s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גל הירש צריך לוותר
מאת: יוני בן-מנחם  |  27/08/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
קציני משטרה בלי בושה הכשלתם
  ישע   27/08/15 10:52
את. ה. עם. ו המדינה רק שתיקה שלכם יכול לעזור ל עם. ו מדינה
כתוב תגובה ל- ישע
2
גל הירש: לך בכוחך והושעת את יש
  רחובות   27/08/15 11:16
ישראל.

כתוב תגובה ל- רחובות
3
אתה לא מבין את העניין
  שוטר לשעבר   27/08/15 11:17
אדוני המזרין הנכבד, צר לי לומר לך; אך אינך יודע על מה אתה מדבר! החונטה המשטרתית אדוני השדר הנכבד, צר לי לומר לך; אך אינך יודע על מה אתה מדבר! החונטה המשטרתית שהתכנסה אמש, בדומה לחונטה המשפטית - יודעת טוב טוב מדוע היא כה מתנגדת למינוי הירש. כל הניצבים והמפכלים בדימוס הם ' נערי תשובה פישמן ודנקנר' בהווה. ומשכך, הם מחוייבים לתווך בין האוליגרכים למפכל ולניצבים בהווה, זאת למען האינטרסים העסקיים של חבריהם החדשים- יש צורך במפכל שניתן יהיה 'ללכת ולגנוב איתו סוסים בלילה'. ול אמש, בדומה לחונטה המשפטית - יודעת טוב טוב מדוע היא כה מתנגדת למינוי הירש. כל הניצבים והמפכלים בדימוס הם ' נערי תשובה פישמן ודנקנר' בהווה. ומשכך, הם מחוייבים לתווך בין האוליגרכים למפכל ולניצבים בהווה, זאת למען האינטרסים העסקיים של חבריהם החדשים- יש צורך במפכל שניתן יהיה 'ללכת ולגנוב איתו סוסים בלילה'. ולעשות 'שירקיס מתחת לשולחן'. אגב, ומה בנוגע לכישורים של חפץ, פלד, עמית וקראדי בעולם העסקים? מהו נסיונם בדיוק? ומה בנוגע לאסף חפץ? האם הוא לא הגיע מצהל? ומה בנוגע לעמי איילון ומאיר דגן? כמדומני גם הם הגיעו מצהל- ובכן מה היו 'הישגיהם הגדולים'? ומי מטיף מוסר? קראדי שגורש מהמשטרה ונמתחה עליו ביקורת בועדת זיילר? טרנר מפרשת הג'קוזי של רפי פלד ויהודה וילק? ומה עשו אהרונישקי וילק דודי כהן ודנינו? האם תפקוד המשטרה השתפר בתקופתם? בחייאת, על מה אתה מדבר? הרי ברור שהמערכת רוצה שהנורמות המושחתות ימשכו, כך הם התרגלו! לפתע יגיע תא'ל שידרוש מהם שקיפות, מוסר עבודה ונורמות אחרות? זה הרי כ'כ לא מתאים... אגב, ההטרדות והשחיתויות זה כבר לא תפוחים רקובים, זה כבר מטעים וארגזים!! הדג מסריח מהראש ואין שום דוגמא אישית! יש הרושם שאינך חי בארץ ואינך מודע למה שהולך במשטרה! הניצבים ושאר הדימוסים למינהם מתנהלים כחונטה משטרתית פאר אקסלנס! משטרה שיש לה מדינה! כך גם מתנהלת מערכת המשפט, התקשורת והאקדמיה- אליטה לא נבחרת שיש לה מדינה!! גל הירש לא יהיה גרוע ופחות טוב מהמפכלים האחרונים- יש לי הרושם שההיפך הוא הנכון! על החתום- שוטר לשעבר המכיר את כל חולאי צמרת המשטרה. נ.ב- אולי כדאי למנות את במיל צ'ייני? הוא הרי מתאים לתרבות של המשטרה-נו, אתה יודע מועדוני חשפנות וכו'... השוטרים בשטח מתעבים את הפיקוד הבכיר המושחת והמסואב וכמהים ומייחלים לשינוי!!
