s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רגליים על הקרקע
מאת: איתמר לוין  |  31/07/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שקד אינה חלק ממחנה הימין
  קרבון   31/07/15 10:41
איילת שקד, כמו המפעיל שלה - נפתלי בנט, הם חיילים של נוני מוזס שהשתלטו על המפד"ל וסילקו ממנו בעורמה את זבולון אורלב. הם רק מצהירים הצהרות של אנשי ימין, אבל פועלים נגד הימין: הם חברו ליאיר לפיד כדי להכשיל את הליכוד, הם קידמו את החוק לסגירת "ישראל היום", במבצע "צוק איתן" הם פעלו כדי להחליש את הממשלה, ועוד ועוד. הם מדברים כמו אנשי ימין כדי לא לאבד את מצביעי המפד"ל אבל הם משרתים את השמאל.
כתוב תגובה ל- קרבון
כבד את רצון הבוחר
  אהרון שחר   31/07/15 15:29
העם אמר את דברו, והוא החליט לזרוק לפח את זכות הבחירה שלי, יחד אלי ישי. המפלגה היחדה שהיתה ימין אמיתי. הציבור מטומטם, שישלם. לכל עם המנהיגים הראויים לו.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
לא יעזור אם תורידו תגובות בידי
  העובדות האמיתיות   31/07/15 17:46
חומרים אין בי שום פחד מהנוכלים הללו כל מה שפורסם בתגובה הקודמת שהורדם אמת ויציב והרבה יותר גרוע הכל מתועד אצלי בצילומים שהורדתי בזמן אמת מדף הפייסבוק של רונצקי הנוכל איך רימה את כולם שהוא במילואים כשיש עדין לא ידע שהתחזה לאיש מילואים כשלא גויס כחוק,ומהאתרים עצמם,כך שכולם יודעים על הנוכלים הללו ושקד היא נוכלת ולא תעשה דבר חוץ מלדבר ולדאוג לעצמם שאיש לא יכתוב עליהם דבר שלא מוצא חן בעינהם, אם איתמר היה שומע אם ד"ר חיים שיין הוא לא היה כותב את הכתבה בוודאי לא הכותרת שלה, בנט ושקד כל היום כותרות כותרות כותרות, כולם יודעים איך שודרגה שרת המשפטים הכי לא ישרה שיש הם לא אנשי ימין, מכוערת הכל מלאכותי אצלה, מי שלא ראה אותה במציאות כדאי שילך לראות, אין בי שום פחד משום שכותבת אמת ביומן ערוץ 1 עם איילה חסון התפרסם איך בנט קונה קולות מחרדים חסידי קרשנייף ברחובות, מיד לאחר הבחירות לכנסת הקודמת, מי מפחד משלושת הנוכלים הללו שהכל רמאות אצלם, שיתבעו אותי ואז נראה מי צודק, בדיון באולפן ישב שם השופט מצא ואמר דברים חמורים אודות בנט, מה אתם מוחקים תגובות, אה יואב יצחק מנהל האתר אתה כותב יותר טוב על כולם, מה שמותר לך מותר לאחרים שכותבים הרבה יותר מינורי ממך כי בידי צילומים המוכיחים את כל מה שכתבתי שיהיה ברור לך.
כתוב תגובה ל- העובדות האמיתיות
לקרבון ולכותב עובדות אמיתיות א
  ירדנה   1/08/15 08:38
אתם שנכם צודקים המאה אחוז .רצוי שכל מצביעי הימין שהלכו שולל כנגד שני הסוסים הטרואנים בבית היהודי ידעו את האמת על שני השקרנים האלו..להזכירכם בנט ננזף ונקנס על ידי מבקר המדינה על תעלוליו אחרי הבחירות הקודמות. הם מכשילים את נתניהו ..למעשה שניהם שמאל במפלגה ימנית .דבר אחד לא ציינתם שאיילת שקד שהובילה ביחד עם השמאלן איתן כבל את החוק לסגירת פיות הימין לסגירת העיתון "ישראל היום " ביום ההצבעה על החוק שניהם התחבאו ולא הצביעו . פחדו מהבוס שקנה חודש קודם את העיתון של מצביעי הימין העיתון ,"מקור ראשון" והוא לא אחר מבעל הבית של העיתון "ישראל היום" שהוא שלדון אדלסון ולכן התחבאו כדי לא להרגיז את בעל הבית ..אם נפתול תעלול והשקדיה הם יקירי העיתון ידיעות אחרונות אז ידוע לכם מי הם שני החברה האלו .......
