|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אסטרטגיית אובמה מול הגרעין האירני
מאת: ד"ר אורי מילשטיין  |  19/07/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בסרטון, יש בעיה בקול. נא לתקן.
  בעיה טכנית !   19/07/15 15:18
כתוב תגובה ל- בעיה טכנית !
טירוף אובמה/אירן=טירוף רביןפרס
  באוסלו המדמם   20/07/15 09:06
כתוב תגובה ל- באוסלו המדמם
אין בעיה של קול
  אופירה לוי   20/07/15 13:33
הרמקולים שלך כנראה מונמכים, או שרמקולים של מחשב בלבד אינם חזקים דיים.
כתוב תגובה ל- אופירה לוי
נכון הסכם עם אירן הוא אוסלו של
  זקן   21/07/15 16:29
אובמה ושני החסכמים דומים לא רק בחולשתם וגם בהצהרה גלויה על חולשתם. לכוארה תראו אין לנו מה לעשות עם הבעיה איך להתגכבר עליה אבל לפחות ניסינו אז תגידו תודה. האויב הוא כל כך מפחיד אבל אנחנו לא בכינו וישבנו סביב השולחן. תגידו תודה אחרת הם יתרגזו
כתוב תגובה ל- זקן
2
תגובה למאמר של אורי מילשטיין
  רמי הופמן   19/07/15 15:27
כל מה שכתב מילשטיין היום בקשר לטעות שאנו זלזלנו ומזלזלים בזולתנו הוא נכון. קל וחומר בקשר לאובמה. אולם מה לעשות ואובמה והאמריקאים, וכול יועציהם המומחים לא כל כך מצליחים במזרח התיכון מול מטרותיהם הם. מכאן המסקנה היא שמדיניותם שגויה גם מבחינתם, או שמדיניותם היא נסיגה מכאן גם ללא כבוד מינימלי.
כתוב תגובה ל- רמי הופמן
האמריקאים אכן כשלו באסטרטגיה
  אורי מילשטיין   19/07/15 16:29
הצבאית שלהם שאותה ירש אובמה מבוש ומקודמיו. האסטרטגיה של אובמה איננה של הכרעה (צבאית) אלא של שינוי היסודות. ההתרחשויות היום במזרח התיכון אינן מצביעות על כישלון ולא על הצלחה אבל היסודות משתנים וזה מתאים לאסטרטגיה שלהם. השאלה שעליהם ועלינו לשאול היא, איך לכוון את היסודות החדשים שכיוונם ועוצמתם לא ברורים, לאפיקים המתאימים יותר להם ולנו. על ידי זלזול לא נשיג כאמור דבר.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
3
אז מה אתה רוצה לומר?
  אהרון שחר   19/07/15 15:31
שאובאמה צודק?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
שיש להתאמץ ולהבין את
  אורי מילשטיין   20/07/15 11:38
האסטרטגיה שלו ולא לעשות לו תהליך של דמוניזציה כי לנו יש דעה אחרת.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
4
פרשנות מענינית
  לוליק   19/07/15 15:35
אבל מה אם איראן כמו בתרבות האיסלאם תפתח נשק גרעיני גם אם חתמה על הסכם כזה או אחר. הרי בקוראן כתוב שמותר לשקר לכופרים!
כתוב תגובה ל- לוליק
5
לא
  שמ   19/07/15 15:35
ברור לי,ולא מוסכם עלי,שאני ואתה ובני ביתנו,צריכים להכיל את השנאה הפרסית,ולקבל עלינו עול טילים חיזבאללאיים,וטילים חאמאסיים,וטילים חדשים אחרים שזה מקרוב הגיעו.לנו אין עניין לפלוש,לכבוש,לשלוט בפרס.להיפך,כשהיינו רצויים שם הבאנו להם רוב טובה,וגם אנו יצאנו נשכרים.הדדיות,זה שם המשחק הראוי בין מדינות ידידות.הגיע משטר חדש,עויין את כל העולם,מוכן להתאבד ובלבד שישלוט ביסמאללה בכל הווקף שיש בעולם בבחינת " כל העולם כולו - וואקף אחד גדול,והוא שלנו הפרסים".למה? כי ככה החליט חומייני.לאחר הוצאה להורג של מיליוני אנשים,פרסים,עיראקים,אובדן כסף במאות מיליארדים,הרג של עשרות אלפי ילדים מפני(פינוי) מוקשים במו גופם, במלחמת פרס - עיראק,שנמשכה 9 שנים,אנחנו צריכים להסכים למדיניות אידיוטית של אדם שהכין עצמו לשלטון, כמוסלמי במדינה נוצרית,ורק בזכות הבולשיט הליברלי/והפולטיקלי קורקינט האמריקאי שאין לו גבול,עד כדי סיכון המדינה,עלה לשלטון?הוא קיבל משטר סנקציות יעיל מאוד.אומנם,לא מוחלט.שהפרסים,בחרדתם עשו כל שיכלו כדי להסירו מעליהם,בגלל הנזק המתמשך,שהיה עלול למוטט את המשטר.אז בא אידיוט שימושי מאוד לפרסים,ומשחרר אותם מהעול הזה?ובדרך דורס כל תקווה של מדינות המזרח הקרוב להשתחרר מהעול הפרסי?זה הרי במובהק לא רק אינטרס אמריקאי.הוא למעשה,עושה את מה שכל ההיסטוריונים והפוליטיקאים מגנים בקשר להסכם סייקס פיקו וחלוקת חזירית של המזרח הקרוב ללטיפונדיות אנגלו/פרסנאייות.הוא הרי מתערב בשם זכותו כמעצמה שרואה עצמה מכוונת את חיי האוכלוסיות במזרח הקרוב.אז יעשה נא את הדרוש כדי לגונן עליהן,ולא כדי לחשוף אותן לסיכונים איומים שאינן מוכנות ולא רוצות להסתכן בהן.האיש "עף על עצמו" ומשקשקש על מורשת כלשהי שרוצה להנחיל לעולם.צ'רצ'יל רצה להנחיל מורשת ראויה ועשה כן.רוזוולט הנחיל מורשת ראויה למרות שליכלך לא מעט בהמתינו לפירל הרבור כדי להבין את חובתו.איזה מורשת ינחיל האידיוט השימושי הזה?אני אישית מתיחס אליו כאל " שווארצמאן השיעי מהבית הלבן שעושה לאמריקאים חושך שחור משחור בעיניים" .וזה לא זיזול.אני חושב שהוא פשוט נבל מנוול.משחק בחיי מאות מיליוני אנשים אשקוקי פרסי,מתוך כוונה להיכשל מראש,כשלון מוחלט.האג'נדה שלו ברורה לחלוטין.המתן נא קמעה קט,וב 21/1/2017 תשמע מן הסתם פרטים מסמרי שיער על האיש,מוצאו,חינוכו,וכוונותיו האמיתיות שתיכנן לפני שנים.שאל עצמך למה ידידו כאח לו-רם עמנואל, ברח לו באמצע הקדנציה הראשונה.האם מפני שהתבררה לו האמת לגבי משנתו הפוליטית והצבאית של סחבקו השחור,ולא רצה להיות מזוהה עימו לכשיוודעו הפרטים המדוייקים?באשר לנו,כיוון שהמצב ברור,על רוהמ"מנו לפנות אליו ולקבל כל מה שיצליח למצוץ ממנו.אם הלה ירד לכביש נצטרף אנחנו ונתנהג כמו בכביש.כל פיסת נייר,כל דולר,כל הסכמה שהנבל המנוול מוכן לתת - לקחת.הדדיות - אם חזירות מוסלמית שיעית אז חזירות יהודית.ואני מסכים עם הגברת ג'ודי ניר מוזס שלום - קפה אובמה = שחור וחלש.
כתוב תגובה ל- שמ
דברים נכוחים
  דוגרי   20/07/15 01:31
כתוב תגובה ל- דוגרי
כמעט שלא היתה מדינה בהיסטוריה
  אורי מילשטיין   20/07/15 11:25
שלא בקשה לשלוט על כל העולם, אם רק היתה יכולה. דוגמא: בריטניה שבה הנורמה התרבותית היא "פייר פלי" (הגינות,) שלטה על חלקים גדולים בעולם כשיכלה.

אך שום מדינה אינה יכולה לשלוט בכל העולם וספק אם שליטים באמת שולטים במדינותיהם.

מטרת שליטי אירן היא לשלוט במדינתם באמצעות דתם המגובה בכוח משטרתי וצבאי. לדעתם אמריקניזציה מסכנת אותם וישראל היא שלוחת האמריקניזציה במרחב המוסלמי. בכך הם צודקים למדי. לכן הם עושים שמיניות אוויר ועלינו לשים לב שלא ניפגע מכך יותר מדי כי להשמיד את ישראל אין להם יכולת. רק אנחנו נוכל להשמיד את עצמנו כפי שאנחנו אכן עושים ובכך איננו יוצאים דופן.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
דר אורי, אכזבת אותי, אתה מנסה
  בכל מחיר   22/07/15 10:39
אתה משווה את האמפריה. הבריטית לאירן? שתיהן רוצות לשלוט בעולם אז זה בסדר? גם הנאצים רצו, גם זה בסדר? גם להם איפשרו להפוך מתוקפנים קטנים למחסלי עמים גדולים, גם להסכם צ'מברליין היה הגיון פנימי זהה לזה של אובמה, גם הם חשבו שהיטלר ישתנה או יפול לאן זה הוביל את העולם? הפשע של אובמה בזה שהוא חוזר על מהלכים דומים בתקווה לתוצאה שונה והביקורת נגדו נובעת מהמבנה שהבן אדם במקרה הטוב טיפש קליני אוהב עצמו עד זוב דם ולעזאזל העולם ובמקרה הרע, הנכון כנראה, רשע אנטישמי בעל דעות מרכסיסתיות שבא להרוס עת המערב
כתוב תגובה ל- בכל מחיר
מטרת האירן לשלוט במדינתם?
  זקן   22/07/15 11:58
הצחקת אותי. המצב הוא טיפוסי בהיסטוריה.
כתוב תגובה ל- זקן
6
טירוף אובמה/אירן=טירוף רביןפרס
  והג'יהאד הנאצי   19/07/15 15:48
כתוב תגובה ל- והג'יהאד הנאצי
ומול טרוף יש לנהוג בתבונה ולא
  במוח חם   19/07/15 16:37
כתוב תגובה ל- במוח חם
7
ניתוח מפתיע ומבריק, נגד הזרם,
  ראומה   19/07/15 15:54
ובקפיצות-סלמון, אל קו-מטרה בלתי צפוי. עם ראש פתוח - חומר למחשבה.
כתוב תגובה ל- ראומה
כל הכבוד לראומה=שפרה
  צייד מתחזים   19/07/15 16:37
הגדרת את מילשטיין להפליא, דג סלמון שקופץ בטמטום נגד הזרם,אך בצד אורבים לו דובי הגריזלי וטורפים את הסלמון המתלהם חסר המישכל.. שפרה תדאגי שאופירה תאפר אותו, הוא נראה רע, והקול? קטסטרופה... הזהו אורי?
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
רק דגים מתים שוחים עם הזרם
  פ.ר.   21/07/15 13:29
כתוב תגובה ל- פ.ר.
בראש פתוח תעשה לך מלחמה
  אורי מילשטיין   19/07/15 17:14
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
8
אורי מילשטיין
  אהובה   19/07/15 16:00
במאמר הייחודי הזה התעלית על עצמך.
(וזה לא קל.)
כתוב תגובה ל- אהובה
אופירה לוי פישלת
  צייד מתחזים   19/07/15 16:30
למה לא איפרת את אורי,אפילו איפור בסיסי ? הוא נראה נורא, זקן ,עייף, עם קול רפה וחסר חיוניות. הדברים שהוא אומר מעידים על חוסר ידע בסיסי בנושא הגרעין האיראני. נראה שמילשטיין לא מפיק לקחים=לקח ראשון ,אל תעסוק בנושאים שאיך מבין בהם.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
9
הייתכן כי מילשטיין כל כך נאיבי
  מגיב ותיק   19/07/15 16:28
?

