s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מאיר פעיל: "אינטריגות גדולות"
מאת: ד"ר אורי מילשטיין  |  29/05/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הפרק הזה פורסם ב-1989
  איתן מיגור   29/05/15 12:59
נלקח במלואו מתוך ספרו של מילשטיין "תולדות מלחמת העצמאות " עמ'206 -215... השינוי היחיד הוספת הכותרת והתמונה של מאירק'ה פעיל- זה אופייני לשיטת העבודה של עתונאי צהוב[משמיץ סידרתי]. ותשאלו למה פעיל?? כי .מילשטיין שנא את מאירק'ה שנאה תהומית . כי פעיל השפיל אותו מספר פעמים בויכוחים פומביים ועשה ממנו עפר ואפר.. מילשטיין לא סלח ולא סולח. היה מרנין לחזות במילשטיין השחצן הנפוח ,עומד חסר אונים מול הפה הגדול של פעיל ..
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
הערתךך פורסמה כבר 43
  פעמים   29/05/15 14:54
כתוב תגובה ל- פעמים
והיא תפורסם גם בפעם ה-50
  איתן מיגור   29/05/15 16:09
עד שאדון מילשטיין תציין את המקור. אגב, מה עם ההערה בנושא מאירק'ה פעיל??? אתה עדיין בפוסט-טראומה שהוא גרם לך, אינך מצליח להתאושש....פחחח....
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
גילית שההסטוריה התרחשה בעבר!
  יש גאון ביגור!   29/05/15 15:26
כתוב תגובה ל- יש גאון ביגור!
על מה ההערה בדיוק ?
  נעם ט.   30/05/15 19:03
לא כל כך הבנתי את ההערה. האם אתה רומז שמילשטיין העתיק מעצמו ? מה העונש שאתה רוצה לגזור עליו.
כתוב תגובה ל- נעם ט.
מציג את זה כמחקר חדש
  איתן מיגור   31/05/15 08:04
בעוד שלמעשה אלה פרקים מספר שלו שיצא לאור בשנת 1989...לפני 26 שנים. אם היתה לו טיפת יושרה היה עליו לציין זאת בפתיחה.
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
2
הכותרת מטעה !
  אוריד   29/05/15 13:05
ואני חשבתי לתומי שמישהו חושף את דמותו של מאיר פעיל במלחמה !
כתוב תגובה ל- אוריד
אז
  חשבת!   29/05/15 14:04
כתוב תגובה ל- חשבת!
3
יצחק בן צבי,רחל ינאית ושאר
  חבר קיבוץ יגור   29/05/15 13:57
אנשי הגרעין הראשון של יגור (אלה שניסו להתיישב בתל ערד).בטח מתהפכים עשרות פעמים בקבריהם לנוכח הפסיכופתים דהיום של קיבוצי יגור.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מילשטיין במסכה 1=צץ ממחילתו
  איתן מיגור   29/05/15 16:17
כל מייסדי יגור גאים במגיבים מן הקיבוץ שמקרקסים את מילשטיין המתחזה [במסכות 1,2,3] ושמים אותו ללעג וקלס, אגב להיכן נעלם הליצן דוד נ ??
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
אין מנוחה לחלאות
  יגור   30/05/15 08:14
כתוב תגובה ל- יגור
מילשטיין = שפת ביבים
  איתן מיגור   30/05/15 12:26
כאשר אנו חושפים את ערוותו הוא מאבד שליטה-מקלל,מגדף ומחרף.
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
בדיחמין לשבת חבר יגור שאורב פה
  ומתנפל כל שבוע:-)   29/05/15 17:32
כתוב תגובה ל- ומתנפל כל שבוע:-)
4
קשיי הקמת חיל האויר הם
  לוליק   29/05/15 16:02
סימפטום לחוסר ההבנה של בן גוריון וחבריו בצורך להקים צבא מקצועי.
כתוב תגובה ל- לוליק
5
איפה המלקקים והמתחנפים ?
  דוד נ,   29/05/15 17:00
ראומה, כנרת or or'?? לא יפה לנטוש זקן בודד לנפשו מול עדת קיבוצניקים בריונים . אורי כמהה לסיוע רגשי, תעשו משהו. דחילקום.
כתוב תגובה ל- דוד נ,
6
בימי שיש,פסיכופתי יגור
  דוד נ   29/05/15 17:50
באקסטזה לקראת אורגזמה שהם חווים בכתיבת תגובות .כידוע ,חולי נפש בקיבוצים נהנים יותר .תודה לד"ר מילשטיין על חשיפתם של אירועים שרובנו ככולנו לא מודעים להם ונותנים לנו הבנה יותר טובה על מה שעיצב את גורלנו/ עתידנו כאן. שבת שלום
כתוב תגובה ל- דוד נ
7
החובבנות נחשפה ותיחשף.
  ירון זכאי1   29/05/15 17:50
צה"ל הוקם כצבא מצ'טות אפריקני על ידי "מומחים זרים" חלקם יהודים. נספחו להם חובבנים שהכשירו עצמם, ללא תקציב ותכנית. למזלנו הטוב שרדנו. למזלנו הרע שילמנו בדם.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי1
באיזה בועה חי ירון זכאי ?
