s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
השקר של מוטי גילת
מאת: איתמר לוין  |  11/10/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מה זה חשוב העיקר שלי יחימוביץ
  רון3   11/10/15 07:47
מוטי גילת מתפרנס בעיקר מטרחנות התלהמות ובעיקר מיחזור חומרם. כל זה ממילא לא חשוב העיקר שיכניס כמה מילים טובות על בני האור שלי יחימוביץ וזהבה גלאון וכל זה בעיתון שמתיימר לייצג את הימין
כתוב תגובה ל- רון3
2
במקום שנגמרות
  כבש 44   11/10/15 07:57
החדשות מתחילים לייצר אותן ואו מעוותים אותן ואו כותבים שקרים..לא מתאים לגילת ..אבל! מסתבר שגם "בארזים אחזה שלהבת".
כתוב תגובה ל- כבש 44
3
נצחון הפרקליטים - אין חקיקה
  צא מהאשליות שלך   11/10/15 08:07
זה שגולדברג ממליץ על חקקיקה אומר שלא תהייה ביקורת על הפרקליטים עד שלא תהייה חקיקה, ובענייני חקיקה כבר ראינו איך הפרקליטים מנהלים את ההליך והם כבר ידאגו שכולם לא יצא מזה. גילת צודק במובן זה שועד הפרקלטים ניצח (והציבור הפסיד בגדול)
כתוב תגובה ל- צא מהאשליות שלך
ועל מה אתה מבסס את קביעתך
  בני בנקר   11/10/15 10:21
הנחרצת שלא תהיה חקיקה ? לנביא נהפכת ? אתה מודע לאמירה הידועה "הנבואה ניתנה לשוטים" ? ואיך הפרקליטות תמנע חקיקה, כאשר הפקיד הממונה חסר האתיקה, וינשטיין,זה שבביתו הועסקה עובדת זרה בניגוד לחוק ללא ידיעתו,יעלם סוף סוף בינואר ובמקומו אני מקווה ימונה שנוא נפשו עו"ד מנדלבליט ? ואולי סוף סוף בתמיכת היועץ המשפטי הבא ואולי גם בתמיכת פרקליט המדינה שמשרתו תעלה בהיררכיה,יפרידו את תפקיד היועץ לשני נושאי משרה וניפטר מתופעת הפקיד הממונה שמכהן כמנכ"ל המדינה בפועל ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
4
אמינות
  הדיוח   11/10/15 08:47
לתפיסתו של מוטי גילת תת ניצב אפי ברכה היה צדיק, הוא הסתלק כקורבן, אציל נפש וישר דרך שלא יכול היה לשאת את הפגיעה בשמו הטוב. כך גם כתבתו המתייחסת לדוח על הנציבות שהינה המשך מגמת התיישרות לצידה של פרקליטות המדינה גם כאשר ידוע כי הפרקליטות אינה מבצעת את עבודתה נאמנה. אולי יסביר הכותב מה הסיבה להמנעות התקשורת מביקורת על הפרקליטות ומדוע ההתיחס ל"שקריו" של מוטי גילת שעה שמכבסת המילים של שאר אמצעי התשקורת גרועה שבעתיים.
כתוב תגובה ל- הדיוח
5
טעות מיקצועית
  אורי רעננה   11/10/15 08:48
בכתבה מציין גילת כי היתה הדלפה חלקית של המסקנות. על סמך זה הוא בנה מגדל רעוע. הוא נפל בפח של הרבה עתונאים ובעיקר כתבי טלוויזיה שממהרים לספר לחבר'ה. בדרך כלל הכתיבה שלו שונה.
