|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
השיח הרגשי על העסקה עם חמאס משחק לידי מנהיגיו, הששים לסכסך בינינו    קובעי המדיניות חייבים להתעלם מהרעש ולהתמקד בעיקר: מניעת תמריץ לאויבינו לשחזר את 7 באוקטובר, כלומר: חיסולם
דן מרגלית
דן מרגלית
ההפרעות האלה של אנשי המשטרה יובילו במוקדם או במאוחר למלחמה אלימה בין הציבור הדמוקרטי לבינם    איני בעד, אבל יודע שזה יגיע, ורק באשמת בנימין נתניהו ואיתמר בן-גביר
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
גיל לימון. עדיין פקיד [צילום: גדעון שרון]
מיכאל דבורין
מי הסמיך את מר לימון לעשות לימונדה מתפקידו ולציין את הרפורמה של הממשלה בצורה נגטיבית?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
העצרת: שכנוע עצמי, לא פיוס
מאת: דרור אידר  |  02/11/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
"השמאל הישראלי הוא נוצרי אבל ב
  קורןנאוה טבריה   2/11/15 12:11
בלי האמונה באלוקים -רק במשיח שקר"! (הסופר אייל מגד)! העלאת רבין לדרגה של "משיח"(שקר)צלוב עושה עוול למקדש 'תותחים' ו'שמפניות' רבין=כי אפילו הוא לא ידע שהוא כזה, אילו ידע היה מת מצחוק!! באין חזון יפרע השמאל!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
2
חובה לכסות את הצד הכספי
  אזרח רגיל   2/11/15 12:27
כותב הכתבה ד"ר דרור אידר מאיר צדדים ידועים על הכיוון הפוליטי של השמאל ומשפחת רבין, בעיקר ההתעלמות מהמציאות וחיים בתוך הזיות השלום ומזרח תיכון חדש,תוך התעלמות מ: 1700 נרצחים ואלפי פצועים בדרגות קשות (ללא איברים), אבל כאנשים שמעורבים חזק בפוליטיקה יש עוד צד אחד נסתר שאותו לא מדגישים: הצד הכספי --> הוקם מוזיאון ואולי גם עמותות על שם רבין שנהנות מתקציבי מדינה שמקורם במיסוי הציבור ושמהם מחלקים משכורות עתק לכל מקורבי המשפחה. כלומר לעם בכיכר הם נותנים מילים בחינם, אבל כשנפגשים עם פוליטיקאים הם דורשים כסף קשה על חשבון מיסי העם. היכן נמצאים דוחות כספי העמותות והמוזיאון (המשכורות? \ תקציבי הנסיעות? \ תקציבי המלונות בחו"ל?), מדוע זה לא מפורסם, מה יש להסתיר? יש לקחת מהם את כל התקציבים שלהם ויפה שעה אחת קודם.
כתוב תגובה ל- אזרח רגיל
3
בדרכי שלום(משאל עם)נסלק הפשיזם
  ע_הראל   2/11/15 12:31
הסמול שהפסיד בבחירות נאחז בשתי קרנות המזבח - באסכולת השיפוט הפשיסטית הרקובה מחד, ומאידך באקדמיה הסמולנית הקנויה; ובכן לגבי האקדמיה, אוניברסיטת אריאל צועדת קדימה - ותהווה בס"ד את האלטרנטיבה השפויה לסמול ההזוי, לאט אך בטוח! §¥§¥§ אך כדי לסלק (בדרכי שלום) את אסכולת השיפוט הפשיסטית הרקובה (הפאשיזם המשפטי) מארצנו, יש צורך במשאל עם כדי לאשר חבילת רפורמות (רצוי כמקשה אחת לדעתי):- §¥§¥§ (1) שינוי הרכב ותקנון הוועדה לבחירת שופטים (כולל ביטול מנהג הסיניוריטי הנפסד - שבו מתחייב ראש הרשות השופטת כלפי חבריו השופטים הבכירים מראש - להתנגד לכל רפורמה או שינוי הכי מזערי); §¥§¥§ (2) פיצול משרת היוע"מ לממשלה, תחילה פיצול לפרקליטות לחוד - ולמחלקת ייעוץ וחקיקה (במשרד המשפטים) לחוד, ולאחריו פיצול נוסף בין ייעוץ לחוד וחקיקה לחוד (החקיקה תשוב ללשכת שר המשפטים). (3) פיקוח חיצוני עצמאי ובלתי תלוי על הפרקליטות. §¥μ¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
4
כי אני לא תומכת במורשת רבין,
  לא הייתי בעצרת,   2/11/15 14:07
שאמר שאחרי אוסלו אפשר יהיה לשבור לפלסטינים את העצמות בלי בג״צ ובלי בצל״ם. אני הבנתי כבר אז, שאוסלו זו מלכודת לפלסטינים. מהדיווח המבולבל של אידר מהעצרת אני מבינה, שכמו שהוא מדבר עם הימין הלאומני ומדברר את אדונו נתניהו, כך אנשי הסמול העלוב בכיכר מדברים עם עצמם ואל עצמם. שהרי ידוע, שמגלאון ועד מרזל, הכל ימין אלים וגזעני.
