|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
היה מזג אוויר נעים, ותנועה די דלילה אך שוטפת, ושתי חיילות שביקשו הסבר בקרבת נחל עוז, ומה לא היה? צה"ל - יוק    כי תמה המלחמה מול רוב רצועת עזה
דרור אידר
דרור אידר
חמאס דורש הפסקת אש קבועה ללא אפשרות לחדש את הלחימה לאחר מכן    ישראל דורשת כמובן לחדש את הלחימה לאחר הפסקת האש    אי-אפשר לגשר על העניין אלא באמצעות ההולכה בכחש של המציאות "ללכת עם ו...
אלי אלון
אלי אלון
ב-7-8 באפריל 1980 בחג שביעי של פסח בוצע בקיבוץ משגב עם פיגוע מיקוח, שמטרתו הייתה שחרור מחבלים הכלואים בישראל    בפיגוע נרצחו 3 ישראלים ובהם חייל צה"ל ו-5 מחבלים חוסלו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אמנת החמאס מצטטת את מוחמד: "לא תגיע עת הגאולה עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, עד אשר יסתתר היהודי מאחורי האבנים והעצים, ויאמרו האבנים והעצים: הוי מוסלמי! הוי ע...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מחבלים כחול-לבן
מאת: רון בריימן  |  31/07/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
השוואות נוסח בריימן
  שלמה המגיב   31/07/15 17:48
בריימן מגנה בחריפות ראוייה לציון את "המחבלים היהודים" , ששרפו משפחה פלשתינאית תמימה בכפר בשטחים , שדוקרים באכזריות בכוונה להמית , אזרחים חפים מפשע שצועדים בירושלים ושמציתים מוסדות דת זרים בישראל , אך מייד לא מחמיץ את ההזדמנות ,לקשור את הטרור הנבזי והאלים והאכזרי הזה , "לאירגוני השמאל האנטי ציוני " היהודים , ומשווה ביניהם (!) - " אלה וגם אלה הם עשבים שוטים ומגונים" !!!. נו , מה אתם אומרים על התובנה של בריימן על הגדרת "עשבים שוטים" והשוואות לוגיות תוך מתן דוגמאות , לפירוש מושג זה ? וואלה , לא להאמין ! ואנו מדברים על אדם משכיל ( דוקטור !) ולא על איזה עסקן פוליטי סוג ב באסיפת בחירות ! . טוב , מחר ינסה בריימן לתת עוד דוגמאות "לעשבים" שוטים בחברה הישראלית היהודית , וישווה את עברייני התנועה שנוהגים במהירות שמעל המותר , לעברייני משפחות הפשע שרוצחים אחד את השני ברחובות וסוחרים בסמים , ויסביר "למטומטמים" שביננו - " אלה וגם אלה עשבים שוטים" !. נו , ואחר כך עוד מבקרים אותי מגיבים למיניהם , שאני טוען שלא מעט בלוגרים , כמו בריימן , מתייחסים לקוראים כאל אספסוף של דבילים ומנסים להסית אותם במניפולציות , כנגד בעלי השקפות השונות משלהם.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
גם אויל מחריש חכם ייחשב
  יהודי מפוכח   31/07/15 19:15
כה אמר שלמה המלך, החכם מכל אדם. ואתה, שלמה החוכמולוג המגניב, נושא את שמו לשווא. שמור את שטויותיך לעצמך.
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
2
הגם אתה רון?האם יש לך מידע
  רותי איזיקוביץ   31/07/15 18:25
מסווג שאין לי? אתה יודע(!)כבר מי המציתים?כי קראתי בין שאר שטויות ש"אין קצה חוט". אתה בחברה טובה יחד עם נשיאנו, שרת המשפטים(שכבר הרשיעה), ציפי חוטובלי, הרבנים מלמד ודרוקמן. בקיצור, מיטב המוחות. רק מה? "אין קצה חוט".גם בהצתת הכנסיה יש כתב אישום אבל עדיין לא הורשעו הנאשמים שאתה הרשעת! אתה כבר יודע במשתמע, ש"חיות אדם שהעלו באש בית על יושביו והרסו משפחה שלמה של חפים מפשע בכפר דומא סיגלו לעצמם דרכי פעולה של מחבלים ערביים", והם "כחול לבן"?! מילא פוליטיקאים ורבנים שמגיבים פבלובית כאילו תמיד הכובע בוער על ראשיהם. למה אתה? הרב מלמד, או מישהו בכלל, יודע מי רצח את התינוק? כי החוקרים עדיין לא עלו על עקבות כלשהם, או לפחות לא אמרו שעלו. וגם כאשר יגידו, עדיין יצטרכו לכמה מהלכים כדי להגיש כתב אישום. גם אז, לגמרי לא בטוח שמישהו מהנאשמ/ים יורשע. מה כולם קופצים?! רק מפני שהכיתוב היה בעברית? גם בטובא זנגריה היה כך, ו.... ומה? אנחנו יודעים גם מבלי שתגידו שאתם נגד רצח תינוקות. לי אישית נמאס מהגינויים האפולוגטיים . גם לאחרים נמאס, גם אם הם חוששים לומר זאת. די!!!!