כתוב תגובה ל- אורי רעננה
6
"עיתון" ו "גונב דעת"
  יוסי מ   11/10/15 09:28
יפה כתב לו ולנו מר לוין. וממש באותה נשימה, לא צריך להתרגש יותר מדי, משום שבסופו של יום, האיש העלוב הזה גילת כותב בישראל היום שהוא לא עיתון אלא עלון של משפחת נתניהו ואלה שניזונים ממנו הם ממילא קהל שבוי שלא איך להגיד בעדינות, הבנתו את המציאות היא על פי מה שהעלון הזה מכוון אליו אבל זה משני לחלוטין. **********מוטי גילת הוא "עיתונאי" שנתפרה לו דמות של לוחם צדק ושומר סף ובפועל הוא אחד שנזרק מכל כלי תקשורת שהוא עבד בו על אותה משבצת של "תחקירן". הוא תחקירן ישר והגון כמו שישראל היום הוא עיתון. משל הלך הזרזיר אצל העורב. **********ואפשר ללמוד עוד על ענינים אחרים שבהם היה אותו נוכל וגנב דעת כ"עמוד לפני המחנה" (של השוטים והעיורים), חלקם עוד בעירעורים שונים.*********** פעם 'שקרן רמאי גנב דעת ונוכל מוכוון מטרה' תמיד 'שקרן רמאי גנב דעת ונוכל מוכוון מטרה'.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
זה שמוטי גילת עיתונאי מפוקפק,
  בני בנקר   11/10/15 10:30
לא סיבה להעניק הכשר כלשהו לצהובון, שעובד בשרות גחמותיו של תמנוני מוזס,ידיעות אחרונות. העיתון הזה הוא חרפה לתקשורת,כמו ישראל היום ובעיקר ביב השופכין האנטי ציוני "אל ערד" המכונה בסגי נהור "הארץ". אני הפסקתי לצפות בערוץ 10 ו 22,שממשיכים ללא בושה במנהגם הנלוז בבחירות, לייצג את עמדת השמאל ההזוי כמוכי אג'נדה.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
נכון, ועוד משהו
  יוסי מ   12/10/15 08:56
בני ידידי. הביקורת שלי על העלון של נתניהו, לא מכשירה בשום אופן מישהו או משהו אחר. לתפיסתך ידיעות הוא צהובון? אני מכבד את עמדתך, חולק על הנחרצות שבה וזוכר טוב מה היה ידיעות לפני עשרים שנה ומה הוא היום. והשינוי לרעה הוא של כל החברה בישראל ושל ההקצנה שבה. העובדה היא שהיום רק ישראל היום מעסיק איש נבזה וניקלה כמו גילת וכשאנחנו מתלוננים בצדק על המשפטיזציה, צריך לזכור שהיא נשענת בעיקר על אנשים כמותו.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
מי שמזהם את ההליך הדמוקרטי
  בני בנקר   12/10/15 10:30
יותר מכל עיתונאי הוא דן מרגלית. 24 שעות ביממה הוא רוקד סביב עגל הזהב של בית המשפח העליון,הוא הממציא של הגדרות ההבל: "אנשי האור"(מי שבעד הפיראטים המשפטיים מהעליון והפרקליטות),שסירסו את הדמוקרטיה ושלטון נבחרי הציבור ו "אנשי החושך",כלומר כל מי שחושב אחרת מ "אנשי האור",כמו פרופסור פרידמן ועוד מומחים במשפט ומדעי המדינה(פרופסור דיסקין למשל). והמשפט הכי אווילי שהוא משתמש בו: "שלטון החוק". אין חיה כזאת,במשטר דמוקרטי יש שלטון המחוקק שמייצג את רצון הבוחר ושלטון הממשלה שקיבלה את אמון הכנסת. רק במדינת האיש חסר האתיקה, שעדיין מכהן כיועץ המשפטי לממשלה לבושתנו,זה שבביתו הועסקה עובדת זרה ללא ידיעתו,שהפך עצמו למנכ"ל המדינה ובמדינת הפיראט המשפטי אהרון ברק, אפשר למצוא הזויים שחושבים שמערכת המשפט היא הריבון.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
יוסי מ. איש אולמרט, אוהב
  חזקיהו   11/10/15 14:40
אולמרט סבור שהקורא מטומטם. בד בבד עם ביקורתו כלפי מוטי גילת הוא תוקע חרב גם ב"ישראל היום" באופן בוטה. גם מכנה עתון טוב ונאמן כינויים זולים. כל זאת בשל שנאתו היוקדת לנתניהו. אדם נבזי.
כתוב תגובה ל- חזקיהו
לך חולה הרוח
  יוסי מ   12/10/15 09:04
מילא שאתה חמור גרם אתה עוד מתגאה בזה. אני אכן תומך באהוד אולמרט ומחזיק בדעה שמחלחלת כבר גם לחלקים בתקשורת במשפט ובציבור בכלל (אתה לא ציבור)שנעשה לו סיכול ממוקד על רקע ממשל/משפט, ולא שהוא צדיק תמים, רחוק מזה אבל הוא לא מה שניסו לעשות ממנו ואנחנו לפני הכרעה בעליון,אבל מה זה משנה לחולה שינאה כמוך?? לימדו אותך כך ואתה כמו תוכי )(בלי השכל שיש לתוכי) חוזר. יש מחלות שיש להם מרפא אבל לשינאה פתלוגית אין ולכן אין לך סיכוי.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
7
שתיקת התקשורת
  חרד   11/10/15 10:12
ביום 15/11/2013 פרסם מוטי גילת בישראל היום כתבת תחקיר מאלפת - "אשתי קנתה קרקעות ולא סיפרה לי". סיפור על פרשיית מרמה בנסיבות מחמירות של יועץ משפטי מושחת של עריית ראשל"צ. מאז חלפו שלוש שנים. למרות הפרסום על מעשי השחיתות פרקליטות המדינה לא עשתה דבר למיצוי הדין עם העבריינים דב צור ורועי בר. משרדו של עו"ד רועי בר ממשיך לתת לעיריית ראשל"צ בראשות דב צור שירותים משפטיים. מדוע זנחה התקשורת דיווח על פרשיית שחיתות זו? מדוע זנחה הפרקליטות את טיפולה בפרשיות השחיתות בעיריית ראשל"צ? מדוע ממשיך ראש העירייה המושחת דב צור להעסיק את היועמ"ש החשוד בקבלת שוחד?