כתוב תגובה ל- שוטר לשעבר
חונטת המשפט מחפה על המשטרע1
  חיפוי   27/08/15 13:13
והחונטה המשפטית מחפה על זו המשטרתית - בית המשפט העליון פועל למניעת משפטים חוזרים
משפט חוזר הוא אמצעי על של "הבקרה העצמית" של בית המשפט. אלא שישראל יחודית במיעוטם: בית המשפט העליון הורה על 21 משפטים חוזרים בלבד ומתוכם רק 14 זכו, חלקם על ידי בית המשפט וחלקם על ידי היועץ המשפטי בשלב הבקשה. שורש הבעיה הוא באי יכולת להציג לבית המשפט העליון עילה לביטול ההרשעה הסיבות - חסרון מוסד וחקיקה מתאימים, אי שמירה על חומר ומוצגים ואיסורים שונים: 1. אין גוף מוסדי שירכז את הטענות. 2. המוצגים ברובם מושמדים לאחר תום המשפט. וממלא 3. זכות מוגבלת לעיון בחומר החקירה ובדיקת המוצגים. 4. כיון שאין מוסד מוסמך לבדיקה מוגבלת האפשרות לקבלת עדים לאחר תום המשפט. כיון שכך 5. אין חקיקה המחיבת שמירת חומר ומוצגים ומתן אפשרות עיון ובדיקה וחוקיות שיחה עם עדים.

בישראל בית המשפט תמיד מעדיף את עקרון "סופיות הדיון", ועל המורשעים לעמוד בנטל ההוכחות לעילה המספקת לחריגה מעקרון זה. במקום שהתביעה תבחן, זו טוענת שעמדה בנטל ההוכחות. אלא שחובת העמידה בנטל ההוכחה אצל התביעה קלה מאוד מאחר והיא מסתירה חומר מפריעה ומעוותת ושפטים מרומים מרצון וממשיכים את מלאעת הרמיה. מה עוד שניתן לפסוק הרשעה על פי "התרשמות" ושופטים אינם צריכים אף להסביר גם כנגד הראיות המוצגות. הוקמה ועדה בראשות השופט אליעזר גולדברג והוא המליץ על הוספת עילה למשפט חוזר והיא "חשש ממשי לעיות הדיון". עד לאותו התיקון, בית המשפט העליון הורה על משפט חוזר בשלושה מקרים בלבד. אחרי אותו תיקון בית המשפט הורה על עוד 18 מקרים אלא שכולם היו סמוך לאותו התיקון ואחר כך חזר המצב לקדמותו. משפטנים שוקדים כל העת להחמיר ולהגביל אפשרות למשפט חוזר, כך שאם נוספה עילה למשפט חוזר מייד צצו מגבלות רבות יותר.

במדינות אחרות קיימים הליכים מוסדיים לתיקון פסק דין חלוט. באנגליה למשל קיים ה -CCRC – Criminal Court Review Commission - המועצה לבחינת המשפט הפלילי. הנוהג האנגלו אמריקאי: פנית התביעה הפלילית לבית המשפט בבקשה לראות את כתב האישום כבטל, או חנינה על ידי מושל מדינה או גוף ממשלתי אחר, ואף הענקת חפות על סמך הראיות החדשות ללא משפט חוזר. בחינה מחודשת של תיקים מביאה במקרים רבים לביטול הרשעה ולעיתים אף למציאת חשודים מרכזיים. אלו מתאפשרים בין היתר בשל זכותם של נידונים לערוך בדיקות במוצגים לאחר תום המשפט. באנגליה הנוקשה יותר המועצה ה - CCRC בלבד מוסמכת להגיש בקשה לבית המשפט לעירעורים והוא קובע אם לבטל הרשעה ולזכות או לקיים משפט חוזר. בישראל אין גוף מוסדי שיעשה זאת.