האם הזרמה מיידית של מאתיים מיליארד דולר לאירן , חידוש קשרים כלכליים ע"י כל העולם ואשתו, העלאת מעמד ההנהגה ע"י הצגת ההסכם כהצלחת ההנהגה, יכולה להביא איזו מחשבה לאמריקאים כי יוכלו לשנות את המשטר בעשר השנים הבאות ?

לא הגיוני בעליל.

לטעמי אובמה אינו כסיל, אלא סוס טרויאני חולה נפש ושלום עכשווניק, שנדחק ע"י גורמים גלובליים בלתי ידועים ליצור מצב פוליטי חדש בעולם (נא לעיין במתן פרס נובל לשלום תמוה) ונבחר ע"י עם אמריקאי טיפש ונאיבי.

אובמה יגרור את המזרח התיכון למירוץ חימוש גרעיני מטורף ויביא תוהו ובוהו לאיזורנו וכל מחשבה אחרת על גורמים נעלמים - שגוייה לחלוטין
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מילשטיין נגד לקחי מלחמת יוה"כ
  בן שלמה   20/07/15 09:18
בניגוד להרגלו ד"ר אורי מילשטיין אינו מסתמך כאן על מקורות: ארכיונים או ראיונות עם אנשים. אורי פשוט טוען שלא מתקבל על הדעת שאובמה הוא כסיל אסטרטגי שאינו מבין את ההתפתחויות במזרח התיכון. ובנוסף אורי טוען שאצלנו מזלזלים בחבר-יועציו של אובמה במועצה לביטחון לאומי שלו. אבל גם אם ד"ר מילשטיין מתמצא בסוגיה האיראנית, ואין ממצאים התומכים בכך, הוא מזלזל בסיכון שהגרעין שלה מהווה לישראל, וכן הוא מזלזל במטרות הגיאו-פוליטיות של אובמה שלאו דווקא עומדים בקנה אחד עם האינטרס הישראלי. במה שכן אפשר להסכים אם אורי מילשטיין זאת "מחיר כבד מאוד" שאנו נשלם אם נזלזל בלקחי מלחמת יום הכיפורים בהקשר לאויבינו ובהקשר לאמריקנים. האם אורי שכח שגולדה מאיר נזהרה ממכת מנע בגלל הלחץ האמריקני ושאסטרטגיה של קיסינג'ר הייתה - לתת לישראל לדמם קצת?
כתוב תגובה ל- בן שלמה
אורי במסע צלב נגד המימסד
  בכל מחיר.הגזים הפ   22/07/15 11:21
הפעם איך לפי שיטתו של מילשטיין אובמה מקווה להפיל את השלטון האירני ע"י הזרמה של 500 מיליארד דולר ללא ההסכם היה סיכוי איך אובמה חיסל אותו ע"י הסכם כניעה לא מתאים למילשטיין לשגות בהסכת מסקנות ובהגיון בריא
כתוב תגובה ל- בכל מחיר.הגזים הפ
10
הנחות לא מופרחות?? - האמנם
  אליעם   19/07/15 17:18
אני מעריך ומכבד את אורי מילשטיין כהיסטוריון רציני ואמיתי, אך כאן אעז לחלוק עליך. אך היסטוריון לומד את ההיסטוריה, אך אינו חוזה את העתיד.
ההנחות הן מופרחות מעיקרן, והן חלומות באספמיא. ההיסטוריה מלמדת שאירן תמיד מרמה, ואין שום סיבה שהיא לא תמשיך בדרכה זו, ביחוד שכאן היא עמדה מול חבורת אווילים על קביים ובלעדיהם.
צא ולמד. אירן הקימה תעשיית גרעין בהשקעות ענק של מיליארדים אולי אפילו מאות מיליארדים למען מטרה ברורה לגמרי. הוא לא הקימה את המערך הזה לצורך ייצור איזוטופים לחקלאות ולרפואה. עכשיו חבורת האידיוטים תזרים להם מאות מיליארדים של דולרים, ומצבם יהיה כה טוב, כפי שלא היה מעולם. רק אובמה וקרי, הנבל והאידיוט, ידעו לשמוט מידיהם את כל הקלפים החזקים שהיו ברשותם. האירנים, שלא כצמד הזה, הם הרבה יותר חכמים. ומי צוחק כבר עכשיו?
כתוב תגובה ל- אליעם
11
יואב יצחק וד"ר מילשטיין מחככים
  חבר קיבוץ יגור   19/07/15 18:17
ידים, האידיוט מיגור חזר ואיתו עולה הרייטינג הן של האתר (חוסן כלכלי ליואב יצחק) והן למאמריו של ד"ר מילשטיין,הן אף אחד לא מושפע מההבלים בתגובות, שמראים יותר מכל על הטימטום של אותו אידיוט מיגור קיבוצי. המשך אידיוט המשך וצרף את בני המשפחה....
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מילשטיין תשוש לפני קריסה
  צייד מתחזים   19/07/15 20:46
לא מסוגל לחכך ידים, הסרט של אופירה לוי חושף מציאות עגומה. מומלץ לו ולשפרה רעייתו לפרוש לבית גיל הזהב. ואגב קיבוצניק מתחזה איפה החצי השני שלך-ההומו מיגור.??.יאללה תוציא אותו מהארון.ותחליט המבולבל מאפעל מה אתה ? אידיוט, דביל, או אימבציל ואולי ניאנדרטל ? הנושא האיראני גדול עליך תחזור למד"ב של מלחמת העצמאות.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
12
האובססיה של אובמה
  מתתיהו (מתי) דוד   19/07/15 18:18
מה מריץ את אובמה להפוך את אירו למעצמה ?
שום הסבר מדיני רציונלי,או אינטרס גיאופוליטי ממשי אינם מסוגלים לנמק ולהצדיק את המהלך האובססיבי להפוך את אירן למעצמה אזורית בנימוק שההסכם יבטיח "שלום וביטחון" אזורי.
הדיפלומאניה של אובומאניה נתנה הכרה ןגיבוי כספי אדיר
למשטר דתי של מדינת טרור שמדכא ומזיף בחירות.משטר של דיכויזכויות אדם וזכויות נשים.משטר שמוציא להורג ללא משפט
מתנגדי המשטר,מדכא מיעוטים,מענה אסירי מצפון.
אובמה נכנע לדיקטטורה דתית צבאית אותה מנהלים משמרות המהפכה.
אובמה מתעלם מכל פשעי המשטר האירני.
כל אותם העקרונות ההומנים,הליברלים והדמוקרטים שאובמה מטיף להם בנאומי החזון הנאיבים שלו,שעבורם הואקיבל פרס נובל,
מתרסקים ונעלמים לאחר שחתם על העיסקה עם אירן.
מנהיג אירן מתריס,לועג,ומאיים על ארהב בפני אלפי אירנים
שקוראים "מוות לאמריקה" ואובמה שותק.
ההיסטוריה לימדה את האנושות ואת העם היהודי שפיסנות וכניעה לטרור מובילים למלחמה ולא לשלום.
ההמונים ששואגים מוות לאמריקה מול "ההסברים" והחנופה של אובמה בוושינגטון שמסנגר על ההסכם הם ביזיון למנהיג של
של המעצמה הגדולה של העולם החופשי.
אובמה אמר באחד מנאומיו "אני אחד מכם" i am one of them
בנאומו באוניברסיטת אל אזהר בקהיר אמר שהאיסלם הוא חלק מאמריקה.הוא תמך בתנועת "האחים המוסלמים" במצרים
ועכשיו חתם עיסקה של תמיכה עם מדינת טרור איסלמי שיעי.
כתוב תגובה ל- מתתיהו (מתי) דוד
13
המצב הרבה יותר חמור מדברי אורי
  יסודו של דבר   19/07/15 18:35
חיזבאללה היא זרוע המכה הראשונה הכימית-ביולוגית-גרעינית של אירן, כולל תעלות תת-קרקעיות למיקוש אטומי בתוך ישראל. החמאס באופן דומה במרכז הארץ (עזה אינה בדרום אלא במרכז). על בסיס אותם גורמים מצפון (חיזבאללה) ומרכז (חמאס) הבעיה הבנאלית תהיה מלחמת התשה קונוונציונאלית כללית בעצימות שלא הכרנו, אך הפעם ישראל לא תוכל לאיים בנשק אימתני (גרעין חד-צדדי), שיקזז מאות אלפי רקטות וטילים מונחים (מיליונים מהן לאורך השנים לעתיד לבוא). פתרון: Stop the Problem at the Source המדיניות ע"ש אובמה היא למעשה של הפרופ' הפולני-אמריקאי (קטולי שהתחנך בגרמני הנאצית של שנות השלושים) זביגניו בז'ז'ינסקי - מדיניות שפרסם בספרו "משחק השח הגדול": en.wikipedia.org לפיה ארה"ב תשתמש בתשתית הקרבית הגרעינית שתוקם באירן כדי לאיים על רוסיה ועל אירופה ועל שאר מדינות המפרץ הפרסי, בשעה שכוחות גרילה איסלמיים, כגון ISIS, יהפכו אותן לאיי חורבות - ביצים עזובות שאז יצורפו לאוסף האמריקאי. אותו בז'ז'ינסקי יזם את מלחמת אפגניסטן בשנות השבעים כדי לגרור את בריה"מ למלחמה סופנית עבורה וגם אז פרסם ספר: goodreads.com washingtonpost.com/ takeoverworld.info אותו בז'ז'ינסקי יזם את משטר המולות האיראני בשנות השבעים נגד בריה"מ ובעלות בריתה ובראשן עירק. מלחמת אירן-עירק החלה כמהלך נגד סובייטי-ערבי במקביל לפלישה הרוסית לאפגניסטאן.
כתוב תגובה ל- יסודו של דבר
14
צריך היה לצפות
  yehudit oriah   19/07/15 18:53
צריך היה לצפות שלאור החלשות המערב,ותפישתו השמאלית[בראשו ארצות הברית], אבדן הערך האסטרטגי של ישראל ועלית איום דעא"ש, יחשוב אובמה במושגים של ברית אירנית מערבית לנטרול איום דעא"ש והגשמת אוטופית השמאל.
כתוב תגובה ל- yehudit oriah
לא בטוח שהממשל האמריקאי
  אורי מילשטיין   19/07/15 19:54
רואה בדאע"ש איום - הוא שלב ביניים בלגיטימציה להשמדת הג'יהד העולמי..
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
יכול להיות.
  yehudit oriah   20/07/15 00:25
ויכול להיות שאתה רואה מהרהורי לבך. ויכול להיות שאובמה השמאלני אינו רואה בגיהד האיסלמי איום אלא עולם שלישי, קרבן אומלל של השטן הגדול המערבי, שהרי גם עבור השמאל ארצות הברית היא התגלמות הרוע הקפיטליסטי, ואובמה כאנשי העליה השניה רואה שותפים פוטנציאלים בכל קורבנות הרוע הקפיטליסטי
כתוב תגובה ל- yehudit oriah
כל אחד רואה רק מהרהורי לבו
  אורי מילשטיין   20/07/15 05:57
ואשר לאובמה: הוא תוצר של מדיניות הכוח האמריקאית שכשלה אחרי מלחמת העולם השנייה בכל מהלכיה. היום אמריקה מחפשת את דרכה הצבאית בשילוב של פתרון דיפלומטי ומלחמה טכנולוגית בשילוב של כוחות מבוזרים, נסתרים ומיוחדים.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
15
אובמה : אני אחד מכם....
  מתתיהו (מתי) דוד   19/07/15 19:57
הממשל של אובמה רואה באיסלם הפוליטי בקיצוני כוח עולה שאיתו אפשר וצריך לנהל רומן ודיאלוג,למרות שהוא האחראי להפצת הטרור שגורם ךתוהו ובוהו איזורי ופירוק מדינות.
אובמה פועל על פי מדיניות סדורה בעזרת יועצים איסלמיסטים
בעלי נטיות קיצוניות שהתאספו מסביבו.אובמה התחנך על ברכי
השמאל האמריקאי הרואה במדינות המערב כוח לבן מדכא שעבר זמנו.
הוא מסרב לראות את המציאות של הטרור האיסלמי הגלובלי המשתולל
ונימע בעקשנות לומר "טרור איסלמי"
הוא משלים עם כל פשעי המישטר האירני.
אובמה הוא תאונה אלקטורלית בהיסטוריה האמריקאית.
שני היועצים הראשיים המשפיעים על הניווט של מדיניותו הם:
מוסלמי בשם rashad husaun
תפקידו הוא: "מנהל מרכז התקשורת האסטרטגי ללוחמה בטרור"
muhamad elibiary יועץ בכיר במועצה לביטחון המולדת.
בעברו נודע כמי שהביע הערצה לאיטולה חומיני והבנה לדעאש.
dalia mogahed יועצת שהשפיעה על נאומו בקהיר (האחים המוסלמים
כתוב תגובה ל- מתתיהו (מתי) דוד
אכן האיסלם הוא כוח עולה היום
  אורי מילשטיין   20/07/15 06:19
בעולם.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
16
לשם שינוי הסכמה מלאה
  גולדבלט משה   19/07/15 20:03
מסכים לכל מילה אם כי ההסבר שלי להיסטריה של נתניהו שונה ומעוגן במחויבות האישית לפטרון שלו אדלסון ולמפלגה הרפובליקאית
כתוב תגובה ל- גולדבלט משה
ההיסטריה של נתניהו
  אהוד פרלסמן   20/07/15 00:14
ומי שמספר לנו על ההיסטריה של נתניהו זה בדיוק אותו אחד שכתב כאן לפני ארבעה ימים "המסקנה היחידה היא שכעת לא נותר הרבה לעשות אלא להשיג דרכון זר ולהיות מוכן להסתלק מכאן כמה שיותר מהר."
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אהוד היקר
  גולדבלט משה   20/07/15 12:15
הרשימה הבאה שלי תבהיר לך את טעותך. השתכנעתי לא לסמוך על יכולת הקורא להבין סטירה. בתמצית הרשימה הקודמת נועדה רק להראות מה המסקנות המתבקשות מההיסטריה השואתית של נתניהו
כתוב תגובה ל- גולדבלט משה
שינוי מבורך!
  אורי מילשטיין   20/07/15 13:20
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
17
אבל ז'בוטינסקי מוביל את נתניהו
  פועה   19/07/15 20:03
לכתוב מאמר על שטיפת מוח שמתנהלת בישראל בלי להזכיר במילה את השוטף המוביל, מבלי לקרוא "לילד" בשמו? ממה אתה פוחד מילשטיין? שיכנו אותך שמאלן חו"ש? ההיסטוריה שלך דוקטור מגחכת לפרצופך האינטלקטואלי! נתניהו מוביל היום יותר מכל אחד את הקו הז'בוטינסקאי בסכסוך הזה בין איראן למערב ובקונפליקט מול הממשל האמריקאי. זה מבחינות רבות, הקו שדגל בו זאב ז'בוטינסקי ז"ל ובן גוריון וויצמן בתבונתם המדינית השכילו לסקלו ב-בשלהי מלחמת העולם השנייה. כאז גם היום טוענים ממשיכי ז'בו הגדול שאת הקונפליקט הזה ניתן וצריך ליישב רק בכוח ובכפייה. "למות או לכבוש את ההר"... ברכותי מילשטיין.
כתוב תגובה ל- פועה
חוסר הבנה - כרגיל!!!
  אורי מילשטיין   21/07/15 05:44
ז'בוטינסקי לא הטיף לפתרונות בכוח אלא לגיבוש כוח כדי לנטרל את האיום ולמנוע את המלחמה בבחינת: "הרוצה בשלום, ייכון למלחמה"!!! הבנת ברוך?!
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
גיבוש כוח ללא שמוש בו זה הבל!
  פועה   21/07/15 13:07
ואתה אמור להבין את זה יותר מכל אחד אחר. בדיוק מה שעשה בנימין נתניהו מ2010 ועד 2014 בערך. שפך 11 מליארד ש"ח על "גיבוש כוח" לאיום במתקפה ישראלית על איראן מתוך מחשבה ז'בטינסקאית שהאיראנים יבהלו!... תוצאות ההסכם שנעשה עם איראן הן יריקה על המחשבה הנואלת הזאת. אכן ז'בו הצטיין ברעיון על מצגי שווא של צבאיות מצעדים ומדים שאין מאחריהם שום דבר ממשי. כך גם נתניהו, ברגע האמת ב-2012 עשה במכנסיים המאקסימום שהעיז היה "לדרוך את צה"ל" עוד מהלך מטומטם בהצגה האווילית שלו. מזל שהרמטכ"ל וראש אמ"ן לא היו מוכנים לתת יד לכך.
כתוב תגובה ל- פועה
18
כתבה שטוחה חד צדדית ורדודה
  adar   19/07/15 20:22
המצב במזרח התיכון מורכב הרבה יותר מהבנת אובמה
כדי לטפל במצב צריך לחשוב במושגים של החלפת חגורת טיימיג במנוע פועל...

