s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מניפולטיבית וספסרית
מאת: יואב יצחק  |  09/07/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
גם אני שמתי לב לזה
  אהוד פרלסמן   9/07/15 02:37
עדי מאירי היא אחת מאותם עיתונאים המציגים את ברכה כקדוש מעונה, שמי שאשם במותו הם אנשי הפרקליטות שרק אחרי התאבדותו (ולא לפניה) פרסמו את העובדה(!) שכל החשדות נגדו נבדקו והופרכו, ושהוא היה צח כשלג. למרבה הצער היא לא היחידה, ולא רק בנושא זה, שמתנהגת כתועמלנית ולא כעיתונאית.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
חף אמור להילחם על חפותו
  עידןסובול   9/07/15 11:46
חף אמור להילחם על חפותו (פא דגושה) באש ובמים עד חורמה
ולעולם לא להרים ידיים !

news1.co.il

כתוב תגובה ל- עידןסובול
מערכות רקובות
  הנ"ל   9/07/15 11:58
לא רק הרשות המחוקקת והרשות המבצעת נגועות בריקבון נפוטיסטי וחבריסטי שהצטבר למסה קריטית:

azriel.co.il


כתוב תגובה ל- הנ"ל
לא היה חסר הרבה
  הנ"ל   9/07/15 13:16
לא היה חסר הרבה לכך, שבהיותה פרקליטת-המחוז, תמונֶה עו"ד רות דוד, ע"י הוועדה לבחירת שופטים, לשופטת בית משפט מחוזי ובסופו של דבר תקודם ע"י אותה ועדה לכס בית המשפט העליון.

2all.co.il
כתוב תגובה ל- הנ"ל
סובול אולי תשתוק כבר די !!!!!!
  אורנה קאסטריאנו   9/07/15 19:47
ספר כבר את האמת והפסק לזעוק שעשו לך עוול!!!
כתוב תגובה ל- אורנה קאסטריאנו
י.ש, לא יעזור לך
  עידןסובול   10/07/15 12:47
י.ש, לא יעזור לך גם אם תמשיך להסתתר ולהתחזות ולגנוב שמות של אחרים ולהגיב כאילו בשמם, כפי שעשית כאן -- כי ידו הארוכה של הצדק הפואטי תשיגך בסופו של יום ותצרף אותך למי שהיה חבר הוועדה לבחירת שופטים ולקידום שופטים מטעם לשכת עורכי הדין, עו"ד שמעון בן-יעקב, וגורלך יהיה כגורלו.

עד אז ביכולתך, לכול היותר, אם תתאמץ עד שיבצבצו לך הטחורים מהשת, להמשיך לנשק לי בתחת מרחוק.
כתוב תגובה ל- עידןסובול
גם אני שמתי לב
  רחמים   9/07/15 12:18
גם אני שמתי לב שגב' מאירי, מתעלמת מהכתוב בעיתון מכובד זה, ואף גרוע יותר, היא מסלפת את הכתוב. בתחילה חשבתי שהיא מתקשה בהבנת הנקרא. אך כשהתחילה בדברי שבח והלל לתנ"צ ברכה ז"ל חלף בראשי הרהור, שמא הוא היה אחד המקורות החשובים שלה. כך, שלמעשה היא מלאת צער לא רק על הליכתו מהעולם. לצערי, היא לא לבד. בתחילת הראיון של מר יואב יצחק בערוץ 2 הקריא המגיש במדויק את מה שכתב מר יואב יצחק על הפגישה שהיתה אצל היועץ המשפטי ביום 2.7.15. מהדברים שהקריא היה ברור כשמש, שהיעץ טרם החליט על פתיחת חקירה פלילית נגד ברכה ז"ל. ובכל זאת, העיתונאי שיש ליד המגיש חזר והאשים את יואב יצחק כאילו כתב שהיועץ כבר החליט לפתוח בחקירה פלילית גלויה. שוב תופעה של קושי בהבנת הנקרא?!.
כתוב תגובה ל- רחמים
התייחסות לפרלסמן
  שלמה המגיב   9/07/15 16:07
נו , אהוד , מה שמטריד אותך בכל הטרגדיה הזו , זו העיתונאית מאירי "שמתנהגת כתועמלנית ולא כעיתונאית " , אך ליואה יצחק יש בהחלט מזג ואתיקה ויושרה ראויים של עיתונאי , שבכלל לא קשור לטרגדיה ובלל אין לו "קשר" עם פינטו ואנשיו "הצדיקים" וגם סגנון החשיפה שלו הוא הגון וחסר פניות , ולהזכירך , פרלסמן , את הסגנון של יואב בסקירתו את התנהלותו של ברכה - "..מסוכן לציבור..ישלח לכלא לשנים רבות..הדרמה הגדולה עוד לפנינו.." !!. וכעת , לאור הודעתה של הפרקליטות שלא היתה שום תחילת חקירה ולא בסיס לחקירה של ברכה , אז איך נראה לך מהימנותו וסגנונו של יואב "הצדיק" בפרשה ? נו , עדי מאירי היא הבעיה שלך ושל יואב ? וואלה , ציפיתי לגישה אחרת שלך ,לטרגדיה הזו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
טול קורה מבין עיניך
  אחת מהעם   9/07/15 18:15
וכדאי גם שתנסה לחפש את האובייקטיביות. אתה באמת לא מבחין בבעייתיות של הגברת מאירי?
כתוב תגובה ל- אחת מהעם
שלמה מעליב את האינטליגנציה
  ה.א   10/07/15 19:06
כתוב תגובה ל- ה.א
הכינוי "עיתונאית" לא מתאים לה
  כתבה נכונה   9/07/15 16:44
כתוב תגובה ל- כתבה נכונה
מי זאת עדי מאירי? שוליית מושחת
  יואב יצחק התותח!!   9/07/15 18:25
כתוב תגובה ל- יואב יצחק התותח!!
2
כבר מזמן זה היה ברור
  עיניים פקוחות   9/07/15 05:35
האמת יואב, חכיתי לראות מתי תגיב לכל דברי הבלע והשקרים שהיא מפזרת בתכנית הבוקר שלה. רק דבר אחד אני עדיין לא מקבל עליו תשובה- איפה המנהלים שלה ברשת ב? מדוע אינם מעמידים אותה במקום או לחילופין מפרישים אותה מהתפקיד? היא מתאימה להיות עיתונאית בפרבדה או בבטאון של השליט בצפוןוריאה. שם מלקקים את התחת לבעלי שררה ואומרים שזה שוקולד.
כתוב תגובה ל- עיניים פקוחות
עדי מאירי מענין איך קבלה עבודה
  רוזלי   9/07/15 06:52
השאלה העיקרית איך בחורה שיטחית שלמדה ריקוד נעשתה פתאם ל"כתבת" פלילית היא הרכי רכלנית חסרת רסן וברור לא הכי חכמה שמאלנית שסותמת פיות לכולם ותפשה פיקוד ואזרחים רבים לא עושים כלום חוץ מלהתלונן ולא מגישים תלונות - אל תשתקו יותר תתלוננו
כתוב תגובה ל- רוזלי
היא בלונדינית,
  מדמוני אסף   9/07/15 08:24
כי מה שלא עושה הטבע, עושה הצבע.

וכנראה לצבע יש השפעה על הטבע.
כתוב תגובה ל- מדמוני אסף
מדמוני, בני עדתך דווקא אוהבים
  הניה   10/07/15 10:06
בלונדיניות, גם עדי חצי תימניה חצי טריפוליטאית.
כתוב תגובה ל- הניה
אני דווקא התלוננתי
  החושף   9/07/15 09:51
אבל הטיפול שזכיתי לו היה מוטה לחלוטין, כאשר גיליתי שנציב קבילות הציבור דדי מרקוביץ' חבר שלה בפייסבוק עוד משנת 2012 (התלוננתי בשנת 2014). אי אפשר לסמוך כאן על אף אחד שיתן טיפול ענייני.
