|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ברמה המעשית לשנים הקרובות יכלה ישראל להגיע ליעדה האסטרטגי גם במהלך המלחמה הרעה הזאת אילו הסכים ביבי להעביר את השליטה ברצועת עזה למנהלה פלשתינית הכוללת גם את הרשות הפלשתינית
חיים רמון
חיים רמון
נאום שנשא הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בכנס בארה"ב כולל בדיות ומעשיות    כוכבי הוא אחד הבכירים שהפיץ שחמאס מורתע - "חמאס לא מגיב לתקיפות שלנו ואפילו לא שוקל להגיב"    בתקופת כהונתו של נפ...
נכס של החברה בדרזדן [צילום: ארגו פרופרטיז]
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה    ארגו נסחרת כיום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל - מעט מתחת להון העצמי החשבונ...
הרצל חקק
הרצל חקק
ככל שאנו נסחפים אחר העלילה הקסומה בספרה של רבקה רז אנו מפליגים אל ים נעלם, מבינים שלפנינו דרמה של חיים ושירה, חיים ושפה, חיים והשראה. דף אחר דף נקרעים מסכים, והסודות משמעם - הבנת נ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מתקפת הזומבים
מאת: אהרון שחר  |  14/10/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כאן עצר העולם
  את נשימתו.   14/10/15 14:24
סידרת המאמרים המרתקת-"החיים ע"פ אהרון",הסתיימה בפרק ז,לפני שהעולם בא על סיפוקו.
אך לא אלמן ישראל.
מיתקפת הגרפומניה תנצח את מיתקפת הזומבים.
היכונו ליציאה מאהרון.
כתוב תגובה ל- את נשימתו.
שמח להרגיע
  אהרון שחר   14/10/15 14:57
שום דבר לא הסתיים, פשוט נתקפתי בפרץ יצירתיות, כך שיש עוד כמה מאמרים עד סיום הסידרה. בכל אופן, מי שרוצה להבין היכן הוא חי יש לו כבר מספיק כלים. צריך להבין את חוקי הטבע. הערבים זו דוגמה מצויינת. הם משתמשים בכח בכל המישורים, החל מהכי ברברי וכלה בהכי מתוחכם. הן טכנולוגית, אטום, והן פסיכולוגית, שליטה בתודעה העולמית. וזה מתקשר לחוק השני, שימוש בהמונים. המנהיגים מסיתים את ההמונים לכבוש את תרבות המערב ולהרגיש שכל מקום שהם נמצאים שייך להם, כולל הבנות שלנו לצרכי אונס. ומנצלים מעולה את נקודת התורפה שלנו, שהיא הטראומה מהשואה הראשונה, כדי להנחית עלינו את השניה.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
2
אהרון- אני עדיין מתחנן
  מממ   14/10/15 14:28
פעם שאלתי וענית. לא הבנתי עדיין. אני חייב תשובה.
אני פשוט לא מבין. מי שמעוניין להזור לגבולות 67 לא מפחד שיירו עליו טילים על כביש 1 ? על הבית? שתהיה פה תופת? ואם הם אוהבים באמת את הערבים האם לא ברור להם שזה רק יגרום לנו לטבוח בהם יותר? ראה ערך עזה..
כתוב תגובה ל- מממ
לא צריך להגזים
  אהרון שחר   14/10/15 15:18
כדי לקבל תשובה ממני אין צורך להתחנן, אפילו לא לשלם סכום צנוע, אלא פשוט לשאול. ובכן קודם כל עליך לדעת שהכל פשוט, מרגע שתבין את זה הכל פתאום יהיה פשוט וברור. כמו בשואה הראשונה, השמאלנים המפוחדים באמת מאמינים בקנה הקש שמספקים להם. הם מתים להכנס לתאי הגאזים כי הם משתוקקים להתקלח. אחר כך הם ישאלו למה אין סבונים, ואז כמו בכיפה אדומה יענו להם, אל תדאגו עוד מעט יהיה... כן? תיכף נעשה מכם סבון. ממש במקרה שוחחתי עם שמאלן לפני כמה ימים. הוא אומר שהוא לא דואג להם אלא לאינטרסים שלנו. תן להם את השטחים ואז יהיה שלום כמו שיש עם מצריים וירדן. כמו שאז לא האמינו לשמועות על רכבות המוות כי לא רצו להאמין, גם היום