|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
הגאון היהודי בסדר גודל בלתי נתפס, שזכרו הלך ונשתכח מאז פטירתו, אשר חי ומת תחת מעטה סמיך של מסתורין, חוזר בימים אלה למודעות הציבור בזכות שני מפעלי מחקר וזכרון שנחשפים עכשיו: ספר חדש...
חיים רמון
חיים רמון  |  
כל עוד אנשים כמו יעלון, משת"פים נאמנים מיל' של נתניהו, הם מראשי מבקריו, כאשר ברור שהשנאה האישית שלהם לנתניהו היא המוטיב המרכזי ביסוד ביקורתם, נתניהו יכול לישון בשקט
דרור אידר
דרור אידר
השיח הרגשי על העסקה עם חמאס משחק לידי מנהיגיו, הששים לסכסך בינינו    קובעי המדיניות חייבים להתעלם מהרעש ולהתמקד בעיקר: מניעת תמריץ לאויבינו לשחזר את 7 באוקטובר, כלומר: חיסולם
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
היתרון של מערכת ציבורית היא שכל עוד היא עובדת, גם העשיר וגם העני יקבלו טיפול טוב. כשיש עומס נוצרות שתי בעיות: החזק והעשיר הולך למערכת הפרטית, אבל החלש צריך לצעוק חזק יותר כדי לקבל ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חאג' אמין והלא-אמין
מאת: איתמר לוין  |  21/10/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נתניהו צודק! "קיים דמיון מובהק
  קורןנאוה טבריה   21/10/15 11:36
בין האיסלאם לנאציזם"! הודה חאג' אמין איל חוסיינו בפני היטלר בפגישה ב-1941 - וביקש ממנו לחסל את היהודים כדי למנוע מהם להגיע לישראל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
קורן: חבל שאי אפשר לקנות שכל
  המופתי מיפו   21/10/15 16:15
בשוק. אך בתור טבריינית אני מניח שזה בסדר. נתניהו הוא שקרן ומוליך שולל פתולוגי: כך שיקר לאשתו כשנאף עם רות בר, כך שיקר אמריקנים בלוס-אנג'לס כשמכר להם ארונית רים עם מזוניט רקוב, כך שיקר כשסיפר שהוא ראה את הכלניות הבריטיים, אלא שהם עזבו את הארץ בשנת 1947 והברון מינכאוזן נולד ב-1949, וכך הוא משקר כשהוא מספר שהיה נוכח כזבוב על הקיר בפגישה בין חאג' אמין לבין היטלר בשנת 1941, ושמע את המופתי משכנע את צדיק הדור היטלר להשמיד את היהודים. כלומר נתניהו האידיוט עם 17 השערות על ראשו, מנסה לעשות רהביליטציה להיטלר. היטלר היה צייר צנוע וחסיד אומות העולם שלא התכוון כלל להשמיד את יהודי אירופה כיוון שאהב אותם. יום אחד הגיע אליו המופתי ....וההמשך ידוע.
כתוב תגובה ל- המופתי מיפו
מסכים לכל מלה
  רועה העצים   22/10/15 13:56
שכחת רק את ענין "סלע קיומנו" (לא היה ולא נברא כידוע) הכלל הוא פשוט וצריך לחזור עליו כל פעם: אם נתניהו אומר לך בוקר טוב - צא תבדוק אם יש שמש בשמים (זכויות יוצרים- שלי)
כתוב תגובה ל- רועה העצים
2
איתמר - אתה לא בקי בעובדות
  קורא ותיק   21/10/15 11:44
ראה בקישור הבא וקרא את הספר המאלף המוזכר בו.
e-mago.co.il
כתוב תגובה ל- קורא ותיק
לוין הוא מהחשובים בחוקרי השואה
  אהוד פרלסמן   21/10/15 13:51
אתה פשוט לא יודע מי זה איתמר לוין, וכמה ספרים הוא כתב על השואה. תקרא עליו בויקיפדיה, להלן הקישור: מקור1, ואחר כך תבין כמה אתה באמת מגוחך כשאתה כותב על מומחה כמוהו שהוא לא בקי בעובדות. אחד הספרים של לוין, שאותו קראתי, עוסק בועידת ואנדה, ולמיטב זכרוני השם חוסייני בכלל לא מוזכר בו.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
זה ששכח לחקור את הקשר המוסלמי?
  מי חוקר חשוב ?   21/10/15 15:59
כתוב תגובה ל- מי חוקר חשוב ?
ברלסמן: עד מתי תתמוך בביבי
  כת'ב אל ג'עבער   21/10/15 18:16
שמוליך את האזור למלחמה ולאינתיפאדה. תאמין לי שהערבים מיואשים מ-23 שנה אחרי אוסלו שכלום לא זז וזה משגע אותם.
