|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ההפרעות האלה של אנשי המשטרה יובילו במוקדם או במאוחר למלחמה אלימה בין הציבור הדמוקרטי לבינם    איני בעד, אבל יודע שזה יגיע, ורק באשמת בנימין נתניהו ואיתמר בן-גביר
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המחדל המבצעי הראשון במלחמת העצמאות
מאת: ד"ר אורי מילשטיין  |  07/08/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הערבים יודעים איך לעבוד
  לוליק   7/08/15 13:33
עם ועל דעת הקהל בעולם וכך ישיגו מטרותייהם, בינהם כיבוש העולם!
כתוב תגובה ל- לוליק
הלקח: מה שמניע את המציאות
  אורי מילשטיין   7/08/15 14:13
הוא הרצון.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
אין ספק שהרצון שלהם
  לוליק   7/08/15 15:18
המותבע באמונה חזק, ןהוא הוא מוביל את דרכם! אצלנו היהודים הרצון עומעם והאמונה התבטלה לאור הרציונליות שלא פעם הוכיחה דלותה!
כתוב תגובה ל- לוליק
בעזרת כמה "אינטליגנטים"
  חבר קיבוץ יגור   7/08/15 16:27
בעיקר מהצד השמאלי/מרכז של המפה .ככלל,לאט לאט מאבדים את האמונה בצדקת הדרך !.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
ללא סיוע מהשמאל בארץ ובעולם
  מקס פאואר   7/08/15 19:48
הערבים לא היו מגיעים לשום מקום, השמאלנים עושים להם את העבודה.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
2
אהבתי את הניתוח על מקומה
  חבר קיבוץ יגור   7/08/15 16:22
של ירושלים בעיניי הנהגת הישוב ערב פרוץ מלחמת העצמאות.הרבה מהתובנות המועלות,ישימות גם כיום בהרבה אופנים ואזורים. תודה ושבת שלום
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
חבר קיבוץ יגור מהתחת...
  עוקר עשבים שוטים   7/08/15 19:56
אתה עלוב נפש וצפוי להחריד,כל פעם :"אהבתי את הניתוח,ואת התובנות.." נו באמת אתה לא יכול בלי להחמיא לעצמך. אגב ,מילשטיין קשישא,לאן העלמת את ההומו מיגור ואת דוד נ, זה מצמצם את המחמאות שאתה נותן לעצמך בשני שליש...אז יאללה שלוף אותם מהביוב.
כתוב תגובה ל- עוקר עשבים שוטים
עכשיו אתה רגוע-אידיוט !
  דוד נ   7/08/15 20:33
כתוב תגובה ל- דוד נ
מילשיטיון,אתה שקוף
  עוקר עשבים שוטים   8/08/15 00:47
אידיוט מדופלם סכיזופרני,לא התאפקת מול העקיצה ושלפת את דוד נ, עכשיו אחרי חצות אז תבקש משפרה מ'[ראומה] להקליד תשובה בשם =ההומו מיגור...פחחחח.אתם צמד אהבלים.
כתוב תגובה ל- עוקר עשבים שוטים
3
חבל
  ש. שאול   7/08/15 17:46
כמה חבל שאורי מילשטיין היה ילד בן 8 בפרוץ מלחמת השחרור. אם היה מבוגר יותר, אין ספק שהיו ממנים אותו לרמטכ"ל הראשון של תה"ל וההסטוריה של מדינת ישראל היתה שונה לגמרי.
כתוב תגובה ל- ש. שאול
רוב הסיכויים שאז כמו היום
  אורי מילשטיין   8/08/15 08:01
מערכת הביטחון היתה מחרימה אותי, כי אז כמו היום מערכת הביטחון היא אנטי-אינטלקטואלית ואינה מסוגלת להתמודד עם חשיפת ליקויים וביקורת.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
4
המחדל הגדול של 1948 היה ב"ג
  שבץ חלובה   7/08/15 20:39
