|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 336/61, אדולף אייכמן נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים יצחק אולשן, שמעון אגרנט, משה זילברג, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 במאי 1962
ציפי לידר
ציפי לידר
מי אמר שחומש ויקרא הוא טכני בלבד? שיקום! החומש עשיר במסרים מרתקים, מפתיעים, מעניינים ומרעננים    הידעתם ששמירה בתורה היא גם ציפייה? ומה הקשר לפרשתנו?    על כל אלה ועוד במאמר שלפניכם
דרור אידר
דרור אידר
יום השואה השנה מעורב עם מאורעות ה-7 באוקטובר    הלקח הראשון שתמיד שיננו היה "לא עוד שואה"    חשוב בימים אלה להזכיר את הלקח הנוסף: "לא עוד גלות"
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אמנת החמאס מצטטת את מוחמד: "לא תגיע עת הגאולה עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, עד אשר יסתתר היהודי מאחורי האבנים והעצים, ויאמרו האבנים והעצים: הוי מוסלמי! הוי ע...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אובמה הראשון ומלחמתו בגמדי ישראל
מאת: רפי לאופרט  |  09/08/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ניתוח ברור ורהוט.טיעוני או-1
  לא אינטליגנטיים..   9/08/15 18:07
כתוב תגובה ל- לא אינטליגנטיים..
2
למזלנו יש את הרפובליקנים
  דן ה   9/08/15 18:26
היחסים עם ארה"ב גדולים וחזקים יותר מהנשיא שלה מול אובאמה עומדים שני בתי הנבחרים בשליטת הימין וכמובן רשת פוקס הגדולה שחושפת את שקריו של אובאמה בישראל התמיכה באובאמה היא פופוליסטית רק כדי להכשיל את נתניהו ולהביא למפלתו , כלומר הסמול מוכן להעמיד את ישראל מול הסיכון הגרעיני האיראני רק כדי להפיל שאת שנוא נפשם ביבי שמנצח אותם בבחירות כל הזמן ולרצות את הפריץ שיושב בוושינגטון. אובאמה מצד אחד נתן המון לישראל מבחינה צבאית ומצד ביצע בישראל פיגוע אסטרטגי חמור בכל מעשין במזרח התיכון - תמיכתו באחים המוסלמים והפלת מובארק והתקרבותו למשטר האיסלאמו נאצי האיראני וכמובן בחישתו בבחירות בישראל בנסיוטן להפלת נתניהו .
כתוב תגובה ל- דן ה
"ציפורים מתות בסתר"
  הגוי..   9/08/15 20:17
לכן מותר להן לצייץ שטויות בחייהן. רפובליקנים הם נאצים רכים וגמישים מתולעים ואוהבי יהודים עד היום בו יעלו לשלטון וכל עניינם זה כסף וצבא ארהב. גם הם מבינים היטב שאיראן בידי ארהב וישראל היא רק נושאת מטוסים הגדולה בעולם ובשר תותחים יהודי איכותי שלא יהסס ללחום על קיומו למען האינטרס של ארהב. אם לא הבינות זאת אתה יכול לצייץ כל חייך. תודה.. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
