|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
העדות הדרמטית והפוליגרף שאימתו החשדות המפלילים נגד אפרים ברכה
מאת: יואב יצחק  |  07/07/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יואב יצחק-הגיע הזמן להסיר פרשה
  זו מסדר היום   7/07/15 12:36
ולו רק מהסיבה של כבוד המת.עדיף לחפש את הפרשה הבאה.
כתוב תגובה ל- זו מסדר היום
הוא התאבד כדי שלא נדע! המושחת!
  למה להסיר? ממש לא   7/07/15 13:33
כתוב תגובה ל- למה להסיר? ממש לא
הגיע הזמן שתפרוש מהמשטרה
  אחת מהעם   7/07/15 13:40
כתוב תגובה ל- אחת מהעם
הפוך יוצרות.יצחק אשם ברכה צדיק
  בבר   7/07/15 13:42
ברכה התאבד נוכח גלוי חצית הקווים שלו וקשריו עם העבריינים.
הוא חסך לעצמו את החקירה ההעמדה לדין החיוב בדין ההרשעה וגזר דין לכלא.
הוא חשב שיש לו חסינות על מידע סודי אך זה לא עמד לו והוא לא עמד למבחן.
כתוב תגובה ל- בבר
כל הכבוד לעיתונאי מס.1 בארץ.
  חזק ואמץ.   7/07/15 14:17
כתוב תגובה ל- חזק ואמץ.
ולהשאיר שחיתות על כנה ?
  חבר קיבוץ יגור   7/07/15 14:39
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
תגיד אתה שפוי?
  חגי   8/07/15 07:10
ברכה הוא רק הקצה חשוב לחשוף את כל הפליליים שמסביב זה מה שגורם לנו את הנזק
כתוב תגובה ל- חגי
2
כל הכבוד..לא פשוט מה שאתה עובר
  חכם יותר מכולם   7/07/15 12:41
כתוב תגובה ל- חכם יותר מכולם
3
זה הכל? הדמות קשורה לפינטו?
  בני ערין   7/07/15 12:47
נראה בינוני
כתוב תגובה ל- בני ערין
4
העדות הדרמתית
  אבי 88   7/07/15 13:06
יואב עליך לדעת שאותי לא מעניין אופן הביטוי והניסוח שלך, ודוחה מכל וכל את המתקפות עליך מצד עיתונאים בכירים ככל שיהיו, מה שמעניין אותי זה האמת. כחוקר פשיעה חמורה בעבר, התפטרתי פעמיים מרצוני. ולא חושש מאיש עלי אדמות שיהיה החזק ובעל היכולת שיהיה. לדעתי הצנועה. הרי אתה מאמין במה שאתה כותב ויכול להצהיר אמת דיברתי, ולכן תתחיל לתבוע ולא לפחד אם אתה צודק זה יוכח אל תחשוש מבתי משפט שאולי חושבים על הסגנון שלך, וכפי שאמרתי הסגנון שלך בטל בשישים מול האמת. שהציבור ידע, שככל שבעלי סמכות בכירים יותר ובעלי מוניטין טוב ביותר, הגילוי לגביהם הוא חיוני במעלה הראשונה. וזה לטובת הצדק שחשוב למי שמאמין בו וודאי הרשות השופטת. מה שוכחים כבר מה נתגלה אצל בעלי סמכות בכירים מנשיא וראש ממשלה ועד ניצבי משטרה בכירים ואחרים כולל פרשת פישר. תהא מנוחתו עדן של החוקר והקצין הבכיר ומתפלל וגם אתה תומר זאת שכל החשדות נגדו יופרכו גם אם זה קשה שבעתיים בשל החלטתו הטרגית לשים קץ לחיו.
כתוב תגובה ל- אבי 88
5
יואב, גם אם אתה צודק, תרגיע
  שאול א.   7/07/15 13:11
אני יכול להבין שקשה לך לקבל את המיוחס לך באשר לאחריותך/אשמתך במותו של ברכה ז"ל. בעיקר כאשר אתה בטוח שצדקת בפרסומים שלך. יחד עם זאת, אפשר להיות אנושי (חכם וגם צודק). תמתין על לאחר השבעה. המשפחה השכולה לא צריכה להתמודד כרגע עם המיוחס לאבי המשפחה, די להם בהתמודדות הקשה עם האובדן בלי קשר לנסיבותיו.
כתוב תגובה ל- שאול א.
עצותיך תקפות במידה שווה גם
  נתין מדמנת ישראל   7/07/15 15:39
למשמיצים את יואב. יחכו הם עד תום השבעה. אם קשה להם, והם מאשימים אותו בשפיכות דמים, המעט שהוא יכול לעשות הוא, להוכיח שלא. מקווה שיתבע אותם לדין, בין אם צדק או לא צדק.
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
עדיין כועס ולא יכול להרגע
  לא מגיב בד"כ   7/07/15 19:50
לא העצות לא תקפות גם לגבי המשמיצים. לא מתחשבנים עם מי שמתאבל. גם אם אתה כביכול מרגיש שאתה צודק האם גם אתה היית מתאפק אם היית מרגיש שעשו לך עוול ויום לפני כן קברת מישהו קרוב ממשפחתך? ולמה הכותרת הצהובה "תנ"ץ ברכה מסוכן לציבור? למה לא כתב ככה על פינטו למשל? לא מצפים משכמותך לגדלות נפש. אבל לפחות לחסוך מאיתנו ומהמשפחה את הערותיך המלומדות
כתוב תגובה ל- לא מגיב בד"כ
6
ברכה התאבד כי ידע כמה חטא
  רווית   7/07/15 13:15
כל הכבוד ליואב יצחק. יישר כוח ואל תירא מכל המלעיגים והמלעיזים אשר הופכים את ברכה לקדוש מעונה כאשר מדובר באיש מושחת ולא ישר.
כתוב תגובה ל- רווית
7
השופט' יצחק: 'ישב שנים ארוכות'
  לא עיתונאי   7/07/15 13:16
כתוב תגובה ל- לא עיתונאי
8
יצחק אדם אמיץ
  קורא ותיק   7/07/15 13:19
הגיע הזמן להפסיק את הדיון בנושא אחרי פטירת ברכה.
כתוב תגובה ל- קורא ותיק
9
ברכה...והאמת בפרשה
  מוטי הקרייתי   7/07/15 13:20
עם כל-הצער על-מותו הטרגי. חובה להמשיך בחקירה-זו.
שהרי...אם העלילו-על מר-ברכה. חייבים להוציא אמת
זו מיד-לאור. והיה...ויוכח שידיו עסקו גם בשחיתות
מן-ההגינות להסיר כתם מהעיתונות אשר והואשמה לשווא
וזאת...מוכרחים לעשות היום-ומיד למען הצדק המתבקש!
כתוב תגובה ל- מוטי הקרייתי
10
תמיד חשבתי שבמשטרה יש המון עבר
  שלומי10   7/07/15 13:22
תמיד חשבתי שבמשטרה יש המון עבריינים. נכון לא כולם. לבי על אותם אנשים שיושבים בכלא, בכך שתפרו להם תיקים
כתוב תגובה ל- שלומי10
11
האמת לא מטרידה את יואב יצחק
  ע.ג.   7/07/15 13:23