כתוב תגובה ל- כת'ב אל ג'עבער
ועידת ואנזה התקיימה לאחר
  מפגש היטלר מופתי   21/10/15 19:19
כתוב תגובה ל- מפגש היטלר מופתי
לוין כותב בספר על מועד ההחלטה
  אהוד פרלסמן   22/10/15 00:30
בספרו על ועידת ואנזה, שליתר דיוק נכתב יחד עם שלומית לן, דן לוין גם בשאלת מועד ההחלטה על הפתרון הסופי, וכאמור, למיטב זכרוני לא הזכיר את חוסייני, וגם, למיטב זכרוני, כפר בדעה הנפוצה לפיה בועידה הוחלט על הפתרון הסופי. על כל פנים, פגישת היטלר חוסייני היתה ביום 28.11.41, וההזמנה לועידה נשלחה על ידי היידריך יום למחרת - ב-29.11.41. מופרך לחלוטין אפילו להעלות על הדעת שמיד באותו יום היטלר שוכנע מחוסייני, הורה להיידריך לכנס את הועידה, והיידריך הספיק להכין את רשימת המוזמנים תוך יום אחד.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
זה לא בהכרח מופרך
  מ.כ   27/10/15 15:35
זה לא בהכרח מופרך. אפשר לקבל החלטה להחליט מיה המוזמנים ולהוציא הזמנה תוך יום. זה לא בלתי אפשרי. אבל הסצנריו יכול להיות גם קצת שונה. נניח שהיו דיבורים מקדימים והדעות בנושא עלו כבר קודם, בין אם באמצעות מתווכים, שיחות או התכתבות. כך קורה בד"כ בפגישות מנהיגים. הסיכומים נעשים לפני הפגישה שלהם. הפגישה נועדה להבהיר נקודות אחרונות. אם זה נכון, ההחלטה על כינוס פורום להתייעצות בנושא היתה כבר קודם והפגישה תרמה להסרת התלבטות. מה שכתבתי לעיל הוא ספקולציה כמובן, אבל היא מבטלת את ההנחה ש"מופרך לחשוב הבנתי (לא שמעתי את כל הראיון של נתניהו) הוא לא התייחס בהכרח לפגישה של נובמבר 41.
כתוב תגובה ל- מ.כ
אתמר לוין הוא עיתונאי לא מלומד
  יהודה דרורי   21/10/15 22:02
ב- 2009 התפרסם בארה"ב ספר ייחודי בשם Icon of evil
אשר מפרט את כל הקשר בין המופתי, היטלר, אייכמן והימלר והשמדת היהודים. המידע של ביבי מספר זה שאני מניח ש"המומחה" שלך לא קרא. ביבי מתאר מצבים נכונים בהחלט. מי שחושב שהוא פוטר את היטלר מאחריות זה במוח המעוות שלו
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
הלאומן הותיק והטיפש קופץ בראש,
  כמיטב המסורת   21/10/15 13:56
ושם עצמו ללעג פעם נוספת.

mobile.mako.co.il
כתוב תגובה ל- כמיטב המסורת
ביב שופכין סמולני מצוי
  זה מה שיש לך לומר   21/10/15 17:21
כתוב תגובה ל- זה מה שיש לך לומר
"במיטב המסורת" הפחדן לא בשמו
  משה בן-טובים   22/10/15 09:08
כתוב תגובה ל- משה בן-טובים
3
חלקה של ההנהגה הערבית
  חרד   21/10/15 11:44
העובדות למעורבותו של חג' אמין אל חוסאני חמורות לכשעצמן, אין צורך להציגן בהגזמה. ההסכם לבניית משרפות בעמק דותן וכוונה המוסכמת להשמדת היהודים בארץ ישראל לאחר הכרעה של רומל במדבר המערבי והתחברות עם הכוח שיפלוש לארץ ישראל מצפון הניע את בן גוריוןלתכנן התבצרות על הכרמל בדומה לקרב עח המצדה. העובדות למעורבות הערבים בכוונה לחיסול העם היהודי מתועדות היטב אין צורך להחריפן.
