s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ברוני המחבלים
מאת: אסתר שניאורסון גרי  |  09/07/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
של פנאטית מטורפת.
  הסתה עלובה   9/07/15 10:28
בוז ארוך לפנאטית המטורפת, שמסיתה כמו אחרונת האספסוף, מפרופ׳ ירון זליכה, איש ימין מובהק וממקורבי ראש הממשלה נתניהו, שאומר את דעתו גם כשהו חושב שראש הממשלה טועה.

themarker.com
כתוב תגובה ל- הסתה עלובה
הג'יהאד שמח ומודה לתרעלת הביוב
  שנפלט מגרונך הטמא   9/07/15 15:59
כתוב תגובה ל- שנפלט מגרונך הטמא
למה הסתה?אלה הן העובדות לאשורן
  מאמר מצוין ומנותח   10/07/15 16:19
היטב לא ידעתי שאסתר בקיאה גם בכלכלה, כותבת מעולה, הלוואי על כולם, המסיט הוא אתה.
כתוב תגובה ל- מאמר מצוין ומנותח
השמאלנים אינם אוהבים שחושפים
  מקס פאואר   11/07/15 20:41
את פרצופם המכוער, שנים הם שלטו בתקשורת ללא עוררין לכן כעסם שחושפים את פרצופם, השמאלנים מתנגדים להפקת הגז כי זה ישפר את מצבה הכלכלי של ישראל, הם הילכו אימים על מדינת ישראל, ישראל מבודדת ותקרוס כלכלים כי לא נותנים למחבלים שטחים נוספים ביו"ש, לכן הגז מפריעה להפחדות של השמאלנים, ומבחינתם שהמדינה תלך לעזאזל.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
שמאלנים אוהבים עובדות
  דוד ירון   28/07/15 09:18
לדוגמה מאיפה היא הביאה את זה שהגז של ישראל עם ייצוא יספיק ל -60 שנה? הממשלה החליטה על שמירת עתודות שאמורות להספיק ל-30 שנה. לא 60 . זה חצי ממה שהיא כתבה.

חשיבות גאופוליטית של ייצוא הגז? תסבירו לאיזה מדינה נייצא כך שהגז יהיה חשוב גאופוליטית? ליוון? לספרד? אלו המדינות שחשוב לנו להשפיע עליהם? למדינות חשובות באמת כמו צרפת גרמניה או בריטניה אנחנו לא באמת ספקי גז חשובים. מה שלא נעשה.

לגז מקומי יש יתרון חשוב לכלכלה, לכן כדאי לישראל לשמור כמה שיותר ממנו ולא לייצא כמות גדולה. כתב את זה גם ד"ר מיכאל שראל , כלכלן ימני שהיה הכלכלן הראשי של האוצר. בגלל שישראל היא אי אנרגטי יקר לייצא ויקר לייבא גז ואחרי כל ההוצאות מקבלים מהייצוא רבע ממה שמקבלים מחסכון מקומי בגז.