האיש ניצל את תפקידו הפוליטי כראש ממשלה להשתלט על הצבא ולהכתיב לו מהלכים צבאיים למרות שהיה נטול הכשרה או כישורים צבאיים. כמאמר השיר פתאום קם אדם בבוקר בבוקר ומחליט שהוא פילדמרשל ומתחיל ללכת....כל הכשליםן ל מלחמתהשחרור מקורם בפילדמרשל החובב הזה שכסטלין בשעתו הכתיב ובלם אלופים וגרם לכמעט הפסד במלחמה. זה שלגמרי לא הפסדנו זה לא כל כך בגללנו אלא בגלל מחדלי האויב. איפה שהזקן עמד הדשא לא צמח ירוק והדם נישפך כמים. אפשר היהי לגמור את המלחמה עם 2000 הרוגים במקום 6000. זה הבדל בין צ"רצ"יל לב"ג הראשון היה עסוק במינויי גנרלים ומפקדי חזיתות והשני התערב ודחף את האף שלו למהלכים צבאיים ושם שילמנו ביוקר. צ"רצ"יל לדוגמה לא פיקד על קרב אל עלמיין בסוף 1942 אבל כן קבע מי יפקד עליו וזאת היתה גדולתו. אילו זה היה בן גוריון שמפקד על הקרב אז האנגלים היו מפסידים את הקרב החשוב הזה וארץ ישראל היתה ניכבשת על ידי הנאצים והאס. אס. המזל של האנגלים היה שצ"רצ"יל היה ראש ממשלה שלהם ולא חדל אישים כמו בן גוריון הבולשביק הקטן.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
למה לד"ר מילשטיין לחפש אשמים
  /שבץ חלובה   8/08/15 07:59
במחדלי מלחמת השחרור שמוטל לפני האשם העיקרי שזה המחדלניק הבולשביק בן גוריון שממנו נבעו כל הפשלות הגדולות.זה האיש שגידל במאורה שלו את הצפעוני המשתמט פיירס ורק על זה מגיעה לו תליה. הצמד בן גוריון פיירס היו האבות הרוחניים של רב המרגלים הסובייטי ישראל בר שהיה שתול כל מלחמת השחרור במטכ"ל ידע את כל סודות המלחמה והקרבות העתידיים והדליף את זה לסובייטים של סטלין שהוא מצידו העביר את הכל לחבריו הערביים. תארו לעצמכם שבמשך כל המלחמה סטלין ישב במטכ"ל שלנו וידע על הכל. לא פלא שהמלחמה ניגמרה ככה כמו עוגה חצי אפויה. אעני גם לא יודע מי יעץ לבן גוריון לפרק את הפלמ"ח שהיה הכח העיקרי שעשה את העבודה ולא אתפלא שגם זה היה מבצע מודיעיני מיוזמתם של הצמד סטלין את ישראל בר המרגל בחסדי בן גוריון ופיירס. כדי לדעת בדיוק את הנזקים שגרם לנו ישראל בר צריך לחדור לארכיונים של הצבא משנות ה 1948-49 אבל הארכיונים האלה נעולים כדי שהאמת על התקופה לא תצא החוצה. אני גם בטוח שכל מיני דוקיומנטים חשובים מאז הושמדו כדי להגן על הזקן מאישום עתידי. הארכיונים של הסוכנות ושל הצבא שמורים אצלינו יותר חזק מאשר הזהב בפורט נוקס או יהלומי המלכה במגדל של לונדון. הנזק של ישראל בר היה כפול כמו הנזק של פולארד. הם העבירו סודות לתחנה הראשומה ומשם זה נזל לתחנה השניה ושם ניגרם עיקר הנזק. לא פלא שהאמריקאים לא רצו לשחרר אותו כי הרבה סוכנים אמריקאים שילמו בחייהם בגלל הריגולים שלו. ישראל בר? אותו דבר. היה תמונת ראי של פולארד.
כתוב תגובה ל- /שבץ חלובה
אכן בן גוריון היה אחראי ולכן
  אורי מילשטיין   8/08/15 11:10
גם אשם.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
ב"ג ב 48 זה מה שהיה,עובדה
  דוד נ   8/08/15 08:31
שלא היה מישהו אחר,שבטח גם עליו הייתה מוטחת בקורת ללא הפסק.כל אחד עושה כמיטב יכולתו ונותן את מה שהוא יודע. לכן אין טעם בהטחת אשמות על העבר, אלא להסיק מסקנות לגבי העתיד.
כתוב תגובה ל- דוד נ
5
דניאלה וייס לרבלין: תישן בשקט
  חשדנית   8/08/15 09:26
אתה לא מספיק חשוב בכדי שירצחו אותך. כך אמרה דניאלה וייס אתמול בחדשות ערוץ 1 וצחקה. 'אתה לא מספיק חשוב', והתכוונה לכך שרובי רבלין הפך להיות ליצן החצר של המדינה. אבל, ופה טמונה הסכנה, יש מגמה....יש מגמה להפוך את נשיא המדינה לדמות שנויה במחלוקת ולסדין אדום בפני הימנים.
שמתם לב, שבזמן האחרון הדוברים והיח"צנים של רבלין מכניסים אותו למרכז תשומת הלב הציבורית, ודווקא עם הצהרות מאוד מוזרות שתומכות בערבים ?
לדעתי, זה בכוונה תחילה.
לדעתי, הם הולכים לעשות לו בדיוק מה שעשו לרבין.
עוד 'שמפניה' יוצא לדרך עם תמונות של רבלין בתור נאצי. זה בדיוק מה שהם עשו ליצחק רבין באמצעות פעיל השב"כ אבישי רביב.
וגם אז הם ביימו ארגון ימני קיצוני ופירסמו בתקשורת כאילו הם מאיימים על חייו של רבין.