בישראל אין אף גוף מוסדי שיעשה זאת. שעד שנת 2004 ההרשאה להגיש בקשה למשפט חוזר היתה רק באמצעות היועץ המשפטי לממשלה שהיה מקבלה ומגיש אותה בתוספת תגובתו לבית המשפט העליון, והוא עצמו היה מופיע בדיונים לבקשות ומשיב למבקש. על פי התיקון כיום ניתן להגיש בקשה ישירות לבית המשפט העליון והמשיב יכול להיות גם כל מנהל מחלקה מפרקליטות המדינה. כיון שהפרקליטות היא הגוף שתבע, יש בכך ניגוד עניינים מוסדי. האצלת סמכות לפרקליטות מנע הקמת צוותי מדיקה, ולפרקליטות עמדה המאפשרת הגבלת העיון בחומר. בנוסף רק לסנגוריה הציבורית מותר ליצג ובהתאם לתיקון היא הקובעת באם יש מקום להגיש בקשה למשפט חוזר.
כתוב תגובה ל- חיפוי
חונטת המשפט מחפה על המשטרע2
  חיפוי   27/08/15 13:19
איתור הרשעות השוא הינו קשה ועורך שנים. כל גוף מעורב מתיחס לחומר ומוצגי החקירה כאילו היו רכושו הפרטי. החומר מפוזר בין גורמים שונים ללא תעוד מסודר. המוצגים תכופות אובדים או בכונה מושמדים. חוק הארכיונים תשט"י אינו מתיחס מפורשות למוצגים. בגופים שונים הנחיות סותרות למשל בין המכון לרפואה משפטית ומשרד לבטחון פנים. ישנם גם חוקים סותרים, כך הוראות פקודת סדר הדין הפלילי – מעצר וחפוש מאפשר חילוט והשמדת מוצגים בהתאם לשקול דעת בית המשפט.

כעבור שנים החומר מצוי רק בידי רשויות המדינה ולעיון בו נדרשת הסכמת הרשות. בידי המדינה עשוי להיות חומר שלא היה חלק מחומר החקירה המקורי ולא הוגש או נבדק בבית המשפט. סעיף 74 לחוק סדר הדין הפלילי מפרט את זכותו של נאשם לעין בחומר החקירה ולבדוק מוצגים אך אין התיחסות לזכותו של נידון לאחר תום המשפט לעשות זאת. בפסיקה נקבעה ההלכה כי זכות זו נגזרת מהזכות למשפט חוזר. סעיף 19 לחוק יסוד השפיטה: "בענין פלילי שנפסק בו סופית ניתן לקיים משפט חוזר בעילות שנקבעו בחוק ובדרך שנקבעה לפי חוק". גם על דרך ההקש מזכות הנאשם על פי סעיף 74 לחוק סדר הדין הפלילי ומכוח הזכות למשפט הוגן. הסייגים: עקרון סופיות הדיון מגביל את האפשרויות. בדיקה שנידון ידע על קיומה קודם ובחר לא לבצעה לא תנתן לו זכות לעורכה. כמובן אין התיחסות לכך שהנידון היה מיוצג על ידי עורך דין על פי הדרך שעורך הדין החליט ולא היה לעל ידו בכל שלב להשפיע, מה עוד שבית המשפט "מסדר" עם הסנגור מעל לראשיהם של בעלי דין. על הבדיקה להיות עקרונית במובן שהיא עשויה לשנות את התוצאות.

