s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישת טלוויזיה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הפילוסופיה של הטרור
מאת: אורי מילשטיין  |  25/11/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הטרור המוסלמי אינו מכוןן רק
  ראומה   25/11/15 15:46
כלפי המערב. הוא פועל גם כנגד גנבים בני דת מוחמד, כנגד נשים הנחשדות בניאוף, וכנגד מוסלמים אחרים מזרמים אחרים. על כן לא ניתן לגבור עליו ולחסל אותו באמצעים של תרבות הומניסטית.
כתוב תגובה ל- ראומה
החלק החולה באנושות = האסלאם
  כולמן   25/11/15 23:24
כתוב תגובה ל- כולמן
2
מילשטיין
  כבש 44   25/11/15 16:23
אתה הפכתה למטריד סידרתי...תראה איך האנשים ישנים. הסיפורים שלך משעממים עד כדי כך? אולי תקרא להם שילגיה ושבעת הגמדים ? גם שם היה טרור...מילשטיין דייי עזוב ...ד"ר?...
כתוב תגובה ל- כבש 44
תיזהר! עוד מעט ולא יישאר ממך
  כנרת   25/11/15 21:56
שריד. הקנאה מאכלת את בעליה. גם השנאה כך!
כתוב תגובה ל- כנרת
היא הנותנת
  טיל אוילנשפיגל   26/11/15 19:48
נניח שאתה רואה שיש מנקרים. מהזה אומר? את ההחלטה ללכת להרצאה הם קיבלו כשהיו ערים ובדעת צלולה. שהעייפות של עמל יומם מתגברת על ההבנה שהדבריםהנאמרים חשובים איננו מוכיח שהדברים אינם חשובים. אם ראיתי אותו אחד מנקר פעם אחרי פעם, הנה ראיה שבהיותו צלול וערני החליט לנסות פעם נוספת להשליט רצונו המושכל על חולשת בשרו.
כתוב תגובה ל- טיל אוילנשפיגל
אז מה כבש מפוטם , ממשיכים
  להעלות הרייטינג ?   27/11/15 00:13
כתוב תגובה ל- להעלות הרייטינג ?
3
המערב קולקטיב של ארחי פרחי
  הגוי..   25/11/15 16:46
מערבי שזה עתה החל להתביית בעוד הקולקטיב האסלאמיסטי זה עתה עזב את האוהל והגמל לטובת ה"טויוטה" היפנית. בעוד הפרא האמריקני זרק 2 פצצות אטום על האנושות באמצעות יפן כדי שתבין האנושות מי כאן השליט העליון, הפרא המזרחי עורף ראשים בפרסיה ומאיים בגרעין מלוכלך, בכימי ובקטריולוגי. מה ההבדל בין מנהיגיהם ה"אינדבידוא-לסטים" האל לבד מהיותם לסטים לכל דבר שזאת הרי תכונה ובחירה אינדבידואלית לחלוטין. נ.ב. איך מכנים קולקטיב של אינבידואליסטים? קומוניסטים, קפיטליסטים נאציאונליסטים וכו'? קולקטיב, מהמילה קולקט, אוסף בעברית וברבים אסופים, אסופות וכו'. לאורי מילשטיין כתבה מזלזלת באינדבידואליסט בצורה מבזה כי להעתיק קטע מהתורה האגואיסטית ולהתעסק בו אינו מוכיח דבר לבד מבורות. היה מותיר תענוג זה לאי זהו פילוזוף להתפלפל בזחוג ה"תימני" (בחריף חריף) הזה שיודע היטב מלאכת הסכלות. הקולקטיב המערבי השלטוני אונס את האינדבידואל ורוכב עליו לספק עוד דם ביזה וקידום בעוד במזרח הקולקטיב האיסלאמיסטי נוהר אחרי כל אינדבידואל שמספק לו דם ביזה וקידום ולכם כקולקטיב, את היזע והדמעות וההזדמנויות השוות לכל כחומר בדוק ומשומש היטב.. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