עד כמה שנראה על פני השטח, על סמך פרסומים גלויים, אובמה בראשית דרכו החליט לחשוף את הנשק הגרעיני של ישראל לביקורת - תהליך חריג ששום ממשל אמריקאי לא תמך בו עד כה - ולא בכדי.

בנוסף במזרח התיכון היום אי אפשר לדעת מה יהיה מחר אבל..
יש צורך לראות את הרע מכל...

אסאד - מתחזק בזכות האירנים והרוסים...התגרות בלתי פוסקת של החיזבאללה והצבא הסורי נגד ישראל....
תגובה צבאית ישראלית תזכה למטח איראני ...מתי שיתחשק להם...
מאזן אימה בלתי סביר ולא תקין בעליל מבחינת ישראל

צודק אורי ..באומרו שאנחנו לא מבינים ומזלזלים....גם אנשי השמאל מזלזלים בערבים כאשר הם הקובעים שהכיבוש התחיל ב 67 ולא ב 47 ...כאשר ברור לכח ילד ערבי שהכיבוש התחיל ב 47
רמת אביב, חיפה, לוד רמלה יפו עכו צפת טבריה ועוד- ערים כבושות ...
כתוב תגובה ל- adar
אדר,ממי כבשנו ב47?הבריטים שלטו
  47-מנדט בריטי.   19/07/15 22:04
כתוב תגובה ל- 47-מנדט בריטי.
הבנת הנקרא
  aras   20/07/15 22:27
כל מה שתכוונתי שהיהודים קבעו שהכיבוש הוא רק מ 1967
בעוד הערבים מאמינים..חושבים..משוכנעים שהכיבוש התחיל הרבה קודם
מילששטיין אומר 1882
הם מחנכים על 1947

פתי ועיוור מי שחושב שאם ניתן את יו"ש לערבים הכיבוש יסתיים
מבחינתם....ארגון "זוכרות" של משתפי"ם יהודים מזכיר תחת כל
גבעה ועץ רענן איפה היה ישוב ערבי לפני 1948.......

חלק גדול של הישובים הוקמו על ידי מהגרי עבודה
ממצרים סוריה ולבנון
משפחת פיומי מטייבה וטירה - באה מפיום - מצרים
משפחת מצרוואה - טירה, כפר קאסם - הגיעו ממצרים

ועוד עשרות דוגמאות ......