כתוב תגובה ל- לא הייתי בעצרת,
5
כי אני לא תומכת במורשת רבין,
  לא הייתי בעצרת,   2/11/15 14:26
שאמר שאחרי אוסלו אפשר יהיה לשבור לפלסטינים את העצמות בלי בג״צ ובלי בצל״ם. אני הבנתי כבר אז, שאוסלו זו מלכודת לפלסטינים. מהדיווח המבולבל של אידר מהעצרת אני מבינה, שכמו שהוא מדבר עם הימין הלאומני ומדברר את אדונו נתניהו, כך אנשי הסמול העלוב בכיכר מדברים עם עצמם ואל עצמם. שהרי ידוע, שמגלאון ועד מרזל, הכל ימין אלים וגזעני.
כתוב תגובה ל- לא הייתי בעצרת,
6
האלימות היחידה היא של הטרור
  הפלסטיני !!!   2/11/15 16:22

הצדקנים שמפמפמים באוזנינו מזה שלושה שבועות בכל יום ובכל שעה ברדיו ובטלויזיה: "האלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה הישראאאאלית". שוב ושוב ושוב עד לזרא.

ואללה... האם האלימות הטרוריסטית הפלסטינית של הסכינים והגרזנים שמופנים לרצוח יהודים היא תגובה לגיטימית אצל חכמי השלום של השמאל? - רק על פי מר"צ והרשימה המשותפת

באמת שנמאס כבר מהפרופגנדה המרושעת שמטילה על המחנה הלאומי כתם אותו היא יצרה בעצמה, ואנו התמימים והמטומטמים נדרשים להתגונן מפניה.

לא עוד! לא עוד ! לא עוד !
כתוב תגובה ל- הפלסטיני !!!
7
גם אנחנו רצינו פעם
  באום   2/11/15 16:26
זה היה פעם גרפיטי בתל אביב בפינת פינסקר טרומפלדור.אין כמו המשפט הזה מלתאר את מצבם של רינו צרור והמילייה שלו.רינו צרור לא מחפש שלום, דמוקרטיה ואת כל המילים היפות שהוא מתיז מעל גלי האתר.רינו צרור מחפש את הנעורים האבודים שלו שבהם הוא נורא רצה להשפיע ולעשות אבל מסתבר שלהסתובב משנות השיבעים ועד היום בין מערכות העיתונים ותחנות השידור,זה לא מספיק.כמוהו גם ידידיו לדגל מהאקדמיה והתקשורת שדיברו בלי סוף מעל כוסות קפה בפרישמן ושיינקין אבל לא הבינו שמהקפה הם ידעו אולי את העתיד שלהם,לא יותר.היום הם לא מבינים איך ההיסטוריה התפקששה להם בין האצבעות וללא לאות הם מנסים להחיות את בחרותם אז בשנות השבעים ואולי הם יצליחו לסובב את הגלגל לאחור.אבל הגלגל לא יסתובב לאחור ואותם תמהונים בודדים שקפאו מקור בקרוונים על פסגות הרים קרחים בשומרון ואת אורות פרישמן הם ראו אולי בלילה בהיר,הם שקבעו את ההיסטוריה אחרי שדור הנפילים הלך לעולמו.את זה רינו צרור לא יכול לסבול והוא לא מוותר ולא יוותר.הכאב צורב בליבו וכל עוד הוא ישב לפני מיקרופון וכל עוד עט בידו,הוא ימשיך לבכות את נעוריו האבודים.
