|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 264/65, יוסף שיוביץ ויוסף ראש נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים שמעון אגרנט, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 באוקטובר 1965
מירב ארד
מירב ארד
בצל מלחמת 'חרבות ברזל', אזרחי ישראל יחגגו את יום העצמאות ה-76. קרן קימת לישראל והמוס"ל מציגים: אלו הם הפארקים המומלצים ביותר לעל האש בחיק הטבע ואלו הם הנחיות הבטיחות שכל הורה חייב ...
אלי אלון
אלי אלון
ביקרתי בימים אלה (אפריל 2024) בשני מוזאונים אלה בהפרש שעה    האמינו לי אותם תכנים ואותם צילומים פחות או יותר דומים בשני המוזאונים. שניהם עוסקים בארגון האצ"ל מאז הקמתו עד פירוקו
נכס של החברה בדרזדן [צילום: ארגו פרופרטיז]
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה    ארגו נסחרת כיום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל - מעט מתחת להון העצמי החשבונ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לחשוב מחוץ לקופסה של הכוח
מאת: איתן קלינסקי  |  30/09/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
השלטון הישראלי בחר בשפת הכוח
  בחיה מוטעית   30/09/15 09:47
איתן, יש לך ציפיות מיותרות מהשלטון, שיבחן אלטרנטיבה אחרת מאשר האלטרנטיבה המועדפת והיא שפת הכוח .

אך יש לי הצעה ידידותית אליך, אתה טועה, כשאתה מגלה הבנה כלפי הנער הפלשתיני , שמתוך נאמנות לצו מצפונו הוא מרים אבן נגד הכיבוש. שפת האבנים אינה שפה במאבק הצודק של הפלשתינאים , לא אבן , לא פצצה ולא בקבוק תבערה, את כולם יש לשלול.
כתוב תגובה ל- בחיה מוטעית
2
לחשוב מתוך הקופסה של הכח
  אהרון שחר   30/09/15 10:03
גולם, חוק הטבע מספר 1 קובע שאין קופסה אחרת!
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
לגולם אהרון שחר
  לאהרון שחר....   30/09/15 17:37
אהרון שחר , מתאים לך להיות נעול בקופסת החושך של הכוח ., מתאים לך להיות נעול בקופסת הכוח של מי שנאמר עליו ״ ידיו דמים מלאו״ . ואם אינך יודע מי זה, תפתח ספר תנ״ ך ותקרא.
כתוב תגובה ל- לאהרון שחר....
תודה רבה אך קטונתי
  אהרון שחר   1/10/15 08:56
אם תפעילו עלי לחץ פיזי מתון אהיה מוכן להודות שחוק הטבע מספר 1 זה המרגליות שכל שמאלן מפיק כשהוא רץ לשירותים. אך לצערי חוקי הטבע לא מתחשבים לא בי ולא באף אחד אחר, בגלל זה הם חוקי טבע.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
3
החמלה על רוצחי האבנים-הסתה
  ה.א   30/09/15 10:13
איתן מגיב בהבנה וחמלה לזריקת האבנים שהורגות בנו***, ויש אחרים מהצד השני שימצאו הצדקה לכתובות נאצה על כנסיות ומסגדים, וכך בדיוק מתפתחים הדברים, האבנים הופכים לבקבוקי תבערה, וכותבי הסיסמאות עוברים להצתות, ואז זורקי הבקבוקים מפוצצים אוטובוסים, והמציתים מציתים בתים על יושביהם. כולם, כל הקיצוניים משני עברי המתרס נושאים באחריות לקטל. *** כך כותב איתן "עשר שנים מאסר, עשרים שנה מאסר לילד שבחר לקבור נעוריו, ונענה לצו מצפונו להרמת אבן נגד כובש. מה שכן מתגבש ומתעצם, לצערי, מדיניות כוחנית שמרחיקה אותנו מאפשרות לעלות על נתיב של הידברות"
כתוב תגובה ל- ה.א
4
ישראל נחושה בדעתה
  שפת הכוח   30/09/15 10:15
נקודת המוצא של ישראל שהכוח היא השפה היחידה בה ניתן לדבר . מחיר הדמים היקר של השפה הזו אינו מרתיע את ישראל להחליט ללכת בדרך אחרת , בה איננו שולטים על עם אחר .
כתוב תגובה ל- שפת הכוח
5
איתן בחר בטרוריסטים
  מגיב ותיק   30/09/15 10:31
וכעת הוא מיילל :
בכירים בערביי ישראל קוראים לאינתיפאדה בסוכות ולחסימת רחובות מזרח ירושלים
מקצת ראשי ערביי ישראל דיברו על אינתיפאדה שלישית וחלקם אף קבעו כי תהיה בסוכות. ראא'ד סלאח אמר לסוכנות הידיעות התורכית אנאדול: "אם יימשכו ההפרות של ישראל, תפרוץ אינתיפאדה פלסטינית שלישית בגדמ"ע ובירושלים" וקרא לרש"פ ללחוץ על ישראל באמצעות פנייה רצינית לבתי הדין הבין-לאומיים. מירדן דרש צעדים אמיצים יותר מאשר גינוי ישראל.