כתוב תגובה ל- רותי איזיקוביץ
המשפט שהחסרתי
  ד"ר רון בריימן   1/08/15 07:18
הייתי חייב לציין שהמאמר נכתב בהנחה, שטרם הוכחה במלואה, שבכל המקרים שהבאתי כדוגמאות למחבלים יהודים אמנם יסתבר שהמחבלים הם בני עמנו ושאין מדובר בפרובוקציות של ערבים או של ארגוני השמאל הקיצוני, במטרה להבאיש את ריחם של המתיישבים. ידוע שבמקרים רבים של השחתת עצי זית של ערבים המשחיתים נמנים על ארגוני השמאל הקיצוני. אין הם חסים על העצים או על הערבים, והמטרה - השחרת פניהם של המתיישבים כדי להכשיר את הקרקע לגירושם הגזעני - מקדשת את האמצעים. חבל שמערכות התקשורת ואכיפת החוק מעלימות פרובוקציות אלה מעיני הציבור המוסת נגד ההתיישבות.
כתוב תגובה ל- ד"ר רון בריימן
ולמה בכלל זאת ההנחה,שיהודים
  רותי איזיקוביץ   1/08/15 08:26
פשעו? אילו היית כותב שזאת רק הנחה, כל המאמר ובמיוחד הכותרת המרשיעה, היה נכתב ברוח אחרת,או לא נכתב כלל, או נכתב עם הנחות נוספות כגון: ריב חמולות; נקמה במשפחה של משתפי פעולה עם יהודים, וניצול הפלת האשמה עלינו כדי לעורר מהומות ורצח יהודים. כבר אתמול (ממש במקרה, ובחד-פעמיות ערבית, ירו על מכונית ליד כוכב השחר). רון, הוספת בנזין למדורת הצבא, השמאל, הרבנים (דרוקמן ומלמד) והפוליטיקאים המטומטמים.
כתוב תגובה ל- רותי איזיקוביץ
צודקת בהחלט
  רפי לאופרט   1/08/15 12:14
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
"הצדקה" , נוסח לאופרט
  שלמה המגיב   1/08/15 12:57
נו , ברור שלאופרט יצדיק את התובנה של המגיבה , שיתכן שלא אנשי תג מחיר ביצעו את הרצח הנפשע הזה. ואתם יודעים מדוע ? אז אני אגלה לכם "סוד" ! , לאופרט הצדיק בעבר את מבצעי תג מחיר וראה בפעילותם מחאה לגיטימית של המתיישבים ביהודה ושומרון ! . נו , עכשיו , לאחר פיענוח ההצתה של הכנסיה בכנרת ולאחר הצתת הבית של המשפחה הפלשתינאית על יושביה , הוא כנראה חש "אי נוחות קלה" , ומחפש מגיבים הזויים שמעריכים שזה לא קשור לאנשי תג מחיר , ומזדרז "להצדיק" את התובנה חסרת הבסיס וההגיון שלהם. טוב , כל אחד "וההגיון" שלו , אדון לאופרט, אך מעניין שמישהו ממערכות המודיעין מזדהה עם "ההגיון" שלך ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מה "שידוע" לבריימן
  שלמה המגיב   1/08/15 08:51
בריימן לא פוסל על הסף , שהצתת הבית הפלשתינאי על יושביו , בוצע כפרובוקציה להטעיה ורומז על כיוון מחשבתו בציינו - "..ידוע שבמקרים רבים של השחתת עצי זית של ערבים , המשחיתים נמנים על אירגוני השמאל הקיצוני.." !! ומלין על התיקשורת וגופי האכיפה "שמעלימים זאת מעיני הציבור" ! . אתם הבנתם את בריימן ? כעת הוא "מתעשת" מגינוי "המחבלים היהודים" כאנשי תג מחיר , ומסית את חשדותיו לכיוון "ההגיוני" המתבקש , נו , לאיזה כיוון ? ברור , השמאל הקיצוני גם כבר חשוד פוטנציאלי אצל בריימן , בהצתת המשפחה הפלשתינאית ! . טוב , מה לנו כי נופתע מאדם , שכבר רמז בעבר שלדעתו , רבין לא נרצח ע"י יגאל עמיר , וכיוון את חשדותיו למאבטחי השב"כ בעצמם ? טוב , זה ברור , כי עפ"י תובנות בריימן - "אלה וגם אלה עשבים שוטים" של עם ישראל !. נכון , רק בריימן הוא "עשב התרבות , התבונה ונעם ההליכות " בעם ישראל. וואלה , אין לו בושה ,לבריימן הזה.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה המגיב הקיץ משנת החורף....
  י.ש   1/08/15 18:57
לעיתים מקיץ הוא משנת קיץ,אביב וחורף...הנס מתרחש בכל פעם "שהעולם הנאור" זקוק לקטגור,שופט ותלין..... כשרים "לתפקיד הקשה" רק יצורים מהסוג הקרוי,"שלמה המגיב" (כמשל)...
כתוב תגובה ל- י.ש
לד"ר בריימן, תוספת להערתך:
  רצוי לברר !   1/08/15 09:33
ביום חמישי האחרון 29 ביולי 2015 בערוץ הכנסת בתכנית 'אולפן פתוח' עם אורית לביא נשיאל, התארחו הקבלן דריינוף, שאת שני בתיו שבנה בבית אל הרסו באגרסיביות בתואנה שהם ניבנו על קרקע השייכת (כנטען) לעבדול רחמן קאסם, ועו"ד שלומי זכריה היהודי=ישראלי מ'יש דין' שמגן על רחמן קאסם.