זה ששי ניצן ווינשטיין הבהירו שלא נערכה שום חקירה בענינו של ברכה וכי בכל הנושאים שהובאו לפניהם בענינו של ברכה לא היה ממש זה לא משנה לעיתונאי הצהוב. לא יעזור לך יואב יצחק. אתה, באמצעות העט שלך הרגת את ברכה. אתה לא לבד כמובן. הסמרטוט שהיה מפכ"ל עד לא מזמן, דנינו, אשם לא פחות ממך כי לא גיבה את ברכה בזמן אמת, כמו שלא גיבה את הניצבים שההאשמות נגדם הופרכו לחלוטין. שום ספורי מעשיות כמו "הכתבה" הזאת לא יעזרו לך, אתה גרמת למותו של אדם הגון. לא שזה יציק לך, בנגוד לברכה לך אין מצפון.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
עדיף שתבדוק לפני שאתה קובע
  בלעם   7/07/15 13:39
הם ממש לא הבהירו שלא הייתה חקירה, מאיפה אתה ממציא את זה? להיפך. אפשר להבין מדבריהם שבהחלט היתה חקירה.
כתוב תגובה ל- בלעם
אתה לא יודע עברית
  ע.ג.   7/07/15 15:28
הם הודיעו שהיתה בדיקה שהעלתה שלא היו דברים מעולם ולכן לא צריך חקירה. זה שאתה לא יודע את ההבדל בעברית בין בדיקה לחקירה תשמור לעצמך ואל תראה שאתה בור ועם הארץ.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
קריאה סלקטיבית-תציץ פה
  בלעם   7/07/15 16:20
▪ ▪ ▪ המחלקה לחקירות שוטרים לא הוציאה הודעה המנקה את תת-ניצב אפרים ברכה ז"ל. כך הבהירה (יום ב', 6.7.15) דוברת המחלקה בתשובה לפניית News1. בחלק מאמצעי התקשורת נכתב, כאילו מח"ש הבהירה לאחר התאבדותו של ברכה, כי לא נמצאו חשדות לפלילים במעשיו. כמה עיתונאים אף הגדילו לעשות, והביאו "תגובות" של השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, ושל קציני משטרה אנונימיים לאותה הודעה. כאמור, הודעה כזאת לא הייתה ולא נבראה. ההודעה היחידה היא של דובר משרד המשפטים בשמם של היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, ופרקליט המדינה, שי ניצן. בהודעה זו נאמר, כי בניגוד למה שפורסם ב-News1 - לא הוחלט לפתוח בחקירה נגד ברכה. אולם כפי שכבר הובהר כאן, וינשטיין וניצן מכחישים ידיעה שלא פורסמה. להפך: News1 מסר פעמים רבות על היסוסיהם של וינשטיין וניצן להורות על חקירה גלויה נגד ברכה. עוד נמסר, כי בסוף השבוע שעבר הסכימו השניים עקרונית לאפשר לחוקרי מח"ש לזמן את ברכה לחקירה, אך וינשטיין הודיע שימסור את החלטתו רק בתחילת השבוע הנוכחי. לפיכך, ב-News1 מעולם לא נכתב מה שמשרד המשפטים מייחס לאתר ומה שהוא מכחיש במילים בוטות. המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, רז נזרי, אישר בראיון לקול ישראל, כי במח"ש התנהלה בדיקה של המידע שנמסר למחלקה בעניינו של ברכה. יצוין, כי "בדיקה" היא למעשה חקירה לכל דבר (כפי שאישר אשתקד המפכ"ל דאז, יוחנן דנינו), והשימוש במונח זה מתייחס לחקירה סמויה שלפני המעבר לחקירה גלויה במהלכה גם נחקר החשוד באזהרה. החקירה בעניינו של ברכה לא הגיעה לשלב זה, בשל הנסיבות הטרגיות.
כתוב תגובה ל- בלעם
גיבוי
  גיבוי   7/07/15 14:11
כולם מדברים על "לא קיבל גיבוי". מה פירוש "לתת גיבוי"? אם ידוע שהוא עבר על המותר - מה צריך לעשות? להסתיר? לחפות עליו? האם מדובר בחבריו לאירגון פשע או למשטרת ישראל?
כתוב תגובה ל- גיבוי
אתה כותב שטויות
  ע.ג.   7/07/15 15:34
מאיפה אתה יודע שהוא עבר על המותר. הרי ניצן, וינשטיין ןמנהל מח"ש קבעו שזה לא קרה. אה, עיתונאי הרכילות יואב יצחק אמר. טוב, מי אלה היועמ"ש לממשלה, פרקליט המדינה ומנהל מח"ש מול יואב יצחק הצדיק בעיני עצמו ורשע במציאות. וגיבוי ידידי חסר הבינה זה לצאת בהכרזה מפורשת לפני שהוא התאבד ולא אחרי. גיבוי, לפחות מצד המפקד שלו דנינו, זה לדבר איתו כל יום להסביר לו שהמערכת מאמינה לו ולצאת בתקיפות נגד השרלטן שמרר את חייו של ברכה בכל פעם שהשרלטן המציא שוב כתב נגדו דברים מצוצים מהאצבע.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
ע.ג., נא בדוק עצמך
  zoomarch   7/07/15 15:33
וינשטיין וניצן לא הוציאו שום הודעה. משרד המשפטים הוציא הודעה יחידה המופיעה באתר המשרד. וזו הודעת אבלות ללא שום תוכן רלבנטי לחשדות ו/או חקירות כאלה ואחרות. נזרי אולי הוציא הודעת דובר ישירות לתקשורת, ללא תיעוד באתר המשרד ולפיכך, אין ראייה לתוכן הנטען כי שלל המצאות ברכה בחקירה. לפיכך נותרנו רק עם הודעת האבלות. לא קיבלנו שום הכחשה לגבי חקירה סמויה או גלויה או לגבי חשדות קיימים או שיקרי שווא. אז בבקשה לדייק.
כתוב תגובה ל- zoomarch
12
יואב יצחק כל הכבוד
  שחור וחזק   7/07/15 13:23
על חשיפת בכירי המשטרה המושחתים. מה שהגיע אליך הוא קצה הקרחון של השחיתות. המשך לפעול ללא מורא וללא משוא פנים. בקרוב כאשר ייחשפו עוד פרשיות ינועו אמות הסיפים.
כתוב תגובה ל- שחור וחזק
13
דמו של ברכה על ידי יואב יצחק
  יוסף חכמי   7/07/15 13:28
כתוב תגובה ל- יוסף חכמי
אתה לא נשמע כ"כ חכם... ברכה -
  כרה לעצמו בו   7/07/15 13:32
כתוב תגובה ל- כרה לעצמו בו
14
יצחק, הבהר יחסיך עם פינטו
  הגינות מינימלית   7/07/15 13:36
כתוב תגובה ל- הגינות מינימלית
15
יואב תלחץ שיקחו את הנייד המשט
  הניה   7/07/15 13:50
המשטרתי שלו שלא ימחקו הודעות ממנו דחוףף.
כתוב תגובה ל- הניה
16
כל זמן שאין שם קבלן שברח למרוק
  מיכל מירושלים   7/07/15 13:51
אי אפשר להתייחס לדבר כאל ממשי.