כדי להגיע לחומר החקירה יש לבקש רשות מהיועץ המשפטי לממשלה והפרקליטות ומהם לבקש אישור לבדיקות מדעיות. פרקליטות המדינה אף הוציאה הנחיה: "זכות העיון בחומר רגיש במסגרת הערכות הסנגוריה לבחינת אפשרות להגשת בקשה למשפט חוזר" וזו מגבילה את זכות העיון בחומר רגיש לאחר תום המשפט בהשואה לפני המשפט. גם זכות ההעתקה מוגבלת "אלא אם כן קיים טעם ממשי". על הסנגוריה גם לפרט מיהו המומחה ומהי סמכותו לבדוק, יש גם לחתום על התחיבות בכתב. מטעם התביעה יכול להיות מומחה כל מי שתבחר בו כולל מומחה מטעם המשטרה שיש לה ענין בתוצאות והוא מכון את "מומחיותו" בהתאם לתוצאות הרצויות. לגבי מומחה מטעם ההגנה, התביעה יכולה לבקש לפסול ובית המשפט בדרך כלל נענה לרצונה, לעיתים זהו מומחה שיש לו הוכחות מוצקות מדי לטעמה. אלו רק חלק ממגבלות על בדיקת מוצגים.

ישנו קושי באיתור עדים וקבלת הסכמתם למסור מידע. הפרקליטות מערימה קשיים רבים. בישראל ישנן גם נורמות המגבילות איסוף עדות מאנשים. סעיף 37ב' לכללי לשכת עורכי הדין אוסר על עורכי דין לשוחח עם עדי הצד שכנגד ללא הסכמתם או הסכמת באי כוחם. לפי הדין הפלילי סעיף 244 לחוק העונשין אסור לשבש מהלכי משפט. "העושה דבר בכוונה למנוע או להכשיל הליך שיפוטי או להביא לידי עיוות דין, בין בסיכול הזמנתו של עד, בין בהעלמת ראיות ובין בדרך אחרת...... לענין זה, "הליך שיפוטי" - לרבות חקירה פלילית והוצאה לפועל של הוראת בית משפט". וסעיף 249 אוסר על הטרדת עד "המטריד אדם בנוגע להודעה שמסר האדם, או עומד למסור, בחקירה על פי דין, או בנוגע לעדות שמסר האדם, או עומד למסור, בהליך שיפוטי....." כלל 37ב' ללשכת עורכי הדין הוא לגבי העומד להעיד אך לא לאחר המשפט, אלא שעורכי הדין חוששים להראות כפועלים בניגוד לכללים גם אם המשפט כבר הסתיים. מבחינת החוק הפלילי היתה פסיקה שהחוק תקף גם לאחר המשפט. אחת הדרכים לגלות הרשעות שוא היא שיחה עם עדים לקבלת מידע שלא מסר או תיקון מידע
כתוב תגובה ל- חיפוי
חונטץ המשפט מחפה על המשטרע3
  חיפוי   27/08/15 13:29
רק בישראל קיים איסור מפגשים ושיחה עם הצד שכנגד. בארצות רבות הסנגוריה לא רק שרשאית לשוחח עם עדי התביעה אלא מחויבת אם אינה רוצה להתרשל בתפקידה. ישנן ארצות בהן החוק אף אוסר על התביעה להורות לעדיה להמנע מלשוחח עם הסנגוריה. הסיבה שניתנה: "זכות הקורבן ובני משפחתו להנות מסופיות הדיון". משפטנים טוענים להניח לעדי התביעה לשם שלותם הנפשית אם כי לא ידוע שאלו נשאלו לרצונום. משפטנים טוענים כך בשם כל העדים לא על שום סיבה אחרת מאשר כדי לתרץ את עניינם ונוחותם הם. ישנם קורבנות העברה וישנם עדים אחרים. ישנם עדים שמוכנים ואף רוצים לשוחח עם נידונים או עורכי דינם ויש המסרבים וגם לכך צריכה להיות סיבה שיתכן לפתור אותה. העדים שלא היו קורבנות אינם כה משתוקקים ל"שלוה הנפשית" כפי שהחליטו עבורם משפטנים מטעם התביעה ומטעם השפיטה. עדים שהיו קורבנות, הרי שאירוע העברה שנעשתה אינו מניח להם. קורבנות העברה רוצים שהאמת תודע ולא תחסם בפניהם כי חסימה מפני גילוי האמת והספקות הם המטלטלים את הנפש. נראה שהמשפטנים חיים בשלות נפש גמורה עם קביעות שלא הוכחו כיאות ואף הוכחות שאינן תקפות. הרשעת חפים אינה פוגעת בשלותם הנפשית. גם היועץ המשפטי לממשלה בדרך כלל אינו מוצא לנכון לבדוק את העברות שבצעה המשטרה.