היהודונים נאחזים בכל קנה קש ולא מוכנים להעלות על דעתם שיוש תהיה כמו עזה. במקרה כזה הם אומרים צהל יכבוש אותם. אתה שואל אותם, האם לא היינו בסרט הזה במקרה של עזה? הם מעדיפים להיות אופטימים. מבחינה מוסרית הם בטוחים שעלינו לפצות את הפלסטינים המסכנים על עוגמת הנפש שגרמנו להם כאשר הפרענו להם להשמיד אותנו. זו ממש דת, הכל בתחום האמונה. הם כל כך רוצים שלום שהם מאמינים בכל קנה קש. כשלון אוסלו א, ב, ג, ד, יג, טו, קיט, שקר, קרשת לא מבלבל אותם, כי הכל ממש במישור של אמונה ותקווה. עקב חוק הטבע מספר 2, מאחר ויש עדר גדול של נאורים שמאמין בכך בתקופתנו, זה נותן להם תחושה מוטעית שאין להם צורך להתאשפז דחוף במחלקה סגורה.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
3
תקשיב ידידי
  איששש   14/10/15 14:41
תשתה מים, איבדת צלם אנוש. כל המלחמה פה היא מלחמה בין בני האור לבני החושך, ומה שאתה מציע הוא שנהיה גם אנחנו בני החושך. ככה לא מנצחים אלא מפסידים, כי לא יהיה הבדל בינינו לבינם. יותר מכך, בגלל שאתה קצת מאבד צלם אנוש, אתה לא מבדיל בין אויב לאוהב. הנאורים שאתה אוהב לשנוא הם אלה שאיתך באותה סירה. וההבדל היחיד בינך לבינם שהם מנסים עדיין להשאר בני אדם בזמן שאתה מתעסק בגרזנים כמו קוזאק. בניגוד לרוצחים שאתה כועס עליהם, הנאורים הם אלה שדואגים לך. וגם, הנאורים הם אלה שמחזיקים אותך בחיים. מה אתה עושה בחיים? חוטב עצים? מאיפה לדעתך מגיע הכוח של צהל? מאיפה לדעתך יש כסף במדינה? מאנשים שמסתכלים על המציאות בצורה יותר מורכבת מאשר שחור ולבן, כי רק כשאתה מתאר את המציאות כמו שהיא, אתה יכול לעשות את הפעולות הנכונות. מדהים שנותנים לך במה.
כתוב תגובה ל- איששש
תגובה מעולה
  אהרון שחר   14/10/15 16:59
בדיוק בשביל תגובות כאלו אני מבטיח על כל שאלה טובה תשובה מצויינת. ראו הובטחתם, הוזמנתם, אדרבא אותגרתם. תודה על תגובתך המצויינת, תקבל תגובה הולמת בהתאם. זה יקח לי הרבה זמן, קצת סבלנות בבקשה.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
אה קראתי את הטורים הקודמים שלך
  איששש   14/10/15 18:10
עכשיו הכל ברור. נראה לי שעולמך כל כך צר לכן אתה חושב שאתה מבין הכל. הנה רשימת סופרים שאני ממליץ לך לקרוא שאולי יאתגרו אותך קצת: יאנוש קורצ'אק, אריך קסטנר, וגם ז'בוטינסקי. וגם, אולי תצא קצת מהשכונה, תכיר אנשים חדשים, ערבים יהודים שמאלנים ימנים, אנשי אקדמיה וכו. תנסה להכיר אחרים, אולי תלמד משהו. בהצלחה!
כתוב תגובה ל- איששש
מצער מאוד
  אהרון שחר   14/10/15 21:19
קראת ועדיין אינך יודע היכן אתה חי? אני מקבל זאת ככשלון אישי שלי. בכל מקרה אני עדיין מחוייב לענות לך.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
תשמע
  שוחר-שלום   14/10/15 21:20
היכולת שלך לנתח את המציאות עומדת ביחס הפוך לאגו הנפוח שלך. אני רחוק מאוד מלדגול בפתרון של אהרון אבל הקישקושים שלך על בני האור שבזכותם אהרון חי מעידים כאלף עדים שאת האור אתה לא רואה. בני האור שאתה מספר לנו עליהם מביאים לכאן את אפלת המצולה ממנה עלו בין אם נושאים הם תארים אקדמאים מגוחכים ובין אם לאו.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
תשובה ראשונה
  אהרון שחר   14/10/15 23:06
נתחיל מהסוף "מדהים שנותנים לך במה". אני רוצה להצטרף למחמאה שלך לאתר, אכן הוא בהחלט מוכיח אומץ לב בפרסום מאמר כזה.

