|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הדבר המפחיד באמת
מאת: איתמר לוין  |  15/05/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הדבר המפחיד עוד יותר
  אהרון שחר   15/05/15 10:50
שאף גולם בתקופתנו לא מסוגל להעלות על דעתו שזו מדינת אליטות. שהמערכת רקובה מבסיסה, שזו השיטה, הנורמה, התרבות. שתרבות השלטון נמצאת במצב של ריקבון מתקדם והיא מורקבת מן המאפיינים הבאים: סטטוס קוו שיטתי של מחדלים, שערוריות, כשלים, חלמאויות. מנהל לא תקין, חוסר רגישות לכספי ציבור, ניהול כושל, פגמים בטוהר מידות, רעות חולות, נורמות פסולות. נפוטיזם, ג'וביזם, אגואיזם, חזיריזם, פרוטקציוניזם. זלזול, בזבוז, נהנתנות, הוללות, הפקרות, אטימות, הבריס, סיאוב, שחיתות. חוץ מזה הכל מושלם. מה שבאמת מפחיד שאף גולם בתקופתנו לא יודע מהי תרבות השלטון, לא מבין בכלל מה זה תרבות שלטון, לא יודע שהוא לא יודע, לא רוצה לדעת, ומתעקש בקנאות ובדבקות הראויה להערצה להמשיך לא לדעת. אין נביא בדורו, אין עם מי לדבר. אף גולם לא מוכן להעלות על דעתו שיש תחום שאין, תחום תרבות השלטון הוא חור שחור אחד ענק. כולם ממהרים לרוץ קדימה בלי לדעת לאן. לו היו מרדימים ומעירים אותי בעוד כמה מאות שנים היה עם מי לדבר, היום רק עם הביצים והאבנים. אין ברירה, נצטרך להמתין בסבלנות כמה מאות שנים עד שהאנושות תהיה בשלה להבין את המושג תרבות השלטון.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
בן גוריון המציא "הגואליציה"
  לאהרון שחר   15/05/15 11:06

הקואליציה הראשונה הוקמה ב-1951 , בן גוריון לא רצה, בשום פנים ואופן, להקים ממשלה עם חרות/ ציונים כלליים/ מפ"מ, ואז המציא את "הברית ההיסטורית" עם המפלגות הדתיות "ברית היסטורית" החוזרת על עצמה בכל ממשלה שהורכבה בישראל מאז 1951, אחרי מאמצים הצליח בן גוריון להרכיב ממשלה בת 65 מנדטים (מפא"י 45, דתיים 15 ,ערבים 5) המחיר היה כבד מאוד, ואנו משלמים אותו עם כל ממשלה חדשה, ולא רק במיליארדים שקל גם במתן פטור חרדים מצה"ל ומכל שרות למדינה, שליטת הרבנות על חיי אישות של כולנו, בהפעלת חוקי כשרות ו"שרותי דת" גם על לרוב האוכלוסייה שלא מעוניינת בהן,זאת הייתה "המצאת בן גוריון" ומורשתו, יצירת ציבור ענק של אוכלי חינם וסחטנים, ואנו אוכלים אותה ! במשטר דמוקרטי אמתי אפילו רוב של קול אחד קובע מי ירכיב ממשלה, ככה זה היה חייב להיות גם אצלנו, אילולא "המצאת בן גוריון" כנ"ל ! "גואליציה מושחתת זו"
היא האימה והאבא של השחיתות האיומה ממלווה אותנו מאז, בגללו.
כתוב תגובה ל- לאהרון שחר
כל מלה - בסלע
  רועה העצים   15/05/15 11:14
כל מלה - בסלע ובנוסף לא צריך לחכות מאות שנים, תקרא את מלחמות היהודים ברומאים מאת יוסיפוס פלביוס (לא מזמן יצא מחדש, נפלא) הכל כבר היה כאן והכל כבר קרה כאן לפחות ארבע פעמים וזה יקרה שוב מאותן סיבות, דרך אגב, גם על פלביוס, יהודים לא יצאו לגלות, יהודים "עפו" מכאן בגלל ריבוי המטורפים.
כתוב תגובה ל- רועה העצים
אוי למתלונן
  עידןסובול   15/05/15 11:27
אוי למתלונן נגד מי מן הבכירים/בכירות במערכת המשפט ואכיפת החוק, שֶׁאֶת הצחנה הרעילה הנודפת מִמנה יכול לנטרל ולטהר רק החוק החמישי של חמורבי:

2all.co.il
כתוב תגובה ל- עידןסובול
יש לי הרבה כבוד לחמורבי
  אהרון שחר   15/05/15 14:28
ולכל רבי אחר, אבל עם כל הכבוד לו, החוק החמישי שלו לא מספיק. כדי לטהר את צחנת האליטות יש להשתמש בחוק אחר, חוק הטבע מספר 2: חוק העדר. במילים אחרות: להעלות את נושא תרבות השלטון לתודעה ולדיון הציבורי.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
גם וגם
  עידןסובול   15/05/15 15:38
מי שמכיר את המערכת הזאת לאורכה, לרוחבה ולעומקה -- יודע שלא די בחוק החמישי של חמורבי לטיהור המערכת, ורק תלישת כל כיסויי התחת שהיא תפרה לעצמה במשך שָׁנִים-עַל-שָׁנִים יש בכוחה להשלים את המשימה הכמעט בלתי-אפשרית הזאת.
