s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אבדה תקווה לילדה אחת בפתח תקוה
מאת: איתן קלינסקי  |  26/11/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נאחל רק טוב לילדה ולבית הספר
  קיבוץ גלויות   26/11/15 12:19
נותר לאחל לצוות המורים שיצליח להחזיר לילדה בת 9 את התקווה שנלקחה ממנה עקב פרץ של אלימות על רקע ארץ מוצאה של הילדה .

גם אני התוודעתי לשידור מערוץ הכנסת , וזה היה מביש לראות מליאה כמעט ריקה ( בין 5 ל-10 חברי כנסת), זה היה מביש לראות דיון כל כך כואב בנושא חינוכי , כששר החינוך אינו יכול להתפנות להקשיב לצעקת שרת הקליטה לשעבר. זה מה שקורה, שיש לשר נושאים יותר חשובים באותו יום , כמו ינון מגל .
כתוב תגובה ל- קיבוץ גלויות
2
אין לנו שר חינוך
  עופרה.   26/11/15 12:49
בושה למערכת החינוך, שבדיון בנושא של חינוך שר החינוך אינו מוצא לנכון להיות נוכח . למרות כל חילוקי הדעות הפוליטיים שיש לי עם מפלגתה של שרת הקליטה לשעבר, אי אשפשר שלא לומר לה תודה על דרך הצגתה של הבעיה בצורה רגישה ולא מתלהמת, בצורה כל כך ענינית ,וחבל שדמויות כמו ינון מגל ואורן חזן היו כוכבי אותו יום ולא ההתנהלות הראויה להערכה של חברת הכנסת סופה לנדבר ונציגת המחנה הציוני, שגם כן העלתה ברגישות ועניניות כה רבה את הנושא של מצוקת ילדה שנפלה קורבן לאלימות ממושכת בבית ספר, והיא רק בת 9
כתוב תגובה ל- עופרה.
3
זכרונות מבית הספר ע"ש משה הס
  ידידיה   26/11/15 13:08
איתן, בוודאי שגם לך יש אותם זכרונות נעימים שיש לי כתלמיד באותו בית ספר שאתה למדת, בבית הספר היסודי "ילדי עובדים" ע"ש משה הס בפתח תקוה מהשנים 1947-49 שקלט עולים חדשים רבים. אי אפשר שלא להזכיר ולציין לשבח את עבודת הנמלים של ימים ולילות, שהקדישו לסייע לילדים עולים חדשים המורים יוסף חנני ז"ל, ברוך אורן ז"ל, ישראל יעקובוביץ ז"ל ובמיוחד המורה להתעמלות אברשה. אני רק רוצה לאחל לבית הספר "קיבוץ גלויות" בפתח תקווה, שילך בדרכם של אותם מורים שציינתי, שסיפור עבודתפ החינוכית הוא סיפור של פואמה פדגוגית.
כתוב תגובה ל- ידידיה
4
מצער גם עניין הילדה שהתאבדה
  איריס כהן   26/11/15 13:18
ילדה בת 13 שהחליטה לשים קץ לחייה בגלל כנראה יחס מתנשא ומזלזל שקיבלה בבית ספרה - כאשר כנראה מה שגרם לה לעשות זאת היה היציאה לטיול בלעדיה ולפי מה שכתבה במחשבה סיפרה על יחס מתנשא כלפיה !!! חבל שאין לילדים הללו אוזן קשבת ומי שיוכל לתת להם תשומת לב כראוי !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
5
עוד נקודה למחשבה.
  ידידיה   26/11/15 13:27
קשה להשלים עם עוצמת הפער בין ישראל הענייה של שנותיה הראשונות של המדינה ובין ישראל בעלת עוצמה כלכלית כיום. אני זוכר את שיעורי העזר הרבים שניתנו לעולים החדשים בשעות אחר הצהרים על ידי צוות מורי בית הספר, על ארוחת הצהרים שהוגשה חינם לכל ילדי בית הספר. , וזה משום מה לא קיים כיום. זה מה שקורה שישראל מפריטה עצמה לדעת ומשחררת את עצמה ממחויבויות חברתיות.
כתוב תגובה ל- ידידיה
ידידיה, תודה על זכרונות מימים
  איתן קלינסקי   26/11/15 15:11
ידידיה , תודה על זיכרונות מימים רחוקים ויפים מכתה ח' בבית הספר "ילדי עובדים" בפתח תקווה.
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
קשקוש
  מגיב ותיק   26/11/15 15:49
הסיוע הכלכלי, התמיכה בכל האופנים בתלמידים חלשים, העזרה הניתנת בסייעות, שיעורי עזר, פיקוח פדגוגי ותמיכה בתחומים נוספים עולה עשרות מונים על מה שהיה בשנותיה הראשונות של המדינה.
ידידיה, אין לך מושג מהחיים שלך על המתרחש.
אתה הוא עוד אחד מסוג האנשים הנהנים לצווח (ק)רע , (ק)רע , (ק)רע.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
כן כן הימים היפים של הבולשביק
  ב.ל   26/11/15 17:31
אין אפילו אדם שפוי אחד במדינה שהיה מוכן להחליף את התנאים בבתי הספר היום לתנאים שהיו בשנות החמישים או השישים או השבעים אליהם מתגעגע ידידיה אותן שנים ארורות של הפרדה ואפרטהייד בין תלמידי ההתישבות העובדת לילדי ערי הפיתוח
כתוב תגובה ל- ב.ל
המצב היום לא טוב,
  תגובה לידידיה   26/11/15 16:21
אבל הוא לא נוצר יש מאין. אולי לך היתה חוויה טובה, אבל היחס בכלל בשנים הראשונות של המדינה להגירה היה קשה, ואפילו גזעני, והוא שהוליד דור שני ושלישי של מצוקה וניחשול.
כתוב תגובה ל- תגובה לידידיה
למגיב בשם תגובה לידידיה
  איתן.   26/11/15 18:52
התגובה של ידידיה מתמקדת בחוויה המעוגנת בין ד' אמות של כתה ח' בבית הספר "ילדי עובדים" בפתח-תקוה של המחנך והסופר יוסף חנני.

אני מודע לשגיאות רבות ששגו בקליטת העלייה במיוחד כלפי עדות המזרח. אך הסיפור של ידידיה, שאני מכיר אותו אישית, מתמקד רק בחוויה האישית שלו בשנים 1948-9. זאת הוא מצא לנכון לספר כתגובה לחוויה קשה, שהיתה מנת חלקה של ילדה בכתה ד' באותו יישוב בשנת 2015.
כתוב תגובה ל- איתן.
ימין הזוי משתולל ומתפרע
  ניצן.   27/11/15 14:01
אינני מסכים עם הרבה נושאים שאיתן מעלה, אך אני סולד מהתגובות שבאות כאן מצד ימין .