כתוב תגובה ל- aras
תגובה שטוחה ורדודה
  שרלוט   19/07/15 23:06
כתוב תגובה ל- שרלוט
הכיבוש התחיל ב-1882
  אורי מילשטיין   20/07/15 11:13
מבחינת הפלסטינים הכיבוש התחיל ב-1882, עם התחלת ההתיישבות הציונית ותהליך "כיבוש השממה" ו"יבוש הביצות" שלא היו מבחינתם לא שממה ולא ביצות. מבחינתם הם צודקים וגם מנהיגים ציונים אחדים ראו זאת כך ובולט מכולם היה אחד העם ולמרבה הפלא גם ז'בוטינסקי. מסקנת שניהם היתה הפוכה. אחד העם (השמאלן) התנגד בכלל להקמת מדינה עברית והציע להסתפק במרכז רוחני. ולעומתו ז'בוטינסקי (הימני) דרש לכונן תרבות ביטחון ברמה גבוהה -"מהפכה עברית"- שאחד מאמצעי הוא "קיר הברזל" דהיינו צבא יעיל, כדי להשיג את מטרות הציונות בתנאי מלחמה מתמדת.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
19
אורי מלשטיין מתאמץ לא להבין
  יואל קורנבלום   19/07/15 20:43
שמלחמת יום הכיפורים פרצה בגלל בגידת הדרג המדיני וצמרת צה"ל באזרחי מדינת ישראל ולא בגלל "... שלפניה זלזלנו באינטליגנציה ובמנהיגות של נשיא מצרים אנואר סאדאת" כפי שאורי מילשטיין הוזה לתומו. ראו את האויב והחליטו לאפשר לאויב לתקוף ראשון. זה שמילשטיין ממשיך עם הסיפור שלו מראה שהוא הופך להיות חלק מהטיוח ומוריד מאמינותו שהיתה די גבוהה עד לפני שהתחיל עם הכתבות של "נצחון בסבירות נמוכה". גם עם הכתבה הנוכחית על כוונות אובמה אורי מילשטיין לא נצמד לעובדות ומאפשר לדמיונו להמציא כל מיני המצאות חסרות הגיון. ברור הוא שאובמה אינו חכם גדול והנסיון הנואל של אורי מישלטיין לקשור לו כל מני חכמות מעורר רחמים. ברור הוא שאם לא הצליחו לשנות את השלטון באיראן במשך 36 שנים מאז המהפכה החומייניסטית אז לא יצליחו עם זה גם בעוד עשר שנים. ובנוסף אם רוצים לשנות את השלטון אז צריך ללחוץ על השלטון הזה ולא לאפשר לו להתקדם ולהתחזק על חשבון אחרים. אורי חזור להיות הסטוריון שחי על עובדות ולא "פילוסוף" כפי שאתה מוסיף תואר לעצמך וגם לא נביא כפי שאתה מנסה להיות. כל זה רק מוריד המון מעבודתך בעבר ובסופו של דבר תזכר כליצן.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
מצער
  אהרון שחר   19/07/15 22:45
דווקא בניתי עליו, ואני רואה הרבה דברים חכמים ממך לאחרונה. כנראה שאותו חיידק שמאלני שבני בגין חטף נדבק גם באורי.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
אולי תתעלה על
  עצמך,   20/07/15 08:33
ותצא מן הקיבוע ?
אתה ממש לא מצדיק את הדעה הטובה שיש לך על עצמך.
כתוב תגובה ל- עצמך,
20
כל אחד כאן חכם גדול בעיניי
  דוד נ   19/07/15 22:00
עצמו ,(להוציא את האידיוט מנקה המחראות מיגור). זה טוב וזה בסדר כי זה נותן כר פורה למחשבות ובדיקות, רק חבל שחלק מהמגיבים כאן הם לגופו של אדם ולא לרעיונותיו. הערה חשובה : תגובה זאת לא מתייחסת למנקה המחראות (תפקידו כלוחם ותיק בצה"ל) האידיוט מיגור שרק מעלה הרייטינג כאן.
כתוב תגובה ל- דוד נ
השקלא והטריא אכן מחדדים את
  אורי מילשטיין   20/07/15 11:04
המחשבה! חבל שבין ראשי המדינה וראשי צה"ל אין שקלא וטריא חופשי, ללא התחשבות במעמד בתואר ובדרגה. אז הם היו פועלים באופן יעיל יותר.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
21
איננו מזלזלים באובמה האויב.
  אהוד פרלסמן   19/07/15 23:03
אנחנו דוקא מבינים טוב מאוד שאובמה הוא האויב, בדיוק כמו שהבנו שסאדאת הוא האויב, ואנחנו דוקא מבינים טוב מאוד את הסכנה שנשקפת לנו מהאויב אובמה, בניגוד לזלזול שהפגינה ההנהגה שלנו אז באויב המצרי. כשרבין הביא לכאן את ערפאת זעקנו שהוא ממיט אסון על ראשינו, וצדקנו, ועכשיו אנחנו זועקים שאובמה הוא בן השטן, ואנחנו צודקים.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
נכון
  אהרון שחר   20/07/15 07:17
התפיסה של מילשטיין שזו שטיפת מוח וקונספציה של זלזול היא ככל הנראה המטופשת ביותר שלו. לא נורא, יש לו הרבה קרדיט, נקווה שיתאפס.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
22
גרעין אירני - מסוכן מאוד !!!
  מ.ו.   20/07/15 00:55
אורי, מי שמזלזל באירנים זה אתה. ההסכם הזה הוא כמו הסכם מינכן. הוא אפילו יותר גרוע מהסכם שהיה עם צפון קוריאה - גם שם קלינטון חשב שתוך 5-10 שנים המשטר יפול. בקיצור - תחשוב מחדש !!!
כתוב תגובה ל- מ.ו.
המלחמה משנה את פניה
  אורי מילשטיין   20/07/15 07:24
בכלל הקלאוזוביציאני שהמלחמה היא המשך המדיניות, חלה הפוגה, כי המלחמה משנה את פניה: למלחמה טכנולוגית מערבית מצד אחד ולמלחמת מתאבדים מוסלמית מצד שני. בתקופת המעבר הנוכחית, יד המוסלמים בשדה הקרב על העליונה, כי למערב עדיין אין פתרון של מלחמה ללא הרוגים בצדו. כל הדורשים מאובמה להשמיד את הנשק הגרעיני באירן אינם מבינים שלאובמה אין היום אופציה כזאת ואולי היא תהיה בעוד עשר שנים כאשר הטכנולוגיה הצבאית תתקדם למחוזות שאין הדמיון מעלה כיום על הדעת והמדינית המוסלמיות יתפרקו או לפחות יחלשו מבפנים.

מדיניות אמריקאית זאת מסכנת את ישראל ולכן ראוי לישראל להבינה ולא לזלזל בה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
23
אופטימיות יתר
  אביטל   20/07/15 04:46
נתחיל בשאלה,מדוע מדינה ש-10% מעתודות הנפט של העולם נמצאות ברשותה צריכה לפתח גרעין למטרות שלום? מסקנה 1: איראן רוצה נשק גרעיני למטרות מלחמה! שאלה נוספת, מדוע איראן, שלא ענתה עד היום על שאלות של סאב"א בנוגע לפעילותה הגרעינית-מלחמתית, תשתף בעתיד פעולה עם הפיקוח שאליו התחייבה? מה גם שלפי ההסכם הפיקוח הוא רק על אתרים ידועים, מה עם אתרים חדשים? מסקנה 2: האופטימיות שלך ושל אובמה, שאפשר יהיה לפקח על הגרעין של איראן -מוגזמת בלשון המעטה. השאלה השלישית היא מה היה ניתן לעשות יותר טוב? נתחיל בגישה, מי שמוותר מראש שלאיצא למלחמה-ויכנע מייד! כיוון שאובמה הוריד מראש את האופציה הצבאית (אופציה צבאית אין פירושה מלחמה כוללת וחיילים על הקרקע) האיראנים הבינו שיש להם עסק עם פחדן, והם יכולים לדרוש מה שהם רוצים. לנוכח המגמות במזה"ת וה"חורף הערבי" האופטימיות שלך ושל אובמה שבעוד 10 שנים איראן תהפוך לחתול מחמד דמוקרטי-נראית רחוקה, בינתיים המזה"ת ימשיך להדרדר, יש סכנה של מרוץ גרעיני במזה"ת,ואפילו לפצצות מלוכלכות, שיגיעו לטרוריסטים איסלאמים-ברוך הבא למזרח תיכון חדש! בחסות אובמה!
כתוב תגובה ל- אביטל
חתול מחמד לא! אבל סוריה או
  אורי מילשטיין   20/07/15 06:27
לוב - אולי. ואשר למלחמה: היום אין אופציה צבאית ובינלאומית. בעוד 10 שנים אפשר ליצור.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
לא הסברת למה אין אופציה צבאית
  אביטל   20/07/15 09:37
ארה"ב היא המדינה החזקה בעולם. לו היא הייתה רוצה-היא הייתה יכולה להשתמש באופציה הצבאית. יכול להיות שהפגזות מהאוויר, וכמה פעולות של קומנדו, היו גורמות לאיראן להפסיק את תוכנית הגרעין ,ואפילו מפילות את משטר ההיאתולות, אבל ארה"ב אפילו לא ניסתה, ואובמה שידר לכל העולם שהוא בעד דיפלומטיה ונגד התערבות צבאית (ככל הנראה לאור הטראומה של המעורבות של ארה"ב על הקרקע בעיראק ואפגניסטאן). האיראנים (שהם טיפשים קטנים מאד) הבינו שהם יכולים להמשיך בתוכניתם הגרעינית (כמו קוריאה הצפונית) כי איש לא ימנע זאת מהם. המדיניות הזאת של אובמה הביאה למלחמה באוקראינה, לנסיונות של סין להשתלט על ים סין הדרומי, ותביא ככל הנראה אסון גם על המזה"ת. כדאי להזכיר שגם לפני מלחמת העולם השנייה ארה"ב נקטה מדיניות בדלנית, ונכנסה למלחמה רק אחרי שהותקפה ע"י היפנים בפרל הרבור.
כתוב תגובה ל- אביטל
מדוע אין לארה"ב אופציה צבאית!
  אורי מילשטיין   20/07/15 10:32
א. כי האמריקנים אינם מוכנים למות בשדות הקרב. היום לארה"ב אין אופציה של מלחמה ללא מותם של אמריקנים. בדבר הזה הבחין צדאם חוסיין כשהותקף על ידי ארה"ב והוא צדק אף שאישית זה לא עזר לו.
ב. כי הנורמה בארה"ב בפרט ובמערב בכלל היא שאין להשמיד במלחמה אוכלוסיות שלמות. כדי לא להתנהג לפי נורמה זאת על האמריקנים להשתנות. זה אולי יקרה אך זה לא המצב היום.

אותם דברים אמורים לגבי ישראל ביחס לחמאס ולרצועת עזה וקל וחומר ביחס לאירן.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
עם הקביעה האחרונה של אורי
  שמוליק מרמת גן   26/07/15 10:57
בתגובתו האחרונה אני מסכים. האמריקאים, וגם ישראל לא מוכנים להשמיד אוכלוסיות שלמות. וזאת הסיבה שקשה לחסל את הטרור בין שהוא פלסטיני או אפגני, או של דאש"ש.
כתוב תגובה ל- שמוליק מרמת גן
פסימיות יתר
  אהרון שחר   20/07/15 07:21
כל שמאלן נאור ואידיוט יודע שמדינה שמכריזה בעקביות שהיא קיימת למען מטרה אחת בלבד והיא השמדת מדינה אחרת, צריכה נשק גרעיני למטרות שלום.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
מטרת מנהיגי אירן!
  אורי מילשטיין   20/07/15 10:40
מטרתם של מנהיגי אירן היא לקיים את המשטר הנוכחי שם. יש עליהם שני איומים מרכזיים:

א. תרבות המערב (אמריקניזציה) שתחולל אצלם הפיכה פנימית כפי שהתחוללה אצל הערבים.
ב. המרחב הסוני וקודם כל הערבי שהם נוכחו באיומיו במלחמתם בעירק של צדאם חוסיין.