חברות לא מגיעות לישראל לקדוח מסיבה פשוטה - בשנת 2012 משרד האנרגיה הפסיק לתת רשיונות חיפוש בים, חיפשו עוד קצת מי שהספיק בשנת 2013, 2014 וזהו. הדברים מופיעים בדוח מבקר המדינה על הגז.
כתוב תגובה ל- דוד ירון
2
הפעם אני חולק עלייך מכל וכל.
  אהוד פרלסמן   9/07/15 10:58
ראשית כל, אני חולק על קביעתך לפיה: "תרחיש כזה ינציח את השלטון הלאומי". לדעתי, את מזלזלת בכוחה של התקשורת השמאלנית, שגם את המצב המעולה שבו אנו מצויים היום מתארת בצבעים שחורים משחור, ומשכנעת חלק עצום מהציבור להאמין שזו התמונה האמיתית. וזו לא רק התקשורת השמאלנית, אלא אפילו מרכז המידע של הכנסת, שהציג תמונה מעוותת של המצב אותה חשפתי במאמר שלהלן הקישור אליו: הטעית הציבור. ושנית, אני משוכנע שהמניע שלהם איננו פחד מהצלחת הימין, אלא פשוט שנאה לעשירים ולמצליחים, שהמניע לה הוא התחושה הטבעית לפיה כיוון שכל בני האדם שווים, המצב שבו יש עשירים ועניים הוא בלתי צודק.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אסתר יקרה אין עליך
  מיכאל בן חורין   9/07/15 15:32
התקשורת תיארה כאן את החיים כמו בגטו וארשה. כמה נכון תיארה גב שניאורסון היקרה את הדברים.לדעתי היא הכותבת האישה הטובה ביותר.
כתוב תגובה ל- מיכאל בן חורין
את גטו ורשה יצרו הנאצים ימ״ש.
  גרוע מגטו ורשה   9/07/15 16:27
בישראל היצר העם היהודי לעצמו גטו פיסי ורוחני. זה גרוע בהרבה.
כתוב תגובה ל- גרוע מגטו ורשה
לפני זמן לא רב תקף המגיב את
  אהוד פרלסמן תמים   9/07/15 17:26
יחימוביץ' בנושא מתווה הגז וטען שהיא פשוט קומוניסטית צרת-עין. והוא כותב כאן: "אני משוכנע שהמניע שלהם איננו פחד מהצלחת הימין, אלא פשוט שנאה לעשירים ולמצליחים". איזו תמימות. הם ינגחו את הימין בכל דרך. יכו בהם בפטישים, בגרזינים, בשוטים ובעקרבים. והמניע שלהם הוא הצלחת הימין! כיום, האינטרסים שולטים. האג'נדה שולטת. הרי הם בעצמם, כל אלה המתנגדים למתווה והעורכים הפגנות על הפגנות (במימון הקרן להשמדת ישראל) - הם הם העשירים והמצליחים. לא חסר להם דבר. הם קומוניסטים, שמאלנים אבל אמידים (אחד האבסורדים הקולוסליים בישראל).--- ולגופו של ענין: ד"ר שניאורסון-גרי מעולה. כל אשר כתבה כאן צבוע בצבע זהב ומדוייק. הם ועוד איך "ברוני המחבלים"!
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן תמים
הכתבה היא כל כך נכונה, וגם
  יוסי אבידור   9/07/15 18:27
כתובה נכון, שאני לא הייתי מוסיף אף מלה, וגם לא הייתי חולק על אף קביעה שבכתבה. תודה.
כתוב תגובה ל- יוסי אבידור
תשובה לאבידור + קישור שנשמט
  אהוד פרלסמן   9/07/15 23:51
אני מבין שאתה מזדהה עם הכותבת שלדבריה "תרחיש כזה ינציח את השלטון הלאומי", ואילו אני רואה לנגד עיני את כל מצביעי השמאל, שלא רק שלא מבינים עד כמה מצבנו הכלכלי טוב, כשלעיניהם יוון מתמוטטת, אלא רואים לנגד עיניהם כיצד רבין הביא את ערפאת וגרם למותם של מאות יהודים, וכיצד רבין אמר "לא היתה עוד אף קטיושה ולא תהיה קטיושה" ויודעים שנפלו עלינו לפני שנה 3,000 קטיושות, ובכל זאת ממשיכים להאמין ברבין ובדרכו. אין לזה בעיני שום הסבר חוץ מהצלחתה של שטיפת המוח של השמאלנים בתקשורת. ואני מנצל את ההזדמנות, ומנסה להוסיף שוב קישור למאמר בו הוכחתי כיצד מרכז המידה של הכנסת גרם להטעית הציבור: מקור1.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
מרכז המידע ולא מרכז המידה
  אהוד פרלסמן   10/07/15 02:17