יאיצו הביא דוגמא מתקופה, שבה אוכלוסיה של שש מאות אלף יהודים קלטו מיליון עולים חדשים וששת אלפים אזרחים נהרגים עקב מלחמה שמתרחשת כאן . אין ספק שהיו הרבה שגיאות בקליטת העלייה, אך מדוע חייבים להתנפל בגסות כזו , כשנכתבים דברי הערכה כלפי העשייה החינוכית באותו בית ספר בו איתן למד, והעובדה שכל התלמידים זכו לארוחה.

אין עוד דוגמא בהיסטוריה שאוכלוסיה של 600000 קולטת אוכלוסיה של למעלה מ- 1000000 תוך כדי מלחמה בתקופה כה קצרה .

התגובות מצד ימין כאן מתרחקות מהימין השפוי והליבראלי של ז׳בוטינסקי, אלו הן תגובות של ימין הזוי משתולל ומתפרע כמו המגיב הראשון , שהגיב לכתבה שלא קרא.

כתוב תגובה ל- ניצן.
למגיב בשם איתן
  איריס כהן   29/11/15 00:17
במאמרך נגד אורן חזן הצלחנו להוכיח כיצד נרקמה מזימה כנגד חזן ודמותו הושחרה שלא בצדק ! האם יתכן שבגלל שמדובר בבן לעדה המזרחית המרוקאית גם אתה קפצת מיד בראש והצטרפת לחגיגת השקר , או שזה נעדה בכלל היותו ח"כ ימני ממפלגת הליכוד ??
כתוב תגובה ל- איריס כהן
6
לא שמעתי על הסיפור הזה,
  הלב כואב   26/11/15 14:09
אבל אי אפשר לא לחשוב על הילדה הזו בהקשר של הילדה האומללה שהתאבדה בכפר סבא. זה עולם קשה, שבו (גם) ילדים אומללים וחסרי מגן ותקווה נופלים חלל והלב כואב ודואב.
כתוב תגובה ל- הלב כואב
איך אתה מסביר שקלינסקי לא הזכי
  איריס כהן   26/11/15 16:23
לא הזכיר את הטרגדיה של בת ה13 שהתאבדה?? , פתאום הבנתי שהוא פשוט מצא נושא כדי לנגח את בנט - לא המקרה היה חשוב לו אלא העובדה ששר החינך שזה נפתלי בנט לא נכח באותה ישיבה !! כן זה כנראה קלינסקי יש לו מטרה וכל ההזדעזויות שלו ממקרים שונים זה רק במידה וזה מתאים למטרה - מלחמה בימין הלאומי הדתי הפטריוטי - הם בשבילו כמו סדין אדום בפני השור נגח מועד !!?
כתוב תגובה ל- איריס כהן
אבל הוא גם לא הזכיר אותך.
  לא יודע,   26/11/15 17:41
גם את (כמו שתי האומללות האלה) קורבן של מערכת חינוך פגומה.
כתוב תגובה ל- לא יודע,
איך לא תהייה פגומה אם המורים
  איריס כהן   26/11/15 21:37
הם כמוך וכמו קלינסקי ???
כתוב תגובה ל- איריס כהן
7
תמימות או צביעות?
  ה.א   26/11/15 18:02
איתן כותב לנו "חלפתי על פני הסיפור מתוך הבנה, שזה פרץ אלימות מעציב רגעי וחולף. " ממרום גילו של איתן עם ניסיון אין קץ בחינוך, הוא הסיק שאלימות בקרב ילדים, הינה "רגעית וחולפת" כאילו אינו יודע או שכח שגם בבתי הספר שבהם הוא למד ובעיקר לימד הייתה אלימות בין ילדים. הייתה התעללות של ילדים בילדים. ואם נניח שאיתן באמת לא מכיר את התופעה הזו, המשמעות היא הרבה יותר חמורה, המשמעות היא שהתופעה המאד מוכרת הזו הייתה מתחת לרדאר שלו כאיש חינוך, וכל דבר שלילי שקורה מתחת לרדאר פורח ללא גבולות. ובכך אינו שונה איתן במאומה משר החינוך שאמנם כיבה אולי את הרדאר באותו דיון, אך אין כל עדות שאיננו מודע כלל לבעיה הנרחבת הזו והיקפה (כאן, עכשיו, בכל העולם ולאורך כל ההיסטוריה האנושית), כשם שאיש החינוך קלינסקי אינו מודע לה לכאורה. או שמא קלינסקי סתם מנצל הזדמנויות להשתלח ביריבים פוליטיים תוך שהוא לטעמי מצביע באור מביך על עצמו כמחנך.
כתוב תגובה ל- ה.א
למגיב בשם ה.א
  עופרה ר.   27/11/15 10:54
ה.א, חבל שאתה לוחץ על הדוושה ואינך מרגיש, שאתה סתם נופל לתהום . אני נמנה אל אלו, שקראו את הידיעה על ההתעללות הפיזית בילדה בת 8 ( היא היתה לפני שנה בת 8). גם אני הייתי משוכנע, שזה מקרה של פרץ אלימות חד פעמי, ולא תארתי לעצמי, שאותו פרץ אלימות נמשך על פני שנה שלמה בין כותלי מוסד חינוכי בבית ספר ישראלי .

כל קורא בר דעת התייחס לכתבה כאל פרץ אלימות קשה, וסבר שזה אירוע חד פעמי. אני מניח שגם איתן התייחס לאלימות הפיזית הקשה כלפי ילדה שהסתיים באישפוז בבית חולים שניידר בפתח תקווה כאל אירוע חד פעמי ולא כאל דבר אופייני . קשה להבין איך אתה , ה.א, כמגיב הפלגת למחוזות של צביעות .

