s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"ניתן להקים מדינה יהודית רק בכוח צבאי"
מאת: ד"ר אורי מילשטיין  |  26/06/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ניתן להמשיך ולקיים מדינה
  לוליק   26/06/15 14:04
יהודית /עברית רק בכוח צבאי! וזאת הסיבה שכוח כזה הוקם על ידי משה עוד לפני הכניסה לארץ. צא ולמד מההיסטוריה שעבדה!
כתוב תגובה ל- לוליק
2
בפוליטיקה אין להסתמך על צדק
  ראומה   26/06/15 14:23
ואף לא על זכויות. בפוליטיקה המשקל הוא על אינטרסים בלבד, ולו גם מוטעים, כך עולה מהתנהלות ארצות הברית ואנגליה לקראת כינון מדינת ישראל, וההתגברות על ההתנגדויות , שהביאו בכל זאת להקמת המדינה, היא בבחינת נס. גם אחרי השואה כשליהודים "מגיעה", ומגיע למאות-אלפי ניצולים ועקורים מדינה להניח רגליהם בין אחיהם ועל הקרקע שאליה התפללו מאז ומתמיד, לא מה שמגיע הכריע את הכף, אלא אינטרסים שונים ומנוגדים וגם מוטעים.
כתוב תגובה ל- ראומה
3
צה"ל לא מסוגל לשמור על הגבול
  חשדנית   26/06/15 15:14
עדכון מהיום -
מתוך רוטר:
rotter.net

מזעזע: עשרות פלסטינים נוהרים ברגע זה דרך מעבר רחל שנפרץ. מחבר שנמצא במקום יש כאוס ענק, המונים נכנסים חופשי.. מחדל שאין כדוגמתו

ב0404 מדווחים :
מחדל - עשרות אלפי ערבים חדרו לישראל ללא בידוק במעבר רחל
שער המעבר נפרץ בעקבות עומס אדיר. הכוחות לא הצליחו להשתלט על ההמון, שרץ לכל עבר ובהם צעירים שאינם מורשים להכנס לארץ וכן ילדים רבים

26/06/2015 13:16

עשרות אלפי ערבים, בהם אלפים שאינם מורשים להכנס לישראל, הצליחו לחדור לשטחנו וזאת לאחר שלא עברו בידוק במעבר רחל - כך נודע לראשונה לחדשות 0404.

שער המעבר קרס מעומס ומנעוליו נשברו והכוחות במקום לא הצליחו להשתלט על ההמון, שפרץ פנימה ובהמשך אף נכנס מסביב למעבר. אלפים ללא אישור, בהם צעירים וילדים, נכנסו בריצה פנימה ומיהרו לעבר האוטובוסים הממתינים במקום לאלה המאושרים לסוע לכיוון הר הבית.

עוד נודע לחדשות 0404, כי רבים בחרו ללכת רגלית לכיוון גילה ולא ברור האם בכוונתם להגיע להר הבית.

כוחותינו, לא הצליחו לעמוד בעומס ולעצור את ההמון. גורם בכיר במשטרה אמר לחדשות 0404 כי התקבלה החלטה מהירה לפזר כוחות בדרך מהמעבר לתוך ירושלים וזאת בכדי לנתב את זרם האנשים לכיוון הר הבית בלבד, או לפחות לנסות למצוא כאלה שנכנסו ללא אישורים. לצורך כך, בין השאר הציבה המשטרה ניידות ושוטרים בצמתים באזור.

בסרטון ובתמונה: המון רץ מהמעבר, לאחר שלא עבר בידוק, לכיוון האוטובוסים וחלק מתוך כוונה להמשיך רגלית. ניתן לראות צעירים וילדים שנכנסו ללא כל אישור. (צילום: שלמה מור, חדשות 0404)
כתוב תגובה ל- חשדנית
לא ניתן לשמור, ניתן להרתיע
  אורי מילשטיין   26/06/15 22:56
ואמצעי הרתעה נמנעים מצה"ל
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
4
צה"ל לא מסוגל לשמור על הגבול 2
  חשדנית   26/06/15 15:33
והפעם - בדרום:

אחרי שבזמן האחרון עוד ועוד חמושים של חמאס החלו לנוע בסמוך לגדר, ייתכן שלצד שיטות הפעולה שבהן חזינו ב"צוק איתן", במלחמה הבאה ינסה חמאס להסתער לעבר יישוב ישראלי או בסיס ולהרוג כמה שיותר אנשים
אבי יששכרוף
יום שישי, 26 ביוני 2015, 13:46

גם בעין בלתי-מזוינת ניתן להבחין בתופעה חדשה יחסית המתרחשת קרוב מאוד לגבול עם עזה: עוד ועוד חמושים, אנשי חמאס, נעים כמה מאות מטרים בלבד מהגדר. חלק מחיילי חמאס פועלים מעבר לגבול במסגרת משימות של ביטחון שוטף, ואחרים מתאמנים במחנות הממוקמים קרוב מאוד לגבול, כמו זה שהוקם על אדמות דוגית. ואולם, יש אפשרות שלא ניתן לשלול, ולפיה הם נועדו להרגיל את העין הישראלית לנוכחות שלהם 300 מטר מהגבול על מנת לאפשר הסתערות מפתיעה לתוך ישראל במקרה של מלחמה או הסלמה. מנגד, ייתכן שמטרת אותם אימונים במחנות חמאס היא לייצר הרתעה כלפי ישראל.