היה איש חכם שאמר "מעולם לא הצטערתי על דבר שלא אמרתי", וכנראה שאני צריך להפסיק לכתוב אם היתה לי פליטת קולמוס (או מקלדת) שכזו.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
3
כיוון
  שמ   9/07/15 11:44
שאיני בקי בנושא,איני מתיימר להגיב עליו.אבל אני כן בקי בהתנהלות הממשל הישראלי הרופס,ולכן אני לא מקבל את דבריך בעניין העתיד הכלכלי הנפלא שמצפה לנו.כאשר סיפרו לי,לפני שנים,כי הממלכה הנורווגית,שגילתה אז נפט וגז בתחומה,תחלק את רווחי האוצרות בין אזרחיה,האמנתי.ואכן מזה מספר שנים מקבלים אזרחי נורווגיה סכומי כסף גדולים מהממשלה שלהם.אבל כאשר הממשל הישראלי הרופס,שעסוק בעצמו,ורק בעצמו,מבטיח ניסים ונפלאות,כתוצאה מהפקת הגז,אני לחלוטין לא מאמין.ראי מה קורה בממשלה הנוכחית - כל החוקים והתקנות לתקנת הציבור שהותקנו בממשלה הישראלית הרופסת הקודמת,שנה וחצי מאז,הולכים ומבוטלים.למה?מפני שיש חברים חדשים בממשלה.הישנים כבר לא חברים,ולכן מוחקים את מעשיהם מספרי החוקים,התקנות,וההקצבות ומחוקקים חדשים,שמתאימים לחברים החדשים." ישן מפני חדש תוציאו " עאלק.לכן אם את או אחרים דנים בסוגיות כלכליות,מדיניות,מוסריות,אל תתחייבו בשם הממשל הישראלי הרופס שיעשה משהו,בעתיד,כלומר כבר ממחר בבוקר,לטובת נתיניו.נתיניו אינם מענינים אותו כהוא זה.כאמור עיקר עניינו - הוא ורק הוא.רוצה הדוגמא המקוממת הטרייה? - " עומדים להקטין/לבטל חלק מהקצבאות של ניצולי השואה " .אחרי כל המאבק למענם, שהתפרס על פני עשרות שנים,עם הרבה בושה, בליווי הרבה חרפה,שנטלו בו חלק מראשי היהודים בארץ ישראל ובעולם,ושחשבנו כולנו שיש סוף דבר בעניין,חוזר חלילה סיפור הנצלנות,העושק,הביזוי,ההתעמרות,של רוה"מ וחבר שריו(כמעט יצא לי לכתוב "חבר מרעיו")כאילו מעולם לא היה שינוי,ולו לזמן מה.אז אל לך ,בתמימותך, האמיתית בעיניי,לספר בנפלאות העתיד הוורוד המחכה לנו מרווחי הגז.מקסימום נזכה להריח את צחנת הגז המופק,ואולי אף נידרש לשלם מס על ההרחה.כמו שבסין משלמים קרובי הנורים בכדורי רובה את מחיר הכדורים.גם נורים וגם משלמים.איזה כיף!
כתוב תגובה ל- שמ
4
מהו הנתח,
  ההוגן והסביר   9/07/15 12:35
שאמורים לקבל נובל ותשובה ?
כתוב תגובה ל- ההוגן והסביר
5
אסתר כרגיל נהניתי מהמאמר.
  אשר קורא ותיק   9/07/15 14:21
כרגיל ניתחת באופן מבריק והבהרת לי נקודות אפורות. ואם זה עוד יסתדר ענין הגז ונהיה מדינה יותת מתוקנת אז הכל יסתדר אחד לאחד.
כתוב תגובה ל- אשר קורא ותיק
6
כל כך נכון - ברוני חבלה
  איציק - זכרון יעק   9/07/15 14:50
תודה לך הגב' שניאורסון על שהצלחת להבליח מעט חמצן באויר הדחוס והחנוק שדוחפים לנו ברוני החבלה בתקשורת והשמאל אלה שצוהלים כשהארץ משותקת משביתות פרועות של מונופולים כמו עובדי הנמלים,עובדי נתב"ג וכדומה, (דאגה לעובדים ..חחחח...אלק) הם אלה שחוסמים את פיתוח משאבי הגז, (כדי למנוע מנופול...אלק..חחחח) הכל צביעות , שקרים ואלימות תקשורתית. לכו ליוון תלמדו מחברי הברונים האלה איך דרכם הקריסה מדינה עצוב וחבל עם זאת דרכם לא תצלח, הם אמנם גורמים נזק, אך לאט לאט הציבור מתפקח בעזרת אנשים כמו הגב' שניאורסון ובסוף ברוני החבלה ייכשלו. (או ימצאו נקודת אור חדשה לכבות)
כתוב תגובה ל- איציק - זכרון יעק
7
אחלה מאמר בהיר ומאיר
  לאה בן אור   9/07/15 15:11
כתוב תגובה ל- לאה בן אור
8
בדחילו ורחימו
  שאול אבידור   9/07/15 18:00
אני רוצה להציג את דעתי האישית שזה שנים רבות אני אוחז בדעה זו. הדברים הם סתומים ונשמעים כהזויים מעולם האלף לילה ולילה.