3
מאמר זה יש לפרסם בעמוד הראשון
  לתרגם ולפרסם   9/08/15 19:10
של ה"ניו-יורק טיימס" העוין לנו. שיידעו הם מה חושבים הישראלים על הנשיא שלהם.
כתוב תגובה ל- לתרגם ולפרסם
4
אכן לא ויכוח אקדמי
  אהרון שחר   9/08/15 19:24
כי המדע, שהיה צריך להכריע בכל הנוגע לעובדות, חושב שתפקידו לשבת בצד בנימוס ולהסתפק במאמרים מזדמנים. האם אנו על סף (או בעיצומה) של מלחמת עולם שלישית בין תרבויות? האם העולם חוזר על טעויות העבר? האם ראוי שהאנושות תעשה בכלל הסכמים עם משטרים אפלים במקום להשמידם? המדע הוא המחושים של האנושות ועליו להתריע בפניה כשהיא מתקרבת להשמדתה! אבל המדע לא יודע שזה תפקידו כי הוא גולם.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
עוד לא אמרתי שמלחמת עולם 2
  באה אל סיומה   9/08/15 20:36
ואתה כבר מדבר על שלישית? שלישית, לא יהיה דבר כזה. השלטון בארהב הבין יפה את פוטין כאשר אמר ש"מלחמה קרה לא תהיה" סוף ציטוט.
כתוב תגובה ל- באה אל סיומה
ומי קובע מהו משטר אפל?
  אלטע קאקער   9/08/15 22:57
ישראל בתור מדינה קטנה צריכה לברך על חוסר היכולת של הקהילה הבינלאומית להגיע לכדי פעולה אפקטיבית. זה אמנם מקשה עליה בהתמודדות עם איומים חיצוניים אבל זה גם שומר עליה. שער בנפשיך מה היה קורה אם ה״עולם״ היה מחליט שאין טעם לדבר עם משטרים אפלים וצריך להפטר מהם, לא מופרך בכלל שיגיעו למסקנה שצריך להיפטר מקוריאה הצפונית, איראן, סוריה וישראל. למעשה לרשימה גם ניתן להוסיף את רוסיה בלי קושי שעסוקה בהפצת אומללות בעולם (המדינה שניהלה מו״מ עבור איראן בלוזאן שאחראית לכך שהסנקציות הקונבנציונליות בכלל עלו לדיון). נו, עדיין מעוניין? לגופו של המאמר, הרוב המוחלט של מומחים לנשק גרעיני ולביטחון אפילו בישראל אומרים שההסכם הוא סביר. לא טוב, לא רע, אלא תלוי באופן היישום שלו. אבל התייחסות לתוכן עושה עוול לנתניהו, הרי זה לא משנה איזה הסכם היה יוצא תחת ידיו של הממשל האמריקאי מבחינת נתניהו הוא תמיד יהיה רע מהסיבה הפשוטה שנתניהו מעוניין בתקיפת איראן להחלפת המשטר. אז דיונים מלומדים (יותר או הרבה פחות במקרה הנ״ל) הם מיותרים.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
המדע
  אהרון שחר   9/08/15 23:33
מי קובע? מי שתפקידו לקבוע. צפון קוריאה היא מדינת שואה בעצימות נמוכה. אירן היא ראש נחש הטרור האיסלאמי ומסכנת את שלום העולם. שאר העולם האיסלאמי חייב להפסיק עם השריעה ויש להוציאה אל מחוץ לחוק. אלו דברים ברורים שדגל שחור מתנוסס מעליהם. המדע היה צריך לומר זאת. למה הכל אני?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
