s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הבדידות של נתניהו
מאת: יוני בן-מנחם  |  09/10/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הצחקת אותי
  ארי כספי   9/10/15 21:10
כל ה"קואליציה" היא אוסף של אינטרסנטים ואופורטוניסטים שהגיעו למעלה כמו בשיר של חיים חפר שיוחס ל"מדינאי" ידוע. אף אחד מהם לא יוותר על "תנאי השרות" שלקח לעצמו. אז "בדידות" ? בדיחה לא רעה.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
2
תגובת שרשרת
  להיות בוטה?   9/10/15 21:50
אובמה תוקע את ביבי בפרהסיה עם הפלסטינים כדי שלנתניהו יהיה במה להתעסק ולהסתבך כי הבחירות הקודמות לא הועילו לאובמה למרות מבצע צוק איתן ו 70 חללי צהל..וכעת ציטוט את נתניהו מידיעות אחרונות.."נתניהו: למה שתקנו לגבי רוסיה? יש לנו די בעיות"..זאת היתה הכותרת וזה ההמשך.."רה"מ הסביר את השתיקה הישראלית בנוגע למבצע הצבאי בסוריה: "אנו מודעים לכך שיש לנו גבול עם רוסיה עכשיו, וצריכים להבטיח שלא ניכנס לעימות מיותר. פוטין? יש בינינו כבוד הדדי, אבל זה לא היחסים עם ארה"ב".."אבל זה לא היחסים עם ארה"ב".. לי הגוי,,נראה שבכל זאת היחסים עם ארהב הם משגל חוקי גם בישראל וגם בארהב בין שני זכרים שמתעקשים להביא ילד לעולם יחדיו. מצא חן בעיני במיוחד המשפט, :"אנו מודעים לכך שיש לנו גבול עם רוסיה עכשיו", שהרי לטוס לרוסיה לא צריך וויזה וכעת אפשר פשוט ללכת לרוסיה ברגל או שהאיש אכן סתום לא פחות מאובמה.. תודה. הגוי..
כתוב תגובה ל- להיות בוטה?
אילו היה נתניהו
  הגוי..   9/10/15 22:51
רק בגרם 1 פחות אמריקק ובגרם 1 יותר ישראלי, היה מבין שרק אצל פוטין וייסלחו לי ההומואים, להומואים אין כל סיכוי..אוי, מה אמרתי, הרי זהו הדבר היחיד שאובמה וביבי מבינים ומבינים טוב מאד ומזה הם מפחדים באמת.. אם חלילה ההומואים לא יסלחו לי, לא נורא, אשרוד היטב ואחיה היטב חיים מעולים בלעדיהם. מי בעד?..תודה.
כתוב תגובה ל- הגוי..
3
מציאות לא פשוטה בלי פתרון
  asds   9/10/15 22:55
ועוד יש רועץ משפטי ומשנה לרועץ - רועצת אם יש משוואה שבה יש חברי כנסת ושרים לא נאמנים למדינה אלא רק לעצמם + חוסר גיבוי משפטי + לחץ מאובמה שמחזיק את ישראל באשכים באיום על הסכמה להחלטה להקמת מדינה ביו"ש באו"ם שכחת לציין שיש את נאמני מוזס המושתלים בקואליציה סך המשוואה מראה על סיכום שלילי ובלתי אפשרי
כתוב תגובה ל- asds
4
הסוס המשתולל
  באום   10/10/15 00:25
כל תיאוריה יכולה להיות נכונה אבל בנוגע לנתניהו,ההיסטוריה לימדה אותנו שלא כדאי כל כך למהר ולקבוע מסמרות.כל כך הרבה פעמים הספידו את נתניהו ומיטב המוחות נשלחו על מנת להפילו והוא עדיין שריר,קיים,נושם ובועט.יתכן מאד שנתניהו נוקט בשיטת "הסוס המשתולל".מה זה אומר.בתוך האורווה ישנו סוס פראי שמשתולל ואי אפשר להכנס לשם,בואו ניתן לו להשתולל עד שהוא ישבור את הקירות ואז ניכנס ונתפוס אותו. במילים אחרות,נתניהו הגיע למצב שכולם חונקים אותו והוא לא מסוגל לפעול.התקשורת,מערכת המשפט,האיחוד האירופי,הממשל בבית הלבן,האקדמיות בארץ ובעולם,אירגוני זכויות למיניהם,האופוזיציה הצבועה בארץ,כולם עשו סביבו מעגל,סגרו עליו מכל הכיוונים ולא נתנו לו לזוז.