|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזכה שמו של הרוצח - לעמדת מפתח
מאת: איתן קלינסקי  |  21/05/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לתת תפקיד ממלכתי למסית פלבר
  חרפה לישראל   21/05/15 10:18
חרפה, שחסיד של יגאל עמיר הוא היום אמור לנהל את משרד התקשורת .

מי שניהל את התיקשורת המזכה את הימין מאוירת הרצח, ומטילה את כל האחריות לרצח לאקדחני הממסד הביטחוני של ישראל , לראות אותו כיום מנהל את משרד התיקשורת זו חרפה לכולנו.
כתוב תגובה ל- חרפה לישראל
ראש הממשלה מנאום האוטובוסים,
  לא הבנתי.   21/05/15 12:01
נותן משרה ממלכתית לזה שרצח את ראש הממשלה שציווה לשבור גולגלות באלות. איפה החרפה במינוי כזה?
כתוב תגובה ל- לא הבנתי.
נאלח מתמנה למנהל משרד התקשורת.
  ביבי נשאר ביבי   21/05/15 19:00
הואלה , אתה לא צודק .

יצחק רבין לא היה ראש ממשלה לרוחי . הוא נתן את הפקודה הארורה לשבור לילדים ולנערים המפגינים את הידיים . אך הוא נרצח על ידי רוצח נאלח . וכאן דרכינו נפרדות .

בעיתון נקודה נמצא משפטן שמצא את הרוצח הנאלח . הרוצח הנאלח הוא הממסד הפוליטי של ישראל , ואת ההסבר הזה הוא נתן במשנה מסודרת על פני מאמר של ארבעה עמודים. ואת התנא הזה שכתב את משנתו בעיתון נקודה ממנה ביבי היום לתפקיד ממלכתי מאד משמעותי .
כתוב תגובה ל- ביבי נשאר ביבי
שאני תומך ברצח המתועב.
  חס ושלום,   21/05/15 22:04
הכרתי את ההוראה של רבין כדי להבהיר, שאין חדש תחת השמש ונתניהו לא המציא כלום. גם לא את הדה הומניזציה שישראל עושה לערבים. גם רבין לא המציא את זה. זו הציונות, חביבי, וזה טיבה וטבעה.
כתוב תגובה ל- חס ושלום,
היחידי שהרוויח מרצח רבין
  ב.ל   21/05/15 22:54
שימון פרס שכל עוד רבין היה בחיים הוא שימון היה נשאר לעולם מספר 2 וזה לא הספיק לחתרן הבלתי נלאה
כתוב תגובה ל- ב.ל
סרק סרק=הממסד מביים רצח פוליטי
  ע_הראל   22/05/15 06:48
זהו ההסבר הכי אינטליגנטי שאפשר לייחס לאמירה המהדהדת סרק סרק; הממסד אולי לא לחץ על ההדק, אך הוא עסק בבימוי רצח פוליטי של ראש ממשלה (ע"י הימין כביכול המתלהם), אלא שהשחקן הראשי (יגאל עמיר) שהיה אמור להשתמש בכדורי סרק במסגרת ההצגה - החליף (כנראה על דעת עצמו) את כדורי הסרק בתחמושת חיה אמיתית!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
2
נתן גיבוי של עורך עיתון נקודה
  אלי אליצור   21/05/15 10:36
אלי אליצור הוא האחראי לפירסום התועבה בעיתון נקודה .