אני סבור קצת אחרת
  רפי לאופרט   10/08/15 10:37
אני חולק על שתי נקודות: א. נתניהו אינו חותר לתקיפת איראן אלא להסתלקותה מתכניתה לפיתוח נשק גרעיני.
אפשר שבמקומו הייתי מציע (כפי שכבר עשיתי בעבר) להכריז שישראל תסכים לתכנית גרעין אזרחית איראנית בשלושה תנאים: 1. הסכם שלום עם ישראל; 2. הסתלקות איראן מהאיומים להשמדת ישראל; 3. פיקוח בינלאומי אפקטיבי שתכניו יהיו על דעת ישראל.
כ"כ הייתי משלים אומר שכאשר יכירו מדינות האזור בישראל, יחתמו עימה על הסכם שלום וינרמלו את היחסים, תצטרף ישראל לאמנה לאי-הפצת הנשק הגרעיני ותעמיד את מתקניה לפיקוח בינלאומי במתכונת שתחול על כל מדינות האזור.
ישראל צריכה להיות מוכנה ליטול סיכונים גם כאן, אבל לא חד-צדדית, לא באופן הרפתקני ובוודאי לא בכדי לקדם מעט את הסחר המערבי עם איראן.
ב. באין נכונות איראנית להוכיח פוזיטיבית את כוונותיה החיוביות, אסור לישראל להסתכן ואסור לארה"ב לקוות שישראל תפקיד את ביטחונה הלאומי בידי זרים, ויש לנקוט בדרך האפקטיבית ביותר להשגת היעד של מניעת נשק גרעיני מאיראן.
אובמה החליט על מהלך מסוכן ביותר לישראל בניגוד לדעתה וללא השתתפותה. מדבריו והתנהלותו משתמע שהוא עצמו איננו מאמין ביכולתו לאכוף את ההסכם, לא עכשיו ולא בעתיד הנראה לעין. הוא גם מודה שבתום תקופת ההסכם תהיה איראן כמטחווי קשת מיכולת גרעינית צבאית... . במצב זה הדרך היחידה שבה נכון ללכת היא הדרך המבטיחה מניעת תכנית גרעינית צבאית באיראן. דרך זו כיום היא הדרך הצבאית.
יש הטוענים שגם דרך זו אינה מבטיחה פתרון מוחלט "לעולם ועד". אני מסכים. אין פתרון מוחלט, אבל הדרך הצבאית ניתנת להפעלה יותר מפעם אחת ואפשר שהפעם הראשונה, אם תבוצע היטב, תימנע את הצורך בפעם השנייה והשלישית.
אני חושב שאיננו צריכים לפתור את כל בעיות העולם. די שנפעל כזרז עפ"י האינטרסים החיוניים שלנו ונסתפק ב"כינור שני" בנושאים אחרים.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
אהרון, לצערי אתה טועה
  רפי לאופרט   10/08/15 10:11
למדע יש תפקיד בתרבות האנושית ותפקיד זה אינו כולל קביעת העקרונות המוסריים.
המדע עוסק אמנם גם בתהליכים סטוכסטיים, אבל כוחו לא רב לו באלה, משום שבתהליכים המורכבים ביותר הוא אינו יודע לטפל, או שמרחב אי-הוודאות בהם הופך כל פרדיקציה לניחוש או לקרוב.
רק במדעי הטבע, שבהם ניתן לספק פתרון חד-חד ערכי לחלק מהבעיות, קיימת רמה גבוה מאוד של ניבוי, לאחר שהחוקים בהם אנו עושים שימוש נבחנו והוכחו ברמת הדיוק הרצויה.

