s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המפכ"ל - יאיר נוה
מאת: איתמר לוין  |  29/05/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
זו הבעיה
  זו הבעיה   29/05/15 08:44
משטרת ישראל הפכה למשרה של שוטרים ומפקדים שכל מה שהם רוצים זה רק לחזור הביתה בשלום,לא מעניין אותם שום דבר העניין הזה,מפקדיה נהפכו למנשקי ידיים של רבנים ומלחחי פנכה של אדמו"רים,צריך לפרק את המשטרה ולבנות אותה מחדש ,פתרון פשוט קל ובכי זול.
כתוב תגובה ל- זו הבעיה
2
אלוף יאיר נוה - האיש הראוי
  ש''י אלידע   29/05/15 09:37
אפתח בהבעת הסתייגות מן ההכללה שעושים לכל קציני המשטרה. לאחר שחרורי מצה"ל התבקשתי להתגייס למשטרת פתח תקוה עקב ריבוי החדרת מטעני חבלה לגוש דן. כעבור מספר שבועות שיניתי את נקודת הבקרה לבאים מן השומרון ובשיתוף פעולה עם קצין החבלה המרחבי, כבמטה קסם פסקו החדרות המטענים בגזרתנו! הוברר כי הם לא התאיידו אלא שינו את נתיב חדירתם לכביש מקביל מצפון ויעדם היה כפר סבא. בעת ההיא כיהן במטא"ר תת-ניצב ליזרוביץ, כיום ניצב (דימ), שהי מופקד על המשמר האזרחי, הוא איש ארגון מעולה ומידי שנה הגיש את הצרכים היחודיים למשרד הפנים, אדם מבחינה ארגונית ויחסי אנוש. איש מופת זה התנדב מידי שבועיים למשמרת בעירו פ"ת, לא ידוע לי מקרה נוסף. איני יודע אם הוא פנוי כיום אך יתרונותיו לתפקיד המפכ"ל הם רבים הוא מכיר את המערכת היטב אך הנורמות האישיות שלו הן בולטות !! ראוי לשקול ברצינות גם את מועמדותו!!
כתוב תגובה ל- ש''י אלידע
נוה יעדיף=ראש המטה לבטחוןלאומי
  ע_הראל   29/05/15 15:01
לדעתי יאיר נווה לא יסכים לשום תפקיד נוסף (שוחק) במדים, אלא הוא יחתור באופן טבעי לג'וב אזרחי מחקרי כמו ראש המל"ל, או ביצועי כמו מנכ"ל משרד הביטחון … כי שם הוא יגשים יותר את עצמו, ואף יתרום באמת יותר בהתאם לרקע והידע והניסיון הצבאי שלו (ולדעתי לתפקיד מפכ"ל מתאים מישהו צעיר יותר בעשר שנים)! §¤§¤§ כך גם הייתי מייעץ לו בתור חבר - לו שאל אותי, מה גם שיש לשער שמשפחתו / רעייתו לא ירשו לו לעלות שוב על מדים, לאחר שכבר היה באזרחות (לאחר פרישה מצה"ל) בתור מנהל חברת בניה גדולה לפני כשש שנים - זאת כאשר פרש מצה"ל לאחר שבנו החייל נפצע קשה מאוד בפעולה נגד מחבלים ביו"ש (וברוך ה' הבריא) - אלא שבזמנו הפצירו בו שר הביטחון ברק (והרמטכ"ל המיועד גאלנט) לחזור בתור סגן הרמטכ"ל, עם אופציה לקידום לרמטכ"לות בסבב הבא.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
נווה-האיש הבזוי.קנה קידום
  לא נשכח ולא נסלחץ   29/05/15 15:23
ודרגה בהרס חייהם של אלפי יהודים.אדם מתועב.
כתוב תגובה ל- לא נשכח ולא נסלחץ
מסכים לכל אות ,ועוד
  45   29/05/15 18:02
כתוב תגובה ל- 45
אין לעשות שגיאה נוספת ולבחור
  אפרים ארליך   30/05/15 06:14
אדם מאוס, המעורר שאט נפש אצל רבים כיאיר נווה. אחרי כשלונות במשטרה, יש לבחור באדם הגון, ישר דרך, סמכותי ואהוד על הציבור. נווה - אדם שנוי במחלוקת, אדם אינטרסנט שכדי למצוא חן עשה לא מעט עוולות: גירוש יהודי גוש קטיף, עמונה ועוד. הינו אדם שלילי וקשה לב. חובה להוריד המלצה זו מיד מן הפרק. --- מוצע להציב את אפרים ארליך (קרמשניט) למפכ"ל הבא. קרמשניט היה קצין משטרה ישר והגון, הוא לחם בפשע, חשף שחיתויות ועל-כן סולק מן המשטרה ע"י דנינו. הוא האיש הנכון למשטרה.