יועץ התנועה האסלאמית לענייני ירושלים ואל-אקצא, עלי אבו שיח'ה העריך כי "אינתיפאדה אמתית תהיה בסוף חודש ספטמבר בחג סוכות... המצב באל-אקצא גורלי ומסוכן ומחייב פעולה פלסטינית וערבית רצינית עד כדי אינתיפאדה שלישית שתרתיע את הכיבוש."

לנושא האינתיפאדה התייחסו גם בכירים נוספים בקרב ערביי ישראל שלא מהתנועה האסלאמית. חבר הכנסת ג'מאל זחאלקה אמר: "ההתקפות נגד מסגד אל-אקצא הגיעו לשלב מסוכן שאיש אינו יכול להישאר ניטרלי כלפיו. הפנים הכבוש (ערביי ישראל) יחולל פעולות זעם בסוף החודש הזה כאשר יהיו התפרצויות בחג סוכות."

אישים בקרב ערביי ישראל קבעו את ה-27 בספטמבר כיום גיוס כללי היות שבחג סוכות "קבוצות יהודיות פורצות לאל-אקצא." חה"כ אחמד טיבי הזהיר כי "נתניהו משחק באש וכי הפגיעה בקדושת אל-אקצא וההתעקשות לחלקו הן משחק בחבית אבק שריפה... המשך התוקפנות נגד הפלסטינים ומקומותיהם הקדושים יבעיר אינתיפאדה שלישית משום שהאווירה שונה. די בצעיר אחד שהיד כדי שתהיה התפרצות. הסכנה מחייבת פעולה של הערבים והמוסלמים והצטרפות ערי הגדה הכבושה למחאות והסלמת המחאה מצד ערביי ישראל. אל-אקצא זקוק להגברת המחאה ולהגדלת מספר המוראבטון. עלינו לחסום את רחובות מזרח ירושלים ואת סמטאותיה באלפי מוראבטון ולהכשיל את ניסיון המתנחלים הרוצים להיכנס למסגד אל-אקצא."

מחמוד עבאס: כל שהיד יגיע לגן עדן וכל פצוע יקבל תגמול
בפגישה עם תושבים ממזרח ירושלים, קרא להם יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס להמשיך לצאת נגד "ההתפרצויות" למסגד אל-אקצא ולמנוע מהישראלים את חלוקתו: "אל-אקצא שלנו וכנסיית הקבר שלנו. לא נרשה להם לטמא את המסגד ברגליהם המטונפות ונעשה כל מה שנוכל להגן על ירושלים. אנחנו בירושלים ונישאר בה. נגן על המקומות הקדושים לנצרות ולאסלאם ולא נעזוב את עירנו. נוסיף להיאחז בכל גרגר מאדמתה ונעשה הכול כדי שקולה יישמע. אני בטוח שלא יאונה לירושלים כל רע אף שישראל מנהלת נגדה מלחמת השמד. נמשיך להגן עליה בכל הנסיבות. אנו מדברים עם כולם, וכולם שואלים מה אנחנו עושים כדי שקולה יישמע."

עבאס בירך את אל-מוראבטון ואל-מוראבטאת באמרו: "כל טיפת דם שנשפכה בירושלים היא דם טהור למען אללה. כל שהיד יגיע לגן עדן וכל פצוע יקבל תגמול." עוד אמר: "לא תהיה מדינה פלסטינית ללא ירושלים. בירת המדינה הפלסטינית תהיה מזרח ירושלים שנכבשה בשנת 1967..."

חמאס: יש להגביר ההשתתפות בתהלוכות; גא"פ: צריך להבעיר אינתיפאדה
בכירים בחמאס ובג'יהאד האסלאמי ניצלו את האירועים להסתה לאינתיפאדה. חמאס קראה להשתתפות עממית נרחבת בתהלוכות למען אל-אקצא.

בכיר בגא"פ ח'אלד אל-בטש, קרא לתושבי הגדמ"ע לנפץ את המחסומים ולהצית אינתיפאדה עממית שתשרוף את הכיבוש ואת המתנחלים בשל ייהוד ירושלים, והדגיש שההתנגדות והעם הפלסטיני לא ישתקו אם יחלקו את אל-אקצא.

