|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המשפיעה
מאת: אסתר שניאורסון גרי  |  04/06/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כאמור בצורה נפלאה בכתבה
  אני מאוד מודאג   4/06/15 12:35
אני מאוד מודאג שנשים אלו משפיעות לרעה על תיפקןד הצבא.
כתוב תגובה ל- אני מאוד מודאג
מאמר שטותי=ברק הבטיח/דחף לסגת!
  ע_הראל   7/06/15 18:53
אף אחד לא חושד שיש בי שמץ של שמאל או סמול, אך לצערי מאמר זה הוא גיבוב של שטויות מן היקב והגורן! §¤§¤§ קודם כל כרמלה מנשה עשתה (נדמה לי מאז מלחמת כיפור) עבודת קודש אמיתית ומקצועית באיתור וחשיפת כל סוגי עוול והתעללויות בחיילים צעירים וטירונים - הן מצד המערכת (פקודות צבא נוקשות מדי, תוך מניעת טיפול רפואי חיוני מחיילי סדיר ומילואים), והן השפלות וטירטורים מצד מפקדים (שהיום כמעט נעלמו מהצבא בזכות כרמלה היקרה, אשר שימשה לפה הולם להורים המיוסרים) - שלא לדבר על הטרדות מיניות בלי סוף, קל וחומר התעללות מצד חברים ליחידה (סוגי "מסורת" כביכול שהוותיקים משפילים ופוגעים "בירוקים" יותר)! §¤§¤§ ובל נשכח שיש סטטיסטיקה כואבת עד עצם היום הזה של התאבדויות חיילים - שהשתיקה יפה להם, ואין ספק כי כרמלה הצילה לאורך שנים חיילים לא מעטים אשר חזרו בשלום הביתה בזכותה - וברוך ה' שישלם שכרה. §¤§¤§ בכל אופן זה מגוחך לגלגל על שדרני רדיו מעין מעורבות בקביעת מדיניות, הרי רה"מ אהוד ברק הבטיח נסיגה מלבנון (אם ייבחר) תוך שנה מיום היבחרו, ואף סיכם לפני כשבוע בראיון (לציון 15 שנה ליציאה מלבנון) את האסטרטגיה מאחורי המהלך, לאמור שרצועת הביטחון בדרום לבנון פשוט לא תרמה כלום לביטחון (מחד לא הפריעה לזרימת האמל"ח וכסף רב מסוריה ואיראן דרך צפון מזרח הלבנון, ומאידך ודאי שלא עצרה קטיושות המשוגרות מעליה)! §¤§¤§ כנ"ל במלחמת לבנון 2, כרמלה (שהיא כתבת צבאית ולא פרשנית) לא עסקה בגומלין בין לבנון 1 ללבנון 2. §¤§¤§ ובאשר לחבילות מזון בפסח, כרמלה רק נדרשה בתוקף תפקידה לשמש פה לאותם הורים אשר טענו נגד הנוהג בצה"ל - שלא להעביר חבילות לחיילים בפסח; וכן לגבי הסנדוויץ' עם החזיר מלפני כשבוע, כרמלה קבלה בצדק על העונש המוגזם עד כדי טיפשות (וללא כל פרופורציה) של מחבוש בפועל (האלו מה קרה, מישהו השתגע?) - מה, אי אפשר היה לתת התראה או לכל היותר נזיפה ?!? §¤§¤§ ואחרון, לגבי התקרית בהר הבית, הן החייל רק נחקר ע"י המשטרה - ולא נענש; וטוב עשתה כרמלה מנשה שלא תחבה את אפה בנושא שבאחריות המשטרה ולא הצבא §¤§¤§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
נתניהו1998=החלטת או"מ425=נסיגה
  ע_הראל   8/06/15 06:58
