|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ציונים לשבח במלחמת יום הכיפורים
מאת: ד"ר אורי מילשטיין  |  09/06/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
גילית את. אמריקה
  זאבז12345   9/06/15 14:55
כיסויי תחת זה מקצוע בצבא אנח יצא לי להלחם במלחמה הזאת . רק על זה שיצאנו למלחמה עם הציוד הקלוקל ואי יכולת להשתמש בנשק הכבד עקב מחסור מגיע לנו יעני צל״ש לבצע חדירה מעבר לקוים ללא ליווי על מנת להשמיד בסיס טילים כמסתירים מאיתנו בכלל איפה האוייב מגיע לנו יעני צל״ש אבל כל טנקיסט שעלה על הגבעה מגיע לו צל״ש כי פה אף אחד לא יודע שבתל שאמס בגלל קפריזות של גנרלים שלחו חיילים לשמש ברווזים . איך סיפרלי חבר היו לו 4 חוטים של סאגר על הטנק . תגיד לי מילשטיין וההיסטורינים ראית פעם 2 סוחוים יורדים עלייך מגובה 100 מטר ונשחררים נאפלם הרגשת את החום הזה פעם . כל מי שנלחם ולא ברח במלחמה בזאת היה גיבור כי הם נלחמו מול נשק עדיף ואמצעים עדיפים . קח את מפקדי הדבורים בעדבייה זה חא גיבורים זה סופר גיבורים אבל מי זוכר היום מקבלים צל״ש על ביצוע משינה. . זה שהגנרלים עשו טעויות גילית את אמריקה . יצא לי לשרת כקצין לאחר המלחמה ברמת הגולן אז עוד ניסו ליישם לקחים ואני זוכר שכל קצין היה נבחן מודיענית על הגזרה ומכסי תחת היו מקבלים בעיטה באמצע נוהל קר ואמירת אמת לא הסתיימה בהדחה. הבעייה שהיום מה שלמדו אז לא מסוגלים היום ראה מבצע נפל איתן שהינו חלטורה.
כתוב תגובה ל- זאבז12345
לו היה חשוב לך באמת לימוד
  ראומה   12/06/15 23:30
הכשלים בצבא והפקת לקחים מהדברים החמורים אותם הזכרת, היית מבין עד כמה חשובים המחקרים והפרסומים על מילשטיין, ולא היית מבזה את עצמך בתגובות אינפלטיליות.
כתוב תגובה ל- ראומה
ניצחון מלחמת יום כיפור וצל"ש
  סא"ל אבי גור   13/06/15 14:10
רוב המעשים בהיסטוריה נמדדים בסופם. ניצחון מלחמת יום כיפור נמדד בתאריך כ"ח תשרי תשל"ד 24.10.73. הייתי קצין טנקים מהדקה הראשונה להכנות למלחמת יום כיפור בגזרה הדרומית ועד הדקה האחרונה באפריקה על הדרך לקהיר. ההרגשה שלנו כלוחמים התבססה על הנתונים הבאים..צהל שלט באוויר .. בים.. וביבשה. הארמיה ה 3 המצרית הייתה מכותרת ואני וחברי היינו בדריכות עצומה כדי לקיים כיתור זה. אני הייתי שמח אם חלק מהמאמצים בשנים הבאות יוקדש על ידי ד"ר אורי מילשטיין לחשיפת חכמת ניהול הקרבות השונים. אולי אפשר להרחיב בציונים לשבח לחיילים ומפקדים שתיפקודם הטוב עדיין לא נחשף. חלק מהחומר אני חושף בסרטים המוצגים ביו טיוב תחת שמי סא"ל אבי גור. חלק נוסף אפשר למצוא באתר יד לשיריון ועוד. במלחמת יום כיפור היו ניצחונות רבים שראוי שידובר ויסופר עליהם. אפילו ארצות הברית מציינת עד היום את ניצחון ישראל 73 על רקע בעלות ברית אחרות באסיה שלא ניצחו. תמונות שצלמתי כחלק מתיעוד הניצחון מתוכננות להלמד ב 20 אוניברסיטאות בארה"ב בנוסף להצגתן כחלק מהכנס השנתי האחרון של הצבא האמריקאי. גם ללוחמים ולמשפחות השכולות מגיע שנדבר על גבורת יקירם והשתתפותו בהגנת ישראל מפני צבאות ערב ששלחו חיילים לגיזרה הסורית ולחזית המצרית. אפילו סאדת נשיא מצרים הדיח את רמטכ"ל מצרים כתוצאה מניצחונות צהל בקרבות. זה גם היה הניצחון המודיעיני הגדול של המוסד שהביא התראה קונקרטית ישירה שאותה האמריקאים משווים למה שהיה חסר להם במתקפת הפתע בפרל הרבור. לסיכום..חשוב לדבר על קשיים ומחדלים ועל הדרך להתגבר עליהם ולנצח...כי במזרח התיכון סוריה..עירק..לבנון ועוד-- אם לא מנצחים = נרצחים..לדוגמא כל הנוצרים ואחרים שאפילו נרצחים על אמונתם..!!!