בישראל אף לא די להראות שהמורשע הינו חף, אלא חייבים להראות שההרשעה בטעות יסודה. רוב הרשעות השוא אינן תוצאה של טעות כי אם של זדון, של רצון להרשיע בכל מחיר. שופטים מזדהים באופן פאשיסטי עם החזק עם המדינה ולכן עם התביעה. יש להם תפישה מעוותת שלשפוט פרושו בהכרח להרשיע. גם לא די להראות שהמסקנות מהראיות הקימות לא היו נכונות, זה בשעה ששופטים מתעלמים או מסלפים ראיות ומרומים מרצון על ידי התביעה. יש להראות ששופטים טעו, וכי עיקר העיקרים שהנידון הוא חף אינו מספיק? וכי לא נגזר מכך שההרשעה מוטעית? ומדוע העמידה על כך שיש להראות ששופטים טעו, אם לא כדי שיוכלו לסתור ולהכחיש זאת! לצורך משפט חוזר יש גם לאתר ראיות חדשות. צריך גם לערוך בדיקות עם עדים ועל כך שוב יש מגבלות חוקיות.

בעת החקירה והמשפט ישנם מוסדות האמורים לפעול לברור האמת ולא כך בהכרח עושים. לאחר המשפט לא קיימים מנגנונים מוסדיים והסנגוריה הציבורית חסרת סמכויות חוקיות. מבחינת בית המשפט העליון ביטול הרשעות שוא פרושו שהיה שותף לעיות הדין לכן הוא מציב דרישות הולכות וגוברות. לאחרונה שופטת בית המשפט העליון דפנה ברק ארז שוקדת ברוב חריצותה על תקנות מחמירות במיוחד. במילים אחרות בית המשפט העליון הופך עצמו מחוקק לנוחותו הוא דוקא לרעת האזרחים, בניגוד ליומרתו להטיב ולשמור על זכויות האזרח.
כתוב תגובה ל- חיפוי
4
נהפוך הוא=מי שצריכים להתבייש ה
  קורןנאוה טבריה   27/08/15 11:31
הם כל אלה שמתנגדים! אילו הייתי מהחבורה של המשטרה בדימוס הייתי עושה הכל לאפשר להירש לתקן את הריקבון במשטרת ישראל שהותירו כל המתנגדים! הם יכלו להיות צודקים אילו הותירו אחריהם משטרה מתוקנת,אמינה, נקיית-כפיים וברת-לבב=אבל ההפך הוא הנכון!! שיתביישו להם!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
צודקת..התפקיד תפור עליו
  ינקה אורוות   27/08/15 17:34
כתוב תגובה ל- ינקה אורוות
5
כתבה שגויה בחלקה
  מפקד   27/08/15 12:02
פמכ"ל הינו תפקיד ניהולי של מערכות מסובכות אבל רוב הפיקוד במטרה מבין רק באותו שטח מצומצם מימנו הוא בא לשם כך יש ראשי מטה. אפשר לחשוב שרגב מבינה בתרבות וספורט או כחלון שלא מבין כלום על כלכלת המדינה או ארדן על ביטחון פנים שלא נדבר בנט וחינוך לכך יש אנשי מיקצוע תא"ל זה מינוי פסול גם הירש בעייתי בדיבורו אבן שושן לידו לא מדבר עיברית. מה שכן המשכורת והפנסיה שתהיה לו יהפכו אותו לאדם אמיד
כתוב תגובה ל- מפקד
6
גל הירש הוא הבחירה הנכונה
  פרופ' מתיה סגל   27/08/15 12:24
זקני המפכל"ים מדברים רבות על חוסר הכישורים של תא"ל גל הירש לתפקיד. ואני רק שאלה .... אילו כישורים היו לגאולוג , הפרופ' הנודע משה קראדי כשמונה למנכ"ל דלק פי-גלילות ? או גבי לסט, לשעבר ניצב במשטרה ומפקד מחוז מרכז-תל-אביב, יו"ר קבוצת דלק ורבים אחרים היושבים על ג'ובים נחשקים ? בניגוד אליהם, הירש יצא לאזרחות , הוכיח עצמו כאדם מוכשר ואיש עסקים מעולה, לא זכה בג'וב בעקבות קשרים פוליטיים מושחתים כאלה ואחרים. ואולי זה בדיוק מה שמפריע לכל המטרידים מינית והצדקנים במשטרה.