כתוב תגובה ל- ירדנה
מעניין...
  זאב לבן   2/08/15 01:20
כתוב תגובה ל- זאב לבן
2
"יש לה אג'נדה" אמר אהרון ברק
  על רות גביזון   31/07/15 11:09

ומנע ממנה את המינוי לבית המשפט העליון.

ולכן, גם בהסתמך על אמירתו זאת, כדאי לקבל שגם לאילת שקד יש אג'נדה, והיא נבחרה על האג'נדה הזאת. המחנה הלאומי קץ בשיפוט החד צדדי שכפה=כופה=ויכפה את שיפוטו על ממשלה נבחרת.

טוב עשתה אילת שקד שממלאת את תפקידה כראוי ונא להפסיק להשמיץ אותה !

את השמאל שלחו הבוחרים לשבת בספסלים האחוריים והכריעו בהכרעה דמוקרטית מי ימלא את תפקידו בקואליציה.

ובזהירות רבה ומתוך שיקול דעת וכבוד רב, יש להעמיד את שופטי הבג"צ על מקומם.
כתוב תגובה ל- על רות גביזון
איילת רק מדברת
  קנובני   31/07/15 12:57
היא לא תעשה שום צעד אמיתי, כי שולחיה אינם מעוניינים בכך. הם רק מעוניינים שנפתלי בנט ואיילת שקד ימשיכו לעבוד על הציבור הדתי-לאומי כאילו הם מייצגים אותו, אבל יפעלו למעשה למען האינטרסים של השמאל. זה לא מקרה שאיילת שקד קיבלה תרומה כספית מאברהם פורז, לשעבר חבר הכנסת של מפלגת "שינוי" וחבר של טומי לפיד.
כתוב תגובה ל- קנובני
מנין לך שאברהם פורז תרם לה ?
  ומדוע שאאמין לך?   31/07/15 15:05
כתוב תגובה ל- ומדוע שאאמין לך?
שקד קיבלה מפורז מעל 40 אלף ש"ח
  כדאי שתאמין לכך   31/07/15 16:38
פה באתר איתמר לוין דיווח על כך באחת מכתבותו לפריימריס לבית היהודי, הכותרת הייתה התרומות של בנט ושקד בו הוא מפרט את התרומות בינהן תרומתו של אברהם פורז ח"כ מר"צ ושינוי לשעבר, שמאלן ידוע שונא חרדים, תרומה זו ניתנה דרך אביה של שקד בשל היותה של שקד יו"ר ועדת גיוס החרדים, אביה של שקד טען שהם חברים ועל כן נתן לו את התרומה, שקד אבא שלה ואברהם פורז היו צריכים להחקר על כך מה שקובע ששקד
קיבלה תרומה אסורה ואין זה משנה כלל והיא לא נחקרה על כך.
אלה הנוכלים קלומניקים כולו הצהרות הצהרות הצהרות בלי שום עשיה, בלה בלה בלה בלה, כל היום מבוקר עד ערב, יש עוד ענינים סביבה, זו רימתה את בוחרה ומרמה את כולם אישה לא ישרה, לא היה לה ולבנט שום סיכוי להבחר לליכוד, לפריימריז של הליכוד לפני הבחירות הקודמות הייתה משובצת להבחר בת"א הלכה להבחר בקרית ארבע לפי מה שדווח הפסידה, ניצלו את המחאה החברתית, והיא ממש עשתה משהו למען החברה ביחד עם הרונצקי שפגש את צמד הנוכלים במחאה, תאמר לי מי החברים שלך אומר לך מי אתה וזה מה שהם שלושה נוכלים.
כתוב תגובה ל- כדאי שתאמין לכך
3
בית משפט ביהודה ושומרון
  מנדלה משינקין   31/07/15 11:49
כבר אתמול הזכרתי בתגובה לענין הנדון שפרופסור אמנון רובינשטיין נשאל ברדיו לדעתו על הצעת גב' שקד והשיב כי אינו שולל את ההצעה, בתנאי שיידע מי יהיו השופטים. פשוט צביעות בהתגלמותה.