תהיה המטרה אשר תהיה, ניכר כי חמאס מתרגל את כוחותיו בתקופה האחרונה לא רק בירי של רקטות או בתקיפות קומנדו מהים. הזרוע הצבאית של הארגון מאמנת רבים מאנשיה בתרגילי חי"ר ולוחמה בשטח בנוי, במסגרות של מחלקה, פלוגה ואפילו גדוד. ייתכן שלצד שיטות הפעולה שבהן חזינו במהלך מבצע "צוק איתן" - פעולות קומנדו ממנהרות, מהים ומהאוויר, במלחמה הבאה ינסה חמאס להסתער לעבר יישוב ישראלי או בסיס, ולהרוג כמה שיותר אזרחים או חיילים.

rotter.net
כתוב תגובה ל- חשדנית
חשדנית. אין צבא בעולם
  הגוי..   26/06/15 16:28
אין צבא בעולם המסוגל לשמור על הגבולות מפני חדירות בודדים. צבא נועד להגן על מדינתו מפני פלישת צבאות זרים, צבאות אויב. בתוך כדי כך החיל המופקד לשמור על גבולות המדינה מבצע היטב את תפקידו והרבה למעלה מכך ביחס למדינות אחרות כולל את ארהב ביניהן וזאת עובדה. חבל סתם ככה ולחינם להוציא דיבה רעה על צהל. זה לא מוסיף דבר טוב כל שהו לאף 1 לבד מאויבנו שהם משותפים גם לך ולי ולכולנו החיים כאן..תודה..
כתוב תגובה ל- הגוי..
צה"ל לא מסוגל לשמור על הגבול 7
  חשדנית   26/06/15 18:16
מאה אלף סודנים - 100,000 - הצליחו להסתנן לישראל מהגבול עם מצרים ולשנות את דמותה של ישראל לעד. דרום תל אביב נראית עכשיו כמו זימבבואה, אילת כמו סודן (זאת הסיבה שמחקתי אותה ממפת התיירות האישית שלי), בי"ח איכילוב נראה כמו שמורה אפריקנית עם יותר מסתננים מוסלמים מאשר אזרחים שומרי חוק.
אז על מה אתה מדבר ? האוייב כבר בתוך הבית ! שלא לדבר על פלסטינים-שוהים-בלתי-חוקיים שמציפים את הארץ הזאת בהמוניהם בלי שצה"ל יוכל לעצור את זה. ואחרי כל זה מגבילים את רישיונות הנשק לאזרחים. אם צה"ל לא יכול - לפחות שהאזרחים יתמגנו בעצמם....
כתוב תגובה ל- חשדנית
את מתכוונת 100000
  הסודנים   26/06/15 21:09
שהצליח להשחיל נתניהו דרך הגבול לתל-אביב כדי ליצור שנאה ותהו ובהו במרכזה של ישראל על מנת לתת לגיטימציה לגזענות אם השמאל יצא גם נגד כושים שחורים מאפריקה המפגרת ביבשות תבל? אז "חבל". זה, לא הצליח. הכושים מאתיופיה דפקו לו התכנית ובוחריו המתפרנסים משוחד הביטוח הלאומי הולכים ומתרבים בזכות מצבם הטוב כי אפשר לעשות עוד משכורת בשחור מהצד ולזעוק חמס על השחיתות. כך או אחרת צהל שומר ושומר היטב על הגבולות שהרי אחרת, איך את ישנה בלילות ואיך ישן עם ישראל. ההיא יותר מציאותית ופחות פניקה. בארהב לוס אנחלס שבה כבר לפני עשור להיות לוס אנחלס ובבתי הספר לומדים שם ספרדית ואנגלית חובה..תודה..
כתוב תגובה ל- הסודנים
you are correct
  Gilead   27/06/15 05:32
the politicians and lawyers took the power from the IDF. Bibi you must change these facts. the IDF must be able to carry his own decisions. In that very case live fire should have been used. Bibi , you are loosing it.
כתוב תגובה ל- Gilead
אין להשאיר את ההחלטות בידי
  אורי מילשטיין   27/06/15 08:46
הגנרלים, אך יש לשפר את הבנת הפוליטיקאים בנושאים צבאיים כדי שהממשק בין הממשלה לצבא יהיה הרבה יותר משופר.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
5
לפי מלשטין, אין ויצמן
  אין טרומן ואין   26/06/15 15:37
לפי מלשטין, אין ויצמן אין טרומן ואין מדינה! אז לא כך הוא. אילו טרומן לא הבין כי להחלטת סטאלין על הקמת מדינת ישראל יש רוב מוחלט באום ובכך הסובייטים משיגים שליטה מוחלטת באום, לא היה מצטרף להחלטה זאת כי לא נעים להודות, מדינת ישראל היתה בעבורו ובעבור ארהב קוץ בתחת. היום, הקוץ היהודי הזה הגיע להם עד למח..האמריקנים אהבו אז כמו היום יהודים עד כדי כך שחסמו את יהודי אירופה מלהיכנס לארהב ושלחו את אניית הפאר הנאצית ההיא עמוסת היהודים חזרה לאירופה שם נוסעיה היהודים הושמדו. מלשטין יכול לשכתב ולספר סיפורים ולהתאימם לחדשות השבוע הבא. את העובדה ההיסטורית המרגיזה שסטאלין יסד את מדינת ישראל דה-פקטו ודה-יורה, זה גדול מידי היטורית על מנת שאורי מלשטין יטשטש. את זה אפילו נשיאי ארהב לא מצליחים לעשות. מלשטין יכול להמשיך רק להשוות את סטאלין להיטלר ואת הבולשביזם הקומוניסטי לנאציזם כדי להתאים הכל לחדשות של מחר ומחרתיים בארהב אם זה יהיה פופולרי, היינו אופיום להמונים או לחלופין להשקיע את קוראיו באיך הושפלו ויצמן, בנגוריון וכיוצא באלה בארהב כדי להותיר אי זהו פתח להידברות עם השטן ולקרא לזה השפעת היהודים על טרומן, אייזנהוור, קנדי, ג'ונסון, ניקסון וכו' שהרי כולם היו אנטישמים מובהקים בראש וראשונה בניגוד לסטאלין שלא היה אנטישמי שהרי איך על פי הבריטים,האמריקנים והנאצים, איך יכול היה ראש הבולשביזם היהודי אותו צריך היה על פי הבריטים, האמריקנים והנאצים, להשמיד או לכל הפחות לבלום, איך יכול היה ראש הבולשביזם היהודי להיות אנטישמי? היום מלשטין יכול להיות מרוצה מעצמו, הבולשביזם היהודי הושמד! השואה לא היתה לחינם! היתה זאת הצלחה מסחררת!.. תודה.. הגוי..
כתוב תגובה ל- אין טרומן ואין
ניסיתי לקרוא,התייאשתי
  חבר קיבוץ יגור   26/06/15 18:00
אולי אתה מוכן לתמצת את מה שכתבת ?בטוחני שהרבה מרגישים כמוני. בתודהט
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
קרא את הכתבה כולה
  הגוי..   26/06/15 20:52
זה, לא מייאש ו"מתומצת" ורק לאחר מכן קרא בשנית ולאט את דברי.
כתוב תגובה ל- הגוי..
בנגוריון ראש מפלגת
  מפא"י   26/06/15 22:08