לזכותו של שר החינוך , שערב שבת הוא התנצל בפני שרת הקליטה לשעבר על כך שהוא לא נכח בישיבה. רק שתהיה לנו שבת שלום , ורק שבת שלום  
כתוב תגובה ל- עופרה ר.
מצטער אך לא מקבל
  ה.א   27/11/15 17:38
יבורך שר החינוך על כי התנצל, אם הרדאר של שר החינוך היה כבוי כאשר מדברים על התעללות בבתי ספר, זה מצב שצריך לתקן אותו, והנה שר החינוך מתעתד לתקן. לצערי, ההתנצלות הנטענת של שר החינוך לא קיבלה ביטוי אצל איתן, ייתכן שידע עליה וייתכן לא. ולגופו של עניין, הדרך ה"מיטבית" להביא למלחמה היא לפנטז על שלום שקרי חסר בסיס, הדרך ה"מיטבית" להביא לדיכוי עובדים היא ל"היטיב" עמם על ידי גיוס של כולם לעבוד בממשלה, הדרך ה"מיטבית" להביא לאי שוויון קיצוני היא לפנטז על שיוויון מוחלט, הדרך ה"מיטבית" לעודד אלימות בין ילדים היא לטמון את הראש בחול ולחשוב שאיננה קיימת "בבית ספרנו", כי היא ודאי קיימת וההתעלמות ממנה רק מגבירה אותה. איננני ודע בן כמה היה קין כאשר הרג את אחיו הבל, הוא אולי לא היה ילד אך היה צעיר, והוא השמיד 25% מהאנושות, לא פחות ולא יותר 25%. ועל מה ולמה? ניתן להבין מהסיפור ומהפרשנות שני רקעים לרצח המזעזע הזה 1) קנאה עקב כך שהקב"ה נענה למנחתו של הבל אך לא לזו של קין זהו פשוטו של מקרא 2) ויכוח תיאולוגי ביניהם על האלוהות (כך אומרים חלק מהמפרשים). בין אם זה ההסבר או משנהו, אלה רקעים שרק אינטליגנציה אנושית (אותה קיבלו הוריהם טרם גורשו מגן עדן) יכולה להפוך למקור של אחווה או ח"ו מקור של שנאה, אלימות ורצח, האינטליגנציה האנושית היא זו שמרוממת אותנו והיא זו שתוקעת אותנו בקרקע, ולכן אסור לנו בשום פנים ואופן לשקר לעצמנו, ולהניח שאלימות, כולל אלימות קשה איננה קורית "בבית ספרנו", ומי שסבור כך או שסבור שאצלו היא לא נמצאת, אסור לו לטעמי שיהיה "בבית ספרנו".
כתוב תגובה ל- ה.א
8
מדוע זה נמשך שנה שלמה
  מדוע.   27/11/15 08:45
מצערת התופעה שבמשך שנה שלמה ילדה סובלת מאלימות פיזית המסתיימת בבית חולים שניידר ובית הספר אינו נותן לה סעד הסיפור העצוב הזה התחיל בשנת הלימודים הקודמת הוא היה צריך להסתיים כשהמורים וההנהלה מגישים את העזרה חבל שזה לא היה מאחל לבית הספר שייעשה הכל שמקרה כזה לא יישנה
כתוב תגובה ל- מדוע.
9
נאחל לבית הספר קיבוץ גלויות
  עופר ה. ר.   27/11/15 13:33
נאחל לבית הספר קיבוץ גלויות שיתקן מהר את המעוות , כי מגיע לילדה בת 9 חיים בטוחים בבית ספר, ולא להגיע לאישפוז בבית חולים כתוצאה מאלימות.
כתוב תגובה ל- עופר ה. ר.
10
ב קשה אישית
  צפורה בנאי   27/11/15 18:27
אני פונה לכל המגיבים שמתנגדים לדעות הפוליטיות של איתןת אנא השתדלו להגיב למה שהוא כותב ולא לעבר שלו ולדעות שלו. במקרה זה הילדה שסבלה מאלימות ראויה להתיחסות.
כתוב תגובה ל- צפורה בנאי
כל דבר שקלינסקי כותב זו תעמולה
  ב.ל   27/11/15 21:07
איתן הוא שקרן כרוני מיסיונר פלשתיני
שאינו מסוגל לכתוב כלום
שאינו תעמולה זולה ונבזית
והתגובות בהתאם .לעולם אל תתני אמון בנחש
בטח לא בנחש מסוג קלינסקי
כתוב תגובה ל- ב.ל
גברת זו הינה אחת מן העדר של
  אל- ב.ל.   28/11/15 05:38
קלינסקי, על כן מיותר להזהיר אותה שלא תתן אמון וכו'. כן, כתבת דברים מדוייקים מאד על הנחש צפע הזה, שכל המאמרים שלו מובילים לתוצאה אחת ברורה: הם רק מחזקים עוד יותר את אמונתם של אנשי הימין בצדקת דרכם, עושה אותם לנחושים יותר, ומשניא עליהם את קהל השמאלנים כיהודים מסוכנים לעם. בזאת הוא בעצם מכשיל את "תורתו" העכורה, שהוא כל כך טורח להפיצה בכתבותיו המלאות טינה ליהודי, ליהודי הדתי, למתיישב ביהודה ושומרון ולעם ישראל.
כתוב תגובה ל- אל- ב.ל.
נאלצת להסכים עם ב.ל
  איריס כהן   28/11/15 18:41
גם אני סבורה שהמטרה העיקרית היתה לנגח את בנט - שנוא נפשו של כותב המאמר שאם לא מוזר מדוע לא בחר לכתוב על ילדה ממוצא אתיופי שהתאבדה בגלל כנראה יחס מתנשא כלפיה , משום שבמקרה זה אין צורך לנגח את בנט שנוא נפשו !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
הסבר לגברת בנאי
  אהוד פרלסמן   28/11/15 02:57
קודם כל, מר קלינסקי לא סיפר לנו את כל הסיפור, והוא הניח שאנחנו מכירים אותו, ואנחנו לא! אני חיפשתי בגוגל פרטים נוספים, ולא מצאתי. שנית, הוא כתב ששר החינוך לא היה בזמן שחברת הכנסת לנדבר נאמה, ועל כך יצאה חמתם של המגיבים, שקיבלו את הרושם שהוא מנצל את הסיפור העגום כדי להשחיר את פניו של בנט. יש לשער שאלמלא הוא הזכיר את בנט, לא היו נכתבות התגובות הזועמות. ולבסוף, אני משוכנע שמר קלינסקי נהנה מן התגובות הזועמות שנכתבות למאמריו, כי הוא רוצה להרגיז את הימניים, ומצליח בגדול.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לאהוד פרלסמן
  דבורה.   28/11/15 12:04
אהוד שבת שלום כמי שמכירה את איתן הוא אינו נהנה להרגיז אנשי ימין. הוא כותב מתוך נאמנות לערכים שהוא מאמין בהם עובדה מצערת שביום רביעי בדיון בכנסת. שר החינוך לא נכח. אפשר להיכנס לדיוני הכנסת ולמצוא את דבריה של שרת הקליטה לשעבר
כתוב תגובה ל- דבורה.
לינק ++
  ה.א   28/11/15 14:38
להלן לינק לאותה ישיבת כנסת (במקור הגיע מהפייסוק של חברת הכנסת, צולם כנראה במצלמה ידנית ננמסך טלויזיה ששידר את אתר הכנסת). המדובר בהצעה לסדר ולא בשאילתה לשר, כמו כן על פי הנושא ועל פי אורכה של ההצעה לסדר (כ 3 דקות ולא 10 דקות) יש מקום להניח ברמת ודאות גבוהה שמדובר בהצעה לסדר דחופה המתואמת ומאושרת על יו"ר הכנסת לא יותר משבוע טרם הצגתה בכנסת. לדעתי יומנו של שר חינוך שאינו בטלן (ולדעתי גם יריביו של בנט לא סוברים שהוא בטלן) מלא הרבה יותר משבוע מראש ולכן אך טבעי הוא הדבר שהממשלה תיוצג בדיונים דחופים כאלה על ידי סגני השרים במשרדים המתאימים או על ידי שר תורן. על פי התיעוד המצורף סגן שר החינוך נכח בדיון, ובכל זאת בגלל הנושא וחומרתו אף אני מסכים שאולי נכון היה שהשר יתאמץ לפנות חלון ביומנו, ולהגיע אישית ולהקשיב לכזו הצעה לסדר. חברת הכנסת הנכבדה מתארת מקרה של ילדה שנפלה קורבן להתעללות פזית ומילולית על ידי תלמיד אחר בכיתתה, שמורה בבית הספר ראתה במו עיניה מקרה או מקרים של התעללות, דפיקת ראש בקיר, שבירת בקבוק על ראשה, מכות בבטן. בית הספר עצמו היה ואולי עדיין מאויים על ידי אביו של אותו ילד ועל פי התיאור של חברת הכנסת הנכבדה, הילד המשיך להתעלל בילדה באין מפריע במשך תקופה ארוכה. חברת הכנסת, אומרת ששר החינוך היה חייב להיות במליאה באותו זמן וכי דיווחה לו על המקרה בכתב לפני כן. כמו כן היא מציעה טיפול משולב של ועדת הפנים וועדת החינוך בגלל שמדובר באלימות של ילדים הנעשית בחסות ברינותם של הוריהם.
כתוב תגובה ל- ה.א
למגיב ה.א
  כסניה   28/11/15 16:12
את ההצעה לסדר היום במשך 10 דקות הביאה חברת כנסת מהמחנה הציוני,. ואחריה נאמה חברת הכנסת מישראל ביתנו, שדיברה 3 דקות . את הממשלה ייצג שר הפנים .