כבר כתבתי לך בעבר - מה שם הקבלן שברח למרוקו עם בנו.
תכתוב שנסע למרוקו - כתוב משהו.

כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
יואב יצחק כבר כתב מפריז למרוקו
  שמועה טובה ממרחק   7/07/15 14:49
רק שכח לכתוב שגם אוביקט חקירה ושיבוש אחר נסע למרוקו 'לנופש' ... נופש מסוג זה שפדופילים מזדקנים נוהגים לעשות בד"כ בתיאלנד.
כתוב תגובה ל- שמועה טובה ממרחק
17
לא לאפשר גם למתים לברוח מהאמת!
  נמאס   7/07/15 13:53
המושחתים נמצאים בכל מקום בשירות המדינה וממררים את חיי האזרחים שומרי החוק. אין שום סיבה שמותם של המושחתים יהווה סיבה להסתר האמת מפני הציבור.
כתוב תגובה ל- נמאס
18
תפ]סיק כבר!
  עוזר   7/07/15 13:58
תפסיק כבר להתעלל בגוויה. אם נכון או לא - תנ"צ ברכה לא עמד בלחצים ובעובדה שחברים לעבודה חששו להצטלם איתו באירועים מחשש שיבולע להם. הפכתם אותו למצורע, אז תפסיק במנטרות של "אחרי מות קדושים אמור" כי אלה אמרות חלולות.
כתוב תגובה ל- עוזר
19
כמה רשעות יימח שמכם
  הרצל   7/07/15 14:03
מבלילהיכנס לאמיתות העובדות שדיווחת ,(שאולי נכונות),עדיין ולמרות כל מה שקרה ,אתה ממשיך בלהכפיש ולהוכיח אותו על אף שהוא כבר קבור. יימח שמך אמן!!!! הרי גם אם אתה דובר אמת עליך להניח לו שכן הוא החליט לשלם את המחיר הכבד מכל. הלהיטות שלך להצטדק מחליאה אותי וגורמת לי להקיא רק מהמחשבה שזוהמה אנושית כמוך מתהלכת ביננו. אחרי שהתאבד מוטב היה שהיית שותק ואומר "ברוך דיין האמת". האמן לי שכל מילה נוספת על זה תהיה מיותרת. אני מתנחם בעובדה שאתה איש סובל ומסכן
כתוב תגובה ל- הרצל
הרצל, יואב מוחשד בגרימת מוות
  zoomarch   7/07/15 15:40
לכן הוא חייב להתגונן. ההגנה הטובה ביותר היא האמת. על אחת כמה וכמה כשיש פוחזים זריזי מקלדת כמוך המזדרזים להאשים.
כתוב תגובה ל- zoomarch
20
האמנם?
  שמעון גת   7/07/15 14:05
מח"ש פרסמה במפורש שאין כל חשדות נגד תנ"ץ ברכה. הדברים אינם עולים בקנה אחד עם כל הפרסומים של מר יואב יצחק לאורך החודשים האחרונים. מדוע שנאמין בסיפור הנוכחי? יש למר יצחק סיבות טובות לחשבון נפש. במודע או לא, הוא שרת בפרסומים שלו גורמים שרדפו את תנ"ץ ברכה, חלקם פליליים ממש. האמנם הרדיפה של יואב יצחק את ברכה היתה נקיה מאינטרסים? יש לי חשד של ממש שהיה מי שדאג להזין את מר יצחק, ולא בכוונות טהורות. יואב יצחק. אולי תהרהר בחלקך במוות מיותר של אדם?
כתוב תגובה ל- שמעון גת
מאיפה אתה ממציא את זה?
  עיניים פקוחות   7/07/15 15:33
כתוב תגובה ל- עיניים פקוחות
21
אפשר לעשות ניסוי ולבדוק.
  יוסף היקר   7/07/15 14:06
האם הז"ל התאבד כי הבין שהסיפור שלו נגמר, או כי לא יכול לשאת את לחץ ההשמצות ? בואו נראה. הנה, יואב יצחק נתון עכשו לרדיפות, השמצות והצקות על לא עוול בכפו, כולל האשמה בהריגה שזה יותר חמור מעבירות של טוהר כפיים. אם הוא יתאבד - סימן שרדיפות שווא הן מניע סביר להתאבדות. נחכה ונראה.
כתוב תגובה ל- יוסף היקר
22
לעולם לא תוכל למחוק את שכתבת!
  עיניה   7/07/15 14:09
ליואב יצחק: לא משנה מה שתעשה, לעולם לא תוכל למחוק את המילים שכתבת על תנ"ץ אפרים ברכה: "מסוכן לציבור". יותר טוב שתמהר להתנצל בפני כל הציבור במיוחד בפנינו אנחנו הקוראים. ובפני המשפחה. אל תנסה לתת בסיס עובדתי למילים שכתבת "מסוכן לציבור". המילים שכתבת לא יחזרו לעולם. החיים של אפרים ברכה ז"ל לא יחזרו לעולם.
כתוב תגובה ל- עיניה
מודה ועוזב ירוחם
  שלמה תמיר   7/07/15 14:50
כל מילה בסלע. על יואב להתנצל.
כתוב תגובה ל- שלמה תמיר
תפתחי את העיניים
  האדיש   7/07/15 15:00
ברכה זל היה מושחת ברמות שלא הכרנו. ברכה ראה את זה מגיע ולצערנו התאבד. אף אחד מקרוביו לא עשה כלום עם איומי ההתאבדות שהשמיע ברכה זל. כפי שאישרה היום עדי מאירי ,היה חשש כבד להתאבדות בשבועיים האחרונים במיוחד. פרט ליואב יצחק, אף אחד לא התריע על איומי ההתאבדות שהשמיע אפרים ברכה בפני הקרובים אליו. אף לא אחד!!!! לא מפקדים. לא חברים. לא משפחה. לא שוטר,פקוד ,מכר .. כלום!!! היחיד שהביע חשש היה יואב יצחק אז תתביישו לכם משטרה וחברים,תתביישו. אין טענות למשפחה הכואבת ואין ליואב שום חלק במקרה המצער. חקר האמת חשוב יותר.
כתוב תגובה ל- האדיש
23
אם העובדות החדשות נכונות......
  יובל 2015   7/07/15 14:09
....חובה להמשיך בחקירה. אם אכן עדה מרכזית נמצאה דוברת אמת יותר מפעם אחת, אם אכן חשודים מרכזיים ברחו לחו"ל ערב חקירתם, זה מעורר שאלות קשות. אם אכן גם היועץ המשפטי לממשלה וגם המישנה ליועץ וגם פרקליט המדינה אכן חושבים שמשהו כאן מאוד מסריח מבחינת תנ"צ ברכה ז"ל, עליהם לצאת מול פני הציבור ולהודיע על כך בגלוי. אין כבר מה להסתיר ואין טעם רק בחקירה סמויה. אין כאן מה להתלבט. כל התלבטות נוספת תיראה לאדם אובייקטיבי כניסיון טיוח של הפרשה.
כתוב תגובה ל- יובל 2015
24
יואב יצחק את איתמר לוין
  יהוידע   7/07/15 14:21
הפתגם העברי אומר: "כל המוסיף גורע". עצם הצורך שלכם להצטדק ולחזור ולהצטדק אומר דרשני. מאידך הידע, שלכם, הבקיאות בכל שטח ובעיקר במישור המשטרתי וכן הטוקבקיסטים היודע כל דבר מרמזים לי שהנכם יכולים להחליף כל משרד ממשלתי ותבצעו בהצלחה מרובה לאין שיעור
כתוב תגובה ל- יהוידע
25
יואב יצחק - עיתונאי אמיתי
  מישל אקוקה   7/07/15 14:21
אולי יפסיקו לברבר כל הצבועים ואוכלי הנבלות? אם לא חשיפת האמת תוך סיכון ואומץ רב, מה בכלל תפקידו של עיתונאי??? רק לפרגן וללקק לטייקונים? אם לא היו חושפים את מעללי החוקרים ה"לא כל כך ישרים", הרי מישהו אחר היה נמק בכלא ואז על מצפון מי זה היה צריך להיות??? מי היה בכלל יודע על זה?
...ומה עם המדינה שהורינו חלמו עליה? נקייה , הגונה וצודקת? לשמירה על אלה אין כבר ערך?
כתוב תגובה ל- מישל אקוקה
26
"על תירא עבדי יעקב"
  רועה העצים   7/07/15 14:24
כפי שכתוב בתנ"ך, זה הזמן להגיד ולחזור ולהגיד "ישר כח יואב יצחק" ו"ועל תירא עבדי יעקב" כי זו אולי, התקוה ההקלושה שמשהו ישתנה במערכי השלטון לרבות מערכי המשפט.
הרווחת ביושר רב ואומץ לב זכויות רבות ביניהן ענין "עזר ויצמן" (מי זוכר) ולאחרונה ענין "הולילנד" "טלנסקי" ומי יודע לאן עוד יובילו הפרשות האחרונות.
לא פעם אני מבקר את התנהלותך והתנהלות אנשיך ודווקא בגלל שאיני חוסך ממך את ביקורתי (בעיקר בהתנהלות מול הש' דנציגר) "הרווחתי" את זכותי להגיד לך: "על פחד" המשך בשליחות.
כתוב תגובה ל- רועה העצים
27
ערוץ 22 משלימו של ישראל היום
  ערוץ 22   7/07/15 14:33
ניראה שכל רצונו של ביבי לחסל את ערוץ 10 כי הם יותר קרובים לאמת בטח שמאלנים דוחים פלא שרגב לא צינזרה את החדשות שם. עדיין יש הרבה ניסתר מהניגלה ואסור להפסיק את החקירה עקב היתאבדות
כתוב תגובה ל- ערוץ 22
28
מדוע יואב לא כותב על פינטו ?
  ארז הכועס   7/07/15 14:40
פינטו השרלטן , שמעולם לא הוסמך לרבנות נתפס כשהוא מציע שוחד לאפריים ברכה ז"ל וגם הודה ששיחד את ברכה. יתר על כן הוא גם טען ששיחד את ארביב וכן את ברכה בפעמים נוספות.

