|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
נאור....... |
|
4/11/15 16:21
|
|
|
|
שמראה שביבי אדם שקול ונבון ציוני אמיתי.
|
|
כתוב תגובה ל-
נאור.......
|
|
|
|
|
|
|
ד"ר ליפשיץ |
|
4/11/15 19:40
|
|
|
|
שהפסיכיאטר שטיפל בך בשלוותה נכשל בטיפולו.
|
|
כתוב תגובה ל-
ד"ר ליפשיץ
|
|
|
|
|
|
|
לשוטה ליפשיץ |
|
4/11/15 21:11
|
|
|
|
שבמקום להשיב לגופו של ענין - תוקף את הגולש שמעליו.
|
|
כתוב תגובה ל-
לשוטה ליפשיץ
|
|
|
|
|
|
|
מסעודה משדרות |
|
5/11/15 04:33
|
|
|
|
מסכים עם הערכותיך לגבי ביבי, לא שקול ולא נעליים, גלובליסט עלוב שמשרת באופן מתוחכם אמנם, אך עדיין משרת את הסדר העולמי החדש, ואולם:
הסגנון שלך דוחה, בזוי וראוי לכול גינוי שהוא, מי אתה בכלל חתיכת אפס שתיתן הערכות לגבי מצבו הנפשי של נאור ?
המקום הזה NEWS1 הוא אחד המקומות הבודדים שאנשים יכולים להתבטא בחופשיות, יצורים כמוך מסכנים זאת !
|
|
כתוב תגובה ל-
מסעודה משדרות
|
|
|
|
|
|
|
ע_הראל |
|
5/11/15 08:02
|
|
|
|
מה זה ביבי לא שקול ולא נעליים?
§¥§¥§
ויש לך עוד הרבה תגובות דוחות באתר (שזה זבל שבינתיים מחקתי מהזיכרון שלי)!
|
|
כתוב תגובה ל-
ע_הראל
|
|
|
|
|
|
|
מסעודה משדרות |
|
5/11/15 08:32
|
|
|
|
|
2 |
|
|
יוסי אבידור |
|
4/11/15 18:03
|
|
|
|
אבל הייתי מבקש ממר לאופרט שינסה לפענח את סוד היריבות והאיבה, הנוראיים, של כוחות השמאל בישראל, כלפי ביבי. השאלה: האם זה באישיות של ביבי, באשתו, בדרכו הפוליטית, שמגרה את העצבים של מחנה השמאל, עד לאבדן היגיון? מה גורם לתקשורת שבצד שמאל של המפה לנהל קרב איתנים נגד ראש הממשלה המכהן? מאיפה נובעת האיבה הזאת?
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסי אבידור
|
|
|
|
3 |
|
|
ירושלמי |
|
4/11/15 18:19
|
|
|
|
מסכים לגמרי שהוא מנהל ברדק אבל לא מאורגן, ויותר מזה נראה שהברדק מנהל אותו וכולנו בתוכו,
הישרדות בלבד זה שם המשחק
|
|
כתוב תגובה ל-
ירושלמי
|
|
|
|
|
|
|
רפי לאופרט |
|
4/11/15 22:18
|
|
|
|
פשטנית ויותר מדי שטחית. נתניהו אכן שורד, אבל השאלה הסמויה היא מדוע? רק בזכות "הסתם ברדק"?...
|
|
כתוב תגובה ל-
רפי לאופרט
|
|
|
|
|
|
|
ע_הראל |
|
5/11/15 08:12
|
|
|
|
יתכן שיש לי זיכרון סלקטיבי, אך אנא רענן זכרוננו הקוראים - ותן דוגמאות לזיגזגים כביכול של נתניהו!
|
|
כתוב תגובה ל-
ע_הראל
|
|
|
|
|
|
|
רפי לאופרט |
|
5/11/15 20:13
|
|
|
|
אתה יכול להתחיל ממדיניות הבניה באיו"ש וירושלים, דרך ההקפאות, דרך ההצהרות על "בניות תגמול", חזור להקפאות שאינן מבוצעות ולבניות שאינן מתקדמות - רק הסאגה הזו מספיקה, אבל יש עוד.
למשל: סאגת המינויים של נתניהו ש"מצליחה ונכשלת חליפות, למן שרים ורמטכ"ל וכלה בפקידי לשכתו.
אתה רשאי להמשיך בנושא הנשיאה בנטל, ולעבור ממנו למתווי-הגז ומשם למדיניות בנושא הר הבית וממנו לתחיקות שלא עלו יפה כגון חוק השיבה החדש, ומבנה הממשלה ופיצול חוזר של המשרדים ועוד, ועוד ועוד.
|
|
כתוב תגובה ל-
רפי לאופרט
|
|
|
|
|
|
|
ע_הראל |
|
5/11/15 23:37
|
|
|
|
אין שום זיגזג לגבי הבנייה ביו"ש; אלא שהתחלף בוש באובמה, וזה האחרון מסתכל בצילומי לוויין ונוזף בנתניהו שתי וערב; וכעת מה נעשה? נרביץ לאובמה?
§¥§¥§
לגבי מינויים, יש רק שני תפקידים משמעותיים, נגיד בנק ישראל והרמטכ"ל; נתניהו חיפש מועמד לבנק, ולא מצא טוב מקרנית פלוג; ואילו לגבי הרמטכ"ל, הרי ממלחמת לבנון השניה לא היו "ניצולים" חוץ מגנץ ואייזנגוט (שהתמזל מזלם כי היו בתפקידי מטה בעת המלחמה, ראש מפקדת כוחות השדה וראש מחלקת מבצעים בהתאמה)! בכל אופן היכן הזיגזוג?
