסור פרידמן,תמך פומבית באיילת שקד וזה ענין מהותי ביותר.***** אני מייחל בכל ליבי להצלחתה בלי קשר לעובדה שאני רחוק ממנה כמעט בכל מרכיב שבוויכוח הפוליטי.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
כל מילה בסלע למעט הפתיח
  בני בנקר   10/05/15 10:41
עם הגילוי המדכא, שאדם נבון כמוך נתן את קולו לקריין הטלביזיה,יהיר לפיד. אחת הרעות החולות של הדמוקרטיה הישראלית היא קיום דיקטטורים פוליטיים כמו יהיר לפיד,אריה(אסיר משוחרר) דרעי,ליברמן(נמלטתי מהכלא בזכות יועץ משפטי רופס) וכחלון. יושבים בכנסת 35 מריונטות שלא יעזו להמרות פי העריצים ומבזים את הדמוקרטיה.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
אלה החיים בני.
  יוסי מ   10/05/15 14:17
בני חברי היקר. איש באמונתו יחיה. דווקא אני, חניך תנועת בית"ר ואיש תנועת החירות ,לא יכולתי להצביע למי שמתחזה להמשיך את דרכו של מנחם בגין זצ"ל, ולכן מחוסר ברירה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
לא מבין איך כאיש ימין אתה יכול
  בני בנקר   10/05/15 16:04
להצביע לאדם שיעדיף תמיד אם יוכל ממשלת שמאל, שראינו מה עשתה לארצנו עם הסכמי אוסלו בעזרת מיצובישי לגולדפרב, שניבחר במפלגתו הימנית של רפול. ברור שהבחירה האחרונה הייתה בין גרוע לגרוע יותר וללפיד והמריונטות שלו אין קבלה על הצלחה כלשהי במשרדים שניהלו. בנוסף האיש יחד עם ליברמן ובנט גררו את המדינה למערכת בחירות מיותרת בעליל (עם בזבוז מילארדים,לא כמה עשרות מליונים על עוד כמה שרים וסגני שרים) כאשר השתינו על נתניהו מהמקפצה וציפו שיגיד "גשם". ואכן הצלחתם הפוליטית כבירה. הם עלו ביחד מ 44 חברי כנסת ל 25 ונתניהו "אכל אותה", הוא ירד מ 18 ל 30 חברי כנסת...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
לבני, חלק ראשון
  יוסי מ   10/05/15 18:22
בני. זה דיון עמוק מאוד ולא רצוי לטפל בו באופן שטחי. אני לא יודע עד כמה אפשר עכשיו להכנס לכל הפינות והניואנסים אבל אני אנסה לעשות זאת בקיצור. ראשית, אני מציע לרדת מימין או שמאל. ההגדרות האלה עברו מהעולם. נכון שנתניהו משתמש במילה הזו כדי להגדיר את מתנגדיו הפוליטיים ,אבל אין בזה כלום. הוא לא יכול לקרא למתנגדיו 'בוגדים' ולכן שמאלנים זו מילת הקוד שלו לפניה אל המכנה המשותף הנמוך ביותר. אגב, לא היה יותר הומניסט וסוציאליסט (שמאלן) במובן של היום מאשר זאב זבוטינסקי. חמשת הממי"ם שהמדינה חייבת לספק לאזרחים ,נראים היום מצד ממשלות נתניהו כלעג לרש "מעון, מלבוש, מורה, מרפא, מזון". איפה נתניהו ואיפה החזון. מאותו רגע שבו הפך הליכוד למפלגה עם אג'נדה אחת: שטחים, א"י,לאומנות, הוא הפך את הרעיון העילאי ההוא לחוכא ואיטלולא. והסר כל ספק מליבך, ברגע שלנתניהו יהיה כדאי מבחינה אישית, הוא יסביר הכי טוב למה צריך לצאת מכל מטר מ"השטחים" , עיין ערך הצבעות נתניהו על היציאה מרצועת עזה. מאותו רגע שבו הפך נושא יו"ש לאבן הבוחן של הליכוד, הוזנחו כל שטחי החיים האחרים, והטיפול בהם. בתקופת נתניהו, למעט כשהיה שר אוצר אצל שרון הוכה הציבור בארץ בכל מרכיבי השירות שחובת המדינה לתת ומעמד הביניים נשחט. ראה מה הוא שילם לחרדים על חשבון כלל הציבור, רק כי הוא רצה אותם איתו. לפני שנתיים בגד בהם עכשיו בי ובך (למרות שתתנגד לאמירה הזו) ובעוד חצי שנה ימכור אותם שוב. ראה מה הוא עשה ליחסי החוץ של ישראל, עם כל העולם. הרי אף אחד לא מאמין לו,ואני לא חושב שאובמה הוא נציג השטן,כמו שאדוניו של נתניהו ,אדלסון ומסיבת