כתוב תגובה ל- אפרים ארליך
אלוףפקוד מרכז=קשור?לקטיף/עמונה
  ע_הראל   30/05/15 22:32
בתור מפקד פיקוד מרכז, האיש טיפל בטרור ביו"ש, עצר חשודים בטרור בהפתעה בעודם במיטה - עם חטיבת כפיר וכל היחידות המיוחדות (ואף בנו החייל נפצע קשה מאוד באחת הפעולות הללו - אך הבריא ברוך ה', מה שזירז את פרישת אלוף נווה מצה"ל מסיבה משפחתית - לפני כ 7 או 8 שנים נדמה לי); §¤§¤§ ובכן אלוף מרכז אינו אחראי לא על פיקוד דרום (קטיף) ולא על המשטרה ומשמר הגבול (עמונה) - אלא נדרש להעניק להם הגנה היקפית בלבד, כמו שהוא מעניק לכל המתיישבים כל השנה! §¤§¤§ והאם יעלה על דעת שדרג צבאי ימרוד בדרג הפוליטי הנבחר שמעליו, דווקא משום החלטה לגיטימית ושקולה על הינתקות מעזה - של הממשלה והכנסת, נכונה או לא? מה, האם היה עליו ליזום ולהנהיג הפיכה צבאית כמו בארצות מפגרות, לעצור את חבריו אלופי המטכ"ל יחד עם הרמטכ"ל, ואז לכבוש בטנקים ונגמ"שים את משכן הכנסת ומשרד ראש הממשלה, ולהקים מועצת הפיכה שתנהל את המדינה? האלו, מה זה השתגעתם? §¤§¤§ כבר הצעתי בתחילת תגובה 2 לעיל, כי מתאים יותר לאלוף נווה להתקדם כאזרח דווקא - כראש המל"ל או מנכ"ל משרד הביטחון; מאידך לנוכח שגעון הגדלות (והמרד נגד הדרג הפוליטי הנבחר) שמפגינים חבריו של אותו ארליך, אני חושב ברצינות שיש לאשפז אותם כולם יחד במוסד פסיכיאטרי סגור! §¤§¤§ אגב אני חושב (ולא מן הנמנע כי גם האלוף נווה חושב כמוני!) שלא הייתה ברירה אחרת אלא לפנות את 7,500 תושבי קטיף … שמא יושמדו ויפלו בשבי (תוך ביזה) יום אחד בהתקפת פתע משולבת חו"ש בין לילה, באמצעות מנהרות ופצמ"רים וטילי נ"ט ומטעני גחון גם יחד! הרי בצוק איתן 2014 הוכח שאין לנו (עדיין!) תשובה צבאית ראויה (בעוטף עזה) לא נגד מנהרות ולא נגד פצמ"רים עד טווח 6 ק"מ - וגם לא נגד טילי נ"ט חדישים שנורים מפתחן של מחילות תת קרקעיות, ולא נגד מטעני גחון; אז קל וחומר (בן בנו של קל וחומר) שלא יכולנו להגן על מתיישבי קטיף 2005 נגד אותם איומים בדיוק! ! ! ! ! ! ! !
כתוב תגובה ל- ע_הראל
מפכ"לות
  צבר   1/06/15 05:15
יש דברי אמת בדבריו ארליך גם לגבי אפרים ארליך וגם לצערי לגבי יאיר נווה
כתוב תגובה ל- צבר
מי שמדביק קטיףעמונה לנווה=ליצן
  ע_הראל   1/06/15 12:19
ואם ליצן ממליץ על ארליך, אז שניהם ליצנים!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
3
כמו נייד סיני, על הנייר פגז
  בשטח בשומרון   29/05/15 09:42
הערבים חגגו על היהודים והוא היה או"מניק
כתוב תגובה ל- בשטח בשומרון
4
מי שממליץ לא מבין דבר במשטרה!