התקפותיהם של מנהיגי אירן על ישראל מיועדות לא להשמיד אותה אלא להפנות את תשומת לבם של הסונים אליה. כדי לפוגע חזק בישראל אירן אינה זקוקה לנשק גרעיני אלא להורות לחיזבאללה להשגר לישראל עשרות אלפי רקטות. לא רק שמנהיגיה אינם מורים על כך אלא שהם כעסו על נסראללה על שהסתבך במלחמת לבנון השנייה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
מוסלמים בכלל ופלסטינאצים בפרט
  ליצן צעצוע   20/07/15 08:53
רוצחים חופשי חופשי בארצות הברית, אבל בפקודת הכלב המוסלמי השחור ועבדיו הלבנים אסור לומר בארצות הברית שקיים בה טרור
איסלמי.



והערמת צואה הזה הוא נשיא ארצות הברית.


לכו לספר את זה למילשטיין. אולי יכתוב על מאמר חוכמולוג באורך עשרת אלפים מילה.
כתוב תגובה ל- ליצן צעצוע
24
מה שאני מבין מהמאמר,זה לא
  חבר קיבוץ יגור   20/07/15 09:30
שד"ר מילשטיין תומך במדיניות של אובמה,אלא רק מציג אותה +הערת אזהרה לכולנו.לכל אלה שמקללים או מכנים בשמות שונים או משונים את אובמה-מה זה יעזור לכם.לכו ותתחילו להכין מקלטים אטומיים.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
נכון בהחלט! קודם יש להבין
  אורי מילשטיין   20/07/15 10:48
אחר כך מוטב לפעול!
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
25
גרעין איראן - אובמה
  רוביסטרו   20/07/15 10:00
ההנחה הגלויה של אובמה שבמשך עשר שנים לא יהיה לאירן נשק גרעיני - לא במאה אחוז, אך בהסתברות גבוהה, יתכן שנכונה. צריך רק לזכור את תמצית תורת קבלת ההחלטות שמסתכמת בסרגל מאוד פשוט: בצד אחד של הסרגל ישנם את האירועים בעלי הסבירות המאוד הגבוהה עם תוצאות חסרות משמעות, שלא מחייבות כמעט שום התייחסות בעוד שבקצה השני של הסרגל יש את האירועים עם הסבירות המאוד נמוכה, אך עם תוצאות הרסניות שמאיימות על הקיום ולאור זאת מחייבות התייחסות וטיפול בהתאם. יכול להיות למישהוא ספק בדבר הצורך לעשות כל מה שניתן ע"מ לנטרל איום שכזה, גם אם סבירותו נמוכה ביותר?
כתוב תגובה ל- רוביסטרו
לעשות רק מה שניתן
  אורי מילשטיין   20/07/15 10:57
ובאופן אופטימלי.

שהרי סכנה גדולה לישראל מנשק גרעיני באירן הוא גרם שמימי שיפול עלינו, אולי עוד היום. בשלב זה כנראה לא ניתן לעשות דבר. יש באמריקה אנשים יחידים המתעסקים בכך ומבחינת הניתוח שלך הם צודקים.

