|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
דרור גרין
דרור גרין
ובאמת, אם נתבונן בהיסטוריה האנושית נגלה שחסרי האמפתיה שבחרו באנוכיות וברוע, הם פסיכופתים ששלטונם הוביל לאסונות גדולים ולהשתלטות הרוע, ומן הצד השני מי שבחר באמפתיה, בשיתוף, בסובלנות...
מתן גולדבלט
מצד אחד, התביעה בבית הדין תשאף לפעול ככל האפשר בשיתוף פעולה עם הרשויות במדינה כדי שימלאו את חובתן (וכך ליישם את עקרון המשלימות). מצד שני ובמקביל, התביעה בבית הדין תישאר ערה לסמכותה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תובעים אחריות מנתניהו
מאת: רביבה בן-זאב  |  21/07/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שיטת לא מצליח
  אהרון שחר   21/07/15 15:32
הרי האליטות נידונו לכישלון. זו מדינת אליטות ומכיוון שכך האליטות תמיד מצליחים לדאוג לעצמן ותמיד נכשלים בדאגתן לציבור. אבל הציבור המטומטם שמשלם, תמיד שולח אותן לנסות שוב. לכן מי שמנגן על כשלונות תמיד יצליח כי המנהיגים תמיד יכשלו. לזכותו של הציבור יאמר שהציניות הזו עובדת רק חלקית.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
רוב הציבור מאזין וקורא רק מה
  רביבה   21/07/15 18:00

רוב הציבור מאזין וקורא רק מה שדואגים לסנן ולצנזר בשבילו. ולראייה, שיקום מישהו ויאמר ששמע את הדברים הללו :

מיד אחרי שסוכם ונחתם ההסכם האומלל והמסוכן עם איראן, זימן באראכ חוסיין אובמה מסיבת עתונאים בבית הלבן שהועברה ברשתות הטלויזיה שלנו באופן ישיר.

עיצבנו אותי (ומסתבר שלא רק אותי) עתונאים שתירגמו את האנגלית האלמנטרית של אובמה באופן סימולטני, ולמעשה הפריעו לי להאזין לניואנסים של הנאום.
לפיכך עברתי מיד ל'פוקס ניוז' ושם יכולתי להקשיב בנחת וללא הפרעה איך נשיא ארה"ב מסביר ומנמק את ההסכם הזה.

כשסיים, התאפשר לעתונאים לשאול שאלות ולצפות לתשובות.
יש להניח שגם שם נבחרו בקפידה העתונאים ושאלותיהם לבל יביכו את הנשיא.
אחד העתונאים שביקש לשאול הפתיע את הנשיא כשציין את העובדה שלא היתה התנייה להפסקת המימון האיראני בטרור, גם שחררו את ההגבלות שכבלו את אירן וגם לא היתה התנייה להפסיק את האיום על מדינת ישראל, לנוכח שריפת דגלי ארה"ב וישראל בליווית הצעקות: "מוות לאמריקה ומוות לישראל".

ומה השיב הנשיא? ובכן, בערך כך: "אנחנו מצפים מנשיא איראן שינהג כפי שנוהגים במערב וישנה את הצהרותיו".

וואלה, יופי ! באמת נרגענו. אם הנשיא באראכ חוסיין אובמה מתרץ את ההסכם במשפט הילדותי הזה - באמת שאין לנו כבר מה לצפות מחכמי הבית הלבן ונציגי אירופה שמיהרו למחרת לטוס לאיראן עם חוזים כלכליים מוכנים לחתימה.