בקיצור, אתם כבר מבינים:

'הם' הולכים לביים עוד פעם רצח, והפעם של רובי רבלין, כדי שיוכלו להתנפל על הימין, בדרך לעוד התנקנקות...האמנם ?

ואם זה יקרה, תדעו, שאני הייתי ראשונה לזהות את המגמה !!!
כתוב תגובה ל- חשדנית
6
שימו לב: הכתובת על הקיר
  חשדנית   8/08/15 11:10
השב"כ, בהוראה של האמריקקים, הולך לרצוח את רובי ריבלין ולהאשים את הימין. זה בדיוק מה שהם עשו ברצח רבין וכל הסימנים מראים שזה גם מה שהולך לקרות עכשיו.
ומדוע דווקא עכשיו ? כדי לאפשר התנתקות נוספת ביו"ש.
ואיך אני יודעת את זה ? פשוט מאוד, הם אוהבים לשכפל את התכניות שלהם...חחח
כתוב תגובה ל- חשדנית
7
ההצתה בכפר דומא-עבודה של השב"כ
  חשדנית   8/08/15 11:19
בביצוע קבלן משנה ערבי....זאת הסיבה שהם לא מצאו עד עכשיו את המציתים, כביכול יהודים ולמעשה ערבים. שימו לב, היום כבר ברור שהשב"כ פועל נגד העם היהודי ולטובת הסמול והאמריקקים.... כן, השב"כ גם רצח את רבין... אין פלא שראשי השב"כ יצאו נגד מדינת ישראל בסרט 'שומרי הסף'...אברהם שלום, יעקב פרי, כרמי גילון, אבי דיכטר, יובל דיסקין ועמי אילון. אם איסר הראל, מייסד השב"כ, היה קם לתחיה עכשיו, היה מעדיף למות בחזרה...בדיוק כפי שהעדיף להתפטר אחרי התרגיל ששימון-בעל המדליות-פרס עשה לו עם פרשת המדענים הגרמניים במצריים...
כתוב תגובה ל- חשדנית
8
היכן בדיוק המחדל המבצעי?
  משה, עורך-דין   8/08/15 12:43
כותרת המאמר היא "המחדל המבצעי הראשון במלחמת העצמאות". קראתי בעוגמת-נפש את הפירוט שכתב אורי מילשטיין, על מיעוט המתנדבים לפעולות ביטון בקרב יהודי ירושלים וסביבתה, ואני מניח שזו האמת. מיעוט המתנדבים היווה עובדה עגומה, אך עובדה. היכן כאן המחדל?. ההנהגה היהודית, במיוחד במשך מחצית השנה שחלפה בין החלטת האו"ם ב-29 בנובמבר 1947 ובין הקמתה של מדינת ישראל, לא יכלה לפעול כמדינה עצמאית הכופה גיוס על כל אזרח. מילשטיין עצמו מספר על כל מיני תעלולים, באותה תקופה, שנועדו להסתיר את הנשק "הלא-ליגאלי" ואת החרמתו ע"י השלטון הבריטי. לא ניתן לאלץ צעירים יהודים להתנדב, בפעולה גלויה, ובמקום שהמתנדבים מעטים אינך יכול לארגן נידוי חברתי וחרם נגד אלה שאינם מתנדבים, שכן גם לחרם ולנידוי דרוש שיתוף-פעולה מאת הציבור. לא ברור לי מדוע מילשטיין לא כלל בפירוט שבמאמר את מספרי המתגייסים לאצ"ל וללח"י. יתכן שדווקא בעיר כמו ירושלים, בשל הרכב האוכלוסיה היהודית שבה, התנדבו יותר לארגונים אלה. אני חוזר ושואל: היכן המחדל - אלא אם הכוונה היא במחדל שבאי-החלפת העם בעם אחר - ואת מי מילשטיין מאשים בו?.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
מה שאני הבנתי,שהמחדל
  דוד נ   8/08/15 17:23
היה בהצלחת הערבים לשרוף את המרכז המסחרי בממילא(כמה מהסיבות מובאות בגוף המאמר-צריך רק להתרכז), כמו כן שהמוסדות המיישבים לא דאגו להקמת יותר ישובים בעוטף ירושלים,מה שהיה מונע את הצורך בהקצאת כל כך הרבה כוחות להגנת העיר. בתחילת מלחמת השחרור על חשבון הזנחת יישובים אחרים. מציע לקוראים כאן (כמובן לא האידיוטים מטעם עצמם) לקרוא מה שכותב פרופ יובל נח הררי בספקו "ההיסטוריה של המחר" עמוד 135.
כתוב תגובה ל- דוד נ
9
עכשיו זה רשמי: דאע"ש=ארה"ב
  חשדנית   8/08/15 19:26
מקור: רוטר
rotter.net