הוא היה מאוים בפשעי מלחמה באם הוא יפעל כמו שצריך,איימו על הכלכלה שלו בחרם,הזרימו מליונים לארץ כדי להפילו,משכו נגדו חקירות על בקבוקים במשך שנים ועדיין,והוא אמור לתפקד במצב כזה.ובכן,מה עושים במצב כזה ואיך יוצאים מזה.נותנים לסוס להשתולל שישבור את הקירות,תיווצר מציאות חדשה ויחד איתה מבקיעים את המצור. אנחנו כבר רואים שפתאום אפשר לירות.מה קרה? רק אתמול זה היה אסור.פתאום אזרח יכול להתגונן.מה קרה? אתמול זה היה אסור.ירית על מנת להתגונן,אירגוני הזכויות היו מתנפלים עליך ואתה גמור.הנה,הממשל האמריקאי הודיע שההפגנות במזרח ירושלים הן פעולות טרור.לא להאמין.כלומר המשוואה משתנה ויחד איתה המציאות תשתנה.לא בטוח שהיה אפשר לפעול נגד הפלג הצפוני למשל.בג"צ לא היה נותן אחרי שהוא היה מנפק לנו הסברים על מאה עמודים שאף אחד לא היה מבין אותם.אם היום נתניהו יפעל נגדם,נראה את בג"צ מצייץ.אם נתניהו יוצא מהמצב על הסוס,הוא נותן לווינשטיין למשל בעיטה שתעיף אותו חזרה למשרד הפרטי שלו מה שקודם הוא לא היה יכול לעשות.בקיצור,זה מהלך שאני הייתי נוקט אותו ולא בטוח שזה מה שנתניהו עושה אבל יתכן.צריך לזכור שנתניהו הוא אמן ההליכה על החבל הדק,הנשימה נעתקת והקהל כבר בטוח שהוא נופל אבל לא,הוא חוזר .
כתוב תגובה ל- באום
יופי של ניתוח
  אהרון שחר   10/10/15 11:01
גם של שגרירנו באום וגם של כותב המאמר. רק לא ברור מה כותב המאמר מציע לנתניהו לעשות. הוא רק כותב שעליו לפעול נכון. אוקיי, ומה זה? שכחנו...
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
מה בין מחט לתחת?
  אלטע קאקער   10/10/15 21:13
1. כאילו שהאיחוד האירופי, ארה״ב וארגוני זכויות האדם מזיזים לנתניהו. הוא יודע שהם לא באמת מאיימים עליו אלא רק הפוליטיקה הפנימית. 2. המצב הנוכחי לא משנה דבר מבחינת העמדה של אף אחד מהגורמים הבינ״ל שהוזכרו לעיל. נתניהו עדיין חשוף לחרם כלכלי מצד האיחוד האירופי ולהאשמות בפשעי מלחמה. דם יהודי לא ישנה את זה כאשר ישראל נתפשת ככובש ויש יותר הרוגים פלסטינים. 3. להתעלם מכך שהמתקפות הארסיות ביותר על נתניהו מגיעות מהממשלה זו התנהגות מתמיהה. 4. מה שמוצע מעלה זה לא ניתוח אלא התבכיינות קורבנית שאולי תגרום לחלק מהקוראים להרגיש טוב עם עצמם אבל אין לה קשר למציאות אלא רק בריחה ממנה. אם כבר, מרחב התמרון של נתניהו הפך למצומצם יותר כי הלחץ מצד הבוחרים שלו ומפלגות הקואליציה מחייב אותו לפעול באופן שמחזק את הניסיונות (הכושלים) ללחץ מצד גורמים בינ״ל.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
אלטע
  באום   11/10/15 11:01
מה שכתבתי היא אפשרות של שיטות עבודה של מנהיג ואתה עשית מזה כבר צימעס ולקחת את זה למקום לא רלוונטי למה שנכתב.בכל מיקרה,מי שיוצא הכי גרוע מהמצב הם אלה שלא מבינים שהמזרח התיכון הוא כמו הים.תמיד יבואו סערות אפילו אם תשיר את שיר השלום חודש רצוף בכיכר עם מקהלה מעורבת של פלסטינים וישראלים.זה המצב.
כתוב תגובה ל- באום
5
נתניהו באישיותו משקף את גורל
  העם היהודי   10/10/15 04:39