  רונית יער   29/05/15 10:03
מפכ"ל צריך להיבחר אך ורק משורות המשטרה ולאחר שמילא מגוון תפקידים עד הבכירים ביותר במשטרה. משטרה זה לא מקצוע צבאי. זה דורש הרבה ידע אחר לגמרי ומאד מקצועי. מספיק לחפש אנשים מבחוץ מה שרק יזיק עוד יותר למערכת המוכה הזאת שלא בצדק!
כתוב תגובה ל- רונית יער
אז נווה יעשה השלמה חילית למצ"ח
  ע_הראל   29/05/15 11:47
אל תדאגי "מותק", אחרי חפיפה של חודש יאיר נווה יהיה המפכ"ל הטוב בעולם! §¤§¤§ אלא מאי, הגברת רונית היא דוברת הפרקליטות שלא רוצה שום פיקוח חיצוני שיפריע לה לתפור תיקים בנחת, ולא רוצה מפכ"ל אלוף במיל. (כי יהיה קשה לאלף אותו בתור פודל של הפרקליטות).
כתוב תגובה ל- ע_הראל
roniti,A smart woman
  james lebon   29/05/15 13:31
כתוב תגובה ל- james lebon
5
בעד.לעת הזאת דרוש מועמד חיצוני
  יוסף מגבעתיים   29/05/15 10:23
מועמד מצויין, שאלה אם הוא יסכים. אנשי משטרה יאמרו שחקירות ושיטור זה מקצוע אחר. זה נכון, אך אין ספק שלעת הזאת , נדרש מועמד מחוץ לשורות המשטרה.
כתוב תגובה ל- יוסף מגבעתיים
6
הלואי ותהיה אוזן קשבת להצעתך
  הלואי   29/05/15 10:29
ומישהו שם למעלה יריץ אותה הלאה וסוף סוף יהיה לנו מפכ"ל עם סדר ושיטה, עם סמכותיות ואיכות, עם ראש מורם, בעל ערך וכבוד.
כתוב תגובה ל- הלואי
7
נבחר בו כי הוא חובש כיפה
  למה   29/05/15 10:30
איתמר אתה שקוף ודוחה
כתוב תגובה ל- למה
חפש/י מי שיxיין אותך=בלי כיפה!
  ע_הראל   29/05/15 11:54
אוי לי כי התדרדרתי לניבול פה … אך לא מצאתי לצערי תגובה אחרת ראויה לחמור המגיב לעיל!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
מצאתי את אחותך
  ז_הראל   29/05/15 15:09
ואיך שהיא מוכשרת וואו
כתוב תגובה ל- ז_הראל
מי זה הסריס-שחצן של יחימוביץ'?
  ע_הראל   30/05/15 22:47
זה לא חדש שהסריסים של יחימוביץ' משתחצנים ומתרברבים כאילו דון ג'ואנים רחמנא ליצלן; תכף יגיד שהוא גם עלה על המלכה אליזבת … כי בספרי רפואה הם מכונים "ביל" (בקושי יכול להשתין).
כתוב תגובה ל- ע_הראל
הכיפה כאן אינה חשובה כלל.
  אישיות ולא כיפה   29/05/15 12:56
מדובר על האישיות ועל הסדר שהמשטרה כה זקוקה לו.
כתוב תגובה ל- אישיות ולא כיפה
שכחנו שהוט טייח את מסמך הרפז?
  אישיות   29/05/15 15:14
איך עוד מטייח יעזור למשטרה ?
כתוב תגובה ל- אישיות
הכיפה אצלו-זיוף.כמו פושעים
  בבית המשפט.   30/05/15 10:48
כתוב תגובה ל- בבית המשפט.
8
מבחוץ לעצור השחיתות
  צו השעה מפכ"ל   29/05/15 11:00
כתוב תגובה ל- צו השעה מפכ"ל
9
כמו שיאיר נוה לא קודם לרמטכ'ל
  אסור לתת לו מפכ'ל   29/05/15 11:03
אסור שכיפה על הראש תנהל לנו את הצבא ואת המשטרה !!!!!!!
כתוב תגובה ל- אסור לתת לו מפכ'ל
אךהכיפה שלו בצבע בז' כמו הקרחת
  ע_הראל   29/05/15 13:05
לכן לא רואים אותה אף פעם … לכן אין לו שום בעיה!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
10
האיש הנכון בזמן הנכון!!