כשמר אליצור ראה את האווירה הקשה נגד הימין שעמד מאחורי התרת דמו של יצחק רבין ברחובות תקופה ארוכה היה חשוב לו להפנות את האש לכתובת אחרת . וכאן נמצא ה״גאון״ בדמות סטודנט למשפטים , שהחליט שיש לו ראיות המצדיקות כתיבת מאמר, לפיו על ההדק לחצו ראשי מערכת הביטחון, על ההדק לחצה מערכת הביטחון ונעזרה בלחיצה על ההדק מצד הממסד הפוליטי,

את דברי הנאצה נגד הממסד אסף לחיקו העורך של העיתון . אליצור, הכתם רובך עליך, כמי שערך את העיתון . הכתם רובץ על ראש ממשלת ישראל שלטירוף השה נמצא תפקיד בכיר בממשלת ישראל .
כתוב תגובה ל- אלי אליצור
עיתון נקודה לרוחו של ביבי
  נקודתיים .   21/05/15 17:23
מאחורי ההתלהמות של עיתון נקודה עמד העורך האחראי אלי אליצור. אליצור קרא היטב את התמונה . הימין והמתנחלים נראים כנושאים באחריות ליצירת אווירה קשה נגד רבין. כדי להרחיק את הלחץ מהמתנחלים הוא היה זקוק למאמר, שהתפרש על פני ארבעה עמודים כשהכתובת לכל הפשע - זה הממסד הפוליטי וזרועות הביטחון, רק הם אלו שעמדו מאחורי יצירת האווירה נגד רבין , והם שלחצו על ההדק שקטל את חיי ראש הממשלה שלנו, יצחק רבין. וליד מאמר התועבה צירף אליצור טור שלו בחתימתו . היום נושא כתב התועבה הוא מינוי אישי של בנימין נתניהו . הוא מינוי לתפקיד של מנהל משרק התקשורת, כשהשר הוא בנימין נתניהו עצמו.

את עיתון נקודה מחליפים היום שני עיתונים ״מקור ראשון״ ו״ישראל היום״ . שניהם עושים רק טוב לנתניהו .
כתוב תגובה ל- נקודתיים .
3
קשקוש גמור, כבר דליה רבין
  מגיב ותיק   21/05/15 11:03
נתנה זיכוי ליגאל אמיר בדבריה אלה :

"יש המון סימני שאלה שמציקות לי כל יום סביב מה שקרה, למה אמרו לאימא שזה תרגולת, זה מעורר אצלי מחשבות ותהיות... בכל פעם אני מגיעה למסקנה שאין סיכוי שאגיע לאמת...איני שוללת את האפשרות לפתיחת תיק הרצח מחדש... יש לי מהלילה ההוא דברים לא ברורים דברים מוזרים"

דברים ברוח דומה אמר השופט שמגר (שעמד בראש הוועדה לחקירת הרצח) מספר שנים לאחר כי ישנם הרבה סימני שאלה בלתי פתורים.

יותר מזה, אפילו כרמי גילון העלה שאלות לגבי ההתרחשויות באותו ערב.

לכן ההתנפלות המטומטמת של האיתן על מינוי כל שהוא מהימין רק מחזק את טיב המינוי - אם איתן נגד אז יש משהו טוב באיש.

בטח יותר מאותה חבורת מחבלים מהרשימה המשותפת בהם בחר האיתן.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
בן כספית,שאיננו חשוד כאיש
  בני בנקר   22/05/15 13:41
ימין, העלה בערוץ 2 תחקיר בו הציג לכרמי גילון חולצה שלבש רבין ז"ל בעת ההתנקשות ובחולצה חור של חדירת כדור בחזה. גילון ניסה למרוח כאילו אולי מדובר בחור יציאה,אבל כספית אמר שמומחים קבעו בוודאות שזה חור כניסה של כדור. גילון גמגם שאין לו הסבר. מספיק בממצא הזה ,שלא ניתן לו כל הסבר, כדי להציג את תאוריית הרצח ע"י יגאל עמיר כפברוק. יש הטוענים שההגנה מכל חקירה, שהפרקליטות נותנת לתת-ניצב ברכה, למרות העדויות הרבות המחשידות אותו בעברות פליליות, נובעת מהמידע שהוא מחזיק עקב היותו חוקר בכיר בפרשת רצח רבין,מידע שיחולל סערה ענקית במדינה. גם ד"ר היס הפתולוג שניתח את רבין זכה להגנה בפרשיות שונות.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
שפטל מחכה ליוזמה של בני בנקר
  איצי   23/05/15 09:41
בני בנקר , איך לא גייסת את עורך הדין שפטל להציל את יגאל עמיר ולהושיב על ספסל הנאשמים את הממסד הפוליטי ואת זרועות הביטחון . כנראה אין לך את המיליונים , ששימנו את שפטל כדי להגן על הקצב דמניוק. בני בנקר , גלה מידה של פטריוטיזם . במקום לדבר מה אמר כספית העיתונאי או מה אמר איש ביטחון בדימוס, גייס את שפטל למשימת חייו כדי להציל את הילד של הגננת גאולה , ילד חף מפשע . בחרו להם תימני קטן כדי שינמק בכלא. שפטל עם השנאה לכל מה שסימל רבין , לכל מה שמייצגת תנועתו הוא מתאים בהחלט לתפקיד .