מוסר איננו מדע מדויק ולמעשה איננו מדע כלל. מוסר הוא אוסף כללי התנהגות אישית וחברתית, שאמור לאפשר לחברה אנושית להתקיים בצוותא. הדמיון בין מדע למוסר הוא רק בעובדה שבשניהם יש מקום וחלק לאכסיומות שאינן ברות הוכחה. כאשר מיחסים את האכסיומות לכוח עליון ומנסחים אותן בלשון ציווי, הן הופכות לעקרונות דתיים. אם אין מיחסים אותן לכוח עליון, הן גישות פילוסופיות.

היהדות היטיבה להבין עקרים אלה, וביטאה אותם בצורות שונות ומעניינות מאוד. אחת הפשוטות ביותר וגם המוצלחות ביותר קובעת ש"הכול נקבע והרשות נתונה". זו גישה דתית ביסודה המייחסת לבורא עולם את חוקי הקיום הן של הטבע היקום והן של טבע האדם. מצד אחד קבע את המבנה והחוקים ומצד שני העניק לבני האדם תורת מוסר והניח להם לבחור - ללכת בדרכי המומלצת ע"י תורת המוסר ואז ייטב להם, או ללכת בדרכים אחרות... . לכל בחירה יש תוצאה. התוצאה לא תמיד נראית בעין או ניתנת לחיזוי "מדעי", אבל כשנדע לנתח היטב את הדברים, נוכל להבין גם את הקשר וההקשר.
סליחה, על ההתפלספות.
במילים פשוטות איננו יכולים להעביר את האחריות המוסרית למעשינו ולבחירותינו לאחרים, אפילו לא למדע "ירום הודו".
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
5
אני מעדיף להרחיק לכת ולחשוב
  הגוי..   9/08/15 20:08
שאחר שהבית הלבן הדליף שיחה פרטית בין אובמה ל 1 הסנטורים שאינו תומך בהסכם, אני מבין שאובמה החל לטפח אנטישמיות בארצו לפני טיפוחיו את הנאצים באותה ארהב מולדתם של הנאצים. אתם תתפלאו, אך הוא יזכה בעוד קדנציה ואתם תמלאו פיכם מים.. הוא מכנה את ביבי "מנהיג" וממתי נתניהו מנהיג? עגלון זה גם סוג של נהג שמנהיג.. 9 במאי 2015 זהו היום בו ביזה העגלון לא חלילה את פוטין ולא את רוסיה כמו שביזה את ששת המליונים ועוד כמליון לוחמים יהודים אשר לחמו כתף אל כתף עם לוחמי הצבא האדום נגד צבאותיו של היטלר והשמידום ביום הניצחון ה 9 במאי 1945 ומכאן תחשבו בכוחותיכם כל 1 לבדו, מי הוא מי ומהו מה. תודה.. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
אבחנה מעניינת ולא לגמרי
  רפי לאופרט   10/08/15 10:43
מנותקת מן המציאות. האמת היא גם שאין חידוש של ממש בהתנהלות אובמה, רק שינויי דגשים....
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
מדוע בכלל הסכים אובמה
  הגוי..   10/08/15 13:38
לדבר עם האיראנים? המשחק הגדול שנתניהו פספס בגדול או פוספס בגדול ע"י אובמה ובמודע. ממה החל הסיפור האיראני. מבניית הכור הוא תחנת כח אזרחית אותה התחילו לבנות גרמניה צרפת ובריטניה והרוסים סיימו. עניין כלכלי. אז החלה האופרה. נתניהו איים וקיבל איום מאיראן בחזרה והיום הוא מנפנף בכך שהם עומדים להשמידנו, מה שנראה על פניו נכון על פי הסכמי קמפ-דיביד. ארהב החלה פורסת מערכות נגד טילים סביב רוסיה כאשר איראן היא התירוץ. ארהב איימה על איראן. פוטין הודיע "מלחמה קרה לא תהיה". סוף ציטוט... לנתניהו תפקיד מכריעה בעניין איראן ופוטין מבטל הS300 לבקשתו וארהב מתחילה לדבר עם איראן וביבי אאוט ולישראל אין כל תפקיד בעניין איראן. נתניהו לא מבין איך אובמה מבטל אותו ואת תפקידו במשבר כי פשוט אינו מבין מה תפקידו כי אף אמריקני לא הטיל עליו כל תפקיד כזה, אותו למעשה העניק לו פוטין, לנתניהו, היינו לדבר עם רוסיה ועם איראן. על נתניהו נסתם הגולל, אובמה סתם אותו עליו. את הציטוט "מלחמה קרה לא תהיה" אובמה הבין ממש כפי שכבודו מבין כעת. מלחמה יכולה להיות והיא תהיה חמה ותכלול גרעין..ישראל מחוץ למשחק. ב9 במאי 2015 היתה הזדמנות פז להשיב את ישראל למשחק הגדול. נתניהו בחר כפי שבחר ונקם בפוטין כי מי זה פוטין אם אני נתניהו עבדו הראשון של נשיא ארהב באזור.. אובמה מקבל ליטוף מהאדם הלבן כי גם ארהב לא תפגע אם לא תפגע רוסיה ולכן ייבחר גם לקדנציה שלישית וביבי נשאר העבד של נשיא ארהב באזור כמו כל אלה שהיו לפניו.. האם אחרי דברי אלה לא חל שינו בדרך חשיבתו של כבודו? תודה.. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
6
פרסום הכתבה בארה"ב
  שלמה כהן   9/08/15 22:48
כתבה מעולה ומקיפה. ראוי שתורגם ותופיע כמות שהיא באמצעי תקשורת בארה"ב. במידה שלא ניתן להפיץ אותה באמצעי תקשורת פומבי הרי שיש לפחות לקפיצה באינטרנט בשפה האנגלית .
כתוב תגובה ל- שלמה כהן
7
ב 1967 ההבטחה שלהם...
  איתי2000   10/08/15 00:24
לפרוץ את המצור של נאצר נשארה על הנייר
כתוב תגובה ל- איתי2000
8
פרשנות מצויינת ומדוייקת
  ר.ב.ז   10/08/15 11:21