ומה עם העתיד ? - אוי ! מבחינת האירופים:
הבה נחיה היום כי מחר... מחר מממ... דייה צרה בשעתה.
כתוב תגובה ל- רביבה
2
צודקת רביבה בן זאב בכל מילה ממ
  akdib   21/07/15 15:57
צודקת רביבה בכל אשר כתבה. כדי להוכיח, שלא הכל חושבים שיש לביבי אחריות כמו שהתקשורת מנסה לפצפם לנו אני מוסיפה את רשימתי שכתבתיבפייס בוק באותו ענין עצמו - אני שומעת את קריאות העכבר ששאג - את דבריו "המוטעמים" של בוז'י , את הקשקושים הפסבדו כאריזמטיים של יאיר לפיד ושואלת את עצמי: אין גבולות? יכול להיות שהאגו גורם בסופו של דבר להתאבנות המוח ולטפשות מובהקת? האם בוז'י, לפיד ולבני לא יודעים לשארצות הברית, יש אינטרסים משל עצמה? שלמדינות אירופה יש שיקולים וצרכים משל עצמן? הרי כל העולם ראה את הלהיטות הבלתי מובנת של האמריקאים להגיע להסכם בכל מחיר(!!!) כולם ראו זאת חוץ מהשלישיה הזו? אכן, נתניהו, הצליח להשפיע על המדינות בנושא הסנקציות ולא הצליח בנושא ביטולן, האם כל העולם מונח על כתפיו? האם כל מדינות אירופה מצייתות למוצא פיו? הטענה שנתניהו קלקל את היחסים עם אובמה ולכן באה לנו הרעה הזו, היא מרושעת ומעַוֶולת בעיקרה! אפילו אם זה כך ( ויש לי השגות גם על מי קלקל ולמה) - האם בגלל יחסים קלוקלים עם נתניהו, מסכן אובמה את שלומנו ושלום העולם כולו? עד כדי כך? עד כדי כך??? האם הוא עיוור? האם הוא מוסלמי? האם הוא אנטישמי? האם הוא תמים שלא יודע לקרוא את המפה האזורית ואת הכוחות הפועלים בה ( כמו שהוכיח לאורך כל כהונתו) או שגם הוא בטיפשים? רק אותנו הוא הפקיר? יש מישהו מהידידים המוכרים שלו (מדינות באזור) שלא הופקר על ידו, בדרך כזו או אחרת בגלל מדיניות בלתי מובנת, בלתי אחראית הנושאת בחובה דם של רבים תמימים וטובים, שהוא מנהל? אגב, לא רק במזרח התיכון - אלא בכל מקום שבו הוא נוגע. (שאלו את האוקראינים...) השאלה היא אחת: האם להיות באופוזיציה זו מצווה מהתורה? - כך שגם כאשר חיינו בסכנה קיומית אי אפשר לדלג על התכונה המכוערת הזו ולהתלכד? כשבוזי' צועק כ-3 חודשים לאחר הבחירות שצריך להדיח את נתניהו - האם הוא לא מבין שהוא עושה צחוק מפורש וגלוי מעצמו? כשלפיד, ששרף את כל הגשרים והקשרים שמפלגתו טרחה עליהם, מדבר בקולו העתונאי, הוא לא נראה קצר בינה, חזון וראות? וציפי? - עליה חבל לבזבזל מילים. (היא כנראה מחפשת את 'האכזניה' הבאה שלה...) יש לי הרגשה שאם הסכם מינכן היה נחתם היום, היתה קמה האופזיציה להגן עליו ולמצוא גם בו טעמים לאשמתנו... בקיצור: הפסיקו עם דברי ההבל: פעלו לאיחודו של עם ישראל, כי מחכים לנו ימים קשים מנשוא. קשים מאוד. רק דבר אחד אני לא מבינה באמת: איך ממשיכים כל הזמן באותה הטקטיקה כאשר במשך שנים ברור לכל שהיא כישלון מובהק? איך?האם פסו אנשים9 חכמים ויודעי ראות במחנה הציוני?
כתוב תגובה ל- akdib
תודה שהזכרת את יאיר לפיד!
  רביבה   21/07/15 18:44

הבחורצ'יק התגלה כנוקם ונוטר. גם שונא את נתניהו שהצליח היכן שהוא ושכמותו אפילו לא חלמו להצליח, וגם בשל העובדה שהתגלה לנתניהו הפוטש שתיכנן בעודו מכהן כשר אוצר בממשלה.

פאינה קירשנבוים צולמה והוקלטה מספרת בקולה שלפיד עם ליברמן ועם דרעי תכננו לחבור ביחד ולנפנף את נתניהו מכס ראשות הממשלה.

איך לא התבייש לפיד להיתמם ולהתריס כלפי נתניהו: "א-נ-י תיכננתי נגדך פוטש ? מי אמר לך את השטות הזאת ? ואיך האמנת לזה ?"
מסכן הבחור יאיר לפיד. מה לעשות? הפוטש התגלה.