  מ.אלקרייאף   29/05/15 11:05
הצעה ראויה מאוד...בשום פנים ואופן אין לבחור מפכ"ל משטרה משורות המשטרה..ראו גם לבחון החלפת מפקדי מחוזות באנשי צבא או שב"כ.. עד להבראה מוחלטתת והשמדת כל פרי הבאושים והסתיידות העורקים של המשטרה...
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
11
יבחר מפכל רק מאנשי שלומם
  dh   29/05/15 11:17
כתוב תגובה ל- dh
12
יאיר נווה מפכ"ל. רעיון מצויין!
  עזרא מנצור   29/05/15 11:22
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
13
יתרוןנווה=לא פודל של פרקליטות?
  ע_הראל   29/05/15 11:36
הבעיה העיקרית היא שהפרקליטות הרקובה (שמסרבת לכל פיקוח חיצוני עליה עד עצם היום הזה) - נהגה תמיד להתערב מתחת לשולחן במינוי מפכ"לים … שחייבים להיות "שפוטים" שלה, ודאי כדי שלא יפריעו לה לתפור תיקים (לכל מי שאינו מפא"י/יחימוביץ', לנאמן וקהלני, לנתניהו וריבלין, לרמון ומשה קצב ולדעתי גם לאולמרט) §¤§¤§ לכן נבחרו דודי כהן ויוחנן דנינו, לא שהם לא טובים - אלא שהיו דווקא חכמים לרמוז לפרקליטות מראש … שהם לא יתנגדו לפתוח בחקירה "מלוכלכת" נגד כל מי שהפרקליטות "מסמנת אותו" (עם טפטוף של הדלפות מגמתיות במטרה לרסק את הקורבן מראש בתקשורת כפי שעשו ודאי למשה קצב - כך ששום בית משפט בשר ודם לא יעיז לזכותו לעולם … ולו מחמת הספק, וזאת מפחד האספסוף צמא הדם והמוסת ע"י התשקורת)! §¤§¤§ לכן עשו ודאי סיכול ממוקד למפכ"ל קראדי, ואח"כ שלחו לדעתי את אורלי אינס להתמזמז עם ניצב ברלב (וכיסחו אותו בצ'יק)! אגב זו הסיבה האמיתית מדוע מסרבת הפרקליטות לפיקוח משמעותי כלשהו עליה - כדי שלא יתפסו אותה על חם תופרת תיקים (לכל מי שאינו סמול) §¤§¤§ ובחזרה לאלוף נווה, בהנחה שלא יצליחו לעשות ממנו פודל של פרקליטות … הרי אין מתאים ממנו לכהונת המפכ"ל, אלא אם כן יתפרו לו תיק בינתיים (אפילו אחרי בחירתו למפכ"ל) - כי אז יצא שכרו (ושכרנו) בהפסדו חלילה.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
14
כתבה מטופשת
  … ..   29/05/15 12:34
כתוב תגובה ל- … ..
15
בעל הכיפה לא יפנה התנחלויות !!
  רק כך !!!   29/05/15 12:42
כתוב תגובה ל- רק כך !!!
16
כל ממליצי נוה חייבים לזכור...
  יוסף דיין   29/05/15 12:58
מה היה תפקידו של הנוכל הזה בגירוש כל היהודים כולם (החיים והמתים כם יחד) מגוש קטיף. הערכה העצומה שאני רוחש לאיתמר לוין, לכושר השיפוט ולכתבותיו המחכימות, הערכה זו נפגמה לא מעט בשל המלצתו זו למנות את נוה למפכ"ל.
כתוב תגובה ל- יוסף דיין
אם גם הוא נתן יד לגירוש יהודים
  לא ידענו שגם הוא   29/05/15 15:31
טובים ואומללים מבתיהם המסודרים והנאים לשום מקום - אזי אסור להמליץ עליו כמפכ"ל. תודה לדיין על המידע.
כתוב תגובה ל- לא ידענו שגם הוא
לא תודה ולא בטיח=נווה לא קשור!