בנגוריון ראש מפלגת פועלי ארץ ישראל, מפא"י, אצו רצו רגליו לאמריקה לקבל לידיו כספי המגבית היהודית בארהב. רצה, מאד רצה בכסף, היה שם סכום אדיר. אמר טרומן הנשיא לבנגוריון, "נישט". אמר בנגוריון בהפתעה "פור וויס"? זה מוני יהודי! אמר טרומן: היידלעך האלה הם אזרחי ארהב, יעני אמריקנרים וגם כספם, כספי המגבית, יעני הדולרים הם אמריקנרים. אמר בנגוריון לעזזאל היידלעך, הדולרים,,הרי כמוכם האמריקנרים גם אנחנו שתקנו השואה למענכם אמריקה, מה עושים? אמר טרומן: רוצה דולרים חסל הבולשביקים בארץ ישרואל. אמר בנגוריון ok בוס, מה לא עושים בשביל דולורינוס, אנחנו הפולנים לא סובלים את הרוסים כבר 400 שנה, מאז שגרשו אותנו ממוסקבה במאה ה16 והפכו את פולניה הגדולה לוורשבה, הפרובינציה הפולניה הקטנה. אחנו נדפוק אותם בארץ ישרואל בעבור חופן דולרים וכך עשה ומאז ועד היום לאחר שמתחלפים הבוסים באמריקה, מתחלפים עבדיהם מנהיגי פועלי ארץ ישראל שהפכו עם הימים ל"יידישע אונטר בוסים" וכל השאר היסטוריה..תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- מפא"י
לא הכסף אלא העוצמה האמריקאית
  השפיעה עליו   27/06/15 16:59
כתוב תגובה ל- השפיעה עליו
בתקופה ההיא בריהמ
  הגוי..   28/06/15 08:38
בתקופה ההיא מיד אחרי מלחמת העולם בריהמ, רוסיה, היתה מעצמה מס' 1 למרות הירושימה ונגסקי. צ'רציל הסית את ארהב לפתוח במלחמה נגד בריהמ כמעט מיד עם סיום ה 2. סטאלין הזיז 5000 טנקים לאזור הגבול. גנרל אמריקאי שחשב כי הרוסים תוקפים קפץ מהחלון המפקדה וברח. רוצה לאמר, השריון הסובייטי ואירופה כולה היו תעודת הביטוח להסכמי ילטא שם רוזוולט וסטלין חילקו העולם מה שכלל בתוכו את בריטניה"הגדולה".רוסיה נצחה המלחמה, ארהב גנבה הנצחון. לבוא לספר לנו על עוצמת ארהב בעת ההיא ולחשוב על ההגמוניה שלה היום זה למצוץ מהאצבע שכתוב ההיסטוריה. אסטרטגית רוסיה היתה חזקה הרבה יותר וצבאה יכול היה להשתלט על אירפה בכל רגע נתון. בארהב הבינו זאת היטב למרות פצצות האטום על הירושימה ונגסאקי וסטאלין לא היה טיפש. בעת ההיא ההגמוניה היתה בצד הרוסי בכל 100 האחוזים. הסכמי ילטא, הם שמנעו מלחמה נוספת. נאומו הנאצי של צ'ציל בפולטון ארהב זהו הרעל העובד עד היום בין ארהב לרוסיה ורעיל אותנו וייזכר בעצמה בימים הבאים. צ'רציל פשוט לא יכול היה לסבול את העובדה שבריטניה "הגדולה" חזרה להיות אי קטן בימי הביניים נתון בידי ההיתנחלות ארהב, כמו אירופה וישראל כולה שאינם יוצאים ממצב זה עד היום. מה לעשות, הרוסים האלה שיש להם קרניים ודובים שעירים מסתובבים חופשי בעריהם, אלהים אוהב אותם ובלעדיהם אין קיום לקוץ שהכניס סטאלין דרך ארהב לבריטניה "הגדולה" בתחת ושמו ישראל שהרי בבוא היום האמריקנים אהובנו דהיום יזכירו לנו את ה"בולשביזם היהודי" ולכן גם את השואה אותה גרמנו במו ידינו ובעקר את מלחמות העולם ה1 וה 2 אותן גרמנו להם ולכן הם נאלצו להילחם נגד היטלר בריאתם והם האמריקנים רק הצילו אותנו כדי עכשיו לסגור את החשבון האמתי עם עם ישראל ולהשלים את חלומו הרטוב של היטלר האדולף כי הרי האמריקאים הם נוצרים "טובים" והם היהודים החדשים כי מאז בית שני אין עוד יהודים ואנו נחיה ונראה מי הוא מי ביני לביניהם וביניכם. תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
אני דווקא חושב שהפרק מבהיר
  דוד נ   27/06/15 08:16
היטב (עם מראי מקומות) את יחסם של טרומן,מחלקת המדינה (על כל שלוחותיה), משרד ההגנה, יהדות ארה"ב, המנהיגות הארץ ישראלית ועוד רבים אחרים שבחשו בקלחת. לנושא הקמה/תמיכה במדינה יהודית ב א"י. למדתי רבות על נפש האדם.
כתוב תגובה ל- דוד נ
לרוב האנשיםקשה ללמוד נושאים
  מורכבים   27/06/15 15:42
כתוב תגובה ל- מורכבים
זה נכון, אבל אם יש רצון וראש
  כנרת   27/06/15 22:34
פתוח, זה ניתן.
כתוב תגובה ל- כנרת
הפרק מבהיר רק
  דבר 1   28/06/15 10:22
ל"הנהגות" יושבי פלסטינה א"י ב 1948, ערבים, יהודים וכל השאר,לא היה היה כל משקל וקיום בעניין החלטת האום. את החלטת האום קבעו סטאלין והנגררת ארהב. כל הגוש הקומוניסטי הצביע בעד וגרר עמו את המתנדנדים וארהב בראשם. עובדה היסטורית. הערבים זוכרים להם זאת גם היום..שהרי סטאלין העלה ודחף את רעיון מדינת ישראל בעולם ובאום והשאר היסטוריה. בריטניה נמנעה לא רק בגלל שישראל בתמיכת סטאלין גרש אותם בבושת פנים מארץ ישראל אלה נמנעה (שתקה), כי גם לבריטניה ה"גדולה" לא היה כל משקל וקיום בהחלטת האום גם בשל מצבה האומלל אחרי מלחמת עולם 2 ממנה יצאה המפסיד הגדול כמו היטלר ונותרה ללא אימפריה. היטלר הפסיד לרוסים ובריטניה ה"גדולה" הפסידה לפרובינציה שלה ארהב שהעיפה אותה מצפון אפריקה. סטאלין העלה את ארהב למעלה ולמעשה השמיד שלוש אימפריות בעזרת ארהב והקים את מדינת ישראל. גאון.. היסטוריה רבותי, היסטוריה. מלשטין, צא ולמד במקום לשכתב פרופסורה מר דוקטור ואתם בורים דעו את האמת..תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- דבר 1
אחלה תובנה,תוציא מאמר
  דוד נ   29/06/15 21:32
חובק תבל ותיזכר לנצח כמי שהביא גאולה לעולם
כתוב תגובה ל- דוד נ
רב תודות לך דוד..
  הגוי..   30/06/15 16:13
לא חשבתי שמישהו יקרא דברי. אני שמח על כך ושוב תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
6
צה"ל לא מסוגל לשמור על הגבול 3
  חשדנית   26/06/15 15:40
מחבל או פליט? כשהדרוזים מסוריה יסתערו על הגדר