לפיד מסתמך על הזכרון הרעוע של הציבור, ועובדה שלא חזר שנית על ההכרזה הזאת. אבל לא השתכחה הכרזתו לפני הבחירות האחרונות אחרי שסולק אחר כבוד מהממשלה : "נתניהו לא יהיה יותר ראש ממשלה". שמענו, ורשמנו לפנינו. נו...
בינתיים נתניהו הוא ראש ממשלה ולפיד, שהמנדטים שלו הידלדלו, בלית ברירה הוא יושב באופוזיציה ומשמיע קולות. זה מה שנשאר לו בינתיים.
כתוב תגובה ל- רביבה
אבל יאיר לפיד היה בסיירת מטכ"ל
  מבולבלי   22/07/15 01:05
יאיר לפיד שירת בסיירת מטכ"ל, קיבל תואר מ-MIT והיה שגריר ישראל באו"ם. סליחה, התבלבלתי - זה נתניהו. יאיר לפיד שירת בעיתון במחנה - בזכות הקשרים של אביו, ניסה להיות דוקטור בבר-אילן - בזכות הקשרים של החברים שלו, והיה שגריר צפון תל-אביב בהרצליה פיתוח - בזכות הקשר בין צפון ת"א והרצליה פיתוח.
כתוב תגובה ל- מבולבלי
יאיר העתונאי וכוכב הטלויזיה -
  רביבה   22/07/15 10:22

אני מניחה שיאיר לפיד לא קרא את הספר 'העיקרון הפיטרי' שכתבו ד"ר לורנס ג. פיטר וריימונד האל.
אמנם הספר יצא לאור בתרגומו לעברית ב-1970 כאשר יאיר היה ילדון בן 7, אבל אני מהמרת שבספרייתו של אביו יוסף טומי לפיד ז"ל מן הסתם הספר הזה נמצא.

'העיקרון הפיטרי' מסביר ומנמק באופן בהיר "מדוע הענינים תמיד צולעים", ויאיר רק מאמת את התזה הזאת מעצם התנהלותו הפוליטית.
את 'העיקרון הפיטרי' צריך היה יאיר (ושכמותו) לקרוא לפני שהחליט לקפוץ לתפקיד כה גבוה, והרבה לפני לפני שרץ והכריז הכרזות בומבסטיות על חוסר הכשרון של אחרים ועל "כשלונו של ביבי", והרי בכך לא רק שלא הצליח להסתיר את יכולותיו שלו, ואולי בכך למעשה, גילה את חסרונותיו של עצמו ואת היעדר הבנתו הפוליטית=מדינית.
כתוב תגובה ל- רביבה
3
לפנות מקומו, לעלובי חיים אלו?!
  וינטר הניה   21/07/15 20:03
כתוב תגובה ל- וינטר הניה
4
לעומת הננסים נתניהו הוא גוליבר
  יהודי מפוכח   21/07/15 20:36
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
במדינה כמו שלנו, צריך להודות
  רביבה   21/07/15 22:30

במדינה כמו שלנו, צריך להודות לנתניהו שהוא בכלל מוכן למלא את התפקיד כפוי הטובה הזה.

מה היו עושים כל החכמים שתוקפים אותו ללא הרף, אילו נתניהו היה קם יום אחד שבע מרורים ואכזבות, זורק את המפתחות לעבר המקטרגים כי נמאסו עליו, והולך הביתה.

מי מכל אלה היה מסוגל למלא ולו שעה אחת את התפקיד הבלתי אפשרי הזה ?!

לפיכך - כולנו מצווים לשמור עליו ועל בריאותו ולהתפלל לשלומו. הצלחתו - הצלחתנו. האם צריך לשוב ולהסביר את הדבר האלמנטרי הזה ?
כתוב תגובה ל- רביבה
האפסים אפילו לא יבינו את דבריך
  יהודי מפוכח   21/07/15 23:19
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
5
לחנופה ברמה כה-ירודה
  יש גבול   21/07/15 23:41
מילא הרשימה העלובה. אבל שימו לב למשפט אווילי זה שהכותבת כתבה באחת מתגובותיה על נתניהו נושא הערצתה העיוורת:
"לפיכך - כולנו מצווים לשמור עליו ועל בריאותו ולהתפלל לשלומו. הצלחתו - הצלחתנו". לידיעתה של רביבה: מעולם לא עמד בראש ממשלת ישראל אדם כה-בעייתי מבחינה נפשית וחסר כישורים. זהו האיש שדרדר את ישראל לעמק הבכא. שם בקרקעית מונחים שברי החזון הציוני שהשוטה הזה הסובל מנרקיסזם ריסק וכתש לרסיסים מחוסר יכולתו המזעזעת להבין את המציאות.
כתוב תגובה ל- יש גבול
חנופה?איני מכירה אישית את ביבי
  רביבה   22/07/15 06:00