מסתבר, שאיתן דווקא התרשם מחברת הכנסת שדיברה 3 דקות ולא ממי שהעלתה את ההצעה ודיברה 10 דקות .

אני כמי שהנושא חשוב לי , גם כן התרשמתי יותר מדברי הדוברת , סופה לנדבר, שדיברה רק 3 דקות .

נסתבר, שאתה המגיב החלטת להתנפל על הכותב , כשאני פעם ראשונה מסכימה עם כל מה שכתב

כתוב תגובה ל- כסניה
תודה על ההבהרה
  ה.א   28/11/15 19:00
תודה על ההבהרה. לאיתן מגיעה טפיחה על השכם בנושא אחד, ומלוא הטנא ביקורת בשלושה נושאים אחרים. איתן ראוי לברכות על הצפת מחלה אנושית ידועה ומוכרת של אלימות בקרב ילדים, ועל חובתנו להתמודד אתה ובמקביל הוא ראוי למלוא הטנא ביקורת על (1) הרושם הנובע מדבריו שמדובר בנושא חריג, רושם שכנראה מושרש אצל איתן,ואין לו כל מקום בשום פנים ואופן כי הוא מזיק ללב העניין (2) העובדה שאיתן הציג רק את חצי הכוס הריקה, הוא לא פירט שסגן שר החינוך נכח באולם וח"כ לנדבר אף פנתה אליו במהלך נאומה, הוא לא פירט את העובדה שאף הדוברת, ח"כ לנדבר לא תלתה את כל הבעיה במשרד החינוך אלא במקביל גם במשרד לבטחון הפנים כי בפועל הייתה שם אלימות של האב שהתבטאה מידיו ומפיו של הילד (3) העובדה שכאשר מביטים על מה שאיתן כותב לאורך החודשים והשנים, קשה להשתחרר מהתחושה שגם במקרה זה מצא איתן הזדמנות להשתלח, תוך הצגת תמונה חלקית, ביריב פוליטי.
כתוב תגובה ל- ה.א
11
תגובות מבישות
  כסניה   28/11/15 12:58
זה מביש, שמצד אחד נשיאות הכנסת מכירה בנחיצות לקיים דיון במליאה בנושא חינוכי ומתכווץ לכך שתי עובדות מבישות

1). מליאת כנסת כמעט ריקה.

2) השר שאחראי לנושא אינו נוכח בדיון .

גם אני נחשפתי לידיעה בעיתונות הרוסית לידיעה הזו כבר לפני כשנה . גם אני הייתי משוכנעת שקשה להאמין שאלימות פיזית כזו כלפי ילדה עולה חדשה שעדיין לא מלאו לה עשר שנים יכולה להתקיים בבית ספר ישראלי ולהיות כה אכזרית, עד כדי אישפוז בבית החולים שניידר .

אינני שותפה לקו האידיאולוגי של כותב המאמר , וגם אינני שותפה לדעות הפוליטיות של שתי חברות הכנסת , שהעלו את הנושא , אך קשה לי לקבל שבכנסת לא היה דיון ממשי סביב הנושא שהעלתה חברת הכנסת סופה לנדבר, ואילו כאן באתר של חדשות מחלקה ראשונה התרחש דיון מופקר ומביש.

אני כמי שרואה עצמי אשת מרכז, קרובה יותר לדעות שהימין מציג בשיח הציבורי, אבל כאן באתר הביטוי הוא בעיקר של ימין לא שפוי ומבהיל. 
כתוב תגובה ל- כסניה
כסניה למה שלא תיכנסי ותפסיקי
  איריס כהן   28/11/15 18:53
לבלבל במח !!! רק מי שמכיר את הנחש קלינסקי ומאמריו יודע ומכיר שמדובר בכותב לא ישר שמנצל ארועים טרגיים בכדי לנגח את שנואי נפשו - הימין הלאומי , לעומת זאת לעולם לא תמצאי ממנו מילת ביקורת על אחיו הפלשתינאים הרצחניים שקיפדו חיי יהודים רבים - מדובר בנחש צבוע ומנפולטיבי - את תתרגשי ממנו יותר מידי!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
12
תגובות מבישות
  כסניה   28/11/15 12:58
זה מביש, שמצד אחד נשיאות הכנסת מכירה בנחיצות לקיים דיון במליאה בנושא חינוכי ומתכווץ לכך שתי עובדות מבישות

1). מליאת כנסת כמעט ריקה.

2) השר שאחראי לנושא אינו נוכח בדיון .

גם אני נחשפתי לידיעה בעיתונות הרוסית לידיעה הזו כבר לפני כשנה . גם אני הייתי משוכנעת שקשה להאמין שאלימות פיזית כזו כלפי ילדה עולה חדשה שעדיין לא מלאו לה עשר שנים יכולה להתקיים בבית ספר ישראלי ולהיות כה אכזרית, עד כדי אישפוז בבית החולים שניידר .

אינני שותפה לקו האידיאולוגי של כותב המאמר , וגם אינני שותפה לדעות הפוליטיות של שתי חברות הכנסת , שהעלו את הנושא , אך קשה לי לקבל שבכנסת לא היה דיון ממשי סביב הנושא שהעלתה חברת הכנסת סופה לנדבר, ואילו כאן באתר של חדשות מחלקה ראשונה התרחש דיון מופקר ומביש.

