s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
גם אני נמניתי על השואלים מדוע פרשת "מצורע", פרשה לא נעימה, על כל נגעיה הקשים מופיעה ערב חג הפסח חג החרות
יורם דורי
יורם דורי
ההתמודדות על הנהגתה של מפלגת העבודה הפכה למשאל חברים האם תנועה מפוארת זו תשרוד או תפורק, תיטמא במפלגות אחרות ותיקבר בבית הקברות של ההיסטוריה יחד עם תנועות אחרות שזנחו את האידיאולוג...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מגש הכסף - ילקוט הכזבים של צברי ובן דוד
מאת: דניאל דורון  |  12/11/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אתה מעורר רחמים, פתטי בלע"ז.
  בבון זה קוף.   12/11/15 09:50
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף.
בבון הוא קוף
  עמעד   12/11/15 11:00
אכן אתה, המגיב, הוא הבבון והקוף.
המאמר נכון, כותב המאמר צודק. גם אני רציתי לכתוב מאמר ולחשוף את הסילופים, השגיאות, והטעויות בסדרה, אבל אז הייתי שוקע בכתיבת מאמר ארוך ומפורט. להלן תקציר (חלקי בלבד)
אני אדם מבוגר, שחי בתקופת שלטון מפא"י. שלטון של פרוטקציוניזם ונפוטיזם. שלטון של מוסר עבודה ירוד ופריון עבודה נמוך. של אבטלה סמויה בשרות הציבורי, שלטון, שלקבל טלפון הייתה זכות, והיית צריך לחכות שנים עד שהגיע תורך, והמיוחסים ו"אנשי שלומנו" קבלו זכות קדימה והעדפה. כל דבר היית צריך לקבל כטובה מהשלטון, תקופה של חברי המפלגה ושל בעלי הכרטיס האדום.
כיום ישראל משגשגת בועלת כלכלה חזקה, אזרחיה חיים ברמת חיים גבוהה, מאות אלפים נוסעים לחו"ל, המסעדות מלאות, שפע בחנויות ובשווקים, בסקרים 75% אומרים שהם מרוצים מחייהם בישראל, ואינם רוצים לחיות באף מדינה אחרת.
הפרופ' גוטווין השווה את ישראל לפינלנד. השוואה נפלאה!!! כמה מלחמות מסוג מלחמת הקוממיות (1948), מבצע סיני (1956), מלחמת יום הכיפורים, מלחמת לבנון הראשונה והשנייה, חוותה פינלנד???
מתי היה אצלם "עמוד ענו, צוק איתן, טרור הסכינים, טרור המתאבדים
כמה אינטיפאדות חוותה פינלנד?
כמה עולים היא קלטה ב-67 השנים האחרונות?
ועם כל זאת , מה תרומתה למדע ולטכנולוגיה ולתרבות העולמית?
לידיעתי המצומצמת: יאן סיבליום. ארוו פארט, ויסלחו לי הפינים אם החסרתי מישהו
כמה פרסי נובל העניקה לה שכנתה, שוודיה?
ובכן, בבון בן גורילה ואורנג אוטנג, גם אני מצאתי הרבה דברים של חצאי אמיתות ושמאלנות בהסוואה אחרים בסדרה הזאת.
למרות זאת שהסדרה מצויינת.
לסיכום, הסוציאליזם והקומוניזם הן שיטות שפשטו את הרגל, ויחד עמם גם "השקפת עולמה המדינית" של הגב' יחימוביץ
הקומוניזם הוליד אוליגרכים, והסוציאליזם הוליד טייקונים, והקיבוצים, לאחר שהכספים שממשלות מפאי העבירו להם בשפע פסקו, עברו הם בעצמם הפרטה מרצון, לא ע"י ממשלת בגין, ומאז יש בקיבוצים שכבה חזקה, ושכבה חלשה של ותיקים זקנים ומקופחים.
כתוב תגובה ל- עמעד
ממש מעולה,כל מילה בסלע.