news.walla.co.il

מפקד הפלוגה בגזרת החרמון אסף את לוחמיו לשיחת "חידוד נהלים" בשטח כלשהו בגזרת החרמון.
לפתע קם בכעס אחד החיילים, נהג מבצעי בגזרה, בן העדה הדרוזית, ומתערב בשיחה בקול רם: "אימא שלי מהכפר חאדר (כפר דרוזי בצפון רמת הגולן הסורית שמתנהלים בו קרבות בשבוע האחרון בין ארגוני מורדים לחיילי צבא אסד – א"ב). אתם תראו שאם חס וחלילה מישהו יעז לגעת בחאדר אנחנו כולנו נעבור לצד השני לעזור להם".

דבריו השנויים במחלוקת של הנהג, שאמו נולדה בחאדר ונישאה לאביו שנולד בצד הישראלי של רמת הגולן, הגיעו לאוזניהם של הקצינים הבכירים בפיקוד הצפון והדליקו נורות אדומות בנוגע למה שעלול להתרחש כשהמוני דרוזים ינסו לטפס על הגדרות לאחר שיימלט מאימת המורדים בסוריה. "בין דיבורים למעשים יש פער, וברור שאסור לתת לחייל בצה"ל לדבר ככה", הסביר קצין בכיר בפיקוד הצפון, ובאותה נשימה הוסיף: "זה ממחיש איזה קושי ודילמה יש לצה"ל באירוע כזה ובטח לנוכח העובדה שצריך לנהל את האירוע הזה משני הצדדים של הגבול".
כתוב תגובה ל- חשדנית
7
צה"ל לא מסוגל לשמור על הגבול 4
  חשדנית   26/06/15 15:46
לינץ' במג'דל שמס

כ-150 דרוזים תקפו אמש (שני) אמבולנס צבאי באזור נווה אטי"ב שהוביל שני פצועים סורים שנפצעו קשה במלחמת האזרחים במדינה, ורצחו אחד מהם. לפי החשד, הדרוזים חסמו את כלי הרכב, התנפלו על יושביו ותקפו אותם. נגד וחייל צה"ל שנסעו באמבולנס נפצעו קל ופונו לבתי החולים רמב"ם בחיפה וזיו בצפת.

news.walla.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
8
צה"ל לא מסוגל לשמור על הגבול 5
  חשדנית   26/06/15 15:51
"מחכים שיהיה פיגוע": כך הפך גבול ישראל-ירדן בערבה לשטח הפקר

בעוצבת אדום מספרים ש-7 בני אדם חדרו בשבועות האחרונים לשטח ישראל. טרם ברור אם מטרתם היא חבלנית או למטרות חיפוש עבודה. לטענת גורם בעוצבה, לכוחות בשטח אין כלים להתמודד עם התופעה: "נוצר הרושם שלאף אחד לא אכפת"

news.walla.co.il

גורמי צבא בעוצבת אדום מספרים כי שני מקרים בעלי דפוס דומה חזרו על עצמם בשבועות האחרונים. לפי הגורמים, לפני כמה שבועות זוהו עקבות של שלושה בני אדם שחדרו לפי החשד משטח ירדן לתוך ישראל, וכך גם לפני כשבועיים. גם במקרים אלו ההערכה היא כי המסתננים עלו על כלי רכב שחיכו להם וברחו מאזור הגבול אל עומק שטח ישראל.

"...בגבול ירדן נוצר הרושם שלאף אחד לא אכפת", אמר גורם צבאי לוואלה חדשות. לדבריו, "יש מוטיבציה גבוהה מאוד של המפקדים אבל לכל מ"פ יש אחריות על בערך 70 ק"מ בגבול ללא טכנולוגיה מתאימה וללא היקף כוחות סביר. הנושא הועלה מספר פעמים ואמרו שבשלב הזה אין תקציב. מחכים כנראה שיהיה פיגוע. עד עכשיו לא ברור מי חדר, לאן הם נסעו ומי מסייע להם לברוח".
כתוב תגובה ל- חשדנית
9
צה"ל לא מסוגל לשמור על הגבול 6
  חשדנית   26/06/15 15:56
הצבא לא מפרסם את מספר החדירות לישראל מגבול ירדן. כולם רוצים לשמור על כבודו של המלך. קשר השתיקה הזה נראה בעיני לא נורמלי. הזוי".
ראש מועצת מגילות, מוצי דהמן

דהמן, איש מפלגת העבודה, מכהן בתפקידו יותר מ–20 שנה. "אני יודע שהדברים שאני אומר עשויים לגרום לי נזק תיירותי כבד, אבל אני לא יכול יותר להסתיר. רק תודות לתפילות לא קרה פה אסון עד היום, כיוון שבכל רגע נתון הכל יכול להתהפך עלינו. יכול לבוא מטורף, זה ברור לכולם. לצבא ולמשטרה אין היום שום אמצעי להיכנס לים (המלח)."