התה הרפובליקנים מכתיבים לו. הוא הרי עמד על הגבעה בכפר עזה עם הבטלדרס וסיפר לכם שהוא חזק מול החמאס והוא יודע מה לעשות איתם,ותשאל את בנט וליברמן מה היא האמת. האיש הזה שמטרפד כל מצב של יכולת להסדיר את יחסי ממשל-משפט, בגלל אינטרס אישי, הוא ממשיכו של בגין??? לכן ומעוד הרבה סיבות שכולן מראות מי האיש ומה היא דמותו המוסרית אי אפשר ליהודי כמוני, שלא מפחד להסתכל למציאות בעיניים ורוצה מדינה יהודית ודמוקרטית ולא מדינה דו לאומית שאליה מוביל נתניהו, ואשר לא ניזון מישראל היום שהוא תעמולה נטו כמו תישרין כמו פראבדה וכמו הדר שטרימר של אז, אני שנשארתי חרותניק בתפיסת עולמו, ואשר גר במה שהם קוראים "התנחלות" כבר 28 שנים, ורוצה שלטון חוק (אבל לא שלטון משפטנים), וששלושת ילדיו שרתו את המדינה ואת זרועות הביטחון של ושלא יכולים לחיות כאן במדינת נתניהו ,למרות שהם עובדים, לא יכול להצביע לאותה מפלגה שהייתי שותף להקמתה, הייתי חבר מרכז בה כנציג מיו"ש ושאותה השחית נתניהו. למה לפיד??? כי נתניהו סידר את החקירה נגד ליברמן וכמעט חיסל אותו, כי כחלון הוא גרופי בתחפושת, והאפשרות האזרחית האחרונה עם הרבה כאב לב היתה לפיד. קדימה בית"ר.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
יוסי.מ=טיפש+שוטה+סתום לחלוטין!
  ע_הראל   10/05/15 21:43
1) טיפש על שום מה? וכי איזה פגיעה (טוען יוסי) כי נתניהו פגע ביחסי החוץ של ישראל? הרי רק בשבוע שעבר אישר הסינאט ברוב מוחץ בשתי המפלגות מקיר לקיר (ובהסכמת הנשיא אובמה) את החוק שמחשיב את הסכם הגרעין העתידי עם איראן בתור אמנה בינ"ל - ולכן יהיה כפוף חד משמעית (אם וכאשר יושג) לדיון מדוקדק עד לאישורו הסופי ע"י שני בתי הקונגרס (ובכך להתיר לנשיא אובמה לבטל את הסנקציות שהושתו על איראן כפי שיוסכם באותו הסכם)! וכי יש יותר הצלחה לישראל ולנתניהו מהצלחה כבירה זו? אגב נקבע גם בחוק החדש שאף אם הקונגרס יאשר הסכם גרעין כזה עם איראן, הרי הקונגרס יקיים מעקב דו-חודשי קבוע על ביצועו האמיתי והנכון והמושלם מצד איראן (ועלול להחזיר את הסנקציות על כנם - במקרה של הפרת ההסכם)! §¤§¤§ 2) ושוטה על שום מה? הרי (לטענת יוסי.מ) נתניהו דיבר על הכנעת החמאס כאשר המנהרות בין סיני לעזה סיפקו לחמאס (במיוחד בימות מורסי הרעים) כמויות עצומות של חומרי נפץ ואמל"ח מכל הבא ליד, בנוסף לדלקים מלט וברזל - ומלבד ריהוט ומוצרי מזון משובחים; ואילו כעת, לאחר שגנרל א-סיסי עשה סדר (והוציא את חמאס אל מחוץ לחוק), וגם החריב את המנהרות - וכופה מצור מוחלט עד כה למעשה על עזה (מחמיר אף יותר ממה שמעיזה ישראל לעשות), הרי אין לנתניהו ולישראל שום סיבה לספוג חלילה עוד מאות הרוגים ואלפי פצועים ונכים - וכל זאת רק כדי להחליף את שלטון החמאס בג'האד או בדאעש (או יותר גרוע להגיש את רצועת עזה "המשוחררת" על טס של כסף למחבל אבו מאזן - רק כדי שימלוך לאלתר על ארץ פלסטין השלמה מהירדן השוצף עד הים הגדול)! §¤§¤§ 3) וסתום על שום מה? משום שלגבי הרפורמה במשפט, זוהי איוולת (מצד יוסי.מ) לטעון כאילו נתניהו לא מעוניין באותה רפורמה! אלא האמת שהוא חושש (באופן טבעי - לאור התנכלות אסכולת השיפוט הרקובה, ותפירת תיקים בעבר נגד כל מי שהעיז להמרות את פי גאוני הדור אהרון ברק ודורית בייניש נשיאי העדה) - ובכן חושש נתניהו אך מעוד גל עכור של תפירת תיקים (וירידה לחייהם האישיים של שרה וביבי נתניהו) כפי שהוכח בעשור האחרון!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
החיים קשים.