לא אתפלא אם המאמר מעיתון נקודה יפורסם מחר גם בעיתון ״ ישראל היום ״  
כתוב תגובה ל- איצי
דמגוג קטן. שום התייחסות
  בני בנקר   23/05/15 13:49
לעובדות שתוארו בתגובה שלי. אופייני לשמאל הפוסט ציוני,אף פעם לא יפריעו להם העובדות, שפעם אחר פעם טופחות בפניהם. כמו חומסקי "הליברל",שמעולם לא חזר בו מתמיכתו ברצחני החמהרוג', שטבחו מיליונים מבני עמם,כך ממשיכים האידיוטים השימושיים תומכי אויבנו בעצימת עיניים מהמתחולל בעולם. מי דיבר על שפטל אידיוט,תתייחס לעובדות.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
4
יד על הלב (זה באזור החזה)
  סניל   21/05/15 13:47
האם לאור הגילויים במשטרה, בשב"כ, בפרקליטות של החודש האחרון אתה מוכן לשים את ידך באש שיגאל עמיר הוא הרוצח?
אני בכלל לא
כתוב תגובה ל- סניל
5
כתבת היטב
  אורי פ   21/05/15 15:22
גם ברנס ז"ל הורשע בבית משפט ישראלי. לא לקחת ציאניד על הרשעות בבית משפט ישראלי. נזכרתי גם החברה ממ עץ הורשעו על לא עוול בכפם. זה לא אומר כלום לגבי יגאל עמיר רק לגבי בתי המשפט והיכולת של המערכת תפור תיקים
כתוב תגובה ל- אורי פ
אורי פ. מחכה ליורם שפטל
  מחכה ליורם   21/05/15 18:39
אורי פ. , המטורף שהוא גם עורך דין וגם שמו בישראל יורם שפטל יסכים להצטרף אליך כדי לקבוע שתפרו תיק לבן של הגננת גאולה עמיר , ושבנה יגאל נמק בכלא כבר הרבה שנים כי תפרו לו תיק . אגב יש גאן עוד כמה מגיבים שיצטרפו אליך . אז קדימה , יאללה , קומו לעבודה להגן על הכבשה התמימה יגאל עמיר ששרה מזמורי תהילים בכיכר מלכי ישראל ומשלושה מזמורי סרק נורה ראש הממשלה
כתוב תגובה ל- מחכה ליורם
6
אחראי להסתה הנפשעת
  עיתון נקודה   21/05/15 15:36
עיתון נקודה נשא באותה תקופה באחריות רבה על ההסתה נגד יצחק רבין. כיום החליט ביבי נתניהו להוציא לאוויר של ארץ ישראל את ביב השופכיו, שהאשים את מערכת הביטחון בלחיצה על הדק האקדח שקטל אצ חייו של רבין, ולמנות את ביב השופכין הזה למנהל משרד התקשורת בישראל.
כתוב תגובה ל- עיתון נקודה
צודק, על החתום אדון שמפניה
  מגיב ותיק   21/05/15 16:10
מי שמונה ע"י השב"כ לעורר מהומות במסווה ימני להזמין תקשורת, להפיץ תמונה של רבין במדי האס אס ואף קבל על מינויו אישור מהיועצת המשפטית לממשלה אז.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
המגיב הותיק צודק
  שמפניה   21/05/15 16:29
שמפניה עמד על המרפסת ונאם. אתה צודק. שמפניה כתב ב"נקודה" את מאמר ההסתה נגד שירותי הביטחון לאחר המעשה ואת כל המאמרים על רבין לפני הרצח. שמפניה הכריח רבנים להשמיע דברי התרת דמו של רבין. שמפניה אירגן את כל תנועת המחאה שהשמיע קולות של התרת דם. בכל שמפניה. ושוב שמפניה הכתיב את הטקסטים לכל הנואמים על המרפסת- נאומי התרת דם.
כתוב תגובה ל- שמפניה
שמפניה נאם בכיכר ציון
  שמפניה הצודק   21/05/15 17:35
כמעט מניין של נואמים עמדו על המרפסת בכיכר ציון. כל אחד מהם היה שמפניה ששלהב בהיסטריה את הרבבות שהתקבצו בכיכר . גם בראש התהלוכה ברעננה הלך שמפניה ורק שמפניה ורק שמפניה , ושיתקע לכם עצם בגרון, חוץ משמפניה שהסית , כולם השמיעו פרקי תהילים ופרקי חזנות . 
כתוב תגובה ל- שמפניה הצודק
זכותו להציג גרסה=מה זה סרק סרק
  ע_הראל   21/05/15 17:36
אפילו דליה רבין אמרה, קשה לי לישון בלילה כל עוד אף אחד לא יודע להסביר לי מה זה סרק סרק! §¤§¤§ אז במחילה מנביא הסמול קלינסקי, לכל עם ישראל מקיר לקיר פשוט קשה לישון כל עוד אין הסבר מה זה סרק סרק; לכן אפילו אני נוטה היום להאמין (חלקית) לגירסה של פרבר (ואולי גם אדיר זיק ז"ל), כאילו השב"כ תיכנן לביים רצח כביכול של ראש ממשלה (לכתחילה עם כדורי סרק) כדי להטיל רפש על הימין בכלל (ועל הימין היותר קיצוני בפרט), אלא שיגאל עמיר שהיה צ"ל השחקן הראשי (ולתרגל "על יבש") - עשה מעשה, והחליף לעצמו את כדורי הסרק בתחמושת אמיתית.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
הבדל קטן בין דליה רבין והמנהל
  ל- ע. הראל   21/05/15 18:07
יש הבדל קטן בין דליה רבין ובין מי שעומד להיות מנהל משרד התקשורת . הוא פסק(!) מעל דפי עיתון נקודה ששירותי הביטחון לחצו על ההדק .