כתוב תגובה ל- עידןסובול
לך לעזה=עםתרבות השלטון הסמולית
  ע_הראל   17/05/15 03:14
שקרניהו, ביביהו, מחדליהו? זו תרבות השלטון הסמולית שלך? להתנפל על המנהיג הנבחר ולהכשיל אותו בכל מחיר? למה, כי אתה מעדיף מהפכה קומוניסטית על דמוקרטיה? כי אתה רוצה שלטון יחיד שלך (או של פושע נוסח סטאלין שירצח מיליונים מבני עמו)? זו תרבות השלטון שלך כלב סמולני שוטה? לך לעזה טמבל.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
2
מה שמפליא הוא שאתה מתפלא
  רועה העצים   15/05/15 10:53
מר לוין!
הפליאה/הזדעזעות/שומו שמים/לא יעלה על הדעת,עסקינן בשכבה שלמה הכוללת רבים שעוסקת בשחיתות לרבות מערכות שלטוניות המאמצות התנהגות והתנהלות עברינית.
אתה מתפלא על רות דוד,לכאורה?
בפעם הבאה שתתפלא, כשזה ידובר בשופטים אני אזכיר לך שכבר כתבתי לך במפורש בענין זה.
צריך להודות, מר לוין, כי יש מערכות שגם אתם, וכמוכם הטובים שבח"כים, פוחדים מהם וכנראה שאתם יודעים למה. אולי תקרא את ספרו המצוין של פרופ' ד' פרידמן "הארנק והחרב" ותחכים.
כתוב תגובה ל- רועה העצים
צודק!
  שיר   15/05/15 11:50
כתוב תגובה ל- שיר
3
הדבר אמיתי ומפחיד
  ייחודי   15/05/15 11:03
לא רק חוקרים בלהב אפשר לשחד . למעשה אפשר לשחד כמעט כל אחד בארץ . השאלה רק מה המחיר ( שלא תמיד ידוע ) ואם כדאי להשקיע את הסכום הזה . מעניין ששי ברס היה מוכן לשלם סכום גבוה לסגירת תיק . מסקנה (שלי) - כנראה שיש משהו ששווה לו להסתיר . מציע לכולם לפקוח עיניים או לסובב את הראש לכוון המתאים .
כתוב תגובה ל- ייחודי
4
מה שמזעזע באמת
  בלונד   15/05/15 11:12
מה שמזעזע באמת זה שכשבעלי דין זועקים לשמיים שנגרם להם עיוות דין על ידי שופטים,כששופטים נותנים החלטות אכזריות,לאיש לא אכפת.אם המערכת השיפוטית היא כל יכולה,למה ששאר המערכות השלטוניות לא ירצו להנות מן ההפקר?
כתוב תגובה ל- בלונד
5
רגע-הלו -את מי העמידו בראש 433
  את ארביב   15/05/15 11:36
מי ידע - מי חלם - מי חשב - אכן - כנראה שלא חשבו כלום שמדינת ישראל מדינת היהודים אחרי פחות מ-70 שנה תיהפך לטמני-הול.

מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- את ארביב
6
כעיתונאי הממעיט במעשי רות דוד
  אתה מפחיד   15/05/15 11:38
כתוב תגובה ל- אתה מפחיד
7
בתי המשפט
  רוני גיל   15/05/15 11:50
כעת ברור לי מה שלא האמנתי כי בבתי המשפט עם קצת קשרים וקצת שחיתות יכולים להפוך את פסקי הדין ואת הגישה בדיון המשפטי
ממש מפחיד ומחליא
ואז לא פלא שרשע וטוב לו , צדיק ורע לו
זה כנראה לא רק בתל אביב
לכו בדקו פסקי דין למשל בנצרת
כתוב תגובה ל- רוני גיל
8
פישר רק נתפס האחרים לא
  אהבל   15/05/15 12:00
כתוב תגובה ל- אהבל
9
כך זה נראה:פעם אחת הגיעו
  אזרחית שאיכפת לה   15/05/15 12:15
2 בעלי דין לשופט שיפסוק בדינם.שמע השופט טענותיו של האחד ואמר לו:צודק.שמע טענותיו של השני ואמר לו:צודק;מזכירו של השופט שמע כל זאת ובה אל השופט בתמיהה-איך יכול להיות ששניהם צודקים??אמר לו השופט:גם אתה צודק.... ההקשר הוא שגם אתה וגם המגיבים-כולם צודקים אבל גם השופטים-שלרוב נגועים בעצמם בשחיתות-אחרת אי אפשר להסביר את העוול הנגרם לרבים בבתי המשפט-גם השופטים לא לוקחים אחריות...וזו התוצאה! לעיתים קרובות קורה שהשופטים והשוטרים מבינים שעקב עבודתם הם עצמם חסינים לכל ומותר להם לעבור על החוק אותו הם צריכים לאכוף בעצמם על הציבור והציבור הוא הנושא בתוצאות העגומות של מעשיהם.אספר כאן סיפור קטן להמחשה:אמי נקלעה לתאונת דרכים.באטו שלה פגע רכבו של שוטר.הנהגת היתה אשתו.כאשר זה הגיע לבית המשפט,זיכו את אמא שלי בדין.לאחר הזיכוי אמי הבחינה בשוטר מסתודד עם השופט...התקיים דיון נוסף ואז לפתע התהפכו היוצרות,זיכו את השוטר וחייבו את אמא שלי שהיא,בעצם,היתה הנפגעת...בשורה התחתונה-אין דבר בעולם שאינו נמדד במבחן התוצאה,זה גלגל-דבר הגורר דבר-השוחד ניתן לשופטים בכדי שיזכו את העבריינים ובדיוק כך השחיתות והעבריינות מתגברת.בלשון המעטה-אין שופטים/שוטרים בישראל.כל דאלים גבר ובעל המאה הוא בעל הדעה ואיש את רעהו חיים בלעו....
כתוב תגובה ל- אזרחית שאיכפת לה
10
יש מצב להפלת עסקים מיתחרים
  זינגלה   15/05/15 12:44
צריך חקירה על ידיי עורכי דין פלילים ושופטים בדימוס שיבדקו האם 433 המובחרת fbi שקם לא קיבלה מצופים על מנת לחקור עסקים מיתחרים תמורת אתנן.ולהפיל אותם. לא מחש ולא הפרקליטות ובטח לא433 יכולים לחקור חשדות אלו כי אז תהיה בדיחה. שוטר תנועה שיעצור שוטר שיכור נוהג יוותר לו כי זה בברנזה.
כתוב תגובה ל- זינגלה
11
שחיתות בין השופטים (סקר)
  שמיים   15/05/15 15:19
בסקר אישי שלי (לא מדעי/אקדמי) נישאלו באקראי כ50 איש אם הם מאמינים ששופטים בישראל מושחתים ולוקחים שוחד
41 מהם השיבו ב כן
האם הם טועים???
כתוב תגובה ל- שמיים
12
רשע מה הוא אומר........
  אכ   15/05/15 17:00
איתמר לוין שכח שהוא עתונאי ומרשה לעצמו לבקר בדיעבד, ממה עשית כעתונאי לגלות שחיתות? לבוא היום אחרי שהכל נחשף לצעוק מה העבודה הזו לכם ולא לו! זה רק מסביר שהעתונות נרדמה או שבחלקה שותפה הרי פישר התחיל עם השחיתות כעתונאי שדרש שוחד בכדי להסתיר תחקירים היו מי תבעו את פישר על עבודתו בעיתון מעריב אבל הקולגות שלו שתקן !!! הבנת איתמר להתנפל בדיעבד כל הזמן על המשטרה זה כמו כלב שנובח מחצר מגודרת.
כתוב תגובה ל- אכ
13
הלוואי ויהיו הרבה כמו חסן
  רות 111   15/05/15 17:16
עצוב שלאחר שאתה רואה את הכל יוצאת כתבה כזו !!!הלוואי ויהיו הרבה כמו חסן הוא זה שנלחם בשחיטות היכן היו כולם כל הזמן עד הגעתו של חסן שניסו לתפור לו תיק ?מעניין !!!
כתוב תגובה ל- רות 111
14
ברומניה משלמים ישירות בארץ....
  חמור גרם   16/05/15 14:19
דרך מאכרים זה כל ההבדל. ראה מקרה הולילנד ראה מקרה פישר מלכה דויד איש עסקים ניסה להבין כמה עולה לו לשלם עבור פרויקט ברומניה איש הקשר ויזם מקומי אמר לו אל תדאג כולם כאן על שכר חודשי כלול בעלות הסופית בישראל לעומת זאת זה אותו דבר רק במעטפות דרך מאכרים
כתוב תגובה ל- חמור גרם
המאכערים הם עו"ד שמעבירים...
  גחלילית   17/05/15 21:37
אם למישהו יש ספק שיש שוחד לשופטים בישראל, צריך לשמוע את הסיפור הזה כאן facebook.com/.
 שוד ההוסטל
כתוב תגובה ל- גחלילית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il