"מנהל המודיעין הלאומי לשעבר (DIA) הגנרל מייקל פלין, הודה בראיון טלוויזיוני. 'ארה"ב עשתה בעבר הלא רחוק 'החלטה מכוונת' לתמיכה בארגון הטרור הרצחני דאע"ש בסוריה'. דבריו אלו חיזקו את השערת כלי התקשורת בארה"ב שהצביעו שוב ושוב על העובדה שאין לערער עליה, דאע"ש הוקמה בתמיכתה של ארצות הברית"
"מסמכים של סוכנות הביון האמריקאית שהותרו לפרסום חשפו: בשנת 2012 ארצות הברית ושותפיה במדינות המפרץ וטורקיה, תמכו בדאע"ש ותכננו להקים נסיכות אסלאמיסטית השייכת לזרם הסוני (סלפיה) . בחודש ספטמבר הגנרל תומאס מקינרני הודה שארצות הברית 'עזרה לבנות את דאע"ש בגיבוי הנשיא אובמה ובעזרת 'כמה מהאנשים הלא נכונים' בסוריה'. הגנרל מקינרני הוסיף עוד ואמר, שארה"ב ידעה על הנשק שדאע"ש השיג מלוב לאחר סיום המרידה"

ולהמשך קריאת הכתבה:

infowars.com/

אגב, הגנרל מקינרני לא אמר את כל האמת - לא רק שארה"ב ידעה על הנשק שדאע"ש השיג מלוב אחרי רצח קדאפי, אלא שארצות הברית בעצמה ציידה את דאע"ש בנשק הזה. הגורם המתווך היה שגריר ארה"ב בלוב, שבסופו של דבר הוצא להורג ע"י דאע"ש. גם טורקיה היתה חלק משרשרת הברחת הנשק עבור דאע"ש מלוב לסוריה בעזרת ארה"ב. מי שעזר לדאע"ש בטורקיה היה ארגון HHH שנשלט על ידי בנו של ארדואן.
כתוב תגובה ל- חשדנית
אובמה=שליט השטן
  חשדנית   8/08/15 19:32
תגובה מתוך רוטר:
השטן הגדול indeed
לאיזו מטרה הקימו ארגון פסיכופאטי משיחי דאע"ש, ועוד אחרי שנלחמו שנים על גבי שנים באל קעידה והפחיתו מאוד את כוחם? כדי להילחם בשיעים? ולמה מחזקים עכשיו את איראן והשיעים? כדי שילחמו אחד בשני ויביאו עוד ועוד חורבן?
ההודאה הזו למעשה אומרת שארה"ב תכננה רציחות עמים והוציאה את זה לפועל דרך ארגון הטרור המבעית הזה. הם אחראים למאות אלפים רבות של אזרחים שנרצחו. הם אחראים לטבח היזידים, הנוצרים, שיעים וסונים. הם אחראים לכל אשה וילד יזידים/נוצרים שנאנסו ושחייהם נחרבו. הם אחראים למשהו כמו 15 מיליון פליטים לפחות שחייהם נחרבו.
הם הפושעים הכי גדולים בעולם.
הם גם בעצם שלחו אלפי חיילים אמריקאים למות סתם באפגניסטן ועירק ועוד אלפים רבים שנפצעו וחייהם נחרבו.