אני כמי שרואה עצמי אשת מרכז, קרובה יותר לדעות שהימין מציג בשיח הציבורי, אבל כאן באתר הביטוי הוא בעיקר של ימין לא שפוי ומבהיל. 
כתוב תגובה ל- כסניה
13
הוא היה בטוח שהוא עמוק בימין,
  מסכן פרלסמן   28/11/15 17:23
אבל תגובה אחת בלי לקלל את קלינסקי, והקומיסארים של הימין ביטלו לו את תעודת החבר במחנה הימין.
כתוב תגובה ל- מסכן פרלסמן
הסבר למתקשה
  מגיב ותיק   28/11/15 22:38
1. הכינוי רשע אינו קללה.
2. כמו שהכינוי שמתאים לך : בור ועם הארץ - מה שאתה, אינו קללה.
הנה,אתה רואה ? לא קללתי אותך, רק ציינתי מי אתה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לא מדובר על ימין או שמאל
  איריס כהן   28/11/15 23:45
והפסק להציג אותנו כעדת מקללים ואילו אתה מהמחנה הנאור והמתורבת - שלא מקללים כלל!! - גם אם יש לנו חילוקי דעות - פרלסמן הוא טוב לב אבל טועה לכן ננסה לעשות הכל כדי לעורר אותו מטעותו - מה שאי אפשר אצל קלינסקי שעושה מזדון ושום דבר לא יצליח לעוררו אולי רק אם יהיה נס !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
14
כמה הערות על פרשת חזן-אלהרר
  מגיב ותיק   28/11/15 19:09
שאדון קלינסקי ברוב גאונותו ומוסריותו התנפל עליו במאמר הקודם.

מכיוון שאיני חושש להביע את דעתי, אומר אותה לאחר שלמדתי היטב את התקרית (בניגוד לאיתן לדוגמה שנסחף בחדווה לפופוליזם אידיוטי)

1. איני מאוהדיו של חזן אבל לאחר ציפיה של מספר פעמים בסרטון שמתאר מה שהתרחש שם בליל ההצבעה, אין ספק כי התקשורת והשמאל עוותו את כל הפרשה כולה כשהריר נוטף מהם לתקוף איש ימין.

2. הגב' יכלה כל העת לתקתק בטלפון שלה אבל לא יכלה ללחוץ על כפתור, ניחא..
3. הגב' תקפה את חזן במילים, זבל, אפס, תמות, תמות.
4. הגב' עברה עבירה בזאת שנתנה לאחר ללחוץ על כפתור ההצבעה - ועבירה היא עבירה.
5. נראה בבירור כי חזן לא לעג לנכותה, אלא צחק עליה כי היא נותנת לעוכר ישראל להצביע עבורה.