הוא מתבייש לחשוף את התמונה העגומה. "יש פה מכ"ם, אבל אין פה חיילים. המצב פה הוא פצצה מתקתקת. אני זוכר שמשה יעלון ביקר אצלנו כאלוף פיקוד מרכז. הוא אמר לי אז: 'מוצי, תשמרו על עצמכם טוב, כי אנחנו לא ערוכים'. מאז עברו כמה שנים והמצב הביטחוני רק הלך והידרדר. המיגון רק הלך ופחת. בעקבות הסכם השלום צה"ל צימצם את הכוחות, סגר בסיסים. בעבר מח"ט היה מגיע לאירוע לפני החיילים, היום ייקח לו שעתיים לחצות את הגזרה שלו".

"רציני. זה המצב. אין פה חיילים ויש פה הברחות. זאת לא בדיחה. אנחנו נמצאים במצב הזוי והתשובות שלנו לסיטואציה גם הן הזויות. זה כמו המנהרות בעזה. אין בשנים האחרונות אלוף שלא שמע ממני את הדברים האלה. כל האוגדונרים של 162 ומח"ט 417 וכל שרי הביטחון — בפני כולם העליתי את הבעיה. מכולם ביקשתי לפעול. אולי אני לא דיפלומט או איש צבא, אבל דבר אחד אני יודע בבירור — הגבול פרוץ. עוברים פה חופשי ולאף אחד אין תשובה. הקשר בין הישראלים לירדנים נראה בעיני לא נורמלי. ההשלכות של חוסר ההכרה בבעיה הוא אדיר. ברור לנו שאירוע ביטחוני אחד יחשוף את אוזלת היד ויביא לנזק בלתי ישוער. אירוע ביטחוני יחיד יכול להביא לקריסת המועצה שמתבססת על התיירות".

haaretz.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
10
עליתי לקבר ערפאת
  ח"כ תמר זנדברג   27/06/15 08:46
ח"כ תמר זנדברג: עליתי לקבר ערפאת, אחרים עולים לקבר בר יוחאי. מה ההבדל? ההבדל בזה שלולא אנחנו כאן מאחוריך עם כוח צבאי היו שוחטים אותך ואותנו
 ח"כ תמר זנדברג
כתוב תגובה ל- ח"כ תמר זנדברג
11
מציעה לא"מ לקרוא את DIARIES
  מיכל מירושלים   27/06/15 22:27
"יומנים" של תת שר החוץ של רוזוולט, אותו הזכרת, ושם כתוב בפירוש שהנשיא רוזוולט בשנים הראשונות לכהונתו נזף בשגריר בריטניה בארה"ב כיוון שהתגלה לו שמספר הערבים שנכנסו לארץ ישראל גדל דרמאטית (המופתי הביא לארץ מעיראק 100 אלף ערבים מזוינים שעברו את הגבול ללא כל מחסום ובעיה ) והציע להקים 2 גדרות מסביב לארץ ישראל: גדר אחת שהיהודים יוכלו להיכנס דרכה וגדר שנייה להוליך את הערבים החוצה.

לאחר שנים - לפי הכתוב במאמר - הכול השתנה. רוזוולט נטה לצד הערבים ופחד מהיהודים שנוטים לטובת דוקטרינה קומוניסטית.

טרומן לעומת זאת - יחסו היה הרבה יותר אוהד (נבחר בקולות יהודים שלא רצו את דיואי בעל הסיכויים הגדולים להיבחר בשנת 1948 .
יחסו "הטוב יותר" נבע, כך נאמר, מהשפעת שותפו היהודי לעסק.
מאוחר יותר ישראל זכתה גם לאהדת בתו מרגרט טרומן, שאף כתבה ספר (כדאי למצוא את הספר הנ"ל).

יהודים בכל השנים - לא רק ה-J STREET כיום נהגו לשסע ולפגוע בכל מה שניסו הציונים לעשות בארה"ב ולמען הארץ וכן בכל מה שנעשה על ידי יהודי ארץ-ישראל.

הספרים שהיזכרתי נמצאים בספריית הקונגרס האמריקני (ואולי גם בספרייה האמריקנית בארץ)
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
12
עובדה: איתה ובלעדיה קמה מדינת
  קורןנאוה טבריה   28/06/15 07:18
היהודים על פי ההבטחה האלוקית וחוזה הקושאן - כי לא אלמן ישראל!! לתשומת לבם של החגבים האדומים מתוצרת כחול לבן שעד היום מאמינים ומפמפמים לנו ש:ללא אמריקה 'אחותנו' 'מושיעתנו' מזמן לא היינו? כזו בגידה ציונית ביהדות ובהבטחה האלוקית? בושה וחרפה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נאוולה.........
  =================   28/06/15 09:45
בורות שווה כסף. גם זמן=כסף. כסף = בורות. אדומים, משמע בולשביקים וקומוניסטים. יעני שמאלנים שכנוזים כאלה כאילו. חגבים צהובים זה בטח סינים וחגבי כתומים זה ארבה ואת זה בטח די די טי, חומר רעיל שאסור לשימוש משנות ה70 של המאה שברה. "חגבים אדומים שמפמפמים אמריקה"? ככה זה כשצרצרים חומים שחורים מצרצרים בעברית עללק.בורות יא' נאווה, בורות. את מלכת הצרצרים נאוולה, את מלכה.......... עם ישראל לא אלמן ואלהים לא אישה מוצקלה. עללק קושן. תישארי באפלה לצרצר בין הנקבוביות.=================.
כתוב תגובה ל- =================
הרבה קרדיט יש לתת לבן-גוריון
  מיכל מירושלים   28/06/15 10:36
עם כל מה שיש לנו להגיד עליו וזה המון:
הלשנות לבריטים
אלטלנה
עלילת רצח ארלוזורוב
התנהלות מפא"י עם קום המדינה