  לוחם ותיק יגור   29/05/15 19:15
מילשטיין שטף לו את המוח. צה"ל הוא צבא העם שהוקם ונבנה במלחמה קשה מרובת אבדות. למרות תנאי הפתיחה הנוראיים, הבסנו את האויב הערבי המקומי, המתנדבים הזרים וצבאות הפלישה הסדירים.לא ניצחנו , הבסנו. ב-1949 יכולנו לשחרר את הארץ כולה מהים עד הירדן וממבואות דמשק עד הסואץ.אך לצערנו בן גוריון קיבל פיק ברכיים בשלב ניצול ההצלחה ובשל כך לא שלמה המלאכה ונאלצנו להמשיך להלחם עוד 66 שנים , ונלחם גם בעתיד. בניגוד לתעמולת ההשמצות של החבורה המילשטיינית הזעירה וההזוייה[שירון זכאי הוא חלק ממנה] ניצחנו בכל המלחמות, וצה"ל הוא אחד הצבאות הטובים ביותר בעולם. בתקופה הקרובה יהיו לנו עימותים צבאיים נוספים והאויב [ החדש והישן]יובס שוב. נקווה שהפעם לא נחמיץ את ניצול ההצלחה.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
לנודניקים מיגור וגרורותהם
  משכין-שלום   31/05/15 01:20
ראשית אתה מאמת את מה שמילשטיין כותב, לא הייתה הכנה מתאימה נקודה. שנית אתה חי בעולם פוליטרוקי הזוי שפס מהעולם אבל אתה מסרב לפקוח עיניים ולהתחבר למציאות. הצדדים במלחמת השיחרור ומלחמות לאחריה אותם חושף מילשטיין הינם חשיפת מה שידוע אולם לא העזו לדבר בו, לכן עד היום צהל אינו מסוגל להתנהל כצבא מקצועי מאורגן ואינו מסוגל לתת מענה איכותי בהגנה על תושבי המדינה. מציע שתפסיק לבלבל את המוח עם השטויות חסרות הבסיס שאתה כותב בתגובותיך, אם אתה יכול בצורה מנומקת לסתור את מילשטיין, עשה זאת, במידה ולא אנא שחרר אותנו מנוכחותך.
כתוב תגובה ל- משכין-שלום
אתה מפגר ברמת -על
  איתן מיגור   31/05/15 08:13
ברור שלא היה תהליך הכנה אופטימלי כי הבריטים שלטו פה, והפריעו....קאפיש..אתה חוזר על המנטרות של אורי- בורי=לא מפיקים לקחים,כל המפקדים חובבנים, צה"ל צבא פרימיטיבי,,.רק מילשטיין וחוג ההזויים המזערי שסביבו[ המודחים והדחויים] מבינים בתורת המלחמה. נו באמת. אלה תובנות של אנשי מח' מסויימת באברבנאל,יש שם את נפוליאון, קלאוזביץ,ואפילו חניבעל.שאל את מילשטיין.
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
ולמזלנו הרע האמת הוסתרה עד
  היום   30/05/15 18:59
כתוב תגובה ל- היום
8
מה ההבדל - רמ''א ורמטכ''ל
  מבקש הסבר   29/05/15 21:43
במאמר התיחסות לראש המפקדה הארצית וגם לרמטכ''ל. מה היה ההבדל, ומי היו בעלי התפקידים - גלילי או יצחק שדה או דורי.
מה היתה ההגדרה של פלמ''ח בתוך ארגון ההגנה, יחידה מסוימת או בעלת מפקדה עצמאית.
כתוב תגובה ל- מבקש הסבר
רמ"א היה ראש המפקד הארציית.
  אורי מילשטיין   30/05/15 06:56
- מ"א שהיתה גוף אזרחי של עסקני ביטחון מעין קבינט ביטחוני, והרמ"א היה מעין שר הביטחון. רמטכ"ל היה ראש המטה הארצי של ארגון ההגנה - מקביל לרמטכ"ל ומטכ"ל בצה"ל. הפלמ"ח היה החטיבה המגויסת והארצית של ארגון ההגנה, שעד מלחמת העצמאות היתה מורכבת מארבעה גדודים. עד מחצית נובמבר 1947 כל הגדודים האחרים של ארגון ההגנה לא היו מגוייסים והיו מרחביים.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
9
הכלבים מיגור- הם הראי של
  דוד נ   30/05/15 04:18
התנועה הקיבוצית, . על המשתמע הן בהתנהגות האישית הפחדנית והן בהתנהגות הקהילתית המבזה את מייסדי התנועה. מי שעוקב אחרי ההתנהלות שלהם כאן, כבר אין לו שום אשליות לגבי מהותה של אותה תנועה (מגונה).
כתוב תגובה ל- דוד נ
החזירים מרמת אפעל= רפש
  איתן מיגור   30/05/15 10:23
מילשטיין המופיע באתר במספר מסכות כמו :דוד נ,חבר קיבוץ יגור, ההומו מיגור, שונא את התנועה הקיבוצית שנאה פתולוגית. יש לכך שורשים עמוקים, החל מסילוק הוריו וגירושם מקיבוץ אפיקים, סילוק דודתו רחל המשוררת מכנרת,פיטוריו והדחתו בחרפה מהסמינר הרעיוני של הקיבוץ המאוחד באפעל,השפלתו בידי ההיסטוריון של הפלמ"ח מאירק'ה פעיל שעשה ממנו חוכא ואיטלולא במספר עימותים..ועוד ועוד כמו פרשת הגורו של מילשטיין אריה טפר בן קיבוצנו.... מכאן השנאה הלוהטת והחולנית. ראוי שכל המגיבים ידעו את נתוני הבסיס. שבת שלום.
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
10
מילשטיין שרלטן שמשכתב היסטוריה
  קיקו   30/05/15 12:04
יואב יצחק איך אתה נותן במה לשרלטן מילשטיין לשכתב את ההיסטוריה, אלא אם גם לך יש אינטרסים ......
