|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אני מציע כי תשעה רופאות ורופאים, בהם גם פסיכולוגים, יתכנסו כצוות אנונימי לבדוק אם בכוחו של נתניהו לשאת בעול הכבד של ראשות הממשלה
אלי אלון
אלי אלון
ב-7-8 באפריל 1980 בחג שביעי של פסח בוצע בקיבוץ משגב עם פיגוע מיקוח, שמטרתו הייתה שחרור מחבלים הכלואים בישראל    בפיגוע נרצחו 3 ישראלים ובהם חייל צה"ל ו-5 מחבלים חוסלו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אמנת החמאס מצטטת את מוחמד: "לא תגיע עת הגאולה עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, עד אשר יסתתר היהודי מאחורי האבנים והעצים, ויאמרו האבנים והעצים: הוי מוסלמי! הוי ע...
דרור אידר
דרור אידר
יום השואה השנה מעורב עם מאורעות ה-7 באוקטובר    הלקח הראשון שתמיד שיננו היה "לא עוד שואה"    חשוב בימים אלה להזכיר את הלקח הנוסף: "לא עוד גלות"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עיתונאים עם דם על הידיים
מאת: איציק וולף  |  20/08/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ערוץ 2 סייעני טרור ידועים
  מגיב ותיק   20/08/15 16:33
וגם ערוץ 10 לא מתעצל להלל את הטרור

חרפה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
2
זה
  שמ   20/08/15 16:39
מוכיח חד משמעית שהממשל הישראלי רופס,אם יש בכלל צורך בהוכחות כל שהן על הידוע לכל ברבירב.העיתנואי היה צריך להיאסר מיד בצאתו מבנייני ערוץ 2,כמשת"פ עם עובד אירגון חבלה,וכספק אצעי חבלה.עוונו לא פחות חמור מעוונה של ענת קם,שגנבה חומרים מסווגים,ומהמשת"פ בלאו לו מסרה החומרים,שכלל לא נענש.מוזר בעיניי שבכל הזדמנות שמוצגת בטלוויזיה,עובדי אירגוני החבלה והרצח מקבלים את מבקריהם ללא חציצה מושלמת בינם לבין המבקרים,עובדה שמאפשרת העברת פריטים שונים לעובדי אירגוני החבלה.בארה"ב הברית של אמריקה,לפחות אנו רואים חציצה מלאה,וטלפונים הם הקשר היחיד בין העובדים לבין מולידיהם.
כתוב תגובה ל- שמ
3
ממש לא מפתיע שנחשף עוד עיתונאי
  צורי   20/08/15 17:07
מחבל בערוץ 2 הרי המיקרובים הללו הם מעבידיו של הנגיף אברמוביץ והמיקרוב גינת ונוסנבאום ומלכת הסחי הפוליטי יונית לוי. וכעת נוסף רמש נוסף אוהד חמו. זאת שרשרת המזון של הבוגדים האפלים הללו.
כתוב תגובה ל- צורי
4
המידע לפיו מות העציר ללא משפט,
  ההיפך הוא הנכון   20/08/15 17:34
יכול לגרום למותם של אזרחים בישראל, הוא חשוב מבחינה עיתונאית וחייבים לשדר אותו. מאידך, עיתונאי הוא לא שטינקר של המשטרה ולא אמור לסייע לה בעבודתה. אוהד חמו עשה פה עבודה עיתונאית יפה, לאובת אזרחי ישראל. באם יחליט טיפש כלשהו לפנות לבית המשפט על מנת לאלץ אותו לחדוף את מקורותיו, אני תקווה, שזה יגלגל אותו מכל המדרגות, רצוי עם בעיטה בתחת ונזיפה למשטרה, שלאחרונה מרבה לבצע עבירות מין, שחיתות ועבריינות בכלל, ווממעטת בביצוע תפקידה, להגן על הציבור.
כתוב תגובה ל- ההיפך הוא הנכון
צר
  שמ   20/08/15 18:08
לי.לא הבנתיך.אתה רוצה לומר לנו שהכנסת מכשיר טלפון לתאו של עובד אירגון חבלה,או אפילו עבריין יהודי " כשר למהדרין ",היא מעשה נאות בשם השמירה על זכות העיתונאי לראיין כל מי שבא לו,ועל זכות הציבור לדעת,ועל זכות הדיבור והפעולה של עובד אירגון חבלה?ואם שמירת העיתונאי על זכות הפעולה והדיבור,תגרום לבסוף שאתה,אשתך,בתך,בנך,תישרפו ב100% כוויות,בעקבות בקת"ב שיושלך על מכוניתך, בעזרת אותו טלפון,או תמותו מירי עליכם,שיבוצע לאחר הוצאה לפועל של הוראות אותו עובד אירגון חבלה,בעזרת הטלפון שכל כך קדוש לך להכניסו לתא?אם תוכל,תואיל להסביר לי מה לא הבנתי במתודה שלך?
כתוב תגובה ל- שמ
רק במדינת הצ-חוק ישראל
  asdf   20/08/15 20:16
חיי אזרחי המדינה לא שוים כקליפת השןם
שיתפןצצו ..מעניין למה המחבל נשפט למאסר עולם
בטוח שלא גנב בוטנים....- רצח יהודים יותר הגיוני

שיתוף פעולה יום יומי עם גורמי טרור פלסטינו-נאצים
היא תופעה מקובלת בחוגי הברנז'ה התקשורתית

מבחינתם שישראל לא תתקיים ומדינת "פלסטין" ישות ומדינה שהוקמו באופן מלאכותי - יהיו התחליף....
ליהודים לא תהיה תקווה
אפילו לא בהמנון.....