כתוב תגובה ל- מנדלה משינקין
4
בזה היא מצהירה שזה לא ישראל
  מחשבה חכמה?   31/07/15 11:50
כתוב תגובה ל- מחשבה חכמה?
בתי משפט נושאיים אינם בישראל??
  לולינקה   31/07/15 16:54
תגובתך ממש "חכמה"!! האם שאר בתי משפט נושאיים כמו משפחה (חה, חה, חה) או תעבורה או "ענייני עבודה" אינם בישראל???
וכאשר ישנה רק ערכאה אחת ללא בחינת עובדות, היכן זה? בישראל? או כיון שגם בשאר בתי המשפט בישראל ממש מבררים עובדות, אז זה בסדר שרק בית המשפט העליון ללא עוררין יקבע?
כתוב תגובה ל- לולינקה
5
כמה שאלות
  גולדבלט משה   31/07/15 12:01
לפי איזה חוק ידון בית המשפט שידון בסכסוך קרקעותץ בין יהודי לפלסטיני האם על פי החוק הירדני? הישראלי? אם לפי החוק הישראלי האם זה אומר בעצם שמחילים את החוק הישראלי ביהודה ושומרון? האם זה יורחב לכל הסכסוכים האזרחיים? והכי חשוב-האם במת יש מחלוקת רצינית ביחס למצב החוקי? האם יש מחלוקת שבנו כאן על אדמה פרטית ללא זכות חוקית? מה בדיוק יחליט בית משפט רגיל בפרשה? עושה רושם שהטענה הייתה שבג"ץ יעיל מדי עבור המתנחלים הם רוצים קצב רגיל של בית משפט ישראלי
כתוב תגובה ל- גולדבלט משה
תגובה למשה גולבלט
  מנדלה משינקין   31/07/15 14:43
ולפי איזה חוק פוסק הבג"צ. כיצד הוא קובע שהקרקע פרטית? הרי הבעיה כאן, אם ניתן להסתפק בתצהירים של הערבי, שבזהירות הייתי קובע שהם מאד מאד חסרי אמת, ובג"צ אין מקום לחקירה נגדית. יותר מזה, אין בבג"צ כל יריבות פרוצסואלית בין הערבי (שאגב, כלל לא ידע שהקרקע בבעלותו- עד ששמאלנים בישרו לו על המתנה הזו)ובין מי שמחזיק בקרקע. כלומר הבעיה יותר בקביעת העובדות. כל זה עוד בטרם הגענו לשאלה על פי איזה חוק יפסוק בית המשפט.
כתוב תגובה ל- מנדלה משינקין
מי שאין לו הכרה של נושא
  גולדבלט משה   31/07/15 15:47
מוטב שלא יביע דעה וזה כולל את איילת שקד שהעובדה שאינה משפטנית מוכחת מטענתה שלא בג"ץ צריך לדון ואני יותר ממתפלא על איתמר לוין שאץ רץ לאמץ טיעון מגוחך-השאלות שלי היו רטוריות. לעצם העניין כשמישהו מגיש בקשה להיתר בניה הוא צריך להוכיח שיש לו בעלות או זכות דומה על הקרקע אחרת שום ועדה לא תדבר אתו בכלל. אם הוא בונה על קרקע שלא שלו אזי הוא בונה ללא רשיון ודין הבית הוא הריסה. אם השלטון לא הורס אפשר לפנות לבג"ץ. במקרה הנידון כאן לא שמעתי שיש סכסוך קרקעות ואם יש אפשר לנהל אותו-היתה בניה ללא רשיון. כאשר יש סכסוך קרקעות הדרך הנכונה היא להכריע בו ואז לבוא לוועדה עם בקשה להיתר ופסק דין שקובע זכות בקרקע. נניח שהסכסוך היה נידון בבית משפט ישראלי האם הבונה יכול לטעון בכלל שאסור להרוס כי אמנם אין לו רשיון בניה ויש צו הריסה אבל הוא מנהל כרגע משפט על הבעלות בקרקע נגד צד שלישי שטוען לזכות? קשקוש מקושקש!!כל בית משפט ישראלי היה זורק אותו מכל המדרגות-כנראה שקד מבקשת להקים בית דין שדה של מתנחלים אבל כבר התרגלתי שיש למתנחלים דין אחר והם רואים את עצמם מעל החוק.