כתוב תגובה ל- החושף
זה משום שכל התקשורת שייכת
  לחושף   9/07/15 10:51
לברנז'ה והם מגבים זה את זה. כבר שנים השלטון אינו דואג לאזן זאת.
כתוב תגובה ל- לחושף
גם אני התלוננתי ונמרחתי. השבתי
  מ.שלום   9/07/15 16:10
להם: עכשיו אני מבין מדוע רשות השידור בפירוק".
כתוב תגובה ל- מ.שלום
נאפוטיזם במיטבו
  שליח   9/07/15 13:40
כתוב תגובה ל- שליח
התקבלה לעבודה בשיטת "אינס"
  מ.אלקרייאף   10/07/15 08:15
כיצד ד"ר אינס קיבלה את הפרוייקט התפור למידותיה...העניין פשוט!! קשרים ומשכבים עם ניצבים ראשי ערים ופולטיקאים.ואז כל הדלתות נפתחות ..זאת נקראת שיטת ד"ר אינס ((אשר רצתה מפכ"ל משטרה כדנינו והצליחה )) הרי גם היא מכוערת ורק החמצון עושה את הפוזה.. כנ"ל עדי מאירי מכוערת ומחומצנת ללא כל כשרון עיתונאי... אבל מכירה את השיטה כיצד להתקבל לעבודה שאין לה מושג בשום כלי עיתונאי..
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
3
יצחק, את מי עוד תתקוף להתנקות?
  רונית יער   9/07/15 05:35
כתוב תגובה ל- רונית יער
כן, צדיק ורע לו!
  מעורבת   9/07/15 06:22
החוקר מס׳ 1 במשטרת ישראל היה אמון על החוק היושר והאמינות בשקיפות מלאה, חקר פרשיות עלומות כמו שועי מדינה ובעלי עוצמה ושררה! ככל שעובר הזמן ניתן להסיק שתרמיל שרצים היה תלוי על כתפיו! אחרת היה נלחם על חפותו והיו לו כל היתרונות לעשות כך, כחוקר בכיר הבין שבימים האחרונים הפסידאת הקרב ולכן בחר בפתרון הנורא מכל על מנת לסיים ולסגור את הפרשה, ויש מי שהאינטרס שלו לעשותו קדוש מעונה ולהציג את הלוחמים בשחיתות כבני עוולה! אז מי כאן מעודד את השחיתות שהינה האסון הכי גדול לקיום המדינה? אולי לעדי המאירי ולשאר הפתאים הפתרונים!
כתוב תגובה ל- מעורבת
רונית ,אל תתני לעובדות לבלבל
  אראל   9/07/15 07:02
אותך. מר יצחקי הוא עיניני ולמרות שמר ברכה התאבד אין זה פותר את התעלומה של קשריו המיוחדים והלא כשרים עם הרב פינטו.
הלקאה עצמית היא תכונה יהודית גלותית ,יש להתנער ממנה ולהמשיך את החקירה בקשר למר ברכה ולא לעשות ממנו קדוש עד שזה לא יוכח.
כתוב תגובה ל- אראל
התעוררת, מושחתת?
  האדיש   9/07/15 09:09
כתוב תגובה ל- האדיש
האדיש? מה פתאום! הפחדן המסתתר!
  רונית יער   9/07/15 10:35
כתוב תגובה ל- רונית יער
גב' יער, יואב יצחק אינו צריך
  לא חטא ולא פשע   9/07/15 13:21
להתנקות משום דבר. הוא לא פשע ולא עשה שום עבירה שבשלה הוא חייב התנצלות למישהו. ובכלל, את ושכמותך המאשימים אותו במות אדם - מעידים כמה שכלכם דל ומוגבל ואולי כמה הנכם מרושעים.
כתוב תגובה ל- לא חטא ולא פשע
רונית, אחלה נימוקים יש לך...
  פולישוק שר ההסברה   10/07/15 03:12
רק שכחת לכתוב מדוע את שואלת...
כתוב תגובה ל- פולישוק שר ההסברה
תקיפה היא ההגנה הטובה ביותר
  ברוך מראשון   12/07/15 01:06
אין לו את מי יותר לתקוף. תקף את כל ערוצי התקשורת. רדיו טלויזיה. רק הוא הצודק.. אולי הוא בעצמו מרגיש שהגזים בהאשמות כלפי ברכה. ומנסה בהתקפות על עמיתיו לנקות את מצפונו. כי אני באמת חושב שלא ידע את התוצאות הטראגיות למילותיו המאשימות
כתוב תגובה ל- ברוך מראשון
4
אני מסכים עם יואב יצחק
  פילו-שמי   9/07/15 05:41
אני מסכים עם קביעותיו של יואב יצחק, כי את איכויותיה והתנהלותה של עדי מאירי שמעתי (בתוכניותיה ברדיו) ממקור ראשון. "העיתונאית" הזו מנהלת מסע צלב וצליבה נגד אנשים ורעיונות, משל היה המיקרופון רכושה הפרטי, ומאזיניה היו לנתיניה. אתיקה אצלה בשידור? חה חה חה
כתוב תגובה ל- פילו-שמי
5
יואב יצחק מתאר את מאירי
  כלם לא רק מאירי   9/07/15 06:20
כמניפולטיבית וספסרית. אבל, יואב, התקשורת כולה נוהגת כך. תקשורת השמאל מדווחת לא באופן מאוזן אלא ע"פ נטיות לבה, ע"פ צו האג'נדה. נזכיר לקוראים את סיקור הבחירות האחרונות בו כל בכירי התקשורת המהוללים (מאיילה חסון ועד יעקב אילון) קבעו ש"המחנה האנטי-ציוני" ינהל את המדינה והתעלמו לחלוטין מתוצאות האמת. זו דרכה של השמאל. חרפה. העצוב הוא שהימין נמצא בשלטון כבר כמה וכמה שנים ואין בכוחו לשנות זאת ולשלוט בתקשורת בתקיפות, לעשות שינויים ולהציב גם אנשי ימין כעורכים, מגישים, כתבים, חוקרים, מנהלים וקריינים.
כתוב תגובה ל- כלם לא רק מאירי
6
תיקון. איך כותבים שרימו אותה
  בבר   9/07/15 06:33
כתוב תגובה ל- בבר
7
מי בכלל מאזין לרשת ב'?
  ה.א   9/07/15 06:42
כתוב תגובה ל- ה.א
למרבה הצער, העדר אינו מחפש
  אל: ה.א.   9/07/15 09:37
איכות וטיב. הוא עושה את אשר כולם עושים, כמו עדר כאמור, ופותח רשת ב'. הם לא יאזינו לרשת א' האיכותית או לרשת מורשת או לקול המוסיקה. ההמון נמשך לפטפטת האינסופית ושם הוא תקוע. זה כולל את נהגי אגד, נהגי מוניות, בעלי מלאכה קטנים, פקידי ממשלה, חברות תעשיה ועוד ועוד. הערה: פעם בירושלים כשפעל הקואופרטיב "המקשר" (1931-1967), שאח"כ התמזג עם "אגד" - נהגיו המעולים האזינו ל"קול המוסיקה"...... בווליום חרישי ונעים (ולא ברעש אדיר כמו היום).
כתוב תגובה ל- אל: ה.א.
8
מסכימה עם יואב יצחק
  מאזינה לרשת ב   9/07/15 06:58
אני מאזינה קבועה לרשת ב', המאירי בחנפות שלה ובדרך בה משנה את טון הדיבור מנסה לכפות את דעתה על המאזינים. למעשה כמעט בכל נושא שיש לה דיעה שמאלנית כמובן, היא מזמרת למאזינים אותה כמו פיזמון. לאחרונה פעם אחר פעם מצאתי את עצמי מנמיכה את טון הרדיו כשהיא מדברת רק שלא תזמזם לי באוזן. חבל שהיא משתלטת על השידור, ובן הזוג שלה לראיונות, קולו רפוי כל כך....