אשר לנשק הגרעיני האירני: עשינו הרבה מאוד -פיתחנו נשק תרמו-גרעיני שאמור להרתיע כל מי שיבקש להשמיד את ישראל במלחמה. המעשה הזה נזקף לזכותו של בן גוריון ונתניהו אינו יכול להוסיף על כך דבר. היום עלינו להגביר את הלוחמה המודיעינית באירן, ולפתח אמצעים שונים לפגוע בה ובמתקני הגרעין שלה מרחוק ובהסתר כפי שאנחנו כנראה עושים וזה כנראה מה שעושה ארצות הברית. וזה בוודאי משגע את מנהיגי אירן.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
26
הבעת דעה אמיצה
  סיירוס   20/07/15 11:25
כל הבעת דעה הנוגדת את הקו הליכודניקי ,מהווה בגידה ואופי חלשלושי ועוכר ישראל ומה לא? אורי המשך להביע דעות המנוגדות לתפיסה ולרוח השוררת במדינתינו .צר לי אני לא יודע מתי דעה היא יהודית ומתי היא ישראלית אני אתייחס אליהם כחד הם .רגש העליונות הוביל אותנו לכמה מהאסונות ההיסטוריים שלנו . אנו לא יודעים יותר מאף אחד אחד בעולם לא בביטחון לא בנשק גרעיני ולא במדיניות .לתקוף את נשיא ארצות הברית לגופו ולא לגופו של ענין ,מרחיק מאיתנו גם את קומץ התומכים האמריקאים שנשארו לנו .במשך שנים נתניהו הציג לנו את בעית הגרעין האירני כבעיה קיומית ,האמנם ? ואם כן דרכי פעולתו תרמו לנו להתקפד.הוא מצא באובמה האחראי להמשך פיתוח הגרעין האירני .עד היום אף מפקח או מדינה לא הביאה את ההוכחה שאירן פיתחה נשק גרעיני ( כי ח'ומייני לא קיבל החלטה לפיתוחו ).. מה ישראל מוכנה לתרום בשביל פירוז האזור מכל נשק ויכולת גרעינית ? שישראל תתרום את חלקה ונראה מי המדינה שלא מוכנה לכך .
כתוב תגובה ל- סיירוס
היוונים מקמו את רגש העליונות
  אורי מילשטיין   20/07/15 13:08
(גאווה) כחטא - "היבריס" שעליו נענשו אדיפוס ואחרים. מאז מלחמת ששת הימים אנחנו חוטאים בכך בתחום הביטחוני ללא בסיס ועל כך אנחנו משלמים מחיר כבד מאוד.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
27
ד"ר מילשטיין , בנוגע לעיוורון
  יוסף60   20/07/15 19:29
המדיני של אובמה ויועציו - למה לא סביר להעביר ביקורת חריפה על החבורה הזו שניסתה בכל כוחה לגרום לנו לוותר על רכס הרי השומרון לטובת כנופיות ערביות למיניהן (פת"ח , חמאס , דע"ש , לא משנה מי - כולם היו הופכים את חיי כולנו לגיהנום כפי שחווינו לאחר הסכמי אוסלו). ואם זה לא מספיק הם מייחסים את השליטה שלנו בארצנו ובשקר שמכונה "הבעייה הפלסטינית" בגורם לכל הסכסוכים במזרח התיכון . האם לא מתבקש לפקפק (לכל הפחות) בהבנה של אובמה ויועציו ?
כתוב תגובה ל- יוסף60
הרי זאת דעתם של ישראלים
  אורי מילשטיין   20/07/15 23:47
רבים (שמאלנים), מדוע שנלין דווקא על אובמה ויועציו?!
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
לדאבוני הרב אתה צודק
  יוסף60   21/07/15 12:37
כתוב תגובה ל- יוסף60
מלינים על שניהם שניהם נעים בין
  טיפשות לרישעות   22/07/15 10:44
כתוב תגובה ל- טיפשות לרישעות
גם עליהם מלינים, צרת רבים נחמת
  טיפשים.   22/07/15 11:13
האחד טיפש והשני רשע ולהפך
כתוב תגובה ל- טיפשים.
גם עליהם מלינים, צרת רבים נחמת
  טיפשים.   22/07/15 11:13
האחד טיפש והשני רשע ולהפך
כתוב תגובה ל- טיפשים.
גם עליהם מלינים, צרת רבים נחמת
  טיפשים.   22/07/15 11:13
האחד טיפש והשני רשע ולהפך
כתוב תגובה ל- טיפשים.
28
הקטססטרופה היהודית
  גלילי   21/07/15 11:20
הקטסטרופה היהודית נעוצה באטימות ובחוסר ההבנה הבסיסי של הצורך להסדיר הקיום. האגוצנטריות היהודית הקטאסטרופלית מאפשרת לעם זעיר ("אתה בחרתנו") ולמדינה זעירה (פרי קונסוס בינלאומי זמני) להעיז להתעמת עם מעצמות, לרבות תומכותיה. חוסר התבונה של "הגאונות היהודית" בא לידי ביטוי כה חמור פעמים אחדות והגאונים האגוצנטריים הנבחרים בידי שמיים לא הפיקו כל לקח או הבינו שמותר להם להתעמת כי "...יש על מי לסמוך."
ההסדר עם אירן אולי לא טוב אך יש לנהוג בפראגמטיות מזרח תיכונית ולא בסיסמאות נבובות חסרות שחר, בהם מדינת ישראל לא תוכל לשאת.
כתוב תגובה ל- גלילי
זה נכון תמיד
  ולכולם!   22/07/15 10:10
כתוב תגובה ל- ולכולם!
29
סוגדי עגל האמריקאי משכנעים אות
  קורןנאוה טבריה   21/07/15 14:28
אותנו שאובאמה לא חוסיין הוא רק ברק=ושהוא נוהג כך רק בגלל שנאתו לביבי!! צדקו כל אלה שהזהירו מפני פרעה חוסיין אובאמה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
30
1.ללא גיבוי ארהב סעדת לא היה
  הגוי..   22/07/15 17:33
ללא גיבוי ארהב סעדת לא היה פותח כלל במלחמה אילו הדבר היה תלוי רק בנו..כדי להשתלט באופן מוחלט על ישראל, ארהב חייבת היתה מלחמה באזור. עסקת סעדת ארהב סיפקה אינטרס ומלחמה זאת. גם סעדת וגם שליטי ארהב ידעו חשיבות תלות ישראל בארהב ושליטי ארהב לא יכולים היו לאפשר להזדמנות פז שכזאת לחמוק מידיהם. א. להעיף הרוסים ממצרים ולהעבירה למערב, חלומם של האמריקנים ושל סעדת. ב. סעדת ירוויח ניצחון צבאי על ישראל ואהב תקבל שלטון מוחלט על 2 המדינות. ארכיון ה קגב מאז מוכיח את עניין סעדת ארהב. מסתבר, הרוסים ידעו זאת.. עניין שטיפת המח בישראל בכל הקשור בארהב.. ובכן השלטון בארהב שטף ושוטף גם היום את מוחות הישראלים השטופים והשטופים חלקית. מוחות לא שטופים בידי ארהב נותרו מעטים מאוד. הרגש הפטריוטי של ישראלי לארצו ולמדינתו פשוט לא מאפשר שטיפת מח אמריקנית אנטי ישראלית מושלמת. את המושג "פטריוטיות" אי אפשר לרמות ולשקר, גם לא בחכמת גויים רמה. כולנו נשבענו שבועת אמונים לצהל ולמדינה, היינו למדינת ישראל ולדגל ישראל ולא למדינת ארהב ולדגלה. ארהב דאגה, דואגת ותדאג לאינטרסים שלה בלבד, כולל על חשבון ישראל כי כאשר אמרתי: חיל צהל, חיל יהודי, זהו הנשק האמריקני הזול והאיכותי ביותר שיש לארהב באזור ושליטי ארהב לא היססו ולא יהססו להשתמש בכלי זה למטרתם. מלחמת יום כיפור ולבנון 1982 הוכיחו זאת. ברגע ששרון החליט להשלים את תכנית צהל בלבנון, אחרי שסיפק שם את תכניות ארהב, בוש האבא מנע מאיתנו 6 מטוסי F16 שאמורים היו לנחות כאו. שרון אמר ואני מצטט: "אנו נדע למי לפנות" והופ המטוסים נחתו.. ד"ר מלשטין מעוות קו עם ארהב כי זה מתאים לקו הפוליטי המעוות והפופוליסטי היום וזה מותר לו כי אנו מדינה דמוקרטית ודמוקרטיה למי שאינו יודע זהו שלטון יווני עתיק יומין שהועבר מגלגמש עד ימנו אלה וזרע הרס ורצח לאורך כל דרכו בת ה כ4000 שנה הכוללת בית1 ו 2. לא נורא. ההיסטוריה זה כמו קבר המיישר כל קו מעוות וכל גיבנת וחטוטרת בעתו. תודה.. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
לא לשכוח שכל זה לא היה אפשרי
  יואל קורנבלום   22/07/15 19:34
לו ישראל היתה מתנגדת לעניין. אפשר היה תמיד להדליף אפילו למקורות חוץ את התעצמות האויב על הגבול ואז היה לחץ ציבורי על המממשלה לפעול נגד האויב ואפילו האמריקאים לא היו מסוגלים לעצור את זה. זאת בגידה בכל קנה מידה של הדרג המדיני ושל צמרת צה"ל באזרחי מדינת ישראל. יש לנו בעיה עם כל מיני חפרפרות בממשלת ישראל שפועלות לפי הוראות האמריקאים. זאת הבעיה העיקרית שלנו שצריך לעקור אבל במקום זה אנחנו ממנים אותם להיות ראשי ממשלה או נשיאים ומאפשרים להם לפעול בגלוי נגד מדינת ישראל. אז לסיום אומר שהאמריאים פועלים לפי האינטרסים שלהם וזה מובן אבל מה שלא מובן זה שאנחנו מרשים לישראלים לפעול לפי האינטרים של האמרקאים ונגד האינטרסים של ישראל בה הם אזרחים. במקומות אחרים היו קוראים לזה בגידה. זה בעצם מה שאני טוען שהרבה מבחירי הציבור בעצם בוגדים במדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
בהדרגה הועפו מי שלא מיישר קו,
  והושתלו שכיריNIF   22/07/15 21:26
בעמדות מפתח בתיקשורת ובמימשל וכעת רואים שגם בצבא יש ביטויי "הצלחת" ההשתלות הללו. מדובר בתהליך של כשלושים שנה . יש כעת "ניו ספיק", פוליטיקלי קורקט, 1984 ממש.
כתוב תגובה ל- והושתלו שכיריNIF
זה ברור כשמש בצהרי היום,אבל
  הגוי..   23/07/15 00:56
אבל ולא חבל ומדוע. ישנו גבול ברור בין פטריוט ישראל לכל דמוי פטריוט שאינו יודע ורואה הגבול ועובר לצד השני ונהיה פתאום פטריוט אמריקני בין אם מוחו מכור ו או מוגבל מוסרית כי כך או אחרת זאת בגידה בשבועה לצהל, לדגל ולמדינת ישראל. מה לעשות, זומבי זה זומבי. בניגוד לכך, גם אם נרצה מאוד להיות אמריקנים, הרי תמיד נהיה אמריקנים יוצר מאמריקנים ושוב נהיה ישראלים או אפילו יהודים. מן מלכוד 22 נעים כזה שאי אפשר להיפתר ממנו ואי אפשר בלעדיו כי אחרת, מאבדים את הישראליות ונהיים עוד סתם אמריקני מרובע כמו ג'יין פסאקי שאימה שבלורוס תראה מיד את צי ארהב לחופיה כי מישהו שם אמר שבלורוס זאת מחלקת הפרטיזנים הגדולה בעולם. מעניין אם היתה שולת צי גם לחופי שווייץ ששם משרת הצבא הטוב בעולם. כך שאין לנו ממה לפחד, ולדאוג, זה לא רע בסך הכל. ככה ישנים טוב יותר בלילה. תודה..
כתוב תגובה ל- הגוי..
קונספציה והאנשים התקועים בה
  הגוי..   23/07/15 00:26
האנשים התקועים בקונפציה אינם יוצאים משטיפח המח האמריקנית ומעדיפים להכליל ולכנות את מנהיגיהם אותם בחרו ברוב דמוקרטי בן 4500 שנה, בוגדים. די היה בשני שתינקים, ה1 במודיעין והאחד בממשלה או בכנסת שסגרו קליקה עם ארהב שסגרה קליקה עם סעדת. בארהב לא רק שידעו על הקונספציה, בארהב הכתיבו אותה למודיעין הצבאי. בישראל לא ידעו על עסקת ארהב סעדת כי אילו ידעו היו פועלים אחרת ולא על פי הכתבת הקונספציה והסטטיסטיקה. שטופי המח עד היום אינם יוצאים מהקונספציה ומסרבים לחשוב עם הקרוי מוח, כי יד ארהב היתה בעניין וידיהם בדם חיילי צהל עד המרפקים ולא רק. המהלך האמריקני היה מבריק והצליח בכל מאת האחוזים והשיג את כל המטרות שהציב לעצמו שלטון ארהב. מגיע להם כל הכבוד על שנצלו מצב ופעלו עקב בצד אגודל ומילה במילה על פי מקיאוולי בלא לסור ימינה ושמאלה מדבריו. 1..בריהמ סולקה ממצרים וארהב נכנסה במקומה. 2.. ארהב השתלטה בכל מאת האחוזים על ישראל ועל מצרים. 3.. השלטון הופל והממשלה הוחלפה לטעמו ומרותו של שלטון ארהב. 4.. בגין חותם על קמפ-דייביד, מה שמחייב ומאלץ את שמיר לחתום על מדריד ואת רבין על אוסלו היות וראש ממשלה חתם על קמפ-דיביד, מה שלא מאפשר להוריד את הדרג אף לא לדרג שרי חוץ שאת חתימותיהם יכול לשלול או לדחות כל ראש ממשלה בעתיד כאשר מדריד ואוסלו כבר בפנים, בתוך הסכמי קמפ-דיביד ומדינת ישראל תלויה ונשלטת באופן מלא בידי ארהב שנשיאה הוא אפוטרופוס מלא על ההסכם ועל מדינת ישראל. אתם תמשיכו לחשוב ולחיות בקונספציה המוכתבת לכם. אותי זה לא מחייב כי אני הרי הגוי.. יעני אם הם גויים חכמים מיהודים, אז מי הם אתם אם לא עפר לרגליהם. כך לפחות יוצא על פי ד"ר מילשטיין ושטיפת המוחות אותם הוא שוטף, שהרי גם כבודו "יהודי" ולכן גם מוחו נחות ביחס לגויים ה"חכמים יותר" ההם,על פי דבריו הוא אותם כתב באותיות קידוש לבנה עבריות. תודה.. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
אתה מתעלם מהעובדה
  יואל קורנבלום   23/07/15 09:47