חוסיין אובאמה הוא שליח השטן תרתי משמע.
מקור:
rotter.net
כתוב תגובה ל- חשדנית
המימשל האמריקאי הקריב את השליח
  חשדנית   8/08/15 19:43
במימשל אובמה ידעו על פעולת הטירור הצפויה בשגרירות ארה"ב בלוב אבל התעלמו ממנה כמו גם מכל הבקשות לעזרה של השגריר ועוזריו בשגרירות. מזכירת המדינה הילרי קלינטון שיקרה בעדות בקונגרס כאילו לא ידעה מה הולך לקרות שם. הם ידעו אבל לא נקפו אצבע. מדוע ? כי לא רצו להרגיז את דאע"ש, שהרי הם הקימו את האירגון הזה ולא רצו לצאת נגדו. הם הקריבו את השגריר שלהם - כריסטופר סטיבנס - ביחד עם 3 אנשי יחידת העילית 'אריות הים', למוות אלים במיוחד בגיהנום הג'יהאדיסטי.
מימשל ארה"ב הוא המימשל הרצחני ביותר בהיסטוריה. הם ערפדים מוצצי דם ! רוצחים במימדים בלתי נתפסים. הפציצו את יפן פעמיים בפצצות אטום, גנבו את כל הכסף בעולם, הקימו בנקים מרכזיים פרטיים משלהם ששולטות בכל הכלכלות בעולם ועדיין לא הספיק להם כל הדם והדמים תרתי משמע. אין פלא שקראו לארגון החדש שהקימו- דאע"ש - בשם ISIS, על שם אלת המלחמה והמין המצרית...רק זה בראש שלהם כל הזמן....בעע
כתוב תגובה ל- חשדנית
להורי חיילי המרינס שחיסלו את ב
  קראתי בתדהמה   8/08/15 22:10
בין לאדן ונהרגו בתאונת מסוק -מוזרה בנסיבותיה- סתמו את הפה כשההורים לא קיבלו את תגובת הצבא והצביעו על כך שמשהו מסריח קרה שם. גם הפקירו את השגריר המסכן עם המרינס שלו למוות ידוע מראש, למרות שהוא זעק לתיגבור אבטחה כמה ימים לפני שנרצח והתעללו בגופתו נוראות. החקירה של הדרג העליון לכל זה היתה ....
כתוב תגובה ל- קראתי בתדהמה
הם רוצחים את המארינס,1 אחרי ה2
  חשדנית   9/08/15 09:49
זה לא רק התרסקות המטוס שבה נהרגו בבת אחת 22 לוחמי 'אריות הים', אלא שורה של מקרים תמוהים שבהם נהרגו עוד ועוד לוחמים של יחידת 'אריות הים'. נראה כאילו המימשל האמריקקי החליט לרצוח את החיילים שלו, אולי בגלל שהם יודעים יותר מידי !! הנה כאן עוד פרטים:
israblog.nana10.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
ספק אם המהלך הזה היה יזום לכל
  אורי מילשטיין   9/08/15 14:02
פרטיו, אך חוסר שליטה ביטויי הסתאבות יש כאן ולא רק בארה"ב אלא גם אצלנו!!!
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
ישראבלוף וחשדנית
  אנאליסט   9/08/15 15:12
למעשה המקור צריך היה להיות: ISRABLOFF - ולא ISRABLOG , כפי שכתבה חשדנית (האחת והיחידה בהזיות, החשדות, ו"נבואת" העבר ההווה והעתיד...)ורק תמימי לב ושכל ופתיים יאמינו לסיפורי הפולקלור שלה (כנראה בהשראתו של מילשטיין - פולקלוריסט מושבע...).
כתוב תגובה ל- אנאליסט
אנאליסט,אתה נגד חשיפות?
  ודאי שלא הכל ידוע   9/08/15 15:57
כתוב תגובה ל- ודאי שלא הכל ידוע
משעמם, טרחני, עבש
  עוקר עשבים שוטים   10/08/15 00:14
מילשטיין יורד מדחי אל דחי, מזל שיש את התגובות הביזאריות של חשדנית ששמה את הזקן המריר מאפעל בכיס הקטן. ולאן נעלמה ראומה=כנרת ??.
כתוב תגובה ל- עוקר עשבים שוטים
המומחה לאיבחון מדבר....
  חשדנית   10/08/15 14:13
אז הפעם נאבחן גם אותך, מיסטר 'זעפני': אתה אדם מריר, מתוסכל, כעסן, נקמן, מלא קנאה, מקנא במילשטיין ועוקב אחריו בצורה אובססיבית, מלא תלונות כרימון, וקיצור: ל-ו-ז-ר !!