שלומי זכריה הגן על מרשו באומרו שהקרקע שייכת לו, (לאביו ולסבו), והוא גידל שם קישואים ועגבניות עד שבאו הישראלים והפקיעו את אדמתו. עד כאן נראה ונשמע שלומי זכריה שקט ושליו, עד שדריינוף השמיע את טיעוניו, ואז החל ללגום בחוסר שקט מכוס המים שלידו.
ומה אמר דריינוף? ובכן -
דריינוף סיפר שהוא מכיר מזמן את עבדול רחמן קאסם. "יש לי את הטלפון והיינו חברים והיה לי קשר עם האיש, שהציג את אבו סמעא כבעל הקרקע, ולמרות שהתבקש בעבר להציג מסמכים שהאדמה שייכת לאיש הזה כולל מספרי תעודת זהות - עד היום לא הוצגו מסמכים כאלה !" דריינוף ניסה לברר במינהל, ושם נאמר לו שאין שם כזה. לדבריו, אמר: "אנשי 'שלום עכשיו' ו'יש דין' הורו לקאסם לא לשמור אתי על קשר. אפילו הצעתי שאשלם לקאסם, אמר דריינוף, אבל... אין לו מסמכים!"

כאן החל עו"ד שלומי זכריה מ'יש דין' ללגום מים וכל שפת גופו השתנתה.
אפשר למצוא בערוץ הכנסת את הראיון הזה.