כתוב תגובה ל- מאזינה לרשת ב
תתחילי להאזין לגלי ישראל ולקול
  המוסיקה   9/07/15 09:50
כתוב תגובה ל- המוסיקה
9
תגובה
  צנחן   9/07/15 07:43
יואב יצחק גילית רק טפח קטנטן מהאושייה הנקראת עדי מאירי.זונות מה מוכרות תמורת תשלום?ואיך נקראות אלה שמוכרות מידע תמורת אותו מחיר?רמזת כאן בלחישה מה שרבים יודעים ומגחכים בקול גדול יש אנשים החייבים את כל הצלחתם בחיים לאיבר אחד בגופם וזה לא הראש.אעצור כאן.אין לי ספק שהצדק איתך בעניינה של הלזאת.
כתוב תגובה ל- צנחן
הוא 'ברך' אותה
  האדיש   9/07/15 10:22
כל כך שקוף, שאני תוהה איך בעלה לא מתעורר?
כתוב תגובה ל- האדיש
לו היתה יפה - ניחא, אך ממש אשה
  לא יפה   9/07/15 13:15
לא מושכת.
כתוב תגובה ל- לא יפה
10
עאלק שידור ציבור
  בורק   9/07/15 07:48
כל אפס מאופס שנותנים לו מיקרופון ביד,חושב שהוא משדר למטומטמים,כל האנשים האלה מתקבלים לעבוד,לא מפני הכישורים אלא קשרים,ולכן הם בטוחים במקום עבודתם,כשרמון התמודד לתפקיד יושב ראש ההסתדרות,שלי יחימוביץ בהכל דיבורים,הביאה לשידור את הגננת שלו,את מי זה מעניין,את התרתתתתתתתתתתתת שלי
כתוב תגובה ל- בורק
ושלי יחימוביץ' בעצמה לא התקבלה
  לא ישרה ולא כשרה   9/07/15 10:21
לקול ישראל בדרך הישרה, ע"י מכרז אלא בדלת האחורית. אמא של חברה שלה הכניסה אותה לשם, ללא שום מבחנים או מכרזים.
כתוב תגובה ל- לא ישרה ולא כשרה
11
האמת יכולה לצאת לאור הפעם
  אופיר   9/07/15 08:03
אחרי השתלחות כזאת במאירי היא חייבת לתבוע את יואב יצחק על הוצאת דיבה. ואז תצא האמת לאור. אם תימנע, זאת תהיה הוכחה ניצחת שיואב יצחק דובר אמת גם בנושא של ברכה ז"ל.
כתוב תגובה ל- אופיר
12
תהייה גדולה
  כתומית   9/07/15 08:04
הקצין המועלה הנקי מכל רבב שתואר באמצעי התקשורת השונים, האם הוא היה שולח יד בנפשו רק בגלל רדיפה של קומץ עיתונאים? לא מדובר באיזה פקיד, אלא במי שעמד בימי חייו בלחצים ומתחים רבים. אדם עם רקע כזה הבטוח בניקיון כפיו לא היה יוצא למלחמה לטיהור שמו? אני שואלת.
כתוב תגובה ל- כתומית
13
בגללה הפסקתי להאזין ל"הכל דיבו
  מ.שלום   9/07/15 08:07
ל"הכל דיבורים".
כתוב תגובה ל- מ.שלום
14
למרות הכל, כבוד למת
  נאוסיליוס   9/07/15 08:15
מר יואב יצחק עיתונאי נכבד, זה נהדר שיש לך את היכולת להוציא כביסה מלוכלכת החוצה. יש בכך כדי להגן על החברה. במקרה של ברכה, הכל בסדר אבל אם יש לך חלק ואפילו מזערי בכך שבנ'אדם נטל אקדח וירה בליבו, כל אדם שנשמה באפו, עוצר לרגע ועושה חשבון נפש נוקב עם עצמו. גם אם העובדות כולן נכונות, אבל אם ובמידה תרמתה במעט להביא איש להחלטה קשה שכזאת, יכול להיות שאתה צריך לבוא עם עצמך.
יחד עם זאת המשך בעבודה העתונאית החשובה
כתוב תגובה ל- נאוסיליוס
נכון מאוד צריך לעשות את העבודה
  אך תוך הפעלת רגש   9/07/15 09:31
כתוב תגובה ל- אך תוך הפעלת רגש
מותו של ברכה ז"ל
  היהודי הניצחי   9/07/15 10:21
צר לי מאוד על מותו של אפרים ברכה ז"ל. קרוב לודאי שהוא פשע, שהיושר היה ממנו והלאה ושהוא בגד במדינת ישראל. שחיתות מידות בדרגים כל כך גבוהים מהווה החלשה משמעותית בחסנה של המדינה. ובכל זאת לא ייחלתי לא לנקמנות ולא למותו. כבוד המת נותר בעינו וכבוד הניפגעים, אנחנו, אזרחיה הישרים של מדינת היהודים, גם הוא נותר בעינו. אפרים ברכה היה קרוב לוודאי עבריין בחייו.
כתוב תגובה ל- היהודי הניצחי
יהודי נצחי, אתה חוצפן בן חוצפן
  אמיל זולא   10/07/15 09:26
את איש קטן ואידיוט, מי אתה שאתה קובע שברכההיה פושע ושהוא פשע? מהיכן העזות מצח להשמיץ ככה איש שפעל למען ביטחונך וביטחון משפחתך, את כפוי טובה ורשע.
כתוב תגובה ל- אמיל זולא
שטויות במיץ עגבניות
  יוליוס קיסר   9/07/15 13:47
כתוב תגובה ל- יוליוס קיסר
15
  יושר   9/07/15 08:17
יואב יצחק עיתונאי קטן של, לך לקבל טיפול רפואי דחוף בטרם תשלח יד בנפשך , אתה זבל בכל רמ״ח אבריך ושס״ע גידך . אני תקווה שבקרוב יבוא יומך ואתה תשלח לבית הסוהר . משם תכתוב כמה שאתה רוצה . יואב תעשה לנו ולעצמך טובה תאשפז את עצמך לטיפול פסיכיאטרי . אתה מסוכן לעצמך ולציבור.
כתוב תגובה ל- יושר
16
יואב יצחק מגלומן היורה
  לכל מה שזז   9/07/15 08:18
צמא דק במעטה של חשיפת שחיתויות. כאשר שנאה מבצבצת משורות המקלדת.
אולי יואב יצחק יחשוף את הדף "החלק" שלו
כתוב תגובה ל- לכל מה שזז
פרט ונמק. לזרוק בוץ חכמה עלובה
  ד.ט.   9/07/15 09:57
כתוב תגובה ל- ד.ט.
17
עדי מאירי
  המצליף   9/07/15 08:23
ליואב אל פחד בורא עולם והעם ברובו איתך ולגבי מאירי איך שהיא מדברת על הרב שליטא אז היזהרו בגחלתן של צדיקים אמרו חזל
כתוב תגובה ל- המצליף
18
אני - עדי מאירי
  רוני מכפר שלם   9/07/15 08:23
המוטיב המרכזי בתוכנית של עדי מאירי - אני , אני ועוד פעם אני .... כאמור אני ואפסי עוד. מי שנתן שעתיים שידור לגברת הזאת צריך לבדוק את עצמו ולשקול שוב. במרבית הפעמים היא מציגה נושאים בחד- צדדיות משוועת , בלי לתת ביטוי לדעה מנוגדת .כאילו המיקרופון הוא נחלתה הפרטית.
כתוב תגובה ל- רוני מכפר שלם
19
יואב,תקלוט שאיש לא מאמין לך.
  בן של שוטר   9/07/15 08:25
כתוב תגובה ל- בן של שוטר
עדיף להיות בן של z....