כתוב תגובה ל- פרופ' מתיה סגל
כל הכבוד! מילים כדורבנות !!
  מ.אלקרייאף   27/08/15 16:23
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
7
מה הכישורים להחליט
  של בן מנחם   27/08/15 12:59
מנין לך שהוא לא מתאים ? מנין לך שבגץ יפסול אותו ? הבגץ בכיס שלך ? יש מערכת יותר גדולה ממדינה , נאמר ארה"ב ? האם נפסול את אובמה מלכהן בנשיא "כי אין לו כישורים" ?
כתוב תגובה ל- של בן מנחם
יוני, הם יהודים, לא ערבים.
  האזרח ק.   27/08/15 14:32
מה אתה מבין ביהודים (הכתב לענייני ערבים)
כתוב תגובה ל- האזרח ק.
מעניין
  גנאל   27/08/15 19:48
אם אתה חושב שאתה התאמת לתפקיד שקיבלת כמנהל. כי כל האחרים חושבים שלא.
כתוב תגובה ל- גנאל
8
יוני שקרןגנות נחשד בשוחד מקבלן
  ויש הבדל ענק   27/08/15 13:22
כתוב תגובה ל- ויש הבדל ענק
9
חוצפה בולשביקית!
  קורןנאוה טבריה   27/08/15 13:36
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
10
לבשת את 'החליפה של האיומים'?
  אזרחון   27/08/15 14:01
יוני נכבד! לאוזני ה'טור' הזה לא נשמע כ'עצה' אלא כ'איום'. אם היית דואג להירש היית כותב לו מכתב אישי. כאן נראה כאילו רצית להראות קבל עם ועדה שאתה עם החבר'ה ש'קובעים' בשכונה. האמת היא שיש לי אלרגיה קלה גם לגל הירש וגם לארדן אבל הבליץ התקשורי של היומיים האחרונים גורם לי לחשוב שאולי בכל זאת יש משהו חיובי במנוי הזה.אני צריך לבדוק 'מה'. 'למה לך את זה' זוהי משנתו של 'השליח הטוב' שנשלח כדי לתווך בסחיטתו של מישהו רגע אחרי שהשליחים הרעים כיסחו לו את המכונית, צילמו לו את הדירה והתנגשו בו באקראי ברחוב נמאס מהאלימות התקשורתית הלא מאוזנת. היא שקופה ודוחה ונטולת בקרה עצמית. אומרים שהדרך הטובה ביותר להתמודד עם איומים היא ללכת למשטרה. לך למשטרה גל, לך ותצליח!
כתוב תגובה ל- אזרחון
11
מפקללה של המשטרה עוד ישפוך
  סניל   27/08/15 15:41
דם רב במסדרונות הממשלה
כתוב תגובה ל- סניל
12
גנוט הרי לא מונה כי היה שלד
  צורי   27/08/15 16:53
בארונו. הוא אולי מבסס את האשומותיו על זכרונו של הציבור. הרי פרשת הבית שלו והקבלן הנצרתי בדיע טאנוס זכורה לאלה שלא סנילים באופן מלא. האיש הזה לא מונה למפכ"ל בעקבות רבב זה, אז הוא מטיף?וכרגיל אצלינו מינוהו לרב גונדר. אתם מכירים או הגיעה לידיעתכם הצלחה מסחררת של גנוט ראש השב"ס? אחר כך מונה לתפקידי מנכ"ל במשרדי ממשלה אחדים. אבל כבר למדנו דבר או שנים על מינויים במשרדים שונים. הכשרון לא קובע.