כתוב תגובה ל- חרד
4
חאג׳ אמין אל חוסיני
  משה מאזוז   21/10/15 11:49
תיקון לאיתמר לוין,בנימין נתניהו לא טעה ולא סילף שום דבר הסטורי,העובדות,הטלר מלכתחילה רצה להשמיד את היהודים(1919)העובדות מגובות בספרו מיי קאמפ,אבל כדי לבצע את חיסול היהודים היטלר חפש ומצא חיזוקים לזממו,הוא קיבל זאת מהכנסיה,הוא קיבל זאת בצורה ששלח אונית פליטים לארה״ב שהאמריקאים סירבו לקבל את הפליטים הפליטים הוחזירו לגרמניה והושמדו מאוחר יותר(זאת היתה הוכחה שאף אחד לא רוצה יהודים לפי היטלר),כמו כן חאג׳ אמין אל חוסיני היה מהמשכנעים הגדולים של היטלר לפיתרון הסופי,דרך אגה הוא קיבל שכר רב מהנאצים על יעוצו הוא היה דמות רצויה מאוד בגרמניה,נוסף לזה הנאצים יעודו לו להיות אחראי להשמדת הישוב היהודי בארץ ובמדינות ערב,אלה העובדות וחבל שלא בדקת,מה שאני יודע הו שבינימין נתניהו בא מבית שההיסטוריה לא זרה ,ראה ערך אביו של נתניהו,נראה אותך איך אתה מתקן את ההיוות,
כתוב תגובה ל- משה מאזוז
5
נתניהו שם ללעג את קרבנות השואה
  הגוי..   21/10/15 12:09
נתניהו ביזה את קרבנות השואה ואת עם ישראל כולו. נתניהו העלה על נס את המופתי ואת יהודי אירופה ואת היטלר הפך לקרבנם של אותו המופתי ובכך השווה את היטלר והנאצים שלו לעם ישראל. האידיוט לא ראוי לשמש ראש ממשלת ישראל ועל העם להחליפו מיד. למעשה חשף נתניהו את פרצופו האמתי כאשר הוריד בארהב במו ידיו את מסכת היהודי מפרצופו שלו אותה הוא נושא בישראל. איני רואה הבדל בין פאשיסט נאצי מצוי לנתניהו. מבחינתי שניהם זה אותו הדבר.. תודה. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
6
היטלר ואמין נפגשו לעזור ליהוד
  נימא   21/10/15 12:18
כדי לדון איך לעזור ליהודים למצוא ארץ משלהם כך שסופסוף יפסיקו ליסבול מהאנטישמיות העולמית ויבוא מרגוע ושלווה על היהודים הטובים. ויכלו לעבוד ולהתקיים בכבוד ולעבוד את אלוהם בלו חשש ופחד.
כתוב תגובה ל- נימא
7
לא מגוחך - מבזה ומשפיל.
  אהוד פרלסמן   21/10/15 12:49
לוין כותב: "הבעיה עם הדברים הללו של נתניהו אינה רק האור המגוחך בו הוא מציג את עצמו וכך גם את המדינה..", ואני לא רואה בדבריו של נתניהו שום דבר מגוחך, אלא בושה וחרפה, וביזיון שלא היה כדוגמתו. מסתבר שנתניהו פשוט איבד את הצפון, ואני מקוה שזו מעידה חד פעמית, כי אחרת, אבוי לנו אם אדם שאינו מבחין בין דמיון למציאות עומד בראש ממשלתנו.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
8
פוצע שתי ציפורים בירייה אחת
  באום   21/10/15 13:03
נתניהו,בצעד די פרובוקטיבי,מצליח לפצוע לעת עתה,שתי ציפורים במכה אחת.הוא פוצע את ההסברה הפלסטינית בכך שהוא מעלה בפול טורים את הנושא של האיבה הפלסטינית ליהודים מאז ומעולם ומביא לידיעת העולם את אותו חוסייני שאיש לא ידע על קיומו ומעלליו.ההסברה הפלסטינית תיצטרך להיתמודד עכשיו עם הנושא הזה אחרי שכל השנים הם טוענים שבסך הכל הם רוצים לפנות התנחלויות.הוא עושה את זה לבדו כמו בנושא של אירן וכמו שהוא ניצח את הבחירות.מה לעשות,ההסברה הישראלית מדשדשת אז האקדוחן המהיר במערב ניכנס לסלון לבדו.נתניהו גם שומט את השטיח מתחת רגליו של השמאל הישראלי ולא פלא שהם התנפלו עליו. הוא מזכיר להם מתי התחיל כל העניין ומה הם שכחו בגלל הנאו ליברליזם שלהם.ואם השמאל לא רצה להבין את זה בטוב,אז הוא יקבל את זה בפרובוקציה.נתניהו מזריק לתודעה של העולם את היטלר ומצית ויכוח שרק יעשה טוב להסברה הישראלית.אז האם הוא צודק בהנחה ההיסטורית שלו? זה לא חשוב כרגע.נתניהו כמו נתניהו יכול מחר לחזור בו או לא ויכול לפרש את דבריו כך או אחרת אבל את האפקט הוא כבר יצר.