בחדשות הופיע עבדול רחמן קאסם, ואמר שגם בעד מליונים לא ימכור את 20 המטרים של אדמתו.
לשמע דבריו, חבריו חילקו סוכריות בעוד הטלויזיה מנציחה את המעמד.
סליחה על השאלה הנאיווית שלי: אם היה קאסם מעז למכור ליהודים אפילו גרגר של אדמה שהוא טוען לבעלותו עליה, יתכן שהיה נשלח ביחד עם בני משפחתו לברר מה שלום הבתולות בגן העדן המובטח לשהידים.
אבל זה רק הרהור דמיוני שלי. אולי מפני שקראתי ספרי בלשים שפתרו חידות בלתי פתורות...

בתכנית 'יומן' בערוץ הראשון בערב שבת 31 ביולי הופיע אריק אשרמן מ'רבנים לזכויות אדם' (עוד עמותה שדואגת לזכויות הפלסטינים) אשרמן הציג עצמו כמי שמגן על אדמות סוסיא "השייכות לפלסטינים". ובכן, ב'מקור ראשון' מהיום
פירסם יעקב ארליך מודד=מהנדס=שמאי מקרקעין, בזו הלשון:

"אבקש לפרט עובדות אחדות שכנראה לא היו ידועות. כמודד במקצועי סימנתי בקיץ תשמ"ד (יוני 1984) את אזור האתר הארכיאולוגי בסוסיא לצורך הכרזתו כאדמת מדינה. באותו זמן לא גרו שם ערבים בכלל. לא בבתים, לא בשוחות ולא במערות. לאחר ההכרזה החלו לפלוש פלישות בלתי חוקיות". אפשר להמשיך ולקרוא בעתון את כל היתר.
כתוב תגובה ל- רצוי לברר !
מידע מדהים!אחרי חשיפת השמפניה-
  התגלה מנגנון השקר   2/08/15 00:11
כתוב תגובה ל- התגלה מנגנון השקר
3
שמאלנים = אתאיסטים מוצקלה!
  הגוי..   31/07/15 19:01
אל תדביק את הימין המשיחי חולני רדוף התאווה על השמאל.. מידת וכמות הזומבים אינה מאפשרת עדיין דמגוגיה היטלראית ימנית זולה למרות שהדברים כבר מלאו כמה וכמה מוחות מחופים בכיפות סרוגות וכי ממתי הם שמאל? ובנוסף כותב המאמר מבין בענייני המחבלים הפנטים לדת, טוב מהם עצמם, ציטוט: "אפילו ללא טעם והיגיון מנקודת ראותם של המחבלים עצמם", רק שכח להזכיר כי הם באים מהימין. זוכר את ד"ר גולדשטיין מקריית 4 ? הוא בטח היה יהודי שמאלני הדוק עד כדי כך שהימין בא להשתטח על קברו ומכנה אותו ה"גבר".. אז די עם דמגוגיה כי הגיע העת לעסוק במציאות..תודה..
כתוב תגובה ל- הגוי..
4
צבעיות עיתונאית "מחבלים"
  יהודה.פ   1/08/15 01:02
דבר ראשון חשוב לציין שמה שהוא\הם ביצע\ביצעו מעשה חמור והם צריכים להישפט על זה הם ירו לעצמם ולכולם כדור ברגל. אבל מה זה הצבעיות הזאת מעולם לא רושמים במקרה שערבי
עושה פיגוע בכותרת ראשית "מחבל" רושמים צעיר פלסטיני או מפגע אבל מחבל לעולם לא. כי מחבל זה מילה גדולה אתם רוצים להשים פוקוס אל היהודים ולא על הערבים. אני ממש לא ימני אבל גם לא שמאלני אני יותר מרכז אבל נימאס מראייה הסלקטיבית הזאת.תראו באתר הקול היהודי ערבים(\"מחבלים". אני רושם בסוגרים כי אנחנו חיים במדינה "דמוקרטית") זורקים בקבוקי תבערה יורים זורקים פצצות מאולתרות.מלפני שבוע\שבועיים עלה בלהבות אוטובוס מבקבוק תבערה זה לא פורסם בעיתונות.
ולמה בתור מרכזניק אני מקשיב לעיתון ימני(כנע"ל) בגלל שאני ראיתי הרבה מיקרים במציאות שהם פרסמו ושאר העיתונים לא.
מה שחשוב להעמיד את הקיצונים לדין בין יהודים ובין ערבים
אבל מה שאני חושב זה שאין קיצונים רק בגבעות ובכפרים אלא שגם בעיתונים יש כאלה "אבל זה רק תחושה"
כתוב תגובה ל- יהודה.פ
5
רצח משפחת פוגל
  שדר   1/08/15 19:40
אסור לשכוח את רצח משפחת פוגל זוג הורים ו 3 ילדים

שנרצחו בדם קר.......