  יוסי מ   10/05/15 22:34
אדון הראל, תהיה בריא (גם נפשית). התשובה הזו לא היתה ממוענת לאינטלקטואל כמוך, אלא לדלת העם, שיודעים להגיב גם בלי קללות וגם לענין. הארץ הדמיון שבו אתה חי, הכל בסדר, רק הרעים מפריעים למלך ולמלכה להשרות מטובם על הארץ. לילה טוב חמודי.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
גלידה פסטוק=תרפא מחלת הנפש שלך
  ע_הראל   11/05/15 09:50
המסכנים כמו יוסי מ. שלוקים במחלת הנפש החדשה "שנאת נתניהו", עלולים לסבול מאוד ב-4 הקדנציות הקרובות בס"ד עם שלטון נתניהו עד 2029. §¤§¤§ לכן האגודה לצער בעלי חיים ממליצה להם, בתור תרופה למחלת הנפש שלהם, לבלוע בבת אחת כמות גדולה ככל האפשר של גלידה פיסטוק - וזאת בקצב הכי מהיר שהם מסוגלים לבלוע; כי אז תהיה להם תוצאה חיובית בכל מקרה, או שיתרפאו בס"ד, או שייחנקו (כמו סמולנים רבים וטובים) ולא יסבלו יותר.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
יפה,כל מילה בסלע. יש גם
  בני בנקר   11/05/15 13:33
אמריקנים נבונים שאומרים שאובמה לא היה מזיל דמעה אם ישראל הייתה נמחקת מעל האדמה,כמו שרוצים המוסלמים "המתונים" (לפי אובמה,אין אסלם קיצוני). המשפטן האמריקני הידוע פוזר אמר כי אהרון ברק מתנהל כ"פיראט משפטי".
כתוב תגובה ל- בני בנקר
לאל לאט בני.
  יוסי מ   12/05/15 15:32
בני. אובמה לא אויב שלנו ולא שונא אותנו. הוא הנשיא שעזר לישראל יותר מכל קודמיו, הן בתחום המודיעין והן בסיוע צבאי. האיש טועה טעות איומה בכל הנוגע למדיניות החוץ של ארה"ב כלפי כל העולם, מעצם היותו מושפע מהאגף הרדיקאלי של הדמוקרטים וגם מתפיסת העולם של פרופסור אדווארד סעיד, שהכין ניירות עמדה בנושא ישראל, וגם שאר הנושאים במזרח התיכון, והנזק שהוא משאיר אחריו הוא בלתי ניתן לתאור, בהיבטים מסוימים גם מול ישראל, ואל תזלזל כהוא זה ב"תרומה" של נתניהו בשרות אדלסון ומסיבת התה למצב הנוכחי. לעשות מאובמה ,כאילו כולם צדיקים ורק הוא השטן זה לטמון את הראש בחול. זה לא מומלץ לאנשים חושבים שאיכפת להם מהמדינה (במלא הצניעות, כמוני וכמוך) אלא לאחרים שהם שטופי מח ויש דוגמאות גם בין המגיבים כאן.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
יוסי,מקריאת תגובתך אני למד
  בני בנקר   11/05/15 13:26
שאתה לוקה בתסמונת "בן כספית", שהיא שנאה לא רציונלית לנתניהו בלי שום קשר למעשיו. האמירה ש"נותנים" לחרדים היא גזענות לשמה. הגדלת קצבאות ילדים,טיפולי שיניים חינם לילדים ועוד ניתנים גם לערבים ועוד. זכותם לקדם את האינטרסים של שולחיהם ושיטת הממשל המחורבנת שלנו מאפשר לכל ממזר להיות מלך. גם בזה נתניהו אשם ? בא נדבר קצת על המצב הכלכלי הנורא של ישראל, שאתה כמו הרבה "אוהבי" נתניהו מלין עליו. במרתפי בנק ישראל יש יתרות מטבע של 90 מיליארד דולר. המאזן המסחרי חיובי, התוצר הלאומי לנפש בסביבות 40,000 דולר לשנה,בתחום העליון של מדינות OECD. שדות הגז שהתגלו מבטיחים עצמאות אנרגטית לשנים רבות,אבטלה נמוכה ביותר,נעצרה פלישת מסתנני העבודה מאפריקה ויש עוד הרבה פרמטרים חיוביים. ברור שיש אנשים שרע להם ויש מה לשפר,אבל מבחינת מקרו, המצב הכלכלי של המדינה מעולם לא היה טוב יותר.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
המשך
  יוסי מ   12/05/15 15:47