  ע_הראל   30/05/15 22:57
ראה נא כל דבריי בתוך תגובה 2 לעיל.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
1.ע. הראל מיתמם: נווה לא היה
  רותי איזיקוביץ   1/06/15 17:00
אחראי על המשטרה, אבל משמר הגבול- כלאיים של צבא-משטרה משרתי המשטר- קיבל ממנו את הרמז ההומני הבא: יש לכם אלות. אתם יודעים מה לעשות איתן.מר הראל, שכחת? 2. הפיכה צבאית כבר הייתה: הכנת הצבא בהוראת הרמטכ"ל (?) לגירוש יותר משנה לפני החלטת כנסת על תוכנית ההתנתקות! 3. חוסר יכולת הגנה על תושבי הגוש עבר מאז לחוסר יכולת הגנה על חוטף עזה, ומאז קיץ 2006 על רוב חלקי הארץ. למה? כי "הייתה הצטברות של תהליכים ותובנות שהשפיעו על גיבוש תפיסת ההפעלה הצה"לית ואשר בתורם השפיעו...עם על תהליכי החשיבה של צמרת הדרג המדיני והצבאי... במיוחד היסודות הבאים: אמונה כי עת המלחמות הקונוונציונאליות/המסורתיות עברה, וכי שיקולים כגון... הישגים צבאיים ... וניצחון...אינם הולמים עוד את זירות העימות של ישראל". (מתוך דוח וינוגרד על לבנון 2). טענת מר הראל אינה מחזיקה מים!
כתוב תגובה ל- רותי איזיקוביץ
17
המינוי הזה יביא למרד
  שלמה מהמשטרה   29/05/15 13:32
כל אדם בר דעת יבין שמינוי כזה יוביל למרד. א. האופי של הצבא והמשטרה שונה.יעלו חיכוכים רבים שהמקור שלהם הינו השקפת עולם שונה. ב. הרבה קצינים השקיעו במשטרה ומחכים לקידום. מינוי זה יטרפד להם את הדרך והם יימצאו את עצמם בדרך החוצה בבזיון. אסור שמינוי זה ייקרה!!!
כתוב תגובה ל- שלמה מהמשטרה
איןבעיה כזו=5נצביםפרשו לאחרונה
  ע_הראל   29/05/15 15:25
הפעם זה לא כמו בזמנו שהשר צחי הנגבי (בממשלת אולמרט) דילג על דור וחצי של ניצבים ולקח פתאום את המפכ"ל קראדי (שאז פרשו הרבה ניצבים מאוכזבים - אחד גנוט נהיה ראש שב"ס, השני אהרונוביץ' נהיה שר לבטחון פנים לאחר כמה שנים, השלישי נהיה יועץ מבקר המדינה לשחיתות ציבורית, ויש אומרים שהרבה מהפורשים פעלו אח"כ לתפור את תיק האחים פריניאן - מה שאילץ את המפכ"ל קראדי לפרוש חצי שניה לפני סיום כהונתו המתוכנן). §¤§¤§ ובכן הפעם ממילא כבר פרשו איזה 5 או 6 ניצבים לאחרונה, ובקושי הצליחו למלא את התקנים הפנויים, ואין כרגע לדעתי אפילו ניצב אחד ותיק רציני ובולט שמצפה לקידום!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
מי אתם שתמרדו?
  פופיק   29/05/15 20:17
קודם תנצלו אלף התנצלויות כל יום על איך שאתם משתמשים בשררה שניתנה לכם לאכיפת החוק - כדי לעבור על החוק ולפגוע באזרחים משלמי שכרכם ותתביישו על איך שהארגון שאתם שייכים לו נראה: נלעג, עלוב ומושחת. אתם תמרדו?
כתוב תגובה ל- פופיק
הצדק איתך
  ניצב   30/05/15 22:59
מי שמושחת. החוצה! מי שישר. שיקודם.
כתוב תגובה ל- ניצב
18
לא רק מפכ"ל מבחוץ ! אלא את....
  אינספקטור קלוזו   29/05/15 13:49
כל המשטרה צריך להפוך לגוף פארה צבאי להגדיל את כוחו בגיוס שוטרים בגיוס חובה ולבנות שדרת פיקוד דוגמת צה"ל
עם תחלופה סדורה של כוח אדם בתפקידים שונים רק כך ניתן יהיה לשלוט ולהשליט סדר כולל חוק שיאפשר סגירת תאי שטח עירוני אם הוגדרו כמוכי פשע !!!