יואב יצחק , זבל של עיתונאי לא כתב מילה בגנותו של הנוכל המשחד פינטו, אבל רדף ללא הפסק את ברכה .

מדוע יואב ? אנחנו זכאים להסברים ?

מה לך ולנוכל פינטו ?
כתוב תגובה ל- ארז הכועס
29
סקופים אינם חזות הכול
  דודינקא   7/07/15 14:41
היה ראוי ליואב יצחק ולאתרו גם אם הוא תחת מתקפה וגם אם יוכח כי ברכה ז"ל סרח לא לעסוק בפרשה אלא לאחר השבעה -הפסטיבל התקשורתי סביב הנושא קודם שהספיקה גופתו להתקרר מעידה על הציניות הגדולה של התקשורת ששכחו כי הם בני אדם לפני הכול וכי הם פוגעים קשות בזכר המת ובמשפחתו.
כתוב תגובה ל- דודינקא
30
לחיזוק ידיו של יואב יצחק
  משה, עורך-דין   7/07/15 14:47
יואב, ברצוני לחזק את ידיך. אין לי צל-צילו של מושג בעובדות, אך זה חודשים ארוכים אתה מנהל מסע האשמות נגד ברכה, ומאשימו במעשים חמורים ביותר. באופן מוזר מאוד אך אופייני, היועץ המשפטי לממשלה ורשויות התביעה אינם קוראים עיתונים ואתרי תקשורת, כביכול, שכן לנוכח שטף ההאשמות שלך התבקש שיזמנו אותך בדחיפות לפגישה וינסו לקבל ממך כל מידע הידוע לך, לצורך החלטה דחופה מאין-כמוה בשאלה, האם אפשר להשאיר בכהונתו את ראש החוקרים של משטרת ישראל, גם אם יש ראיה בדבר חלק מהעובדות בלבד. בניגוד לשיטתם הנלוזה, הדורשת מהמתלונן להביא ולאסוף ראיות במקום שהמשטרה תעשה זאת באמצעים ובסמכות שלרשותה - היה עליהם לרוץ כחץ מקשת לבירור הדברים. שתיקתם והשתהותם, כנהוג על-ידם לא רק בפרשה זו, מהוות חרפה ובושה להם. אתה צודק בהחלט בעמדתך, כי ההתאבדות אינה יכולה לעצור את החקירה. לא רק כדי לחשוף את האמת, שבה מעורבים אנשים נוספים החיים בינתיים בינינו, אלא גם כדי למנוע חיפוי על מי שפשע ומעל באמון הניתן לאנשים כה בכירים. ואם יתברר כי אפרים ברכה היה נקי מרבב - לא על פי דברי ההבל הנאמרים ע"י קרוביו, מקורביו וחבריו ללא כל בסיס עובדתי, אלא על פי חקירה יסודית - יהיה מקום להתנצלות ולהכאה על חטא. כל אדם עלול לטעות. ההודעה הכוזבת שנמסרה לאחר ההתאבדות, מאת משרד המשפטים, מצדיקה הגשת תלונה על-ידך לבית הדין המשמעתי של עובדי המדינה, שכן היתה באותה הודעה הטעיית הציבור במתכוון.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
31
ההתנפלות על יואב יצחק
  חשדנית   7/07/15 14:58
פעלה הפוך מהמצופה.. במקום לפחד ולשתוק - הוא חשף את הקלפים. מעניין מה יגידו המתקרנפים עכשיו...חחח
ואין לי ספק שזה רק קצה הקרחון ויש עוד קלפים בקנה. יואב יצחק אל תירא ואל תחת. חשוף כל מה שאתה יודע, אפילו אם זה מגיע עד ויינשטיין ודנינו והשופטים וכל המושחתים האחרים. הגיע הזמן לבער את הרע מקרבנו, את כל המערכת הארורה והשטנית הזאת שהשתלטה עלינו. תודה, מאחת מנפגעי מערכת המשפח.
כתוב תגובה ל- חשדנית
32
"מסוכן לציבור" Why was he
  Jew   7/07/15 14:58
The pint is not is he was guilty or not, the point is did your articles push him to kill him self?
כתוב תגובה ל- Jew
33
אפרים ברכה ז"ל
  ירון 47   7/07/15 14:58
יואב יצחק הנכבד
גם אתה יודע שאפילו עבריינים שנעצרים 48 שעות שמם חסוי.
איך אתה מעז שבוע אחרי שבוע להעלות כתבות כנגד קצין משטרה שגרמו לו להתאבד מבלי שייחקר ???
מה אין עוד כאלו במדינית ישראל ששווה ללכת על ראשם ולעשות כתבות?
תתבייש לך.
כתוב תגובה ל- ירון 47
34
תם אך לא נשלם
  אורג   7/07/15 15:08
ברור שיש להוסיף ולחקור את הפרשיות בהן היה ברכה מעורב.
יתרה מזאת- כמו במקרה רות דוד חשוב לברר האם חפים מפשע הוללו ופושעים יצאו ללא פגע!!!
ארוכה היא הדרך ויש לקווןת שידו הארוכה של החוק עוד תשיג פושעים שמסתבר שארצנו מלאה בהם!!!
כתוב תגובה ל- אורג
35
העובדה שמ
  מומו   7/07/15 15:22
כתוב תגובה ל- מומו
36
העובדה שנצברו עדויות שברכה פשע
  מומו   7/07/15 15:28
כתוב תגובה ל- מומו
37
אדם נקי לא מתאבד!!! נלחם!!!
  עופר לוינסוןאלבין   7/07/15 15:34
תוציאו לכם מהראש שברכה נקי.הוא לא.אדם נקי לא מתאבד.מי שאחראי להדלפות כמו שהוא נתפס על חם מדליף לאבירם זינו.היה ככל הנראה מעורב בהרס חייהם של חפים מפשע.דרור חוטר ישי.אביגדור קהלני.מאיר שטרית.יעקב נאמן.רפול.נלחמו על שמם.
זוכו מחוסר אשמה.סנ"ץ מיאח"ה עצמה עו"ד בועז גוטמן שמרחו אותו בזפת ונוצות בעשרות אתרים ערוצים ועיתונים.לא ניוז 1 ומעריב.נלחם על שמו.הפרקליטות סגרה התיק נגדו מחוסר אשמה.
איזה סיפורי סבתא מספרים פה.יואב יצחק אמין חבל על הזמן.תרימו נכפפה תתבעו לשון הרע. לא לעסות.לעשות.פחדנים
כתוב תגובה ל- עופר לוינסוןאלבין
38
למצות את החקירה עד תום
  Samsung   7/07/15 15:35
אם ברכה לא חטא, ינוקה. אם חטא....הוא כבר שילם את מחירו לחברה הישראלית
כתוב תגובה ל- Samsung
39
יש לחקור הפרשה עד תום
  תנועת אומץ   7/07/15 16:00
יש להמשיך ולחקור את כל הפרשה עד תום - ללא חשש, ללא מורא וללא פחד.
כתוב תגובה ל- תנועת אומץ
40
האם עדי מאירי ידעה / יודעת ?
  התוכן לעיל   7/07/15 16:02
שאלתי מופנית לאתר , לעורך יצחק ולעיתונאי לוין . המדובר בכתבת המגישה ברשת ב לפני הצהריים בימים א - ד את 'הכל דיבורים' .
כתוב תגובה ל- התוכן לעיל
השאלה 'גם' לעדי מאירי - רשת ב
  השאלה אף   7/07/15 17:24
כתוב תגובה ל- השאלה אף
41
ליואב יצחק יש קבלות באמינות מה
  קורןנאוה טבריה   7/07/15 16:09
שאין לערפדי התשקורת השמאלנית!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
42
היית חייב לצאת בכותרת צהובה?
  אפילו אם מה שכתבת   7/07/15 16:11
למה לעזאזל יצאת בכותרת "ניצב ברכה מסוכן למדינת ישראל". לא יכולת לצאת בכותרת עניינית ולא צהובה? ולמה לעזאזל אחזת בו במלתעותיך יום אחר יום ולא הרפית? לא מספיק פעם או פעמים? למה לחזור שוב ושוב כמו כלב לקיאו? ועוד שאלה. אתה מתלבש על כולם ללא משוא פנים? או רק על מי שנוח לך ולא יכול להחזיר לך. האם לדוגמא חקרת את הנושא של שרה נתניהו והשקרים שהפיצו על מני נפתלי ומה קורה מתחת לרד"ר במשפט? האם היית כותב נגד מישהו שקנה נניח 1000 מינויים אצלך וכך אי אפשר להוכיח שוחד? אתה ואני וכל מי שקורא פה יודע את התשובה
כתוב תגובה ל- אפילו אם מה שכתבת
43
איה הבושה להמשיך על אדם שנפטר?
  יואב דהן   7/07/15 16:13
בשביל מה חייב הפרסום להמשיך ולהכפיש אדם מת?