בממשלתו הראשונה של נתניהו, התקבלה החלטת ממשלה (נדמה לי בשנת 1998) - בדבר נסיגת ישראל מלבנון על פי החלטת מועצת הביטחון 425 (אך כמובן בתיאום עם האו"מ); ההיגיון מאחורי ההחלטה היה (כמו תמיד) שרצועת הביטחון לא תורמת יותר כלום לביטחון! §¤§¤§ אלא ששר הביטחון איציק מרדכי התנגד (או לפחות התמהמה נוכח חדלונו של האו"מ להתמודד עם נוכחות חיזבללה בשטח), והכל נסחב עד הגעתו של אהוד ברק לראשות הממשלה בשנת 1999. §¤§¤§ ברק כבר לא הישלה את עצמו לגבי התועלת שהאו"מ מסוגל להביא, והסתפק בבקשה מהם רק לסמן היטב את הגבול הבינ"ל; וזה אכן בוצע על הצד הטוב ביותר, והועיל לישראל בהמשך מול טענת הלבנונים לגבי "חוות שבעא" - כי אז האו"מ אישר כי חוות שבעא שייכות לגולן הסורי דווקא (כלומר שנכבש מידי סוריה בשנת 1967), ולכן לא צריכה ישראל להחזירו כביכול ללבנון!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
2
הן מטילות פחד. כי מיד
  בן ארי   4/06/15 12:36
נזעקים כל חבריהם בתקשורת ויכולים פשוט "לחסל"מישהו. על כן כולם מתחנפים להם. הנה ראינו לפני שבוע בראיון את המח"ט לשעבר זכאי שכינה אותם סמרטוטוביץ ופתאום בראיון התלקק להם. איזה חנופה שעורר בי קבס.
כתוב תגובה ל- בן ארי
3
נכון ולעניין. הם גם יבריחו
  אהרון יעקובוביץ   4/06/15 12:42
את מכל הארץ.
כתוב תגובה ל- אהרון יעקובוביץ
4
אני זוכרת שכבר אז
  אורנה פז   4/06/15 12:46
כל כך התרגזתי שהם גרמו לצהל לברוח מלבנון.
כתוב תגובה ל- אורנה פז
ברק לקח עליו=כל האחריות לנסיגה
  ע_הראל   7/06/15 19:17
ראו נא פירוט דבריי בתוך תגובה 1 לעיל. §¤§¤§ שדרני הרדיו רק קיימו חובתם - להציג את עמדות רה"מ הנבחר אהוד ברק.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
5
מאוד משכנע
  אהרון שחר   4/06/15 14:00
שכנעת אותנו שיש להעריץ את כרמלה ולהתקנא בה. כעת נותרה רק השאלה, מהו סוד כוחה?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
אני כל כך מקנא
  אהרון שחר   5/06/15 13:35
מה יש בה שהיא מנהלת את המדינה ואני אפס?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
כי אתה לא שייך למחבלים תקשורת
  אוריה מירושלים   5/06/15 14:42
עוכרי ישראל אנטישמיים שכל מטרתם הרס המדינה ויושביה תמורת בצע כסף
כתוב תגובה ל- אוריה מירושלים
ברק הציע לה=נציבת קבילות חילים
  ע_הראל   7/06/15 19:31
אך כרמלה סירבה (בצדק לדעתי, כי ללא עבודתה העיתונאית, מי יהיה זה שיציף את התלונות למעלה אל נציב תלונות החיילים עצמו?)! §¤§¤§ לכן היא דחתה את הצעתו של אהוד ברק (שכיהן כשר הביטחון לאחר עמיר פרץ בממשלת אולמרט), משום שאם היא תהיה נציבת קבילות … היכן תימצא כרמלה מנשה (האחרת) שתעביר אליה את התלונות מהשטח ?!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
6
אסתר היקרה,
  שאול אבידור   4/06/15 15:05
יהודים משלנו חוברים ומתאגדים לסוג של צבא חיות טרף עם שיניים ומלתעות מאיימים, כנגד מי ? כנגד יהודים שלא נוהים אחרי דעותיהם של חיות טרף אלו.