  בן של   9/07/15 09:31
כתוב תגובה ל- בן של
20
יואב יצחק תחליף טיטול
  זאב12345   9/07/15 08:37
זה שברכה היה או חא היה עבריין שמח״ש יחקרו חובה . אבל גם חבה לבדוק האם לכאורה המידע שפרסמת היה בהתנדבות או שקיבלת כסף . האם מסכת ההגנה על שרה וההתקפה על מני נפתלי היית עתונאות או קיבלת שכר . על כן תביא לנו הוכחה ממכון פוליגרף מאושר על השאלות מעלה . לא תביא זוהי ההכחה לכל המתקיפים אותך . מעיון באתר שלך ב 4 החודשים האחרונים ישראל היום שהוא פראבדה או קול קהיר גמד ליד ניוז וואן מה לעשות זה נראה כמו ברווז הולך כמו ברווז ומסריח כמו חריוני ברווז. הריני להזכירכך לפניי כעשור פנה אליך דן שונרון עם חומר נפץ על שחיתות ברכבת הקלה לירושלים אם אתה זוכר מה הייתה תשובתך המדוייקת נשמח שתפרס בטתר זההמדוע לא פרסמת.
כתוב תגובה ל- זאב12345
21
ואף מילה על "הקשרים" של יואב !
  שלמה המגיב   9/07/15 08:46
יואב יצחק מלין "שמאירי הסתירה את הקשרים האישיים שנוצרו לה עם ברכה..". נו , הרי יואב יצחק עושה אותו דבר עם מקורותיו , באשר בסיטואציה שנוצרה בין ברכה והרב פינטו , נקט יואב עמדה ברורה כנגד ברכה ומסתיר (גם כיום !) את "קשריו האישיים "עם פינטו וחצרו, אז מדוע שנתייחס למאירי כבלתי אמינה ונראה ביואב יצחק את "צדיק הדור" שמקרין אמינות ואובייקטיביות ? מה המניפולציות האילו שעושה יואב יצחק על הקוראים ? האם הוא ( באופן טבעי ) , לא "מגן" על מקורותיו ועושה מהם "צדיקים" , כדי שמידע ( אמין או כוזב ) ימשיך לזרום אליו מהם ? איזו צביעות , אלוהים ישמור !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
22
למה ירמזון מיליך?
  שירות הודעות   9/07/15 08:51
מה זה "יחסים אישיים"?

מה זה "קשרים תמוהים"?


הסברים ופרשנויות יתקבלו בברכה.
כתוב תגובה ל- שירות הודעות
23
עדי מאירי מגינת המושחתים
  האדיש   9/07/15 09:02
היא גם פלטה בשידור שהיה חשש כבד מאוד לחייו של ברכה בימים שקדמו להתאבדות. אין לה בעיה לשקר לסלף ולעוות הכל בשביל כלום. טינופת כבר אמרתי?
כתוב תגובה ל- האדיש
טינופת תקרא לאמא שלך
  ע. מאירי   10/07/15 08:07
כתוב תגובה ל- ע. מאירי
24
ההתקפה על יואב יצחק
  מ.אלקרייאף   9/07/15 09:02
ההתקפה על יואב יצחק .. על ידי כל צבועי המשטרה. הממשלה והפרקליטות . מזכירה את דווח האו"ם על עזה אשר בו מאשימים את ישראל בכל פשעי העולם.. וזאת כאשר הכל הפוך על הפוך.. הפושעים האמיתיים לא מוזכרים..צביעות של התקשורת המשטרה והפרקליטות... אין בעולם אדם חף מפשע ששם קץ לנפשו עקב תחקירים עיתונאים.. ובמיוחד אדם משופשף במאות חקירות..כל אדם חף מפשע היה דורש חקירה מיידית על מנת לטהר את שמו ולא להסתתר תחת הסינר של היועץ והפרקליטות... יואב עשה עבודתו נאמנה..והוא ממשיך במלחמה בנגע השחיתות הטורפת כל חלקה טובה במדינתינו בכל המישורים..
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
יש אנשים חושבים אשר התבונה
  חכם ונבון   9/07/15 13:32
שוכנת בלבם ובשכלם, והם חדי-עין ומעמיקים. כזה הוא מ. אלקרייאף, שיבורך. דברים כדורבנות.
כתוב תגובה ל- חכם ונבון
משהו מריח רע מאוד
  1simon   9/07/15 21:21
ברכה תהי מנוחתו עדן.אבל זה לא פוטר אותנו מלשאול שאלות.כיצד חוקר דגול אחד מגדולי החוקרים במשטרה,אדם שתחת ידו עברו אלפי נחקרים,אדם שמכיר את הליכי החקירה את הטכניקות,אמור להאמין במערכת החוק והמשפט בישראל,משופשף,חזק,בעל קשרים-אפילו עם עדי מאירי,בנוסף אדם דתי שמבין את הבעייתיות בהתאבדות ,למה הוא שלח יד בנפשו?מה יש שם?מה מסתירים מאיתנו?מה הוא ידע הוא ואולי קרוביו ואנחנו לא.....מה כל כך איים עליו?מה הפחיד אותו שלא עמד לו כל נסיונו?זה פתטי להגיד שלא עמד בלחץ של התקשורת....הרי הוא השתמש אינספור פעמים בתקשורת כמנוף לחץ על נחקריו....וחלקם הגדול לא התאבד....מעניין אם נדע אי פעם מה באמת קרה
כתוב תגובה ל- 1simon
25
תפיסת הצד שלה היתה בולטת במיוח
  צעקה אילמת   9/07/15 09:03
כמאזינה תהיתי פעמים רבות למה עדי מאירי מתנהלת בצורה כזו ?! היא תפסה צד בצורה מוחלטת וללא מקום לעירעור . זה תא תפקידה של שדרנית . לצערי הפסקתי להאמין ליושרה גם כשהיא מדברת בנושאים שמבחינתי הם מינוריים כמו נושא הגז וכו' .
היא מנהלת את השידור בצורה תוקפנית ולא נותנת לצד השני(שלא תואם את דעתה להתבטא)
מי שצריך ביקורת מהאתיקה העיתונאית היא דווקא עדי ולא יואב
כתוב תגובה ל- צעקה אילמת
26
מי לא רואה הגיבנת?
  אורח   9/07/15 09:18
בסך הכל יואב יצחק אתה נוקט באותן שיטות, אז מה ההבדל ביינכם? אתיקה מקצועית כבר מזמן לא משמשת מחסום עבורך, ולא רק לך,
כתוב תגובה ל- אורח
27
האתר לא מפסיק להתפתל ביאוש,
  בדיחה טובה   9/07/15 09:22
סביב האמת, שידועה כבר לכל עם ישראל. ה״מידע המפליל״ נגד ברכה הוא לא יותר מאשר רכילות זדונית שהעבירה עו״ד מיכל כהן, מקורבת לפינטו ועובדת בכירה בארגון שלו. את העובדה הזו לא טורחים יצחק ולוין לספר לקוראיהם התמימים. לא במקרה אף עיתונאי, מימין או משמאל, לא נוגע ברכילות הזו עם מקל, והאתר הזה הוא היחיד, חוץ מאתרי תקשורת חרדיים, שמפרסם אותה (משיקולים השמורים בסוד במערכת). הבעיה היחידה עם הפרקליטות והמשטרה היא האופנסיבה שהם מנהלים נגד יצחק. היא מיותרת ומטופשת. זכותו של עיתונאי גם להיות כתב חצר וגם לשחק ברכילות ודיסאינפורמציה זדונית. זה חלק מחופש הביטוי ומדינה לא צריכה לנהל ונדטות נגד עיתונאים, ובודאי אין מקום להאשים עיתונאי בהריגה. אין דרך לדעת מדוע ברכה התאבד ואני מאד אתפלא לדעת, שברכה התאבד בגלל הפירסומים של יצחק נגדו. על יוסי כהן פרסם יצחק ״אישומים״ קשים בהרבה (כולל עברות מין) והוא מחייך מאוזן לאוזן יחד עם משפחת נתניהו.
כתוב תגובה ל- בדיחה טובה
הבדיחה עצובה ומדאיגה
  לבדיחה   10/07/15 16:28
קוראי האתר יודעים שמדובר בעו״ד מיכל כהן ושהייתה עדה לשיחה בין פינטו לברכה, יתרה מכך, מודעים לשתי בדיקות פוליגרף שעברה בהצלחה, ממש בדיחה טובה!