כרזה של חמאס הקוראת להשתתף בפעילות למען אל-אקצא
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
6
תןמך הטרור מילל - 2
  מגיב ותיק   30/09/15 10:33
המועצה המוסלמית העליונה: ישראל חותרת להקים את בית המקדש על שרידי אל-אקצא
המועצה האסלאמית העליונה בירושלים בראשות עכרמה סברי, לשעבר המופתי של ירושלים ודרשן מסגד אל-אקצא, פרסמה ב-5.8.2015 עצומה שכותרתה "מסמך מסגד אל-אקצא המבורך, אל-אקצא קורא לנו". סברי מרבה להשתתף בפעילויות ערביי ישראל שכותרתן "אל-אקצא בסכנה". בעצומה נכתב:

"הכיבוש הישראלי מפיץ לאחרונה שמועות על 'הסכמים' או 'הבנות' עם ממשלת ירדן המתירות ליהודים כניסה למקומות התפילה המקורים - אל-אקצא המקורה וכיפת הסלע - ושמועות על הקמת מסגרת משותפת לו ולממשלת ירדן בתיאום עם רשות העתיקות הישראלית כדי לחשוף שרידים יהודים במסגד אל-אקצא המבורך. אנו מאמינים כי שמועות אלו הן מגמתיות וחושפות את השאיפות החמדניות של הכיבוש לגבי מסגד אל-אקצא המבורך באמצעות תכניות לחלוקת הזמנים ובהמשך חלוקה גיאוגרפית כשלב בבניית בית המקדש המומצא שלהם על שרידי מסגד אל-אקצא המבורך. לשאיפותיהם החמדניות והתוקפניות נגד אל-אקצא אין גבול.

לכן, ראינו לנכון לפרסם מסמך זה ולהדגיש כדלהלן:
מסגד אל-אקצא המבורך... על כל שטחו, מקומות התפילה שבו ורחבותיו מתחת לאדמה או מעלה הם מקום מקודש לאסלאם בלבד. ליהודים או לכל גורם אחר אין זכות עליו או על גרגר ממנו.
הנוכחות הישראלית בירושלים היא כיבוש לא לגיטימי ואין לו שום ריבונות על מסגד אל-אקצא. הסרת הכיבוש מעל ירושלים ומסגד אל-אקצא בוא תבוא בעזרת אללה יתעלה כדי לסיים את סבלם של ירושלים, מסגד אל-אקצא ועמנו הפלסטיני.

ליהודים אין כל זכות להיכנס לחלק כלשהו ממסגד אל-אקצא.... עצם הכניסה היא פריצה וגזל של הזכות האסלאמית הערבית הפלסטינית והיא תוקפנות בוטה על מסגד אל-אקצא וטימואו.
אנו מדגישים את זכותנו לפי כל החוקים האלוהיים והחוקים שהם יציר ידי אדם להתנגד לכל פריצה של היהודים לאחד מבתי התפילה במסגד אל-אקצא או רחבותיו תחת אמתלה כלשהי.
כל הסכם שהכיבוש הישראלי טוען שהושג עם גורם אחר בנוגע למסגד אל-אקצא הוא טענת שווא והוא בטל.

על ממשלת ירדן לפרסם הודעה שתזים את טענות הכיבוש בנוגע למסגד אל-אקצא. בעיית ירושלים ומסגד אל-אקצא תמשיך להיות הגורם המאחד של החברה הפלסטינית שלנו על כל קבוצותיה הדתיות ועל כל פלגיה וכולם יתנגדו לכיבוש הישראלי ולמדיניות המגונה שלו...

אנו קוראים לכל עמנו הפלסטיני ולכל אומתנו המוסלמית ועולמנו הערבי - בדרג של שליטים, עמים ואנשי דת, לעמוד מאחורי מסמך זה ולהתלכד למען ירושלים ומסגד אל-אקצא..."

השיח' אל-קרדאוי: תושבי ירושלים מנהלים ג'יהאד; מוכן למסור את נפשו למען אל-אקצא
ראש ההתאחדות העולמית של חכמי הדת המוסלמים יוסף אל-קרדאוי כתב באתרו: "ההגנה על מסגד אל-אקצא היא חובה דתית והשהייה בו היא חובה עליונה ביותר. מניעת הציונים מלטמאו היא חובה, והגשת סיוע חומרי לאחינו הנאחזים סביב מסגד אל-אקצא בדבקות היא חובה 'צאו למלחמה כל קל רגלים וכבד גוף'...