כתוב תגובה ל- קיקו
11
טעות מביכה להיסטוריון צבאי
  משה, עורך-דין   30/05/15 13:00
אי אפשר שלא לחוש גועל-נפש, לנוכח הסגנון המתלהם והמופקר בחלק מהתגובות כאן. במיוחד מצטיין "איתן מיגור", שסבורני כי ברורה לי זהותו שאין לו כל סיבה להתפאר בה, ולבטח אין לו סיבה להתפאר בסגנונו כאן ובשל כך הוא מסתתר מאחורי הכינוי המעורפל. ניכר כי הוא שונא את מילשטיין בכל נימי נפשו ומנסה להכפישו. אך הוא אינו מסביר, במה הדברים שהוא מייחס למילשטיין קשורים לעובדות המאמר, שאותו "איתן" אינו יודע להתייחס לשאלת אמיתותן. אך שלא כמו אותו איתן, לי יש הערה עניינית: בפרק השלישי, "מחפשים גנראל", כותב מילשטיין כי הגנראל הרי קולינס פיקד במלחמת העולם השניה על אוגדת הרגלים ה-42, "שמלאה תפקיד מרכזי במערכת בולג', שהחלה ב-16 בדצמבר 1944 והסתיימה ב-25 בינואר 1945, שבה נבלם הניסיון האחרון של הצבא הגרמני לתקוף, דרך הארדנים, את צרפת ובלגיה בחזית המערבית". הביטוי "במערכת בולג'" הוא מביך, כשמדובר בהיסטוריון צבאי. הקורא שאינו בקי מסיק, כי באזור הארדנים (חבל-ארץ בצרפת), שבו התנהל הקרב, יש מקום ששמו "בולג'" ובו התנהלה מערכה. אך זוהי טעות, שכן לא היתה שום "מערכת בולג'". מדובר בקרב שנערך בשלהי מלחמת העולם השניה, שהיה בפועל המאמץ הצבאי הנאצי הרציני האחרון. השם "בליטה" ניתן לקרב, מאחר שבמפות הצבאיות הצטייר קו החזית באותו מקום כמעין לולאה או בליטה, bulge באנגלית, ולכן כונה קרב זה ע"י ההיסטוריונים הצבאיים the battle of the bulge, שתרגומו לעברית היה תמיד "הקרב על הבליטה". תרגום שם הקרב ההוא לביטוי "מערכת בולג'", הוא מגוחך. באותה מידה, אפשר לכנות את המלחמה ההיא "מלחמת העולם דה סקנד". אגב, אין זה נכון שהגרמנים ניסו באותו קרב "לתקוף, דרך הארדנים, את צרפת ובלגיה בחזית המערבית", כדברי כותב המאמר. צרפת ובלגיה הותקפו ע"י הנאצים ונכבשו כמעט 5 שנים לפני אותו קרב. בדצמבר 1944 היו שתיהן נתונות זה-מכבר תחת הכיבוש הנאצי, ואותו קרב התנהל על אדמותיהן הכבושות. לכן, לא את צרפת ואת בלגיה תקפו הנאצים באותו קרב, אלא את צבאותיהן של בעלות הברית, בעיקר את צבא ארה"ב.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
עו"ד משה הצידקן המקצועי
  איתן מיגור   30/05/15 13:39
אתה מכפיש אותי ואת חברי בלשון מתלהמת ובוטה ומתעלם מהתנהלותו המופקרת של מילשטיין. תחילה ניסינו לנהל איתו שיח תרבותי, אך נענינו בלשון חרפות מבחילה נגד קיבוץ יגור ונגד התנועה הקיבוצית כולה, ברמה של שיח עבריינים.יתרה מזאת מר מילשטיין מגיב לא רק בשמו אלא בכסות של מספר מגיבים פיקטיביים -תגובות אלימות. והעיקר עו"ד משה מדוע אינך מתייחס לדרישתי ממילשטיין לציין שהחומר הועתק מספרו העתיק משנת 1989?? לא נראה לך שזאת הטעייה-הונאה ?. ואגב לפי מיטב זכרוני גם אתה מר צידקני לא טמנת ידך בצלחת, וכתבת בעבר דברים קשים על "הפילוסוף הבטחוני", אז קשוט עצמך תחילה.