כתוב תגובה ל- גולדבלט משה
תגובה נוספת לגודבלט המכיר את ה
  מנדלה משינקין   31/07/15 17:44
ראשית, מדובר במקרים שבג"צ מבסס את החלטתו על יסוד הטענה של בניה בקרקע פרטית. העובדה טעונה הוכחה שבג"צ אינו מבררה אלא בהסתמך על תצהירים ללא חקירה.וכבר היו דברים מעולם. שנית,הטרוניה היא מידת איפה ואיפה של השופטים בביה"מ העליון. כדוגמה, אותו ערבי שפלש ליד הכותל, ללא זכות, ואפילו ללא טענת זכות, וביה"מ העליון עיכב את פינויו עד שיימצא מקום חילופי מוכן,אני חוזר מוכן, להעברתו לשם. כנגד זה ראה התנהגותו של ירום הודו אהרן ברק בפינוי ,ואפילו בדחיית הפינוי, של גוש קטיף... עמותת רגבים עתרה לבג"צ על בניה ערבית ללא היתרים וללא תכנון. והתוצאה המעשית :אפס. אלו פניו של האמונים על עשית הצדק.
כתוב תגובה ל- מנדלה משינקין
6
האם גינתה שקד את הפיגועים ?
  לא יודע...   31/07/15 13:28
הדקירות ב'מצעד הגאווה' אתמול והלילה בכפר : 'תג מחיר' ...? !
כתוב תגובה ל- לא יודע...
7
הלמדת ההבדל בין עליון ובג"צ ?
  אתה 'משפטן'   31/07/15 13:33
כתוב תגובה ל- אתה 'משפטן'
8
הישבן בשמיים
  אהרון שחר   31/07/15 16:22
כל שמאלן יודע, כל נפיחה של פלשתיני צריכה להגיע מייד לעליון.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
9
שקד מר
  שם טוב   31/07/15 23:51
נבחרי ציבור אמורים לשרת אותו ,על פי דעתם . נבחר\ת שלא מצליח לנמק את דעתו ונבחר שוב ,כמו השקד ,מעיד שיש פגם ברעיון הדמוקראי . אם בוחרים מצביעים בניגוד לרצוי להם , כמו התרנגולות של ג'ורג' אורוול ,מגיע להם. האיילת הצבביעה בעד סגירת עיתון -זכותה . הצמתים בעיר מלאים כל בוקר בממתינים להגעתו , למרות שיתוף הפעולה בין כבל לשקד. לא שמעתי ולא ניתן לנמק הגיונית למה לסגור את ישראלאיום ,הוא פחות איום מהמתחרים שלו . ההסבר היחיד הלוגי הוא לתת מכה קלה לכנף של נתניהו . לא משנה כמה אילת צודקת בגישתה לבית המשפט ,עליון או תחתון . היא כבר הראתה שאין לה כבוד לאמת ,הצביעה על פי אינטרס אישי שלא ניתן להצדיקו והנימוק היחיד בעד בחירתה שאני יכול לשקול הוא שהיא נראית פחות רע מציפי .
כתוב תגובה ל- שם טוב
10
למה צריך בי"ד לקרקעות?
  הרועץ המשפטי   1/08/15 06:46
נשאל בכל מקרה את איילת שקד מה דעתה ונפנה את הסכסוך להכרעת מועצת מתיישבי יש"ע. ככה נחסוך הוצאות הקמת בי"ד חדש ונקל על העומס בביהמ"ש העליון. בצורה דומה, נקים בי"ד לענייני מחלוקות עם הממשלה שבו ישבו בדין אופיר אקוניס, דני דנון ויריב לוין, (שישפטו לפי אידיאולוגיית הימין ותורת מאיר כהנא!) ואז בכלל לא יהיה צורך בבג"צ!
כתוב תגובה ל- הרועץ המשפטי
11
אין "שטחים" זה יהודה ושומרון
  קרא למקום בשמו   2/08/15 08:01
כתוב תגובה ל- קרא למקום בשמו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il