העניין יצא מכל פרופורציה ונעשתה פה עבודת עיתונאות כושלת, נחשלת ומגמתית ומסולפת, כשאף אחד לא מבקר את גסות לשונה של הגברת.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק אתה לא בפוקוס!
  ה.א   28/11/15 23:33
מגיב ותיק אתה לא בפוקוס!. האם ייתכן שחברת כנסת עדינה מהעתיד של היש תגיד לחבר כנסת אחר "תמות", נראה לך? האם קיימת בכלל אפשרות שאנשים העדינים של תל אביב והמרכז שחרדים יום וליל מהשיבוש של הכיבוש יעלו על דל שפתם מילות רחוב כמו "זבל", "אפס", זה הרי בלתי נתפס ובלתי אפשרי, זה בניגוד לחוקי הטבע, ואז הלכתי לסרטים ואכן רואים שששפתותיה של ח"כ אלהרר נעות ובת קול יוצאת מפיה ואכן כך נשמעים הדברים, אבל זה לא יכול להיות, זה כמו שמש באמצע הלילה, ולכן הגעתי למסקנה שהכל הכל זו פרובוקציה של אורן חזן, שכנראה יודע לדבר מהבטן ויש לו גם כוח מגי שהניע את שפתותיה של הח"כ הנכבדה, בקיצור גם את "תמות", "זבל" , "אפס" אמר חזן. והוא לא רק שור מועד, הוא אף שור מועדים לשמחה, והעיתונות, העיתונות כל כך ישרה שהיא אף מתחשבת בו ולא מייחסת לו את המילים האלה ועל מנת להגן על שמו הטוב היא שואפת להצניע את הדברים האלה שאמר מהבטן בקולה של החכי"ת, ורק התקשורת העויינת, ערוץ 7 ורוטר כל הכך שונאים את אורן חזן כך שחשפהו את ה"תמות" "זבל" , "אפס" לעיני כל. ותיק מגיב יקירי, הגיע הזמן שתפעיל גם קצת את הראש ולא תאמין לכל פטה מורגנה המוצגת לך בערוץ 7 וברוטר, וכדאי מאד שתתמקד ב YNET והארץ, שם תמצא את שמש העמים, שם תמצא את האור.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א תגובה מצוינת פרלסמן צריך
  איריס כהן   29/11/15 00:10
ללמוד ממך - יש לו עוד סכוי !!!'
כתוב תגובה ל- איריס כהן
גם ממך יש ללמוד-על דרך השלילה
  ה.א   29/11/15 06:50
האינטרנט הביא עלינו תרבות של התנפלות, היא קיימת בכל האתרים, היא קיימת כאן באתר, ובייחוד כאן כאן אצל קלינסקי, ואת גברתי חלק מנושאי הדגל הקיצוניים שלו. ולמה זה דווקא כאן? כי לטעמי הראש וראשון למתנפלים כאן זה איתן עצמו. יש לו כשרון כתיבה נדיר באיכותו הלשונית, יש לו הספק שלא יסולא בפז, ועד שהוא לא קורע את קורבנותיו לגזרים הוא לא נח, והוא בפועל אינו יכול לקרוע אותם, כי למרות התמדתו ואיכותו הלשונית קולו של איתן הוא קול מאד חלש במדבר, ולכן הוא מתנפל על אותם קרבנות שוב ושוב. ההתנפלות של איתן היא מאד מתוחכמת, הוא שומר על דיסציפלינת "דבר חלש" איתן מבעיר מדורות בלשון של "בית ספר". איתן מתבטא באורח מקומם, אך סופר סופר לגיטימי, וכאשר אמרנו חופש ביטוי, חופש לומר גם דברים שאינם נעימים לאוזן, בדיוק לכך הייתה הכוונה. גם זכותך להתבטא כפי שאת מתבטאת, אך כשם שאיתן מוציא לטעמי שם רע לשמאל, כן את מוציאה שם רע לימין, כמו שהוא מציג עמדה דוגמטית מבית מדרשם של סטאלין ולנין את מציגה עמדה דוגמטית מבית מדרשם של הרב כהנא והרב אלבה. ופרלסמן, לטעמי איש חכם, הגון, לא תמיד מתאים לתמונת העולם שלך, ועל אף שהוא במידה רבה במחנה שלך, את מתנפלת עליו בכל פעם שהוא חורג במ"מ מהקו האדום אותו את ציירת על המגרש. לא ראוי, דורש שינוי, הסגנון בכללותו וודאי הגישה ליריבים ולחברים. שימי לב למגיב הותיק, שלא בורר יותר מידי מילים מול איתן, שומר על כבודו של פרלסמן, כלומר הוא מתאים, אמנם באורח מוקצן, את כלי זין שלו למידת הפער מול יריביו, ויש הרבה מה ללמוד ממנו, על אף שלטעמי אף הוא ראוי קצת לריסון מידי פעם.
כתוב תגובה ל- ה.א
מר הלפרין פוליטקלי קורקט לא
  איריס כהן   29/11/15 09:15
בבית ספרי - אמנם אתה צודק ואפשר להוכיח בלשון נקיה ולא בגסות רוח - ואף פעם לא תמצא שאני יורדת לרמה לא נאותה - אבל אין לי שום בעיה גם עם זה מפני שלאיתן הרשע והצבוע והשונא ישראל מותר לעשות הכל - לכן אין לי בעיה גם עם כתיבתו של י. ש כלפיו!! ואם אתה מר נימוס וטוהר המידות מוצא לנכון לתקוף את הרב כהנא שהיה איש של אמת בגלל סגנונו וחושב שהוא המוציא שם רע לימין ולא עלובים כמוך וכמו ראש הממשלה שהצבעת עבורו ושאר חבורת האפסים הקוראים לעצמם " הימין " - וכל הזמן מתרפסים ומתנצלים במקום להילחם ברשעים ללא חת - שזה מה שעשה הרב כהנא - אתה טועה ובגדול - אותי מעניינת האמת ונכון שצריך להשתדל ולהילחם בדרך נאותה אבל גם אם חורגים ממנה לפעמים עדיין מה שחשוב זאת האמת ולא פוליטיקה צבועה ו"נכונה" - כמו שאתה מעדיף , אכן שאיפתי הגדולה ביותר היא להחליף את מושב הליצים העלוב הזה הנקרא כנסת ישראל במושב שכולו מורכב מאנשי האמת שגם אם בלהט סגנונם יחרגו מעט מהכללים יסולח להם בגלל האמת למענה הם נלחמים הבנת את זה הלפרין??
כתוב תגובה ל- איריס כהן
היא הגנה על אורן חזן,
  האמת של איריס,   29/11/15 09:32
שמייצג תרבות של סמים, הימורים וניצול נשים.
כתוב תגובה ל- האמת של איריס,
איריס חוזר בתשובה. מצדיקי הדור
  לתשומת לבך,   29/11/15 11:53
כתוב תגובה ל- לתשומת לבך,
הנה דוגמא לחוסר צדק - מה קשור
  איריס כהן   29/11/15 12:09
עברו של חזן , אם אכן נכונים הדברים לגביו , לעליהום עליו בכנסת ?? האם בגין עברו מותר לנהוג בחוסר צדק ולהעליל עליו עלילות ?? זה הצדק אותו מייצגים אנשים שלא סוחרים בסמים ובסחר בנשים - אתה ושכמותך נבלים יותר מהם!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
עברו המכוער של חזן מכוער הרבה פחות
  דוגמא לצדק טהור   29/11/15 15:22
מההווה שלו, ושניהם יחד טהורים ביחס לכיעור של המכנה עצמו איריס כהן.
כתוב תגובה ל- דוגמא לצדק טהור
הבנתי, תודה
  ה.א   29/11/15 10:50
כתוב תגובה ל- ה.א
בתגובתו לאיריס נגע א.ה. בכהנא
  על כהנא והלפרין   29/11/15 11:33
בקונוטציה שלילית, וחבל. הרב כהנא היה יהודי גאה, טהור וישר דרך, אדם אוהב שהמושג "אהבת ישראל" היה שגור בפיו (בניגוד לא.ק. שבסיס חייו היא "שנאת ישראל"). הרב כהנא היה אדם משכיל. מעבר להסמכתו לרבנות, הוא למד הסטוריה ומדעי המדינה - תאר ראשון; יחסים בינ"ל ומשפטים - תאר שני. הוא היה רחוק מטיפוס היהודי הגלותי האגואיסט והמרכין ראש בפני הגוי. הוא היה הפוך מהיהודי המייצג את הממסד היהודי האמריקני - תומך המפלגה הדמוקרטית. כהנא העלה את מאבק יהודי בריה"מ לתודעה העולמית, שהביא לפתיחת מסך הברזל. אקטיביסטים יהודים-אמריקנים צעירים קראו בסתר בחדריהם את ספריו, שמעו את נאומיו והקלטות הדיבייטים שלו והתעודדו. הרב כהנא ראוי ליחס של כבוד ולא לזלזול, מר הלפרין. החרפה הגדולה של ישראל היתה שבכנסת ה-11 ב-1988 הוא נפסל. אבל כיום לטיבי, זועבי, זחלקה והשאר מעניקים את כל הזכויות של חברי כנסת ע"ח משלם המסים. מדינה מגוחכת.
כתוב תגובה ל- על כהנא והלפרין
ורק בגלל אנשים כמו הלפרין
  איריס כהן   29/11/15 14:35
שבמקום להתאחד עם אחד כמו כהנא הוא נלחם נגדו כמו כל הימין המזוהם בין אם קוראים להם נסיכים עם ההדר הבית"רי או אלו עם כיפה סרוגה על הראש עגל, חנפנים שאינם מקבלים פני שכינה - מעניין אותי למי משתי הקטגוריות משתייך ההלפרין ????? אשמח לקבל תשובה , שים לב שלא תמצא לעולם טיפוסים כאלו בקרב אנשי השמאל הם תמיד מאוחדים סביב שיקרם , אז אני לא היית רוצה אחדות סביב שקר אבל גם לא לראות טיפוסים חנפנים שגם אם מסכימים עם אדיולוגיה מסוימת ישמיצו את האומר אותהבגלל סגנונו של האומר שלא מוצאת חן בעיני מי ?? בעיני הרשעים שונאי ישראל והאמת !! ולכן מצטרפים לעליהום כדי למצוא חן בעניהם , זה גם מה שקרה לכל יפי הנפש בעניין חזן הצטרפו להשמצות ללא צדק !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
