s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הבוננזה של ברק ב-2002
מאת: יואב יצחק  |  18/07/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אז מה אנו אמורים להבין?
  שמיל44   18/07/15 11:36
1. ברק אינו עשיר כפי שהוא משחק אותה?
2. ברק עשיר, אבל מקורוציו עלומים?
3. תשובה 1 ו 2 נכונות?
כתוב תגובה ל- שמיל44
הבנה הסבר
  jj56   18/07/15 16:54
בזמן ששילמה ו משכורת הוא קבל משכורת מאדם אחר והזמן שהוא מחויב להקדיש לך התפצל
כתוב תגובה ל- jj56
שברק רוצה להיות ראש הממשלה
  רק לא אהוד   18/07/15 21:51
נראה שמישהו מנסה להריץ את אהוד ברק שוב לראשות הממשלה. אולי כי בוז'י לא מספק את הסחורה ושלי יחימוביץ לא בטחונית. אז עכשיו מנסים למכור לנו שוב את אהוד. מישהו החל לפרסם עצומה הזויה לחזרתו של ברק ועכשיו מסמכים שמגיעים באופן בלעדי לניוז1
כתוב תגובה ל- רק לא אהוד
2
לא עשרות ומאות מיליונים...
  מיי ברוקן הארט   18/07/15 11:55
רק מיליונים בודדים..


מנהיג מפלגה פועלית סוציאחליסטית מזת רעב, לא יכול להרויח עשרות ומאות מיליונים, להחליף בתים ונשים. האצילות, סליחה, הפועליות מחייבת.