כתוב תגובה ל- באום
ה״דיון״ מתקיים רק בישראל
  אלטע קאקער   21/10/15 14:01
וגם זה רק בקרב מומחים מטעם עצמם לקורבנות יהודית. כי אין כאן שאלה - נתניהו נתן דרור למשאלות ליבו ללא כל קשר לעשרות שנים של מחקר. הסיקור הבינלאומי, אם בכלל, הוא על כך שהייתה לנתניהו התבטאות אומללה שהיסטוריונים ואנשי ציבור מגנים. הם מצטטים את צאאיב עריקאת שאומר שנתניהו מוריד את האשמה לשואה מהיטלר (כלומר, נתניהו יוצא מכחיש שואה!). הדבר היחיד שנכנס לתודעה ״העולמית״ הוא שנתניהו לא מסוגל לדבר אמת. בניגוד לתגובות, איתמר לוין אינו סתם אדם מן הרחוב שהחליט לכתוב על דעותיו הוא חוקר עם הכרה וגם אין שום חשש שהוא יצניע את מעורבותו של המופתי. נתניהו מתגלה פה במלוא עליבותו, לא אקדוחן ולא בטיח.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
היסטוריונים
  באום   21/10/15 15:52
ואנשי ציבור מגנים כי הם יודעים בדיוק איזה תרגיל נתניהו עשה להם.הם ניסו כל השנים לשטוף לנו את המוח שאם נוריד התנחלויות יבוא שלום.בא נתניהו ותקע אותם בלי תשובה וכשאין תשובה באים ההשמצות.אם אתה חושב שנתניהו ירפה מהנושא,אתה טועה,הוא רק מתחיל בקמפיין והוא לא יפסיק עד שהוא יכניס לווריד של העולם שהפלסטינים רוצים להשמיד את ישראל ולא רוצים חופש וכל הבבל"ת הזה.איתמר לוין רואה את הדברים מזווית אחרת ממה שאני רואה והידע שלו רב ככל שיהיה בנושא השואה לא בהכרח שם אותו במקום טוב להבנת מהלכים של ראש ממשלה.אותו כנ"ל לגבי פרופסורים.מה שאני מציע לך ולאחרים הוא שלא להסיק מסקנות כל כך מהר ובעיקר לא לגבי נתניהו.נתניהו הוא ערמומי כמו אותו שועל שאמר לעורב שיש לו קול נפלא וכדאי שישיר משהו.הפרופסורים צחקו על השועל ואמרו שהוא אדיוט אבל כשהגבינה נפלה מהפה של העורב,השועל צחק על כולם.
כתוב תגובה ל- באום
מילא אם מישהו היה מקשיב
  אלטע קאקער   21/10/15 17:54
תבדוק את אופן הדיווח והתגובות הבינלאומיים ותראה שההקשר היחיד שבו דבריו של נתניהו מובאים זה בתור התבטאות אומללה ושגויה (שלא לומר שקר בוטה). שנינו יודעים שנתניהו לא ימשיך בספין הזה, הרי עד לאתמול זו הייתה מלחמת דת בין יהודים למוסלמים, עכשיו זה ״אבי האומה הפלסטינית״ (פתאום הם אומה?!) שנתן רעיונות להיטלר ומחרתיים זה יהיה משהו אחר. חוסר ההתמדה והנטיה לשקרנות של נתניהו הם לא דברים חדשים ובדיוק כך מתייחסים אליהם, את מי בדיוק הוא ישכנע בצורה זו?
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
קודם כל
  באום   21/10/15 18:25
תבדוק ממי בדיוק אתה צורך את הידע שלך בנוגע להתבטאויות בין לאומיות.יסתבר לך שאלה שיושבים על השיבר של המידע ימסרו לך רק את מה שנוח להם ומתאים לאג'נדה שלהם כך שאפילו אם יש התבטאויות בעולם שמצדיקות את נתניהו,אתה לא תדע עליהן כי מישהו לא רוצה שתדע.דבר נוסף הוא שנתניהו אמר מה שאמר רק אתמול או היום ואתה כבר יודע לאן זה יוביל.אז זהו,שאתה לא יודע כי דברים מחלחלים ורק אחרי זמן אתה יכול לנתח באמת מה קרה.שינוי תודעה של אנשים לא לוקח יום או יומיים ועובדה שאנשי שמאל עוברים לימין בזרם לא גדול כי שטיפת מוח זה דבר שקשה לצאת ממנו אבל בסוף יוצאים ממנו.יש פה בעיה של דימוי עצמי וכשמתגברים על זה,משנים כיוון.בכל מיקרה,טינה לנתניהו מעוורת,צריך לראות את הדברים נקי.
כתוב תגובה ל- באום
9
איתמר הנבהל
  כבש 44   21/10/15 13:08
אל תפחד ואל תירא...אז הוא אמר ..ראש הממשלה אמר נו? מה אתה קופץ ? באזור שלנו מותר להגיד הכל ..מה שנכון ומה שכמעט נכון ומה שלא נכון..אז ראש הממשלה אמר והשמיים לא נפלו ...איתמר אולי תלמד היסטוריה ותחכים ותדע מה חוסני רצה ואיך הוא פעל ..