ועד פרט שהחסרת מגיב ותיק
  איריס כהן   29/11/15 00:02
מתוך צפייה בכתבה של דנה וייס ערוץ 2 אורן חזן כלל לא פנה אליה כששאל אם היא רוצה את עזרתו של עיסאווי אלא לשולי מועלם - ואכן נשמע הגיוני ,לא יתכן שהשאלה הופנתה כלפיה כי היא כבר השתמשה בעזרתו של הח"כ ממר"צ , ח"הכ אלהרר פגעה בחזן במילים בוטות ולא פספסה שום הזדמנות לפגוע בכבודו !! שים לב איזה כח משחית יש לתקשוררת הארורה כאשר הם חוברים לשונאי ישראל ומתכננים יחדיו להילחם במישהו , מסלפים ,משמיטים קטעים , ויוצרים תמונה הפוכה מהמציאות האמיתית !! מפלצות חסרי תקנה - ולי אתם מספרים שיש כאן שלטון של הימין עלק' - לא רק שלא נלחמים נגד העוולות שלהם אלא עוד מצטרפים לעליהום - כמו הסמרטוט נתניהו שמיד תפס צד נגד חזן ותקף אותו - במקום לברר מה באמת היה - בושה וחרפה שאלו פני הדברים !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
15
שאלה לאהוד פרלסמן
  איריס כהן   29/11/15 00:25
האם אינך מתכוון לתקוף את "טוב הלב" בגלל שהצטרף לעליהום נגד חזן כאשר עכשיו מתבררת התמונה ומוכח שנרקמה עלילת שוא בזדון כנגדו - מר טוב הלב הזדרז והצטרף לעוולה - לזה קוראים טוב לב ???
כתוב תגובה ל- איריס כהן
איריס, אני כל הזמן תוקף אותו.
  אהוד פרלסמן   29/11/15 02:20
על מה את מדברת?! לכי למאמרים של קלינסקי ותראי את התגובות שלי. אני מראה לו שהוא טועה ללא הרף, פעם אחר פעם, והנה דוגמה בדיוק לפני שבוע: תגובתי. את לא חותמת על כל מילה שכתבתי? ובקשר לאורן חזן, צר לי להאיר את עינייך, ולספר לך שממש לפני כמה דקות ראיתי בטלויזיה עיתונאית בשם טל שניידר, שמדבריה הבנתי שהחזן הזה הוא פשוט בן אדם שרוט. והיא לא משקרת! מה שהמגיב הותיק הוכיח זה רק שהתקשורת השמאלנית הסתירה מאיתנו את התפרצות הזעם המטורפת של קרין אלהרר, אבל בכך אין כדי להפוך את חזן לקורבן. וזה שחזן הוא טיפוס כזה רק מצביע על שיטת הבחירה הכושלת של הליכוד, שאני כבר מזמן מזמן אמרתי שעדיפה עליה ועדה מסדרת - כמו פעם. וחוץ מזה, טל שנידר אמרה שיש טיפוסים דומים לחזן גם בין חברי הכנסת שבשמאל, אבל מה שהיא לא אמרה זה שהתקשורת השמאלנית מתנפלת רק על הימנים, ומצניעה את התנהגותם הבזויה של השמאלנים, כפי שהצניעה את "אפס זבל אפס זבל אפס זבל תמות תמות" של אלהרר.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אהוד התקשורת גם מסתירה שאלהרר
  איריס כהן   29/11/15 09:44
היא ותיקת הקרן החדשה - כך אמר אורן חזן בראיון ברדיו קול חי - ולמרות כל הנסיונות של המגישים העלובים שראיינו אותו לגרום לו להתחרט ו"לרדת מתחת לרדאר" כפי שהם הגדירו זאת כדי שלא ימשוך אש - כמו התקפת הבוגי שמוקי יעלון עליו , הוא התעקש שלא עשה שום דבר רע ושמנסים לגרום לו להפיל את ממשלת הימין ושהוא לא ירתע להמשיך ולהגיד מה שהוא חושב - גם אם הוא שרוט כמו שכתבת מדוע אתה חושב שלתקוף אותו בגלל שריטותו ולא את שאר ה119 השרוטים האחרים זה מה שנכון - אפשר להתווכח עם אחד כמוהו ראוי לשבת שם בגלל עברו אבל אם הקסטנרית והגלאונית והזועבית וכל שאר מרעין בישין יכולים הוא לא ?? מה קורה לכם תתעשתו -אורן חזן לא העניין, יש כאן עליהום על חבר כנסת בגלל דעותיו הימניות ולצערי שני הליצנים ביבי בוגי הצטרפו לחגיגה - בושה וחרפה - אסון לישראל שאלו מנהיגנו !! דרך אגב האם נפגעת אי פעם מסגנון כתיבתי?? כך טוען מר הלפרין החנפן !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
איריס, מעולם לא פגעת בי
  אהוד פרלסמן   29/11/15 11:55
אני חושב שיש בינינו שני הבדלים: האחד שאני ימני קיצוני חילוני (ששומר שש שעות בין בשר וחלב) ואת ימנית קיצונית דתיה, והשני שהחבר הכי טוב שלי הוא שמאלני, ולך על בטוח אין חברים טובים שמאלנים. אז אתמול נסענו אליו, ואכלנו כזה חמין נפלא שכבר כשאכלתי אותו התחלתי לבכות בגלל שמי יודע מתי שוב אני כל כך אהנה מאוכל, ואחר כך אמרתי לו שרק בגלל שאנחנו פוחדים מהעולם אנחנו לא מוחקים את עזה. והוא ענה לי שהעולם שונא אותנו בגלל ביבי. אז אמרתי לו שדוח גולדסטון היה בכלל בגלל עופרת יצוקה שהיתה בזמן של אולמרט, והוא ענה לי שזה היה בגלל גולדסטון ולא בגלל אולמרט. את מבינה? בן אדם זהב, שבכל נושא הוא פי אלף יותר חכם ממני, כשמגיעים לפוליטיקה הוא נהיה מטומטם לגמרי, ובכלל לא רוצה לחשוב. אז אני בכל זאת מנסה לפקוח את העיניים של השמאלנים, ואת כבר מזמן התיאשת מהם. וזה כל ההבדל!
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
פרלסמן חמין שבושל בשבת משבש
  איריס כהן   29/11/15 15:48
את החשיבה וההגיון ללא שום ספק לכן אני מציעה לך להפסיק להתארח אצל מחללי שבת וונסה אצל שומרי השבת - אני בטוחה שאצלהם תאכל חמין יותר טעים ותהייה פחות מבולבל , גם אם לא יפתרו לך את חידת השמאל הללו אבל לפחות יציגו פרשנות למצב על פי התורה - דרך אגב החרדים שבהם כלל לא אנשי ימין כמו הרב כהנא - ואני חושבת שדווקא השמאל שלנו לו היו רוצים היו יכולים למצוא איתם שפה משותפת מה שבלתי אשרי שיקרה עם המתנחלים שנואי נפשם - אם תשאל אותי גם בעית הלא- עם ,שנהפך לעם הפלשתינאי, וגם בעיית השמאל שמשתף עימם פעולה יעלמו ברגע שיקום כאן שלטון ישראל האמיתי, ויבוטלו כל הסיבות לקיומם !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
כשאני שומע את שיחת הימין הזו.
  גם אני בוכה,   29/11/15 20:35
האחד רוצח ופושע מלחמה, וחברו ״ השמאלני״ מפיל את התיק על נתניהו, שאינו אלא ממשיך דרכו של ״השמאל״ של מפאי, יותר הנכבה והטיהור האתני. לשמוע ולבכות.
כתוב תגובה ל- גם אני בוכה,
16
בדרך כלל החלשים בחברה
  דרך חיים   29/11/15 08:30
מפצים על חולשתם בענווה, צניעות, טוב לב וכבוד לרעיהם. תמוה שדבקו בגב' אלהרר תכונות העריצים והאלימים בחברה, המנבלים פיהם ומתלהמים. מצער שהיא אימצה את דרכי השמאל. בושה.
כתוב תגובה ל- דרך חיים
17
קלינסקי מה שעשו לילדה בבית ספר
  איריס כהן   29/11/15 09:55
בבית ספרה - עשו לחזן במושב הלצים - מקום העבודה שלו - חבורה של ליצנים לועגת לו ויורדת לחייו - ואתה קלינסקי הצטרפת ללינץ' בדיוק כמו שעשו הילדים- הצטרפת ללהקת הזאבים הטורפים ללא בירור ללא חמלה - אתה צבוע ורשע - מה הפלא שכך פני הדברים הם למדו אצל מורים כמוך - אני דורשת התנצלות מיידית לאורן חזן- בוש והיכלם לך " טוב לב" שכמותך !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
האידיוט דורש התנצלות לאורן חזן
  חחחחחחחחחחחחחחחח   29/11/15 11:49
קודם צריך להתנצל בפני הפיהרר, שלפי ראש ממשלת האוטובוסים של העם היהודי, סתם טפלו עליו כל השנים שהוא רצה להשמיד את היהודים.
כתוב תגובה ל- חחחחחחחחחחחחחחחח
בכל הזמנים טרם נכתבה תגובה
  ל-חחחח המטופש   29/11/15 13:20
כה דלה ועלובה, המלבינה את פני כותבה.
כתוב תגובה ל- ל-חחחח המטופש
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
  איריס כהן   29/11/15 14:19
ממש כל כך מצחיק איך לא שמתי לב - ואתם בטח חושבים שתצליחו בליצנות לגמד מחומרת מעשיו של קלינסקי - אטריד אןתו בכל הזדמנות עד שיתנצל!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
הכסיל איריס כהן דוקה נהנה
  מה הבעיה?   29/11/15 18:11
הוא כמו אורן חזן. לא חשוב כמה לועגים לו, כל עוד יש צומי, הכל אחלה.
כתוב תגובה ל- מה הבעיה?
18
פניה אישית לאיתן
  נאורה לזרוביץ   29/11/15 10:56
איתן אני חוזרת על התגובה שכתבתי לך קודם. כשאני קוראת את התגובות מימין ומשמאל , אינני מבינה מדוע אתה כותב את מה שאתה כותב.