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
תשובה ל"איתן מיגור"
  משה, עורך-דין   30/05/15 15:30
1. לא זכור לי שכתבתי על "הפילוסוף הבטחוני", אך אפילו עשיתי כן - זה אינו כינוי גנאי. לא חירפתי ולא גידפתי, וזו אינה דרכי. אתה יכול לכנות אותי "צדקן", וזה אינו מצליח אלא להוציא ממני גיחוך של זלזול. 2. אין חשיבות לעובדה, שאינני יודע האם היא נכונה, כי מילשטיין כבר פרסם את העובדות המועלות על-ידו כאן, ב-1989 או לפני המבול, מה גם שהוא לא טען שמדובר בחומר שהגיע אליו לפני חמש דקות. היכן כתוב שאסור לחוקר לחזור ולפרסם את מחקרו, עשרות שנים לאחר-מכן. יש קוראים שטרם נולדו באותה עת, ולא יזיק להם לקרוא חומר על מלחמת העצמאות - בתנאי שהדברים הם אמת. השאלה הרלוונטית היחידה אינה עברו של מילשטיין או באיזו מידה מישהו אוהב או שונא אותו, אלא האם העובדות שהוא כותב הן אמת. מאחר שנראה לי כי אני יודע מי אתה, דבריך הם בושה למקצועך - אם כי, אם זהותך היא אכן כהשערתי, אינני מתפלא. כבר עשית דברים חמורים בהרבה. 3. על העובדות שמילשטיין כתב כאן, אינך יודע ואינך מסוגל להגיב עניינית. אילו ידעת להשיב לו, היית לבטח עושה כן. לפיכך נכשלת, ומן הראוי שתרד מהבמה ותלך לישון. 4. בשום פנים ואופן אינני מסנגר על מילשטיין, אלא רק מביע בחילה למקרא דברי בלע של שרלטן חסר ערך.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
זאת התשובה שציפיתי לה מעו"ד
  איתן מיגור   30/05/15 16:13
משה הצידקן, אכן המקצוע שבחרת הולם את אופייך הנלוז.עורך דין ואמת הם שני הפכים גמורים.יש לך בעיה בסיסית בהבנת העובדות וכל מה שלא מתאים לתיאוריה שלך אתה מתעלם ממנו. ולענין- החומר העבש שמילשטיין מפרסם פה מלא בטעויות עובדתיות בסיסיות ומוטה פוליטית, האיש הוא עתונאי צהוב מהסוג הירוד....ואגב אתה נוקדן קלאסי =כל מה שהיה לך להעיר זה "הבלוג"- הבליטה בארדנים ? העיסוק בסעיפים ותת-סעיפים של חוזים משפטיים שיבש לך כמה ברגים בגןלגולת החלולה. ולמען הגילוי הנאות אין לי קשר ולא הכרתי מעולם עו"ד בשם משה.
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
תשובה ל"איתן מיגור"
  משה, עורך-דין   30/05/15 18:22
למקרא דבריך, אני מתחיל להבין שטככל הנראה טעיתי בסברתי בדבר זהותך. האיש שעליו חשבתי הוא לכל הפחות בעל סגנון ויודע עובדות, ואילו אתה אדם פרימיטיבי, שאינו מסוגל לכתוב כראוי ולהשיב תשובות עובדתיות לטענות עובדתיות, אך יודע להצהיר שמעולם לא הכיר עורך-דין ששמו משה, ורואה בכך מכת-מחץ. לך להתפלש בבוץ. זה מתאים לך.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
הכלבים מיגור,המה ביוב התנועה
  דוד נ   30/05/15 22:09
הקיבוצית לדורותיה,מעשי האבות המייסדים- סימן לכלבים הממשיכים בדרכם של האבות כפי שלמדו. עו"ד משה , חבל לבזבז אנרגיה עליהם,מה עוד שרק 2 או 3 אנשים קוראים את התגובות כאן.
כתוב תגובה ל- דוד נ
אז למה אתה מגיב מילשטיין??
  דוד נ ההומו   30/05/15 23:22
ועוד בשמות פיקטיביים של חמישה מגיבים. והעיקר מדוע אינך מציין מהיכן נלקחו הפרקים= מספרך הבלתי גמור משנת 1989 שלא יושלם לעולם......
כתוב תגובה ל- דוד נ ההומו
תודה משה!
  אורי מילשטיין   30/05/15 18:48
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
מה יש לך עם "הבליטה"משה?
  דוד נ ההומו מיגור   30/05/15 19:34
לעו"ד משה יש בעיה עם הבליטה[bulge],לא יאומן . הנוקדן כתב על איוולת "הבליטה" 20 שורות. לנו יש בליטה במכנסיים..פחחח.בקיצור משה, מילשטיין מכשכש בזנבו באושר בעקבות התגובות שלך, אבל אתה נחשפת בקלונך. והעיקר למה מילשטיין מתעקש לא לפרסם כי הפרקים פה נלקחו מספרו הישן תולדות מלחמת העצמאות ?? זה לא פלגיאט, אז מה מניע אותו?.אבל לזה יענה פסיכיאטר ולא עו"ד מליגה ג'.
כתוב תגובה ל- דוד נ ההומו מיגור
12
שאלה לד"ר מילשטיין
  פלמוני   30/05/15 16:23
האם נכונה לדעתך טענת מאיר פעיל, שלמיטב זכרוני שמעתי פעם בהרצאתו באוניברסיטה המשודרת בגלי צה"ל, בענין ה"פליטים" הפלשתינאים, לפיה, באומדן, 1/3 מהם ברחו, 1/3 גורשו על ידנו, ו- 1/3 "תומרנו" לעזוב, גם על ידנו. ומעבר לטענתו - האם נכון, כי הערבים הם שפתחו במלחמה ולכן האחריות לתוצאותיה, לרבות באשר ל"פליטים", עליהם?
כתוב תגובה ל- פלמוני
תשובות:
  אורי מילשטיין   30/05/15 17:29
א. אינני יודע אם האומדן נכון אבל שלושת הגורמים הניעו את הטרנספר של 1948.