איש בעולם לא גינה

הרשות הפלסטינית - לא אמרה מילה

פעילות שמאל רצו לחבק את אמהות הרוצחים

" הביקור של נשות השמאל בעוורתא -במהלך הביקור צולמו הפעילים בחברתם של משפחות הרוצחים. בין השאר נתפסה רעיה ירון, דוברת ארגון 'מחסום ווטש' מחבקת את אימו של אחד הרוצחים"

וכל זאת תחת גינוי ורגשות של כאב מהמעשה המחריד של שריפת

משפחה חפה מפשע - על ידי מי שלא יהיה
כתוב תגובה ל- שדר
צודק! צודק! צודק!
  יהודי מפוכח   1/08/15 21:59
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
6
אני שוב אומר: מלחמה זה רע
  אהרון שחר   1/08/15 21:03
אף גולם לא מופתע מכך שבמלחמה קורים דברים רעים. שורש הטעות היא ביצוע הנכבה ברישול. אילולא היינו עושים את הנכבה ברישול היו מלחמות חיצוניות בלבד. לא גירשנו מפה את כל הערבים, נגזר עלינו להמשיך להכות זה בזה לנצח. עם כל הצניעות, ויש קצת, טרם נולד הגולם שיכול להתווכח עם משפט אחד שלי.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
7
צריך רק להוסיף הסתייגות, כי טר
  יהודי מפוכח   1/08/15 22:08
צריך רק להוסיף הסתייגות, כי טרם הוכח שהשורפים הם יהודים.
מעבר לכך, כל הכבוד!
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
8
לעומתכם אני אדם המאמין
  סניל   2/08/15 06:59
שאין להאמין לאף מילה כשמדובר בערבים ובשמאל שלנו
כתוב תגובה ל- סניל
9
השוואה מוזרה אם לא הזויה
  א-דפנה   2/08/15 08:46
מבית מדרשו של הימין הקיצוני נשלפים סכינים, דם ואש. רשימת פשעי הימין ארוכה כאורך הגלות, מרצח ראש ממשלה ועד שרפת אנשים חיים! למיטב זכרוני שום איש שמאל לא רץ מעולם, עם סכין שלופה ודוקר עדת מתנחלים, או שורף אנשים. מה שהשמאל הקיצוני עושה הוא בדיוק מה שאתה עושה, רון, מנסה להצדיק את דרכו ותפיסת עולמו
כתוב תגובה ל- א-דפנה
בביה"ס לא מלמדים על רבין שירה
  נתין מדמנת ישראל   2/08/15 09:35
(לא בסכין) על אלטלנה ורצח 17 יהודים, חלקם שורדי שואה. לא מלמדים על רצח ידידיה סגל בידי ה"הגנה" (אולי פלמ"ח). גם לא על הרוצח של קסטנר שהיה איש שב"כ עד לפני הרצח, בשירות השמאל. גם לא את האמת על רצח ארלוזורוב, ולא על הסגרת לוחמי ניל"י, לח"י ואצ"ל לבריטים ולתורכים. קחי קורס בהסטוריה לא בולשביקית. כדאי לך.
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
השוואה הנכונה
  יהודי מפוכח   2/08/15 22:42
השמאל הקיצוני והימין הקיצוני מסייעים לאויבי ישראל במקום לישראל עצמה.
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
האם את תמימה או מיתממת ?...
  או מושתלת מטעם?   3/08/15 11:01
כתוב תגובה ל- או מושתלת מטעם?
10
בתמונה: אותיות שנכתבו בזדון
  ולא ע"י יהודי   3/08/15 11:06

אפילו גדולי ספרות המתח היו מתפוצצים מצחוק למראה הכתובית שבתמנה.
איזה יליד הארץ יכתוב בעברית באותיות כאלה ?... פחחח !
כתוב תגובה ל- ולא ע"י יהודי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il