כתוב תגובה ל- באום
8
אם יהיה חס ושלום רצח פוליטי
  זו תהיה ההסתה   2/11/15 19:54
הפרועה של השמאל כאשר פיו של בוז'י אינו נקי מכך, בלי לגרוע מהמסיתים האחרים הבמאים, אנשי תקשורת מסויימים סופרים ואנשי רוח.
ראו הוזהרתם, אל תופתעו
כתוב תגובה ל- זו תהיה ההסתה
9
רינו צרור חשיבותו של השקץ
  צורי   2/11/15 20:13
הוא כשל קליפת השום. למי חשוב האוויל המשריש הזה? עוד כלום ושום דבר שמישהו טעה ונתן לאדיוט במה להשתלח.
כתוב תגובה ל- צורי
10
מצחיק. פשוט מצחיק
  ישראל עם רם   2/11/15 20:35
אני רואה את הכותרות של שלושת המאמרים הקודמים שאידר כתב כאן. אחת ליומיים שלושה כבודו עולה לעמדה ופותח באש.
דוקטור אידר, תוריד את הכיסויים מהמשקפת, כי אין אויב בצד השני. אתה מבזבז תחמושת על שלדות מחוררות שלא יצלחו לכלום. תבין, דוקטור, ניצחתם. פשוט כך. פיצחתם את הגנום של האלקטוראט הישראלי, כנראה עד קץ הדורות, ובמקום לכתוב כאן מצע אינטליגנטי לגוש אליו אתה משתייך, מציב איזה חזון, אתה ממשיך להילחם במטרות דמות כמו רינו צרור או לקרוא לאחווה בעם, שהרי אנשים אחים אנחנו. נו, שויין.
אז אתה יכול להירגע, ולהרגיע את יתר תשעה מכל עשרה כותבים ואינספור מגיבים מהמחנה שלך, לקפל את הדגלים ולבנות לעצמכם חיים.
כתוב תגובה ל- ישראל עם רם
יש פה באתר
  באום   2/11/15 20:55
את כל המאמרים של אידר,אם תקרא אותם תראה שהוא כן מציב חזון אז קדימה לעבודה.
כתוב תגובה ל- באום
זה להיות כותב מטעם אדוניו.
  החזון של אידר   2/11/15 23:50
אדלסון ונתניהו.
כתוב תגובה ל- החזון של אידר
נניח
  באום   3/11/15 06:17
שאתה צודק ואתה לא אבל נניח.עכשיו השאלה אם לאדלסון ונתניהו אין חזון.הרי אדלסון לא היה שופך כספים מבלי שיהיה לו איזה חזון,הוא הרי לא צריך את ”ישראל היום” בשביל כסף.עכשיו,אם אידר כותב את החזון של אדלסון אז זה בכל זאת חזון שאולי אתה לא אוהב אותו אבל זה חזון.לדעתי יותר קל לך להגיד שלאידר אין חזון מאשר להתמודד עם החזון שלו כי אם תתמודד אתה עשוי למצוא את עצמך מבולבל ומזה אתה רוצה להימנע.
כתוב תגובה ל- באום
ולא אזרח ישראלי.
  אדלסון אזרח ארה״ב   3/11/15 13:59
הוא פירט בפירוש את ״החזונות״ שלו, שאחד העיקריים בהם הוא בחירתו של נתניהו במדינה בה אדלסון כלל לא אזרח. אני לא מעוניינת בחזונות האלה, ואדלסון מוזמן להגשים את חזונותיו במדינתו. נתניהו אמור להסתדר לבד בלי עזרה של כספי קזינו וזנות של אזרח זר. אידר הוא לא יותר מכתבן מטעם אינטרסים זרים.
כתוב תגובה ל- אדלסון אזרח ארה״ב
11
הרצחת וגם ירשת ? למה לא .