שראו את האויב מתעצם על הגבול ולא עשו דבר וגם השתיקו את התעצמות האויב כדי למנוע לחץ ציבורי לפעולה. אין כאן עניין של "קונספציה" כפי שאתה כותב או קיבעון כלשהו. עשו את זה בכוונה ברורה ללא "קונספציה". אני גם לא בטוח שזאת היתה המצאה של האמריקנים. מה שמתקבל יותר על הדעת שזאת המצאה ישראלית והם הציעו את זה לאמריקאים. אני מבסס את זה על ההשתקה. ברור הוא שאם האמריקאים היו לוחצים לעשות את התכנית המוזרה הזאת והדרג המדיני לא היה רוצה את זה אפשר תמיד היה להדליף את התעצמות האויב אפילו דרך עיתוני חוץ ואז לגרום לציבור ללחוץ על הדרג המדיני לעשות משהו כפי שהיה בתקופת ההמתנה לפני מלחמת ששת הימים. גם הסכם אוסלו נראה לי כהמצאה ישראלית כפי שההתנתקות של שרון היא המצאה ישראלית. האמריקאים פשוט נצלו את ההזדמנות אבל הרעיון לדעתי בא מהצד שלנו. עוד פעם אומר לך שאין כאן "קונספציה" או כשל מודיעיני יש כאן בגדיה ברורה וכל השאר בבל"ת שנועד להסיט את הדיון מבגידת הדרג המדיני וצמרת צה"ל.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
הסכם אוסלו הוא תוצאה ישירה
  אורי מילשטיין   23/07/15 12:04
של כישלון צה"ל להתמודד במשך שש שנים עם האינתיפאדה הראשונה ועם לוחמת הגרילה של החיזבאללה ברצועת הביטחון בדרום לבנון.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
אורי, צה"ל לא נכשל
  יואל קורנבלום   23/07/15 19:43
פשוט לא נתנו לצה"ל או ליחידות לוחמות או משטרתיות אחרות לבצע את העבודה אלא הדרג המדיני כבל את ידיו של צה"ל וכנ"ל לשאר היחידות הלוחמות בכל מיני חוקים ולכן לא פעלו כפי שהיו צריכים לפעול. הסכם אוסלו הוא פשוט בגידה של הדרג המדיני באזרחי מדינת ישראל כפי שהיו בגידות כאילו בעבר. בל תשכח שהיה ואפילו היום יש לנו את שמעון פרס שדוחף את המדינה הפלסטינית על חשבון מדינת ישראל והוא אפילו היה נשיא וגם ראש ממשלה זמן מסוים. יש גם את יוסי ביילין שעדיין דוחף כל מיני שטויות בנושא אוייבינו בטענה שזה יביא שלום. יש עוד רבים אחרים, כולל אזרחי ישראל היהודים, שפועלים נגד מדינת ישראל ללא נשק אבל ביצועם קטלני עבורינו. הסיפור כאילו אנחנו צריכים לשמור על חיי אזרחי האויב הוא בסך הכל הסטת הדיון מהבגידה של הדרג המדיני. רוב מדינות ערב בכלל לא מתייחסות לאזרחים אפילו שלהם והורגות כדי לעקר התנגדות. גם ארה"ב, רוסיה גרמניה, צרפת ושאר העולם לא מתייחסים לאזרחים כשזה מגיע לפעולות שלהם. כל הסיפור על אזרחים חפים מפשע הוא סתם סיפור. הטרור קיים בעזרת ה"אזרחים החפים מפשע" ואנשי הטרור חיים על אותה תשתית אזרחית ופועלים נגדינו. אני מתפלא עליך, אורי מילשטיין, שבתור "פילוסוף לעניני מלחמה" או משהו דומה כפי שאתה מגדיר את עצמך אינך מבין את הנקודה הזאת. אני מתפלא עליך שאתה לא מבין שכל הלחצים שעולים עלינו כל הזמן הם פשוט אנטישמיות מזוקקת וזה שהדרג המדיני אינו מסביר את זה לציבור הוא פשוט בגידה. בפעילותך בשנים האחרונות, אורי מילשטיין, אתה מזכיר לי את אריאל שרון שבמחי אחד (ההתנתקות) מחק את ההסטוריה המפוארת שלו והיום הוא שוכן בפח הזבל של ההסטוריה. גם לך, אורי מילשטיין, יש הסטוריה מפוארת של חשיפות אבל לאחרונה, לפי פירסומך, נראה שהתקרנפת.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
הסכם אוסלו תוצאה ישירה
  להסכמי קמפ-דייביד   23/07/15 21:24
כתוב תגובה ל- להסכמי קמפ-דייביד
ברור שמטשטשים מיהם האנשים
  שאחראים לבגידה   23/07/15 13:42
ומכבסת המילים "קונספציה" ו"כולנו אשמים" זה רק נועד להסיט את המבט הציבורי מקושרי הקשר.
כתוב תגובה ל- שאחראים לבגידה
"גוי",אל תחמיא לעצמך.הרבה יהוד
  יהודים יודעים זאת   23/07/15 13:37
כתוב תגובה ל- יהודים יודעים זאת
אחרי שבעגלתי חרשת..
  הגוי..   23/07/15 20:42
לא יפה השימוש בנייר הטואלט שלי בפרהסיה, פעם נוספת. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
אבוי להיבריס שלך.גוי.פאתטי.
  נפגעת באגו?   26/07/15 00:56
כתוב תגובה ל- נפגעת באגו?
למה, כי אתה אלטרואיסט פגוע?
  הגוי..   1/08/15 22:26
יללה, תהנה מחייך הקצרים ותקריב עצמך מהר ככל האפשר למען חיי העדר ואולי סוף סוף תזכה לנקבה מתאימה במקום לאונן, אם תזכור עדיין איך משתמשים בכלי, לא ידנית.. אתה קטן עלי בכמה וכמה מידות מוצקלה..
כתוב תגובה ל- הגוי..
ליואל, זאת דעתך, אחרים
  דוד נ   23/07/15 04:36
חושבים אחרת ממך וטוב שכך. ולכן אנחנו נמצאים בדמוקרטיה ולא בדיקטטורה שבה כולם מפחדים "וחושבים" אותו דבר. לגוי- אנא קצר בתגובות , אני "מאבד" אותך אחרי 3 המשפטים הראשונים וחבל.
כתוב תגובה ל- דוד נ
בלתי אפשרי לעת עתה
  הגוי..   23/07/15 21:39
אך בהמשך אשתדל למענך ונעשה מאמץ משותף..כבודו בקריאה ואני בכתיבה.. מוסכם? ..תודה. פשוט לעתים יש להזכיר מה ומי היה לפני מי ומה על מנת להוכיח וזה גוזל שורות. כמו לדוגמה, פורד, קוקה קולה וצלב הקרס ב 5 סנט והנאצים בבריטניה ובארהב טרם עלייתו של היטלר לשלטון. הרי בעובדות כאלה, מעטים מאוד התחשבו והתייחסו אליהן ולקיומן אם בכלל, בשל שטיפת מח מערבית כוללת.
כתוב תגובה ל- הגוי..
בגידה שנועדה להשיג מה?
  הגוי..   23/07/15 21:20
הרי בגידה אמורה להשיג משהו, משהו שיועיל לממשלה ההיא ויחזק את שלטונה ואחיזתה בשלטון. איך לדעתך בגידה היתה מועילה לממשלה ההיא במקרה זה?.. בגידה? הבגידה היא קונספירציה אמריקנית נטו שהשיגו את את כל המטרות שהציבו לעצמם וביניהן מצרים וישראל בשלטון אמריקני מוחלט. לא לראות זאת ולחשוב כי זאת יד המקרה חושבני יהיה זה נאיבי. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
תשאל את הבוגדים
  יואל קורנבלום   23/07/15 23:55
הבגידה אינה תלויה בסיבה לבגידה וגם בתי המשפט אינם מתייחסים לזה במיוחד כי הבגידה היא בגידה אפילו אם לא ברורה הסיבה לבגידה. כל בוגד יכול להמציא סיפור כרצונו אבל מתייחסים אך ורק לעובדת הבגידה ולא למה עשו את זה. לכן השאלה שלך נראית כמו נסיון להטות את הדיון לאפיקים שונים ולהשכיח שהיתה בגידה. הבגידה, כדי לא תהיה טעות, כפי שאני מבין מהעובדות הידועות, היא של הדרג המדיני שלנו ולא של מדינה אחרת. כלומר הדרג המדיני שלנו בגד בנו. למה עשו את זה קשה לדעת אבל זה לא משנה את עובדת הבגידה. מעצמות זרות יכלו לתפוס טרמפ על זה אם זה עוזר לאינטרסים שלהם כפי שכתבתי קודם אבל ספק רב אם כרגע הייתי מאשים את המעצמות הזרות. ברור הוא, כפי שכתבתי כבר, שאם הדרג המדיני היה רוצה למנוע את זה יכול היה לעשות את זה בקלות לכל הפחות על ידי הדלפת ידיעות התעצמות האויב, אפילו בעיתונות חו"ל, והזמנת לחץ של הציבור לפעולה. אבל כל זה לא נעשה ומכאן אני טוען שיש אפשרות הרבה יותר מסבירה שהבוגדים הם מהצד שלנו.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
את זה תשאל אותם אתה שהרי
  הגוי..   24/07/15 10:53
כבודו טוען לבגידה ולבוגדים. אני אמרתי ואומר כי צהל נשלט בידי המודיעין ארהב אשר כפה את הקונספציה על צהל ועל המודיעין הצבאי ולכן אומר שוב: "תכנית ארהב סעדת לא היתה ידועה לא למודיעין, לא לצהל ולא לממשלת ישראל כי אילו היתה ידועה או שהיה חשד לכך, הממשלה וצהל היו פועלים בהתאם. בגלל אמירתה של גולדה "שלום עם ערבים לעולם לא" החליט שלטון ארהב להחליף את המשטר הלא נח לו בישראל היות ומשטר זה עמד בדרכו להרחיב את שלטון ארהב במזרח התיכון ולמגר את שלטון בריהמ בכל מחיר, הכולל גם את מדינת ישראל. האופוריה לא היתה על ניצחון 1967, האופוריה של צהל היתה העזרה והפתיחות של ארהב בכל המובנים שהפיחה בטחון מופרז כי יש על מי לסמוך. המלכודת נפתחה, ישראל נכנסה והמלכודת נסגרה מאחורינו. סמכנו,,, ושילמנו המחיר ונשלם בעתיד עוד וביוקר. המטרה הושגה. השלטון בישראל הוחלף לשלטון נח ותלותי בארהב ומעל לכל חסר החלטה עצמאית ובצועה מאז התאפשרה דריסת הרגל של ארהב בארץ ישראל. אם קודם שלטה ארהב רק על סעודיה, כעת שולטת היא על ישראל ומצרים והיום גם על עיראק ושאר חצי האי ערב וחודרת לאיראן בעודה משאירה לישראל קליפות פיסטוקים כאות תודה על הקונספציה. כל זה בלתי ניתן היה להשגה ללא הסכם ארהב סעדת, מלחמת יום כיפור, החלפת השלטון בישראל ולמעשה סגירתה בגטו היהודי של ארהב בארץ ישראל. הרי את מלחמת ששת הימים ניצחנו ללא כל עזר מארהב ומאז הם כאן אין ולא היו ולא יהיו יותר ניצחונות עד לכתם מכאן כי אין יותר ישראל, יש גטו יהודי השייך לממשל ארהב והגטו ינהג על פי מה שיוחלט בארהב. יחליט מלחמה, תהיה מלחמה, יחליט ניצחון, יהיה ניצחון, יחליט נסיגה, תהיה נסיגה וכמו שבטרזינשטט, מיידנק, אושוויץ וטרבלינקה היו קאפו ולעולם לא בוגדים, כך גם המצב כאן בארץ ישראל אז והיום, רק בתנאי לוקסוס.. תודה.. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
31
אובמה בעצמו יריב אם לא אויב
  אלון פלג   22/07/15 23:27
ההנחה שאובמה הוא נשיא אמריקאי שדואג אך ורק לאינטרס האמריקאי היא הנחה שגויה. אובמה הוא נשיא שגדל באינדונזיה עם התרבות המוסלמית. הוא אולי מדבר אנגלית ללא מבטא אבל ההזדהות שלו היא עם "האחים המוסלמים" ולא עם אמריקה. אובמה הוא נשיא שאוהד את אומת האיסלאם ושונא את המערב ובעיקר את מדינת היהודים והיהודים. כול מעשיו הם להחליש את מדינת היהודים לסף השמדה.
כתוב תגובה ל- אלון פלג
זאת מניפולציה ללא
  בסיס   23/07/15 07:10
כתוב תגובה ל- בסיס
32
הודעה אקולוגית =צחנה באפעל
  עוקר עשבים שוטים   23/07/15 12:56
מילשטיין[דוד נ] לא ישן בלילות. בשעה 04:36 לאחר נדודי שינה קשים הגיח ממחילתו ופלט נפיחה. בהמשך היום יופיע חבר קיבוץ יגור, ואולי שחקנית החיזוק החרדתית שפרה מ'[ראומה] ויוסיפו איזה "ברהום" או אבו יוסוף....
כתוב תגובה ל- עוקר עשבים שוטים
האידיוט מיגור שחזר כי משעמם
  חבר קיבוץ יגור   23/07/15 17:10
לו,ממשיך להעלות את הרייטינג של ד"ר מילשטיין ולחזק הבסיס הכלכלי של יואב יצחק. המשך אידיוט המשך ותחזיר גם את שאר האידיוטים מיגור.בין כה וכה אף אחד לא מתייחס למה שאתם. כותבים.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מילשטיין איפה ההומו מיגור??
  עוקר עשבים שוטים   23/07/15 22:20
דפוס הפעולה המובהק של קופרניקוס- איינשטיין- מילשטיין: עם שחר הוא מגיב "דוד נ", במשך היום מילשטיין, בערב "חבר קיבוץ יגור",ובלילה "ההומו מיגור",אלא שלאחרונה ההומו נעלם,כנראה שפרה מ' הטילה וטו, אז תחליף לקוקסינל מיגור.... ולגבי הנושא האיראני- מילשטיין מגלה בורות מדהימה אין לו מושג קלוש בנושא. הכתבות שלו הן חומר נפלא לפיליטונים...
כתוב תגובה ל- עוקר עשבים שוטים
33
לא נכון!
  גדי אשל   24/07/15 10:48
כבר מראשית כהונתו של בראך חוסיין אובמה, וביתר שאת, בשנתיים האחרונות, הבין והפנים הרוב החושב בעם ישראל, שהמדיניות אותה מוביל הנשיא הנוכחי, יסודה בתפיסת עולם ולא בתמימות נפשעת. תפיסת עולם רעה, אך תפיסת עולם. תפיסה, שיסודה פיוס והאדרת האיסלמי, קיטון המערב והנצרות, כיסוח המורשת היודיאו-נוצרית בארה"ב, ודה-לגיטימציה של ישראל. כמובן שדה-לגיטימציה של ישראל, עד כדי סירוסה ופירוקה מנכסיה הפיזיים, הטריטוריאליים וההגנתיים, וערועור יסודות צדקת הדרך עליהם היא בנויה, הם אבן דרך מרכזית בתפיסת עולם זו, אך אין להכחיש שהכל נעשה בכוונת מכוון, ולכן יסוד המאמר שגוי!
כתוב תגובה ל- גדי אשל
"אני סומך על אובמה" כתב בוז'י
  ב'ניו יורק טיימס'   24/07/15 11:40