כתוב תגובה ל- סא"ל אבי גור
2
לפי שם המאמר
  אהרון שחר   10/06/15 09:34
חשבתי בהתחלה שהפעם מילשטיין חרג ממנהגו והחליט לחלק קצת ציונים לשבח... לסיכומו של דבר אני רוצה לומר, אל דאגה, במלחמה הבאה יהיה הרבה יותר גרוע. שנאמר, שומר נפשו יברח.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
3
23,000 ברשימת המקופחים
  בלום נועם   10/06/15 22:25
אורי מילשטין הנכבד. באמת אין לי בעיה עם מקבלי העיטורים. כלוחם "במבה" בקרב החווה הסינית ובעוד כמה קרבות, קשים פחות מפורסמים. הוזמנתי להעיד בפני וועדת הצל"שים. נשאלתי על שניים מחברי שמי [עיתונאי] מהלוחמים העביר את שמם. אמרתי שהם ראויים לציון לשבח !!! כן הם בהחלט לוחמים שבשעת מבחן [קצין וחובש] עשו את הנדרש באחריות ואומץ לב. אך, הוספתי שבסביבתי היו עוד לוחמים אמיצים חלקם לא בחיים וחלקם לא זכו להיות ברשימת המומלצים. [פשוט לא ידענו שצריך להמליץ..] תיארתי את הטנקים השרופים שקני התותחים שלהם היו מופנים לטנקים מיצרים למרחק של מטרים בודדים. מי יודע מי לחם בהם וכמה היה ראוי לצל"ש. תיארתי את הקרבות הקשים שאני לחמתי בהם עם חברי.הרבה דם, אש ועשן. אך מסקנתי במבט לאחור, שכול הלוחמים במלחמה היא וחשוב לציין שהיו סה"כ כ-23,000 לוחמים מתוך ה-600,000 מגוייסים, ראויים לצל"ש. מגיע להם ציון לשבח על שהיו נכונים להיות לוחמים בצבא ענק של ג'ובניקים. מגיע להם צל"ש שבכול מקום בו נדרשו להילחם עשו זאת ללא חשבון ותוך הקרבה. מדובר בלוחמים מהשיריון, מהחי"ר , מהתותחנים, מחייל האוויר ומחייל הים, כול הלוחמים. כן את הצל"ש הזה קיבלנו, בחשבון הנפש הפרטי ומחברינו לקרבות ולתופת. איננו זקוקים לתעודה ולהוקרה מאף אחד. אז רשימת "החמש מאות פלוס המעוטרים" היא בבל"ת אחד גדול. אוסיף על כך שאם יהיה צורך לעשות זאת שוב, על אף הביקורת והתסכול מהנעשה במדינה [גם במערכות הביטחון] , אתייצב שוב.