כתוב תגובה ל- חרד
8
ואריה אבנרי נותן לו אות אומץ??
  ומקבל אות אומץ?   11/10/15 10:16
כתוב תגובה ל- ומקבל אות אומץ?
9
מה האינטרס שלו?
  אהרון שחר   11/10/15 10:22
למה הוא תמך בפרקליטים?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
יש פשע מאורגן בישראל
  קידי   11/10/15 15:45
הוא היה העתונאי מטעם של המאפיה השמאלנית שהכינה תיקים נגד הפוליטיקאים שסיכנו את את המאפיה הזאת ואת השמאל בכלל. על רקע זה הועף משה מזרחי מהמשטרה שערך האזנות סתר לא חוקיות, אך זה הצליח להיבחר לכנסת בלי שקופת השרצים תתפרסם בכלי התקשורת. במסגרת פעילותו איתרג גילת את הפרקליטות, את אהוד ברק והעמותות שלו ועוד כמה חברים וכן את עצמו. הכי מעניין זה איך הצליח גילת להעלים מהתקשורת את המשפט שלו עצמו ואת העדות המרתקת שהעיד שם. מסתבר שמי שמחובר למשטרה ולפרקליטות - לא צריך פרוטקציה.
כתוב תגובה ל- קידי
מרתק
  אהרון שחר   11/10/15 18:10
להעלות את התרבות למודעות עכשיו!
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
למה תמך בפרקליטים
  התשובה   1/11/15 15:20
תנסה לחשוב.
פרקליט שמקבל תקשורת טובה ומפרגנת והופך להיות מקורב לעיתונאי מקבל גם את עצותיו של אותו עיתונאי ועוזר לסגור תיקים ולפתוח תיקים.
כך החשדות גם לגבי רות דוד.
בצורה כזאת מקדמים עיתונאים אינטרסים של בעלי הון ופוליטיקאים ומקורבים אחרים.
הנושא הזה חייב היה להחקר מזמן אלא שאף אחד לא העז להתעסק עם עתונאים כמו גילת שיכלו לרסק כל מי שלא התאים.
קראו את כתבותיו בנושא של קלמן ליבסקינד
כתוב תגובה ל- התשובה
סיפור גילת-קלמן ליבסקינד
  כתבה מעניינת   1/11/15 15:42
court.org.il
כתוב תגובה ל- כתבה מעניינת
10
בגלל מרדכי גילת איבדתי את
  לסגור ישראל היום   11/10/15 11:18
האמון בעיתון "ישראל היום" מפני שמרדכי גילת בכתבותיו במסווה של תחקירים וששלטון ורוממות החוק בגרונו נמנע לבקר אז בזמנו את זהבה גלאון על תמיכתה והצטרפותה להפגנת המחאה של מהגרי העבודה הבלתי חוקיים מאריתריאה ומסודן,,,ההפך תמיד מרדכי גילת משבח אותה!!,,וזה הוא עושה ללא בושה כאשר הוא מעביר ביקורת על "עיתונאי חצר",,,
גם כאשר מחנה הימין מפגין נגד מחנה השמאל מרדכי גילת מציג אותם כאספסוף והמון נבער "וכמפריעים" שבאו רק להפריע למחנה "הנאור" מהשמאל וכאספסוף שמחפש רק תשומת לב חולנית תקשורתית "ואקשן" כאילו אין למחנה הימין אידיאולוגיה ודרך פוליטית משלו,, וגם לא התבייש להשוות בין חנין זועבי לבין מחנה הימין וזה בכתבתו מתאריך 22/8/2014,,,
כתוב תגובה ל- לסגור ישראל היום
11
מוטי גילת
  אלטר   11/10/15 16:54
שופר של הפרקליטות בוגד בציבור קוראיו זיקנתו מביישת את צעירותו. מדוע להתעולל באזרח למה להיות קשוב רק לגחמותיהם של הפרקליטות. מדוע לעולם לא לבדוק את טעויות המערכת. זה לא עיתונות זה בטאון הפרקליטות השולטת. גילת תתעורר העם לא חפץ לחיות בדיקטטורה העם היהודי חפץ לחיות בדמוקרטיה. עליך כעיתונאי וותיק לבקר לעיתים את הפרקליטות ולא לסמא את הקוראים. קצת אינטגריטי קצת מקצועיות. קצת חמלה על אחיך היהודים הנאנקים מעוולות המערכת. שמחוללת פשעים איומים על חפים מפשע.