  בניחותא   3/11/15 10:09
כתוב תגובה ל- בניחותא
12
לך בדרכך ועזוב את השמאל לנפשו
  פועה   4/11/15 11:59
אידר, אתה עדין לא קולט! אתם היום ורק אתם, מוליכים את המדינה לגורלה. אתם הרוב לפחות לטענתכם, אז תמשיכו בנתיבכם ותצעידו את המדינה אל עתידה "הוורוד". למה עיניכם צרה וברכיכם פיקות מכל התכנסות המונית של השמאל, ומכל הפגנת תמיכה המונית שלו ברבין ובדרכו או במורשתו. למה אתם פוחדים ומחפשים שוב איזו הכרה מהשמאל או איזו אחדות מדומה! אין וגם לא תהיה אחדות! לכו במורשתכם והצליחו בה! כי כשתכשלו השמאל יהיה כאן כדי לנסות לתקן, להקים מחדש את החורבן החברתי, ותאמין לי כשהוא יקרא לעשות זאת הוא לא יראה אתכם ולא יספור אתכם!
כתוב תגובה ל- פועה
כעס הוא יועץ רע
  ישראל עם רם   4/11/15 13:06
פועה, עם כל הניגודיות, אנחנו לא רואנדה, וזה לא ההוטו נגד הטוטסי כאן. בכל זאת, עברו 2600 שנה ממלחמות האחים בין יהודה לישראל.
אז ראשית, יעבור הרבה זמן עד שהמפאיניקיות תשוב לשלטון (ומי לנו המפאיניק הראשון אם לא אברהם אבינו, ״הידיד״). כך שלא כדאי לעצור את הנשימה בענין זה.
שנית, כשזה יקרה, צריך לוודא ראשית שלא חוזרים על שגיאות העבר של ממשלות גולדה, רבין וברק, והיו כאלה למכביר, אלא למשול באופן נאור כיאה למדינה יהודית ודמוקרטית אמיתית.
עד אז, צריך להמשיך ולעשות מה שאנחנו הכי טובים בו: מחקר ומדע, חינוך, חקלאות, תרבות (בלי להתנצל או להתבייש, אך גם ללא התנשאות), תרומה לקהילה, ועוד דברים טובים.
לא נעים לראות כיצד מנסה ממשל אנטי אינטלקטואלי בעליל להתמודד עם סוגיות כבדות משקל שרמתו האישית ותפיסת עולמו בלתי מתאימים לו בעליל, אבל בניגוד למה שחושבים עלינו, אני לפחות לא יושב וכוסס צפרניים בהמתנה לחזרה לשלטון, משאת הנפש שלי היא שהיושב במרומים יחדיר קצת בינה בראש הממשל שלנו כדי שנמשיך לחיות כאן לעד. ואם הגזירה היא שזה יהיה תחת שלטון ימין, אין לי בעייה, רק שיהיה ראוי לאומה הגדולה הזו שבינתיים טרם הפכה לעוד שבט במזרח התיכון.
כתוב תגובה ל- ישראל עם רם
אין כעס ואין כאן ענין בשלטון
  פועה   4/11/15 19:25
יצחק רבין נעשה לסמל בעל כורחו, בהעדר גורם מלכד אחר "לשמאל" והזכרתו כל שנה מזכירה לנו שהמשימה רק בתחילתה. חזון רבין ותומכיו הוא לחתור להסדר עם הפלסטינים, וזה מייחד את השמאל גם מהפלסטינים. הרצף ההיסטורי מראה שבחתירה הזאת להסדר ספגנו מכה גם בסיוע פלסטיני, רבין נטל סיכון פוליטי גדול ביוזמת אוסלו, אבל שגה בטקטיקה איך להגשימה ולכן היוזמה ספגה מכה אבל ההסכם הזה הוא ההסדר היחיד שנאחזים בו שני הצדדים לו. ברצף ההיסטורי דרכו של הימין וחזונו חייבים לעמוד במבחן ההגשמה. וזה מה שמתרחש בימים אלה.
כתוב תגובה ל- פועה
13
השבתאים החד"שים!!
  קורןנאוה טבריה   4/11/15 17:28
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
14
http://www.atzuma.co.il/zaakie
  קורןנאוה טבריה   6/11/15 13:19
atzuma.co.il הצטרפו לעצומה לוועדת חקירה לרצח רבין!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il