ב-תש"ח היה לנו מזל שהוא הוא היה המחליט.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
בתש"ח החליטו הערבים
  והעם הגיב   28/06/15 13:05
בתש"ח החליטו הערבים. העם הגיב. בנגוריון בחש. הערבים תקפו ומה יכול היה כבר בנגוריון להחליט, להתגונן? נראה לך שבעבור זה מישהו צריך היה בנגוריון או את בגין? צריך היה עם והעם היה במקום הנכון ובזמן הנכון ללא כל קשר לבנגוריון. העם היה כאן לפניו, נלחם על קיומו ולכן נותר כאן אחריו עד היום הזה. בגין אינו שונה מבנגוריון.בנגוריון פירק ופיצל את העם מאחדותו ובגין השתלט על העם מאוחר יותר אשר עד היום משמש עבדים וחיילים של ממשלת ישראל שכבר אז מכרה, בנגוריון את הנשמה ומאוחר יותר בגין את הבשר לשטן כי "טוב למות בעד ארצנו" וטוב "לחיות" למען מנהיגנו הנהוגים בידי חוצנים. "חירות", "עצמאות", מה נותר משני מושגים אלה? ובכן עבדות ותלות. 400 שנות עבדות מצרים, 40 שנה במדבר ו2000 שנות גלות ולא למדתם דבר לבד מלעבוד בפרך ולהיות בשר תותחים כדי לא למות ולשרת חוצנים, ארהב במקרה הזה וגם זה יעבור ובאיזה מחיר?
כתוב תגובה ל- והעם הגיב
איזה תובנה - אני המום איך לא
  דוד נ   28/06/15 23:01
חשבנו כאן על תובנה כזאת, מזל שיש המאירים לנו את הדרך והאמת . רגע רגע - לא הבנתי כלום - מה אתה רוצה, מה אתה מקשקש במקלדת ?
כתוב תגובה ל- דוד נ
ושוב תודה
  הגוי..   30/06/15 17:30
אולי עיראק סוריה הפלטינאים וירדן ומצרים לא תקפו את ההתיישבות היהודית בפלסטינה א"י ובנגוריון לקח אבן וקלע "ויך את הפלישתי" ויהי לעם אורה ושמחה: ותקם מדינת ישראל בארץ ישראל הריקה מאדם עד עוף השמים: וירא בגין את גודל הנס: ויעל את העם הוא ומשה דין ויצחק רבין ויגאל אלון ויצחק שדה בראשם: וינוסו כל בני כשדים: מואב בבל ומצרים ויוותר אך הכנעני: ויהיו להם לחוצבי אבנים, מעבבי בטון ולבנאים ויהי להם הפלסטיני עבד למו: "ויהי להם הכנעני למוקש עד עצם היום הזה". ויאמר אחשורוש אל מרדכי: תוציא מאמר: ויען מרדכי היהודי את אחשורוש המלך: " רב תודות לך המלך. לא חשבתי כי"... ואנוכי בכלל הגוי ולא סתם הגוי אלה ה"גוי" בה' הידיעה.... והשאר רשום בספרי ההיסטריקה וממלכת אסטריקס כיאה לבינה המפותחה הנעזרת במילים . ושוב תודה.. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
13
מאחורי הקלעים של עיסקת הגז
  חשדנית   29/06/15 21:59
מדוע עיסקת הגז כ"כ חשובה לביבי?
לא מדובר רק בעיסקת גז. מדובר במאבק בין מעצמות. בנוסף מאבק לטובת הטייקונים. העניין הוא כזה - ישראל חתמה על עסקת גז עם מצרים, עסקה בהיקף של 60 מיליארד דולר!! הכוונה היא שהגז של ישראל יעבור למצרים - ומשם לאירופה. הגז של ישראל אמור להחליף את הגז של רוסיה. במקום לקנות את הגז מרוסיה, גרמניה ומדינות נוספות באירופה ירכשו אותו בעקיפין מישראל במסגרת עסקה סיבובית עם מצרים.

הבעלים של נובל אנרג'י הם טייקונים בריטים ואמריקאיים ביניהם ג'ון קרי מזכיר המדינה האמריקאי, וטוני בלייר לשעבר ראש ממשלת בריטניה. בעלי עניין נוספים בוחשים בקדירה ביניהם אהוד ברק והמיליארדר מרטין שלאף.

הפרטים המדוייקים של העיסקה לא ידועים לאף אחד מלבד נתניהו וקומץ בכירים. כמובן שאין שקיפות בהסכם ולא ידוע מה כתוב שם. הכל סודי ביותר. בוחשים שם ראשי מדינות. אובמה גם מפעיל לחצים. מוכרים את הגז של המדינה מבלי שאף אחד יידע מה באמת קורה שם.

נתניהו מפעיל את כל האמצעים כדי להעביר את העיסקה הזאת, עד כדי סיכון לנפילת כל הממשלה, אם ההצבעה תהיה במעמד של הצבעת אי-אמון. עד כדי כך זה חשוב לו, אז מעניין מה הרווח שלו מכל זה ומה האינטרס... מה שברור זה, שהאינטרס של רווחת אזרחי ישראל הוא האחרון אחרון אחרון ברשימה שלו....כי אם זה היה אחרת היו מדגישים את היתרונות של העיסקה לטובת העם היהודי. וזה לא המצב.

עוד אפשרות - אם זה יפול בהצבעה, אז כנראה שזו היתה המטרה. ז"א שהלחץ של פוטין + כמה הבטחות לישראל ינצח את הלחץ של אובמבה קרי ושות'... האם? נחכה ונראה. אני כשלעצמי מעדיפה את האפשרות שמדברת על שיווק גז בחסות רוסית במקום שיווק בחסות האמריקקים....
אם זה נכון אז אין פלא שכמה שרים מהקואליציה טענו שהם בניגוד עניינים ולא יכולים להצביע. כזכור לקואליציה של ביבי יש רוב של קול 1...ואם אחד או שניים נמנעים, אז ברור שהאופוזיציה מנצחת. אלא אם כן ליברמן (שבאופוזיציה) יילך עם הקואליציה. האם? נחכה להצבעה ב-2 בלילה...