כתוב תגובה ל- לבדיחה
28
יואב יצחק חזק ואמץ אל תירא
  אלישע האס   9/07/15 09:31
עדי מאירי משדרת בסגנון החושף מעורבות אישית
כתוב תגובה ל- אלישע האס
29
אני האזנתי לראיון עם יואב יצחק
  yrevach   9/07/15 09:34
המראיינת עדי מאירי לפני מותו הטרגי של ברכה ז"ל. בושה וחרפה. היא השתלטה על המיקרופון לא איפשר ליואב לסיים משפט קטעה אותו לאורך כל הראיון. לא האמנתי שאני מאזין לרשת ב' ערוץ ציבורי. תמהני אין מנהלים של הערוץ הציבורי מאפשרים לה להמשיך. אני מאזין במשך שנים ארוכות לתוכנית הבוקר. היה מגיש בשם יוסי הדר לפני עדי מאירי.היה תענוג להאזין לו מראיין אדיב ורגוע. אין לי מושג לאן נעלם ולפתע הופיעה עדי מאירי במקומו! נקווה לקבל תשובה מרשת ב'.
כתוב תגובה ל- yrevach
בגלל כישלונות כאלה הם בפירוק
  מ.שלום   9/07/15 16:19
כתוב תגובה ל- מ.שלום
30
יואב יצחק, אתה חולה נפש!!!
  יואב דהן   9/07/15 09:36
הינך כופה על הקוראים דברי שיטנה וגועל.
מחלתך מעוורת את שיקול דעתך.
תמשיך לתקוף ותמצא את עצמך בתוך כותנת משוגעים.
כתוב תגובה ל- יואב דהן
יואב דהן אתה שפויי!!!
  זהו ש   9/07/15 12:34
סתםםםםם אתה די הזוי.
כתוב תגובה ל- זהו ש
31
גם אני שמתי לב לשקרים שלה
  שמעוני   9/07/15 09:38
מניפולציות של חצאי אמת, אמת ושקר זהו מתכון בדוק להטעיית הציבור במסווה של זכות הציבור לדעת. כלי הנשק החזק של העיתונאים השמאלנים כנגד שנוא נפשם, נתניהו, הימין והדתים
כתוב תגובה ל- שמעוני
32
שהגברת תתבע את יואב יצחק על
  נתין מדמנת ישראל   9/07/15 09:38
הוצאת דיבה! אם לא, נקבל את האשמותיו כמו על אולמרט!
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
33
עיתונאית אגרסיבית ותככנית
  יענק   9/07/15 09:39
אני כל פעם מתפלא מחדש איך בני טיטלבוים מסכים להגיש איתה תוכנית. היא נכנסת בו, לא מכבדת אותו, ו..חותרת תחתיו ממש!!! הוא עוד יעוף מהתוכנית בזכותה.
כתוב תגובה ל- יענק
יענק, למה להשמיץ בלונדה טבעית
  הניה   9/07/15 22:11
עם שורשים שחורים. אני רק חוששת שיסחסיה עם ניצב נסים מור הנואף החרמן, חצו כמה קווים אדומים.
כתוב תגובה ל- הניה
34
י. יצחק עם כל הכבוד אתה מפספס
  ראובן ר   9/07/15 09:40
עם כל הכבוד על העבודה העתונאית החשובה נראה שאתה מפספס את העיקר. גם אם הגיע למח"ש המידע שאתה טוען, בהתחשב מהמקור שממנו הגיע, יש להתייחס אליו בחשדנות מופלגת ובטח לא לשפוט רק על פיו. הרי ברור לכל שהרב פינטו (שווי פעילות מוערך ב-75 מיליון ש"ח) שם לו למטרה להפיל את ברכה. הוא גייס לשם כך את פעיליו, הונו, קשריו, עוזריו ומי לא. מול תעשייה כזאת גם צדיק גמור יכול למעוד. כעתונאי אתה חוטא לאמת כשאתה מציג את העדות על אולי הדלפה שהיא אולי קשורה לשוחד בעיריית אשדוד כאילו היא עובדה מוגמרת שהכתימה את ברכה וגרמה לו לשלוח יד בנפשו. זה טיעון חלש בדיוק כמו שאר השמועות וההאשמות שהוטחו בו עד עכשיו ונמצאו כלא אמינות. נראה שבמקרה הנ"ל טיפסת על עץ גבוה מדי וכרגע אתה סתם מגזים בתגובות.
כתוב תגובה ל- ראובן ר
35
יצאה הודעה לתקשורת שברכה נקי
  שמחה   9/07/15 09:57
יצאה הודעה לתקשורת שברכה נקי ואין כל חשד כלפיו
כל העולם שמכיר אותו דיבר אך ורק בשבחו
האדם נטל את חייו כי היה אמין וישר ורגיש מאוד

אז .... מה רציתם שעדי תכתוב???
אם עדיין היו ציפיות ממנה שגם היא תקטול את
האדם שנוקה מכל רבב והיא לא עשתה זאת
מבחינתי היא עושה עבודה הוגנת מאוד
הציבור לא מעוניין בכותרות ואחר כך מסתבר שבכותרת
אין כלום ונושא הכותרת נכנס לדכאון עמוק
הצבור מעוניין בשורה התחתונה בלבד אם יש עניין לציבור
ממה שקראתי בכתבה לא צריכה להיות טענה הכי קטנה
לעדי מאירי ומהכתבה הזו אני רואה אותה באור חיובי מאוד
על אף שצפיתי בראיונות בטלויזיה וגם אז היא נראתה לי
אמיצה מאוד ועושה עבודתה נאמנה
כתוב תגובה ל- שמחה
תחשבי קצת,למה ברכה התאבד
  לפני חתונת בנו?   9/07/15 11:29
אם המשפחה כל כך היתה חשובה לו, ובחר "לברוח" בלי להתחשב בתוצאה של מעשהו על בני המשפחה, נשארו הרבה סימני שאלה. אבל אצלנו, יש משפט "אחרי מות, קדושים אמור". אבל מותר לכל אחד לחשוב קצת, רק קצת ולהבין מיד את התשובה.
כתוב תגובה ל- לפני חתונת בנו?
36
עדי
  ר צעירי   9/07/15 09:57
שמעתי את התכנית שהעלו אותך לשידור איתה ועם השני ולפי התגובות שלה החלטתי לא שומע יותר הכל דיבורים עם צילי וגילי יואב אתה קול העם שנוגע באמת איפה שכואב אוהבים אותך
כתוב תגובה ל- ר צעירי
37
היא לא היחידה
  כוכי   9/07/15 10:03
כתוב תגובה ל- כוכי
38
יש מגיבים היורים בשליח - ביואב
  מוטי1   9/07/15 10:09
אלה הם אינטרסנטים שונים שמרגישים שעלולים לפגוע בהם או ביקיריהם שנמצאים על הכוונת של יואב. אחד האנשים המוזכרים בכתבה הינו אדם היקר לי מגלגוליו הקודמים, אך אנשים משתנים ובצער אני אומר, מי שסרח לתועלתו, שישא גם בתוצאות. מי שחושב שהדברים הכתובים אגב באומץ רב, אינם אמת ( משום שהכותב חשוף לתביעה על הוצאת דיבה אם דבריו אינם אמת), יתכבד ויתבע...או שישתוק.
כתוב תגובה ל- מוטי1
39
מניפולטיבית כבר שנים רבות
  אחת מהעם   9/07/15 10:19
עוד בהיותה כתבת משטרה, הייתה מאירי מניפולטיבית מאוד. קשה היה גם שלא לשים לב לחד צדדיות שלה. עדי מאירי היא אחת מאלה שפגעו ופוגעים אנושות בתפקידה של התקשורת ככלב שמירה של הדמוקרטיה.