האם גאוותך שווה התעללות בכבוד המת?

אינך יהודי

רחמי ליבך כמו דוקרני קרח אחוזים בתאוות הפרסום.

הרצון לצאת בסדר מוציא אותך איש רשע.

היהירות תכלה אותך ואת בני משפחתך.





כתוב תגובה ל- יואב דהן
44
יואב יצחק - כל הכבוד!
  ש. דהרי   7/07/15 16:47
דרושים מיואב יצחק יושרה רבה ואומץ גדול, כדי לדרוש המשך החקירה בכל הנוגע לאפרים ברכה לאחר התאבדותו. בעבר הבעתי את הערכתי הרבה ליואב יצחק ואין לי עתה אלא לשוב ולשבח אותו על יושרתו, נחישותו, התמדתו ואומץ ליבו. סביר להניח שברכה התאבד, כדי למנוע את המשך החקירה בעניינו. דווקא משום כך לשוב להמשיך לדרוש חקירה בעניינו, כדי שכל יתר המעורבים לא יהנו ממותו וכדי שיתנו את הדין על מעשיהם. בהחלט נדרש חקירה של התנהגות היועמ"ש, שלדעתי הצנועה חייבת להסתיים בסילוקו בבושת פנים מתפקידו ואולי גם להעמידו לדין. לו יהי. יישר כח גדול לך, יואב יצחק! אל תירא ואל תחת מעדת הצפעונים, המטילים עליך את האחריות להתאבדותו של ברכה, מתוך כוונה - קרוב לודאי -למנוע את חשיפת פשעיהם. זה המניע, להערכתי, של לפחות חלק מהם. אני מאמין שרבים שותפים לדעתי עליך ועל פועלך. תודה לך, יואב יצחק האמיץ והישר.
כתוב תגובה ל- ש. דהרי
45
היועץ לממשלה האיש הזה פושע
  איציק ש.התקוה   7/07/15 16:54
יואב יצחק גיבור ישראל זה הזמן להילחם בפשע המאורגן וינישטין פושע יש לו הרבה דברים שהוא רוצה שהציבור לא ידע יואב יצחק עם ישראל האמיתי אוהב אותך תמשיך גיבור
כתוב תגובה ל- איציק ש.התקוה
46
תנ"צ ברכה היה צדיק ,אבל אולי
  מיכל*   7/07/15 16:58
מעד פעם אחת שהיא יותר מדי ומותו כעת מזכך כל אפשרות לעכל מעידה זו שלא חייבת להעיד על אישיות מושחתת, כמו שכתבתי מעידה רק פעם אחת ,אבל אחת יותר מדי ,שבינו לבין עצמו ייסרה אותו עד מוות. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים!
כתוב תגובה ל- מיכל*
47
די
  דןדןדן   7/07/15 17:06
יואב יצחק די .האיש מת .והותיר אבלים .כל עיסוק בנושא מאבד מה לגיטימיות שבו ואתה מחוייב לחדול מהנושא
כתוב תגובה ל- דןדןדן
48
מידע מדאיג
  גרשוו   7/07/15 17:15
חומר רב ומדאיג זורם ממוסדות הפרקליטות וממשטרת ישראל וממח"ש לעיתונאי יואב יצחק, האף שעבודתו עבודת קודש, כאשר עבודה זו נעשית על ידי חומר הזולג בצורה אסורה, מדאיגה לא פחות...
כתוב תגובה ל- גרשוו
49
מאמינה ביואב יצחק
  דולי ג.   7/07/15 17:20
לא עולה על דעתי שיואב יצחק ממציא את מימצאיו. אני בוטחת בו שתחקירו אמיתי ומתקיים טיוח ענק בענין כמו בנושא אשכנזי שנימרח בלי סוף. המערכת מושחתת ואין אמון במשטרה בפרקלייטות ובתקשורת . כמה חבל!!!!!!
כתוב תגובה ל- דולי ג.
50
מאמינה ביואב יצחק
  דולי ג.   7/07/15 17:21
לא עולה על דעתי שיואב יצחק ממציא את מימצאיו. אני בוטחת בו שתחקירו אמיתי ומתקיים טיוח ענק בענין כמו בנושא אשכנזי שנימרח בלי סוף. המערכת מושחתת ואין אמון במשטרה בפרקלייטות ובתקשורת . כמה חבל!!!!!!
כתוב תגובה ל- דולי ג.
51
ברכה ז"ל
  יורם...   7/07/15 17:27
הוא התאבד כדי שבני משפחתו יקבלו את כל הפנסיה עד הגרוש האחרון!!.....התאבדות חכמה מאוד!...
כתוב תגובה ל- יורם...
52
די די די
  מיקה   7/07/15 17:29
האיש שלח יד בנפשו די די די לרקוד על דמו!!!!
כתוב תגובה ל- מיקה
53
ממש נס
  עתונאי אמיתי   7/07/15 17:30
סוף סוף עיתןנאי אמיתי שפועל מתוך אמת. ולא כמו כל הצבועים והסמרטוטים של ערוץ 2 ידיעות ומעריב ועוד למיניהם. שגם ככה כבר לא קוראים את העיתונים האלו שמחולקים בחינם ובחדשות בטלויזיה שבהם אבד אמון הציבור מזמן. יואב יצחק כל הכבוד. האמת תרדוף את ברכה ואת שותפיו לפשע גם כשכולם יהיו מתחת לאדמה
כתוב תגובה ל- עתונאי אמיתי
54
מכתב גלוי לסגלוביץ
  מ.ל.   7/07/15 17:48
ניצב בדימוס סגלוביץ שלום. גם אני הייתי מתיפח ובוכה על חבר טוב שהתאבד. גם אני הייתי מאמין בו כל הזמן, אתה אכן חבר אמתי וראינו זאת בדבריך. ראשית ההספד שלך היה מדהים גם בצורה הנרגשת שקראת וגם התוכן והעברית הנהדרת . אם אכן נכון שברכה לא אמר אמת בפוליגרף , ניסלח לו כולם , כי הוא כבר לא איתנו. אולי הוא יותר חכם מכולם וידע מה הוא עושה. ת.נ.צ.ב.ח. אמן.
כתוב תגובה ל- מ.ל.
55
האם דובר משרד המשפטים
  חשדנית   7/07/15 17:53
הטעה את הציבור בהודעה שלו מאתמול ? אם כן, שרת המשפטים איילת שקד מתבקשת להשעות אותו לאלתר ! עד בירור העניין. אם יימצא אשם במסירת הודעה כוזבת - צריך לסלק אותו מתפקידו לאלתר !!
צריך להגיש שאילתא לשרת המשפטים, איך קורה שמורחים את הציבור בשקרים ועוד בהודעה רשמית מהמשרד שלה ? מה זה אומר להבא ? שיותר לא נאמין להודעות משרד המשפטים ? בעע