אף אחד אסור לו לישון בשקט , היכולה להתרחש עצרת כזו בכיכר ציון והמרפסת הנואמים מתירים את דמו של ״הבוגד״ ול״בוגד״ הזה יש שם , והשם הוא יצחק רבין . רק אל תספר לי שעל הבמה עמדו שמפניות .
כתוב תגובה ל- ל- ע. הראל
מרי אזרחי זה לא הסתה
  ב.ל   21/05/15 23:04
כל הטענות כאילו הייתה הסתה שבשלה נרצח רבין היא שקר ועזות מצח סמולני קלאסי היה מרי אזרחי מרד של אזרחי המדינה נגד הסכמי אוסלו הארורים שנקנו בשוחד מיציבושי ובהונאה ציבורית אוטובוסים של מפגינים נעצרו ללא חוק השב"כ התסיס ופעל בשרות המפלגה ונגד הציבור שהיה רובו ככולו נגד ההסכם הארור וברגע שניתנה לציבור האפשרות להצביע העיפו את פרס לכל הרוחות
כתוב תגובה ל- ב.ל
7
רוצחים את השלום
  שяئضصث قفغعه   21/05/15 15:54
לנן יש את דעאש שרוצח את השלום, לכם יש את הימין הקיצוני שהשתלט על צרכזי השלטון. המפגש ביו הימין הדתי הקיצוני שלנו בדמות החמאס ובין הימין הקיצוני שלכם זה מפגש קטלני
כתוב תגובה ל- שяئضصث قفغعه
לכם ולנו
  לכם ולנו   21/05/15 17:48
לכם יש קנאים דתיים שעושים דה לגיטימיות לכל מה שמזוהה כיהודי, לנו יש קנאים דתיים שעושים דה לגיטימציה לכל מה שמזוהה כערבי .