תנו לי גם כן קצת מיליונים בודדים, על סמך היותי עובד מדינה 42 שנה, לא רק תקופה קצרה שעל גביה עושים מיליונים, מי סופר כמה.
כתוב תגובה ל- מיי ברוקן הארט
3
אני רוצה
  כבש 44   18/07/15 12:50
להבין..אם מכמה ניירות שנתגלגלו לידיים לא אמינות ושהגיעו למערכת אפשר להבין מה? שברק עושה כסף? שיערב לו...ואם הוא גנב ? להעמידו לדין..אבל אם זו עוד ידיעה על כך שלברק יש כסף? אז מה. יש עוד אנשים שיש להם ...לבריאות שיהיה לו...
כתוב תגובה ל- כבש 44
4
לטעמי הוא מסמל את שפל אישי
  הציבור בישראל   18/07/15 12:52
מנהיג מפלגת העבודה עבד על כולנו ואני כמו טיפש תרמתי בשעתו לקמפיין שלו.אפילו מכתב תודה לא שלח ובפעם השניה כשביקשו בשמו תרומה שלחתי אותם לאלף הרוחות.
אגב,זה הזמן להחזיר לי 5,000 ש"ח עם ריבית והצמדה מ-1999.
נראה אותו גבר עונה לידיעה זו.
כתוב תגובה ל- הציבור בישראל
5
אכן, הטענות לא הוכחו מעולם.
  אהוד פרלסמן   18/07/15 13:02
בכתבה נכתב: "טענות שהועלו בעבר, כולל מצד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, לפיהן הרוויח ברק כספים נוספים באופן בלתי תקין, לא הוכחו מעולם." ולמיטב זכרוני, טענות שהועלו בעבר, כולל מצד הכותב עצמו, לפיהן הרוויח אולמרט כספים באופן בלתי תקין, לא הוכחו מעולם. לגבי הכספים מטלנסקי לא נקבע שהם נתקבלו באופן בלתי תקין, אלא שהיה צריך לדווח עליהם, ואילו הכספים בהולילנד ניתנו בכלל לאחיו של אולמרט ולא לאולמרט עצמו. וחוץ מזה, למיטב הבנתי האגדות על ברק מתיחסות דוקא לשנים שבהן כיהן כרמטכ"ל וכראש הממשלה, ולא כפי שנכתב בכתבה: "על סכומי כסף אגדיים שהרוויח מיד לאחר כהונתו הקצרה כראש הממשלה". לא לאחר(!), אלא במהלך ולפני כהונתו כראש ממשלה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
פרלסמן, אל תזכיר ברק ואולמרט
  הניה   18/07/15 19:43
בנשימה אחת.
כתוב תגובה ל- הניה
6
לא היה לו כסף למנקה ישראלית
  זה ההסבר   18/07/15 13:07
אח"כ 'התרושש' ולכן הועסקה בבית עובדת זרה ללא אישור עבודה - היות והיו 'מרוששים' ( דמי 'מזונות' לילדים ''הקטינים'' , תשלומים לגרושה ואף לגרוש...)... . כמובן שאהוד ברק 'בכלל לא ידע ולא היה מעורב ...' בעובדת היות העובדת הזרה המנקה בבית ומי , אם בכלל ...יידע אותו מהן 'התקנות' הרי הוא ברק - גם 'שר הפנים' לשעבר בדימוס , פטור מן התקנות... ואין שום בדל של ספק שעם הזוג ברק - 'החמירו' בהעמדה לדין ( דומני התדיינות - שנים רבות ) שלא לדבר על כך שהרשויות 'אוכפות החוק והביטחוניות' "אטמו" אזניהם לטיעון שהעסקת הזרה וללא אישור מהווה הפרה וסיכון ל'בטחון ישראל' .
כתוב תגובה ל- זה ההסבר
7
עכשיו הכל ברור
  באום   18/07/15 13:32
אם ברק,שנכשל בתפקיד ראש ממשלה,שגרם לאינתיפאדה,עשה במכנסיים ולא הגיב בזמן,נתן לה להתגלגל ולהתגבר ולגרום לאלף הרוגים ועוד הרבה פצועים,הולך ונותן יעוץ ונותן הרצאות בכל העולם,אפשר להבין איך העולם היום עושה במכנסיים ולא מסוגל להתמודד עם אירן ודאעש.הם הלכו לשמוע את ההרצאות של ברק והקשיבו ליעוץ של ברק.ברק נתן יעוץ והרצאות בנושאים שהוא נכשל בהם.עכשיו הכל בהיר.
כתוב תגובה ל- באום
8
ברק לוחם למסור ארצי לג'יהאד נא
  ערבי ברברי רוצח   18/07/15 13:52
כתוב תגובה ל- ערבי ברברי רוצח
9
כמה הוא שילם לך? רוצה לחזור...
  שמפו   18/07/15 14:05
כמה שקוף, בחיי... תחילה ההתקפה שלוחת הרסן על יוסי כהן, שנעלמה ביום בהיר ללא שום הסבר. כמה חודשים אחר כך פתאום הופכים כאן את פינטו "הצדיק" לקדוש מעונה, ורגע אחר כך אפרים ברכה אויבו הופך להיות יעד למתקפה רבתי שהסתיימה באסון. אז עכשיו ברק מתקף כאן את רווחיו קבל עם ועדה, כהכנה לקראת?... עדיין ממתינים להסברים לגבי האמור לעיל.
כתוב תגובה ל- שמפו
10
אהוד ברק לסכן את שלטון ביבי...
  קיקו   18/07/15 14:09
ידוע לכל שיואב יצחק הוא עושה דברו ומשרתו של נתניהו, מעניין מדוע עכשיו נזכר יואב יצחק לפרסם את כרטסת אהוד ברק,גלום אדונו נתניהו פחות עשיו מברק, כלום הוא הרוויח פחות מברק בהרצאות, ידו שנתניהו שווה בין 40 ל 50 מיליון ₪, ויואב יצחק משיח האמת והצדק ממלא פיו מים. כלום את הכסף הזה עשה נתניהו בתפקידיו הציבוריים, או גם הוא עשה לביתו בתקופות שהיה מחוץ לממשלה כמו אהוד ברק.

רבותי הופעותיו האחרונות של אהוד ברק מפחידות את נתניהו כי ברק העיף אותו מהשלטון בשנת 99 ומי יודע מחדליו של נתניהו בניהול המדינה מובילים אותה לדרך ללא מוצא בכל תחום בחיינו.לכן חזרתו8 של אהוד ברק לזירה הפוליטית מדירה שינה מעיניו של נתניהו, וסנשו פנשו יואב יצחק קיבל הוראה ללכלך את אהוד ברק בעיני הציבור.
אם יואב יצחק אדם ישר בבקשה שיפרסם את הכרטסת של נתניהושמכילה את פירוט המליונים שהוא עשה .
כתוב תגובה ל- קיקו
11
כתבות תדמית
  יעובר אורח   18/07/15 14:24
שאפו על כתבת התדמית המפרגנת
סוף סוף כולנו יודעים שברק איש הגון וישר שאת כספו הרווח בהרצאות , יעוץ והשקעות נדל״ן
בהצלחה
כתוב תגובה ל- יעובר אורח
12
עובד עצות
  אהרון שחר   18/07/15 15:44
תן לי דוגמה לעצה אחת ששווה מיליונים.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
הנה עצה: אל תצביעו עבורי
  סניל   19/07/15 06:19
כתוב תגובה ל- סניל
זו לא עצה ששווה מיליונים
  אהרון שחר   19/07/15 14:25
היא שווה מיליארדים.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
זהו שאין,זו רק שיטה של מושחתים
  ראה הקלינטונים   19/07/15 06:59
כתוב תגובה ל- ראה הקלינטונים
13
סיפורי סבתא לילדים מפגרים
  כלכלן   18/07/15 16:32
8-9 מיליון ₪ ב-ר-ו-ט-ו בשנה (מס שלפחות % 25...אם לא % 50 )ל-א קונים דירה במגדלי עקירוב!!