כתוב תגובה ל- כבש 44
10
היטלר נכשל במבחן ללמודים
  הורס   21/10/15 13:09
כל מי שרוצה להרגיש מה היטלר הרגיש בבחרותו בן 22 24 לערך בגרמניה שילך ב12 בלילה לחסידות סאטמר עם ג'ינס או למסיבת תה של בר רפאלי בגינה בסביון ויעמוד בשער הכניסה בלי נעלים ואו עם חולצה אפורה מנודה לא שייך מסכן מושפל והכי גרוע רעב.......נאלץ היטלר לעבוד בעבודות מזדמנות ויש אומרים אף בזנות כזונה ממין זכר עם ידידו רהם שהיה מוצהר היטלר חווה את חווית היהודים מעמדת מושפל עני ונזקק שהיה צעיר במרכז ברלין לספרות שרצה להתקבל להיות סופר ואו שייך לאנשי הרוח בשעתו להיות משכיל וכו והוא לא התקבל לבית הספר ונדחה במבחן כי הצמרת ההשכלה היו ברובם יהודים כולל מי שבחן אותו הפרופסור לספרות או אח' המנהל שלא קיבל אותו היה יהודי ואנשי הרוח בעיקר היו יהודים האווירה הייתה של יהודים העוסקים בכל בשעתו זה כמו שיבוא היום איזה בחור בין 24 להתקבל לאנשי הטיקונים היום הבנקאים והם לא יקבלו אותו ואף ידחו אותו זה כמו שיבוא איזה חילוני היום לחסידות בלז או סאטמר והם לא יקבלו אותו ואף ידחו אותו ואף יתנו לו להרגיש לא שייך להם לא מאנשי שלומם היטלר הרגיש את היהודים בכל מקום גם שהיה עני ומחפש אוכל בבית תמחוי ראה איך שהיהודים מסתדרים כולם ביחד אוכלים קוגל וצולנט בשבת והיו מגובשים היה גמחים וזה עשה לו רע שהוא נזקק ומיעוטים מתקיימים על חשבון הגרמנים היחס של היהודים לחלשים כמותו אז לימים גמלה בליבו של היטלר לנקום ביהודים כתהליך מתגלגל בשטח ולא כהחלטה מגובשת מראש לעשות גרמניה נקיה ממי שאינו גרמני וכך עשה תוך כדי המלחמה שהוא רוצח זרים וכולל יהודים..............למעשה אם היטלר היה כן מתקבל להיות סופר או צייר ואו אחר אולי הוא לא היה ממשיך ביתר שאת לפוליטיקה ואולי היה סופר גדול ולא היה עסוק בפוליטקה ולא היה שואה ולא היה מלחמה ואולי דרך המעמד של סופר היטלר רצה להתקדם כן לשילטון........היטלר זה אדם בגיל 15 ואו מיום שהוא נולד ועמד על דעתו הוא רצה ותיכנן להיות "היטלר" היטלר לא רצה מיעוטים זרים מי שלא מגזע ארי כולל יהודים אולי המופתי הדליק אותו אבל נראה יצירתי מידי כי אז לא הייתה קיימת מדינת ישראל ולא היה עימות בין העולם הערבי ליהודי כגון היום שזה רוצה פלסטין וזה אומר שלי וכו....היטלר חיסל במחנות השמדה 15 מליון איש בינהם כושים צוענים וכו ו6 מליון
כתוב תגובה ל- הורס
11
הבן של הפרופסור להיסטוריה
  מעוות אותה   21/10/15 13:26
כתוב תגובה ל- מעוות אותה
הבן למד היסטוריה מאביו
  הגוי..   21/10/15 17:15
ומה שאמר, זה אשר למד...מאביו הפרופסור. ככה מלמדים בהיסטוריה בביתר. לא לחינם לבש בגין מדי נאצי.
כתוב תגובה ל- הגוי..
12
מי שמגוחך הוא איתמר לוין הסתום
  בבר   21/10/15 14:11
לחג אמין אל חוסייני לא היה חלק בעדודד היטלר בהשמדת היהודים? איתמר לוין מכחיש שחוסייני היה מאבות מתכנני מעודדי ומזרזי הפעלת מחנות ההשמדה שותף של היטלר ברעיון השמדת היהודים. איתמר לוין ההדיוט כותב שלחוסייני לא היה כל חלק והשפעה על השמדת היהודים. חסר רק שאיתמר לוין יכתיר את חוסייני כחסיד אומות העולם. אין זאת אלא שכוונתך לפגוע בנתניהו. בוש לך המחפה על המוסלמי גדול צוררי היהודים שווה להיטלר.הההגדרה לשניהם היא במילה איסלמונאצים.
כתוב תגובה ל- בבר
13
נתניהו הגיב היום לביקורת
  AVRAHAM   21/10/15 14:26
ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב היום (ד') לביקורת על קביעתו כי המופתי של ירושלים היה מי שהציע להיטלר להשמיד את יהדות אירופה. בדברים שאמר לקראת עלייתו למטוס לרגל ביקור בגרמניה, אמר נתניהו עדותו של סגנו של אייכמן במהלך משפטי נירנברג מלמדת על כך שחאג' אמין אל חוסייני אכן מילא תפקיד מרכזי ביצירתו של הפיתרון הסופי.
כתוב תגובה ל- AVRAHAM
14
נתניהו הוא לב העניין???
  jdt   21/10/15 14:37
זה העיקר? העובדות המוסכמות על כל ההיסטוריונים פשוטות מאד ומופיעות בתמצות בויקיפדיה. חאג' אמין אל חוסייני חי בברלין מסוף 1941 ושירת את היטלר, תוך כדי הסתה נגד יהודי אירופה וא"י. באוטוביוגרפיה שלו, חוסייני הודה בעובדות. במשפטי נירנברג הוא נידון למאסר עולם ונמלט. למה אתה מטעה את הקוראים אדון לוין??? בסדרת כתבות שפורסמה בעיתון הארץ, נחשף שתוכנן מחנה ריכוז בעמק דותן, בסביבות ג'נין!!! הסטת תשומת הלב לנתניהו ולא לנאציזם הפלסטיני פשוט מבישה.