כתוב תגובה ל- אינספקטור קלוזו
19
קלעת לדעתי שכבר כתבתי בעבר
  י.צ.   29/05/15 14:44
מפכ"ל מחוץ למשטרה שבה יש תרבות של שקר. אכן יאיר נווה הוא המתאים ביותר . גלעד ארדן יכול להצליח בתפקידו עם יאיר נווה בראש המשטרה .
כתוב תגובה ל- י.צ.
20
אני מציע לאיתמר
  יאיר מעון   29/05/15 15:23
לוין ללמוד את הנושא ואת האיש. בדיקה מעמיקה תוריד את איתמר לוין מהיומרה הזו. זה לא מינוי ראוי.
כתוב תגובה ל- יאיר מעון
21
אני זוכר שהאדם הזה
  דכרוני   29/05/15 15:28
בילה זמן ארוך בצבא בתפקיד מקביל לסגן שר לענייני אוויר, עשן, אטמופירה רב תחומית ותיאום בין עננים, במשכורת כמובן.


מה זה מבין בענייני משטרה? כמה זמן עבר מאז עסק במשהו ממשי בצבא?
כתוב תגובה ל- דכרוני
עשן?ראש גולני+אוגדת עזה+פ.מרכז
  ע_הראל   30/05/15 23:13
פחחח! עשן ואטמוספרה זה מה שיש בראש של פרדות משא מגזע דכרוני … §¤§¤§ יאיר נווה היה מפקד חטיבת גולני, אוגדת עזה, פיקוד מרכז (לחימה סזיפית יומיומית בטרור) … ראה גם דבריי בתוך תגובה 2 לעיל (מתאים יותר לנווה קידום אזרחי לדעתי, בתור ראש המל"ל או מנכ"ל משרד הביטחון).
כתוב תגובה ל- ע_הראל
22
האיש פסול כי המרגלת ענת קם
  שבץ חלובה   29/05/15 18:17
צמחה במשרדו והוא זה שקיבל אותה לעבודה ללא בידוק בטחוני רק בגלל שהשכיבה שם אלופים כולל אולי נווה עצמו .האיש חשוד בעיני שמכר את בטחון ישראל תמורת סקס עם נערת הליווי מספר אחת של הסמול. עד היום נווה ניצל את החסיון הצבאי על פעולותיו ולא נתן הסבר למציאתה של ענת קם בתוך מחשבי הצבא. מספיק לנו עם אלופים ניצבים ומפכ"לים זיינים....המשטרע הפכה היות למכון ליווי אחד גדול ולא זקוקים לחיזוקים בנושא.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
23
הצעה תמוהה מאד של א. לוין
  הקלידו בגוגל נווה   29/05/15 21:14
איתמר לוין פרסם לא אחת דעות שליליות וקשות על המשטרה ומפקדיה. על כן תמוה מאד שהוא ממליץ על אדם שהסכים לגירוש היהודים מגוש קטיף, שבזמן שהיה אלוף פיקוד המרכז - שוטרי ישראל התנהגו בחזירות ובברוטליות כלפי תושבי עמונה, הכו נמרצות ובאכזריות אפילו חפים מפשע. ב-nrg (שליפות עם יאיר נווה) הוא נשאל שאלות שונות והביע דעה על עניינים שונים. לשאלה על נתניהו הוא השיב: "נבואה ניתנה לשוטים"!!!!! הזה יהיה מפכ"ל בשלטונו של נתניהו?? ענה לנו מר לוין!---- ומומלץ לגולשים להכנס לגוגל ולהקליד: יאיר נווה. לא תקראו שם דברים נחמדים. האיש שלילי ולא ראוי להיות מפכ"ל!!! כשהיה מנכ"ל "סיטי פס" (הרכבת הקלה בירושלים) - היו שפעה של בעיות ואי סדרים - כיצד הוא ינהל את המשטרה? מר לוין טעית בגדול.
כתוב תגובה ל- הקלידו בגוגל נווה
24
לוין,לכלכת!להמליץ על יצור נבזה
  זוכרים את הפוגרום   29/05/15 23:09
שמכר אלפים מאחיו בשביל דרגה,קידום,פנסיה???
כתוב תגובה ל- זוכרים את הפוגרום
25
נוה-היהודי של הפריץ.ימכור את
  אמו בשביל כיבודים   30/05/15 00:45
כתוב תגובה ל- אמו בשביל כיבודים
26
מנוי ראוי שיערוך טיפול שורש.