והמבין יבין......
כתוב תגובה ל- כלכלן
14
אינני מאמין
  ארי כספי   18/07/15 17:59
מצטער מאוד. הפעם אינני מאמין לך - יואב יצחק.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
15
יואב כל הכבוד לך
  כוכי   18/07/15 18:34
כתוב תגובה ל- כוכי
16
ברק
  יהויקים   18/07/15 18:36
אז מה כאן לא בסדר?? מה, הוא גנב? לא!! הוא עשה ים של דולרים בתחבולה בגבול האפור, ומדינת ישראל הפכה לגן עדן לבעלי הצווארון האפור, מהטעם שהם גבוליים, ובגבול הזה הם עושקים את הציבור, כי ידי הציבור המטומטם כבולות, אין כיום חוק שמגן על הציבור מםני דומיהם של ברק, הביטו מנכלי בתי חולים ציבוריים היושבים עשרות שנים בכסאם הציבוריי, וממנו הם עושקים את הציבור המטומטם המריע להם. לסיכום הציבור המטומטם מרוויח את עשיקתו ביושרה מובהקת.
כתוב תגובה ל- יהויקים
17
המידע שהובא ל news1 הוא
  hikok   18/07/15 19:59
מידע חסר (למשל החברה אהוד ברק בע”מ ).
בנוסף , איך זה מתיישב הסתירות בכתבה ... מצד אחד כותב "אין מדובר בסכומים אגדיים של עשרות מיליוני דולרים, אלא במיליוני דולרים בודדים."
כאשר במקום אחר בכתבה "..הכנסותיו במשך 12 שנים ב-15 מיליון דולר לפחות "( שווה ערך ל 60 - 70 מיליון ש"ח).

הטענות שהועלו בעבר , כולל מצד אהוד אולמרט , לפיהן הרויח אהוד ברק כספים נוספים באופן בלתי תקין , מתיחסות לתקופה בה אהוד ברק כיהן כשר ביטחון ושנה אחרי ( ולא כפי שמוצג כאן בכתבה).

