|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם למרות הכל עסקת החטופים לא תצא לפועל - האם בני גנץ יפרוש?    האם ביבי יודח?    זה סוף שלטון הליכוד?
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
געגועים לפרס
מאת: מנחם רהט  |  24/06/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ציפי לא "התגלגלה" אלא חיפשה
  לאן להסתפח ולשלוט   24/06/15 13:27
כתוב תגובה ל- לאן להסתפח ולשלוט
2
פיענחתי את הגנום השמאלני
  אהרון שחר   24/06/15 14:10
הסיבה להתאשמלות המאסיבית הזו היא כמובן חוק הטבע מספר 2, חוק העדר. עדר הבהמות רואה מה נכון, מה יוקרתי, מה מכובד, מה מקובל בעולם בתקופתנו. מי שמצטרף לעדר המנצח השולט היום בעולם, עדר הנאורות, מרוויח. מי שנלחם נגד העדר חוטף. כמו שחיתות, מה עדיף, להיות מושחת כמו כולם ולהתפנק, או להיות איש עקרונות ולחטוף שטוזה, פיטורין, משפטים ורדיפות? ההתלבטות לא קשה.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
3
מי שחשב שפרס לא סותם את פיו
  מי שחלם   24/06/15 18:42
לא ידע מה מחכה לו עם הליצן המוקיון הפטפטן הבכיין הקרציה ריבלין.

אני לא הופתעתי. ידעתי מה מחכה לנו.

כל מה שאפשר לומר בשני משפטים, הטרחן הברברן ריבלין יאמר במאה. לא מכיר נקודה, לא מכיר פסיק. מוכרח לשפוך את כל המילים שבלשון העברית כפול חמשת אלפים בתשפוכת אחת.


חשבנו שפרס מתערב בכל דבר, בנוסף להתערבותו בפוליטיקה (כמובן באותן שניות בודדות בשנה שבהן הוא נמצא בארץ ולא במטוסים ובמלונות פאר)? אז חשבנו. הריבלין המחוצף מתערב בכל דבר. במה שהוא מבין בו (יש בכלל דבר כזה?) ובמה שהוא לא מבין בו. וכמובן, הכל בלווית צלמים ומיקרופונים.

כמה פיות אפשר להאכיל במה שעולה לנו הריבלין ביום אחד, מלבד מה שהוא עולה לנו על העצבים?
כתוב תגובה ל- מי שחלם
4
ממש לא!
  שאול א.   24/06/15 19:05
עליבותו של ריבלין אינה מעלה אצלי כל געגוע לקודמו, פרס. לדידי שניהם פסולים ומיותרים באותה מידה. יש לבטל את מוסד הנשיאות ולהשקיע את הכסף בדברים חשובים יותר: אתיופים, דרוזים וכיו"ב.
כתוב תגובה ל- שאול א.
5
זה נבלה וזה טרפה
  אליהו חיים   24/06/15 19:09
חשבתי שרק בבונים מתגעגעים, ואלה תולדות פרס,עוד בבן שמן היה חרא לא קטן ואחר כך משה שרת כתב בזיכרונותיו. ״אקרע קריעה גדולה אם שמעון פרס ישב על כיסא של שר בישראל״ בשום בחירות הוא לא ניצח ,הכל בקומבינות, שטיחים וטריקים,הוא ניכנס למשכן הכסיל תמורת משרד הדתות שתיתן למשפחת פש״ס, תקופת נשיאו והייתה המושחתת והבזבזנית ביותר מכל היצורים האחרים שהיו במשכן, באשר לריבלין,ב10 השנים האחרונות הוא היה ממוקד מטרה להיכנס למשכן הכסיל , הוא עשה הכלבכדי להחניף לערבים ולשונו הייתה תקועה עמוק עמוק בישבנם,המתמודדים מולושהיו חביבי ההמון ,פואד נלחם לא להיכנס לבית האסורים,ושיטתית שילם דמי שתיקה לעוזרת ,זה היה המגרש של ריבלין. לסיכום שיא ואחזקתו הם דברים מיותרים לעם ישראל וצריך לזרוק לכל הרוחות ויפה שעה אחת קודם.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
6
מנחם רהט אתה סובל מכשל לוגי...