ישנן מדינות בעלות עוצמה רבה בעיקר מבחינה כספית שאני אקרא להן "שדים".

השדים לא פועלים ישירות ואף פעם לא ניתן להוכיח את מעורבותם.

יש לשדים הללו ברחבי העולם גופים, מוסדות, תנועות וכדומה, שהם כנראה חסרי ערכים מוסריים וחסרי נאמנות, הפועלים בשמם של השדים וכנראה תמורת הרבה כסף. נקרא להם "המשרתים".

אחד הגופים הללו הוא כנראה השמאל היהודי וכל אלה שנוהים אחריו אידיאולוגית בעיניים עצומות (תמורת כסף כמובן, להזכיר כאן את "הקרן החדשה").

הפעילות של השדים היא איננה נקודתית אלא היא תמיד בהקשר רחב, בדרך כלל בהקשר אזורי רחב.

אין לשכוח שבאזור שלנו שוכנות מדינות כמו טורקיה, סעודיה, איראן, מצרים ועוד. השדים "רואים" את כל התמונה הרחבה של האזור ומפעילים את המשרתים על מנת לנווט את האינטרסים של השדים לכיוון הרצוי להם, בעיקר אינטרסים כלכליים.

אם מישהו או מישהי סבורים שיש לי מוח מעופף, אז אני לוקח את כל דברי בחזרה, כאילו לא אמרתי דבר.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
חותם על כל מילה
  קורא ותיק מהמדור   9/07/15 20:30
התיאור שהבאת נפלא. ואכן המשרתים שלנו השמאל קרי השמאל הישראלי לגווניו השונים או מקבל כסף מהאדון או סוציאל קומוניסט דפוק כמו שלי יחימוביץ או רוצה להביא לכל הרעות החולות למדינת ישראל מתוך שנאה למדינה לנתניהו "לכיבוש". זה האויב מפנים ויופי של תגובה היתה לך.
כתוב תגובה ל- קורא ותיק מהמדור
9
את ויואביצחק תמיד נגדהתקשורת
  חזי ראשלצ   9/07/15 18:03
מהאתם אידיוטיםאתםרוציםמהתקשורת?היאלאשמאלנית,ואתםתמיד יורדים עליה.
כתוב תגובה ל- חזי ראשלצ
לחזי מראשון לציון: 90% מן העם
  נגד התקשורת   9/07/15 19:02
הם נגד התקשורת, לא רק האנשים שהזכרת. אתה נמנה על 10% שאולי אוהבי התקשורת..... דבר אחר: למד לרווח בין מילה למילה. כשאתה מדביק הכל יחדיו - לא ניתן לקרוא את דבריך.......
כתוב תגובה ל- נגד התקשורת
10
השמאל מסתתר צידוקים ושקריים לא
  ציון מציון   9/07/15 18:27
נכונים. זה תמימות לחשוב מה שזליכה אמר בין היתר כל החישובים העתידיים על העץ כעורבא פרח ולכן זה רמאות מקסם שווא. שהכל ילך לאבדון לכן כדאי ציפור אחת ביד ולהרויח קצת פחות אבל הרבה ושיהיו עוד מרוויחים. שיטת קפטיליזם הוכח שיותר טוב ופרקטי מקומניזם סוציליזם שלבסוף לא פרקטי ומביא להפסדים ולשחיתות
כתוב תגובה ל- ציון מציון
11
מידע חשוב מאין כמוהו
  רינה צמח   9/07/15 19:09
תודה לכותבת היקרה שחושפת בפנינו את כל האמת של כל אותם אלה שרוצים לפגוע כלכלת ישראל ובמצב האקונומי של האזרחים
כתוב תגובה ל- רינה צמח
12
מילים כדורבנות
  שירה1211   9/07/15 20:41
כל הכבוד אסתי!
רק אדם צר עין, בעל יכולת מחשבה לטווח קצר שלא מסוגל להבין מה יקרה פה מחר לא יכול שלא להבין את הפוטנציאל האדיר שיש פה.
כתוב תגובה ל- שירה1211
13
לקבל החלטה אחראית
  דוד קליגל   9/07/15 21:32
לעניות דעתי לתת אפשרות נוספת לקבל החלטה נכונה שוב בכובד ראש לתועלת כלל אזרח מדינת ישראל
כתוב תגובה ל- דוד קליגל
14
סיפורים קצרים
  מורה נבוכים   10/07/15 00:16