  בני בנקר   12/11/15 14:27
כתוב תגובה ל- בני בנקר
2
האמת היא שמעולם לא היה המצב
  בני בנקר   12/11/15 10:46
הכלכלי גרוע יותר. מאזן מסחרי חיובי כבר מספר שנים(פעם זה היה החלום הרטוב),תוצר לאומי לנפש מנשק את רף 40,000 דולר,קרוב לצרפת,אנגליה ושאר מדינות נחותות,יתרות מטבע זר של כ 90 מיליארד דולר במרתפי בנק ישראל,שדות גז ענקיים שפותחו ויפותחו ויזרימו מאות מיליארדי שקלים להכנסות המדינה ממסים,כל שנה נשבר שיא מכירות המכוניות,מיליוני אנשים בשנה עוברים בנתב"ג בדרכם לחו"ל(הם כמובן שייכים לאלפיון העליון...),70% מהמשפחות הן בעלות דירה משלהם(מעל ממוצע OECD),עלייה בין השנים 1997 ל 2012 מ 26% ל 41% במספר המשפחות בעלות דירה משלהן בעשירון התחתון(עלייה של מעל 50% !),ילודת ילדים במגזר היהודי שמשתווה לילודה במגזר המוסלמי,בקיצור,מצב,נורא... והכי חשוב,תחזיות הבלהות של "פרופסור" סופר,הדמוגרף הדגול,מתנפצות פעם אחר פעם על מזבח המציאות.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
וסליחה ששכחתי להזכיר את החוב
  בני בנקר   12/11/15 14:18
הלאומי הנורא, יחסית לתוצר הלאומי לשנה, שהוא לאסוננו מהנמוכים במדינות ה OECD...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
3
מקץ 38 שנים
  כתומית   12/11/15 10:50
אנשים שנולדו אחרי המהפך הם היום בני 38 ומטה. ייתכן שזה הרוב המכריע של משקי הבית בישראל. (אינני סטטיסטיקאית ואינני מתחייבת על זה.) כלומר לשני דורות של ישראלים אפשר למכור את הפנטזיה של "אומרים שהיה פה שמח לפני שנולדתי." מאחר שאני בגיל מופלג המתקרב ל70 אני זוכרת היטב את האקלים הכלכלי ששרר בארץ לפני 1977. עם ההסתדרות ששלטה למעשה גם במפעלים וגם בהתארגנויות של העובדים. עם התערבות פוליטית גסה במשק הפרטי. וכמובן הצטברות החובות של כל המפעלים ההסתדרותיים שהיו מכוסים חדשים לבקרים על ידי תקציב המדינה. (מזכיר קצת את ערוץ 10 בימינו.) אבל אין להכחיש שמעטים מאוד יכלו להתעשר ממש, כך שכמו ברוסיה הסובייטית רוב האזרחים חיו פחות או יותר באותו צמצום. ואלה שנהנו מ"מנעמי השלטון" נאלצו להיפרד מהמנעמים ברגע שתפקידם הסתיים. ובנוסף לכל, רובם המכריע של בני ה38 ומעלה החיים היום היו ילדים בשנות החמישים והשישים. וזה אנושי מאוד לדמיין את הילדות כגן עדן. לא חשוב כמה להורים היה קשה. ועם כל הבעיות והצרות, אנחנו חיים במדינה טובה מאוד. רוב האנשים יודעים זאת ידוע היטב. לכן רעיון ה"מרד" של יוצרי מגש הכסף לא תופס. שבת שלום למי שהחזיק מעמד עד כאן.
כתוב תגובה ל- כתומית
4
עשו סיבוב על רולניק
  לב   12/11/15 11:26
מאמר מצוין. מסכים עם כל מילה. חבל שרולניק נתן את שמו ויוקרתו לדברי הבל מגמתיים שכאלה. צבאי עשה עליו סיבוב. לקחו את המרץ של רולניק להלחם בממשלה המגושמת שצריכה התייעלות ובריכוזיות ההרסנית וביוקר המחיה ועשו עליו מניפולציה עם הפרק האחרון של גוטווין שכאילו נותן את התשובות לבעיות שרולניק וזליכה הציגו. והפתרון -סוציאליזם. נו באמת! כאילו שלא סבלנו מספיק מכשלונות ההסתדרות ומשטר מפא׳אי הנורא. כאילו שיש מקום בו כלכלה ריכוזית וסוציאליסטית עבדה לרווחת הציבור, בלי לרצוח מליונים בדרך...
איפה גוטווין הזה חי? כנראה שבמגדל השם האקדמי הסוציאליסטי המנותק במחשבות הזויות עם משכורת עתק וקביעות סוציאליסטית שמגינה עליו !
כתוב תגובה ל- לב
5
הפילו את רולניק בפח
  אורן ירושלמי   12/11/15 11:29
"גוטווין כזה צנוע, כשהוא רוצה להתפנק הוא יורד על מנה פלאפל" מכתירים את המשיח החדש שיביא את הבשורה, ועל הדרך מפילים בפח עיתונאי ישר כמו רולניק. בושה.