בני, אני כמעט נעלב מזה שאתה חושב שמה שמניע אותי הוא "שינאה" לנתניהו. יש בין שנינו מספיק חילופי דברים שצריכים להצביע על דיון עניני. אגב בן כספית: בעני הוא עיתונאי מעולה,ואני מעריך אותו מאוד, לא בגלל שהוא עצמו נצר למשפחה מתומכי הליכוד אלא שהוא עצמו הצביע מספר פעמים לליכוד ומותר לו לשנות את דעתו,ולחשוב אחרת ממך. צריך להתמודד עם דבריו ולא עם עצם הנוכחות שלו. מי שמשסה את הציבור נגד "נוני" בא להסתיר את תמונת הראי של אדלסון. מי שמסית נגד עיתונאים כאלה ואחרים (והמסית בעני הוא נתניהו )מבקש למנוע את הביקורת שלהם, כי הוא חושש ממנה. אדרבא, צריך לקרא את כולם ואז לגבש דעה, בכל נושא ועל כל אחד. "נותנים לחרדים": זו באמת כותר מסיתה אבל היא באה על רקע שבו הם מקבלים את כל מה שהם מצליחים לקבל והם באותו רגע וזמן לא מכירים במדינה ולא בטוח שחלקם הגדול רואה בך ובי יהודים. שויון בנטל,? לא אצלם. כאשר בבני ברק יהיו חלקות צבאיות כמו בבית השיטה ובבית אלפה נדבר. בינתיים הם שלוחים אותנו למות ובתמורה מקבלים את מה שהמדינה בראשות נתניהו לא נותנת לאזרחים פשוטים כמו הילדים שלי(כולם יוצאי מערכת הביטחון וביחידות החוד הקידמיות ביותר, אתה יכול להאמין לי. על הכלכלה? יש מקום גם לדיון כזה ואז נפרוט אחת לאחת את הנקודות שהעלית. אני מניח שבגז לא התגלה בזכות נתניהו למרות שחלק מתומכיו מהעיורים ישבעו על כך.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
הגיעי הזמן
  שוחר-שלום   10/05/15 10:42
שתפקח את העינים גם בנושא המדיני.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
מי לא שוחר שלום??
  יוסי מ   10/05/15 14:41
אין לי בעיה לנהל איתך וויכוח על עניני מדיניות חוץ וביטחון עד אז, אני לא חושב שמה שאתה קורא לו "פתיחת עיניים" הוא כזה, גם על פי ההגדרה שלי.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
פקח עיניים וראה את הנעשה סביב
  שוחר-שלום   10/05/15 18:18
אם עיניך בראשך אז יש בזה כדי לגזור חד ערכית את מדיניות הביטחון והחוץ של מדינת ישראל. עברך הביתרי אינו רלוונטי; גם פיצי ליבני היא נצר למשפחה ביתרית. הביקורת שאתה מטיח חדשות לבקרים אינה ראוייה אם אינה בונה. כל אחד יכול להטיח רפש ממקום מושבו במרכז הסלון.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
לסיכום
  יוסי מ   10/05/15 19:58
תהיה בריא וחזק.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
6
האוייבת היא
  אהרון שחר   10/05/15 08:49
התרבות! מערכת המשפט שלנו היא חלק מן המשפט הבינלאומי כחלק אינטגרלי ממדינות העולם הנאור המערבי המודרני, כפופה גם היא לקונספציות המקובלות בתקופתנו. כמו ליברליות, הבנה, פשרה, הכלה, סלחנות, שיקום, מארג עונשי, ענישה מידתית, רתיעה מעונש מוות (וענישה קשה ומרתיעה בכלל), איסור ענישה קולקטיבית, איסור פגיעה בחפים מפשע, איפוק זה כח וכדומה. קונספציות אלו ואחרות, שהן חלק מתרבות הנאורות נלקחות ברמת המובן מאליו, אין איש חולק עליהן, חוקר אותן, מעלה על דעתו להטיל בהן ספק או בכלל חושב עליהן. אלו הן לוחות הברית היצוקות בסלע וכולנו לרבות העם, הדמוקרטיה והמחוקקים כפופים אליהן, עוד לפני בכלל שפתחנו את הפה או העיניים. התופעה מכונה עריצות התרבות ונדון עליה במאמר בשם זה.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
עריצות הדמוקרטיה?