אבל כשמדובר בערבים, צבא זה הופך אוטומטית מחיות טרף לשפנים קטנים...

אני סבור שצבא חיות אלו הנם שליחים של גופים חיצוניים שאין להם כל קשר ליהודים, לארץ ישראל, לשאיפות הלאומיות שלנו.

כנראה גם ש"שליחים" אלו ממומנים בהרבה מאד כסף.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
אכן שאול , הם בוגדים בתשלום
  אסתר ש.גרי   4/06/15 16:18
כל כנופיות השמאל מקבלים אתנן משונאי ישראל בעולם. אותם גופים שמעבירים להם כספים הם אותם גופים שקוראים לחרם על ישראל ועומדים בראש המסע לדה לגיטמציה. לפיד, ציפקה, הרצוג, יודעים בדיוק ממי הם מקבלים כספים. איזה הבדל יש בין זהבה גלאון לזועבי ? בין מרץ לחד"ש ? הם אומרים אותו דבר, מצביעים על אותו דבר, ובעצם גם העבודה ולפיד. ראה איך כל המפלגות האלה מתנגדות לחוק שאמור להפסיק את היכולת לממן את כנופיות השמאל. מחד מפלגות השמאל ממומנות ע"י שונאי ישראל ומאידך הם מבקשים להביא את הממשלה לידי כניעה. "אם ממשלת ישראל לא תיכנע יהיה חרם" כל היום שמים את החרם על סדר היום. צריך לנקות את האורוות.וששר הפנים יכריז כי אסור לקבל כספים מגורמים העוינים את מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- אסתר ש.גרי
אסתר, מעניין, האם הגופים
  שאול אבידור   4/06/15 16:52
החיצוניים הללו פועלים ומממנים רק משיקולים של שנאה ליהודים. או אולי יש להם שיקולים אחרים.

מכל מקום אני לא יכול להשתחרר מדבר מרכזי שמטריד אותי שוב ושוב : המציאות המוזרה הזו של הקמת ריבונות יהודית על ח ל ק קטן מארץ אבות עם שותפים-אויבים מרים, היא היא הסיבה לכל הקורה אותנו.

השותפים-אויבים הללו צועקים וצורחים בקולי קולות מעל כל במה שהם מתכוונים באמת למחוק אותנו, אבל השמאל היהודי אין לו אוזניים ואין לו עיניים. כשמדובר בערבים, הם לא שומעים ולא רואים.

ריבונות על חלק מאדמתנו ההיסטורית הקדושה והיקרה היא שידור הכי חזק שבעצם אין לנו זכות ואנו רק מבקשים "טובה" מאויבנו שיתנו לנו איזה 4 מטר מרובע להתיישב בו.

ויתרנו לבריטים על החלק המזרחי של ארצנו שנמסר לשבט בדואי האשמי. ב 1949 הסכמנו להעביר "קו ירוק" אומלל ומדמם שהפך להיות "גבול" קדוש בעיני הערבים ובעיני העולם.

לדעתי מכאן נובעת כל הבוקה ומבולקה שאנו חיים בה בחוסר ביטחון מוחלט וללא תקווה נראית באופק. חבל. חבל מאד.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
שאול חביבי, לשמאל
  אסתר ש. גרי   4/06/15 19:57
יש עיניים ויש אוזניים, אבל הם עושים זאת תמורת בצע כסף וגם הם רוצים להרוס הכול ביחוד כשאינם בשלטון. זה לא התחיל היום. האם ידעת שה"שומר", קינא ל"נילי" כי חשב שהם ישלטו יחד עם הבריטים כשהטורקים יסולקו מהארץ. והם אלה שהוליכו בנובמבר 1917 את הטורקים ישר לזכרון יעקב, כדי להסגיר את חברי נילי. כי עניין אותם רק השילטון, והיה ברור שנילי צריכה להנהיג. מאז השמאל לא חדל מלבצע פשעים נגד העם היהודי. נתתי לך רק דוגמא אחת המראה על הכלל. באוסלו הם באמת האמינו לרוצח ערפאת ? שטויות. הם רצו להכניס לכאן 40.000 רוצחים.
כתוב תגובה ל- אסתר ש. גרי
מאד מענין מה שכתבת על נילי.
  שאול אבידור   6/06/15 10:37
אם כך המארה והקללה של השמאל היהודי החלה עוד הרבה לפני 1948