כתוב תגובה ל- אורן ירושלמי
6
הם לא מסתירים מה שהם רוצים
  יואל עצמון   12/11/15 11:34
צברי מצהיר בפה מלא שהוא רוצה להפיל את ממשלת ישראל. אה כן והקרן החדשה ממנה את הסרט...
כתוב תגובה ל- יואל עצמון
7
המאמר הזה ממש האיר את עיני
  אהוד פרלסמן   12/11/15 12:07
קראתי באתר זה לפני בערך שבועיים מגיבה המכונה ר.ב.ז. שהמליצה לראות את הפרק של ירון זליכה בסדרה מגש הכסף. ולמרות שאני בדרך כלל רואה רק ספורט בטלויזיה, ישבתי וצפיתי בפרק הזה. המסקנה שלי היתה שזליכה ממש זורה חול בעיני הצופים, ובאמת התפלאתי, כי הייתי משוכנע שזליכה הוא איש של נתניהו, שסמכתי על יושרו. ועכשיו ראיתי שבמאמר הזה מדובר על קשר של זליכה עם שלי יחימוביץ', וחיפשתי בגוגל, וישר מצאתי שבאמת הוא הודיע על תמיכתו ביחימוביץ', שפעם חשבתי שהיא רק דואגת לעניים, אבל אחר כך הבנתי שהיא גם שונאת עשירים. מהמאמר הזה גם הבנתי שכל הסדרה מגש הכסף נוצרה בהשפעתו של דני גוטווין, שזכור לי בתור שמאלני מטורף ומעוות שונא ישראל מהתוכנית פופוליטיקה, והבנתי עוד יותר טוב את ההקשר של העבודה בעיניים של זליכה. באמת מאמר שהאיר את עיני.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אוקסימורון
  נגע בהיר   12/11/15 18:08
"הייתי משוכנע שזליכה הוא איש של נתניהו, שסמכתי על יושרו." זה אוקסימורון.
כתוב תגובה ל- נגע בהיר
8
אף אחד לא שואל איך הגענו לכאן?
  אורן ירושלמי   12/11/15 12:34
"מונופול מונופול קרטל קרטל" - יפה מאוד זליכה שאתה רואה איפה יש קרטלים ואיפה יש מונופולים - השאלה איך הם נוצרו? רמז - זה לא השוק יצר אותם.
כתוב תגובה ל- אורן ירושלמי
9
הקרן החדשה מממנת.מה הפלא?
  חברתי אמיתי   12/11/15 14:26
די לאדם נבון להבין שהקרן החדשה לישראל - מימנה את סרטו של צברי כדי לדעת את הרקע המעוות של סרטו . הקרן החדשה היא גוף חתרני שפועל באופן החותר תחת יסודות הדמוקרטי כשהיא נוקטת בדרכים בלתי דמוקרטיות על מנת להפיל את השלטון בין היתר על ידי מימון תעמולה מסיתה שאמורה "להוציא אנשים לרחובות להחליף את הממשלה" כדברי צברי לא זו בלבד שהקרן החדשה מממנת סרטים תעמולתיים שקריים (זה לא שאין יוקר, מחייה, זה לא שאין ריכוזיות הרסנית, זה לא שאין טייקונים שעושקים אותנו, אבל הפתרון אינו לחזור לימי הסוציאליזם. הרי הסוציאליזם של מפלגת העבודההוא שהביא לנו את הנפוטיזם והמקורביזם, והשחיתות והאנ"ש והשחיתות) הקרן החדשה לישראל היא גם זו שמימנה והניעה למשל את מחאת הבדואים בדרום כנגד הממשלה והובילה הסתה באמצעותם אותה קרן החדשה לישראל היא זו שהשתלטה באמצעות מימון פעילי חד"ש וכן את סתיו שפיר ורמב"ם כדי להשתלט על מחאת האוהלים ולהוביל אותה לכיוונים שמאלניים והפלת הממשלה (במהלך המחאה הייתי עד להקרנות סרטים פלסטינים במאהלי המחאה, מטעמם) כפי שגם דוב חנין מחד"ש העיד בעצמו בראיונות. אותה הקרן החדשה היא גם שמפעילה עשרות ארגוני קש שחברים בהם כמה עשרות אנשים (שחברים בהרבה מהארגונים) שעושים "ארגוני גג" של עמותות כדי לשוות תדמית של מאסת ארגונים ולהשפיע בתחומים הלאומיים באג'נדה שמאלנית. לדוגמה שתי"ל. הקרן היא תומכת גדולה למשל של ארגון עדאללה המושמץ את הקרן הקימו ילדים שמאלנים של מליונרים אמריקנים והם נתמכים על ידי גופים אירופאים אנטי ישראלים. כמה נחמד. אלה הם מי שתומכים בצברי. מעניין למה? ואפרופו שיוויון וסוציאליזם - מעניין מה הוא השכר של אנשי הקרן החדשה לישראל, ומהי המשכורת של הפרופסור הנכבד גוטווין החותר לשיוויון וכמה הוא תורם משכרו הניכר לעניים כדי שגם הם יוכלו לקנות פלאפל כשהם מתפנקים ?