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
7
שימו לב להסתה של החברים (3)
  מגיב ותיק   30/09/15 10:35
של איתן - 3

"מי שיכול להתעמת עם הציונים בנפשו, שיעשה זאת; מי שיכול לסייע למוראביטון בכסף, שיעשה זאת, ומי שאינו יכול שיתפלל בכנות למענם; חי אללה כמה הייתי רוצה – לו יכולתי – להגיע אל אחינו המוראביטין ואחיותינו המוראביטאת, לשלב ידי בידיהם ולחכך את כתפי בכתפיהם תוך נכונות למסור את הנפש לאל-אקצא ולהגן עליו.

עמינו, ממשלותינו ומוסדותינו, שום תירוץ לא יעמוד לזכותנו בפני אללה אם יצליחו היהודים לבצע את מזימותיהם נגד אל-אקצא כל עוד נשמה באפינו.
הו הירושלמים והמוראביטין במסגד אל-אקצא, אתם מנהלים ג'יהאד, החזיקו מעמד במקומותיכם, אל תיראו ואל תחתו, שכן ידכם על העליונה...

הציונים נלחמים בשם הדת ועלינו להילחם בהם בשם הדת החזקה יותר. הם נלחמים בנו בשם היהדות, הבה נילחם בהם בשם האסלאם. הם נלחמים בנו בשם משה, הבה נילחם בהם בשם מוחמד ומשה. הם נלחמים בנו בשם התורה, הבה נילחם בהם בשם הקוראן.
הו האומה , חובת ההגנה על אל-אקצא והפעילות למען החזרתו לידינו חלה על כל המוסלמים ולא רק על הפלסטינים לבדם או על הערבים לבדם. זוהי חובתה של כל האומה האסלאמית בכל העולם. אומה של מיליארד ושבע מאות מיליון מוסלמים צריכה להתבייש תפקיר דתה ותמסור את מסגדה לידי בני ישראל...

הבה נפעל ברוח ההקרבה של הצחאבה וברוח התקיפות של הכובשים וניענה לקריאת הדגל של ח'אלד ושל אבו עובידה , שכן פסוקי הקוראן המפעמים בלבותנו מסרבים לתת לנו למות או להיכנע והחדית'ים של הנביא מבשרים לנו את הניצחון הברור של אללה, ואמרתו : 'אם תושיטו עזרה לאללה יושיט הוא עזרה לכם' נוגעת בעמקי ליבנו."

מתוך דברי קרדאוי בעמוד הפייסבוק ובטוויטר


חכמי הדת המוסלמים: על המוסלמים להציל אל-אקצא תוך התנגדות בכל האמצעים
ההתאחדות העולמית של חכמי הדת המוסלמים בראשות השיח' אל-קרדאוי קראה להתנגד למעשי ישראל בכל האמצעים. בהודעתה נאמר בין היתר כי "ההתאחדות מברכת את העמידה האיתנה ואת כוח הרצון של אנשינו ואחינו אל-מוראבטון ואל-מוראבטאת ברחבי מסגד אל-אקצא הקדוש אשר מוסרים את נפשם, את בניהם ואת כספם למען ההגנה על אל-אקצא. כמו כן ההתאחדות קוראת לסייע להם בכוח אדם ובכסף...
אנשי פלסטין בגדמ"ע, בעזה ובשטחי 48, אנו יודעים שאתם נושאים נטל כבד מאוד, אך מוטלת עליכם החובה לפדות את אל-אקצא בנשמותיכם ובילדיכם, ובעזרת האל אתם לא תחסכו כל מאמץ...

מנהיגי העולם הערבי והאסלאמי, הלגיטימיות שלכם תלויה בהגנה על אל-אקצא ובהפסקת הקזת דמו. אם לא תפעלו כעת בכל המישורים להפסקת ההסלמה הזאת, אימתי תעשו זאת?!"
memri.org.il