כתוב תגובה ל- אחת מהעם
40
עדי מאירי נבלה סרוחה ומתלהמת
  בן מנחם   9/07/15 10:28
כתוב תגובה ל- בן מנחם
41
מגעילה. בלי כבוד לאמת
  ירושלמית   9/07/15 10:33
כתוב תגובה ל- ירושלמית
42
רשת בית (ב׳)
  השמעוני   9/07/15 10:43
בשנים האחרונות ממש התקבצו להם בתחנת רדיו זו, חבורת עוסקים במקצוע העיתונאות המשודרת - מן הרמה הנמוכה ביותר בכל קנה מידה. התרנגולת הזקנה איילה חסון-נשר, שאינה מסוגלת לקשר בין מילים ומשפטים ללא פליטת האות א׳ בצרור, א,א,א,א,א, הגיע העת שיורידו אותה מהגשת יומן שישי בערוץ ה1.
הגב׳ מאירי הצבועה בלונד זול, שמתחתיו מבצבץ צבע המעיד על שחור אוריגינלי, מאמינה שכל מילה שהיא מקרקרת, היא מתת אל.
תחנת רדיו הטוענת שהיא חלק מן השידור הציבורי ״שלך ובשבילך״ ממלאה למאזיניה את הבטן בתשדירי פרסומת מטומטמת. שידור ציבורי חייב לשדר ללא פרסומות, או שיפסיקו לשקר לציבור.
כתוב תגובה ל- השמעוני
אחד המגיבים המצויינים. כל מילה
  השמעוני החכם באדם   9/07/15 13:41
בסלע, במיוחד "התרנגולת הזקנה". יישר כוח אדוני.
כתוב תגובה ל- השמעוני החכם באדם
43
היא גם מגישה בצורה אלימה מאוד
  אלונה   9/07/15 10:46
המגיש לצידה פשוט עלוב, מפחד להביע או לסתור אותה בדעתנות. היא משתלטת על השידור במין טון אגרסיבי. פשוט בלתי נסבלת להאזנה
כתוב תגובה ל- אלונה
האזנה לתכניות שלה
  הגלילי   10/07/15 10:48
מהאזנה לתכניות שלה ניכר שהיא שתלטנית, מניפולטיבית, מגמתית והרכיכה המשדר בצילה, משמש בתפקיד מכונת אקו שמשמיעה הדים רפים של הסכמה, אבל רק של הסכמה כמובן, עם כל נאד שלה. ולצערי כך ראוי לנו, חבורה של שותי אספרסו רדופי הבלים ומוכי האח הגדול.
עד שלא באמת נלמד את עצמנו להבחין בין טוב לרע ובין עיקר לטפל ,ימשיכו הזוג הזה ועוד טיפוסים מסוגם למכור לנו שקרים ובדיות כאוות נפשם.
כתוב תגובה ל- הגלילי
44
יואב ברוך קרא קטל אותך גם
  טל   9/07/15 10:47
בשידור בגלי צהל הוא קרא לך מי שמצחזה להיות עיתונאי בהקשר לפרשת ברכה זל
כתוב תגובה ל- טל
45
האמת והמוות כאופציה
  פירוש רשי לתמימות   9/07/15 10:48
כמי שלא מתמצא לפעמים נדמה שבעוד במגזר הערבי יש רצח על כבוד המשפחה פה ושם אצלנו ("במגזר היהודי")לעתים יש לכאורה התאבדות על כבוד המשפחה כדי לא להגיע לבירור האמת גופה תרתי משמע לצערנו.
כתוב תגובה ל- פירוש רשי לתמימות
46
אישה בזויה מזמן
  מודלה 1   9/07/15 10:52
כתוב תגובה ל- מודלה 1
47
עיתונאי, עורך דין, נערת ליווי
  אותה רמה   9/07/15 11:01
שלושתם מקבלים כסף בשביל פעילות אוראלית. יואב יצחק הוא העיתונאי היחיד בישראל. היתר הם תיבות נגינה אנושיות ולא אמינות. לא הייתי קונה מהם מסטיק.
כתוב תגובה ל- אותה רמה
48
תוך התעלמות מעובדות שלפניה
  מעצימה ב'הלל'   9/07/15 11:03
כתוב תגובה ל- מעצימה ב'הלל'
לא התייחסתי לעיל לברכה ז"ל
  הבהרה לתגובתי   9/07/15 11:46
תגובתי נוגעת ל'הלל' באשר לאחד מאנשי התקשורת 'הבולטים' - תוך שעדי מאירי , מעת לעת - חוזרת על ' תוארי שיבוחיו שבפיה' ולמרות שהובאו - הופנו ונשלחו אליה גם היבטים אחרים . במקום לבדוק את העובדות - ואת עצמה - את 'הדיבורים' שבפיה - הגב' מאירי - כנראה פשוט "מתעלמת" .
כתוב תגובה ל- הבהרה לתגובתי
49
עם רצועות וקבלות לא מהיום
  כלבה משטרתית   9/07/15 11:07
כתוב תגובה ל- כלבה משטרתית
50
חבל שאנשי משטרה נזקקים להגנה
  אתי אור   9/07/15 11:09
מיותר ואפילו מביך.
כתוב תגובה ל- אתי אור
51
שותפה בכירה בעדר הבהמות בערוץ
  פסח   9/07/15 11:10
מאירי, נויבך, דולב, פאר-לי ואחרות הן מקבץ נדיר של נשים שהצטופפו ליד אלוהים כאשר חילק את הטיפשות. מעניין מי אחראי בקול-ישראל על יצירת הקבוצה הזו. אני, בכל אופן, מדלג עליהן ועובר לתחנה אחרת.
כתוב תגובה ל- פסח
52
הצעת יעול
  צעקה אילמת   9/07/15 11:13
יואב ,
השבוע התנהל בינך לבין נסבאום ויכוח מילולי בערוץ 2 בה נקטע הדיון וחבל !
עדי מאירי - רשת ב' בערוץ הראשון סותר את כל ממצאיך ומביאה אמירות לא נכונות בלשון המעטה .
יואב האמת שלך זועקת וחייבת לארמר ולהיות חד משמעית .
לא יתכן ששני הערוצים הנ"ל יהנו בכך שהצליחו "להשתיק אותך" משידור .
אל תיתן להם לנצח !
ניכרים דברי אמת בייחוד שהם באים עם הסמכתה ומבחינתי לא משנים המניעים , אם בכלל .
אתה חייב שמחשאו הפרקליטות יוציאו אמירה ברורה בערוצים האלה כדי לטהר את שימך ובכדי לא לטייח את הפרשות שנשארו פתוחות ומחיבות חקירה ! יש עוד נוכלים שמסתובבים חופשי ונהנים מפטירתו של ברכה ז"ל . אסור שזה יקרה !
כתוב תגובה ל- צעקה אילמת
53
כנראה - לעיתים בעלת 'קיבעון'
  על מאירי   9/07/15 11:24
בתופעה זו עדי מאירי היא לעניות דעתי - לא יחידאית מבין אנשי התקשורת בישראל .
כתוב תגובה ל- על מאירי
54
פרופ' משה נגבי "לא מקיים"
  ליואב יצחק   9/07/15 11:39
שמעתי בימים אלה , ברשת ב , את המומחה - המשפטן הפרופ' נגבי
המציין שאי פרסום מידע הנוגע לנושאים משפטיים...לציבור הוא בגדר "עבריינות" ובכן...לידיעת הציבור גם משה נגבי הנכבד , העלים מן הציבור - התעלם בתכניתו השבועית ברדיו ( דין ודברים' ) בשעתו מהכרעה משפטית ייחודית - שנגעה למיודעו דאז - באותם הימים ואולי גם עתה , וכל זאת למרות שמשה נגבי ידע , מן הסתם , ולמיטב זכרוני - קיבל אף הפנייה - פנייה - ויידוע על הכרעת הדין שהייתה בנושא -'התקשורת' , נושא שבוודאי משה נגבי מעורב ומתעניין מאד בנעשה בו . נראה להבנתי שהפרופ' נגבי אכן 'נאה דורש' אבל לא תמיד גם "מקיים" .