בכלל כמעט כל פעם שאני שולח, אני על קוצים: יפרסמו? לא יפרסמו? בדרך כלל כן. אחרי שמפרסמים פתאום יש הרגשה שלא קרה אסון. כלומר אם לא היו מפרסמים אז סתם היינו מפסידים נקודה למחשבה, ללא סיבה ממשית שמצדיקה סתימת פיות ועצימת עיניים.

אני רוצה להזכיר ולהדגיש: מדובר בגזר דין של בית משפט. אין המדובר כמובן בקריאה לבצע פיגועי זוועה בערבים, חס וחלילה. מסכנים עובדי הניקיון, בנתיבות זה היה? היו מוכנים לעבוד קשה כדי להתפרנס, לפנות זבל של יהודים, ודקרו אותם.

כאילו אני מציע לאמץ את חוקי השריעה עבור ערבים. יהודי רוצח, נשפט רגיל. ערבי רוצח - שריעה סטייל. לא נשמע שוויוני? בשביל זה בדיוק אני כאן, כדי להפתיע.

ובכן, מאז שהאתר הזה עלה לאויר השיטה של וויינט ושל יתר חובבי חופש הביטוי לפיה תפקידם לשמור על רגשותיהם העדינים של קוראיהם, עברה לעולם שכולו שמאל. קוראים עדיני נפש יכולים לעבור לאתר מומו הפרה. בעולם האכזרי שלנו על הקוראים להיחשף גם לדברים קשים.

ובכן הפתעה: מסתבר שחופש הביטוי זה לא רק לאפשר למרצים שמאלנים להטיף לסטודנטים המסכנים שלהם, ששלמו במיטב כספם כדי ללמוד, את המשנה הפלסטינאצית שלהם. מדהים, אה? מי היה מאמין שגם לימין מגיע חופש ביטוי?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
תגובה שניה
  אהרון שחר   14/10/15 23:18
"בגלל שאתה קצת מאבד צלם אנוש, אתה לא מבדיל בין אויב לאוהב". אתה צודק כמובן ואני מביע את מלוא הערכתי לדברים החיוביים של הנאורים. אבל האם הדברים החיוביים מחפים על השליליים? זה לא פלוס שמאפס את המינוס.

זה כמו לומר: הניצבים אומנם אנסו סידרתית את השוטרות, אבל הי, הם גם פיענחו הרבה פשעים... את זה שיגידו בשלב הטיעונים לעונש.

אין לי שום כוונה לטעון שלנאורות יש רק היבטים שליליים. אין ספק שיש לה הרבה זכויות ועל כך תודתי. אתה רוצה לדבר עוד על ההיבטים החיוביים שלה? בשמחה, דבר כמה שתרצה ללא שום הגבלה. אחרי שתסיים אנחנו ממשיכים כאן, והפעם ההיבטים השליליים.

למרבה הצער, ההיבטים השליליים של הנאורות הם כה עצומים עד כדי כך שהם מובילים את כדור הארץ לשואות וזוועות, מעודדים את הטרור, ומובילים את האנושות לכיבוש והשמדה על ידי האיסלאם.

זה שיש להם כוונות טובות בדרך לגהינום, זה יפה מצידם, ואכן עשוי להקל בעונשם. זה שהם גלמים שלא מבינים את נזקיהם, עוד נקודת זכות. אבל כרגע נטפל בעובדות והן שהנאורים בקונספציות האיומות האוויליות שלהם מובילים את האנושות להשמדה.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
תגובה שלישית
  אהרון שחר   15/10/15 00:32
"תשתה מים, איבדת צלם אנוש". סליחה, מי אמר שלא צריך לאבד צלם אנוש? הנאורים? אני יודע לחשוב מחוץ לקופסה. אסביר לך מה קורה פה: הג'וקים המסוממים, הפסולת האנושית המהלכת על 2, הזומבים המוסתים, הם יודעים (בטוחים זה קטן עליהם, הם יודעים בודאות) שאנחנו קופים וחזירים. אז אפשר לשחוט אותנו.