ב. איש לא יזם את המלחמה שהחלה לאחר הכ"ט בנובמבר. לפני החלטת האו"ם גם ערביי ארץ-ישראל וגם ראשי מדינות ערב הכריזו שימנעו בכוח את הקמתה של מדינת היהודים. אבל אחרי ההחלטה לערביי ארץ ישראל לא היה כוח להילחם ממש. הם החלו בהפגנות ובפגועים שאז נקראו "מאורעות" והיום נקראים "אינתיפאדות", אנחנו הגבנו וכך מעשי האיבה התגלגלו למלחמה שבה נצחנו. אחרי הכרזת העצמאות הצבאות הערבים אכן -פלשו לארץ ישראל והובסו.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
ראשית, תודה על התשובות, שנית
  פלמוני   30/05/15 19:25
בהנחה שעזיבת הערבים החלה רק אחרי הכרזת העצמאות והפלישה שהחלה מיד לאחריה, האם נכון לקבוע שמדינות ערב והערבים בארץ אחראים, לפחות במידה עיקרית, לכך שנוצרה "בעיית הפליטים"? ראה גם את המקרה של תופיק טובי, שעזב ללבנון, אבל הספיק לחזור ולהיבחר לכנסת הראשונה. נדמה לי שמקרה דומה היה עם אביו של השופט ג'ובראן (שהיה אז תינוק) - ואביו, לפי סיפור ששמעתי, היה בימי האנגלים מזכיר בית משפט בצפון - גם הוא עזב ולאחר מכן חזר לארץ - ולתפקיד דומה. מוכר גם הכרוז שתלו היהודים בחיפה, ובו קראו לערביי העיר לחזור מיד לבתיהם, משום שאחר כך לא יוכלו לעשות זאת - וגם הפניה של יהודים אל 70 המשפחות הערביות, שלא יעזבו את יפו, וכו' וכו'. אם כך, מי נושא באחריות העיקרית לבעיה, שעד היום הם עושים בה שימוש כדי לנגח אותנו?
כתוב תגובה ל- פלמוני
אבל הבריחה החלה מייד אחרי
  אורי מילשטיין   31/05/15 07:21
הכ"ט בנובמבר והתעצמה מאוד אחרי פרשת דיר-יאסין חמישה שבועות לפני הכרזת העצמאות
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
הללויה=מילשטיין מודה הבסנו
  אלפרדו ב'   30/05/15 19:46
לא יאומן מפי הסוס:ניצחנו והבסנו את הערבים במלחמת העצמאות. למרות שצבאנו כושל ופרימיטיבי וכל מפקדיו אפסים[חוץ מאריה טפר מקיבוץ יגור ואולי גם פאצ'י]..ומה לגבי מבצע קדש ? ומה לגבי מלחמת ששת הימים? ומלחמת יום הכיפורים? ולבנון1? ועוד ועוד. אז אולי אנחנו מפיקים לקחים ומשתכללים? אלא אם כן מילשטיין הוא גזען חשוך המאמין שהערבים הם נחותים,מטומטמים מטבעם???
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
הללויה=מילשטיין מודה הבסנו
  אלפרדו ב'   30/05/15 19:51
לא יאומן מפי הסוס:ניצחנו והבסנו את הערבים במלחמת העצמאות. למרות שצבאנו כושל ופרימיטיבי וכל מפקדיו אפסים[חוץ מאריה טפר מקיבוץ יגור ואולי גם פאצ'י]..ומה לגבי מבצע קדש ? ומה לגבי מלחמת ששת הימים? ומלחמת יום הכיפורים? ולבנון1? ועוד ועוד. אז אולי אנחנו מפיקים לקחים ומשתכללים? אלא אם כן מילשטיין הוא גזען חשוך המאמין שהערבים הם נחותים,מטומטמים מטבעם??? ולכן אנחנו מנצחים אותם .לא יפה מילשטיין זה מתאים לכהניסטים מתועבים .....
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
13
עו"ד משה תומך בפורעי חוק
  איתן מיגור   30/05/15 17:06
משה , זה לא אתה שכתב ב-14.11,14 כי "יצחק רבין ואנשיו ירו והרגו -בפועל רצחו- את אנשי אלטלנה ב-1948 ?" .עכשיו ברור לנו מי אתה ומדוע אתה שונא את הפלמ"ח ואת הקיבוצים. הלך הזרזיר-משה אצל העורב-מילשטיין ,כי ממינו הוא.
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
14
אינטריגות גדולות
  שמחה מעוז   31/05/15 02:00
באורי, שלום:

בסעיף 3 של החיבור הנ"ל, מדבר המחבר עלמ גנרל קולינס סהצטיין במערכת הבולג'. . .

זה לא נשמע טוב: מערכת הבולג' היא ההתיחחסות הבלתי-מלומדת למה שבהיסטוריה של מלחמת העולם ה-II נקרא בשם "הקרב (או המערכה) על הבליטה." (בליטה = bulge). אני בטוח שאין צורך לומר לך מילה נוספת בנידון הספציפי, אבל ככלל צריך לפקח על השרלטנים . . .

הערה זו אינה מיועדת להתפרסם אלא ךעיניך בלבד . . .
כתוב תגובה ל- שמחה מעוז
שמחה: כולם קצת שרלטנים
  אורי מילשטיין   1/06/15 06:59
א. משה מכנס כבר העיר את אותה הערה והודיתי לו.
ב. אם ההערה היתה מיועדת לעיני בלבד היית אמור לשלוח אותה אלי במייל פרטי ולא כתובה מתחת למאמר.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
כולם קצת שרלטנים,אתה הרבה
  אלפרדו ב'   1/06/15 11:26
מילשטיין הוא אבי-אבות השרלטנים.... אולי תאיר את עינינו איך אנחנו מנצחים במשך 67 שנים, בכל המלחמות,כאשר אריה טפר איננו הרמטכ"ל ומילשטיין איננו ראש אג"ם??? משהו בתורת מילשטיין לקוי מיסודו.יש את מבחן התוצאה ולפיו מילשטיין לא לוגי -חובבן מעופף....