ועוד הערות משלי, לבל ישתכחו:

1) זמן קצר לפני שנחתם 'הסכם וינה' המביש בניצוחו של ג'ון קרי השליח של אובמה, פירסם בוז'י הרצוג ב'ניו יורק טיימס' מאמר ובו כתב שהוא סומך בענין ההסכם על הנשיא אובמה, כהתרסה מכוונת כלפי נתניהו.

(אותו אובמה שכועס על התערבותו של נתניהו בעניני ארצות הברית, "שכח" שהוא עצמו התערב קשות למען בוז'י כדי שהציבור בארץ יצביע בעדו לראשות הממשלה במקום נתניהו.
ולא שכחנו איך "זכה" שמעון פרס מאובמה ב'אות החירות', ואכן פרס גמל לו על כך (בין היתר) ובהודעה לציבור בטלויזיה לפני הבחירות, הכריז שהוא בעד בוז'י הרצוג!)

2) אחרי החתימה על ההסכם הזה, ציין ג'ון קרי את עמי איילון ואפרים הלוי (אומרי ה'הן' הקבועים מהשמאל), את העובדה שבטחוניסטים ישראלים שאתם הוא התייעץ והם נתנו את אישורם ואמרו שדעתם נוחה מההסכם.

3)בעתון 'הארץ' מיום 23 ביולי 2015 פירסם ארי שביט מאמר בשם 'טיסת לילה'. במאמר אותו כתב אחרי טיסה בה לא יכול היה להירדם אחרי שקרא את כל ההסכם - ונדהם ממה שקרא! את המאמר הזה סיים ארי שביט: "באפלולית חשתי צמרמורת"!

4) מי שזוכר את מאיר דגן - עוד בטחוניסט חכם וידען מאין כמוהו - בעיני עצמו, כמובן! כדאי שייזכר שאותו מאיר דגן, רק לפני שנים ספורות יצא בהודעות ובראיונות לתקשורת המקומית והעולמית, בהן הביע את דאגתו מתוכניותיו של נתניהו לתקוף את הגרעין באירן. בכך טירפד כל אפשרות שהיתה טובה מאד בשעתה, לחסל את האסון בעודו באיבו.

באמת שקשה לקלוט איך נותני היד להסכם הנורא הזה ישנים היטב בלילה.

כתוב תגובה ל- ר.ב.ז
תודה על ההשלמות.
  רפי לאופרט   10/08/15 12:52
כולן במקום. אבל גם איתן הסיפור הוא רק על קצה המזלג, מפני שהוא אינו מתחיל במו"מ עם איראן (שהתחיל בהסתר לפני כשנתיים), ואינו מסתיים בפיאסקו של "הכניעה האמריקנית" לאיראן ו"לסרבנים" הרוסים והסינים שחוזרים ומלמדים את אובמה פעם אחר פעם פרק בהלכות פוליטיקה בינלאומית...
אובמה לא מרבה לספר שסיבה רצינית מאוד להתקפלות האמריקנית הייתה התפוררות קואליציית ה"חרם" שאילו נמשכה עוד מעט, הייתה מעמידה את ארה"ב וממשלו בפני כשל מדיני נוסח עיראק או אפגניסטן - ג...ד...ו...ל!
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
כן, ברור שבמערב אין כל חדש !
  ר.ב.ז   10/08/15 13:58

ולראייה - בטרם יבשה הדיו על ההסכם הנלוז הזה, מיהרו הצדקנים/אופורטוניסטים מאירופה הטהרנית ושלחו מטעמם חוזים כלכליים מוכנים לחתימה עם מי שלא הפסיק לקרוא: "מוות לאמריקה מוות לישראל."