haaretz.co.il

כתוב תגובה ל- hikok
18
You know better,לא מתאים לך ..
  להפיץ את המסמכים   18/07/15 20:02
מר יצחק הנכבד, להציג מסמך רשמי שכפי הנראה שישמ את ברק בהצהרותיו לרשויות המס, איננו מסמך שמצדיק כותרת,השרצים של ברק הצלופח, עדיין במחשכים, לו אני יואב יצחק- הייתי מתחילה דווקא במה שכולם יודעים-העמותות, אבל לא יודעים דבר על האמת שמאחוריה, אז צדיק הוא לא, כי אם צלופח וטפלון. שום כתבת תדמית לא תעזור לו, עדיף שישאר בניכר ושיטבע עם המיליונים שעשה על גב הציבוריות הישראלית, מי שבגד פעם,יבגוד לעולם!משוואה פשוטה.
כתוב תגובה ל- להפיץ את המסמכים
19
אתם לא מבינים איך זה עובד
  יואל קורנבלום   18/07/15 20:22
כל ההרצאות והיעוץ הם בדרך כלל רק סיבה לתת כסף למישהו מסיבות כלשהן כדי שזה לא יראה כמתנה או כשוחד. ברור הוא שאם א' רוצה לתת סכומים גבוהים לב' הוא יעדיף לתת את זה בתמורה לעבודה שניתנה לכאורה כדי שהתשלום לא יראה כשוחד. לכן ממציאים כאן כל מיני "ייעוצים" או "הרצאות" במחירים מוגזמים העיקר לתת לאותו אדם את הכסף או השוחד מבלי שזה יראה כמתנה או כשוחד. לכן צריך לשאול האם אהוד ברק הוא כל כך חכם ובעל ידע ייחודי שכולם רוצים לשמוע ממנו או אולי הוא חפרפרת בשלטון שמקבל תשלומים בתמורה לטובות הנאה שהוא מספק? ברור הוא שאהוד ברק הוא כישלונר ופישלונר ברמה די גבוהה ולכן לא ברור מדוע מישהו בכלל מוכן להאזין לשטויות שהוא מספר. מה בקשר לשאר אלופי צה"ל וראשי ממשלה אחרים שלא קבלו כספים על כל מיני הרצאות מוזרות? האם הם כולם מטומטמים? האם אהוד ברק הוא כל כך חכם או אולי הוא חפרפרת שמקבלת תשלומים תמורת טובות הנאה? אורי מילשטיין כתב מחקר אמין על אהוד ברק שהראה שאהוד ברק הוא בעצם חדל אישים די רציני ובעצם גרם לנזקים רבים. דוגמא נוספת לשיטה הזאת של מתן מתנות קראתי על קולין פוואל שהיה ראש המטות המזויינים של צבא ארה"ב. לפי הסיפור, לאחר שהשתחרר, איזה שייך ערבי נתן לו 200,000$ (מאתיים אלף דולרים) בתמורה להרצאה של עשרים דקות. כלומר השייך רצה לתת לקולין מתנה כנ"ל אבל לא נעים לתת סתם כך כספים כי זה יכול להראות כמו שוחד אז נותנים את הכסף עבור הרצאה, יעני הרוויח את הכסף ביושר. לכן השאלה שצריכה להשאל היא מדוע בכלל מוכנים לשלם לאהוד ברק כספים רבים כל כך למרות שברור הוא שיש הרבה יותר חכמים ממנו שלא מקבלים כספים. בנוסף בל נשכח שאהוד אולמרט אמר שאהוד ברק קיבל שוחד על כל קניה או מכירה של ציוד צבאי. מי שמבין קצת בעניין יכול לשאול את עצמו האם השוחד בא במעטפות כסף בצורה חשאית או כתשלום גלוי עבור "ייעוץ" או "הרצאה"? יש לזכור גם כן שיש את נושא המיסים. אם מקבלים תשלום שוחד במעטפות חשאיות במזומן אז קשה להלבין את הכסף וגם קשה לנותן הכסף להסביר את התשלום בדו"ח המיסים שלו כי שוחד אינו חוקי בהרבה מקומות. אז הנה הפתרון, נותנים "יעוץ" או "הרצאה" בתשלומים מוגזמים ומדווחים על זה ולכן הכסף לבן ואפשר להשתמש בו וגם נותן הכסף יכול להוריד את זה מהברוטו כהוצאה. שיטה גאונית לעקוף את חוקי השוחד.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
תודה יואל!! חובה לקרוא!!!
  אהרון שחר   19/07/15 09:29