כמו שחזיר מקצצים בקצביה, כך ראוי לקצוץ יהודי. את זה הם יודעים. בדיוק כמו בשואה הראשונה. אז היינו עכברושים, עכשיו אנחנו חזירים.

פתאום מגיע איזה ברווזון מכוער מוזר בשם אהרון ומציע הצעה שאסור לנו להעלותה על הדעת: לאבד צלם אנוש קצת. הם יודעים שהם לא ירגישו את הגרזן על גופם. גרזנים זה ליהודים. אז אני מציע שהם כן ירגישו. כן כן. זה מה שאתם רוצים לתת ליהודים, תודה רבה, בבקשה תקבלו בחזרה.

פתאום הם יקבלו שוק. הם לא גיבורים, ולא שהידים, אלא חזירים שחוטים. אגב אני הייתי מקצץ להם גם את הצ'ופצ'יק, כדי שיקחו אותו ביד כשיגיעו אל הבתולות שלהם. לפתע מסתבר שכחותכים אנשים זה כואב. אז הם יחשבו פעמיים.

כל עוד אנחנו "מוסריים", או יותר נכון הנאורים הגדולים שאונסים אותנו לנהוג על פי הערכים שלהם, אז או שהם הופכים לשהידים, או שהם נהנים מתנאי מאסר מפנקים עד שמשחררים אותם בעסקה. זה המוסר שלנו: לעודד אותם לקצץ יהודים.

סליחה, מי איבד פה צלם אנוש? אני או אתה? אתה רוצה להפקיר יהודים לקיצוצים? לא אומר לך את מי אני מציע לך להפקיר. חובתך לעשות הכל כדי להגן על בני עמך! אתה רוצה להשתעבד לערכים שלך? במדינה שלך.

לך תקים לך מדינה עם הערכים שלך, ושם תשתעבד להם בכיף. במדינה שלנו הערכים צריכים לפעול למעננו. לא כדי שנתגאה שאנחנו נשחטים אבל בכיף, עם מוסר גבוה.

אני איבדתי צלם אנוש? אתה מבזה את השואה! העם היהודי הקים כאן מדינה כדי שימשיכו לקצץ אותו? תתי האדם המוסלמים מבצעים זוועות בכל העולם ואנחנו מקפצים עם המוסר שלנו.

דחוף את המוסר שלך לחור החביב עליך, תן לנו בטחון, ולחלאות האדם תן את מה שמגיע להם. רק אחר כך ארשה לך להוציא את המוסר מהחור. החיים קודמים לערכים. אי אפשר להפקיר יהודים לשחיטה בתירוץ שיש לנו ערכים נפלאים.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
תגובה אחרונה
  אהרון שחר   15/10/15 00:57

ההיבט האחרון שאני רוצה לדבר עליו הוא דבר שלצערי אף אחד לא מסוגל להבין בתקופתנו: תחום הקונספציות נמצא מחוץ לתודעה. כל העדר יודע שהערכים והקונספציות הם מעל הכל, הם תורה קדושה שבה אין לגעת, אין לדון, ודאי שאין להטיל ספק, חובה על כולנו להשתעבד אליה ולקיימה בעיניים עצומות לרווחה.

הם סד הכובל אותנו, הם קופסא הסוגרת אותנו, ואף גולם בתקופתנו לא מסוגל לחשוב מחוץ אליהם. מי שכן חושב הוא מסית וגזען, ומיד כל חובבי חופש הביטוי צורחים עליו, מגרשים אותו וסותמים את פיו.

הפילוסופים שלנו שכחו מתי הם עברו את הרקיע השביעי, הם כבר מרחפים ביקומים מקבילים. אף גולם בתקופתנו לא מסוגל להעלות על דעתו שיש להטיל ספק בערכים המתקבלים ברמת המובן מאליו.

בתקופת גלילאו כולם ידעו שהארץ השטוחה היא מרכז העולם. זה היה ידוע, כולם ידעו. בתקופתו של פרויד כולם ידעו שמין זה לגברים בלבד. בתקופתו של היטלר כולם ידעו שיהודים זה גזע נחות. אף גולם לא מעלה על דעתו את השערת המחקר שבכל דור ודור האנושות כבולה לקונספציות כלשהן וכדאי לחקור אותן.