כבר לפני קרוב לששים שנה נפרדו דרכינו הפוליטיות , אני התמרכזתי יותר ויותר ואתה עשית שמאלה פנה , ומה שיותר שמאלה . אני מכבדת אותך על כל מה שאתה מייצג כאדם, אך כמי שחולקת על דעתך, אינני מבינה מה אתה עושה במקום, שהשיח בו הוא כל כך רדוד מימין וגם משמאל. רק לעתים רחוקות ישנה תגובה שבשבילה היה כדאי להשקיע מאמץ.

השמאל שמגיב כאן נראה עלוב בדיוק כמו שהימין נראה כאן בתגובותיו עלוב .

אישית אני מאחלת לך רק טוב, גם אם לא תקבל את הצעתי,
כתוב תגובה ל- נאורה לזרוביץ
19
פניה אישית לאיתן
  נאורה לזרוביץ   29/11/15 10:56
איתן אני חוזרת על התגובה שכתבתי לך קודם. כשאני קוראת את התגובות מימין ומשמאל , אינני מבינה מדוע אתה כותב את מה שאתה כותב.


כבר לפני קרוב לששים שנה נפרדו דרכינו הפוליטיות , אני התמרכזתי יותר ויותר ואתה עשית שמאלה פנה , ומה שיותר שמאלה . אני מכבדת אותך על כל מה שאתה מייצג כאדם, אך כמי שחולקת על דעתך, אינני מבינה מה אתה עושה במקום, שהשיח בו הוא כל כך רדוד מימין וגם משמאל. רק לעתים רחוקות ישנה תגובה שבשבילה היה כדאי להשקיע מאמץ.

השמאל שמגיב כאן נראה עלוב בדיוק כמו שהימין נראה כאן בתגובותיו עלוב .

אישית אני מאחלת לך רק טוב, גם אם לא תקבל את הצעתי,
כתוב תגובה ל- נאורה לזרוביץ
20
מגיבים שמביישים את עצמם
  נאורה לזרוביץ   29/11/15 11:09
אני תושבת פתח תקווה, ואני נמנית אל אותם תושבים המבויישים שבמשך כשנה תמימה נגזלה מילדה בגיל תשע תחושת הביטחון בין כותלי בית ספר במדינת ישראל . שנה תמימה גזלו מילדה בישראל את הדבר היקר ביותר שיש לילד הנכנס בשערי בית הספר .

כאשר הילדה אושפזה בשנה שעברה בבית חולים שניידר, היה צורך לנקוט פעולה , כשמשלבים את כל ההורים ואת כל התלמידים במתן סביבת לימודים מוגנת ובטוחה לילדה , שיודעים שהיא נחשפת לאלימות .

במצב הנוכחי רצוי לא לחפש את האשמים , כמו לחפש איך לרפא את הילדה, איך להעניק לה ימים מחייכים ביו כותלי בית ספר שנושא שם מחייב כמו ״קיבוץ גלויות״ ושם מחייב ״ פתח תקווה ״

חבל שכל ההתדיינות במדור התגובות היתה מאד לא ענינית.  
כתוב תגובה ל- נאורה לזרוביץ
לנאורה לזרוביץ שלום
  ידידיה   30/11/15 13:53
לנאורה היקרה "חזק ואמץ"

נאורה היקרה ממרחק של שנים אני שמח לקרוא את תגובתך. בגילנו מה שנותר לאאחל לך הרבה בריאות . וכמה נעים "להיפגש" כאן כשנקודת המפגש היא סביב פתח תקווה, והפעם לא פתח תקווה המושבה, אלא פתח תקווה העיר.

נאורה, נעזוב בצד את המחלוקות הפוליטיות בינינו ונאחל לבית ספר "קיבוץ גליות", שיתן לילדה הזו פתח לתקוה חדשה של חיים טובים יותר ממה שחוותה בשנה האחרונה.

ונסיים בברכת נעורינו במושבה שהיתה ואיננה "חזק ואמץ"
כתוב תגובה ל- ידידיה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il