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
15
צבאיות זה כורח מגונה של היהדות
  פועה   31/05/15 12:40
המודרנית. כשתפנים את זה מילשטיין, תוכל להבין הרבה יותר נכון את סוד הווייתו של ההתרחשות הצבאית בהתפתחות ההתיישבות היהודית הציונית בארץ ישראל במאה הקודמת. התובנה הצבאית זרה ליהדות! היא נעקרה מתוכה במסרקות ברזל לאחר כישלון מרד בר כוכבה ונפילת מצדה וגם אז התובנה הצבאית כאופציה הייתה רק נחלתו של מיעוט קנאי פונדמנטליסטי מתוך העם היהודי.
כתוב תגובה ל- פועה
16
אורי, מה בקשר לחיל האויר?
  יואל קורנבלום   1/06/15 05:21
האם יתכן שכל הבירבור בענין שירותי אויר שהיו בטרום המדינה גרמו לזה שיש לנו חיל אויר גרוע? זאת בסך הכל פראפרזה על הקביעה שלך בכתבה הקודמת או לפני זה שהמודיעין הגרוע בטרום המדינה גרם לכשל המודיעיני במלחמת יום כיפורים (מה שבעצם עדיין לא הוכחת). צריך להיות עקבי או להסביר. גם כל הסיפור על חוסר הבנתו של דב"ג בעניני צבא אינו דבר חדש. כמה ראשי ממשלות במאתיים השנים האחרונות למשל הבינו בצבא? האם נשיא ארה"ב מבין בצבא למרות שבחוקה הוא מפקד הצבא? האם נשיא ארה"ב הנוכחי בכלל שירת בצבאו? כלומר עבור ראש מדינה אין דרישה שיהיה מצביא צבאי ולכן הוא מסתמך על יועצים שהוא בוחר. זה מה שקורה בכל מקום ולכן הביקרות שלך על דב"ג בעניין הזה אינה עניינית. בל נשכח כפי שכמה מגיבים כבר כתבו שאי אפשר היה לעשות הרבה דברים בגלוי כי הבריטים ימח שמם לנצח שלטו ולכן צריך היה לבצע את המשימה בשקט ובאמצעות מתנדבים. לכן כל זה השפיע על צורת המנהיגות שכמובן השתנתה לאחר קום המדינה.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
לא לזלזל במילשטיין .הוא היה ..
  טייס מזל'ט !!!!!!   2/06/15 17:05
מי שלא יודע עובדות על עברו של רב'ט מילשטיין שהתחזה לקצין בחיל האוויר במילואים .. צריך לדעת שהוא התקבל למילואים בחיל האוויר כי הצהיר שהיה טייס-מזל'ט במלחמת השחרור !!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- טייס מזל'ט !!!!!!
17
העתק הדבק= פרק 31
  לוכד מעתיקים   2/06/15 15:00
ביום ו' 5.6 יפורסם החומר מהספר "תולדות מלחמת העצמאות " עמ' 215-235, והפעם חרטטת על המחסור בנשק והכשלים של תע"ש. מן הראוי לפרסם את המקור. קדימה מילשטיין תהיה גבר.
כתוב תגובה ל- לוכד מעתיקים
18
מה קרה. מילשטיין נפלט למקום 7
  התחלת הסוף באתר   2/06/15 17:00
הגיע הזמן שמילשטיין והזיותיו יעלמו מאתרו הנכבד של יואב יצחק
כתוב תגובה ל- התחלת הסוף באתר
19
כל הכבוד לד"ר מילשטיין
  אחיה   2/06/15 21:33
על עבודת הנמלים וההשקעה בגילוי האמת על מלחמת השחרור, על חשיפת המאבקים הקטנוניים של כל מיני אישים קטנים הלומי קומוניזם ורעיונות מטורפים(בעיקר מהקיבוצים) מאבקים שעלו בדם רב ואי הגשמת יעדים (ניצנים/כיבוש יהודה ושומרון/ גירוש ערביי הגליל). אי הגשמת יעדים אלה עלתה , עולה ותעלה לנו אולי אפילו בנפילת בית שלישי.ולמשטינים כאן -המשיכו בתגובותיכם ההזויות , אנשי קיבוצים מהרסים ומחריבים אתם אלא מה.
כתוב תגובה ל- אחיה
אחיה ..אתה לא שווה תגובה !!!
  חבל על הזמן   3/06/15 10:30
כתוב תגובה ל- חבל על הזמן
אחיה שכיר מיקלדת ימנוני הזוי
  דוד נ,   3/06/15 12:09
כמה שילם לך מילשטיין עבור ההתחנפות הבזוייה ?? המסכן משתוקק לתגובות אוהדות..ואין..לכן הוא שוכר טרולונים.
כתוב תגובה ל- דוד נ,
למגיב מכלבי יגור,תגיד מי
  אחיה   4/06/15 13:44
אתה שתגיד לי מה לכתוב ,מהיכן החוצפה שלך להתערב בכל תגובה כאן,חתיכת כלב תוצר חינוך קיבוץ יגור.בעצם אני מבין שהפחדנות וההסתתרות מאחורי שמות מצחיקים,נותן לך את האפשרות להגיב בצורה כזאת.אני רק יכול לתאר לעצמי איזה חינוך,(אם בכלל) קיבלו הצאצאים שלך אם אתה. הדוגמא.