מה כולם יודעים היום? היום כל עדר הגלמים הנאורים של תקופתנו יודע שאסור לפגוע בחפים מפשע. צריך לעודד את הטרור להסתתר מאחרי אזרחים ולהשתמש בהם כבשר תותחים. כך עד שהוא יתעצם, יאנוס יזידיות, ישחוט המונים, יאגור פצצות גרעין וישמיד אותנו. העיקר שלא לפגוע בחפים מפשע.

אם היינו משמידים כל מקור שיגור רקטה היו נהרגים מאות ילדים, אלפי אזרחים, אולי עשרות אלפים. אז מה? זה היה פעם אחת והיה לזה סוף. לא משגרים טילים! אבל לנאורים יש ערכים, אז הטרור הופך למפלצת שמתעצמת עד אינסוף.

אנחנו יודעים שהאסלאם היא לא תרבות ברברית אלא מיליארד אנשים נפרדים חפים מפשע. בשעה שאנחנו דואגים להם עקב הקונספציות הנאורות שלנו, הם דורשים את הזכויות הדמוקרטיות הלגיטימיות שלהם, הם מגדלים קהילות, מצליחים לשלוט על ערים, בקרוב על מדינות ויבשות. עוד מעט כל העולם יהיה איסלאמי. למה? כי יש לנו ערכים.

למדינה אין זכות לצביון. הדמוקרטיה כל כך חשובה עד כדי כך שמשמעותה הגשת המדינה על מגש של כסף למיעוטים המתרבים והמתקרבים להיות רוב. ואם הדמוקרטיה תצמיח מנהיג כמוני? אז פתאום הדמוקרטיה לא תהיה חשובה, והנאורים לא יתנו לעם לבחור את הערכים שלו.

טירוף מערכות. אך אל דאגה. תוך כמה מאות שנים האנושות תגלה את נושא הקונספציות ואז סוף סוף יגיע הקץ לכל הזוועות והבעיות החברתיות.

אני רציתי לתומי להקדים קצת את העניין הזה, אך אין עם מי לדבר בתקופתנו. כולם כל כך ממהרים לרוץ קדימה, שאי אפשר לשכנע איש לבדוק לאן. אז רוצו, אולי תגיעו...