  שולטי   10/05/15 10:24
כתוב מאמר על זה!! 70 שנה עברו מאז העולם ובמיוחד העם שלנו חזה והתנסה בעריצות אמיתית (עריצות של מדינות ולא רק גרמניה) לא "עריצות מגבלות הכוח" אז די בבכיינות של הקוזקים בעלי הכוח שמייללים כי מגבילים את כוחם, איני מחדש דבר כבר כבר אמרו לפני "כוח משחית וככל שהוא גדול יותר הוא משחית יותר" לורד אקטון אפילו לא שער כמה נבואתו תתגשם וכל תרבות הדמוקרטיה בנויה על איזונים כדי להגביל את כוח החזקים, והשכלולים שנוספו לתרבות הדמוקרטית הם חלקם הגדול תשובה לתקדימים שיצרו הפאשיסטים מימין ומשמאל! כי זו הסכנה האמיתית לאדם הן לחלש וזה ברור, אך גם לחזק אורבת סכנה נפשית ורוחנית של אבדן צלם.
כתוב תגובה ל- שולטי
ודאי שאכתוב
  אהרון שחר   10/05/15 14:53
כל הכבוד, כתבת תגובה קולעת בול: אין ספק שהמטרה הבסיסית של החברה האנושית היא ריסון החזקים. על כך כבר כתבתי (ראה את המאמר הקודם שלי או אחד לפניו בשם חוק הטבע מספר 1). כעת צריך לרסן את החזקים שמשתלטים עלינו בערמה ככאלו שכביכול מגנים עלינו מפני החזקים, כאשר בפועל הם כל כך חזקים שאין בעולם אדם מקובל המעלה על דעתו אפילו להטיל ספק בערכים שלהם! עריצות תרבות הנאורות שמה בכיס הקטן את עריצות הרוב, תוך שהיא מתחזה למגינה מפניו. את זה רק אני מבין בתקופתי.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
7
יוסי פריצקי-פרסום לאסלות וב"ש.
  שרת משפטים ראויה   10/05/15 08:59
במערכת המשפט חייבים לעשות ניעור רציני כדי להפיל את כל התפוחים הרקובים.אני בטוח שאיילת שקד תעשה זאת על הצד הטוב ביותר
כתוב תגובה ל- שרת משפטים ראויה
8
ה"עשורה" האירני בעליון - מסוכן
  אלי לוי   10/05/15 09:37
הועדה למינוי שופטים ועליון מתנהגים כמו מועצת החכמים האירנית של השיעים העשורה שעל פיה ישק דבר ואין בילתה ממש מפחיד להיות בידים של המוקטטורים האלא הם הסכנה שבחסותם פרקליטים בכל הדרגות ועורכי דין הפכו את המפשט בארץ לבית בושת וסחר וממכר .

אנחנו יהודים ואותנו ידונו הקב"ה ידון אותנו וזה יביא לחורבן בית שלישי לא לעולם חוסן כולה שישים שנה והמדינה מושחטת עד יסוד .

איך אפשר לסמוך שילדינו ואחינו שהולכים לצבא נחלמים ונהרגים על מה שצריך ולא על פוליטיקה זולה ומסחרה?.??

בושה למדינה שאלא הם שופטיה ופרקליטיה
כתוב תגובה ל- אלי לוי
9
איילת שקד האמיתית-כנסו
  עין אחת   10/05/15 09:57
ואלו הפרטים שהתפרסמו בתקשורת על איילת שקד.
גרה בבלי , מהנדסת מחשבים בהשכלתה , עבדה בטקסס אינסטורמנט
ממוצא עירקי- אביה רואה חשבון ממוצא עירקי חבר מרכז הליכוד .
אין לי דבר נגד המוצא- אבל קיימת אפשרות שהיא מסתירה זאת .
התמונות של איילת- חלקן מעובדות בפוטושופ
האם היא יפה ונאה כמו הרושם שהיא מנסה לעשות ?
האם עשתה ניתוחים קיסמטיים בנוסף לאפשרות הנראית שעשתה ניתוח אף .?

והחשוב ביותר , איילת שקד מיצגת את הבית היהודי ,
האם היא דתיה?