כתוב תגובה ל- חברתי אמיתי
חד"ש יזמו את המחאה, לא השתלטו
  אהוד פרלסמן   12/11/15 15:23
להלן ציטוט מדויק מהראיון של ארי שביט עם אנשי חד"ש: "המחאה החברתית היתה הפרויקט האסטרטגי הסודי של חד"ש. את מה שהוכחש בעבר אין מכחישים עוד: החברות והחברים של חנין הם אלה שעמדו מאחורי הכמעט-מהפיכה שטילטלה את ישראל לפני שנה וחצי. הם היו החושבים והם היו המארגנים והם היו המבוגרים האחראים שעמדו מאחורי דפני ליף וסתיו שפיר והרבבות שאותם הן לכאורה הובילו. אבל כיוון שקומוניסטים הם אנשים רציניים, הם מעולם לא גזרו קופון ולא רצו לתקשורת ולא עשו הון פוליטי מהיר מהמהלך החתרני ההמוני שאותו הוליכו. רק כעת, כשאנחנו יושבים בבניין המפלגה הישן ורב הקסם שברחוב אחד העם בתל אביב, סיפור רודף סיפור. דב (חנין) ושרון (שחף) ואלון (לי-גרין) מספרים לי כיצד הם עשו את אשר עשו כדי שהעם שהממשלה נגדו, יקום נגד ממשלתו".
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
השם האמיתי של הקרן ההרסנית
  משה מיכאל   13/11/15 03:22
הקרן לישראל חדשה (new israel fund) ולא הקרן החדשה לישראל
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
10
דברי רולניק וזליכה הם רציניים
  צורי   12/11/15 15:56
אמיתיים וראויים ללימוד מעמיק על הקשר הגורדי בין הון לשלטון. ובפרט שעל התזה שאין כזה קשר טוענים עורכי דין שנעלים ישנות לא הייתי רוכש מהם. כאמור עורכי הדין הללו הם הנגע הרע בו העם הזה נגוע בו שלא מרצונו. על גוטווין חבל להכביר מילים. כאילו איננו זוכרים את ימי בקר משל בן אהרון פרץ? לזה הקומוניסט הנגוע גוטווין רוצה לשוב. גם את מה שנותר ממהסתדרות של ימי האפלה ההם צריך להשמיד חשיבות דבריו של גוטווין הינה כלשלשת ציפורים.
כתוב תגובה ל- צורי
11
אל תקחו את הכל כפשט
  מאחד שאכפת לו   13/11/15 14:19
מגש הכסף היא סדרה מצויינת שהצליחה להביא למדיה טלויזיונית בדרך פשוטה וקליטה הרבה מן מה שכולנו יודעים זה זמן רב. יחד עם זאת בחירתו של גוטוין לפרק השלישי לוקה בחסר. מן הראוי היה להביא אדם בעל רקע בכלכלה מאשר דמות אזוטרית עם נטיות פוליטיות. טוב היו עושים לו היו בוחרים באדם ללא נטיות פוליטיות. ובכלל הזוי לדבר על מדיניות סוציאליסטית כמזור לכל צרותנו, ואף להזכיר את שהשנים של ״שלטון הפועלים״ לכאורה שהיה שלטון של מקורבי ועושי דבריהם. הסתדרות הפועלים היתה רעה חולה שמן הראוי היה להחליפה ולהחזירה למה שהיא היתה אמורה היתה להיות, התאגדות פועלים לשמירה על זכויותיהם. השאלה היא האם היום יש בכך צורך כאשר רוב השכירים אינם מאוגדים או אינם יכולים להתאגד. (ראו למשל עובדי הייטק אשר חותמים חוזה אישי בו מצויין בברור שנאסר עליהם להתאגד!) יחד עם זאת קחו את אשר כן ניתן להבין מן הסדרה וכן ניתן לתקן. הנושאים עליהם דובר כגון מדיניות ובזבזנות מערכת הבטחון, שערוריית מתווה הגז, בעלות על מדיות תקשורתיות כה רבות הקשורות לבעלי הון ופוליטיקאים, בעלי התפקידים שבסקטור הציבורי ומושפעותם על ידי טייקונים ועוד ועוד. האומנם אינם בנמצא פוליטיקאים נקיי כפיים שלא נוטלים שוחד, חפים מקשר עם בעלי הון, מונעים מרצון כן לשרת את הציבור ואת המדינה?