העולם האנטישמי שונא את היהודים, וכאשר יש לנו ראש ממשלה חכם ושנון ויודע דבר מה או שנים יותר מבאראכ אובמה ומג'ון קרי - מובן שזה מרגיז את הכוחניים בבית הלבן/שחור.

אבל בתוכנו ?! - האופוזיציה הנירפית חסרת הכבוד וחסרת היכולת להצטנע, עדיין משמיצה את נתניהו. כך גם ציפי וגם בוז'י הרצוג שלמד לפתוח את פיו ולא לאפשר לאיש להפסיקו תוך שהוא יורה ללא פסיקים והשהיות את הטקסט השדוף: "נתניהו אשם! נתניהו צריך ללכת". כאילו בלע מכשיר הקלטה.

את כוחו שאב בוז'י מתמיכתם מאחורי הקלעים של אובמה וקרי בסיוע... שמעון פרס! (וודאי! אלא מה?!)

ועל יהיר לפיד שלבש מקטורן והתחפש לראש ממשלה... - הוא באמת מאמין שהציבור קונה את שאיפותיו ואת השתלחויותיו כלפי ביבי.
כתוב תגובה ל- העם היהודי
6
הבדידות של יוני בן-מנחם גורמת
  בדידות רעה   10/10/15 06:52
לו להטיל תיאור שגוי על ראש של אומה קטנה וסובלת. כבר אמר מישהו לפני מספר ימים שבן-מנחם וחוכמה רחוקים הם זה מזה.
כתוב תגובה ל- בדידות רעה
7
מאיפה לקחת את המילה הזו בדידות
  טיפשות= לרישעות!   10/10/15 10:46
רק הכותרת הזו שווה מחיקה של כל הכתבה הזו מניוז 1. איזה מסר אתה מעביר בדיוק כעת לכל הערפדים ?? שאנחנו חלשים??. מהר אבל מהר לסלק את הכתבה עם הכותרת שלה. ביבי פועל נכון. כל העם איתו. בושה וחרפה לחוצפת הכותב.
כתוב תגובה ל- טיפשות= לרישעות!
8
מפלה צבאית כאמצעי להחלפת שלטון
  אלו שלא שוכחים-73   10/10/15 11:37
האיש החכם, המשכיל ובעל הראיה ההסטורית הרחבה לא השכיל להבין כי החזרת מדיניות ההבלגה("הכלה")והמיגון("חומה גדר ומגדל","כיפת ברזל") עם נגיעות של שתדלנות בינלאומית (קרטון וטושים)בניחוח בכיינות רטורית מבריקה כתחליף לפעולה רחבה (אירן)ולהכרעה בשטח האויב("חמושים" בעזה) יביאו בסופו של יום לאובדן ההרתעה(גם בקרב ערביי ישראל)ולתחושת מפלה חוסר אונים ואף הזנחה ו"הפרטה" בטחונית בעם ישראל(שבועות של טילים על אזרחים בפעם השניה כולל נתב"ג ללא רצון או יכולת של המערכת הצבאית ליתן בין 2006 ל 2014 מענה הולם אך בלתי סחיר בעולם ל"לואו-טק"). המשחקים המילוליים של הצמרת הבטחונית שברפיונה(גרירת רגלים חוסר רצון למכת- מנע ולהכרעה)מזכירה את צה"ל טרום ה-101 (טיל "בודד,זולג,תועה,קיקיוני,שדה פתוח",לא נגרם נזק ולא היו נפגעים "בנק מטרות" של גבעות חול ואוהלים למפציצים גרעיניים)מעידים על זלזול וניתוק מהציבור. כשהם משולבים בזחיחות ויוהרה("מעולם לא היה מצבנו טוב יותר", "וילה בג'ונגל", "אני אישית קיבלתי 30 מנדטים") ומלווים בחוסר הבנה של הטריז שנתקע ע"י אויבינו(הפעם חמנאי כמו סדאת בזמנו) בינינו לבין ארה"ב, של השינוי בארה"ב(ראה הבטחון בנצחון רומני) ושל הדלגיטימציה הבינלאומית -המצב מתחיל להזכיר את הימים שקדמו למלחמת יום -כיפור 1973...לא פלא ש"כוורת" הליכוד("אין שלום אין בטחון") מתפרקת ואולי בשנת אובמה האחרונה-זו המטרה של ה"אביב הפלסתינאי" והלחצים העולמיים: להחליף את שלטון הליכוד כמו את מפא"י באוקטובר 73 בשלטון יותר נוח שיחזיר את גב ההר -לאחר מפלה צבאית או לכל המצער תחושת מפלה צבאית כמו במלחמת יום כיפור ואחריה. והלוואי שאתבדה.
כתוב תגובה ל- אלו שלא שוכחים-73
9
הטעיות מכוערות של מפלגת העבודה
  קיראו !   10/10/15 13:02
הועלתה בזמנו בכנסת הצעת חוק לשלילת מענקים וקצבאות ביטוח לאומי ממחבלים (אזרחי ישראל) ששוחררו.