§¥§¥§
כך גם לגבי מתווה הגז, נתניהו היה מאוד עקבי ודבק במטרה עד להשלמתה הסופית בימים אלו; ולגבי הנשיאה בנטל, עמדתו של יעלון (בשם נתניהו) הייתה ונשארה שאין צורך בסנקציות פליליות; כנ"ל עמדתו של נתניהו בעניין הר הבית (הסטטוס קוו) מעולם לא השתנתה!
|
|
כתוב תגובה ל-
ע_הראל
|
|
|
|
4 |
|
|
וינטר הניה |
|
4/11/15 18:52
|
|
|
|
ואת הפרוש המילונאי למילה: "ברדק", שווה לדעת. בעקר לפני השימוש בה.
|
|
כתוב תגובה ל-
וינטר הניה
|
|
|
|
|
|
|
רפי לאופרט |
|
5/11/15 22:02
|
|
|
|
"ברדק" - שאל!
אם אתה יודע - לשם מה אתה מיתמם?
|
|
כתוב תגובה ל-
רפי לאופרט
|
|
|
|
5 |
|
|
שולם |
|
4/11/15 20:14
|
|
|
|
ניהול המדינה בתנאים הקיימים על כל הנושאים המדיניים הכלכליים והבטחוניים של המדינה, כשחלקים נוספים מהמחנה הלאומי יושבים באופוזיציה ורוצים את נפילתו של נתניהו שלא נענה לסחיטותיהם הם ההוכחה שביבי יצוק מחומר של מנהים כשהוא מתגבר כל הקשיים האלה.
הסמול באטרף. לא יודע את נפשו. מהרגלי בשיטוט באתרי חדשות אני גולש גם באתר הארץ, בקריאת הכותרות וברפרוף בתגובות של הקוראים. הן הכותבים וגם המגיבים מגיעים לרמות של גלויי שנאה ואיבה חולנית שלא ניתנת להבנה על ידי יהודי ציוני. אני לא יכול לתאר איבה ושנאה גדולה יותר לראש הממשלה היהודי הנבחר, אפילו מהערבים אוייבי המדינה וישראל
|
|
כתוב תגובה ל-
שולם
|
|
|
|
6 |
|
|
ברברה |
|
4/11/15 22:44
|
|
|
|
הכל חנטריש במדינת גורלובסקי ברס לוי . זאת המורשת . החולי רוח בהמות והפחדניםשתקפו את כתב ערוץ 10. זה הזבלהיחיד שהצליח האיש עם הדבק על הראש לקדם במדינה . לא פמיליה דה לה שמטה . גזעניםמזוהמים , סיקאיקים וחולי רוח עם פאות וסמרטוטים על הראש
|
|
כתוב תגובה ל-
ברברה
|
|
|
|
|
|
|
ברבר |
|
6/11/15 08:45
|
|
|
|
גורולובסקי המאפיונר מטשקנט, פאינה קירשנבאום המרגלת של פוטין, והבת הפרחית של דוד לוי, כולם לכלא.
|
|
כתוב תגובה ל-
ברבר
|
|
|
|
7 |
|
|
יהודי מפוכח |
|
4/11/15 22:50
|
|
|
|
גוליבר במדינת הגמדים וההרצוגים.
|
|
כתוב תגובה ל-
יהודי מפוכח
|
|
|
|
|
|
|
ר.ב.ז |
|
5/11/15 07:48
|
|
|
|
|
8 |
|
|
ארי כספי |
|
5/11/15 07:42
|
|
|
|
ביבי בסה"כ נותן לדברים להתנהל. אמת שבקואליציה שלו יושבים אפסים אחד אחד, אבל הוא עדיין לא הבין שכולם יסכימו למכור את האמא שלהם עבור כיסא בממשלה, בכנסת או כל מקום אחר שמבטיח "תנאים". המזל היחיד שלו הוא שה"מתחרים" שלו הם לכל היותר ברמה שלו. מצטער, אבל אינני חושב שקודמיו של ביבי החל מה"זקן", "חצי תה וחצי קפה" ו"הגברת הזקנה" וכלה בישו מספר שניים ש"נלחם למען השלום" ושאר הגנראלים (מיל) היו מציאה יותר גדולה.
|
|
כתוב תגובה ל-
ארי כספי
|
|
|
|
|
|
|
רפי לאופרט |
|
8/11/15 08:08
|
|
|
|
ניהול בדרך כלל איננו מהלך לינארי. אמנות הניהול, בדומה לאמנות המלחמה, אינה מדע מדויק. לאינטואיציה, לחזון, למנהיגות ולאינסטינקטים של המנהל חשיבות שאינה נופלת מידיעותיו בחשבונאות, כלכלה, ארגון ועוד מספר תורות מתחום "מדעי הניהול".
יכולת לבחור מה חשוב ומה פחות חשוב, במה לעסוק וכיצד ומה להניח לפי שעה ליד המקרה העיוור, או להשאיר לניהולם של התקשורת ובית המשפט, אצל פוליטיקאי בכיר כנתניהו היא קריטית.
ברור שהשרידות היא תנאי לכל. אם לא ישרוד בתפקיד, כל השאר אינו רלוונטי.
אני מוכן להניח לו ליהנות מן הספק לפחות כל עוד אובמה הוא נשיא ארה"ב, דרעי הוא אחד השותפים לקואליציה והאיומים הקרדינליים על נתניהו הם מצד בוז'י, ציפי, ולפיד...
|
|
כתוב תגובה ל-
רפי לאופרט
|
|
|
|