שרת החוץ של האיחוד האירופי בבואה להיפגש עם שר החוץ האירני בטהרן, עטתה על ראשה צעיף כדרכן של המוסלמיות האדוקות באירן מתוך כבוד למי שמגחך עליה מתחת לשפמו.
עוד מעט קט והיא תידרש להגיע עם צ'אדור שחור שמגלה רק את העיניים...

העובדה שהכסף יענה על הכל אינה בגדר חדשות מרעישות, אלא שחוסר הבושה בולט כאן כל כך, כאשר עדיין משתמשים בהתנסחויות דיפלומטיות קשקשניות כדי לכסות על ערוותם של אותם השותפים הללו להסכם הזה, שאינם פוסקים מאידך מלאיים עלינו בחרמות אם לא נתיישר על פי הוראותיהם הנבזיות.

אללי! "עיצרו את העולם אני רוצה לרדת!" - הברקה ישנה שלא נס ליחה.
כתוב תגובה ל- ר.ב.ז
9
בחושבי על יום העצמאות שלנו
  שוב אני..   10/08/15 16:25
אשר בו כולם שמחים, אני הולך אל בית הקברות, להבין ולדעת על מה ומדוע קבורים שם אלפי צעירים גיבורי ילדותי וכמה מחברי. יום העצמאות, אין לנו יום כזה. זהו השיקרון והשיכרון למפוקחים חלקית ולשאר אטומי המוח. יום תקומת מדינת ישראל הוא עובדה היסטורית לשונאנו ולאוהבנו כאחת. יום העצמאות זאת תוכנה ווירטואלית לאנשים ובני אדם ווירטואליים באשר הם עבדים מפומפמים מכף רגל עד ראש בסיפורי עצמאות מצוצים מן האצבע מלאת החכמה הסכלות והיופי. כמעט אצבע אלהים אם לא תעתיק מושלם של אצבע זאת. עצמאות ווירטואלית למדינה ווירטואלית עצמאית שאינה מסוגלת לרצוח את יום תקומתה ההיסטורית כפי שהצליחה לרצוח את עצמאותה ההיסטורית ולמעשה היו אלה מנהיגיה, מבנגוריון שמכר את העם בעבור חופן דולרים, דרך בגין שמכר את המדינה בעבור חופניים ועד הלום שם שוב נמכרה המדינה ועצמאותה בעבור מילוי הכיסים. עצמאות, עסק טוב, קל לסחור בה לכל המרבה במחיר והרבה יותר קל פשוט לאנוס אותה ולהעבירה לידיים אחרות. מדינת ישראל..את יום תקומת המדינה, את יום הולדתה, האנסים אינם יכולים לרצוח כפי שרצחו את עצמאותה.. היום היא שפחה פרודוקטיבית מייצרת את החיילים הטובים בעולם שישלחו להגן על חייהם כדי להגן עלינו. אצבע אלהים. בני יגנו עלי כי לא הצלחתי להגן עליהם ולהעניק להם מדינה עצמאית בה חיים אנשים ובני אדם בני חורין שאינם יודעים עוד עבדות כי מנהיגי עמי הסרסורים מכרו את מדינתנו לזונה מבוקשת ואת ארצי נתנו לבית הזונות.. ווירטואליים, כולכם כבר מזמן מתים, רק שאינכם יודעים זאת עדיין. הגוי..
כתוב תגובה ל- שוב אני..
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il