מדוע ח"כ של העבודה התנגדו להצעת חוק זו?
האם יש מבין המחבלים או מבין מקורביהם מצביעי מפלגת העבודה?

הלזאת ייקרא מורשת יצחק רבין ז"ל?

תזכורת: יצחק רבין ז"ל התנגד בהסכמי אוסלו לשחרור מחבלים
כתוב תגובה ל- קיראו !
יש לך אסמכתאות לזה? הבא!!!
  זהו חומר נפץ נגדם   12/10/15 16:54
כתוב תגובה ל- זהו חומר נפץ נגדם
10
יוני בן מנחם קשקשןבלתי נלאה
  רחובות   10/10/15 13:21
מורגש היטב למה סולק מרשות השידור. אפס זה דרגה גבהה לרמת המישכל שלו.
כתוב תגובה ל- רחובות
כבודו
  בגצ כפת   12/10/15 06:02
לא למד לימודי ליבה ? למרות "החינוך " הדתי שלך אתה מלבין פני אדם ברבים . אינך מתייחס לגופו של המאמר אלה לגופו של הכותב ,וכל זאת בשגיאות דיקדוק של כתה ד.
כתוב תגובה ל- בגצ כפת
הפרחת כאן דברים בטלים
  למכונה בגצ כפת   12/10/15 17:58
שהנך בודאי סבור שהם דברי חוכמה מפוארים. הציבור בכללותו מסכים עם דברי זה שמעליך המכונה "רחובות", אותו אתה מעליב בפרהסיה. שוטה.
כתוב תגובה ל- למכונה בגצ כפת
11
קשה לו? הוא בודד? שיתפטר
  שבץ חלובה   10/10/15 14:01
למה לו לסבול? התפקיד גדול עליו והוא לא בנוי להתמודד עם מצבים כאלה. אין לו את עצבי הברזל של שרון למשל....ביבי שחוק כמו סמקטוט ריצה והערבים עושים מנו צחוק בגדול ומזלזלים בו וגם לא מפחדים ממנו. למען השם לך הביתה יא חתיכת דרעק...
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
שבץ מוחי לא מאוזן והרי התוצאה
  aswe   10/10/15 19:40
כתוב תגובה ל- aswe
תגיד חלובה, איך אתה היית
  לשבץ המוחי   12/10/15 18:06
מנהל מדינה כה מסובכת? אויל וחלמאי שכמותך.
כתוב תגובה ל- לשבץ המוחי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il