האדום אדום הזה חריף חריף
  הגוי..   27/11/15 10:38
אילו אסעד נפל, בקר אחד היינו מתעוררים ל דאעש, ג'בהת אלנוסרה, האחים המוסלמים, האופזיציה הסורית וצבאם הטורקי של ארדואן בחסות ארהב חונים בגבול ישראל סוריה ברמת הגולן. אז מי הם בני בריתנו האמתיים שואל אני, בני הבולשביזם היהודי הסובייטי של סטאלין או בני ה"קפיטליסטים" האנגלו אמריקנים שבשלו לנו את הדייסה האסלאמיסטית.. שוב מר מלשטיין נושם אוויר בזכות הבולשביזם היהודי במקום לנשום עפר אדמה בזכות האינבידואליסט אדולף שארהב הדמוקרטיה הגדולה העלתהו לשלטון וכמעט כרתה עימו ברית, אם סטאלין לא אילץ באמצעות יפן את ארהב לחבור אליו..עובדה היסטורית.. פילוסוף כמו היסטוריון, כמו צבא "מקצועי" אינו מייצר דבר. הכסף קונה הכל לבד מן האמת, הרוח ורוח הלחימה. האמת שבה ומיישרת את כל המעוות. בעולם האמת הזה האמתי הכל נשכבים מתיישרים ופיהם מלא עפר אדמה.. הגוטען שעבס.. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
המכולת של "ישראל" והטרור.
  הגוי..   30/11/15 09:51
מי ששולט בטרור שולט בעולם..אני אתן לך חסותי, אתה תשלם תשלום קבוע, קטן, פיצפון כזה, צמוד לשלטוני, O.K ?. אם לא, כשתישרף לך המכולת, תבין טוב יותר. אני גם אחמש אותך למען תתגונן היטב נגד הפושעים האחרים. אין לך כסף? הינה לך כסף, מענק, בו תרכוש ממני נשק. איך אומרים בידיעות אחרונות, "סגור סגור"? יופי. עכשיו לך לעבוד במכולת שלך והכל יהיה בסדר..... רוצה אולי סופר-מרקט גדול? אנחנו נשקיע אתה תנהל, מכולת. השאר עלינו. עברה שנה. זוכרים, היתה כאן מכולת "ישראל"? עכשיו יש כאן סופרמרקט USA, צבא "ישראל" שמגן על הסופרמרקט USA ואין טרור וכולם חיים בכייף. מכנים זאת אנחנו "דמוקרטיה" והצבא "ישראל" מגיס חיילים מהשכונה נגד הטרור ואני נותן נשק למען יגנו על עצמם ועל הסופרמרקט שלי וזה עובד. היום יש לי סופרמרקט "טורקיה" ואירופה התרבותית וקנדה ואוסטרליה ובריטניה הגדולה וקאטר וסעודיה ואני אפילו נלחם לפעמים בטרור כי יש לי חיילים דוגמת "ישראל" בכל מקום ולא תאמינו, זה עובד. כעת, אכתוב לכם אני היסטוריה, חדשה, מתורבתת, לא ברברית כזאת כמו שהיתה לכם. מחר, תקבלו ממני שיעור ראשון בתורה ויהדות, באנגלית. עברית? תשכחו מזה! זאת שפה פרימיטיבית ענטיקה קשה להבנה ועוד נכתבת כערבית מימין לשמאל, מה אתם ערבים? עברית OUT!! אנגלית IN.!. הינה, אתם כבר מבינם אנגלית. נכון "ישראל" ? יופי "ישראל"..תודה. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
4
ומילשטיין הזה עוד תומך בממשלת
  הרקב של הליכוד   25/11/15 17:02
כתוב תגובה ל- הרקב של הליכוד
5
שורשי הטרור היו ועודם זהים.