מיסטר זעפני יש לי רק עצה אחת בשבילך:
GET A LIFE, MAN
כתוב תגובה ל- חשדנית
את ממש מעופפת חשדניתוש
  ד"ר א.ויצטום   10/08/15 15:09
קיבלת מחמאה אהבלה, ופירשת אותה הפוך על הפוך. לקנא במילשטיין ? על מה ? האיש דחוי, מנודה, בקהיליה המדעית נחשב כבדיחה וקוריוז. תוצר מובהק של ילדות קשה, איש מריר וכעוס,תחמן ונוכל. כייף להסתלבט עליו ואנו עושים זאת בהצלחה. עובדה.. גב' קונספירציה גם לך לא יזיק טיפול נפשי בסיסי. בעייתך מתועדת בספרות המדעית שלנו כתופעה מוכרת ,ויש טיפול ואפילו ריפוי.
כתוב תגובה ל- ד"ר א.ויצטום
ויצטום והמתקראים קיבוצניקים
  משתמשים בנימוקים   10/08/15 17:37
הלקוחים מדיקטטורות הזכורות לשימצה. למי שדעתו אינה לרוחם הם מודיעים שהוא חולה נפש/ ראוי למוות ו"עושים לו את המוות" בהשמצות ובהטרדות בלתי פוסקות. בכך הם מעידים על עצמם כלוקים בכל מה שהם משליכים על דר' מילשטיין. משום מה , החבורה הרודפנית מגלה אובססיביות כלפי מה שדר' מילשטיין כותב . הם גם מתנפלים בגסות ובאלימות מילולית ללא שיעור- בהשוואה לטוקבקיסטים במדורים אחרים כאן- על כל מי שמשבח את דברי דר' מילשטיין. העבשים והאטומים הם בעצם אותם המתקראים בשמו של "דר' ויצטום הפסיכיאטר", "קיבוצניקים", "עוקרי עשבים שוטים" וכיוב'. הסינדרומים שהם מפגינים בתגובותיהם מזכים אותם לשבת בכותל המזרח של הDSM וליהנות ממה שהם מאחלים למי שהם רודפים באדיקות .
כתוב תגובה ל- משתמשים בנימוקים
'תגובות ביזאריות' זה מחמאה ?
  חשדנית   10/08/15 18:35
רק אצל חולי נפש כמוך....וחוץ מזה מהי 'התרומה המדעית' שלך לאנושות ? טפילות ? לפחות מילשטיין עושה את העבודה, לעומת זאת אתה טפיל על העבודות שלו...וגם זו מחלת נפש, וגם יש לה שם, תקרא ב-DSM...ואגב, למזלך יש לזה אפשרות לריפוי, נתתי לך המלצה חינם...חחח
כתוב תגובה ל- חשדנית
הפסיכים של מח' ראשונה בלחץ
  ד"ר א' ויצטום   10/08/15 23:14
אטומי, שיטות הפעולה שלהם התגלו, ערוותם נחשפה והיא מצחינה...פיכסה. בגלל הלחץ ואובדן השליטה הם החלו להשליך על "האויב" את תחלואיהם, זה סימפטום מובהק למצוקה נפשית קשה. השלב הבא הוא קריסה ואובדן שליטה.מומלץ למילשטיינים-בלובשטיינים להגיע לטיפול דחוף. המקרה של "חשדנית" הוא קל יחסית ,ומתואר רבות בספרות המקצועית... היא שוקלת החלפת נאמנות כי כל החשיבה שלה מבוססת על העתקה ממקורות אחרים,אין חשיבה עצמאית-יצירתית.
כתוב תגובה ל- ד"ר א' ויצטום
נראה שהמתחזה לפסיכיאטר מכיר
  אישית את התחום...   11/08/15 00:49
כתוב תגובה ל- אישית את התחום...
אנשי יגור האידיוטים,רכשו
  דוד נ   11/08/15 04:12
את טימטומם הרב מינקות, ממשנת הקיבוץ המפוארת, כי גדלו בבית התינוקות - ללא מגע אנושי פשוט וחם. כמו כן הפדופיליה המוטמעת עמוק בהווי הקיבוצי עשתה את שלה. ולך חשדנית צר לי לומר- אין מרפא לטמטומם, ( אין גם טעם לומר זאת-להם,הם גם לא אשמים). אז בואו נתייחס אליהם כפי שמתייחסים לחריגים חברתיים ונהלל את שם התנועה הקיבוצית לעולמי עד.
כתוב תגובה ל- דוד נ
מסכן, לא ישן בלילות
  אברבנאל   12/08/15 21:28
אורי מתהפך על משכבו ומתחבט בשאלה=מי אני?? מה אני?. מדוע מזלזלים בי ולועגים לי?? שעון החול שלי כמעט ונגמר ולא הצלחתי להטביע חותם, בקושי הטבעתי עכבר...חחחח
כתוב תגובה ל- אברבנאל
10
מילשטיין לבית גיל הזהב
  אלפרדו ב' הצעיר   10/08/15 10:46
עם שפרה. יואב יצחק נמאס מהעיסוק בעתיקות משעממות ,אתם אתר חדשות. חבל על המקום שאתה מקצה לזקן המריר. סגור עניין.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
כל תגובה של אידיוטי קיבוצי
  חבר קיבוץ יגור   11/08/15 08:34