הנה ההודעה:
רק אחרי מותו: משרד המשפטים מנקה את ברכה

בהודעה שפרסם המשרד נכתב כי לא התקבלה החלטה לפתוח בחקירה נגד ברכה, זאת בניגוד לפרסומים בכלי תקשורת שהוגדרו "כוזבים" ו"שקר גס"
מקור:
ynet.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
56
לרקוד על הדם
  bug ,bug   7/07/15 17:57
יואב, די לרקוד על הדם! במקום זה כדאי שתציג לנו ממצאי פוליגרף של עצמך: האם אתה או מי מבני משפחתך קיבל 'הטבה' מהרב או מחסידיו?
כתוב תגובה ל- bug ,bug
57
לא מסתדר
  לא סביר   7/07/15 18:12
פשוט לא מסתדר להסגיר רב שהוא חסיד שלו וסכום אדיר שאמור היה לקבל ממנו ומנגד להזהיר קבלן ועבריינים שברור שלא שלשלו סכום כזה לכיסו פשוט לא מסתדר,היום ניתן לפברק גם תוצאות פוליגרף.
כתוב תגובה ל- לא סביר
58
וואו! יואב יצחק, כל הכבוד
  הגלשנית   7/07/15 18:19
עבודה עיתונאית מדהימה. חבל שלא נותנים פוליצר לעיתונאים ישראלים.

ישר כוח.
כתוב תגובה ל- הגלשנית
59
אתה ממש אכול רדיפה
  מיכה בא   7/07/15 18:20
לא יעזור כלום, מר יואב יצחק היקר. לא חשוב לך שהפרקליטות הודיע שהאיש צח כשלג, אתה ממשיך לנעוץ בגווייתו. אתה יכול פשוט להניח למנוח
כתוב תגובה ל- מיכה בא
60
כל הכבוד וישתבח פועלך
  דן44   7/07/15 19:13
יצחק . אתה אמיץ ונחוש להביא את הדברים לקהל הקוראים ללא כחל וסרק. יישר כוחך
כתוב תגובה ל- דן44
61
איסטרא בלגינה קי,יואב אתה אשם,
  tאיציק   7/07/15 21:00
כתוב תגובה ל- tאיציק
62
ערפד מקלדת שכמוך
  אפריים ז"ל   7/07/15 21:53
הם כותבים בעיתונים מה שהם רוצים מסרסים מלכלכים בלי שום רחמים נכנסים אל המיטות מציצים מהחורים ואין מה לעשות אין פה רחמים מלבינים את הפנים פוגעים במשפחה אם היום היה תורי אז מחר יהיה תורך המלך הוא עירום כולנו ילדים שרואים לו את הטוסיק שותקים ולא קמים אז איך אתה ישן בלילה עיתונאי קטן שלי איך אתה נרדם על מה אתה חולם בלילה אחרי שפיכת הדם איך אתה נרדם בן אדם, איך אתה נרדם הם הורגים עם המילים משחקים בנשמה לאן אני שואל הלכה האהבה שברו לו את הלב שברו את הילדה אז בטח שתהיה פה תהיה פה מלחמה אז איך אתה... הם כותבים בעיתונים מה שהם רוצים מסרסים מלכלכים בלי שום רחמים נכנסים אל המיטות מציצים מהחורים ואין מה לעשות אין פה רחמים אז איך אתה...
כתוב תגובה ל- אפריים ז"ל
63
הערה ליואב יצחק
  יגאל הירושלמי   7/07/15 22:44
אני מבין את רצונך להוכיח כי ההאשמות שהאשמת את אפרים ברכה היו נכונות, ולכן אין מקום להאשימך בשפיכת דמו. אבל בלי קשר לתוצאות החקירה, במידה ותתקיים, לדעתי אסור לתקשורת ולעיתונאים לשפוט אנשים, ולקבוע כי הם עבריינים, ואתה עושה זאת גם כעת. על התקשורת, לדעתי, לפרסם מידע, עובדות, לא מסקנות, לדרוש חקירה משטרתית, במידה והיא מתעכבת, אך לא להרשיע ולקבוע שהאדם הינו עבריין. זאת רשאי לקבוע רק בית משפט. גם אם התקשורת אינה יכולה להתאפק מלהסיק מסקנות, על סמך המידע שהיא מפרסמת, היא חייבת להציג אותן כאפשרות המחייבת בירור בבית משפט. לא יתכן שהתקשורת גם תחקור ותספק מידע וגם תשפוט.
כתוב תגובה ל- יגאל הירושלמי
צודק בכל מילה!
  עוזר   8/07/15 01:41
כתוב תגובה ל- עוזר
64
יואב יצחק צדיק
  כל האמת   7/07/15 23:33
יואב יצחק אשריך אתה עשית קידוש ה גדול בנאדם לא מתאבד בגלל לחץ תקשורתי אלה מגילוי האמת
כתוב תגובה ל- כל האמת
65
מחזק ידי יואב יצחק הלוחם
  חזקי שנאן   8/07/15 00:04
יש לי אמון מלא בכוונותיו של יואב יצחק לעיתונות לוחמת, המביאה את המתגלה ללא כחל ושרק וללא עניין זר. בהחלט צר לי על הסוף הטרגי, אך ההתאבדות היא אחריותו של המתאבד. יש אחריות למשטרה, שלאחר אמירות אבדניות, מצידו לא לקחו את נשקו ולא הצמידו אליו איש מקצוע. והמשפחה, איך עיניהם טחו מראה את הטרגדיה שבדרך? מחריד מה שהתגלה לעינינו בשנים האחרונות. פקידות גבוהה, חברי כנסת ונבחרי שלטון מקומי, נשיאים, ראשי ממשלה ושרים וגם שופטים. נקראה לי לצערי כי אלו רק קצה הקרחון ורק עיתונאים מסוגו ש ליואב יצחק, עושים שירות ציבורי חשוב לחוסנה של החברה ועתידה.
כתוב תגובה ל- חזקי שנאן
66
די די די די די די די די די די
  מספיק   8/07/15 00:25
לא יאמן אחרי הכל אתה עדיין ממשיך בשלך, נראה לכאורה משהו משובש
כתוב תגובה ל- מספיק
67
מה התאבד כדי לא להיחקר? שאלה
  הילה.   8/07/15 00:51
אבל למה שימסור לקבלן פרטים מהחקירה ליד מיכל כהן ??? הרי הוא היה חוקר מתוחכם למה שיבצע חטא כזה בפרהסיה
כתוב תגובה ל- הילה.
האזינו והקליטו שחות ברכה
  להילה   10/07/15 08:11
נוהל מקצועי קבוע ברשויות ביטחון להאזין ולהקליט בצורה סמויה