גזור ושמור. בדיוק גם אני תהיתי לתומי, מעניין איזו עצה שווה מיליונים. אין ספק שמדובר כאן בשוד בשידור חי, בעצימת עיניים של השלטון למען ההון תוך התממות, מה הבעיה, יש יועצת בבית ספר, אז יש עוד כל מני יועצים... כל העולם במה וכל המנהיגים גנבים, כל הציבור מטומטם ולכן צורח ומשלם. אמרתי מימדי השחיתות בישראל כחצי טריליון שח בשנה. 200 מיליארד הון שחור, 100 לבן, 100 שחיתות במובן הצר, 100 עושק, 100 יוקר מחיה. 32 טריליון דולר, זה רק מה שעשירי העולם מחביאים להירקב במקלטי מס. סכום שיכול להציל את כל האנושות ואשתה החורגת פעמיים וחצי מבלי שאיש ירגיש.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
יכול להיות שאהוד ברק מייעץ איך
  רותי איזיקוביץ   20/07/15 15:29
לפעול נגד שלטון נתניהו? למשל, החבר'ה של אוסלו ישבו שם בזמן שממשלת רבין דנה בוואשינגטון על הסכם עם ערפאת, ו"אורי סביר הדגיש את חשיבות שיחות וושינגטו, למרות שהיה ברור לכל המשתתפים כי אוסלו משמעותית הרבה יותר מן השיחות הרשמיות. מס השפתיים שולם. כאשר נתגלעו בעיות בוושינגטון, השתמשנו בערוץ אוסלו כדי לחלץ את הנושאים ונותנים בוושינגטון, שלא ידעו דבר על אוסלו" ( יוסי ביילין, "שיחות על השלום", עמ' 113). ואולי זאת השקעה לטווח רחוק, כשאהוד יהיה ראש ממשלה? ואולי הוא מייעץ איך להפסיד בקרב (סולטאן יעקוב)? ואולי גם וגם וגם...
כתוב תגובה ל- רותי איזיקוביץ
20
הקשיבו לדיוחי אולמרט
  יש עוד הכנסות[?]   18/07/15 21:00
אולמרט כנראה יודע על מה הוא מדבר בעיניין הכנסות נמוספות של ברק. בטח שיתפו פעולה..
כתוב תגובה ל- יש עוד הכנסות[?]
21
זהו אותו אהוד ברק
  hikok   18/07/15 22:24
שבתפקידו כשר הביטחון, החזיק מניות בשווי מאות אלפי דולר בחברה בשם סיאלום טכנולוגיות ( חברה אמריקאית המייצרת ומוכרת ציוד צבאי ), שנסחרת בנאסד”ק ועושה עסקים עם צבא ארה"ב, נאט”ו וארצות ערביות .
כתוב תגובה ל- hikok
22
פורנוגרפיה של בוכלטריה !
  askzeev   18/07/15 23:04
כל מעשיו לגיטימיים אם לא הוכח אחרת
זכותו להרוויח כל עוד משלמים לו
הנרי קיסינג'ר כתב ספרים ונתן הרצאות לפני באצמצע ואחרי תפקידיו
גם קלינטון כתב ספר ונהנה מתמלוגים
אל גור גם כתב וגם לקח פרס נובל לכיס (על מצגת מפוקפקת)
מה הועילו חכמים במידע הזה ?
כתוב תגובה ל- askzeev
23
הפוסלים את ברק במומם פוסלים
  שמעון אמסלם   18/07/15 23:08
ברור לכל אדם הגון ובר דעת שהעלילות על ברק היו אך ורק כדי להסוות את שחיתותיהם של אולמרט וחבר מלחכי הפנכה כמו בן כספית ואמנון אברמוביץ'.
כתוב תגובה ל- שמעון אמסלם
תקרא את המחקר של אורי מילשטיין
  יואל קורנבלום   18/07/15 23:45
על אהוד ברק. זה פורסם ונמצא כאן באתר רק צריך לחפש. המחקר מראה את אהוד ברק באור שלילי למדי.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
24
הכנסות ברק
  נפתלי111   19/07/15 00:40
אני במקומך הייתי מחפש מידע על עסקת מטוסי הריגול שישראל מכרה לסין בהם הותקנו טכנולוגיות אמריקאיות. אמריקה גרמה לביטול העסקה. אמריקה כמעט וניתקה את יחסיה עם ישראל. היא גירשה את הנספח הצבאי שלנו האלוף שכחתי את שמו שהיה מפקד חטיבת הצנחנים. שם מוכר וידוע. הוא יכול לספק לך מידע רב אם ירצה לדבר. או אם לא יפחד לדבר.
כתוב תגובה ל- נפתלי111
25
מי הדביל ששילם לברק על מה
  שיש לו להגיד?   19/07/15 01:56
כתוב תגובה ל- שיש לו להגיד?
26
ברק
  קובי השועל   19/07/15 07:28
מה BDS. הוא קיבל מהם כסף להרצות?????ככה כתוב
כתוב תגובה ל- קובי השועל
27
והוא עוד רוצה לחזור לפוליטיקה
  אתי אורי   19/07/15 09:52
אין גבול לציניות ולבושה.
כתוב תגובה ל- אתי אורי