יגור,מעלה את הרייטינג של ד"ר מילשטיין.אלא מאי,הטימטום של פגועי נפש הללו לא נותן להבין זאת וזה הרווח נקי של יואב יצחק.המשיכו אידיוטים מקיבוצי יגור,המשיכו לטמטם עצמכם.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מילשטיין אתה שקוף
  ההומו מאפעל   11/08/15 10:14
נפלת בפח יקוש.תקופה מסויימת לא הגיבו בכוונה החברים מיגור ,והנה הפלא ופלא לא היו תגובות של "דוד נ," "וחבר קיבוץ יגור". התגובות שלנו חודשו והונחתו, וכמובן בלעת את הפיתיון,ומי הופיע? המגיבים הפיקטיביים מבית היוצר של משפחת מילשטיין : דוד הנקניק וחבר הקיבוץ,אלא שמרוב כעס שכחת שהם מגיבים מכתובות ip שונות -והפעם זה היה מאותה כתובת....אופס.. פדיחה.שפרה מ' פישלת בפיקוח. ואגב שפרהל'ה הפצעת לרגע בשמך האמיתי ושוב נעלמת...אנחנו מתגעגעים ל"ראומה"ל"כנרת". והעיקר מר יואב יצחק נא לנפנף את מדור העתיקות המשעמם הזה-זה אתר חדשות 1... וד"ש להומו מיגור.
כתוב תגובה ל- ההומו מאפעל
יופי הרייטינג עולה ועולה,יואב
  חוקר הפסיכים מיגו   11/08/15 12:32
יצחק מחכך ידים בהנאה גלויה.המשיכו מטומטמים מקיבוץ יגור,המשיכו.(הפוסט טראומה של ילדות במסגרת קיבוצית ממשיכה לכל החיים).
כתוב תגובה ל- חוקר הפסיכים מיגו
הזמנה לחולה השסעת
  ד"ר א. ויצטום   11/08/15 13:17
מר דוד נ= חבר קיבוץ יגור=חוקר הפסיכים =ההומו מיגור=אורי מילשטיין... התפנה מקום במח' לחולי מולטי-סכיזופרניה במוסד מעולה בעיר המעטירה בת ים, אנו שומרים לך אותו ,כי המקרה שלך מרתק ויעניין את החוקרים הצעירים.
כתוב תגובה ל- ד"ר א. ויצטום
אפילו רחמים אתה לא מעורר
  חוקר פסיכי יגור   11/08/15 14:56
אידיוט מיגור,מעניין איך בני משפחתך מסתכלים עליך.
כתוב תגובה ל- חוקר פסיכי יגור
ואתה מעורר חמלה ובחילה
  ד"ר א' ויצטום   11/08/15 15:50
איזה יצור מאוס. אמנם יש נסיבות מקלות: ילדות קשה מאד, משפחה מנודה ונרדפת[אגב בצדק...], נפל כושל בצבא-טראומה קשה, לוקה בסוג של תסמונת טורט,סכיזופרן ועוד מרעין בישין[שלא נדע ,טפו טפו...].בקיצור שומר נפשו ירחק. אחד המקרים הקשים בתחום הפסיכיאטריה.ראוי שתלך למנוחה נפשית לפני שתתפרק לרסיסים.
כתוב תגובה ל- ד"ר א' ויצטום
האידיוט מיגור קיבוצי מכה שנית
  חבר קיבוץ יגור   12/08/15 05:58
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
11
מילשטיין סובל מנדודי שינה
  עוקר עשבים שוטים   12/08/15 21:23
התהפך כל הלילה ,קם עם שחר והחליט להגיב כחבר קיבוץ יגור, הסתובב כל היום ובצהרים יגיב כדוד נ, ומה בלילה=ההומו מיגור כמובן, ואיפה שפרה מ'=ראומה=כנרת ?? כנראה נמאס לה...
כתוב תגובה ל- עוקר עשבים שוטים
המשך אידיוט יגורי,המשך.....
  חוקר הפסיכי מיגור   12/08/15 22:45
אתה חומר טוב למחקרים ובפרט הכינויים המצחיקים שאתה מעניק לעצמך.גם יואב יצחק וד"ר מילשטיין מבקשים שתמשיך אידיוט,רק אל תאכזב אותם.
כתוב תגובה ל- חוקר הפסיכי מיגור
12
סקופ! ההצגה של ביבי ועסקת הגז
  חשדנית   13/08/15 08:29
לפני 48 שעות בלבד יצאו לפירסום, מלשכת ראש הממשלה ביבי נתניהו ושר האנרגיה שטייניץ, כותרות בומבסטיות על עיסקת הגז. הכותרות בישרו על 'פיצוץ' אדיר בשיחות עם ראשי נובל אנרג'י שהגיעו במיוחד מאמריקה לארץ הקודש. הכותרות בישרו - פיצוץ במיתווה הגז. ראשי נובל אנרג'י התרגזו שברו את הכלים ויצאו בכעס מהישיבות במשרד ראש הממשלה הישר אל שדה התעופה. כביכול הם לא רצו לקבל את התנאים החדשים של עיסקת הגז שביבי ניסה להעביר.
אבל, מה שלא אמרו לנו זה הסקופ הבא - מיתווה הגז כבר היה חתום כשראשי נובל אנרג'י יצאו לפני 48 שעות את הארץ !
הם חתמו ואז נסעו.
זה מה שבאמת היה שם.