אשמח לקבל תשובות ממנה
כתוב תגובה ל- עין אחת
מזעזע
  אהרון שחר   10/05/15 10:09
גם עיראקית, גם עשתה ניתוח אף, גם מהנדסת, גם מוכשרת, איך הסתירו מאיתנו את השערוריה הזו?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
לו היו לך 2 עיניים היית חכם
  איציקT   10/05/15 10:26
איזו גסות רוח,מה הקשר בין יןפי לאופי כאשר הגברת גם יפה וגם אופה ובטוחני שתעלה על כל קודמיה שקשקשו בקומקום ולא הזיזו מערכת מיובשת ארכאית שלא הצליחה לעשות מהפכה באחד השטחים העיקריים בחיינו למרות סיסמאות של שלטון החוק וכו
כתוב תגובה ל- איציקT
אכן עשתה ניתוח פלסטי באף ואכן
  ijij   10/05/15 16:18
רוב התמונות שלה פוטושופ, אבל אל תקלקל. אנשים זקוקים לאידיאליזציות שלהם
כתוב תגובה ל- ijij
10
דמוקרטיה ללא זכויות מיעוטים
  עדו הקטן   10/05/15 10:19
זה סתם עריצות הרוב. כולם מניחים ששופטי בג"צ הם מרקע שמאלני שזה בכלל לא נכון. גם להגיד שמשתמשים בפסקת ההתגברות בסיטונות זה לא נכון, המקרים שהשתמשו בפסקה הזו הם בודדים ובקלות ניתן להתחקות אחריהם. יש מקצועיות בסיסית שנדרשת מעיתונאי. רתה מפזר מיסקונספסיות שמסכנות את שלטון החוק. מערכת המשפט גם ככה חלשה, בג"צ המון פעמים מאשר חוקים וצווים שהם לא דמוקרטיים בעזרת טענות שונות ומשונות ומתערב רק במקרים נדירים שבנדירים. אם אתה ושכמותך מתגדים לשלטון דמוקרטי, ראוי שתאמרו זאת ללא כחל וסרק. אפילו אם אתה חושב שהחיים במזרח התיכון "אילצו" אותנו לוותר עליה.
כתוב תגובה ל- עדו הקטן
11
ביבי חושש בצדק. שקד פורח
  סניל   10/05/15 10:19
בדרך לראשות הממשלה
כתוב תגובה ל- סניל
12
חבל שהכותב כמו כל האחרים
  בני בנקר   10/05/15 10:33
מתעלם מהרעה החולה של התנהלות "וועדות האיתור" לפקידים בכירים,שהופכות עצמן לוועדות מינוי ע"י המלצה על מועמד יחיד,תמיד מועמד יחיד למשרה. בצורה זאת הן הופכות את בעל סמכות המינוי,שר,שרה או ראש ממשלה ואפילו הממשלה כולה לחותמת גומי. מעבר לפגיעה אנושה במשילות ובדמוקרטיה,כאשר נבחרי הציבור אינם יכולים לבחור את העובדים אתם יעבדו,מועמדים ראויים ביותר לא מגישים מועמדות כי מדובר במשחק מכור. הדוגמה הרעה ביותר היא הליך בחירת העילוי והראוי היחידי לתפקיד פרקליט המדינה שי ניצן, (שאר עשרות אלפי עורכי הדין והשופטים הם בוודאי אפסים מקצועיים לידו). יו"ר "וועדת האיתור",הרועץ המשפטי לממשלה וינשטיין,הודיע לפני כינוס הוועדה כי המועמד שלו הוא ניצן וראה פלא,הוא ניבחר כ"מומלץ" יחיד. נציגות השופטים בקשה מחבריה לא להציג מועמדות למשחק מכור כדי לא להתבזות ורובם נהגו כך. בקרוב תכונס "וועדת איתור" ליועץ המשפטי לממשלה הבא. חובה על הממשלה לשנות את הנוהל הנוכחי של עבודת הוועדה ולקבוע נוהל בו הוועדה חייבת להציע לפחות שלשה מועמדים ראויים,ללא ציון או דרוג ואם תמעל בתפקידה,הממשלה תאשר מינוי יועץ לפי המלצת שרת המשפטים. אם לא יעשה דבר נמצא עצמנו עם הגברת זילבר כיועצת המשפטית ולא צריך להכביר מילים על התנהלותה השערורייתית בעבר כנגד הימין.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
אנדוקטא
  יוסי מ   10/05/15 14:25
בני, הפרופסור פרידמן העמיד אותם במקום ודרש שלושה שמות למשרת פרקליט המדינה, וכך היה. אלא שהו על פי עדותו העצמית בחר במשה לדור להשאר הסטוריה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
התנהלות וועדות האיתור לא
  בני בנקר   10/05/15 15:55