כתוב תגובה ל- ליואב יצחק
אך נגבי נעשה פרופסור?
  מאירוביץ   9/07/15 14:13
הך לישון "מר" וקם בבוקר "פרופסור".


איך קרה הקונץ הזה? מת כבר מזמן לדעת. אם אפשר, גם אני רוצה להיות פוד פרוססור.
כתוב תגובה ל- מאירוביץ
55
תגובה
  זלמן   9/07/15 12:33
אני עוקב כבר יותר משנה אחרי הכתבות של יואב יצחק. מה שמוזר בכתבות האלו שלאר שבועות לפעמים חודשים מתברר שכל מה כתוב בעתונו של יואב יצחק (שבהתחלה נראו הזויים) מתברר שהם נכונים. תמשיך לחשוף את השחיתות המדהימה שפשתה במדינת ישראל ושתעמוד בהצלחה מול דורשי רעתך.
כתוב תגובה ל- זלמן
56
יואב. די מספיק ברכה מת בשל ע
  שתום העין   9/07/15 12:46
עלילה וכתבות מגמתיות. בדוק את "המקובלים" שמגלגלים מיליונים וקשורים לעולם הפשע. על זה כתוב בבקשה
כתוב תגובה ל- שתום העין
57
יואב יצחק ותנ"צ ברכה ז"ל
  יגאלג.   9/07/15 12:55
אני לא מכיר את עדי מאירי ואני לא מכיר את יואב יצחק. אבל אחרי מותו של תנ"צ ברכה הקשבתי היטב לכל ההודעות והדיווחים ויש לי שאלה ליואב יצחק: אחרי כל הרפש שזרקת על עדי מאירי ועל תנ"צ ברכה בא היועץ המשפטי וטען שאכן הייתה בדיקה בענינו של תנ"צ ברכה - אבל לא נמצא שום דבר פלילי. זה נאמר בהודעות רשמיות יותר מפעם אחת - אז מי כאן שקרן והמהימנות של מי נמצאת כאן במבחן: שלך מר יצחק או של אחרים?
כתוב תגובה ל- יגאלג.
58
האם לא כלת 'אות אומ"ץ' - 2013
  הערת 'אגב'   9/07/15 13:10
כתוב תגובה ל- הערת 'אגב'
59
אישה רעה. שקרנית.אלימה.
  עירן   9/07/15 13:10
לא מסוגל להאזין לה. היא אלימה בשפה שלה. נשמעת לא אמינה. נדהמתי לשמוע איך היא מסלפת עובדות בסיפור שלי. מאז אני לא מאזין לה. לא ברור למה שמו אותה כמגישה. ככתבת היתה אשיות דחויה.
כתוב תגובה ל- עירן
60
יואב אתה תותח על
  חח הוא לא פוחד !!   9/07/15 13:16
כתוב תגובה ל- חח הוא לא פוחד !!
61
במקומה הייתי תובעת דיבה!!
  מאיהט   9/07/15 13:17
מאמר מפוקפק
כתוב תגובה ל- מאיהט
לא תתבע. אישה מכוערת גם באיש
  רנן   9/07/15 13:29
באישיותה. מכיר אותה. מקרוב מדי.
כתוב תגובה ל- רנן
62
עדי מאירי לא אמינה במיוחד
  יגאל הירושלמי   9/07/15 13:53
השבוע תקפה עדי מאירי ב"הכל דיבורים" מצב של קיום בית כנסת בתוך בי"ס חילוני, כך שאנשים זרים (מתפללי בית הכנסת) שוהים באותו מבנה יחד עם התלמידים בדעות אחר הצהרים שם מתקיים צהרון או חוגים. הדבר העיקרי שעדי הדגישה ותקפה הוא קיום בית כנסת בבי"ס חילוני, ולא כל בית כנסת. למחרת בשידור דיווחה עדי על תגובות נזעמות שקבלה, ועמדה על דעתה אך הפעם היא העלימה את התנגדותה לקיום בית כנסת בבית ספר חילוני, אלא ציינה שהיא מתנגדת לקיום בית כנסת בכל בי"ס, דבר שהוא הגיוני לדעתי. הסטת דבריה מהתנגדות לבית כנסת בבי"ס חילוני, (ממנו משתמע שבבית ספר דתי זה בסדר, התנגדות הנובעת לדעתי מגישה אנטי דתית), להתנגדות בבי"ס (ללא ציון אם חילוני או דתי), גרם לי להסתפק מרמת האמינות של דיווחיה.
כתוב תגובה ל- יגאל הירושלמי
63
הרצחת וגם ירשת?
  ערי   9/07/15 14:04
יואב, אחרי שרצחת את אפרים ברכה יש לך חוצפה להמשיך לעשות כסף מהתקפות חסרות בסיס על קורבנות חדשים שכל חטאם הוא שלא השתתפו ברצח? מתי כבר יעמידו אותך לדין? מי מגן עליך משלטון החוק ומי משלם למי שמגן עליך משלטון החוק? פינטו?
כתוב תגובה ל- ערי
מסכים עם כל מילה
  בנצי 88   9/07/15 19:22
כתוב תגובה ל- בנצי 88
הוא מנסה לנקות את שמו, אבל
  זה לא יהיה קל   9/07/15 21:06
כתוב תגובה ל- זה לא יהיה קל
64
מה שמגיע לעדי מאירי
  שמעון גת   9/07/15 14:07
מגיע לעדי מאירי שתתאבד, לא? מה שהגיע לברכה מגיע גם לאחת כזאת. אני מניח שהפרסום לעיל ידחף אותה לעשות מעשה ראוי זה, כעונש לכל פשעיה.
כתוב תגובה ל- שמעון גת
65
יצחק הוא כתבן של בלע ודיבה.
  גועל נפש   9/07/15 14:49
הסיבה היחידה, שמאירי לא תובעת אותו היא, שהיא (כמו כל עיתונאי הגון אחר), לא סופרת אותו. מאז ההתאבדות התגלתה האמת על יצחק, שהוא לא יותר מכתב חצר של פינטו, שמשתמש ברכילות מחצרו של הרב, ומכתיר אותה בכותרות מפוצצות וחסרות שחר. מים מתחת לגשר של עיתונות עלובה עם אמינות אפס.
כתוב תגובה ל- גועל נפש
כן עדי מאירי. לא יעזור לך.
  רינו   9/07/15 15:33
ברור שזו את כותבת התגובה. כהרגלך. נוהגת להשמיץ טובים ממך בהודעות ובתגובות. גרוע מכך נוהגת להלל ולשבח את עצמך בהודעות נוספות. כולם יודעים את זה. המערכת שלך מספרת את הדברים. מה לעשות שיואב חושף אותך? והוא עוד עדין.
כתוב תגובה ל- רינו
רינו מה עם עו"ד יוסי כהן ???
  תמימי דרך   9/07/15 18:06
אז בבקשה אל תעוף על עצמך מסתבר שכל העיתונאים כמעט אותו הדבר .הכל זה אינטרסים ......
כתוב תגובה ל- תמימי דרך
עדי מאירי, התלהמותך מוכרת
  אחת מהעם   9/07/15 19:22
כתוב תגובה ל- אחת מהעם
66
יואב יצחק שקרן!!!!!
  כ   9/07/15 15:02
יואב יצחק שקרן מלידה. עובדה: כל הכתבות המכפישות שלו כנגד אולמרט הסתיימו בזיכוי מוחלט על ידי בתי המשפט וללא רבב. אפילו השופט רוזן קבע שאולמרט צדיק והמליץ על הענקת דמי הבראה לאולמרט למשך 6 שנים. תיקון קטן: אולמרט הולך להשתמש בהרבה וזלין במעשיהו או בצלמון בקיצור במדינת ישראל יש 2 עיתונאים ורק שניים : יואב יצחק וקלמן ליבסקינד . כל השאר יחצנים בגרוש או שניים.