כתוב תגובה ל- מאחד שאכפת לו
12
הקרן לחתרנות חדשה
  חיפאי 35   15/11/15 00:45
אני מסכים עם המאמר ורוב התגובות. ולגבי הקרן החדשה- מה הפלא שבין המממנים את סדרת השקרים של צברי ובן דוד נמצאת גם הקרן לישראל החדשה שאינה מחמיצה אף הזדמנות להזיק למדינת ישראל מבפנים ומבחוץ. הקרן הנקראת הקרן לישראל החדשה הוקמה על ידי ילדים שמאלניים בטלנים של עשירים מחו"ל שהחליטו להפוך את ישראל למדינת כל אזרחיה כדי לחסל את אופיה היהודי על ידי "שיווין זכויות" שיעניק לרוב מוסלמי את השלטון (ארגונים אנטי ישראליים שהקרן מממנת כמו "עדאללה" ו"זוכרות" תומכים בזכות השיבה). הקרן גנבה את מחאת הקוטג' שהתניעה דף הפייסבוק של יצחק אלרוב שזכה במאה אלף לייקים על ידי גיוס פעילים של חד"ש כעדותו של דב חנין שלהם היא סיפקה כסף ואהלים כדי להסיט את המחאה החברתית מעיסוק ביוקר המחייה לנסיון להפיל את ממשלת נתניהו בתקווה כי ממשלת שמאל תקים ממדיה פלסטינית, משאת נפשה האמתית של הקרן. לאנשי הקרן לא איכפת שהם תומכים בהקמת עוד מדינת פשע ערבית, פלסטין, שתפגע קודם כל בזכויות האזרח של תושביה, כמו שעושה כל מדינה ערבית. לא טובת הערבים לנגד עיניה אלא הפלת המדינה היהודית הנקראת ישראל. הקרן מסיתה זה שנים את הבדואים בנגב נגד המדינה, נגד הגיוס לצבא ומעודדת אותם לתפוס אדמות על צירים אסטרטגיים שישמשו כר פעילות פורה לטרור בעת אינתיפדת הנגב ששלוחי הקרן מסייעים בתכנונה. הקרן הסיתה על ידי ארגון קו לעובד שהיא מימנה נגד ישראל בועידת דרבן הידועה לשימצה. שלוחיה טענו שאחרי שישראל ניצלה עובדי כפייה מקרב ערביי השטחים, והם התמרדו נגד ניצולם באינתיפאדה, ישראל ייבאה עובדי כפייה שחורים שהועסקו בתנאי עבדות בישראל. הקרן וארגוני "זכויות אדם" חיברה את מסכת השקרים נגד צה"ל ששימשה את דו"ח גודלסטון השקרי. הקרן הקימה עשרות ארגוני קש שחברים בהם כמה פעילים המקבלים ממנה שכר, וארגנה את ארגוני הקש האלה ל"קואליציות" בכל מיניי נושאים הפוגעים במדינת ישראל תוך מצג שווא שמדובר הקואליציות אמיתיות ובהמון רב המשתייך להם. אוהדי הקרן ארגנו מחאות אלימות נגד משקיעים שבאו לתמוך בישראל בעת האינתיפדה הראשונה שתרוץ השקרי שהם מוחים נגד "הגלובליזציה", כשצטרתם לפגוע בכלכלת ישראל. גופים הקשורים לקרן ולפעיליה הם המובילים את החרם הכלכלי נגד ישראל בעולם. הקרן רוצה לחדש בישראל "מדינת רווחה" שיוויונית בסגנון מפא"י, דיקטטורה קולקטיביסטית, לכן היא תמכה בדב חנין, כעדותו, ובפעילי חד"ש כדי להשתלט על המחאה החברתית. עכשיו אתם יכולים לנחש למה הקרן מימנה את מגש הכסף המזויף המלא בשקרים ובסילופים של צברי ובן דוד. כך היא רגילה.
כתוב תגובה ל- חיפאי 35
13
הכי פשוט
  איל   15/11/15 18:47
אני צפיתי ושיטפתי רק את חלק 1 ו2. אחרי שראיתי את הפרצוף החלאתי של הגוטווין, (שירד מהארץ לרוסיה מהר ככל הניתן) מיד ויתרתי על הפרק האחרון וזהו.
כתוב תגובה ל- איל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il