כאשר נתניהו הפעיל את מלוא כוחו הדיפלומטי כדי להזהיר את ארה"ב ואת המערב מפני הסכנה שבהסכם הגרעין האיראני המתרקם, מיהר בוז'י לתקוע טריזים בגלגלי רוה"מ (ביחד עם ציפי המדינאית המהוללת) מבלי להבין שהדבר הוא גורלי לעתיד מדינת ישראל ואף לעתיד המזרח התיכון כולו.

במאמר ב'ניו יורק טיימס' פירסם יצחק בוז'י הרצוג רק לפני חודשים ספורים שהוא מאמין, סומך ובוטח בנשיא אובמה בענין זה.
עכשיו, כאשר קלט (מאוחר מדי) שהיה נמהר מדי בהכרזתו, הוא חוזר בו (מבלי לפרסם את העובדה הזאת) ומפרסם שההסכם מסוכן לישראל. יותר מזה: הוא מוכן לצאת למסע הסברה על הסכנות שבהסכם. "למען מדינת ישראל ולא למען נתניהו", מתרץ בוז'י.

לא פלא שאובמה עשה שמיניות באויר כדי שבוז'יציפי יתיישבו ברוטציה בכסא ראש ממשלת ישראל, ונדהם שאזרחי ישראל הוכיחו בגרות ושכל בריא והצביעו בעד נתניהו.

גם לא פלא ששמעון פרס (שקיבל מהנשיא אובמה את 'אות החרות' !!!) האיץ באזרחי ישראל לבחור בצמד בוז'יציפי לראשות ממשלת ישראל. מסתבר שגם שמעון פרס מסרב להבין שהוא ודרכו כבר passe

גם לא פלא שקשקשני המחנ"צ שאיבדו את "הדרך" (איזו דרך בדיוק?) ובדרכם הפתלתלה מחלו על כבודם וזחלו אל אבו מאזן במוקטעה. בתשובה קיבלו חיוכים מלוווים בחריצת לשון, עלבון אותו לא הבינו במעט האינטליגנציה שלהם, ובימים אלה מכריזים בבטחון עצמי תמוה שבוז'י לא יצטרף בשום אופן לממשלת נתניהו.

באמת, מי צריך סוסים טרויאנצ'יקים בקואליציה של המחנה הלאומי? באופוזיציה הם פחות מסוכנים.

ר.ב.ז
כתוב תגובה ל- ב'ניו יורק טיימס'
"הרוב החושב" זאת מניפולציה
  אורי מילשטיין   24/07/15 12:14
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
הרוב אינו חושב! כי אילו
  היה הרוב חושב,   24/07/15 14:51
הרוב אינו חושב! כי אילו היה הרוב חושב, מר מילשטיין, בארהב לא היו חושבים עבורו. ועבורך,, ועבורי.. נחמד בגטו, לא? מה כבודו אומר? . הגוי..
כתוב תגובה ל- היה הרוב חושב,
ובאיזה גטו אדוני הגוי יושב?
  צופה מהצד כביכול.   27/07/15 13:16
כתוב תגובה ל- צופה מהצד כביכול.
34
מה ההבדל אובמה וצ'מברליין
  שמוליק מרמת גן   26/07/15 12:42
לשניהם היו רעיונות כביכול מביאי שלום ודוחי מלחמה. ואם התוכנית שלו באמת צופה התערערות פנימית, אזי הוא נוטל סיכון עצופ דומה לזה של צ'מברליין בהסכם עם היטלר. למשל הרעיון המסדר של אובמה היה שהאחים המוסלמים זה הפתרון המועדף במצריים. והתנגד לא-סיסי. בכלל לא ברור שהוא מעוניין בנפילת המשטר האיראני. ודבר אחר - המשטר באיראן לא מרוכז רק בשליטה בעמו, אלא עסוק במרץ רב בייצוא המהפכה האסלאמית.
כתוב תגובה ל- שמוליק מרמת גן
35
אובמה 5.8.2015
  הגוי..   5/08/15 12:05
אובמה רוצה ויקבל שלטון מוחלט של ארהב על מדינת וממשלות ישראל בעתיד..במילים אחרות פרוטקשן מאפיוזה, "מתן חסות אמריקנית מחולטת" על ישראל, משמע לישראל אין יותר מדיניות לבד מזאת של ארהב, מה שקורה למעשה תחלס בשטח. נתניהו פקה פקה, אובמה בום בום בום.. יום כיפורים תשל"ג, לא למדתם מאום.. לוב, הצליח חלקית. מצרים, לא הצליח.. סוריה, לא הצליח.. איראן הצליח מעל למשוער.. 2.. מלחמה מה זה אומר. אם לא להכניע את ישראל כניע מוחלטת לרצון שליטי ארהב, יש להחליש אותה באמצעות צד ג'. מצרים, יום כיפורים תשל"ג, תרגיל חוזר, איראן 2015,,,ו כך שוחטים שני עגלים קדושים במכה אחת,,, ושלא כמו ב תשל"ג, אחרי הכל, ישראל תקבל את מרות ארהב ואפילו ברצון כי אם אימפריה לא מתעסקים.. זוכרים את טיטוס? זה היה שיעור מדהים.. איראן.. אין יותר לטווח המאה השנים הבאות איום גרעיני ויש המון נפט וגז ומלח ועוד, אולי, אם רוסיה תאפשר.. ישראל.. מה, היא תאיים על ארהב או רוסיה בגרעין? ישראל תהיה עוד עגל זהב שחוט על מזבח ארהב שאותה ארהב תגן עליו למען לא יאכלו אותו הערבים, אולי, ולכם השאריות יותירו ושוב אולי, לבנות על חורבות הגטו היהודי שהעניקו לכם ב 1973 שליטי ארהב לחיות בו לתפארת "מדינת ישראל", הגטו היהודי שהיה המטופח והנאה ביותר בהיסטוריית העם היהודי אם שליטי ארהב יאפשרו לכם זאת. תודה.. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
כדי שהזרם המרכזי בהיסטוריה
  אורי מילשטיין   6/08/15 09:04
לא יטביע אותנו עלינו להבין לעומק את חוקי הזמן. לכך ניתן להגיע על ידי חקר אבני היסוד של המציאות.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
אם כתבת לי, כתבת כללי מאד
  הגוי..   9/08/15 16:14
ובכל זאת אתייחס. מציאות, מלשון "מצוי", היינו מה שיש ומתוך זה מה שנמצא, "מצאת יגעת תאמין". מי שחרבן על ה 9 במאי במוסקווה 2015 כי כך החליט השלטון בארהב, יחורבן. ואני איני מדבר גסויות אלה מצביע על עובדות. מי שהעז לבזות את עם ישראל ברבים יבוזה..יום ה 9 במאי 1945 אינו ה4 ביולי שאפשר לזלזל בו. ב 4 ליולי לפני 235 שנה לא אירה כל אירוע לעם ישראל. ב 9 למאי 1945 חדל רצח עם ישראל וחדל גם חיסולו ולא רק. קשה להודות כי את רוב משקל מלחמת ההשמד ההיא נשא העם הרוסי על כתפיו ואני מדגיש שוב, העם הרוסי שצבאותיו השמידו כמעט ללא עזר את רוב כוחותיו של היטלר.(אגב. הלינגליז היה בסך כ+-5% בלבד מצרכיו של הצבא האדום). עם אשר בו לחמו כתף אל כתף מוסלמים, יהודים, אתאיסטים ופרובוסאלבים כלאמר בולשביקים. מליון ויותר מיהודי רוסיה לחמו בשורות הצבא האדום ורבים מהם היו לגיבורי בריהמ ולא רק לוחמים. העם כולו קם. ילדים בני 14 עבדו במפעלים בטחוניים במשמרות בנות 12 שעות,ייצרו טנקים ופגזים מרגמות,תותחים וקטיושות. אם ראש ממשלתך החליט לתרץ את אי הופעת המשלחת הישראלית ביום ה 9 במאי 2015 בגלל לכאורה טילי S300 לאיראן, הרי הוא ביזה כבל עם ועולם קודם כל את העם אותו הוא מייצג ואת ששת מליוני קרבנותיו ולוחמיו. זהו ראש ממשלתך. לא ראש הממשלה שלי. אני איש בן חורין ומעולם לא הייתי זקוק לראש ממשלה. יש לי את ראשי שלי ברוך השם ואיני זקוק לראש אחר. כבודו בתור היסטוריון בעל תואר דוקטור אמור ללמד ולהביא לנו היסטוריה ולא להגדיר לנו בורי ועמי הארץ כישלונות והצלחות מה הם ושל מי הם. בתור היסטוריון, כבודו אמור להביא לנו אמת אובייקטיבית גם אם זאת אינה מוצאת חן למבטו או למבטי הפוליטי ו או המדיני כי אין היסטוריה מלבד האמת עם הטוב והרע שבה אותם ישפוט הקורא ולא ישפוט עבורו השופט שהרי אינו שופט אם הינו היסטוריון.. המציאות.. לחפור ולהפוך כל אבן שהרי אין אבנים אחרות מלבד אלה הקיימות, במציאות.זאת היא המציאות.."יגעת מצאת תאמין" לא מצאת? תמשיך לחפור או לך הביתה ותעשה מה שאתה מסוגל לו, או אל תעשה. תודה .. הגוי.. נ.ב. אין דברי מייצגים אותי כהיסטוריון חלילה, מה שאני לא. דברי מציגים דברים אותם כבודו מחריש שהרי כהיסטוריון בעל תואר ד"ר, לא יכולות היו עיניו שלא לראות דברים אלה. ושוב תודה.. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
36
ניתוח שיטחי ביותר
  אלדד דן   22/08/15 00:35
משטר האייטולות כבר בן כמעט 50 שנים עדיין משמר שליטה מוחלטת כוחו רק מתחזק גם לאור התפרקות עיראק והתחזקות המדינות המתפתחות והנשק נהיה מודרני וקטלני ומתוחכם יותר ויותר.מול ההנהגה והבעיות שלנו ולא נכנס לפרטים (ראה בוזי ולפיד בויקיפדיה)לכן הדבר האחרון שאנו צריכים זה אובמה בארהב ואת הכורים באיראן כשהם לא מפוצצים.אולי כדאי שתחזור במנהרת הזמן אלינו ואני בטוח שאתה זוכר היטב את הסידרה עוד לפני שהיה לך סמרטפון
כתוב תגובה ל- אלדד דן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il