כתוב תגובה ל- jdt
15
לצערי החאג' "אמין"
  זאבה   21/10/15 15:07
(מתוך הויקיפדיה) בהצהרה שנתן ביולי 1946 דיטר ויסליצני, עוזרו הקרוב של אדולף אייכמן, הוא התייחס למעורבתו של אל-חוסייני בתהליך השמדת היהודים: "לדעתי מילא המופתי, הנמצא מאז 1941 בברלין, את התפקיד המכריע בהחלטות הממשלה הגרמנית להשמיד את יהודי אירופה. בכל פגישותיו עם היטלר, ריבנטרופ והימלר, חזר והציע את השמדת היהודים. הוא ראה בכך פתרון נוח לבעיית א"י. בשידוריו ברדיו ברלין, הוא עלה אפילו עלינו בהתקפותיו האנטישמיות".
כתוב תגובה ל- זאבה
16
השוואה בין נאצים לערבים
  אנונימי   21/10/15 15:20
יש להבדיל בין ימי שלום לימי מלחמה. לפני מלחה"ע השנייה, הנאצים שלטו בגרמניה ויחסם ליהודים היה טוב בהרבה מאשר התנהגות הפלסטינים. לדוגמה בליל הבדולח נהרגו 92 יהודים כאשר באינטיפאדה השנייה היו יותר הרוגים (אפילו בחודש אחד). וליל הבדולח היה מקרה קיצוני. אתם מתארים לכם את מצבנו תחת שלטון ערבי במשך שנים? בזמן מלחמה, כל מדינה חייבת לעיתים לנהוג בקיצוניות. לדוגמה פינלנד אחראית למותם של מאות אלפי רוסים בלנינגרד כיוון שלא הרשתה העברת אספקה לעיר. אבל גם הרוסים אשמים בעצמם שלא פינו אזרחים. כמו כן, בעלות הברית לא נקפו אצבע להפציץ מחנות ריכוז ויהודי ארה"ב ישבו ברובם בשקט. בנוסף, היטלר לא היה מעורב אישית בוועידת וונזה. האשמה על השואה היא על כל הגרמנים. בסיכום, עצם ההשוואה בין הערבים לנאצים היא לגיטימית לחלוטין וטוב שהנושא הועלה.
כתוב תגובה ל- אנונימי
17
יצאו מהחורים
  אורי פ   21/10/15 15:50
כל האנטי ביבים יצוא מהחורים שלהם, מגנים על גנרל SS בגלל מסקנה של ביבי. העובדה היסטורית שחוסייני אכן נפגש עם הצורר ובקש מה שבקש. האם בגלל זה התפתחה השואה לאן שהתפתחה או ללא קשר לפגישה זוהי מסקנה ולא שום עיוות היסטורי. אותם האנשים שתוקפים את ביבי מגנים על קסטנר שהעיד לטובת אנשי ה-SS.
כתוב תגובה ל- אורי פ
לארהב היה חלק ארי בשואה
  הגוי..   21/10/15 17:49
ארהב ממנה את התעשייה הכבדה הנאצית וסיפקה לנאצים נפט ותותחי ופגזי 88 מ"מ וGMC יצרו משאייות עבור היטלר וIBM זיהו באמצעות מרשם התושבים את היהודים באירופה מערב, בהולנד בלגיה דנמרק וצרפת לשם הנאצים באו עם רשימות יהודים מוכנות מראש. רולס רויס הבריטית סיפקה עד למלחמה מנועים למטוסי המסרשמיט 109 ששמשו בסיס יצור לBMW הנאצית. ממשלות בריטניה וארהב הקפיאו את תשלומי הפיצוי על מלחמת עולם 1 כדי להכין את היטלר היטב למלחמה והם הצליחו בגדול בעוד חיילים מכל מערב אירופה לחמו בצבאותיו של היטלר נגד הרוסים וגם שוודיה לא נחה מלספק פלדה להיטלר כך שמשקל המופתי לעומתם הוא 0 שווה ערך למה שקרוי נתניהו. נתניהו זה פאשיסט מיני פיורר נאציהודי קטן ולא יותר מכך ואם זה לא מוצא חן בעיניו שייתבע אותי..תודה. הגויי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
18
מה ואת מי הוכיח נתניהו ?
  אנאליסט   21/10/15 16:05
לכל מי שעוד היה ספק בליבו לגבי תבונתו של נתניהו, הרי שנתניהו בעצמו בא וחשף את טפשותו ברבים ובכל קצווי תבל יודעים עתה את מה שכבר אי אפשר יותר להסתיר.לית מאן דפליג, שבכך גורם נתניהו נזק גדול לישראל.