כותבת ומגיבים - מכל צידי המפה הפוליטית. לפניכם 4 סיפורים קצרים והמבין יבין. 1- בפלמ״ח שרו שיר - שמאל ימין, שמאל ימין, לאכול נותנים חינין. הצלחת עמוקה - עם קדחת צהובה. 2 -.בעיתון הסובייטי פראבדה (האמת) - פורסם שבכיכר האדומה במוסקבה מחלקים מכוניות וולגה בחינם. הגיעו אלפי מוסקבאים - והנה נתברר כי המצב שונה במעט; זה לא בכיכר האדומה אלא בסיביר, לא מכוניות וולגה , אלא קורקינטים וגם לא מחלקים , אלא גונבים. 3.- אברהם ויצחקנ היו שניהם סוחרי דגים. יום אחד נתמזל מזלו של אברהם ומצא חבית סרדינים במחיר מציאה - של מאה לירות. יצחק התחנן לפניו שימכור לו את החבית ב 200 לירות ואברהם חבר טוב - הסכים. עברה שנה ואברהם התחרט שמכר והציע ליצחק 300 לירות עבור אותה החבית.. וכך חלפו השנים ומחירה של החבית שעברה מיד ליד הגיע ל 2000 לירות. יצחק שרכש זה עתה את החבית היה בטוח שבמחיר כזה - הסרדינים ודאי נפלאים וכי הוא חייב לטעום מהם. פתח את החבית וסירחון נוראי נדף ממנה. אץ רץ אל אברהם והאשים אותו במרמה - לא פחות. אמר לו אברהם - אתה השתגעת - אלה לא דגים לאכילה רק למסחר - הלא ערכם עולה משנה לשנה !!! 4 - חבריו של פושקין החולה הלכו לבקרו. דפקו בדלת פעמים רבות - וכלום . סיכם לובקה את המצב - מפושקין אין קול ואין ריח - וכבר עמדו החברים לעזוב ,כאשר לפתע נשמע קול נפיחה מתוך הבית. ״ הנה הקול - מיד יגיע גם הריח״ . ימין ושמאל רק חול וחול. וגז שדמות חלום לו - מופלאה.
כתוב תגובה ל- מורה נבוכים
המתהדר בשמו של הרמב"ם - מחבר
  קשקשת של מגיב   10/07/15 06:25
החיבור הגדול מורה נבוכים - דבריך כאן קשקוש ושעמום. שוטה.
כתוב תגובה ל- קשקשת של מגיב
15
מעניין ומרתק
  צופים   10/07/15 07:50
כתוב תגובה ל- צופים
16
😊😊😊😊😊😊😊
  נובל   11/07/15 06:48
יופי של כתבה, המתאר במדויק את המוטיבציה של האדומים למנוע הוצאת גז מבטן האדמה. יחד עם זאת לא אלמן ישראל, הגז ישאב מבטן האדמה עוד ב-2016 וימכר בין השאר ללקוחות מחוץ לשיטחי ארץ ישראל.
מי שחושב שהחיים במדינת היהודים סוג של גיטו, יתכבד ויחזיר את תעודת הזהות הישראלית וילך למקום אחר על הפלנטה, מקומו לא במדינת היהודים כי במדינת היהודים צריך יהודים עם תודעה לאומית יהודית והרבה הרבה פחות אוניברסלית (נקודה).
כתוב תגובה ל- נובל
17
תומך בכל מילה.המחבלים אדיוטים
  דניאל סבלדי   11/07/15 23:56
כתוב תגובה ל- דניאל סבלדי
18
ייש לכבד הסכמים
  רון שמש   12/07/15 02:23
לאחר שכבר מדינת ישראל חתמה הסכם עם חברות שונות ביניהם תיקונים שונים, עליה לכבד את ההסכמים כולם כולל כולם, גם אם אפשר להוציא יותר כי לא הגיוני שמדינה לא תעמוד במילה שלה.
זה גם לא מוסרי וגם נפסיד לטווח ערוך כי חברה בעתיד לא תרצה לשעות עסקים עם המדינה...
כתוב תגובה ל- רון שמש
19
הכותבת משקרת
  דוד ירון   28/07/15 01:13
עם ישאר לישראל גז 540 BCM לפי המלצות הממשלה , זה יספיק לפי וועדת צמח ל 30 שנה, לא 60 שנה. אבל כנראה שעובדות לא משנות בכלל, כאשר רוצים להסית ולהליט את הרוחות. מוזמנים לקרוא את דוח צמח ולקבל פרופרציה.
כתוב תגובה ל- דוד ירון
20
חשיבות גאופוליטית???
  דוד ירון   28/07/15 01:18
גודל העתודות של ישראל הוא 0.4% מעתודות הגז בעולם. אם משאירים חצי מזה לישראל, נשאר 0.2% מהעתודות. עם זה לא מרוויחים שום חשיבות גאופוליטית - לא משפיעים על אירופה. ייצוא גז ממצרים לישראל לא שיפר את היחסים, וגם ייצוא גז מרוסיה לאוקראינה לא ממש תרם. סכסוכים סביב גז מתרחשים לא פחות מאשר הסכמות בגלל גז. לדוגמה אם השלטון במצרים יחליט בעתיד לפגוע בייצוא גז לספרד דרך מצרים כדי לעודד ייצוא מצרי זה לא יתרום ליחסים בין המדינות. יש מדינה אחת שעבורה הגז הישראלי חשוב - ישראל. מעל 90% מעתודות הגז לא נמצאות בידי מדינות דמוקרטיות. בדקו את הנתונים בעצמכם .
כתוב תגובה ל- דוד ירון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il