אצלכם ואצלנו הקיצוניות מתנחלת חזק במוקדי השלטון , וזה האסון של שני העמים .

לנו יש שר חינוך שרואה בפלשתינים רסיס בישבן, שצריך לסבול אותו, לכם יש שר חינוך שאינו מוחק משפטים המעוותיםאת מה שקרה לנו בשואה.
כתוב תגובה ל- לכם ולנו
"רוצחי השלום לנו ולכם"....
  י.ש   21/05/15 22:18
בכל מאמר המתפרסם בבלוג של השותף לרצח הגדול ביותר בתולדות המין האנושי,מגיחים מרעילי הבארות המוסלמים ובעקבותיהם צצים "רודפי הצדק היהודים" המשווים בין דע"ש לימין היהודי...... "יקירים",לו הימין היהודי דע"ש,הייתם נפרדים מראשיכם... באשר למסית הנבזי "שכיסח" את יוסף פריצקי,שוב מוכיח הוא,שאין גבול לרשעות,לאווילות ולצביעות...
כתוב תגובה ל- י.ש
י. ש הוא הדע"ש שלנו
  אדם..   27/05/15 16:02
אצל י.ש בשלב זה , זה דע"ש מילולי אבל הוא בדרך הנכונה להתחרות עם הקיצוניות המתועבת של האסלם , עם הרשע של סטאלין.
כתוב תגובה ל- אדם..
8
הוא הנציג הנאלח של הימין
  עוה"ד של דמניאוק   21/05/15 16:13
עורך הדים של הרוצח האוקראיני עוד ייחד עם מנהל משרד התקשורת החדש ויחד עם כמה מגיבים ימניים למאמרים של איתן יבקשו להוציא את יגאל עמיר מהכלא ולהכניס לתוכו את כל שירותי הביטחון.
כתוב תגובה ל- עוה"ד של דמניאוק
9
חסידי יגאל עמיר התאחדו
  אחדות   21/05/15 16:36
מה שמבהיל אותי האחדות של מחנה יגאל עמיר. המערכון של החמישיה הקמארית כנראה לא טובה. לא אתפלא אם במערכת המשפט יימצאו לו הרבה תנאים דמסייעים
כתוב תגובה ל- אחדות
10
אין לי מילה טובה על רבין
  ישראל בן בסט   21/05/15 16:51
אבל רבין נרצח . היתה בארץ אווירת התרת דם. היו בארץ הפגנות של דברי נאצה נגד יצחק רבין. המרפסת בככר ציון נושאת באחריות לרצח הזה. על המרפסת הזו עמדו אנשים , ולאנשים האלו ישש אחריות.