צריכה להיות לפי כוח הלחץ של שר או שרת המשפטים, אלא חייבים לקבוע בחוק מחייב שכל וועדת איתור,כולל וועדת האיתור החשובה ביותר, לאיתור מועמדים ליועץ המשפטי לממשלה,חייבת להציע לדרג הממנה לפחות 3 שמות של מועמדים או מועמדות ראויים,ללא דרוג או עדיפות ביניהם. זה בנפש המשילות,הדרג הפוליטי, בעל סמכות ואחריות על המינוי חייב לקבל יכולת בחירה ולא ציווי. ראינו מה קרה לשר האוצר לשעבר שטייניץ,שסבר שהמועמד היחיד ש"אותר" ע"י הוועדה למשרת מנהל רשות המסים איננו מתאים לתפקיד. העליון כפה עליו הר כגיגית מינוי של אדם בלתי מתאים לדעתו,שום אופציה של בחירה בין מועמדים. בקיצור,שלטון הפקידים הממונים על נבחרי הציבור.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
המציאות
  יוסי מ   11/05/15 08:26
שוב פעם בני: הכל עניין של משילות. כשפרידמן רצה והיה לו גיבוי של אולמרט זה קרה כי כך אומר החוק היבש כפי שנוסח על ידי המחוקק.****** פרשנות משפטית הביאה לכך ששרים פוחדים ולכן הם "עובדים" אצל היועצים המשפטיים. מי שלא מפחד,יכול להצליח. נכון שעד היום, התגובה היתה תפירת תיקים (ראה פרשת רמון שלכל היותר היתה התנהגות בלתי הולמת ועשו ממנה ענין פלילי,תוך שקרים לבית משפט והעלמת ראיות מזכות,ע"ע רות דוד "פרקליטת מחוז תל אביב"), אבל העידן הזה נגמר ומי שיעמוד על הרגליים ינצח על פי החוק ורוח החוק את כל היועצים למינהם.******אני מקווה שאיילת שקד תלך לעימות. בפעם הראשונה שהיא תנצח, יקבעו כללי משחק חדשים. הבעיה מנקודת מבטי היא כאמור נתניהו. זכור את הדברים, עוד נדון בהם.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
13
חנינה ליגאל עמיר
  ליברל והומאני   10/05/15 10:34
כל מי שהוא ליברל.שמאלני,הומאניסטי.וודאי לא יתנגד.בשם ההומניות,כבוד האדם וחירותו.לתת חנינה חלקית,לאסיר עולם,שכלוא בתנאים מזעזעים,כמו יגאל עמיר.אבל עדר של צבועים ממשיך לשקר לכולנו.הגיע הזמן ששרת משפטים מהימין,תיתן חנינה כלשהיא,או לקצוב את העונש,לאדם הטועה שבא מהמשפחה של הבית היהודי.די להתעללות השמאלנית!!
כתוב תגובה ל- ליברל והומאני
14
הכותב מטעם לוין מאמין לה?
  אורח   10/05/15 10:41
אני לא, נראה לך הטוען לוין כי איילת שקד תראה משם את מה שלא רואים מכאן? ששקד תלך בניגוד לדעת הגורו פרידמן? התנהגותה של שקד כמי שרוצה להיות יותר אדוקה מהאפיפיור, ומכאן גם ההקצנה, להכפיף מערכת המשפט בידי עסקני מפלגות בעלי עניין? אז מי יותר חשובים נביאים או שופטים?
כתוב תגובה ל- אורח
15
יחי להחלפה של כל הזבל לחיים
  הרודס תאורה   10/05/15 11:19
כתוב תגובה ל- הרודס תאורה
16
מר לוין, תקרא את התגובות מעלי
  אלטע קאקער   10/05/15 11:29
הפער בין הטיעונים המקצועיים שלך ובין הטענות שהעלו הטוקבקיסטים הקודמים (במיוחד אהרון שחר) זהו לב ליבה של המחלוקת. כפי שאבחנת נכון תופשים את שקד כמי שתרצה לשנות את המערכת המשפטית כך שלא תהיה כפופה עוד ל״עריצות של התרבות המערבית״. באופן אישי, אני מוכן לשער שהתפישות של שקד קרובות יותר (שלא לומר זהות) לאלו של התגובות. למרות שמסופקני אם הן מנוסחות באופן כל כך מנומק וממוקד כמו טיעוניו של אהרון שחר (מגיע לו קרדיט על ניסוח מוצלח). ההתממות כאילו שקד בסך הכל רוצה להביא איזון למערכת מאד לא מתאימה לך (אבל לאתר וללקוחותיו קצת יותר).
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
17
מי שמוכרת יופי מדומה במגזינים
  עין אחת   10/05/15 11:57
לצערי מי שמוכרת יופי מדומה במגזינים
ומנסה "להרשים" באמצעות יופי של פוטושופ
לא ראויה להיות בתפקיד חשוב כשרת משפטים
אחרי זה- היא יכולה לפעול באותה צורה כשרת משפטים .
כתוב תגובה ל- עין אחת
18
אנחנו הטיפשים
  עין אחת   10/05/15 12:04
אנחנו הטיפשים שמאמינים למכבסת המילים של איילת שקד
שבצורה פרובוקטיבית תוך שימוש בפוטושופ ובפלפול סתמי של מילים , רוצה להיות שרת המשפטים .