האם זה משום שהשמאל היהודי מתעקש, עד עצם היום הזה, על שילוב סוציאליזם של שוויון וזכויות (לערבים) עם הרעיון הנפלא של ציונות ?
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
החשש
  שמ   4/06/15 17:27
והחרדה של כל מי שהזכרת ושלא הזכרת, כי קבלני כספים המה מקרנות אנטי יהודיות ואנטי ישראליות, נוצריות ומוסלמיות, נובע מכך שכלכלתם ורמת חייהם מותנים במשת"פיות עימם ועם רגל גסה שלהם על גבה וצווארה של ארץ ישראל.אם אלה יישברו,בעזרתם,הם חושבים שיזכרו להם לטובה את משת"פיותם.מה שאינם רוצים לזכור הוא שלבסוף,גם אלה שהכניסו גופות הנרצחים/ות לקרמטוריומים,הגיעו לשם בעצמם.
כתוב תגובה ל- שמ
7
צריך להשאיר בתקשורת רק
  רוני זוהר   4/06/15 15:48
את השדרנים הנאמנים לארץ ישראל.
כתוב תגובה ל- רוני זוהר
8
תקשורת עוכרת ישראל
  ציון מציון   4/06/15 16:28
יש להתקומם ולשנות את התקשורת הבוגדנית שכל מטרתה לפגוע ולהרוס את ישראל והעם היהודי בציון כמו כרמלה ואותה עיתונאית קטנה שקבלה תוכחה משרון גל. כך צריך לעשות לכול העיתונאים עוכרי ישראל להעמיד אותם במקומם ואולי ע"י יפסיקו במלאכת החבלה שלהם
כתוב תגובה ל- ציון מציון
9
להחרים בחרם ציבורי את אורנג
  דינה שטרית   4/06/15 16:37
לא יעלה על הדעת שאנו נפרנס ונזין אנטישמיים פרו איסלאמתים צבועים שלא מגנים חיות אדם כגון דעאש שרוצחים ואונסים וכו. פשוט רשעים וצבועים נורא ואיום
כתוב תגובה ל- דינה שטרית
10
להחרים בחרם ציבורי את אורנג
  דינה שטרית   4/06/15 16:37
לא יעלה על הדעת שאנו נפרנס ונזין אנטישמיים פרו איסלאמתים צבועים שלא מגנים חיות אדם כגון דעאש שרוצחים ואונסים וכו. פשוט רשעים וצבועים נורא ואיום
כתוב תגובה ל- דינה שטרית
11
סוד כוחה במידע שבידה
  רבקה האוס   4/06/15 17:36
הכוח הוא בידע שבידה. ובמטומטמים שבצבא.
כתוב תגובה ל- רבקה האוס
12
כרגיל משכנעת
  אורי שמש   4/06/15 18:33
כתוב תגובה ל- אורי שמש
13
יפה מאוד
  צופים   4/06/15 21:55
כתוב תגובה ל- צופים
14
ריכוז כוח
  יהודית ס   4/06/15 23:26
צריך הפרטה ועוד דעות...כמו דעתך שלך כאן
כתוב תגובה ל- יהודית ס
15
יישר כח! להעמידה במקומה!
  דניאל סבלדי   4/06/15 23:36
כתוב תגובה ל- דניאל סבלדי
16
אני מתחנן שתעני לי אסתר
  מממ   5/06/15 00:49
אני חייב לקבל תשובה!! אני משתגע. על אמת. השמאלנים.. הם לא מפחדים למות?
כתוב תגובה ל- מממ
מפחדים? משקשקים!
  אהרון שחר   5/06/15 08:29
למה היודנרט של תקופתנו המכונה שמאל נאור מתחנף ומתרפס בפני האויב? כי הוא מפחד מהם.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
כזה סופם של משת"פניקים יהודים
  רק לפני 72 שנה   5/06/15 13:06