והמקור לדברי אחמד טיבי (אולי שווה שרשור חדש)
הסכנה מחייבת פעולה של הערבים והמוסלמים והצטרפות ערי הגדה הכבושה למחאות והסלמת המחאה מצד ערביי ישראל. אל-אקצא זקוק להגברת המחאה ולהגדלת מספר המוראבטון. עלינו לחסום את רחובות מזרח ירושלים ואת סמטאותיה באלפי מוראבטון ולהכשיל את ניסיון המתנחלים הרוצים להיכנס למסגד אל-אקצא.
alquds.co.uk
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק התקבל לשורותינו
  דאעש   30/09/15 14:20
מגיב ותיק הוא אחלה של שותף.
כתוב תגובה ל- דאעש
8
מגיב ותיק חבר יקר שלנו
  דעאש....   30/09/15 14:31
לקנאות שלנו יש בעל ברית נאמן בישראל, אלה כל החברה של כהנא, שמגיב ותיק מיטיב לבטא אותם.
כתוב תגובה ל- דעאש....
9
קלינסקי גזען מושבע
  jdt   30/09/15 17:17
הזלזול שלו בערבים, ביכולותיהם ובתוכניותיהם מעורר בחילה. מה פתאום לקחת אותם ברצינות? אין צורך לכבד אותם... הרי הם בסך הכל ערבים. מיהם ליד האדם העליון שדם כחול זורם בעורקיו, קלינסקי הראשון... לכן, רק מעשי ישראל קובעים. מכאן נסיק שלו מחר קלינסקי היה מרכיב ממשלה בעלת רוב מאסיבי, הרי של הבעיות המדיניות והבטחוניות של ישראל היו נפתרות על הצד הטוב ביותר...
כתוב תגובה ל- jdt
10
"מחוץ לקופסה"....
  נתן העזתי   30/09/15 17:55
אומר אדם שהכח שימש ככלי המרכזי "להפצת התורה הרצחנית".... מבטיח לך שביום שבו אתה וחבורת הזבל,תרגמו באבנים "אחשוב מחוץ לקופסה"....
כתוב תגובה ל- נתן העזתי
11
לא בכח ולא בחיל אלא ברוח
  איריס כהן   1/10/15 09:37
כאשר הרוח הנכונה היא השולטת בכיפה - רוח ה' הכח הוא מובן ונכון ומתקבל - כח גבורה ותושיה והולכים מחיל אל חיל , אך כאשר מפנים גב לרוח ולאמת נאלצים להפעיל כח ועוד כח וין עצה ואין תושיה והולכים מדחי לדחי - ואתה כותב המאמר נביא השקר חמוס המאוס שבחרת בדרך השקר ולכן רוח השקר היא המנחה אותך ושכמוך ולא רוח ה' - אין לך שום זכות לבוא בטענות כאשר הדרך היחידה היא דרך הכח - למרות שגם זה לא נכון כי השלטון ההולך בחושך בחר פעם לעשות שלום ולזנוח את הסייפא אך האם זה הועיל במשהו ?? ודאי שלא הם גרמו רק להחלשת ישראל ולהגברת כוחו של הרע של הרצח ושל האיבה כי.... אם לא הולכים ברוח ה' שום דרך לא תצלח לא דרך המלחמה וגם לא דרך השלום !!! במצב של ימנו כאשר עם ישראל מיוצג על ידי מדינת ישראל והנהגתה הטועה והתועה - גם ימין וגם שמאל מה שנחוץ זאת הנהגה חדשה מהשורש שתוליך את העם בדרך האמת ברוח ה' ותבטל את כל הסיבות שגרמו ללא עם להיות עם - פלסטינאי ושתוביל את העם למטרתו חזרת השכינה על הר ציון - שלטון ישראל באמת !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
איריס, יש לך הגיגים מטורפים .
  מ.מ   1/10/15 15:20
רוח ה׳ נבהלת כשהיא קוראת את הגיגי המגיב הזו . מותר לבקש רחמים על רוח ה׳ שלא תהיה עדה להגיגים מטורפים רמו אלו של המגיבה
כתוב תגובה ל- מ.מ
12
אזלת יד ואפס עצור ועזוב
  איריס כהן   1/10/15 12:08
זה שמול גלי הטרור וזריקת האבנים השלטון הישראלי מתנהל בדרך החוק הנאורות והדמוחרטה זה מורה על אזלת יד - לו הרוח הנכונה היתה שולטת היינו אמורים להפוך את כולם לפליטים בארופה - אבל במציאות שהשקר שולט בכל גם זה לא יכול להתקיים!!! אתמול היה מעמד הקהל בירושלים ליד הר הבית אלפי אנשים גדשו את העיר בשאיפה דנזכה למעמד בתוך ההר עצמו במהרה בימנו !!!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
13
טעות בסיסית
  ארי כספי   3/10/15 09:37
אמנם יש משהו במה שהעלה המאמר. דוגמה בולטת יותר היא פרשת מלחמת ששת הימים שלדעתי, לפחות, היתה נגד המיתון של 1966 והסתימה ב"הצלחה" לטווח קצר ובצבא רקוב לטווח ארוך. אבל המדיניות של היום היא אימפוטנטיות טהורה כנגד אוייב מבחוץ שמבין רק כוח וגיס חמישי שלא מעכל את העובדה שזמנו עבר.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il