כתוב תגובה ל- בלום נועם
4
על הונאת הבמ"לים
  תרבותו הקלוקלת של   11/06/15 00:20
דר' אורי מילשטיין על הונאת הבמ"לים (בני הקיבוצים) "בראש ועדת העיטורים למלחמת יום הכיפורים עמד אלוף מנחם (מנדי) מרון, שהיה אז ראש מחלקת ההדרכה במטכ"ל, ושפיקד במלחמה על אוגדה 440. הוועדה כללה עוד תשעה תתי-אלופים. לא יהיה זה בלתי מבוסס לומר שעשרה קצינים בכירים אלה מאפיינים את תרבותו הקלוקלת של צה"ל בתחום הצל"שים, וממילא גם בתחומים אחרים. "
 תרבותו הקלוקלת של צה"ל
כתוב תגובה ל- תרבותו הקלוקלת של
5
אורי, לימדתי אותך משהו
  יואל קורנבלום   11/06/15 08:15
וזה שלא היה מחדל מודיעיני כפי שאתה ושות' זיבלתם לנו את המוח בסדרת המאמרים על מלחמת יום הכיפורים תחת השם "ניצחון בסבירות נמוכה". כתבתם שם הרבה סיפורי חסמבה על מרואן אשרף ושות'. אז אני שמח לשמוע נימה חדשה בדבריך כפי שזה מופיע בכתבה כאן. אמנם אתה עדין לא אומר את זה בגלוי אבל אתה כותב "הם הטילו את כל האשמה על המחדל המודיעיני (שבין החוקרים מתקיים ויכוח עד היום אם בכלל היה)". בכל זאת התקדמות אצלך וזה טוב. אני מניח שבסוף אפילו תגיע למסקנה שהיתה כאן בגידה אבל אני לא דוחק בקץ. דרך אגב מי החוקרים כפי שאת כותב? כמה צריך לחקור כדי להבין שאם האויב מתעצם מול הפרצוף שלך לא צריך מודיעין כדי להבין שהאויב רוצה להתקיף אותך? חוץ מזה הרי זכור לך שדדו ביקש לגייס מילואים ולא נתנו לו לגייס אז ברור הוא שצמרת צה"ל ידעה שהאויב מתכוון להתקיף או לכל הפחות מסוגל להתקיף אם ירצה ולכן רצתה מילואים. זה מראה שלא היה שום מחדל מודיעיני ידעו בדיוק הכל ורק אפשרו לאויב להתקיף וזאת בגידת הדרג המדיני וצמרת צה"ל באזרחי מדינת ישראל. לכן נראה שהסיפור על המחדל המודיעיני מקורו בדרג המדיני ולא בצה"ל. אולי תשאל את החוקרים שלך נראה כמה זמן יקח להם להבין את זה. דרך אגב, אורי, למה את כותב על צל"שים ולא נותן לאביתר בן צדף לכתוב על זה כפי שהוא כתב במאמר הבלתי נשכח בסידרת המאמרים "נצחון בסבירות נמוכה? האם אביתר חולה? אם אכן כך אז אנא מסור לו את מיטב איחולי לבריאותו והחלמתו המהירה.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
6
הצלש"ים זה ענין איזוטרי כמותך.
  פועה   11/06/15 19:38
צל"ש ניתן בעיקר ללוחמים בעת לחימה, גם כשהם "בשר תותחים". רק מוח מעוות מחבר בין זה לבין מחדל מלחמת יום כיפור. המחדל היה מטכ"לי ומדיני פוליטי. ולא נחוץ דוקטור כדי להסביר את סיבתו. עיקרו נובע מהחכמולגיה יתרה, משחצנות וקצר בתקשורת בין הדרג המדיני העליון לדרג המטכ"לי העליון. מחשבת ההרתעה הייתה בנויה על אשליית "העמימות המגוחכת". הדרג המדיני לא התכוון לתקוף ראשון בשום מצב, אבל דיין כדרכו לא אמר זאת במפורש למטכ"ל. כי הוא והמטכ"ל האמינו שהאויב מורתע כי הוא יחשוש שצה"ל יתקוף ראשון לכן אסור היה להראות לו שנערכים להגנה, וזה הביא לכך שלא נערכו להגנה. כי הגנה הייתה "מילה גסה" שביטאה לדעת החכמולוגים חולשה. יצא מזה שלא הכינו מתקפה באופן מסודר כמו בששת הימים, וגם לא נערכו בעוד מועד לתכנית להגנה מה שהיה צריך לעשות! כל הדיוט צבאי מבין שאם אין אופציה לתקיפה חייבים להיערך כראוי להגנה, אלא שאף גנרל לא העז להעלות ראשון את המילים הערכות מידית להגנה וגיוס מילואים לצורך הגנה ותרגול פינוי מעוזים מסודר בעוד מועד ברגע האחרון. זה כל הסיפור כולו, ורק על זה מתווספים ההטעיה המצרית והתפקוד המתורגל והמוצלח של המצרים בחציית התעלה והעברת הרבה כוחות ובמהירות לגדה המזרחית, יכולת שהמצרים תרגלו מתחת לאף של צה"ל. בחזית הגולן ורק בה היה צריך לגייס מילואים לצורך התקפה, ולחשוף את זה בפני הסורים בתאום ובידיעת עם ארה"ב. דדו התבטל בפני דיין ודיין התבטל בפני גולדה, ולשלשתם היה נוח ומפתה להתבטל בפני אלי זעירא שאותו הוליכו המצרים באף. אבל מה כל זה קשור לחלוקת הצלש"ים????