28
מושחת לא פחות מנתניהו ?
  הגוי..   19/07/15 10:39
האם בעמצעות ברק מנסה מר יואב יצחק לחשוף את נתניהו, ככה, מבלי להזכיר את שמו ומבלי להשקיע מאמץ במחקר מתאים?
כתוב תגובה ל- הגוי..
מר נתניהו אינו מושחת !!
  עטרה שגב קלימי   19/07/15 11:54
מר נתניהו אינו מושחת וזה בלשון המעטה סתם לכתוב כי מר נתניהו מושחת כשאין אתה מגובה בשום דוגמא לשחיתות זה כבר שמינג!! הגיע השעה לקחת אחריות על הכתיבה שלך כאזרח שומר חוק ושוחר טוב. בכל ההפרטות שמר נתניהו עשה לא דבק בו שחיתות . כל ההון האישי שלו נצבר כשהוא לא שירת את המדינה בכנסת ישראל ולא בממשלה ובעיקר לא בראשות הממשלה ולכן טרם הבינותי מי מה נפשך??
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
התגובה חלילא אינה פוגעת בברק
  עטרה שגב קלימי   19/07/15 12:51
התגובה שלי לגבי מר נתניהו היא מתוך ידיעה ולגבי ברק אין לי שום דעה לכאן ולכאן עבורי הוא רמטכל לשעבר גיבור ישראל ולא מעבר לכך
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
29
האם יואב יצחק נטפל לברק
  אנאליסט   19/07/15 11:56
מתעורר הרושם שכן. בעקבות מה שעשה יואב יצחק לפני מספר חודשים כאשר נתן במה לשמועות אודות מחלת האלצהיימר שכביכול ברק לוקה בה. תחת לאסוף עובדות ממשיות שהיו זמינות העדיף יואב יצחק להמשיך ולהנשים ספקולציות פולקלוריסטיות והזויות. ואני תוהה כיצד גישה מעין זאת מתיישבת עם עתונות חקרת, מקצועית וחסרת פניות?
כתוב תגובה ל- אנאליסט
wake up now movnt
  jj56   19/07/15 12:47
כתוב תגובה ל- jj56
כנראה לא הכל ידוע.יש להמתין.
  אולי זהקצה הקרחון   19/07/15 16:05
כתוב תגובה ל- אולי זהקצה הקרחון
30
תתפוצץ מקנאה
  אז מה?   19/07/15 13:08
כתוב תגובה ל- אז מה?
31
הוקמה עבורו חברת נאמנות. !!!
  משה ד.   19/07/15 16:39
ם סיום כהונתו כראש ממשלה (2001) הוקמה עבורו חברת נאמנות: דורון כהן - דיוויד כהן, חברה לנאמנות; האם ראש ממשלה לשעבר לא יכול לנהל את דמי הכיס בעצמו ? שהיה צריך להקים חברת נאמנות, הרי הוא ניהל מדינה , צבא גדול,,,, מי הזרים את הכספים הללו ?
כתוב תגובה ל- משה ד.
32
הרצאות הם השיטה להלבנת כספים
  tzviw   19/07/15 19:35
האם יש מי שקונה את הסיפור שראש ממשלה שהודח אחרי שנה וקצת היא מרצה מבוקש??? - כל סיפור ההרצאות כביכול זה הטעייה שנועדה להסתיר הלבנת כספים אסורים.
מי הן החברות BDS ו- SCP ?? האם מישהו מכיר אותם??
האם מישהו חושב שזקנות מ-ויצ"ו ישלמו אלפי דולרים להרצאה של ראש ממשלה לשעבר?
כתוב תגובה ל- tzviw
33
כספים מהרצאות
  ברברה   20/07/15 00:49
ברק לא הפוליטיקאי היחיד שהתפרנס מהרצאות. ויש לי חדשות בשבילכם גם חברי קונגרס וסנטורים מהמפלגה הדמוקרטית וגם מבין הרפובליקנים מקבלים בדרכים דומות כספים מקטאר. גם האוניברסיטאות בארצות הברית נהנות מתרומות של קטאר ויש את הלובי האיראני. בקיצור אין חדש תחת השמש
כתוב תגובה ל- ברברה
34
דברי אולמרט על ברק
  אהוד שולמר   20/07/15 10:51
אהוד אולמרט אמר לשולה זקן שאהוד ברק קיבל שוחד. (שמענו בטלוויזיה)

עבור מה מקבל פוליטיקאי בכיר שוחד?
אולי עבור סודות מדינה?
אולי עבור ביצוע מהלכים מדיניים שהוכתבו על ידי המשלם?

אולי קוראים לאופן תשלום השוחד - הרצאות?

אולי נכונים דברי אהוד אולמרט על ברק?
הכתבה הזאת מפחידה...


כתוב תגובה ל- אהוד שולמר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il