|
דן מרגלית
אם בסיומה יעלה בידי ארצות הברית לכונן ברית הגנה מפני האימפריאליזם האירני שייצור שותפות של ממש בין אמריקה, ישראל, סעודיה, מצרים, ירדן והמפרציות המלחמה הייתה כדאית
|
|
|
דרור אידר
חמאס דורש הפסקת אש קבועה ללא אפשרות לחדש את הלחימה לאחר מכן ישראל דורשת כמובן לחדש את הלחימה לאחר הפסקת האש אי-אפשר לגשר על העניין אלא באמצעות ההולכה בכחש של המציאות "ללכת עם ו...
|
|
|
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה ארגו נסחרת כיום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל - מעט מתחת להון העצמי החשבונ...
|
|
|
אלי אלון
ביקרתי בימים אלה (אפריל 2024) בשני מוזאונים אלה בהפרש שעה האמינו לי אותם תכנים ואותם צילומים פחות או יותר דומים בשני המוזאונים. שניהם עוסקים בארגון האצ"ל מאז הקמתו עד פירוקו
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
מגישה, עיתונאית ושחקנית לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
|
|
|
|
|
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
|
|
|
|
|
כדורסלן דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
למר לאופרט |
|
8/07/15 15:46
|
|
|
|
הציבור ברובו מאזין לרשת ב' (המאוסה) והצעירים לגלי צה"ל. ישנה רשת ענווה וצנועה, ישרה ומכובדת, עם מגישים בעלי טון דיבור נעים ואדיב, המשדרים בגובה העיניים והרחוקים מההתנשאות, הנשכנות והתוקפנות של הפמיניסטיות ושאר הכתבים בערוצים האחרים. ברשת זו מובאים נושאים חשובים ומעניינים, שאף פעם לא תאזין לשכמותם ברשת ב'. ובכן, רשת מורשת מתריעה כבר זמן רב על חילול הר-הזיתים (דבר שרשת ב' לא תעשה כאמור). רואיינו (ב"יומן מורשת כל היום" שעה 18:00, כל יום) אנשים ורבנים שהנושא כואב להם והענין כבר החל לזוז. ישנה הצעה חשובה לגדר את בית הקברות הזה. ברשת מורשת נאמר מספר פעמים שבית הקברות בהר-הזיתים הוא היחידי בכל בתי הקברות בישראל, שהינו פרוץ לכל דיכפין, ולא מגודר. ואכן ערבים נוהגים לקצר את מסלולם דרך בית הקברות, תלמידים ערבים עושים שם את דרכם לבי"ס, רוכלים עוברים דרך הר-הזיתים ולא מעטים, עושים את צרכיהם וגם מחבלים בקברים. הועלתה הצעה ברשת זו שיריצו קו אוטובוס להר-הזיתים כשם שיש אוטובוס לקבר רחל, לחברון וכד', כדי שיהודים ומבקרים יגיעו יום יום להר. ובכן, מר לאופרט, כבר החלו לטפל בנושא והשידור בו צפית הוא תוצאה של ה"רעש" שהקימה רשת מורשת. נקוה שבמהרה נראה שינויים.
|
|
כתוב תגובה ל-
למר לאופרט
|
|
|
|
2 |
|
|
סניל |
|
8/07/15 16:32
|
|
|
|
יהודית.
נתניהו, ליצמן ודרעי מוכיחים שהם לא יותר טובים מזהבה או זובי
|
|
כתוב תגובה ל-
סניל
|
|
|
|
3 |
|
|
שאול אבידור |
|
8/07/15 18:24
|
|
|
|
ע"י הרשויות וההנהגה שלנו.
אך מה עם הר הבית ? הרי הר הבית הוא לב ליבו ונשמתו של העם היהודי ! גם הר הבית מופקר ננטש ונעזב בידיים של אויב מר ואכזר.
ליהודים אסור אפילו למלמל תפילה על הר הבית.
השמאל היהודי הצליח להפוך את הכותל המערבי למקום "קדוש" וע"י כך להסיט את תשומת הלב מהמקום העיקרי והחשוב יותר. הר הבית שלנו, אבל לא בידינו.
|
|
כתוב תגובה ל-
שאול אבידור
|
|
|
|
|
|
|
רפי לאופרט |
|
9/07/15 08:21
|
|
|
|
הוא. אבל אין האחד מוציא את האחר. צריך לתקן בשני המקרים. הואיל ונתקלתי בסיפור הר הזיתים מצאתי לנכון להעיר בעניין זה.