את מחנה טרזינשטט הציגו הנאצים בנבזותם כ"מחנה נפלא ליהודים, בו יכלו לחיות, לנהל חיים של תרבות, ולנהל את עניניהם בעצמם"...
את הכזב הזה צילם יהודי במודע (אבל אי אפשר להאשים אותו!)בשביל תעמולת הנאצים ביודעו שזאת תחנת מעבר בדרך למחנות ההשמדה.

סופו שהובל ביחד אתם לאושוויץ וכל הדרך יילל בבקשו רחמים: "הרי אני עשיתם בשבילכם את הסרט"!!! - איש לא הקשיב לו והוא סיים את חייו במישרפות ביחד עם כולם.

לתשומת לב המשת"פניקים הנאורים יפי הנפש שמאמינים כי גורלם יהיה שונה מגורל יתר אחיהם היהודים בארץ ישראל.

את סיפור הצלם של גטו טרזינשטט סיפרה בשעתו רות אליעש ז"ל, ילידת צ'כיה שד"ר מנגלה נכח בלידת התינוקת שלה במחנה והורה לא לאפשר לה להניק את הפעוטה. בקול שבור סיפרה איך הילדה בכתה ובכתה עד שחדלה ונפחה את נשמתה.
כתוב תגובה ל- רק לפני 72 שנה
לא הבנתי
  מממ   5/06/15 18:14
אבל אם הערבים ישתלטו פה על העניינים הם יישחטו את כוולללםםםםם.. הם באמת מאמינים שלא?
כתוב תגובה ל- מממ
17
להפסיק לצרוך תשקורת עוינת
  דוד ביטון   5/06/15 14:34
רק לצרוך תקשורת לאומית כאתר זה ערוץ 20 גלי ישראל ערוץ 7. כנגד ערוץ 2 ערוץ 10 האנטישמי ורשת ב גלי צהל
כתוב תגובה ל- דוד ביטון
18
ומה עם החיילים הדתיים
  יוני חייל צה"ל   5/06/15 15:31
לא מתחשבים בחוקי הצבא כך שחיילים דתיים יוכלו גם לאכול בצבא הרי אם המטבח לא יהיה כשר כל החיילים הדתיים לא יוכלו לאכול בכלל. פשוט בושה וחרפה שעוברים על חוקים ולא מתחשבים ביהודים פה כמו בשאר העולם
כתוב תגובה ל- יוני חייל צה"ל
19
ומה עם החיילים הדתיים
  יוני חייל צה"ל   5/06/15 15:31
לא מתחשבים בחוקי הצבא כך שחיילים דתיים יוכלו גם לאכול בצבא הרי אם המטבח לא יהיה כשר כל החיילים הדתיים לא יוכלו לאכול בכלל. פשוט בושה וחרפה שעוברים על חוקים ולא מתחשבים ביהודים פה כמו בשאר העולם
כתוב תגובה ל- יוני חייל צה"ל
20
כרמלה יושבת בתפקיד הזה שנים
  הכתבת השנואה   7/06/15 08:44
רבות מאד. בדרך כלל מתבצעים חילופים, אנשים זזים לתפקידים אחרים ומפנים מקום לחדשים. אבל זו "תקועה" בתפקיד הזה כבר זמן רב. לפני שנים אחדות היתה ידיעה שהנה היא עוזבת ומקבלת תפקיד אחר. הציבור עלץ ושמח. אבל לא קרה דבר והיתה אכזבה רבה. היא נשארה בתפקיד זה לנצח. מה כוחה? הציבור מאס לא רק בגלישה שלה מעבר להגשת דוח רגיל וריגול אינטנסיבי על פרשיות קטנות כגון זו עם החזיר, אלא שקולה בעל הצליל המעושן מרגיז רבים. ועוד מעניקים לה פרסים מדי פעם. מתי נתפטר ממנה?
כתוב תגובה ל- הכתבת השנואה
21
כרמלה -אוי כרמלה
  מודאגת   7/06/15 10:08
נכון אסתר---כל מילה בסלע---איזה מאמר כתוב יפה וכל כך נכון
עושים איפה ואיפה ---ושוב כל יפי הנפש צצים במקום הלא נכון.....
בבית שלך תעשה מה שאתה חפץ--אבל במקום ציבורי כצה"ל ועוד מקום שיש בו חובשי כיפות ועוד בניגוד לנהלים ??? נראה כאילו מישהו מזלזל או חלילה רוצה להכשיל....
כתוב תגובה ל- מודאגת
22
הנבלה הזו כרמלה מנשה
  שכלתן   7/06/15 15:34
השמיצה אותי קשות ברדיו, בנתה סיפור כזבים ונוכלות יחד עם נבלה מספר שתים רונית תירוש רודפת הבצע במשרד החינוך
וכמעט גרמה לפיטוריי מהעבודה. כל זאת מבלי לראיין אותי בכלל ולשמוע מה יש לי לומר בפרשה הפושעת המפוברקת שלה. תלונות ברשות השידור ובמועצת העתונות על הפרת כל כללי האתיקה האפשריים, כוסתחו.