כתוב תגובה ל- אנאליסט
19
לפי כתבה קודמת באתר זה נתניהו
  מרים17   21/10/15 16:08
כתבה של דוד מרחב, יום הנכבה ניתן לסכם את כל עניין ה"נכבה" בעדותו של הויפטשטורמיפרר דיטר ויסליצני, קצין ס. ס. לשעבר שהעיד במשפטי נירנברג מטעם הקטגוריה. "לדעתי מילא המופתי, הנמצא מאז 1941 בברלין, את התפקיד המכריע בהחלטות הממשלה הגרמנית להשמיד את יהודי אירופה. בכל פגישותיו עם היטלר, ריבנטרופ והימלר, חזר והציע את השמדת היהודים. הוא ראה בכך פתרון נוח לבעיית א"י. m.news1.co.il
כתוב תגובה ל- מרים17
20
שנאה עצמית ובכיינות נכנסו לדנא
  בן הארץ   21/10/15 16:19
ראש הממשלה שלנו. כן. כמו אבא שלנו. בא להדגיש נקודה, הוא לא כתב דוקטורט לזכות את היטלר. בחלק משני בנאום, הוא בא להראות עד כמה אשלייה יש ב"שלום", בקרבה בין "בני שם", וכמה רשעות יש בערבים. מה עושה עם נורמלי. מתעלם, מציין שההשואה לא מי יודע מה מוצלחת. זה לא האיש נתניהו. זה אנחנו. מה עושים הבכיינים המקומיים. אחרי שנגמר פסטיבל ה"לינץ'" שלא היה מתחילים בפסטיבל שנאה עצמית נוסף, מגדילים את צילום ערוותנו לגודל AO ומעלים אותה על מגדל גבוה. חבל שאנשים כמו איתמר לוין נדבקו מחלאות הסמול. בהצלחה בהקאה על עצמכם. (אנחנו זזים הצידה)
כתוב תגובה ל- בן הארץ
21
המסקנה האבסורדית מדברי נתניהו
  דב הלמן   21/10/15 17:37
היא שהציונות גרמה לשואה כי הרי חג' אמין אמר מה שאמר מתוך התנגדות למפעל הציוני ואלמלא ההתיישבות הציונית הוא לא היה צריך לשכנע את היטלר להשמיד יהודים . התוצאה היא לא רק שהציונות לא מנעה לצערנו את השואה היא בעצם גרמה לה-אם נתניהו רוצה אםשר להמשיך הלאה עם ההגיון האבסורדי הזה ולאמר שלאחר כשלונו עם איראן הימצאותנו בארץ היא הסיבה לשואה נוספת בעתיד
כתוב תגובה ל- דב הלמן
22
הקשר היה לפני שנפגשו
  ד"ר להיסטוריה   21/10/15 20:49
הקשר בין המופתי ואנשיו לבין היטלר וממשלו היו הרבה קודם אינני יודע אם איתמר משקר או שמתעלם מהעובדות הללו, ואכן גרמניה בתחילה עודדה את הגירת היהודים וכך גם ביצעה גם את הסכם העברה
כתוב תגובה ל- ד"ר להיסטוריה
23
חג אמין - אל סכין
  מימי   21/10/15 21:06
חג אמין פגש בהיטלר במועל יד ? ( יש גם מוסרט) היה מבוקש כפושע ממלחמה? יש בארכיונים! הסית לפרעות ביהודי עירק ? תישאלו שכן עירקי ( בטח יש לכם כזה) היה מבוקש על ידי בעלות הברית ? כן יש קו זהה להסתה של אז להיום ? אז מה גורם לכל הקפצנים לעוט על דיברי נתניהו ? מה ״ שכחתם ליהיות יהודים״ מה הדברים לא נכונים ? היה צריך להקביל בין ״ אבי האומה הפלסטינאית״ למורשת של הנאצים מיזמן. נתניהו תיזמן את דבריו יום ליפני נסיעתו לגרמניה ב׳״ אומנות״ קבע את סדר היום בשיח הבינלאומי , ובמקום לקבל כמצופה דרישות לגבי היתנחלויות שימוש בכוח מופרז( אם לאובמה מותר לעשות את ההקבלה) מה יגידו אזובי הקיר? כמה חכם ! רוץ ביבי רוץ ! השמאל איבד את השפיות ממלאים אוטובוסים לכנסים ולבחירות!! את ההיסטוריה אי אפשר לשכתב.
כתוב תגובה ל- מימי
24
ביבי אומר אמת הסטורית.מסתירים
  מהציבור את האמת.   21/10/15 22:22
שנים לא ידעתי בכלל את הדברים. כיום, הכל ממוסמך . אולם יש הסטוריונים שמתפרנסים מכיבודים ומקרנות גרמניים ומלקקים להם. הם מוזמנים נכבדים ומהווים יהודי-ניקוי-מצפון -לגרמנים. ודי לחכימא. אבל , כמו שאסור בארץ לפרסם ולהדפיס את עבודת הדוקטוראט של אבו-מאזן , מכחיש השואה - כך תבינו למה ה"פארטנרים לשלום" מוגנים מגילוי האמת על ידי היהודים בישראל... מי שקורא להשמדת היהודים, שולל את הלגיטימציה שלהם כעם ואת המדינה שלהם, מצר את אזור המחייה שלהם בשיטת הסאלאמי , בגבם אל הים, משתמש בשקרים בוטים כדרך לחימה ושינוי תודעה , והורג בהם תוך שימוש בניסוחים משפטיים הלקוחים מעולם "זכויות האזרח"- פיתה את היהודים משתפי הפעולה בכסף רב והם הרדימו את ההמונים היהודים בארץ הכמהים לשלום-להכניס את הסוס הטרויאני ללב הארץ.......זהו פרק המשך לפעילות הנאצית שהשמידה חלק גדול מאיתנו. ואינם מסתירים את כוונתם למחוק את המדינה היהודית.