תודה על תגובתך, מקווה שקיבלת תגובה הולמת, תרתי משמע.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
תגובה אחרי אחרונה
  אהרון שחר   15/10/15 09:34
אני מציע לעשות משאל עם על ערכים. האם אתה בעד לרדת לרמה הברברית שלהם? סמן וי על כל תשובה שאתה מסכים עמה. 1. חס וחלילה, לא יעלה על הדעת, יהרג ובל יעבור, יכניסו את כולנו שוב לתאי גאזים, ניכנס פנימה בשירה ובשמחה ובלבד שיהיו לנו ערכים מוסריים. 2. יש להחמיר את הענישה על מחבלים. 3. להוסיף ענישה קולקטיבית, לבטל את ערכי מערכת המשפט הנאורה האוסרת על ענישה קולקטיבית. 4. עונש מוות למחבלים. 5. גירוש מוסלמים קיצונים. 6. בלי נאמנות אין אזרחות. 7. יד קלה על ההדק. במקרה של תחושת איום סבירה לא יוגש אישום, יותר להוציא להורג מחבלים במקום. 8. יותר לקרובי הנרצחים להוציא להורג את הרוצחים באמצעות הצלפות. 9. לומר את האמת על תרבות האסלאם. שורה תחתונה: צריך להתחיל להטיל ספק פומבית בערכי הנאורות שכולנו סוגדים להם, בין מרצון ובין מאונס!
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
4
ערבי הוא לא גבר
  דניאל143   14/10/15 15:26
הערבי הוא לא גבר.הוא לא מספיק גבר להודות בפיגועים שעשה בפרהסיה,להודות בפשעים שלהם.עשית פיגוע?נתפסת עם הסכין ביד?!.תהיה גבר.תחתום על הודאה.די,להיות פחדנים ונמושות###לפי הגירסה הפלסטינית,ישראל ככה סתם.מוציאה להורג ערבים.###ממה נפשך?אם רצח וטרור,זה רע לתדמית שלכם.אז תפסיקו לעשות פיגועים.+++ואם רצחתם ופיגעתם,לפחות תודו במעשים שלכם.###אי-אפשר גם לעודד טרור,גם לצאת לשרשרת של פיגועים ורציחות.גם להלל את הרוצחים.ועדיין להרגיש חפים מפשע.זכים ותמימים***מי שמאמין במוחמד,אל תהיה שקרן!!****שקרנים לא נכנסים לגן-עדן.זה בדוק!
כתוב תגובה ל- דניאל143
גם לא גברת
  אהרון שחר   14/10/15 21:25
אצלם הכל הפוך: צדיקים מגיעים לגהינום, חלאות לגן עדן, כך שדווקא באיסלאם הייתי מצפה לראות את גן העדן מוצף בשקרנים. בכל אופן אני מתעניין פחות בערבי ויותר בערבים. במפגע הבודד יטפל השב"כ, אני מטפל בתרבות של מיליארד ערבים. כן, אתה צודק, זו תרבות של שקרים, והשקר הכי שקוף זה כמובן הבגדים שהם מכסים את הנשים כדי להסתיר את סינדרום סטיות המין העצומות שלהם.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
5
נקודת האופטימום
  באום   14/10/15 17:01
החוכמה היא למצוא את נקודת האופטימום שבא אפשר גם להגן על עצמנו וגם להשאר בני אדם נאורים."הנאורים" של היום איבדו את נקודת האופטימום ומשום כך הם מסכנים אותנו אבל באותה מידה הסכנה מצויה גם אם נעבור את נקודת האופטימום לכיוון השני,כלומר נתחיל להתנהל כמו אויבנו.אז איך מוצאים את נקודת האופטימום שהרי כל אחד יגיד שהנקודה נמצאת אצלו והוא יודע מהי מה גם שהנקודה היא חלקלקה,נסתרת וזזה כל הזמן.יש עם אחד שיודע איפה נקודת האופטימום,במקרה זה אנחנו כי אם לא היינו יודעים,לא היינו שורדים ופשוט לא היינו.התורה שהורדה מהר סיני, שם נמצאת נקודת האופטימום ואין זה אומר שאתה חייב להיות אדם דתי,אבל אתה חייב להבין את התורה ולראות אותה.לעם היהודי תמיד יקום מישהו שיודע בדיוק איפה הנקודה והוא ימשוך את העגלה ואחריו יבוא עוד מישהו ואחריו עוד מישהו,כך היה וכך יהיה ובגלל זה אנחנו פה אחרי שכולם נעלמו.בכל מקרה,היהודי חייב לחפש אותה כל הזמן,בשביל זה הוא יהודי.
כתוב תגובה ל- באום
לא בטוח
  אהרון שחר   14/10/15 21:32