הפצירה החלודה הזו עשויה כנראה מטפלון. במקום שהאחראים עליה יתנו לה בעיטה אדירה בתחת שופכים עליה אותות הצטיינות ופרסים. זה לא מגרד לי את קצה הקטן. לגביי היא מחבלת תקשורתית.
כתוב תגובה ל- שכלתן
23
אויימתי ע"י כרמלה והתלוננתי על
  קורןנאוה טבריה   8/06/15 08:23
עליה במשטרה. בעקבות מסע ההכפשות שערכה מנשה נגד המתנחלים בתקופת הסכמי פשע אוסלו שלחתי לה את תגובתי=ללא כל הסתה וניבולי פה חלילה וחס-הבעתי את דעתי כיאה לדמוקרטיה מתוקת -והיא כנראה לא יכלה לשאת את החרפה והמורמת מעם התקשרה אלי ואיימה עלי בתביעה ושזה 'יעלה לי הרבה כסף' אם אמשיך לכתוב לה........ולמען האמת היא הצליחה להפחיד אותי,הן בשל מצבי הכלכלי ובעיקר בגלל קשריה עם המשטרה והשב"כ= לכן התלוננתי עליה במשטרה ביודעין שאף אחד לא נוגע בעיתונאיות שמאלניות 'קדושות' כמו כרמלה מנשה......חלפו מאז הרבה שנים אבל מידי פעם כן פקססתי לה והבעתי את דעתי על אפה וחמתה....דמוקרטיה ע'אלק!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
שימו לב חברים שמרבית הנשים
  נשים רעות   8/06/15 21:09
הפמיניסטיות האלה מן השמאל - הן נשים שטניות. יש בהן רוע מובנה, שהוא מופנה בעיקר כלפי אנשי ימין. הנה רשימה קצרה: לבני, קרן נויבך, זהבה גלאון, אילנה דיין, אשרת קוטלר, ענת דוידוב, כרמלה מנשה, גאולה אבן, איילה חסון, יעל דן, אורנה גבאי, אחינועם ניני, פאר-לי שחר, אסתי פרז, שלי יחימוביץ', דורית בייניש, דליה דורנר ועוד. ניגון הדיבור שלהן וההטעמה לא נעימים ומאוסים. גם חזות פניהן חמורה ולא נעימה.
כתוב תגובה ל- נשים רעות
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il