כל שיחותיו של החשוד, נוהל זה הוכנס עוד בשנות השבעים ע"י

בנימין זיגל המפורסם, כאשר כל הדרוש מוקלט (קצינת המשטרה לא

הייתה נוכחת בשיחה המכרעת, כי לא היה צורך), יש תצהירים

חתומים ע"י עדים, בדיקות פוליגרף חיוביות, ועוד ראיות, רק

אז פותחים ב"חקירה גלויה" ומעמתים את החשוב מול כל הראיות

הנ"ל שיש נגדו, איש מקצוע מנוסה כמו ברכה ידע היטב נוהל

מקצועי זה,וידע היטב מה צפוי לו בהמשך הדרך:סילוקו מהמשטרה,

קלון כללי לו ולמשפחתו, כמה שנות מאסר בפועל, אבדן זכויות

פנסיה/פיצויים, כל זה היה צפוי לו, ולכן החליט להתאבד.
כתוב תגובה ל- להילה
68
אין ספק שיואב יצחק הינו שפוט
  אילן5   8/07/15 03:40
של פינטו.האובססיה שלו כנגד רונאל פישר ואפרים ברכה יריביו של פינטו חזקה יותר מכל הכחשה.
כתוב תגובה ל- אילן5
69
שעואב יצחק יצהיר שלא קיבל כסף
  יצחק בסון   8/07/15 09:50
מחצרות רבנים. רק כך יש משמעות למה שכותב. עד אז הכל נגוע....
כתוב תגובה ל- יצחק בסון
70
זה כמעט הצליח לברכה וזה מדאיג!
  פועה   8/07/15 11:11
מסקנה מתבקשת, ראש חוקרי המשטרה הגיע לתפקידו האחרון כנראה בסיוע אקטיבי מהחצר של פינטו, שבתוכה שרצו גורמים אינטרסנטים כלכליים ובעלי יכולות "משיכה בחוטי" השלטון. הוא כנראה "קנה את התמיכה והמינוי האחרון בזכות". בזכות שיתוף פעולה, מכירת מידע ויצירת עצמה לפינטו בתפקידו הקודם. מפרשת ארביב ומריצה של ניצבים בדימוס לחצרו של פינטו עולה שלפינטו היה מעין מעמד ועצמה של "ממליך". אם כך, מה קרה שברכה חזר בו? מדוע החליט להתנתק מפינטו? זאת כמובן שאלת מיליון הדולר. אפשר להניח שתי הנחות: הכיסוי "המקצועי" היה שחצרו של פינטו מהוה מקור למידע מודיעיני ראשון במעלה וחשוב ביותר לחדור לתוכה, גם תמורת תשלום מחירים מוסריים של אספקת מידע בתמורה לקבלת שלמונים. השאלה הגדולה האם ראש התביעה ו/או מפקד המשטרה ידעו על כל "המחירים" ונתנו לכך אור ירוק? ההתאבדות אומרת שכנראה שלא! אם כך ישנה אפשרות סבירה שבהגיעו לצמרת הבין ברכה ז"ל שאסור לו בתפקידו זה להיות "שפוט" ונתון לסחיטה ע"י פינטו. ולכן הוא ניצל את שלמון ה-200 אלף דולר, שפינטו העביר לו כדי לחזק את אחיזתו בברכה, כדי להשיג הישג חסר תקדים לו ולמשטרה ולהסגיר את החצר הרקובה על כל חבריה ומקורביה. האפשרות השנייה והפחות מתוחכמת ודרמטית היא, שברכה ז"ל חשד שטומנים לו מלכודת ולכן "כמעשה קצב" מיהר להיות ראשון ולהסגיר את "הממלכדים". אין ספק שבעסקים האלה האדם הופך מהר לפרנואיד. הטעות של ברכה היא שהוא לא העריך עד כמה הרשת של פינטו מסועפת ועד כמה פינטו שולט בגורלם של שועי צמרת שחרדים מכך שהוא יפתח את פיו ויזמר. עכשיו כשהבין את זה באחור קריטי, הסיק שזה גדול עליו, שכנראה אין לו מוצא אחר. ליותר מדי גורמים בכירים במשטרה בכלכלה בפוליטיקה ובמשפט יש כנראה אינטרס ישיר שפינטו יסכור את פיו. אגב: מיודענו עו"ד פישר הקים לעצמו בסיוע אחרים, חצר חילונית בסגנון של פינטו. (למה? רק לחרדים מותר?) וגם כאן ישנם גורמים מרכזיים כאלה שיש להם אינטרס שפישר יסכור את פיו. פישר מבין את זה ועל זה הוא כנראה בונה את עתידו.
כתוב תגובה ל- פועה
תשובת מליון הדולר לשאלותיך
  צפנת פענח   9/07/15 22:12
פה בקישור: youtube.com שימי לב טוב לכתוביות שברקע לאורך הקליפ החל מהדקה 11.30
כתוב תגובה ל- צפנת פענח
71
כל הכבוד לך, יואב יצחק!
  ו.ק.   8/07/15 11:49
כל הכבוד לך, יואב יצחק! צריך המון כוח נפשי להתמודד עם מה שאתה עובר כעת. איני מכירה אותך, אבל מזל שיש במדינה עיתונאים אמיצים כמוך! ברור שכואב הלב על ברכה ועל משפחתו בגלל ההתאבדות. זה מובן מאליו. אני שומעת שעיתונאים אומרים שאתה עיתונאי זוטר (זו לא דעתי, אני מכירה את תפקידך בנושא אולמרט, למשל), אני גם שומעת שלאתר שלך אין שום חשיבות (ואני לא מסכימה). אבל במידה זו, מדוע ברכה כל כך התרשם מהכתבות שלך?? מי מתרשם מעיתונאי זוטר שכותב באתר שלא מעניין את אף אחד? ואם ברכה חשב שהעללת עליו, אז מדוע הוא לא הגיש תלונה בגין הוצאת דיבה? הרי ברכה עבר את ימיו בלחקור אנשים ולומר להם שהם ינסו לטהר את שמם אם מעלילים עליהם עלילות. הוא ידע איך מטהרים שם אדם... ובצורה יותר משנית: אני קוראת שבערב לכבוד המפכל שעזב ברכה נשאר מבודד, שהחברים/הקולגות שלו כמעט ולא פנו אליו... אז מצטערת לומר אבל משמעות הדבר היא שחבריו לפחות חשדו שיש דברים בגו, או אולי אפילו ידעו...
כתוב תגובה ל- ו.ק.
72
האם הרב רנטגן קשור לנושא?
  אברו   8/07/15 12:44