כתוב תגובה ל- אחיה
20
עוד פרק מאלף על מה שקדם
  יותם רעות   3/06/15 08:07
למלחמת השחרור,בו אנו חשים את כל אותם מהלכים וחיכוכים שנוצרים במפגש בין אנשים.לד"ר מילשטיין ,אל תחת מאותם אנשי שוליים שבשוליים (המה מי רגליים2)של תנועה שהולכת ומתפוררת אחרי שסיימה את תפקידה ההיסטורי,הכוונה לתנועה הקיבוצית שתגובות אנשי קיבוץ יגור רק מראות את אפסותה וחוסר הרלוונטיות שלה כיום.יותם
כתוב תגובה ל- יותם רעות
יותם מיקלדת להשכיר,כמה שילם לך
  איתן מיגור   3/06/15 12:01
המנודה והדחוי מרמת אפעל ??
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
21
"טעותו העיקרית של ב.ג." האמנם?
  פועה   3/06/15 11:18
כותב המשורר בכובד ראש מעמיק:"הטעות העיקרית של בן-גוריון ב-1947 הייתה האשליה שהוא יכול לפרק את ה"הגנה" ולהקים במקומה "צבא ממש." ממתי אשליה היא עילה למסקנה על טעות? טעויות נולדות ממעשים ולא מאשליות! גם הטענה שב.ג. טעה בכך שלא נכנס ולמד את עניני הביטחון 13 שנה קודם, אינה יכולה להכלל בגדר טעות! כפי שכבר טענתי למעלה, צבאיות הייתה לאורך דורות זרה ליהדות ובחזקת כורח מגונה! ב.ג. לא היה נביא ולא בן נביא ולא יכול היה לחזות את ההתפתחויות שאירעו 13 שנה יותר מאוחר את אלה יודעים בדיעבד רק "משוררים" שנהנים לתקן את ההיסטוריה לאחור. ב.ג. היה סיסטמטי והטיב להבין את המציאות הנוכחת ולא יותר מכך, ולכן המענה הנכון והמספיק לצבאיות ולביטחון הישוב בעיניו היו הבריטים ורק הם, וההגנה כשמה נוצרה ככורח והוחזקה כדי לתת מענה משלים אך לא עיקרי. עיקר התקציב הופנה למה שהיה יותר חשוב, קרקעות, קליטה, הכשרות, התיישבות והתחזקות כלכלית. בזה נבדל ב.ג. הפרגמטי והשיטתי מז'בוטינסקי הרגשן והחולם. גדולתו של ב.ג. התבטאה בכושרו לעבוד עם ארגון ההגנה הקיים למרות חסרונותיו ובאמצעותו להגיע לתוצאות הרצויות. אם היו הישגים שהוחמצו במלחמת השחרור הם נבעו מדבקותו של ב.ג. בתכנית החלוקה לאחר שקיבל אותה. מה שמנע ממנו את כיבוש יו"ש כבר בתש"ח ומנע גירוש מסיבי יותר של פלסטינים מבתיהם. אל מחוץ לגבולות השטחים שנכבשו.
כתוב תגובה ל- פועה
פילפולים של בית מדרש-פועה
  דוד נ   3/06/15 12:33
אם ב"ג היה חושב שזה יהיה קשה להפוך את ההגנה לצבא,כנראה היה מתחיל בהליך קודם.וזאת רק דוגמא.גם הטענה שב"ג לא רצה לכבוש את יו"ש,אינה במקומה,הממשלה לא אישרה וזכורה אימרתו "בכיה לדורות"
כתוב תגובה ל- דוד נ
דוד נ [מילשטיין] צץ מהביוב
  אלפרדו ב'   3/06/15 13:46
בור ועם הארץ. כל זב ומצורע יודע שבן גוריון העלה את ההצעה לכיבוש הגדמ"ע ללא הכנה מוקדמת וללא לחץ על השרים, כפי שהיה עושה כאשר רצה להעביר החלטה,ולכן היא נדחתה.קוראים לזה הצגה. מילשטיין מאכזב מאד.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
הממשלה היתה מאשרת אם ב.ג. היה
  פועה   3/06/15 18:50
מתעקש! נוח היה לו במקרה הזה "להסתתר" מאחרי רצון הממשלה. "אימת" בריטניה וארה"ב כפתה עליו לוותר ולהטיל על הממשלה את האחריות "לבכייה לדורות" כפי שכפתה עליו את הנסיגה מאל עריש והסתפקות בנגב ובאילת.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה,דברים שרואים מכאן
  חבר קיבוץ יגור   4/06/15 09:17
הם לא מה שרואים משם.גם השפקולציה שאם ביג'י היה מתעקש,היה מעביר החלטה,נשארת בגדר שפקולציה.בכל אופן חוכמה בדיעבד היא אחלה חכמה ובכל אופן מנסים להיכנס לנעליו של מקבל החלטות-אחרי 67 שנים.אני מניח שגם נסיגתו המהירה של ביג'י מ "מלכות ישראל השלישית"-נשענה על עובדות שהיו ידועות לו עם כל האחריות הנדרשת.בטח שלא גיבורי מקלדת הם ששינו/מנעו החלטה אחרת.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
"גיבורי מקלדת" וגם גיבורי העט!
  פועה   4/06/15 20:52
ובעיקר "הנועזים" שבהם כמו ידידנו המלומד אורי מילשטיין...
כתוב תגובה ל- פועה
22
פרק 31 מהיכ ן הועתק ???
  איתן מיגור   3/06/15 13:25
הפרק שיפורסם בעוד יומיים נשלף מהספר "הבלתי גמור" של מילשטיין עמ '215-235... אולי במקום העתק -הדבק יסיים מילשטיין את כתיבת מחקרו,שנתקע לפני 26 שנים. יאללה אורי לעבודה, לא נשאר לך זמן רב להשלמה...