כתוב תגובה ל- עין אחת
19
עוד צעד לבידוד ישראל בעולם
  אליהו העורב   10/05/15 12:17
מערכת המשפט אכן צריכה איזון ונקיון אורוות, אבל המערכת המושחתת והחזקה ביותר היא הממשלה. אין שום דבר שבולם אותה למעט מריבות הקואליציה. בטח לא הפרלמנט הישראלי הרופס שנחלש עוד יותר עקב וועדת שרים לענייני חקיקה.

הסכנה הגדולה של שקד , ושל הכותב עצמו הוא לא שלטון החוק אלא דמוקרטיה ליברלית (דמוקרטיה שבה לא הכרעת הרוב חשובה אלא יש זכויות יסוד בלתי ניתנות לערעור של המיעוטים). עם דריסה מתמשכת של זכויות למיעוטים מחלישים את הדמוקרטיה וצועדים עוד לקראת מדינת אפרטייד. מילא יפי נפש כמוני מוטרדים , אבל כנראה שגם באירופה ובארה"ב נמאס. הימין שרוצה לחזק את ישראל יורה לעצמו ברגל. מי שלא אוהב את בג"ץ יקבל את האג וBDS.
כתוב תגובה ל- אליהו העורב
20
שרת משפטים מעולה - מול ציפורע
  רמי מ.   10/05/15 12:21
שהתפרעה וכל עתונות השמאל הבכיינית והרכלנית....ש ת ק ה !!! איילת שקד תהיה שרת משפטים מעולה. תקוותנו כי היא תוביעל את המערכת ברוח הימין, ולא תבוסתנות השמאל שניגף בבחירות. כל ההמולה שהשמאל עושה - היא המדגישה את החובה לדלל את המדיה השמאלנית ולהחזירה לידי העם. כשציפורע היתה שרת המשפטים ופעלה למינוי שופטים פוסט ציונים - שתקתם, כאשר פעלה נגד הימין לאור היום - שתקתם, עכשיו תקבלו את ההיפך מציפורע, קבלו את שרת המשפטים שתאפס לכם את השכל, עד שתצרחו עד לב שמיים. זאת שרת משפטים לרוחינו - אנשי הימין,
כתוב תגובה ל- רמי מ.
21
מסכים בהחלט . להעביר ל"הארץ"
  יוסף מגבעתיים   10/05/15 13:06
טוב שנכתב מאמר כזה. כי התגובות של המתנגדים אינן שקולות.
שני פרופסורים ידועים למשפטים - פרופ' דניאל פרידמן ופרופ' שמעון שטרית אמרו זאת.
יש להעביר את המאמר לידיעת "הארץ" ו"דה מרקר" שעשו לה מי שברך לא נאה ולא ראוי כבר עם בחירתה, בלי לתת לה הזדמנות להצליח.
כתוב תגובה ל- יוסף מגבעתיים
22
חוזרים לחוקי התורה!
  אלו   10/05/15 15:09
לא הבינו כבר שהמערכת השופטת והמחוקקת הן רק חיקוי זול לאמת התורנית המדהימה שכבר קיבלנו בקבלת התורה!
כתוב תגובה ל- אלו
23
בקשה קטנה ליואב יצחק
  עין אחת   10/05/15 18:04
יואב יצחק היקר!
עורך אתר חדשות ותחקירים שמחשיב את עצמו .
אנא שים תמונה אמיתית של איילת שקד במלוא קומתה ופניה.
בלי ריטושי פוטושופ.
חשוב שהציבור יראה מי מסתתרת מהאדיאלזציה של עצמה
כתוב תגובה ל- עין אחת
כמה נמוך אפשר לרדת?
  פלטיאל   11/05/15 00:05
כתוב תגובה ל- פלטיאל
24
בתקוה שתצליח לנקות את האורוות
  אוקלהומה   10/05/15 18:27
זאת הסיבה שהשמאלנים השולטים במערכת החוק/משפט/אכיפה חוששים.
כתוב תגובה ל- אוקלהומה
25
שקד ובנט סוסים טרויאנים
  חתחתן   10/05/15 18:53
אין להם שום כוונה לייצג את הרעיון הדתי-לאומי אלא רק להחליש את הליכוד ואת המחנה הלאומי כדי להחזיר את המדינה לשלטון השמאל. שניהם מתחזים ועובדים בעיניים על הדתיים-הלאומיים.
כתוב תגובה ל- חתחתן
26
היא תצליח בתנאי
  אדם הגון   11/05/15 10:30
איילת תצליח ותשלים את הפעילות של פרידמן בתנאי שהפחדן (ראש ממשלת מדינת היהודים) לא יפריע בכלל
כתוב תגובה ל- אדם הגון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il