אולי באמת ראוי שנעסוק קצת פחות במחיר המדויק של הגז ונתפנה לעסוק מעט בשאלות אחרות, חשובות לא פחות. כולם מוזמנים.
|
|
כתוב תגובה ל-
רפי לאופרט
|
|
|
|
|
|
|
שאול אבידור |
|
9/07/15 10:33
|
|
|
|
מסכים עם דבריך.
גם הר הזיתים הוא אתר חשוב ליהודים, אבל הר הבית הרבה יותר חשוב. הפחד הנורא מהערבים ומאומות העולם מונע מאיתנו אפילו להעלות על דל שפתנו את הנטישה וההפקרה של הר הבית.
אינני מסכים עם הפחד הזה. אם היינו קמים והורסים את שני המבנים שעל הר הבית ומגרשים משם את הערבים לחלוטין, אז הערבים והעולם כולו היו מבינים שהר הבית הוא שלנו, ורק שלנו, וכולם, ללא יוצא מהכלל היו מכבדים ומעריכים אותנו.
אך אם ההשתלטות שלנו על הר הבית הייתה מביאה אפילו למלחמת גלקסיות מטורפת, גם זה שווה מאשר להציג לפני העולם את הפחד הנורא שלנו מתפיסת הר הבית כולו בידינו.
|
|
כתוב תגובה ל-
שאול אבידור
|
|
|
|
|
|
|
רפי לאופרט |
|
9/07/15 17:21
|
|
|
|
להרוויח הר, ויהיה ההר חשוב ככל שיהיה.
אני מסכים שהר הבית חשוב יותר מהר הזיתים, וישראל חייבת לתקן את משגהו ההיסטורי של דיין, כאשר ויתר ב- 67 דה-פקטו על שליטה מלאה ומוחלטת על הר הבית.
אלא שיש לעשות זאת בהדרגה, בזהירות, צעד אחר צעד ובהתמדה. בשלב ראשון יש להשוות בפועל את מעמדם של היהודים לזה של הערבים בכל הנוגע לעקרון הנוכחות וזכות התפילה על הר הבית, מבלי למנוע מהערבים אפשרות מימוש הפולחן שלהם עליו.
אבל גם אם נעשה זאת, זה אינו משנה את הצורך לפעול למימוש זכותנו גם במקומות קדושים או בעלי ערך הלאומי- היסטורי אחרים בירושלים ולא רק בה, והר הזיתים הוא אחד החשובים שבהם.
|
|
כתוב תגובה ל-
רפי לאופרט
|
|
|
|
4 |
|
|
אדם הגון |
|
9/07/15 04:57
|
|
|
|
ממשלת מדינת היהודים לדורותיהן אינן מושלות אלא נגררות. ממשלות שפוחדות לקבוע עובדות בהן קיים תפוח אדמה לוהט. בושה ליהודים במדינת היהודים. מי שחושב משהו ישנה טועה, רק לראות כיצד שר הביטחון במדינת היהודים מפלה את אזרחיה היהודים הגרים בשיטחי יהודה ושומרון מסביר את התמונה כולה. ומי שחושב שממשלת ישראל מושלת בכפרים ערבונאצים כמו אום אל פחם טועה. בושה וכלימה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אדם הגון
|
|
|
|
5 |
|
|
דניאל14 |
|
9/07/15 14:34
|
|
|
|
שר הדתות, שר הפנים, השר לביטחון , שר השיכון, השר לענייני ירושלים או אפילו שר התיירות. אבל איך לכל הרוחות שרת המשפטים אמורה להיות קשורה להקמת רשות שכזו?
|
|
כתוב תגובה ל-
דניאל14
|
|
|
|
|
|
|
רפי לאופרט |
|
9/07/15 17:31
|
|
|
|
סמכותו, מעמדו ותפקידיו של הגורם שיופקד על שמירת ותחזוקת המקום, כפי שכתבתי במאמר.
היה כבר ניסיון לחוקק חוק כזה ב- 2009, והוא הוכשל אז ע"י ממשלת נתניה ה- 2...
|
|
כתוב תגובה ל-
רפי לאופרט
|
|
|
|
6 |
|
|
אהוד פרלסמן |
|
10/07/15 10:46
|
|
|
|
עוד הרבה לפני ששודרה הכתבה הזאת בטלויזיה סיפרה לי לא פעם חברה שלי על מצבתה המנופצת של אימה בחלקה האפגנית שבהר הזיתים, ועל הפניות שלהם שלא נענות לתקן את המצב. האמת היא שההזנחה הפושעת הזאת נשמעת כמו חלום בלהות, שאי אפשר להאמין שזו המציאות. אני באמת לא מבין מה הבעיה לבנות חומה גבוהה מסביב לבית הקברות, ואני חושב שבכך תיפתר הבעיה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן
|
|
|
|
|