ואף לא אחד מבני משפחתו. גם איני חברת ליכוד ואף לא חברה בשום מפלגה אחרת.

לפיכך אני משוחררת מכל מחוייבות לאיש ו/או למפלגה ודעותיי הן על דעתי בלבד.

אם אתה מפרש את תגובתי כ"חנופה" ואת רשימתי כעלובה, אני מניחה שהיית מזכה אותי בציונים אחרים לו הייתי מתרשמת מהגלריה האופוזיציונית ונופלת אפיים ארצה לרגליהם של שונאי נתניהו.

הייה בריא.
כתוב תגובה ל- רביבה
6
אין יותר נכון מן הדברים
  תביעות מוגזמות   22/07/15 08:13
הכתובים במאמר זה. הרצוג ועמיתיו המוזכרים כאן מפיצים באופן עקבי מעגל של משטמה ורפש כלפי השלטון ונתניהו, כאילו היו הם (הנכשלים הסדרתיים) החכמים בעולם. הגרוע מכל שהם עושים זאת ללא כל צל של אחריות לאומית, דבר המבזה אותם בעיני האזרח הממוצע.
כתוב תגובה ל- תביעות מוגזמות
7
אחריות דורשים ממי שמצטייר
  סניל   22/07/15 09:34
כמבוגר האחראי. מה, לבקש אחריות משלופער כמו הרצוג?
כבר היה לנו פעם ליצן כמו ברק כאחראי. כמעט איבדנו את התחתונים.
כתוב תגובה ל- סניל
8
שכחת לציין את אחריותה האישית
  ד"ר רון בריימן   22/07/15 11:19
שכחת לציין את אחריותה האישית של ציפורת החוץ לשעבר למחדל המדיני הנורא שסיים את המלחמה השנייה בלבנון, הלוא הוא החלטה 1701 של האו"ם, שאיפשר לחיזבאללה להתחמש ולאיים עד עצם היום הזה.
כתוב תגובה ל- ד"ר רון בריימן
תודה שהזכרת את "ההצלחה" שלה
  רביבה   22/07/15 12:35



את מחיר "ההצלחה" הזאת עליה היא מתפארת, משלמים אזרחי מדינת ישראל ובמיוחד חיילי צה"ל שנדרשים להגן עלינו כאשר החיזבללה ו/או ארגונים מהסוג הזה מגחכים ומצפצפים על חוזים של "אי התקפה" או "תהדייה" או "הסכמי שביתת נשק". ציפי מתעלמת מהעובדה הזאת כי אחרת איך תגן על "חוכמתה" כאשר הם מתחמשים דיים, מרימים ראש ומשתוללים?

ציפי אשה יהירה, "פופוליטיקאית" בינונית ומטה שמזהה בחושיה לאן ולמי כדאי לה להיצמד כדי להישאר בצמרת הפוליטית.
אחרי שהגנרל אריאל שרון החליט החלטות איומות ונוראות על גירוש גוש קטיף והחרבתו, וכמי שהיתה חייבת את תודתה לאיש הזה שמינה אותה לתפקיד שרה, מיהרה להתמסר ולתמרץ את מימוש התכנית המזוויעה הזאת. האם מצפונה (אם יש לה דבר כזה)אינו מייסר אותה ?
בדיעבד אני מפקפקת בשיקול דעתו לא רק כשהחליט על הגירוש אלא גם כשהעלה את הגברת הזאת לתפקיד שרה בממשלתו
שלעולם אינה שוכחת לתקוף את... נתניהו! אשה בעייתית.
כתוב תגובה ל- רביבה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il