  קיקו   24/06/15 19:22
מר רהט הנכבד,

לא עולה בדעתך שנסיכי הליכוד, ליבני מרידור ועוד, כאשר הם מתגבשים בדעתם הם מגיים למסקנות ותובנות שהחינוך הבית"רי שלאורו גדלו מבוסס על תפיסת עולם בלתי מציאותית בעליל. ולכן גם אריק שרון בונה ההתנחלויות הגיע לאותן תובנות ומסקנות.
לסיכום מזלה של מדינת ישראל שבתקופת טרום הקמת המדינה הובילו אותה מנהיגים שפויים ומציאותיים בראשות אדריכל המדינה דויד בן גוריון. ואילו חס וחלילה תנועות האצ"ל והלחי היו צריכות לקבל הכרעה היסטורית על תכנית החלוקה. מדינת ישראל לא היתה קיימת ומצבנו היה כמו הפלשתינאים שרוצים הכל ויש להם מאומה.
לכן לסיכום, ריבלין ,שרון, ונסיכי הליכוד ליבני ומרידור התפכחו מחלומות ז'בוטינסקי והלוואי וכן ירבו כמותם למען עתיד המדינה שדוהרת כיום ללא מנהיגות וללא כיוון במדרון חלקלק שיכול להביא לסוף המפעל הצינו.!!
כתוב תגובה ל- קיקו
הפוך,קיקו,הפוך!לא הבנת כלום .
  מכונת וושינגטון   24/06/15 22:56
מכונת וושינגטון נכנסת לפעולה כשמישהו מסתמן כאן כמועמד לחוגי השלטון ומתחיל סיבוב הבורג עליו. לעיתים זו מלכודת דבש ואין ארוחות חינם. כמעט כולם "מתיישרים" לפי הוראות מהמושל העליון. אז מתקבלים כל מיני דברים מוזרים שמושמעים בניגוד לכל הגיון וקו של אותו אדם קודם לנסיעתו לשם.
כתוב תגובה ל- מכונת וושינגטון
מכונת וושינגטון זו המציאות !!!
  קיקו   25/06/15 08:48
התגובה שלך מחזקת את כל טענותי שכתבתי בתגובתי,הואיל וכדרככם אתם מתעלמים מהמציאות ,וכי מה זה "מכונת וושינגטון", זו אימפריה עכשווית שמנהלת את העולם כולל אותנו. לכן גם הנשיא ריבלין, גם ליבני,וגם מרידור ושרון בן גוריון ואחרים הבינו שיש מציאות בינלאומית שבראשה מכונת וושינגטון .
כתוב תגובה ל- קיקו
בן גוריון התחנן בפני הבריטים
  גדי שדה   24/06/15 23:56
שלא לבטל את המנדט ולעזוב את א"י. המשמעות של השארות הבריטים: אי החלטה על הקמת המדינה. לעומת זאת, מי שגרם להסתלקות הבריטים היו האצ"ל והלח"י. את זה מערכת החינוך של מפא"י דאגה להסתיר היטב. כפי שהסתירו את חלקו של אצ"י במרד גטו ורשה.
כתוב תגובה ל- גדי שדה
7
ריבלין תמיד היה המטומטם של
  אנה בלצר   24/06/15 19:23
הליכוד. הרי בגלל זה בחרו בו לנשיא!!!!
כתוב תגובה ל- אנה בלצר
אנה, היה מטומטם נכון, אך לא
  לאנה   24/06/15 20:19
בחרו בו, לא רצו לבחור בו. זה היה מחוסר ברירה, פשוט, לא היו מועמדים אחרים, ראויים (והיו שם 3 מושחתים).
כתוב תגובה ל- לאנה
8
סוף סוף מבינים את הקשר
  דולפין   24/06/15 19:24
עד עכשיו הבנו רק שמנחם רהט משמש שופרו של נפתלי בנט נגד נתניהו והליכוד. עכשיו, כשהוא מתרפק על כהונתו של שמעון פרס - אנחנו מבינים גם את הקשר בין פרס לבנט.