כתוב תגובה ל- צורי
13
רק הירש מתאים לתפקיד
  איציק מהשכונה   27/08/15 19:38
ניראה כאילו כל המושחתים מפחדים מהירש
כתוב תגובה ל- איציק מהשכונה
14
למה גנות גל לא לקח כסף מקבלנים
  כוכי   27/08/15 20:35
כתוב תגובה ל- כוכי
15
לא ברור לי
  נימו   27/08/15 21:18
לא ברור לי מה יכול גל הירש לפגוע במשטרה יותר ממה שפגעו קודמיו,צמחי משורה?מה דנינו היה טוב חוץ מיחסי ציבור? . בתקופתו התפוצצו הרבה בעיות שהן חלק מהמשטרה ,כפי הנראה ,הרבה מאוד שנים. מה בתקופת מפכלים קודמים קצינים לא קיימו יחסי מין עם שוטרות?בטוח שכן ובמספרים לא קטנים.מה בתקופות קודמות לא לקחו שוחד תמורת מידע?בטוח שכן. שימו לב שאם חסן לא היה מפוצץ את הסיפור זה היה נמשך עוד הרבה זמן. כמה ערן מלכה יש במדטרה?,לא יודע אבל בטוח שיש נוספים. מי מכם הקוראים באמת סומך על המשטרה ?מה אתם באמת חושבים על המשטרה ?.לא משנה מי יקבל את התפקיד הוא לא יהיה גרוע יותר מאנשי המשטרה.
כתוב תגובה ל- נימו
16
איש קול ישראל לשעבר הוא
  האנטי המתמיד   27/08/15 22:25
בעל נטיות שמאלניות. שימו לב שבהרבה ממאמריו הוא אנטי. ובאמת זו עזות-מצח ובוטות לדרוש ממישהו שקיבל מנוי - לוותר על מינוי זה. ולוואי שועדת טירקל, למרות הלחץ של ההורים השכולים שכאבם ברור לכל, ובכן, הלוואי והם יאשרו ויתמכו במינוי זה.
כתוב תגובה ל- האנטי המתמיד
17
גנוט - קדמי במיעוט ביקש להרשיע
  זוכה משוחד מספק   27/08/15 22:42
יוני בן מנחם בורות לעיתים - טיפשות.את גל הירש אינך מכיר.גם את פסק הדין של בית המשפט העליון בעניינו של ניצב יעקב גנוט אינך מכיר.הסיכה בבלון שלך קלה בתכלית.ניצב יעקב גנוט הורשע במחוזי בקבלת שוחד.בערעור בעליון בדעת הרב זוכה מקבלת שוחד מ ח מ ת ה ס פ ק.שופט המיעוט יעקב קדמי סבר שיש להרשיעו במרמה והפרת אמונים.שוטר שזכאי מחמת הספק מקבלת שוחד לא יכול לשמש דוגמא לשוטרי משטרתישראל.זאת מבין אפילו אידיוט.לא צריך לשמש אפילו שופט עירוני כדי לקבוע זאת.הטור שלך אינו כתיבה אלא הדפסה.את ההגיגים שלך שמור לזירה הערבית.אל תתבזה פעם שניה כך.לא משווים בול עץ למקרר.
כתוב תגובה ל- זוכה משוחד מספק
18
גל הירש טוב מכל קצין משטרה
  פשוט מאוד.מוסר   28/08/15 00:29
גל הירש עולה על כל קציני המשטרה בעשר השנים האחרונות.איך יודעים? פשוט מאוד. כל מי שהיה מוכן לשרת תחת המפכלים ששיקרו,טייחו ונקטו באלימות נגד אזרחים לא ראוי להיות מפכל. כל מי ששרת ושתק כשהארגון ירד לשפל המדרגה לא ראוי לקידום. שלושת המועמדים מהמשטרה שתקו ולכן אסור היה בכלל לשקול את מועמדותם
כתוב תגובה ל- פשוט מאוד.מוסר
19
במקום להלל ולשבח את השר
  במקום לפאר - מכה   28/08/15 05:27
לבטחון הפנים על האומץ, על היוזמה לשנות סוף סוף מצב חולני, על אי ההתחשבות בקולות מן התקשורת ומגופים שונים - בא בעל-המאמר ומבקש לחסום את השר כשהוא דורש לבטל המינוי הזה. בושה.