כתוב תגובה ל- חשדנית
האם עיסקת הגז טובה ליהודים? לא
  חשדנית   30/06/15 13:38
הנה העובדות:

1. הגז יימכר לנו על ידי תשובה במחיר גבוה יותר ממה שאנו משלמים היום. המחיר של תשובה אמור להיות 5.7 דולר ליחידת אנרגיה, בשעה שאנו קונים היום מתמר ב-5.45 דולר.
מסתבר שהגז של מדינת ישראל לא ישמש לטובת עם ישראל אלא לטובת הטייקונים. המחיר לא יירד אלא יעלה ! מה עוד שעל פי ההסכם המחיר הזה אמור להיות בתוקף במשך 6 שנים!!
הפסד נקי לעם ישראל

2. על פי ההסכם תשובה מחוייב למכור את שדה הגז 'תמר'. אבל, מדובר על מכירה בעוד 6 שנים, שתצא לפועל (על פי ההסכם) בעוד 10 שנים. עד אז כבר לא יישאר גז ב'תמר'. הבנתם ? עד המכירה בעוד 6 שנים כבר לא יישאר גז במאגר תמר. כל סיפור 'המכירה' הוא סתם חארטה. תשובה ימכור עד אז את כל הגז של תמר ונשארנו עם מונופול אחד שישלוט על כל הגז של ישראל לפחות במשך שש השנים הבאות.

3. לא תהיה תחרות במשק הגז. יהיה מונופול יחיד. לא יהיה פיקוח על המחירים. על פי ההסכם, אחרי 6 שנים המחירים יעלו -המחיר החדש יהיה ממוצע מחירי הגז בישראל, כלומר המחיר יעלה על פי מה שתשובה יקבע !

4. הגז של ישראל אמור להימכר גם לתורכיה. זאת היתה הסיבה לפגישה של דורי גולד עם הנציגות התורכית, בהוראה של נתניהו.

5. ישראל תהפוך ליצואנית גז, אבל תושבי ישראל לא יזכו בגז חינם או בגז זול או כל הטבות אחרות שהן. כל הרווחים הולכים לתשובה ושות', כל המיסים יעברו לממשלה שתעביר אותם לביטחון או משהו כזה ומשם לכיסים של בעלי העניין...אזרחי ישראל לא יראו מזה אגורה.

6. תשובה השתמש בכסף של אזרחי ישראל כדי לממן את הקידוחים שלו למציאת גז. הכסף בא מהפנסיות שלנו. אותן פנסיות שנאלצו לוותר לתשובה על מאות מיליוני ש"ח במסגרת הפשרה שהשופטת הזייפנית ורדה אלשייך סידרה בשבילו. האם הוא יחזיר לנו את הכסף הזה ? מה פתאום ! השופטים והממשלה שומרים על הטייקונים. מעניין למה.

7. אזרחי ישראל ישלמו מכספי המיסים שלנו את ההוצאות עבור ההגנה הימית על מתקני הגז. אנחנו נשלם גם על הצינור התת ימי החדש שיונח בין אשקלון למצרים להובלת הגז מאסדת הגז של תשובה. מה נקבל בתמורה ? קדחת ! מחירי הגז יעלו ואנחנו נצטרך לשלם על זה. שום טובה לא תצמח לנו מההסכם הזה.

8. ההסכם נעשה בשותפות עם מימשל ארה"ב והאיחוד האירופי (ג'ון קרי וטוני בלייר הם בעלי מניות בנובל אנרג'י ביחד עם המרגל מרטין שלאף ואולי גם אהוד ברק. חברה צרפתית אמורה להיות חלק מההסכם). המטרה שלהם היא להשתלט על כל תחום הגז הטבעי בעולם, בדרך לממשלה עולמית. הם רוצים לשחרר את אירופה מהגז הרוסי. הם רוצים לבטל את השליטה של רוסיה בכלכלת גרמניה, אוקראינה ומדינות אחרות באירופה באמצעות האנרגיה של הגז, ולהפוך לאדונים היחידים ביקום. אסור לנו להיות חלק מזה ! ממשלה עולמית זה רע להיהודים....
כתוב תגובה ל- חשדנית
הבלוף של 'היקף הגז'
  חשדנית   30/06/15 13:48
במסיבת עיתונאים היום אמר השר שטייניץ כי חלק גדול מהגז ישאר בישראל ולא יילך לייצוא, אבל לא אמר כמה גז יש...וזאת הנקודה העיקרית -
מה היקף הגז שנתגלה ? זהו, שאת זה אף אחד לא יודע. רק מעריכים, ומעריכים לגובה, כדי שאפשר יהיה לגנוב אותו בקלות הרי יש כל כך הרבה.... הם רוצים לייצא לחו"ל את רוב הגז שיש לנו שם, וכמה שיותר מהר, ולהרוויח על זה מיליארדים. בסוף יתברר שלא נשאר כלום למדינת ישראל ולאזרחיה, כי העריכו שיש יותר ממה שהיה באמת. ומי ירוויח ? הטייקונים ביחד עם החברות המערביות ששותפות עם תשובה, וכל מקבלי השוחד למיניהם. הם אומרים שהגז יספיק לנו ל-75 שנה ואולי יותר, אבל אם ייצאו את הגז למצרים ירדן ותורכיה הוא לא יספיק אפילו ל-10 שנים...

אז מי קובע מהו היקף הגז ? הגנבים הגדולים !!! ואיפה מבקר המדינה וחברי הכנסת שיבדקו מה באמת קורה שם....מדוע המדינה שוב מוותרת על נכסיה (ים המלח, בתי הזיקוק ועוד) לטובת הטייקונים, ואף אחד לא קם לבדוק ?