כתוב תגובה ל- דולפין
הדולפינים בד"כ הינם יצורים
  לדולפין הכסיל   24/06/15 20:24
נבונים ופיקחים. למרבה הצער, נפל עלינו כאן "דולפין" שוטה, המחשיב עצמו לחכם באדם. פכככככ....
כתוב תגובה ל- לדולפין הכסיל
לא רק לבנט יש כאן שופר
  דולפין   24/06/15 22:41
כנראה שגם למנחם רהט יש שופר שמפרכס אותו.
כתוב תגובה ל- דולפין
9
אנו סובלים מן הפטפטת הבלתי
  בן הזוג והעדר   24/06/15 19:28
פוסקת של הנשיא הנוכחי וכן זועמים על ניתוקו ממורשתו, אך חלילה לנו אפילו להרהר הרהור קל שבקלים על געגועים לפרס המאוס. ולגופו של ענין: בן זוג שמאלני משפיע רבות על בן זוג ימני והופכו במרוצת השנים לאיש שמאל (למשל: אולמרט, לבני, מרידור, בגין). אח"כ מסייעים לזה ומשפיעים גם הצאצאים שבגרו. כך קרה לרבים מן המצויינים ברשימתו של מר רהט. מלבד זה, צודק אהרון שחר בסברתו שהעדר נוהה אחר הטרנד הנוכחי. העדר נוטש את הקבוצה החלשה ועובר לחזקה. כמובן אם פרט מן העדר הינו חזק ויציב - זה לא יקרה לו.
כתוב תגובה ל- בן הזוג והעדר
10
כמי שראה מליאת הכנסת
  נחום קובלנץ   24/06/15 21:04
כמי שרואה כל יום ערוץ הכנסת היה ברור שיור הכנסת ריבלין מתחנף לחכ הערבים בצורה מגגעילה הגן על חנין זועבי בצורה לא סטנדטי והאשם גדעון סער שדאג שריבלין יבחר לנשיא
כתוב תגובה ל- נחום קובלנץ
11
שטוטי
  רבלינו   24/06/15 21:26
לא קרה כלום לרבלין המאוס. לא לחינם לא רצה בו ראש הממשלה הוא מכיר את פיו. לכן המדינה לא צריכה אנשים מהזן הזה לא את פרס החתרן ולא את ראובן עם הפה הגדול . להעיף אותו ולסגור את מוסד הנשיאות.
כתוב תגובה ל- רבלינו
12
טעות -מבקשים מהכותב התנצלות,
  יעקב יעקב   24/06/15 21:52
טעות - בינימין נתניהו לא הצרטף לפשע ההתנתקות-בישיבת הממשלה שבוע לפני הפורענות ביהודי קטיף הוא הגיש את התפטרותו, הוא הזהיר שהרצועה תהפוך למדינת "חסטאן" אם תבוצע ההתנתקות העקירה והגירוש, בבקשה מכותב המאמר לתקן את מאמרו ולהתנצל בפני הקוראים ,
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
אין לצפות מהכותב למעול בתפקידו
  דולפין   24/06/15 23:49
תפקידו באתר הזה הוא לפאר את נפתלי בנט ולתקוף את נתניהו והליכוד, ואפשר רק לנחש מי עומד מאחורי ההתנהלות הזאת.
כתוב תגובה ל- דולפין
טעית ידידי טעית. נתניהו
  קורצ'אק   25/06/15 13:31
הצביע במשך שנה תמימה בכל ההצבעות הקשורות בהתנתקות - בעד ההתנתקות (עד שהתפטר). שנה תמימה הנבל הזה תמך בהתנתקות ולכן היה שותף מלא לדבר עבירה ולפשע הנורא של שרון שחיק עצמות.