כתוב תגובה ל- asdf
5
יש לעצור מינהלית את "המשת"פ"
  הצדקנית   20/08/15 17:45
אין כל זכות לעיתונאי להיות מעבר לחוק.חובה עליו לדווח למשטרה על עבירה שהוא נודע אליה --תארו לכם שוד שאני רואה ונותן לשודד להימלט עם כל שללו ולא מדווח למשטרה -אני נהיה שותף לפשע -כך העיתונאי אוהד חמו .ערוץ הטלביזיה במקום להוקיעו נותן יד לעבירה .
כתוב תגובה ל- הצדקנית
6
ערוץ 2
  כבש 44   20/08/15 18:09
הוא תחתנת שידור וחסות לכל מי שיש לו איזה דבר וחמי דבר נגד הממשלה והמדינה..והחמו הזה עלאק כלב של הערוץ יש להעמידו לדין כאחרון הפושעים ..הרייטינג מוציא מהם את כל הרע שיש בהם ואותו הם מנסים להסתיר..
כתוב תגובה ל- כבש 44
7
עונש מוות למחבלים
  אהרון שחר   20/08/15 19:53
הוא צעד בכיוון הנכון.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
8
הענין כאן הוא לא אוהד חמו.
  שאול אבידור   20/08/15 19:54
השאלה המרכזית העיקרית והראשונית שיש לשאול איך נוצר המצב הזה שגלי צהל, ערוץ 2 וערוץ 10 מייצגים את הערבים ולא פעם באהדה רבה ?

האם הערוצים הנ"ל הם של יהודים ? ואם הם יהודים, מה האג'נדה שלהם ? מה הם רוצים לעזאזל ? באיזה מין אידיאולוגיה אנטי-יהודית הם מחזיקים ? האם ישנו איזשהו גוף או גופים שמגבים אותם ? האם מאחורי הקלעים מממנים אותם בהרבה מאד כסף ?

אלה השאלות שיש לשאול ואח"כ יש להתמקד באוהד חמו.