כתוב תגובה ל- חשדנית
עובדה 1 שצריך לזכור ברקע
  חשדנית   30/06/15 14:08
רוסיה חתמה לאחרונה על הסכמי הגנה עם ממשלת קפריסין וגם עם סיסי נשיא מצרים, לשתי המדינות האלה יש קשר ישיר לעיסקת הגז שתובא היום לכנסת. הגז של ישראל אמור להגיע למצרים ומשם לאירופה. גם הגז של קפריסין אמור לעשות את אותה הדרך. האם יש כאן רמז לבאות?
כתוב תגובה ל- חשדנית
ארה"ב לוחצת על חברי הכנסת
  חשדנית   30/06/15 15:55

שגריר ארה"ב בישראל דן שפירו, הגיב על הדיווחים לפיהם התקשר לחברי כנסת וניסה לשכנעם להצביע על מתווה הגז.

תחנת קול ישראל בערבית חשפה היום כי שגריר ארצות הברית פנה בשיחות טלפון ובמסרונים לשלושה חברי כנסת מהרשימה המשותפת, איימן עודה, עאידה תומא סלימאן ואחמד טיבי, וביקש מהם שלא להצביע נגד מתווה הגז. על פי כתבת קול ישראל, יהודית בודק, השגריר אמר לחברי הכנסת כי מתווה הגז המתוכנן יועיל גם לרשות הפלסטינית, גם לירדן וגם לקשרים אתם.

גורמים ברשימה המשותפת הביעו כעס על הפנייה ואחד מחברי הכנסת אמר כי "זה תקדים חמור מאוד". לדבריו לא זכורה לו התערבות כו בוטה בהחלטות בכנסת. רבים במערכת הפוליטית העבירו ביקורת על המעורבות האמריקאית הבולטת כל כך למען חברות מסחריות". רבים במערכת הפוליטית העבירו ביקורת על המעורבות האמריקאית הבולטת כל כך למען חברות מסחריות.

maariv.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
14
מוגאבה: מימשל אובמה עובדי שטן
  חשדנית   30/06/15 15:48
נשיא זימבבואה רוברט מוגאבה על אובמה:

"הנשיא אובמה מאמץ את הנישואים החד-מיניים, מקדם את האנשים ההומוסקסואלים ונהנה מעידוד ותמיכה... אני לא יכול להבין כיצד האנשים האלה יכולים להמרות את הוראותיו המפורשות של ישו, אדוננו, שאסר על האנושות מעשי סדום".

הוא אף האשים את הממשל האמריקאי כמי שמנוהל על ידי "עובדי שטן סוטים שמעליבים את האומה האמריקאית הגדולה".

אבל כאן זה לא נגמר: מוגאבה ציין שלמרות שארה"ב נוסדה על פי עקרונות נוצריים, "האליטה הפוליטית המושחתת" פועלת כדי להביא עליה את קיצה.

rotter.net
כתוב תגובה ל- חשדנית
15
ממשלת נתניהו מעודדת טרור
  חשדנית   1/07/15 14:35
במהלך חודש הרמדאן ביצעה מערכת הביטחון, בהוראה של ביבי נתניהו, שורה של צעדים והיערכות לכירסום בביטחונם והגנתם של אזרחי ישראל, על מנת שימצא חן בעיני הפריץ, הקהילה הבינ"ל, וביבי יצא גדול ושמו מפואר בין העמים...

1. ביבי איפשר לערבים מהגדה להגיע ישירות לתוך הר הבית באמצעות אוטובוסים, ללא כל בדיקה ביטחונית וללא כל אישורים שהם. האלוף מרדכי: "צה"ל יאפשר את כניסתם של כלל הפלסטינים, גברים ונשים ללא היתר מיוחד".

2. אושרה יציאתם של 500 ערבים מיו"ש לחו"ל דרך נתב"ג. מדובר בהקלה משמעותית ביותר שניתנה בשנים האחרונות בתקופת הרמדאן. בנוסף, אושרו 500 ביקורי משפחה של תושבי איו"ש ברצועת עזה והוארכו שעות פעילות המעברים.

3.לראשונה, אושרו כ-200 ביקורי משפחות של תושבי רצועת עזה באיו"ש במהלך הרמדאן ובחג עיד-אלפיטר. בנוסף, אושרה כניסתם של 800 תושבי רצועת עזה לתפילות בהר הבית בימי שישי וכן אושרה כניסתם של 300 תושבים פלסטינים המתגוררים בחו"ל לביקור קרובים ברצועת עזה.

4. מאז צוק איתן ניתנו 730 אלף היתרי כניסה לישראל ומינואר עד היום 447 אלף היתרים. מזה מספר חודשים מתירים לנשים מגיל 50 ולגברים מגיל 55 להיכנס לישראל ללא היתר רק בהצגת תעודת זהות. כחצי מיליון פלסטינים מימשו זכות זאת עד היום.

5. הוחלט לאפשר את כניסתם של 50 עיתונאים פלסטינים לטובת סיקור בשטח ישראל.

התוצאה - הפיגועים התרבו והאבנים הפכו לירי חי, פיגועי דריסה, זריקת אבנים ופציעת והריגת חיילים הפכו למעשה יום-יומי. יהודים נרצחים ביו"ש על בסיס יומי והממשלה מתייחסת אל זה כאל דבר שבשיגרה...להמשיך להכיל זו המנטרה של הממשלה הרעה הזאת!

כבר אין הרתעה למחבלים - הריסת בתים וגירוש משפחות נמחק מהלקסיקון של צה"ל. ביבי בעצמו עצר את כל הליכי ההריסה שהיו ודחה אותם לזמן בלי מוגבל, כולל ביתו של הרוצח האחראי לטבח המזעזע של יהודים מתפללים בבית הכנסת בהר נוף, וכולל ביתם של רוצחי שלושת הנערים בחברון. אין צעדים מרתיעים. יש רק 'מחוות'...

ביבי וממשלתו 'הימנית' אשמים באופן ישיר בהפקרת אזרחי ישראל למחבלים הערבים

אממה, כשצריך לתת הטבות לטייקונים של הגז, ביבי עומד על רגליים אחוריות ומנסה בכל הכוח להעביר החלטה לטובתם....

כתוב תגובה ל- חשדנית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il