את האנשים האלו מטהר מי שעומד להתמנות להיות מנהל כללי של משרד התקשורת.
כתוב תגובה ל- ישראל בן בסט
אתה נוטה לשכוח שאת אווירת
  סניל   21/05/15 21:55
התרת הדמים ו'ההסתה של הימין' יצרו אנשי השב"כ בראשות הפרובוקטור שמפנייה רביב. וכל זאת לפי הנחייה של רבין שהלביש את עצמו במדים של קצין ס.ס.
כתוב תגובה ל- סניל
11
כמה האויב השמאלני בזוי ו.....
  מהפך 77   21/05/15 21:23
בוגדני. שזה מגיע ליהודים שלא חושבים כמו המעוט השמאלני היהודי הבזוי הדווי המבוטל והמוחלש מיד עם שולפים ציפורנים מרוחות בלק אפור. עם יכולים לרוץ באותו לילה לשוחטי תינוקות משפחת פוגל לגונן על השפלים חיות אדם האלה ''הנאורים הגדולים'' אבל שום ויתור שמדובר ביהודים. אבל חד וחלק ''תפסידו'' זה יגיע או מהעם היהודי או מהערבים כי כמו שאמר אדולף אייכמן בפתרון הסופי למפקדים '' על תפחדו מהעם הפשוט איתם לא תהיה לנו בעיה וקל לזהות אותם. תתחילו במעמד הגבוה באינטליגנציה היהודית שדומים לנו בחשיבה איתם תתחילו''.
כתוב תגובה ל- מהפך 77
12
נתניהו משתלט
  צפורה בנאי   22/05/15 00:05
מפחיד מאד שראש הממשלה משתלט על התקשורת. הוא יעשה הכל לסגור את ערוץ עשר שלא תמיד תומך בפוליטיקה שלו. דמוקרטיה חייבת תקשורת חופשית ונתניהו לא רוצה את זה.הדקטטורה מתקרבת.
כתוב תגובה ל- צפורה בנאי
דוגמה לסתומה
  מגיב ותיק   22/05/15 03:49
על כגון כאלה החבר'ה המאמינים אומרים השם ישמור.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
דוגמא לנאלח בשם מגיב ותיק
  ידידיה   22/05/15 11:54
דוגמא למי שעליו נאמר ויפתח ה' את פי האתון . ובמקרה שלנו האתון זה המגיב הותיק.
כתוב תגובה ל- ידידיה
זה פרצופו של המגיב הותיק
  מ.מ   23/05/15 08:55
זה הסגנון של ימין מתלהם שמגיח אפילו בשלוש בבוקר, כדי לנבל את הפה ולומר סתומה לעברה של מי שסבורה , שהמינוי של ראש הממשלה לוקה בחסר.