  פועה   25/11/15 18:04
המאפיין הפסיכולוגי של טרוריסט באשר היה ויהיה זה הנכונות לסבול ולמות למען אמונתו באשר היתה או תהיה. המניעים הנפשיים הסמוויים והגלויים הם תחושות זעם קיפוח או אכזבה מהחברה שאליה הטרוריסט משייך את עצמו, ותשוקה לעשות מעשה כדי לשנות את המצב. זה ברמה הכוללנית, וזה מאפיין את שכבת ההנהגה "האידאולוגית" הכריזמתית. אליהם יספחו רבים נטולי עתיד כלכלי או מסגרת חברתית תומכת שנולדים וגדלים בסביבה רעועה אלימה, חסרת תקוה. היום האסלאם הערבי מצוי במשבר קשה המערער את אושיותיו התרבותיות חברתיות המסורתיות בסוג של התפכחות בהשואה למערב. לרוב מדובר בפער כלכלי תרבותי ומעמדי שאינו ניתן לגישור בדור אחד או שניים או השלש. העובדה המתסכלת הזאת היא המאיץ לנהירת צעירים אלה לחפש קיצורי דרך כדי לדלג על הפער העצום הזה.
כתוב תגובה ל- פועה
6
נפלא
  אהרון שחר   25/11/15 23:40
מילשטיין, לאט אבל בטוח, מייצב עצמו כיחיד בדורו. הוא בעצם היחיד (ככל הידוע לי) המנתח את המצב מנקודת מבט של מלחמת עולם, מלחמת ציוויליזציות. עושה זאת היטב, קורא לערבים תרבות פרימיטיבית, וגם את התרבות שלנו ניתח נכון: זו בעצם דת מונותאיסטית שהאל אליו היא סוגדת הוא האגו. הוא גם הבין נכון שבסיטואציה הנוכחית תרבות הטרור גוברת על התרבות הנאורה. אורי, אני יכול להוסיף שהתרבות הערבית / מוסלמית היא תרבות פרימיטבית ברברית. תרבות של שנאה, דם, טבח וזוועות. מיליארד אנשים לא מסוגלים לנהל דמוקרטיה אחת. לוקים בסינדרום של שלל סטיות מין קשות ביניהן: מילת נשים, הכאת נשים, הסתרת נשים, דיכוי נשים, ריבוי נשים, פדופיליה ממוסדת חוקית, רצח על כבוד המשפחה, נישואי קרובים, נישואי תענוג, סקילת נואפות, חטיפת נשים, פרסי אורגיות עם עשרות בתולות צנועות וחסודות כמיטב המסורת לשהידים מצטיינים. (אם שכחתי סטיה, עמה הסליחה). מיליארד פדופילים מוצהרים! ברצוני להכריז: הניסוי האידיוטי בתבל נכשל! רב תרבותיות של תרבות נאורה עם ברברית, לא הולך! צר לי. מי שנהרות של דם לא מספיקים לו כדי להבין זאת, יוכל להנות מאוקיאנוסים של דם. אי לכך ובהתאם לזאת מה שיש לעשות זה כך: 1. להשמיד את שדרות ההנהגה בקוריאה הצפונית ובאירן. 2. להשמיד את הטרור (עם טרור לא מדברים, טרור מדבירים). 3. להוציא להורג את כל המוסלמים הקיצונים. 4. להפרד מהערבים לשלום ולא להתראות ולשלוח אותם לערב. חתיכת פרוייקט גרנדיוזי, אך יביא שלום לעולם. כל אופציה אחרת תוביל להשמדתנו. עלה והצלח אורי, סדרת הכתבות הכי חשובה שלך. סוף סוף אתה מנצל את תבונתך לצורך ניתוח אקטואלי. אורי, באמת מכל הלב, אתה משמח אותי. מאוד חשוב שמישהו בתקופתנו יציג את האספקט התרבותי.