  בר דרור דוד   30/05/15 21:07
כתוב תגובה ל- בר דרור דוד
27
לא נראה שהוא ירצה להיכנס לזה.
  דב בינדר   30/05/15 23:38
לא נראה שהוא עם שמו הטוב יסכים להיכנס ללכלוך הזה שנקרא משטרת ישראל עם תרבות השקר והשחיתות שם.
כתוב תגובה ל- דב בינדר
28
בקיצור- ענת קם
  המכה בחטא   31/05/15 01:09
האיש לא נתן שום דין וחשבון על הגנבה מתחת לאפו , המשיך להתקדם למנהלת הרכבת הקלה בירושלים, קיבל כסף ולא הזיז כלום במשך שנים ועכשיו יקבל פרס לעמוד בראש אחד הגופים הרקובים במדינה? במחשבה שניה, אולי מתאים.
כתוב תגובה ל- המכה בחטא
29
האיש הזה מבחינתי לא ראוי !!!!
  רן ידעי   31/05/15 15:54
מבחינתי יאיר נווה הוא איש לא ראוי . לא הגון ולא יכול להיות מפקד של כל גוף . את הקומבינה שהוא בתור מח"ט גולני ביחד עם קובי מרום שהיה מג"ד הבא"ח עשו עליי כדי לסגור לעצמם תיק מצ"ח !!! את הקומבינה הזו אני לא אשכח !! יאיר נווה רמס את חוק השיפוט הצבאי והשמיד ראיות והכניס אותי לכלא למשך 14 יום על תיק בתאונת דרכים וזאת כשאני לא הייתי שותף בתאונה , לא הייתי מעורב בתאונה ולא הייתי אשם בה !!! האיש ניצל מעמדו והשמיד ראיות ושפט אותי ל14 יום . איש לא ראוי בעליל !!! היום הוא היה מפוטר ממקום העבודה !! אז הוא התחמק מעונש כי לא היה מי שיקשיב .
כתוב תגובה ל- רן ידעי
30
המפכ"ל הבא
  shshr   31/05/15 16:26
אני הייתי ממליץ על אריה עמית שהיה ניצב ממ"ז ירושלים,מפקד למופת, דוגמא אישית מהמעלה הראשונה, צמח ובא משורות המשטרה, אין מתאים ממנו כיום למלא את התפקיד, ואין לי ספק שהוא ינקה את האורוות כמו צריך, ויצעיד את משטרת ישראל קדימה כמו שמשטרה צריכה להראות, ולא יהרוס אותה עד היסוד כמו שעשה ועושה האין מפכ"ל דנינו.
כתוב תגובה ל- shshr
31
מסכים לחלוטין
  דבורקין   1/06/15 21:03
כתוב תגובה ל- דבורקין
32
לאיתמר לוין!
  רונית יער   2/06/15 06:53
איתמר לוין, עם כל הכבוד...מציעה שתכתוב על נושאים בהם אתה בקיא ולא על נושאים שאין לך מושג בהם כמו נושאים משטרתיים. לצאת עם המלצה למנות אלוף בצבא למפכ"ל זה חוסר הבנה אלמנטרי אפילו בתפקידו של שוטר מתחיל. אין המשטרה דומה לצבא ולהיות שוטר זה מקצוע לו נדרש הרבה לימוד, ידע וניסיון. לכן יש למנות מפכ"ל משורות צמרת המשטרה, שמילא שרשרת תפקידים בכירים והתחיל מהשטח ולא מישהו שעסק בתחומים אחרים לחלוטין. מאחר ושרתי בשני המקומות, מציעה לך להקשיב לי. די לעשות צחוק מהתפקידים האלה. זה מזכיר לי את המינוי של מי שהיתה קצינת ח"ן ראשית ומונתה לנציבת שירות בתי הסוהר. מינוי לא ראוי בלשון המעטה, שלא לדבר על הפגיעה והורדת המוטיבציה לכל אלה שאכלו שנים מרורים בתפקידים האלה ורואים איך עוקפים אותם ואיך מזלזלים במקצועיות שלהם. לכן, רד מנושאים שאתה פשוט לא מבין בהם.
כתוב תגובה ל- רונית יער
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il