אממה, היה צריך לספק קצת דרמה כדי לשכנע את העם בישראל שביבי באמת עושה ככל יכולתו כדי לשפר את עסקת הגז. נתנו לנו להאמין שביבי נלחם אפילו בטייקונים מנובל אנרג'י....חחח

כל זה לא היה אלא הצגה. הצגת אחת גדולה, כמיטב המסורת של ביבי נתניהו ושריו בממשלה, הצגה שהוא ממשיך ומשכפל עלינו כל הזמן, על נתיניו בממלכה. זוכרים את צוק איתן ? אז על אותו עיקרון. יש הבדל ענק בין ההצהרות של ביבי לבין מה שקורה באמת מאחורי הקלעים.
הנה דוגמא אחת - ההצגה של צוק איתן, הצגה שעלתה לנו בהרוגים ובפצועים...בדיוק כפי שהיה במלחמת יום הכיפורים:

תגובה שכתבתי כאן, 3 ימים אחרי שהמלחמה בעזה פרצה (ושימו לב שהכל התממש אחד אחרי השני):
news1.co.il
ועוד כאן:
news1.co.il

ובדיוק כפי שהיה במבצע 'עמוד ענן', הנה תקראו כאן:
kr8.co.il


כתוב תגובה ל- חשדנית
ההצגה של ביבי במבצע עמוד ענן
  חשדנית   13/08/15 09:14
שוכפלה במבצע צוק איתן. הנה תקראו כאן:
news1.co.il

אותו דבר בפרשת המשט לעזה והמרמרה. הרעיון (של ביבי+אהוד ברק+אובמה) היה כזה - להזמין לחץ בינלאומי אדיר כדי לאפשר לביבי נתניהו לפתוח את המצור הימי על עזה כביכול בלית ברירה כאילו 'נאלץ' לבצע את זה בלחץ המעצמות בעקבות האלימות של חיילי צה"ל במשט. לצערם, פורסמו דווקא תמונות של חיילי צה"ל מוכים ופצועים על סיפון האונייה, וזה דפק להם את כל התכנונים....הם כבר לא יכלו להשתמש בתירוץ של לחץ בינלאומי. זאת הסיבה גם שביבי התנצל בפני ארדואן...פחח

הנה תקראו כאן:
news1.co.il

אגב, שמתם לב כמה פעמים ביבי משתמש בתירוץ של 'נאלץ' לעשות משהו בגלל הלחץ של האמריקאים? מעניין שאצל סיסי ממצרים אין בכלל מילה כזאת בלקסיקון. הוא לא נותן שילחצו עליו משום כיוון. גם לא מהכיוון של האמריקקים. למה ? כי סיסי הוא בעד מצרים. לעומת זאת, ביבי בעד האמריקקים. לא בעד ישראל. ביבי הוא אחד מ'הם'...בעע
כתוב תגובה ל- חשדנית
הלקסיקון של חשדנית
  חברי קיבוץ יגור   13/08/15 10:23
די דל ועלוב ועיקרו :פחחחח...בעע.... אמריקאקים.... וכמובן קונספירציה...קונספירציה... שמתם לב כאשר אין תגובות להבלים העבשים שמעלה כאן מר זעפני המריר-אורי מזיל הריר,[וזה קורה הרבה] נחלצת לעזרתו המעופפת ועושה רעש וצילצולים, כדי שתהיה מראית עין של תגובות. וד"ש לדוד נ = חבר קיבוץ יגור= ההומו מיגור= החניוק מאפעל=שפרה= ראומה =כנרת ושאר המתחזים הפיקטיביים לבית מילשטיין-בלובשטיין.....
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
המשך אידיוט,הרייטינג עולה !
  חבר קיבוץ לשעבר   13/08/15 18:36
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ לשעבר
עוד פוץ' מילשטייני מצפצץ
  עוקר עשבים שוטים   13/08/15 19:01
הפעם זה "חבר קיבוץ לשעבר "=דמות פיקטיבית מס'9..הידד. בקרוב יחתום מילשטיין- "אריה טפר" או יעלה רוח רפאים אחרת מעברו המפוקפק...
כתוב תגובה ל- עוקר עשבים שוטים
המשך אידיוט מיגור-המשך עוד
  חבר קיבוץ לשעבר   13/08/15 19:41
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ לשעבר
משפחה עם פיגור מולד
  עוקר עשבים שוטים   13/08/15 21:31
מסתבר שהבעיה של הסכיזופרניה נפוצה במשפחת בלובשטיין-מילשטיין לדורותיה,ויש גם אידיוטיזם בדרגות שונות.
כתוב תגובה ל- עוקר עשבים שוטים
המשך אידיוט מיגור-המשך
  חבר קיבוץ לשעבר   13/08/15 22:41
תעלה את הרייטינג,תייצב את האתר והכי חשוב,חוץ ממני אף אחד לא מגיב לאידיוט שכמותך.פאר היצירה הקיבוצית לכל דורותיה.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ לשעבר
13
סיכום הבלוף המילשטייני
  עוקר עשבים שוטים   13/08/15 23:19
לתשומת ליבו של יואב יצחק: מתוך 64 תגובות לפרק משעמם זה=25 הן של אורי מילשטיין[ שמגיב בשלל כינויים],ו-11 של חשדנית שפוטתו.. סה"כ 36 תגובות רובן לא לנושאי הפרק.סיכום=מילשטיין מגיב לעצמו ולחברי יגור. מסקנה =הבלוג מיותר, נא לנפנף את הזקן המריר מזיל הרעל התקשורתי העבש, ולפרסם במקומו חומר עדכני .
כתוב תגובה ל- עוקר עשבים שוטים
עוד ועוד אידיוט מיגור המשך !
  חבר קיבוץ לשעבר   14/08/15 03:47
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ לשעבר
מסכן מילשטיין לא יישן בלילות
  הסהרורי מאפעל   14/08/15 13:09
האומלל מגיב בשעה 0347, איפה שפרה? תעשי משהו..יש תרופות לדיכאונות...פחחחח
כתוב תגובה ל- הסהרורי מאפעל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il