כתוב תגובה ל- מהציבור את האמת.
25
אם תרצחו אין זו אגדה
  אהרון שחר   22/10/15 11:54
מרוב עיסוק בשאלה למי מגיע הקרדיט על השואה, העולם שכח את הדבר הפעוט שאבי הפלסטינים הנערץ עליהם עד עצם היום הזה הוא חלאת אדם, נאצי מומסך, שעשה בשיתוף עם היטלר כל שביכולתו להשמדת יהודים.

ושהפלסטינים הם תרבות ברברית שקמה עלינו להשמידנו כמה וכמה פעמים, תוך ביצוע פרעות זוועה שלא מביישות את הנאצים. הברברים הללו טרם הוכיחו מעל ומעבר לכל צל של ספק סביר שהם נגמלו מתשוקה זו.

הם מסרבים להכיר בזכותנו למדינה משלנו, ומתעקשים בגלוי על זכות השיבה שהיא מתכון חד חד ערכי להשמדתנו.

אי לכך ובהתאם לזאת הקונספציה של העולם הנאור שהם בסה"כ רוצים להשתחרר מכיבוש, תמוהה בלשון המעטה, אנטישמית בלשון רציונאלית.

כל בר דעת, בין אם הסטוריון מומחה, ובין אם סתם יהודי, ברור לו לחלוטין שברגע שהם יוכלו הם יאנסו, יקצצו וישחטו אותנו אחד אחד כפי שהם רגילים ואוהבים.


לאחר שהעולם ירגע מהשמחה לאידו של ביבי על הורדת האחריות מהיטלר כביכול על השואה, בכך צריך לעסוק: מניין בדיוק כל העולם יודע שהפלסטינים רוצים להתשחרר מכיבוש? מי קבע בכלל? איפה כתוב שהם ויתרו על כיבוש 48?

מי הגולם שקבע שתרבות ברברית, שאביה הרוחני היה חלאת אדם נאצי מוממך, המצהירה בגלוי על תשוקתה להשמידנו ואף ניסתה לעשות זאת בהצלחה לא מעטה ללא הרף בין אם בפרעות ובין אם במלחמות, ראויה לפיצוי מאיתנו?

מדוע בכלל הקונספציות של התרבות המערבית לא עומדות לדיון? כל הגלמים "יודעים" וזהו. זה נכנס למשפט הבינלאומי, כל העולם ואשתו לרבות האו"ם לוחצים עלינו, ואף גולם לא מעלה על דעתו להטיל ספק באמונה התפלה העומדת בבסיס.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
26
מה הוכיח נתניהו לכל כולי עלמא?
  אנאליסט   22/10/15 19:51
לכל מי שעוד היה ספק בליבו לגבי תבונתו של נתניהו, הרי שנתניהו בעצמו בא וחשף את טפשותו ברבים ובכל קצווי תבל יודעים עתה את מה שכבר אי אפשר יותר להסתיר... לית מאן דפליג, שבכך גרם נתניהו נזק גדול לישראל.
כתוב תגובה ל- אנאליסט
גם אוויל מחריש לחכם יחשב
  זלצי   22/10/15 20:13
אני כבר לא מבין את רוה"מ או יועציו אם הוא רואה ו-או שומע שמעשיו ודיבוריו מזיקים קשות למדינה. אז איך השקרן הזה לא שותק
כתוב תגובה ל- זלצי
27
אני חושב שההתבטאות של ביבי
  יוסי אבידור   23/10/15 21:42
בניגוד לדעת רבים, שהייתה אומללה - לדעתי, הייתה מהלך מבריק של תעמולה, אם ביבי התכוין לכך ואם לא. ישראל כל כך חלשה בתעמולה, והלא כוחה הגדול של תעמולה היא בשקרים שלה, שחוזרים על עצמם עשרות פעמים עד שהם נקלטים ( תיאורייה של היטלר בספרו). ישראל חלשה מאד מאד בתעמולה, ומשאירה את המרחב הזה פתוח לפלשתינים, למה? כי ישראל מתביישת לשקר, להגזים, להפריז... והלא ישראל קיבלה חינוך אירופאי מכובד, עאלק. אנחנו אפס בתעמולה. והנה, במקרה או שלא במקרה, היום מתפרסמים צילומים של המופתי עם היטלר, ודורות של ישראלים, ושל אנשים מכל העולם נחשפו למעללים האכזריים והמרושעים של הפלשתינים. מי אם לא ביבי, שהביא לכך את "הבשורה" הזאת? שאפו לביבי.
כתוב תגובה ל- יוסי אבידור
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il