כתוב תגובה ל- כ
67
שדרנית משוחדת
  חשדנית   9/07/15 15:16
מעניין מדוע רשת ב' ממשיכה להעסיק אותה אחרי שהתברר פעם אחר פעם שאינה עיתונאית אלא שדרנית מטעם ? הגיע הזמן להחליף אותה ויפה שעה אחת קודם...
כתוב תגובה ל- חשדנית
68
אני אפילו כתבי מייל חריף
  ברוריה מקרית מוצק   9/07/15 16:28
בנושא לרשות השגדור, בימים שלפני הבחירות, כאשר היא עדיין שמשה ככתבת פלילים - וגם שדרנית, היא כל הזמן דיברה וראיינה את מני נפתלי ודיברה נגד משפחת נתניהו בשדור חי.

הבעתי את מחאתי החריפה בפניהם (למנכל הרשות החדשה) ודרשתי להוריד אותה מהשדור כי גם אם יחליפו אותה בכתב פלילים אחר היא עדיין משוחדת בידיעות מהמשטרה. ואכן נתנו למישהו אחר אתתפקיד הכתב. אבל את כלבה הזאת השאירו בשדור של שעתיים כל יום של רכילות, שקרנות והיא גם לא לואילית כאשר באחד השדורים זרקה את בני טייטלבאום לכלבים כשהתקיף אותו שדור חי כתב של הארץ.

משהו חייב להשתנות בקול ישראל. הכלבה הרעה הזאת לא יכולה להמשיך להתיז רעל בשדור חי.

יצחק אל תוותר. כי גם בנושא זה אתה צודק בהחלט. אגב, לפני כמה ימים דרשתי מהם להביא תגובה גם מצדך. איש לא ענה לי. כמו תמיד. אבל בכל זאת ציקו מנשה העלה אותך לשדור. ונתן לך כמה דקות. לעומת רבע שעה שהכל דיבורים נתנו לרז נזרי. אגב רז נזרי: הוא מדבר!!! שלא נדע מצדות , קבלתי סחרחורת ממנו ונאלצתי לכבות את רדיו. לא לעבור תחנה. לכבות את המכשיר.
כתוב תגובה ל- ברוריה מקרית מוצק
69
אפשר גם אחרת, אני לא האזנתי
  צורי   9/07/15 16:46
לה ולו פעם אחת. היא ממש ממש לא חסרה לי. כמוה אנו מוצאים מאה בשקל עם עודף.
כתוב תגובה ל- צורי
70
יואב יצחק, אתה שוב צודק!
  אזרחית   9/07/15 17:28
כתוב תגובה ל- אזרחית
71
הלא עיתונאי ממשיך להפיץ
  ע.ג.   9/07/15 19:08
יואב יצחק ממשיך להפיץ את השקר כאילו דבק רבב באפרים ברכה. כנראה שהוא מאמין ששקר שחוזרים עליו הרבה פעמים הופך לאמת. זה לא יעזור ללא עיתונאי הזה - הוא פעל ופועל כנראה בהשראת העברינים פינטו וישראל בתינו אבל זה לא ינקה אותו מאחריות למותו של ברכה.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
72
לפטר את מאירי לאלתר..חצופה
  הניה   9/07/15 19:19
כתוב תגובה ל- הניה
73
תמוה כיצד רשות שידור ממלכתית
  היא מגישה גסת-רוח   9/07/15 20:56
מעמידה כה הרבה זמן שדרנית אגרסיבית כמותה? בתחנות רדיו במערב או ביפן - היא לא היתה מחזיקה מעמד שבוע.
כתוב תגובה ל- היא מגישה גסת-רוח
74
לפעמים היא מעודדת לעבור עלהחוק
  הירש   9/07/15 23:27
כתוב תגובה ל- הירש
75
ומה עם הדס שטייף הצדקת?
  מנחם קלמן   10/07/15 01:45
הדס שטייף ידעה כבר לפני שנתיים על הקבלן שהוברח ע"י ברכה לחו"ל בעיצומה של החקירה על פרשת השוחד באשדוד, למה היא לא פירסמה? אולי זה היה מציל את ברכה מהתאבדות כי הוא היה עומד מול האמת ומנסה להגן על עצמו כבר אז... במקום זה היא העדיפה לשתוק ובכך חרצה את גורלו... פעם האמנתי לעיתונאים , היום זה פשוט מיותר
כתוב תגובה ל- מנחם קלמן
שקר וכזב. היא צדקת. יודעת
  הדסדס   10/07/15 11:22
כתוב תגובה ל- הדסדס
76
הכי חשוב
  גוני   10/07/15 07:20
היא 0מולנית קיצונית,כדאי שתשמעו אותה ותבינו איך היא משרבבת לשידור את דיעותה הקיצוניות בשידור.גועל גועל גועל.
כתוב תגובה ל- גוני
מי בכלל מקשיב ללהג ברדיו?
  שטיפות מח לציבור.   10/07/15 11:33
כתוב תגובה ל- שטיפות מח לציבור.
77
אפרים ברכה ז"ל
  אלזרד   10/07/15 09:37
יואב יצחק, מעולם לא שמעתי עלייך, אתה "עיתונאי" רק בכותרת, כל שאתה יודע הוא לרשום כתבות והשמצות בגנות אחרים ובחסות פטרונך ה"רב" פינטו. להבדיל ממך ישנם כאלו שהגיעו למעמדם בזכות ולא בחסד, אלא בעמל כפיים ובמסירות למדינתם , כדוגמת אפרים ברכה. תניחו לו לנוח על משכבו בשלום. הפסק עם ההשמצות והכתבות המעוותות שלך. בבקשה!! לא כל בכיר במשטרה הוא פושע, להבדיל מאחרים
כתוב תגובה ל- אלזרד
78
האחיות חחחחחחחח
  ג'וני   10/07/15 12:18
קצה הקרחון כמה עוד עוד יפילו שני האחיות הכתבת והעוד חחחחחחחחחחח עד מתי רשעים יעלוזו
כתוב תגובה ל- ג'וני
79
יואב יצחק מי נתן לך רשיון
  דיםר   10/07/15 12:35
להיות עיתונאי? לכלכן, חד צדדי, שמשתמש במילותיו כחיצי רעל. זו עיתונאות? זה רצח!!!
כתוב תגובה ל- דיםר
80
תחרות של ערמומים
  עדיף בעילום   10/07/15 13:48
אפשר לעשות תחרות מי מבין העיתונאים ערמומי יותר ומוכן למכור את אמא שלו בשביל לפרסם....התחרות פתוחה לכולם/ן שבת שלום.
כתוב תגובה ל- עדיף בעילום
81
אמינותך
  שרה   10/07/15 16:30
אתה המקבילה המשפטית של הרכילאית ליאורה. איני רואה כל הבדל ביניכם. דרך מוזרה להתפרנס!!!
כתוב תגובה ל- שרה
82
עדי ובני
  מלח-הארץ   10/07/15 16:35
השמות המתאימים יותר לצמד המגישים של רשת ב' הינם
"עדי ממאירי" ו"בני טיטל-בבלאט"
כתוב תגובה ל- מלח-הארץ
83
יואב יצחק סוףסוף ענית לה
  שקרנית   10/07/15 19:40
כתוב תגובה ל- שקרנית
84
שמתם לב איך היא מקרקסת את
  חשדנית   11/07/15 22:18
טייטלבאום בשידור ישיר ? איך היא סותמת לו את הפה ומשתלטת על הדיון ? מעניין אם הוא מזוכיסט...
כתוב תגובה ל- חשדנית
85
עתונאים עוינים?
  ברוך מראשלצ   12/07/15 00:55
ניתן להתפלא איך קרה שבכירי הכתבים המעורכים בתחום ענייני משטרה : י. אחרונות שלשת ערוצי הטלויזיה חברו יחד כדי להאשים אותך בנטילת חלק בגרימת התאבדותו של ברכה. כעכבר תקשורת ותיק אני יכול לומר : הסגנון שאתה תוקף את הקוליגות הללו הוא בוטה וחורג מכל נורמה מקובלת
כתוב תגובה ל- ברוך מראשלצ
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il