כתוב תגובה ל- שאול אבידור
כבר ענין של עריצות ולא ערוצים
  וינטר הניה   21/08/15 09:51
כתוב תגובה ל- וינטר הניה
9
עוד מרוקאי שלוחי חנפן של השמאל
  וידלה   20/08/15 21:55
נפל בפח. ישר לבות הסוהר יא שלוחי שמאלן של אברמוביץ'.עכשיו הם יזרקו אותך לכלבים ערוץ 2.אולי הם הבריחו את הטלפון בעצמם.
כתוב תגובה ל- וידלה
איך אתה יודע ?
  נוננ   21/08/15 10:06
עוד מרוקאי ??? ומה עם עובדי ערוץ 2 למה אתה לא קורא להם אדכנזים רומנים ופולנים והתנפלת על הש'ג ?? אידיוט שכמוך
כתוב תגובה ל- נוננ
10
ומה תגובתו של השר הממונה על
  התקשורת?????????   20/08/15 21:58
כתוב תגובה ל- התקשורת?????????
11
המידע לפיו מות העציר ללא משפט,
  ההיפך הוא הנכון   21/08/15 03:19
יכול לגרום למותם של אזרחים בישראל, הוא חשוב מבחינה עיתונאית וחייבים לשדר אותו. מאידך, עיתונאי הוא לא שטינקר של המשטרה ולא אמור לסייע לה בעבודתה. אוהד חמו עשה פה עבודה עיתונאית יפה, לאובת אזרחי ישראל. באם יחליט טיפש כלשהו לפנות לבית המשפט על מנת לאלץ אותו לחדוף את מקורותיו, אני תקווה, שזה יגלגל אותו מכל המדרגות, רצוי עם בעיטה בתחת ונזיפה למשטרה, שלאחרונה מרבה לבצע עבירות מין, שחיתות ועבריינות בכלל, ווממעטת בביצוע תפקידה, להגן על הציבור.
כתוב תגובה ל- ההיפך הוא הנכון
12
כתבלבינו לוקים בתסמונת שטוקהול
  קורןנאוה טבריה   21/08/15 07:27
שטוקהולם=והפכו לאויבי העם היהודי וסכנה קיומית לישראל! מתי נפנים שהתשקורת הישראלית היא אויבת מספר אחת לישראל?!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
13
ראש ממשלה פחדן
  נובל   21/08/15 15:48
לתלות את המחבל התקשורתי בככר העיר כמו שבני הנחשים ובני העקרבים הערבונאצים נוהגים בבוגדים. אולי זה ירתיע בוגדים מאותו הזן. אבל במדינת היהודים השלטון עלה על סירטון. ראש ממשלת מדינת היהודים תתעורר מהפחד בו אתה שרוי שנים, ופעל לטובת האוכלוסיה היהודית הציונית!
כתוב תגובה ל- נובל
14
תסמונת דודו טופז
  יאיר 1010   21/08/15 15:53
פרפורי הגסיסה של התקשורת המסורתית - תסמונות דודו טופז בעבר לפני עידן האינטרנט לתקשורת היה מונפול על המידע, הליך העברת המידע היה חד סטרי מהתקשורת אל הצופה כאשר התקשורת היא האקטיבית ובעלת כמעט בלעדיות על דרך הצגת התוכן ובהמשך מה עולה או לא עולה לסדר היום, זמינות ותזמון . כיום השתנו פני הדברים כאשר חברו הפייסבוק והמכשיר הסולולרי שבו מותקנת מצלמה, דרך העברת המידע השתנתה מבלי לשוב כאשר המידע זורם באופן ישיר בין הפרטים ללא שליטה עליו ולאיש אין מונפול, כל אדם יכול לייצר אייטם או במה חדשותית תרבותית על גווניה. למעשה המצב הקיים הוא שהצופה (לשעבר פסיבי) עכשיו הוא שותף אקטיבי ומודע היטב למהימנות המידע ולדרך הצגתו, כך גם למניפולציה שנעשתה בו. פעמים רבות לפי הדרך בא מוצג המידע יכול הקורא או הצופה להבין את עמדותיו של מוסר המידע והאינטרס החבוי או הגלוי. התקשורת המסורתית איבדה את הבכורה והראשוניות (סקופים) ולרוב היא משחזרת מידע שכבר הוצג ברשתות החברתיות, את החד סטריות של העברת המידע, כלומר רב גוניות הגופים והפרטים המעלים את המידע ויתרה מכך את היכולת להחליט באופן בלעדי את דעתו של מי לעלות לסדר היום ואת מי לגנוז. ההקצנה של התקשורת המסורתית נובעת מהפניקה שבא היא נמצאת עקב האובדן ובעקבותיו איבוד הכנסה משקולי הריטניג שצונח כל הזמן. לנותנים אילו נוסיף את חברות הכבלים שאף הם מייצרים תוכן ותחרות עד למצב של חוסר עניין מוחלט בערוצים המסורתיים עד כמה וכמה בעיתונות הכתובה. משקולים אילו התקשורת מנסה נואשות לייצר מוטציות חדשותיות על מנת להאבק באובדן ההכנסה. אם למעשה נתרגם את המציאות בשטח קיימות עמדות שלפעמים סותרות באופן חד משמעי את עמדות התקשורת שזוכות לחשיפה עצומה ואהדה בקרב הציבור מבלי להזדקק לתקשורת המסורתית דוגמא נהדרת לכך הוא "הצל" המייצג עמדות סותרות "ובלתי ראויות" לתפיסתה של התקשורת המסורתית הגוססת עד להחרמתו. יתרה מכך הרשתות החברתיות וזמני החשיפה אליהם במגמה של עלייה מתמדת עד רמה שעולה על עיתן מקומי ואולי אפילו ארצי והעדות לכך עשרות אלפיי ליקים ואלפי תגובות לפוסטים של אנשים אנונימים עד להפיכתם לוירלים. התקשורת המסרתית נלחמת על בכורתה ואיננה יודעת כיצד להתמודד עם המצב החדש מה שמוביל לפרדוקס דודו טופז שנדחק לשוליים עד אבדן רק שעכשיו זה חוזר כלפי התקשורת חזרה בשוני קטן היא מנסה לקחת אותנו איתה בפניקה בא היא מצוייה. ככול שהתקשורת נלחמת על חייה כך היא מפסידה במערכה מול המודעות העצומה של האזרח והשותפות האקטיבית שלו בתהליך התקשורת והבחירה מה לעלות לסדר היום ולמי להאמין תחת חופש המידע, ככול שההפסד גדול יותר כך התקשורת יוצרת מוטציות חדשתיות מעוותות יותר וכך היא גורמת לסלידה מהתוכן שהולכת וגדלה עד ביטול, חוסר אמון, ההכרה, הבנה, והפנמה בקרב הציבור שהיא מייצרת מוטציות חדשתיות אך ורק למען השרדותה.
כתוב תגובה ל- יאיר 1010
15
לא מפתיע
  אוריאנה   22/08/15 09:40
טרור תקשורתי, הטיית פרסומים, עיתונאים נגועים בשחיתות.... הכל קיים וזה נןגע את לכולכם
כתוב תגובה ל- אוריאנה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il