אני ממש לא בטוח שאסור לנו להתדרדר לרמה שלהם. בוא נאתגר את עצמנו: התדרדרנו לרמה שלהם לכאורה, אימצנו את חוקי השריעה בשבילם, רק בשבילם. מה הבעיה בזה בדיוק? אתה חושש שנתחיל להיות ברברים כולנו? זה חשש באוויר. קודם כל גם לנו לא חסר, כבר התדרדרנו, לנו יש תרבות חזירות, ועליה יש לי גם ביקורת עצומה. שנית, מדובר על שלטון החוק כמובן, בשום אופן לא בעידוד הציבור היהודי לשחוט ערבים. מה הפחד? איזה אסון יקרה לנו? שום דבר, מפחדים מהפחד!!! אבל קפצנו מעל הפופיק. מה שצריך באמת לעשות זה את מה שאנחנו עושים כאן: להעלות לדיון הציבורי את השאלה, להתחיל להטיל ספק בקונספציות. די בכך. אבל זה בחיים לא יקרה. הנאורים לא יתנו, חובבי חופש הביטוי ידאגו לסתום לנו את הפה והמחשבה.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
אתה יכול
  באום   15/10/15 00:43
להטיל ספק בקונספציות אבל אתה לא יכול להטיל ספק בעשרת הדברות. המצפן שלנו זה עשרת הדברות ולא אף אחד אחר.למי שאנחנו קוראים היום "נאורים",הם בסך הכל פסיק בהיסטוריה ונכון שצריך לדאוג שהם לא יזיקו לנו כרגע אבל מעבר לכך,הם לא ברי התייחסות והשוואה לכלום. ברמת הספקטרום הכולל אצלי הם בכלל לא קיימים אבל חייב להיות מצפן כלשהו אחרת מתברברים במרחב ונעלמים.אם נעבור על הכללים שהנחו את היהדות מאז ומעולם,אנחנו לא ניהיה קיימים יותר,צריך לזכור את זה.במילים אחרות,צריך לשמור כל הזמן על האיזון בין הישרדות לערכים ולדעת מה נכון לעשות בכל רגע נתון.
כתוב תגובה ל- באום
מה כתוב בעשרת הדיברות?
  אהרון שחר   15/10/15 06:57
שאסור להשמיד את העמלקים? הקם להשמידך השכם להשמידו. ברגע שמערכת המשפט תאמץ את המקורות מצבנו יהיה טוב. כרגע יש לה ערכים שאפילו ישו עם הלחי השניה שלו לא דמיין.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
הדברים
  באום   15/10/15 09:14
יותר מדי מורכבים ואי אפשר להעלות אותם כאן אבל בכל מקרה,במישור העקרוני אין מה להתעסק עם מערכת המשפט של היום כי היא כבר לא קיימת במציאות.היא קיימת במציאות מדומה.כך שאם רוצים למצוא פתרונות למה מותר ומה אסור,כל התייחסות למערכת המשפט של היום,תמנע ממך אפשרות כזאת.צריך להילחם בה במישור היומיומי אבל להתעלם ממנה במישור העקרוני אחרת נישאר שקועים בביצה שהיא עצמה שקועה.עשרת הדיברות זה קוד,אם אתה מחובר אליו,אתה יודע בדיוק מתי הרג זה רצח ומהו שקר ומהי גניבה אבל צריך להיות מחובר אליו.אם אתה לא,לא תוכל לדעת מי זה עמלק ומי זה לא.וכך באים אסונות.כל אסון,כל קטסטרופה,כל שריטה שאתה מקבל ברגע נתון באים מאי הבנת וחוסר חיבור לקוד.
כתוב תגובה ל- באום
בסדר
  אהרון שחר   15/10/15 09:54
אז נסכים על דבר אחד: התקשורת צריכה להעלות לדיון הציבורי דיונים נוקבים על ערכי הנאורות. כמו אסור להכליל חייבים להתייחס לכל ערבי בנפרד, אסור לפגוע בחפים מפשע אלא עלינו לעודד את הטרור להשתמש באזרחים כבשר תותחים, אסור עונש קבוצתי, אסור עונש מוות, אסור להתאכזר לחלאות אדם, הערבים הם בדיוק כמונו, מי שמפחד שערבים ירצחו אותו או לא רוצה להיות חבר שלהם ולקיים עמם יחסי מין הוא גזען, זו לא מלחמה ולכן צריך לרדוף אחרי המחבלים עם שוטרים ושופטים, ישראל היא יותר דמוקרטית מיהודית עד כדי כך שמותר לערבים להשתלט על המדינה והיהודים חייבים להעניק להם את המדינה אם הם יתרבו מספיק, אבל אם העם יבחר באופן דמוקרטי מנהיג שערכיו אחרים אז שומרי הדמוקרטיה יגנו עליה מפני העם ימנעו מהמנהיג לעשות את רצון העם וימשיכו לאנוס את הערכים שלהם, חובתנו המוסרית היא לפצות את הפלסטינים ועוזריהם על עוגמת הנפש שנגרמה להם כאשר נכשלו במאמצם להשמידנו. וכו וכו. זו בעצם השורה התחתונה שלי, להפסיק להשתעבד לערכים באופן עיוור ולהתחיל להטיל בהם ספק ולבחון אותם לעומק. בעצם לנסות לזהות מהם ערכי הנאורות שכולנו כפופים להם ואיש בעצם אפילו אינו יודע מה הם, ובודאי אינו מהין להטיל בהם ספק.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