כתוב תגובה ל- קורצ'אק
שיטת ההתחזות הידועה
  מעדנות   25/06/15 15:31
השמאל מתחזה לימין קיצוני כדי לתקוף את הליכוד ואת נתניהו, ומחפה על בנט החותר תחת הליכוד ונתניהו.
כתוב תגובה ל- מעדנות
13
כששוטה הכפר נבחר לנשיאות
  פלא יועץ   24/06/15 21:56
זה מה שקורה כאשר שוטה הכפר נבחר לנשיאות. רובי הליצן לא היה מעודו העפרון הכי מחודד בקלמר. הנסיבות (והרבה חנופה לשמאל ולמגזר הערבי) הובילו אותו לכס הנשיאות.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
השוואת מוסטפא ריבלין
  השוואת מחירים   24/06/15 22:33
לשוטה הכפר מעליבה את שוטה הכפר.
כתוב תגובה ל- השוואת מחירים
14
חסר חוליות-ותודה לנתנייהו שפקח
  דורון.צ   24/06/15 22:18
עינינו
כתוב תגובה ל- דורון.צ
15
רובי הצבוע
  נענע   24/06/15 22:21
כדיי לאדון רובי שיחפש. מי שינענע אותו
כתוב תגובה ל- נענע
16
רמאי וגנב כל כס הנשיא
  טיהור   25/06/15 00:14
היום יושב כל כיסא הנשיא ישבן פלצן ומסריח. אדם שרימה את בוחריו שהוטעו, וגנב את המשרה בצביעות תוך הסתרת מזימותיו בבגידה הגדולה בבני עמו תוך התלקקות מגעילה לאנטי ציונים ואף לאויבים. הכל במחשבה מעוותת להראות כביכול נאור תוך ליקוק ישבני אלה שמחרבנים עליו ועל העם הזה. אדם שהפך את עורו מקצה לקצה. שום הסבר ( אם יש לו בכלל, ואם לא , הציניות וההתנשאות לא יועילו ). שלא יחשוב שהוא חכם יותר או נישא יותר מכל המחנה הימני שבחר בו וקיבל בגידה. מתבייש פתאום בכל מה שהאמין ובאלה שבחרו בו, כיבדו אותו והכתירו אותו. נראה אותו נבחר אם המחנה הימני לא היה ממליץ עליו ומאחוריו. אך הוא הפנה לבם את אחוריו. אתה לא נשיא שלי, אני חש שאתה נשיא של הגייס החמישי ממנו אתה מפחד. אני לא מכיר בנשיאותוך כי אתה לא ממלא את תפקידך, אתה מנצל את התפקיד לספק את יצריך החולניים. היכן עמודה שידרה שלך? היכן הליכוד וחרות מהם צמחת? בגדת בבית שגידל אותך. אם אתה חושב שלהתלקק לערבים החותרים תחת המדינה תביא לך את הכבוד המפוקפק, לא. אתה תיזכר כנשיא הגרוע והבוגד ביותר לדיראון עולם. מתחת לנשיא קצב. אם אני הייתי צריך להתייחס בכלל או להגיב: מתבייש בך. את חנין זועבי וחבר מרעיה אני עוד יכול להבין איכשהו, אבל אתה? בוגד.אתה מלקק להם והם מה מחירים לך? אתה מחליא ושוחה.
כתוב תגובה ל- טיהור
17
ריבלין מתאם עצמו עם התקשורת
  עזרי   25/06/15 01:47
כל מה שהעסקן הליצן הזה אומר נבחן על ידו בשאלה: האם זה ימצא חן בעיני התקשורת. זה המבחן היחידי להתבטאויותיו. האיש הזה כל חייו היה עסקן נחות ומניפולטור שלא תרם דבר לצורכי הציבור, העם והמדינה, משום בחינה ובשום תחום.
כתוב תגובה ל- עזרי
18
היה עדיף כבר שמעון פרס מאשר
  דוד משה   25/06/15 05:01
המשפט האחרון היה מדויק ביותר . היה עדיף כבר שמעון פרס מאשר החרא הזה . פרס לא היה עושה את הבושות האלה רק כדי לקבל אהדה מהתקשורת . ביבי היה חכם הוא ידע מדוע אסור שהיצור הזה יבחר לנשיא מה שגדעון סער הטיפש לא הבין .