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
23
סמולנים..מדוע אתם לא מרחמים
  על מילשטיין המסכן   3/06/15 16:50
סמולנים .. בקשתי ממכם בשבוע הספר......עזבו את מילשטיין במנוחה נכונה .הוא כנראה מתפרנס היום רק מנדבה של יואב יצחק שמסכים לשחזר חומר שנכתב על ידי מילשטיין לפני עשרות שנים ונזרק לפח הזבל של ההסטוריה..........
כתוב תגובה ל- על מילשטיין המסכן
24
אוי כמה מטומטם ה"איתן היגורי"
  חבר קיבוץ יגור   3/06/15 17:56
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
כמה אויל הוא מילשטיין מאפעל
  איתן מיגור   3/06/15 19:29
המתחזה לחבר קיבוץ יגור, ואינו מסוגל לכתוב: הפרק לקוח מספרי הישן עמ'...מטוטמם כחמור, עקשן כפרד ובעיקר מלא נפיחות עצמית=סוג של טווס צר מוחין...
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
25
מי הרגלים מקיבוץ יגור
  יותם רעות   3/06/15 21:23
הם ההוכחה הכי טובה לפשיטת הרגל הרעיונית והמעשית של התנועה הקיבוצית וזריקתה לפח הזבל של ההיסטוריה .חבל רק שתנועה כזאת מסיימת משימתה עם האפסים הללו -או אולי מוטב כך.
כתוב תגובה ל- יותם רעות
החריונים של יותם
  איתן מיגור   3/06/15 23:26
בטח עוד נצר למשפחה של נוטשי קיבוץ =פרזיטים שלא רצו לעבוד... או סולקו בשל "בעיות נפשיות"כמו משפחת מילשטיין המהוללת..ועתה עובדים כמגיבים אצל אורי- בורי המבולבל מאפעל..
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
בגלל האפסים אלה, התנועה
  הקיבוצית   4/06/15 09:40
נדחקה לשוליים.
כתוב תגובה ל- הקיבוצית
זה מה שיש לך להגיב אורי?
  לוחם ותיק יגור   4/06/15 12:36
הזדקנת מאד, אבד לך הפלפל... קח את שפרה ועבור לבית גיל הזהב, וקח גם כמה מהחזירונים השמנמנים מחוג אלפדו שלך.על כולכם אבד הכלח...זמנכם עבר.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
26
מילשטיין סובל מפעילופוביה
  לוחם ותיק יגור   3/06/15 23:31
שונא את מאירק'ה פעיל שנהג לקרקס אותו ולהשפילו..אבל זה היה לפני שלושים שנה, אז מה מעיק עליך עדיין אורי,פעיל כבר זקן וחולה ועדיין אתה מלא משטמה ושאיפת נקם???
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
27
התנועה הקיבוצית כפח זבל
  דוד נ   4/06/15 06:21
המאגד כל מיני מופרעים-אכן סיום מוצלח ויאה לתנועה שכל כולה נפיחות עצמית ונפיחות מסריחות של ככלבים מיגור.
כתוב תגובה ל- דוד נ
תגובה פאבלובית של כלבים
  חבר קיבוץ יגור   4/06/15 08:39
מיגור קיבוצי,היא הסממן הכי בדוק לעיוות הרעיון הקיבוצי וזריקתו לפח האשפה של ההיסטוריה,כל זאת ע"י זבלים/כלבים כמוהם, שמצוים בכל חברה אנושית.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
דוד נ= מילשטיין בתחפושת
  לוחם ותיק יגור.ן   4/06/15 10:21
שונא כלבים. הוא אינו יודע מיהו ידידו הטוב ביותר של האדם. מילשטיין אוהב חזירים כי הם מתפלשים בבוץ וברפש-כמוהו. ומילשטיין מה יש לך עם מאיק'ה פעיל??.אז נכון, הוא קירקס אותך,והגחיך אותך,אבל זה היה לפני שלושים שנה...מסתבר שהוא חשף את ערוותך ואתה הושפלת קשות... מילשטיין לא סולח,גם לא לעצמו...
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור.ן
אם היית יודע כמה אידיוט אתה
  יותם רעות   4/06/15 13:13
נראה בתגובות המטופשות שלך,בטח היית מפסיק להגיב,אם בכל זאת אתה ממשיך,אז כל "הסופרלטיבים" שאתה מקבל כאן נכונים ועוד יותר מזה.יותם
כתוב תגובה ל- יותם רעות
יותם מפגר-על =שטוף מוחין
  איתן מיגור   4/06/15 13:50
"האידיוט " הסגיר אותך חזרזיר מילשטייני, זה הכינוי החוזר ונשנה אצל המשמיץ הסידרתי מאפעל. מחר יפרסם מילשטיין את פרק 31 המועתק מספרו העתיק משנת תרפפ"ו, דאג לדרוש ממנו את פרסום המקור בראש הפרק, אחרת זו הונאה....
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
28
מחר יפורסם כאן פרק 31
  איתן מיגור   4/06/15 16:26
שמעתיק אורי מילשיטיון מספרו העתיק,הישן, הגרוטאי, שפג תוקפו עמ' 215-235.השינוי היחיד יהיה בכותרת,ואולי בתמונת הפתיחה. נא לדרוש מאדון מילשטיין לציין את המקור בפתיחה. זה מהלך בסיסי של אמינות ויושרה כלפי הקוראים. האם יש לו טיפת יושרה???
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il