כתוב תגובה ל- פועה
7
לעסוק בשולי האמת זה,
  הגוי..   17/07/15 10:47
לעסוק בשולי האמת, זה להעלות את השקר על נס.. מאז 1967 עם ישראל במדינתו הוא בשר התותחים הזול והאיכותי ביותר שיש לארהב באזור. בשר התותחים הזה הרי יעשה הכל כדי לשרוד או פשוט לא למות. החיים, כמושג, זה כבר מזמן בארצנו משהו שתחושת המוות מאפשרת אותו. לחיות, כמושג, זה משהו שכבר מזמן לא קיים כאן. חיל ישראלי, היינו חיל צהל זהו הנשק האידאלי והחכם ביותר שיש לארהב כאן. חיל ישראלי יעשה הכל על מנת לחיות, כולל למות בשל כך. קיום העם והמדינה תמיד לנגד עיניו.. מכונת מלחמה איכותית שכזאת היא אבן היסוד, גן העדן לשלטון ארהב באזור בעוד ארהב לנו, היא "ערך קיומי", ספק הנשק והלחם ו"אתם היהודים", לכו להגן על עצמכם כאשר אנו השלטון בוושינגטון נהיה חפצים בכך וכך זה עובד מה 12 ביוני 1967. ישראל, גולה מפריעה לשלטון ארהב לסלק הרוסים ממצרים, השלטון מסדר לנשק החכם והזול שלו, היינו בשר התותחים של ארהב באזור, מלחמה והסכם "שלום" כי צריך למלא בבשר יהודי חכם וטרי את מקום האבדות.. 1982, צהל צריך לפתור לארהב בעיית השלטון הנוצרי המצטמצם והולך בלבנון המתמלאת בדרומה פלסטינאים. בגין למוד "לקח גולדה" מרפא בעיסוק את חיילי צהל משוק מלחמת יום כיפור, בשוק מלחמת לבנון שנמשכת 10 שנים ועם ישראל כרגיל שורד, אינו מת, אינו חי. לחיות, זה משהו אחר. לחיות בארצנו משמע לא למות, משמע להעצים את המשהו שתחושת המוות מאפשרת אותו. כיום יותר מתמיד, הנשק החכם בתבל והזול ביותר שיש לארהב באזור, מוכן ומזומן לחוש שוב את תחושת החיים הייחודית שלו כי מישו בוושינגטון כבר יצר את האינטרס המקיים סימביוזת חיים מופלאה זאת, כאשר בארהב האנשים חיים וכאן מחזקים את תחושת החיים האמצעות המוות.. עבדים לעולם לא יגיעו לחירות ולכן לא יגיעו אל החיים כל עוד עבד עבדים מנהל אותם וחירותו היא פסל! ..תודה.. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
ישראל גדולה
  הגוי..   19/07/15 10:54
מפריעה להם.. אני מביו שלקח יומיים לשחרר תגובה זאת בגלל, בזכות השבת.. תודה. 19 יולי 10:53.
כתוב תגובה ל- הגוי..
ד"ר מילשטיין, מודה על
  הגוי..   19/07/15 14:50
ההגינות ביחס לפרסום דברי. אולי הארתי במשהו את עיניך שהרי פרפקציוניסט, אם הגון הוא, לא יטשטש עובדות כי כך קל ונעים לו יותר. תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
8
למר מלשטין בעיה.