כתוב תגובה ל- דוד משה
19
אם הישראלים שהגיעו לארץ
  סניל   25/06/15 06:07
בעטו באביהם שבשמים - למה תצפה מכמה ישראלים שנולדו בארץ?
כתוב תגובה ל- סניל
20
ריבלין וגרבוז
  צפתניק   25/06/15 07:23
מנחם שכחת לציין איך נמנע ריבלין להגיב לדברי הנאצה של גרבוז כאשר עמד עם ארז טל על יד ציור של גרבוז בבית הנשיא והסביר שגרבוז חבר קרוב שלו.
כתוב תגובה ל- צפתניק
21
ריבלין המיותר..
  מ.אלקרייאף   25/06/15 08:31
כל משרת הנשיא .. לשכת הנשיא .. עובדי הנשיא תקציב בית הנשיא .. הכל מיותר והכל בזבזנות לשמה..איש במדינת ישראל אינו זקוק לדבר או חצי דבר משירותי הנשיא אובית הנשיא.. אילו באמת כל גלריית נשיאי ישראל היו אנשים משכמם ומעלה ודאי שהם היו מבקשים את פירוק הנשיאות במדינת ישראל..אך לא כך .. אזרחי ישראל חייבים להתארגן בכל רחבי מדינת ישראל עם דוכני החתמה ולחתום על עצומה של יותר ממיליון ארחים הקוראת לבית הנבחרים לפעול על מנת לבטל כליל את מוסד הנשיאות והמיותר.. השם ללעג עולמי את הצהרות הממשלה תמיד בסימני שאלה...אם ראש הממשלה אומר צהוב תיכף יוצאת הצהרה מבית הנשיא התככן האומרת זה אדום.. וזה התחיל מייד עלייתו של הבוגד במצביעיו ריבלין הצבוע והמגעיל..האיש הזה יצא לנו מכל הכיוונים ..הוא לא מחמיץ אף הזדמנות להתערב בהפוך על הפןך על מה שנאמר על ידי נתניהו או שריו..את האיש הזה צריך להדיח מנשיאות על ידי ביטול מוסד הנשיאות..והלחץ יבוא מלמטה על ידי כל האזרחים הנבגדים על ידו וטוב שעה אחת קודם..כי האיש משתמד מיום ליום באופן קיצוני
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
22
זה קרה גם למשה סנה,לאורי אבנרי
  מונסי   25/06/15 09:32
לנתן ילין מור, לעמוס קינן לפעמים זה תהליך אידיאולוגי ולפעמים זה מגע כספי עם לוביסטים.............
כתוב תגובה ל- מונסי
23
שינוי דיעה
  עוזר   25/06/15 14:43
"רק חמור לא משנה את דעתו" - כך שינן באוזנינו משה דיין, אללה ירחמו. אנשי ימין ששינו דעתם ופנו לכיוון הפוך מזה שהלכו בו, אם מסיבה תורשתית ואם מתוך אמונה בדעות מימין, שינו דעתם ואין יותר מקובל מזה. גם מי שמשנה דעתו משמאל לימין [ראה ד"ר שטייניץ, השמאלן לשעבר] אין בזה כל חטא וזכותו של כל אחד [אם אינו חמור] לשנות את דעתו. אדון רהט, הימני הקיצוני דן לרותחים כל מי שעבר משמאל לימין - האם הוא מקבל בחיבוק חם מי שעושה את הדרך ההפוכה? אם כן, אין צבוע ממנו.
כתוב תגובה ל- עוזר
24
מדוע ריבלין הפך עורו?
  לא תמים   26/06/15 07:06
אולי כי בניגוד לשאר המועמדים שהוחשדו או הופללו במסע בחירת הנשיא ב2014, ריבלין, שגם עליו יש חומר, יצא "נקי" ונבחר. הוא יודע למי הוא חייב את זכייתו ואת אי הפללתו.
כתוב תגובה ל- לא תמים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il