כתוב תגובה ל- אלטר
12
התאנה של ישראל היום
  מוטי גילת עלה   11/10/15 17:32
כמו שאורי אורבך היה עלה תאנה של ידיעות, כך מוטי הוא עלה התאנה של ישראל היום. מוטי גדל בעל המשמר ומכאן ברור מה דעתו. תמיד יגן וירומם את שלי וזהבה.
כתוב תגובה ל- מוטי גילת עלה
יחי ההבדל הגדול
  יוסי מ   12/10/15 12:25
להבדיל אלף הבדלות בין גילת הניקלה לאורי אורבך זצ"ל שאף שחלקתי על מקצת מעמדותיו, ראיתי בו תמיד איש אמת נקי כפיים ובר לבב. להבדיל.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
13
מה אתם סחים מוטי גילת
  צורי   11/10/15 18:38
מעוות אמיתות? ממש מפליא, הוא הרי בודה אשמים חומסים ופושעים ע"פ אג'נדה פוליטית לאורך כל חייו המקצועיים. אצלו בני אור ובני חושך נמדדים ע"פ תפיסת עולמת הפוליטית של נשואי כתבותיו. לעולם יהיו אנשי השמאל "בני האור" ואנשי הימין "בני החושך" הטרחנות הפכה כבר לזרא.
כתוב תגובה ל- צורי
14
גם גילת בשקרנים?
  משה, עורך-דין   11/10/15 20:10
קראתי את דיווחו של גילת בגליון השבת של "ישראל היום", ולא האמנתי למקרא דבריו. הייתכן כישלון כזה של גולדברג ושל גרסטל, כפי שהוא דיווח?. היתה לי תחושה שמשהו אינו אמין בדיווח, ואני שמח על שאיתמר לוין מגלה כאן את האמת. גרסטל היתה שופטת מצוינת: משפטנית טובה, יעילה, חרוצה, בעלת מזג נוח ונעים - בקיצור, כל הדרוש לשופט מעולה. היא המתאימה ביותר לכהונת היועץ המשפטי לממשלה, וחבל רק שאם תמונה היא תחסר בנציבות הביקורת על הפרקליטות. זהו גוף חשוב ביותר, למניעת המונופול של חיסול אנשים לא-רצויים לפרקליטות באמצעות העמדתם לדין, או מתן פטור לאנשים מושחתים באמצעות מניעת העמדתם לדין.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
15
היו"ר ואומ"ץ - לגילת אות מופת
  גילת -הבדיחה !   11/10/15 23:25
כתוב תגובה ל- גילת -הבדיחה !
16
תכירו את מוטי גילת
  אמנון בג   11/10/15 23:26
טועים אילו שחושבים שמוטי גילת משרת את השמאל הוא ישרת ומשרת גם אנשי ימין מובהקים.
מה שנכון הוא משרת אינטרסים.
מכל הסוגים.
מטחורי כל כתבה שלו עומד אינטרס.
נוח לי שמאשימים אותו בשיתוף פעולה עם השמאל כל הוא נתפש כעיתונאי אידיאולוג אבל ישר -ולא היא.
ועכשיו לחידה איך זה שעיתונאי כמוהו מקבל אות אומץ
לפותרים החביבים ינתן זוג עגילים משלדון
כתוב תגובה ל- אמנון בג
17
שכחתם מי זה מרדכי גילת?
  יפתח   12/10/15 18:18
news1.co.il
כתוב תגובה ל- יפתח
18
גילת הפסיד במשפט
  קפה בתיה   13/10/15 09:06
לפני מספר שנים פרסם גילת כתבות משמיצות על בתיה כרמון ממנהל האוכלוסין
כל הנסיונות לשכנע את גילת שהממונה הרצל גדץ הוא הבעיה ושבתיה זכה וטהורה עלו בתוהו
בתיה כרמון הגישה תביעת לשון הרע ונקנקה את מרדכי גילת
השופט נועם סולברג קטל אותו
העניין לא הובלט בצורה ראויה
גילת
בתיה כרמון העובדת החרוצה המסורה תקעה לך וטוב שכך.
כתוב תגובה ל- קפה בתיה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il