  ארוך ארוך ואמתי   19/07/15 13:16
בתור הסטוריון בעל תואר ד"ר הוא אינו מתגבר על דעותיו הפוליטיות. כעובדה, רוב הפעולות הגדולות נעשו בידי מה שקרוי היום ואתמול שמאל כולל הצלחותיהן ואי הצלחותיהן ומיעוטן בידי המה שקרוי הימין. לכן נח להשחיר את פעולות ה"שמאל" שהיו הרוב ולהאדיר פעולות ה"ימין" שהיו מיעוט. רוב ומיעוט הן עובדות. העובדה המרכזית בעניין זה, שבגדול, היתה זאת פעולת העם כולו. מפעל העם כולו ימין ושמאל. כאן מר מלשטין בהצביעו על "כישלונות" ה "שמאל" משחיר למעשה העם, ההנהגה ואת ה"ימין" אותו הוא מאדיר בעוד שכך או אחרת היה שותף לאותה ההנהגה שהרי מדינת ישראל קמה למרות הכל ואף על פי כן. ההגנה לדוגמה עשו יותר מאצל ולחי שהיו מיעוט. האדרת המיעוט והשחרת הרוב אינה משנה את העובדות המוכיחות דבר 1. העם בכללותו נלחם על קיומו בכל מערכות ישראל בעוד ההנהגה היתה כאשר היתה. השחרת ההנהגה ההיא אינה מעשה להיסטוריון אלה לפוליטיקאי ולדמגוג בקיא בהיסטוריה הכתובה המקעקעת עובדת קיום העם כשלם. השמאל, היינו המנוולים, הימין הצדיקים. לא כך הוא. מנוולים היו ויש גם כאן גם כאן והם לעולם לא יחסרו. היסטוריון אינו רשאי לדגול בצד פוליטי כל שהוא ולהאדיר את "המשיח", הדעה הפוליטית שלו שבמותה יתברר כי היתה משיח שקר. דוגמאות אינן חסרות. מקורח, בר כוכבה דרך שבתי צבי וכלה ברבי מלובביץ'. כולם היו גדולים בדורם. אף לא 1 מהם היה משיח ואף לא 1 מהם היה שמאלני, בולשביק וכדומה.. לדוגמה: סטאלין היה רע. מאוד רע. רשע בקנה מידה תנכי ממש כי כך מלאו הפוליטיקאים בחרא את ראשי עם ישראל. אלה ש... ההיסטוריה שאינה משוכתבת שבה ומוכיחה חזור והוכיח כי. בגין פעל נגד הבריטים בחסות סטאלין ובנגוריון רץ בין הבריטים והצרפתים לארהב לבסס מעמדו, הצליח בזאת וכי מבריטניה האמא וארהב האבא יצא היטלר הוונדרקינדר המשותף להם וכי מנשואי קרובים יוצא או דביל או גאון.. 1927, קוקה קולה עם צלב קרס ב 5 סנט. אתם אוהבים קוקה קולה? פורד מקבל מהיטלר מדליית הקונגרס הנאצי על פועלו הרב בארהב. אתם נוסעים בפורד? GMC מוכרת משאיות ומנועים בנוסף על מה שמייצרת OPEL שזה GMC גרמניה..בריטניה מספקת מנועי RR מרילין עבור מטוסי המסרשמיט ו IBM מספקת יהודים ואנטי-נאצים ממרשמי התושבים באירופה המערבית ובגרמניה כי במזרח המפגר אין IBM.. שוודיה וארהב מוכרות להיטלר פלדה, תותחי 88 ממ, תחמושת ונפט ובזמן מלחמה.. 6 מליוני יהודים נרצחים וזהב שיניהם מועבר כתשלום, לארהב ושוודיה כולל רכושם של החיים כי בזמן מלחמה מי סוחר בכסף נייר, רק אידיוט.. חבורת זומבים אתם. לא תתעוררו היום, מחר ירדימו אותכם כמו שמרדימים חיות מחמד.. "וייקם דור אשר לא ידע את יוסף" .. סטאלין, עם כל הרעות שבו, הצבא האדום שלו שחרר את אושוויץ ואת העולם מהנאציזם שהיום שוב מרים ראש.. אילו צריכים היו יהודי אושוויץ, היינו אירופה להמשיך ולהמתין לצ'רצ'יל ורוזוולט וטרומן, מדינת ישראל, היה היום שמה מדינת ישמעאל.. סטאלין, לא המתין להם. סטאלין הוא ההיסטוריה של עם ישראל ומדינת ישראל בעבר, בהווה ולעתיד לבוא אם תרצו או לא תרצו כי היסטוריה אינה דעה, אלה עובדות. תודה.. הגוי..
כתוב תגובה ל- ארוך ארוך ואמתי
מעניין מאד מה שאתה כותב.
  אלון 444   22/09/15 14:05
מסכים בהחלט עם חלק גדול מהאבחנות שלך
כתוב תגובה ל- אלון 444
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il