כתוב תגובה ל- במקום לפאר - מכה
20
מהיכן החוצפה לומר לי שמוצע
  קורא רגוע   28/08/15 06:38
לו תפקיד-לא לקבל אותו.עיתונאי חצוף!
כתוב תגובה ל- קורא רגוע
21
כל מילה בכתבה בסלע!
  רונית יער   28/08/15 06:46
כתוב תגובה ל- רונית יער
22
יוני בן מנחם אתה צריך להתפטר
  נגיד ר   28/08/15 08:52
ברור שאינך מתאים לתפקידך אם הגעת לקביעה האומללה הזו שלך.למשטרת ישראל צריך לתת ניעור יסודי.כשלונותיה רבים מספור והציבור איבד את האמון בה.רק אדם שבא מבחוץ, שלא קשור לכל האינטריגות הפנימיות במישטרה יכול לעשות זאת. ואין מתאים יותר מגל הירש.אדם שהצטיין בכל תפקיד אותו מילא.
כתוב תגובה ל- נגיד ר
23
בגלל שאתה רוצה עוד פרשן
  שאבד עליו הכלח   28/08/15 10:03
כתוב תגובה ל- שאבד עליו הכלח
24
בן-מנחם אתה לא עקבי. לשיטתך
  גילי2015   29/08/15 08:30
נתניהו צריך לבחור. אבל נתניהו גם הוא בוחר בחיצוני למערכת אז איפה פה הטעות של ארדן תהיה יותר מטעותו של נתניהו ? ובנוסף. בחירת נתניהו ברון טל ( אחרי תפקודו בחברת החשמל ) אינה מן המשובחות . עבורנו בחברה כמי שמכירים את חברת חשמל כ 50 שנה ויותר התחלפו כל צמרת פיקוד חברת החשמל לאורך השנים בעשורים האחרונים ואף אחד מהם לא עשה עבודתו לטובת אנשיה אלא רק לטובת נבחרי המדינה כך שבחירה מטעם לא בהכרח עוזרת לשורה התחתונה - לטובת הציבור.
כתוב תגובה ל- גילי2015
25
כל הכבוד לגלעד ארדן שבאמץ ליבו
  רחובות   29/08/15 10:45
ממנה קצין מצטיין ונקי כפיים למפכל....

הדוגמא שבן מנחם מביא איננו דומה למיקרה הגל הירש,

שלא היה חשוד ולא חשוד בשום פרשה פלילית.

אגב ניצב גנות מונה לנציב שרות בתי הסוהר וכיום משמש כמנכל רשות שדות התעופה.

גל הירש לך בכוחך והושעת את ישראל .
כתוב תגובה ל- רחובות
26
אז יוני בן מנחם "הסרפיקו" שלנו
  צורי   29/08/15 15:54
קבע את עמדתו. למי בדיוק חשובה עמדתו חוץ מאשר לעצמו? כל מושך בעט זב חותם ממליך או פוסל כאן? מי שמו? יוני בן מנחם שאתה מונית לאן שמונית הרבה גבות הורמו בציבור. אז לפחות מנסיונך אמור להתנהג אחרת.
כתוב תגובה ל- צורי
27
Hirsh will clean
  Gilead   30/08/15 18:38
The police cesspool, once forever. I rather have someone that committed some mistakes, than one who did not. We need someone completely out of the police. Again the left inerfers, and that is why the police and IDF cannot function well.😈😈😈😈😈
כתוב תגובה ל- Gilead
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il