בושה וחרפה לצבא הגנה לישראל , שהעניק דרגת קצונה וטיפשה שתועדה כזו היתה בשורותיו . 
כתוב תגובה ל- מ.מ
ערוץ10=למען ממשלת וישי(בוז'י)!
  ע_הראל   22/05/15 06:34
ערוץ 10 ייסגר בעבוע, מאותה סיבה שיש לאסור את פעילות התעמולה הפרו-מפלגתית של עמותות כגון V15; אחרת המשת"פים של מפלגות השמאל יכולים לתגבר במירמה (בניגוד לחוקי מימון מפלגות שעוד צריך לשדרג אותם ולנקותם מלאקונות משפטיות שונות ומשונות - שהיועצים המשפטיים מסמול שתלו בהם בעבר בכוונה תחילה) … ובכן אותם משת"פים יכולים לתגבר את תקציב הבחירות והתעמולה של מפלגות השמאל - תוך שימוש בתקציבים של ממשלות ומוסדות אנטישמיים ואנטי ישראלים מרחבי העולם; §¤§¤§ ובכן חייבת להיות דרך למנוע מקטאר וסעודיה לתרום לדוגמא למען החלפת ממשלת ישראל בממשלת בובות (כמו ממשלת וישי) של בוז'י את פיצי ושות'.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
היועץ של בניבי לסגירת ערוץ 10
  ע. הראל   23/05/15 09:15
וכנראה שהפעם ביבי יצליח במזימתו .
כתוב תגובה ל- ע. הראל
13
למה יגאל עמיר רוצח מתועב? וערפ
  אליעם   23/05/15 13:17
מר קליסקי, למה יגאל עמיר הוא רוצח מתועב וערפאת היה משיח השלום, ואבו מאזן הפרטנר לשלום , ובעבר אצל השמאל , אבי השמאל העכשווי, הארכי-רוצח סטאלין היה מאור ואבי העמים?
בזמן אופורית השלום כשכל יום נרצחו ישראלים ע"י מחבלי ערפאת שצמד הארורים פרס ורבין הביאו מתוניס קראו לנרצחים קרבנות השלום. רבין הוא קרבן "השלום" שהוא עצמו הביא והוא קרבן יחד עם 1800 ישראלים שנטבחו ע"י ה"פרטנרים" שלו. דמו אינו סמוק מדמם. ארורים יהיו לעד פרס ורבין ו"השלום" שהביאו. זאת עמדתי וגם לי יש חופש הביטוי
כתוב תגובה ל- אליעם
בדמותו של המגיב אליעם
  כך נראה הימין   24/05/15 15:49
תגובה מבהילה של מגיב ,. יגאל עמיר בדרך הביתה . 
כתוב תגובה ל- כך נראה הימין
הפך את "נקודה" לקו קדמי להסתה
  אלי אליצור   25/05/15 11:54
אלי אליצור הפך את "נקודה" לקו קדמי של הסתה נפשעת, כשנתן את הבמה למריחת ארבעה עמודים שמזהים את ההסתה ואת מעשה הרצח כמעשים של חוגי השלטון.

לא פלא שעוד מעט העורך דין של הקצב האוקראיני יהיה עורך הדין שיוציא לחופשי את הרוצח הנאלח יגאל עמיר.

המגיב, אלקים יש לך תקוה
כתוב תגובה ל- אלי אליצור
14
אליעם אומר בקול את מה ....
  איצי   25/05/15 12:47
אליעם אומר בקול את אשר חוגי ימין שמרוכזים בבית היהודי ובליכוד עוד מעט יאמרו בקול , והרוצח הנתעב יהלך חופשי. המערכון עולה על כל דימיון .
כתוב תגובה ל- איצי
15
אוויר נקי במדור התגובות
  מ.מ..   26/05/15 11:27
גיחה קלה של מגיב ותיק בלי איריס כהן, בלי י.ש , האוויר נקי במדור התגובות.
כתוב תגובה ל- מ.מ..
יש מחליפים למגיב הותיק
  איצי   27/05/15 10:07
הופיע אליעם שמזכה את הרוצח המתועב יגאל עמיר.
כתוב תגובה ל- איצי
16
שאלה:במשך חצי שנה הזהיר השב"כ
  קורןנאוה טבריה   28/09/15 15:11
מפני רצח פוליטי הכי צפוי בעולם-מפני רצח ראש הממשלה ע"י פעיל מ'הימין הקיצוני'.....הגדיל להתנבא כרמי גילון והזהיר כי: "אין שום ודאות שרוצח כזה יגיע דווקא מההתנחלויות. הוא יכול לבוא גם מהרצליה או מדימונה"?! (גילון בספרו 'שב'כ בין הקרעים' עמ' 13)! דקה לאחר הרצח ידע אותו השב"כ לדווח לנו כי זהותו של 'הרוצח' ידועה להם בשמו המחתרתי:'תימני קטן ומקורזל' כולל שני ניסיונותיו הכושלים לפגוע ברבין שקדמו לרצח .... והשאלה היא: מדוע לא חוסל עמיר או נעצר לפחות על ניסיונו הראשון לפגוע ברבין? ולמה התאפשר לו ל'הצליח' לפגוע ברבין 'בפעם השלישית'? לעדותו של אותו השב"כ?! מעולם לא קיבלתי תשובה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il