האם העובדה שהרב רנטגן זכה להנות מהערצה של אנשי עסקים, כגון דנקנר, וידועני ציבור, כמו בניהו, קושרת אותו לפרשה? אני מברר כדי להימנע מהאשמות שווא ושמועות שמסתובבות, ולהתחבר רק לעובדות.
כתוב תגובה ל- אברו
73
יואב, מה הקשר שלך ל"רב" פינטו?
  זאב11   8/07/15 16:18
פעם האמנתי שאתה עתונאי ישר. אתה חשוד בעיני עד שלא תחשוף מה קשריך עם ראש ארגון הפשע ה"רב" פינטו
כתוב תגובה ל- זאב11
74
פוליגרף שווה לתחת
  ע"ע עמדת היועהמ"ש   8/07/15 18:26
אוסף שטויות, שעולה על עלילת ה"עיתונאי" זינו. א. ממתי פוליגרף מחזיק מים? ב. השאלה המרכזית- האם לברכה היה אינטרס אישי להדליף כביכול, לחשודים. אם לא קיבל תמורה כספית או אחרת- כל הטענות נגדו מריחות מסירחון גדול. (למה שידפוק חקירה? הרבה יותר הגיוני, שעו"ד שמייצגת את פינטו, מחרטטת. וכן, גם עוברת פוליגרף שידוע ככלי לא אמין (ראה דוגמאות ביוטיוב, ובגוגל).
כתוב תגובה ל- ע"ע עמדת היועהמ"ש
75
מעניין שהכל החל בחקירת FBI
  פינטו+הסנטור+ברכה   8/07/15 20:56
כתוב תגובה ל- פינטו+הסנטור+ברכה
76
יואב יצחק תותח
  תמרה 1   9/07/15 06:14
מתי כל זה יגמר! פתאום אומרים שברכה נקי! מתי זה יתגלה? הלא הרב מחכה לערעור! מה יהיה ים הרב שמחכה לערעור!
כתוב תגובה ל- תמרה 1
77
פרשות סמויות
  החושף   9/07/15 07:32
ועוד לא נבדקו החקירות שעוכבו של אחיו של ברכה דירקטור בדן , ושל מנכ"ל חברת דן , חקירות שעוכבו הרבה זמן ב- 433 על שוחד ואי ניהול תקין בחברה , יו"ר הדירקטוריון מיכה נגר התפטר לאחרונה , דירקטור בשם שלום לוי כבר נחקר ארוכות , ואחיו של ברכה חודשים רבים מאז שהוגשה התלונה לא נקרא לחקירה ???????????????? הקישורים הם שחיתות במשפחת דן , זעזועים בצמרת דן
כתוב תגובה ל- החושף
78
הרב פינטו
  חוסיין אובמה   9/07/15 11:32
למען הצדק וההגינות יש על יואב יצחק לפרסם את כל החומר המצוי ברשותו לגבי הרב פינו. לא רק מה שקשור בברכה ז"ל אלה הכל. יתכבד נא יואב יצחק ויכתוב על רכושו של הרב פינטו ומהיכן קיבל אותו. ללא תחקיר שכזה. יש מקום לחשד שקימת רדיפה נגד ברכה ז"ל. ורצוי כמה שיותר מהר.אם ימצא בתחקיר כי הכל כשר דיינו. אם לא יתכבד נא יואב יצחק וישקול את מקצועו מחדש.
כתוב תגובה ל- חוסיין אובמה
79
אין בושה?
  מכירה את המשפחה   9/07/15 19:53
אפריים ברכה נשמה טהורה עם לב רחב בתור אחת שמכירה את המשפחה ואת הילדים המקסימים שלו אני יכולה להגיד שאפריים ברכה הוא איש טוב לב שלא יכל לשאת יותר את ההכפשות שנעשו נגדו הבן אדם הגיע למצב שהוא התאבד כי לא יכל לשאת את זה יותר טלפני התאבדותו לא הפסיק להקנות לילדיו את הערכים שלו ולהזכיר להם את אהבתו אליהם ולמרות כול האהבה הרבה אליהם התאבד כי הלב שלו כבר התפוצץ. בן אדם ישר וטוב שרק מעלילים עליו עלילות שווא והכול בגלל רב חרא בשם פינטו שמשחק אותה צדיק דגול ושלוש שנים רודף את אפריים וממציא עליו עלילות ביחד עם עוד אנשים שפלים כמו יואב יצחק. גועל נפש תתביישו לכם אתם אלה שגרמתם למשפחה הזאת לההרס ולבן אדם טהור להגיע לקריסה בושה ! כול אחד ישלם את שלו שם למעלה. יהי זכרו ברוך
כתוב תגובה ל- מכירה את המשפחה
או שהוא התאבד בגלל קלונו..
  צופה מהצד   10/07/15 08:16
שעמד להתגלות. צפי פה עד הסוף בקליפ על האמת על הרב פינטו וחוקרי המשטרה המושחתים: youtube.com
כתוב תגובה ל- צופה מהצד
80
לא מקובלת עלי הסברה שתנצ"ב
  על ראש --- בוער -   10/07/15 11:24
ברכה ז"ל התאבד שנפגע מהדיבורים עליו. אדם שלא הסס להפליל ולהתעמת עם גדולי העבריינים, ועם פוליטיקאים בכירים. רחוק מלהתרגש ולהתאבד רק ממה שכותבים עליו. אלא אם מה שכתבו עליו ביחס לחשדות הכבדים היו אמת. אם היה אמת בחשדות נגדו, אז בוודאי הסיבה להתאבדותו.
כתוב תגובה ל- על ראש --- בוער -
צדקת, התאבד מתוך חשש לקלון
  לעלראש....הכובע   10/07/15 15:36
חוקר מאוד מנוסה כמו ברכה היה מודע לאמצעים הטכנולוגים של שכיום יכולה להפעיל התביעה בכדי לגלות את האמת, ברכה השתמש באמצעים אלה בעבודתו שנים רבות: האזנות סטר, הקלטות שחות מטלפון רגיל, נייד, צילומי ווידאו של פגישות עם גורמים מעורבים, מעקבים,קבלת תצהירים בכתב, בדיקות פוליגרף, ועוד.
ברכה ידע מתוך ניסיון כי מעטים מאוד החשודים המסוגלים לצאת
"נקיים" אחרי שהטכנולוגיה הנ"ל הופעלה עליהם בשלב של "חקירה סמויה" שבהמשכה באה לרוב "חקירה גלויה", ברכה לא רצה לחיות
כאשר זו תפתח עליו, ובכדי לחסוך מכל הנוגעים בדבר בזיון אדיר
וקולוסלי: התאבד.
כתוב תגובה ל- לעלראש....הכובע
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il