 המאמר הגאוני שלי
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
אהרון, מלחמות יהיה בעולם תמיד
  אורי מילשטיין   26/11/15 06:07
כי הן נגזרת של מבנה המציאות וזה מתקיימות גם בין זאב וכבש, וגם בין חלקיקי היסוד אף שהלשון מסתירה זאת ולא מכנה זאת מלחמות. מה שעלינו לעשות הוא לנטרל, עד כמה שניתן, את האיום עלינו. זאת ניתן לעשות רק אם מבינים את אבני היסוד של מציאות חברת האדם ובייחוד את הוויית הצבא והמלחמה. התחום זה לא רק שלא נחקר ביסודיות עד היום אלא שהממסדים פועלים למנוע את חקירתו והבנתו וכך גם אצלנו. בעניין זה אין הבדל בין ימין ושמאל, בין בן גוריון לבנימין נתניהו ובין אובמה לפוטין, וכל מי שהיה ביניהם.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
אבל יש עוד מישורים
  אהרון שחר   28/11/15 22:31
אני לא אומר שאתה טועה, אבל יש עוד היבטים שאיש אינו מתייחס אליהם, ואני מצפה ממך לחשוף אותם. האם יכול להיות שהאנושות בתקופתנו (כתרבות נאורות) לוקה בראיית עולם שגויה? המשחקת ככפפה ליד לתרבות הברברית המנסה להשמידה? האמונה התפלה לפיה אסור להכליל (שמוצאה כנראה מטראומת השואה והגזענות שבה), גורמת לכך שאסור לנו להבין שהבעיה היא לא דאעש, לא הטרור, ואפילו לא האיסלאם הקיצוני, אלא האיסלאם!!!
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
היסטוריה של ההווה
  אהרון שחר   30/11/15 03:07
כהיסטוריון, אין ניתוח חשוב יותר מאשר ניתוח היסטורי כביכול של ההווה. שהרי כיום אין צדיק בסדום שיקום ויצעק: המלך הוא עירום! הרי לאנושות טעות נוראית, בעוד כמה עשרות שנים נבין, החכמה היא כמובן להבין כבר עתה: הניסוי האידיוטי בתבל נכשל! רב תרבותיות של תרבות נאורה עם ברברית, לא הולך! האנושות כיום כפי שהיא קיימת כתרבות נאורה לא מסוגלת להבין זאת. היא תקועה בקונספציה האידיוטית הזו (של רב תרבותיות) ובשום אופן לא מוכנה להיפרד מאהובה התרבות הערבית הברברית. תרבות כה ברברית שבכל מקום בו היה מנהיג חזק שהופל צמחו זוועות גרועות פי מיליון: סוריה, עיראק, לוב... צריך להשתמש במילה תרבות (במקום גזענות) ולקרוא לכלב בשמו: תרבות האיסלאם היא ברברית! בתקופתנו האנושות לא מסוגלת לקלוט זאת, אז המדע צריך לקום ולהודיע לה: סליחה, טעות. מי יצילנו אורי? הצעתי רעיון גאוני לחשוף את ברבריותו של האיסלאם: להחתים על אמנת דתות תמימה נגד אלימות. האיסלאם לא יוכל לחתום.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
7
אין ספק שמטרת האיסלאם
  לוליק   26/11/15 06:28
תושלם! הכח היום בידם
כתוב תגובה ל- לוליק
המטרה תושלם אבל התוצאה
  אורי מילשטיין   26/11/15 11:28
תהיה רחוקה ממה שהם מקווים.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
תוצאות הן עניין שלא בשליטתם
  לוליק   26/11/15 13:34
אתה יודע איך אתה יוצא למלחמה, לעולם לא תדע איך תסתיים ואם בכלל.
כתוב תגובה ל- לוליק
8
אין ספק שמטרת האיסלאם
  לוליק   26/11/15 06:28
תושלם! הכח היום בידם
כתוב תגובה ל- לוליק
9
אין ספק שמטרת האיסלאם
  לוליק   26/11/15 06:28
תושלם! הכח היום בידם
כתוב תגובה ל- לוליק
10
כאמור ידו של האסלאם
  לוליק   26/11/15 06:48
על העליונה, וכפי הנראה ישיג מטרתו במלחמה. מוחמד לא היה טיפש ועמד על עוצמתו של האדם וטבעו ולא הלך נגדו.בניגוד לטיפשות המערבית
כתוב תגובה ל- לוליק
11
מילשטיין -אתה נכס לאומי ומגיע
  ראובן גרפיט   26/11/15 15:20
לך פרס ישראל.אף חוקר הסטוריה המתעניין אודות הקמת המדינה , צה"ל והמלחמות (לא סכסוך) ביננו לערבים והפלסטינים לא יוכל ואסור לו להתעלם ממחקריך.
כתוב תגובה ל- ראובן גרפיט
ללא ספק
  אהרון שחר   27/11/15 17:02
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il