אני מסכים איתך
  באום   15/10/15 12:26
צריך לשים את הכל על השולחן.
כתוב תגובה ל- באום
6
השמאלנים מסיתים את הערבים
  מקס פאואר   14/10/15 20:25
ההסתה של השמאלנים והח"כים הערבים מהרשימה המאוחדת חמס=דאע"ש לא מפסיקים להרעיל את נשמתם של האידיוטים המוסלמים השימושים, מדוע השמאלנים עושים זאת??, כדי להראות שדרכם היא הנכונה, דהיינו הסכם אוסלו ז', מדוע הח"כים העבים עושים זאת??, כדי לשמור על אחדות הרשימה המשותפת, זב הדבר המשותף להם, שנאת היהודים.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
נכון מאוד
  אהרון שחר   14/10/15 22:03
הערבים עושים זאת כי זה מה שהתרבות שלהם מצפה מהם. טיבי, זועבי, עודה, יודעים מה צאן מרעיתם רוצה. זה לא מקרי שבמאה אחוז מהמקרים מנהיגי הערבים הנבחרים הם כמעט מחבלים. השמאלנים מסיתים כי הם מפחדים מהערבים ולכן רוצים לרצותם. הנאורים בעולם מסיתים מסיבה מאוד דומה: הכלכלה הערבית והעוצמה של העולם הערבי מוסלמי.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
7
הקשר
  שמ   15/10/15 01:13
מעניין.במחשבה שנייה הדימוי של הרוצחים המוסלמים אכן זהה לחלוטין לטרוטי העיניים,וחשופי השיניים,מלאי תאוות רצח היהודים שבסרט.אולי אתה יכול לשלוח לבראד פיט תרגום מלא של הכתבה שלך.יוכל להיווכח שהחיים שלנו כמו בסרט,והוא קלע בול,אפילו אם לא התכוון לכך.
כתוב תגובה ל- שמ
אנחנו רק בהקדמה
  אהרון שחר   15/10/15 09:03
חכה שעשרות מיליוני המוסלמים באירופה יתחילו להשתולל. אמאלה. במקרה הזה אפילו בראד פיט לא יציל אותנו... מפחיד כמה שזה דומה למציאות. ההסתה שלהם כה מוצלחת שהם שטופי שנאה ותאוות רצח ממש כמו בסרט. ככל שעובר הזמן הם רבים יותר, חזקים יותר, משולהבים יותר, העולם יותר מפחד מהם ומתרפס בפניהם. הר הגעש מתקרב להתפרצות.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
8
בית,בנין, רחוב, שכונה,רובע
  יולו   15/10/15 08:58
עיר -ככה זה נראה בארופה.....מגיע להם,הללויה youtube.com
כתוב תגובה ל- יולו
9
טוב, נבהלתי!
  רפי לאופרט   15/10/15 11:32
אני בכל זאת מציע לעבור באופן זמני משפת ה"ציניזם הצרוף" למשהו שרוב האנשים החושבים יוכלו להבין ממנו משהו אופרטיבי.
האם משהו אופרטיבי זה לקחת סכין, גרזן פטיש או סתם מחבט בייסבול ולצאת לחפש ערבים כדי לחסל אותם, מפני שאולי הם נושאים סכין או אקדח ואולי לא. או להמוננו למשמר האזרחי עוד היום? ואולי פרושו לרוץ לקנות אקדח, ובהזדמנות הראשונה לדפוק כדור במי שיראה לנו מספיק ערבי ומספיק מאיים? ואולי זה להניח שרובנו איננו מצ'ואים - אעפ"י שיתכנו חריגים ברגעי חרום - ולדרוש מהממשלה ומראש הממשלה, שהוא מנגנון השיתוק הראשי שלה (בגלל קרי ואובמה, כמובן), לעשות מה שמדינה נורמלית חייבת לעשות בשירות אזרחיה - להגן עליהם?
את הנאומים והסיפורים ישאירו רוה"מ שר הביטחון וצמרת צה"ל למדורה שארי המלחמה, ועכשיו יעסקו באופן אינטנסיבי בחיסול האויבים ושולחיהם!
אני סבור שיש בשווקים הישראלים יותר מדי ביצים, ובאורח פלא רובן נמצאות במקום שבו מהלכים גדולי הביטחון הלאומי שלנו. אותם גדולים נתקפים, כנראה בהשראת הביצים, דחפים לספר סיפורי לא-אמת, דווקא כשהערבים משתוללים. איך מנתקים אותם מנטייה פתולוגית זו? - זו שאלת יסוד מוסווית בכל כתבי הציניקנים מיסודו של אהרון שחר.
אולי לשם שינוי נעבור מרמזים לתפריטים?!
במקום שישנם קשי-הבנה רבים, צריך להיות מפורט, מפורש וחד-משמעי.
בהצלחה.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il