s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישת טלוויזיה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תחקיר News1: האמת בפרשת הרב פינטו
מאת: יואב יצחק  |  06/12/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שוב סקופים ושוב לעטוף דגים
  חתול רחוב   6/12/15 11:19
מר יואב יצחק. נראה שאינך מכבד עצמך... מו"ל עיתון. יזם. תחקירן.שומר ונושא הלפיד. וכרגיל הירדן יזרום והשיירה תעבור... ומהר מהר לעניין הבא...עמוס שוקן או מוזס לא היו מעלים תחקיר בשמם ופרי חתימתם וץבלא להרעיד את כל הארץ !!! אתה משפיל.מפחית.מכרסם את שמך הטוב.את כוחך. את כוח הקוראים. את כוח העיתון הזה בעשייה אפס. תחקיר ענק שלא מגרד את קצה הנעל של שופטים.יועמשי"ם.אתרים.תוכניות רדיו. עורכים ושדרנים... מבחינת כל המדינה והמוסדות: כל מה שאתה כותב זו עוד נפיחה מבית היוצר של ניוז 1. הצעתי לך בעבר ודחית על הסף: קח עורכי דין יזמים ואנשי שיווק ווירליים עם שיניים וטלטל את המערכות האלה. אתה נובח. והשיירה מרימה רגל. משתינה. ועוברת בראש מורם. תיכף תראה את כל המגיבים אחרי: מצקצקים.צועקים.מתלהמים וממתינים לתחקיר הבא... הכל יישכח לפח האשפה של ההיסטוריה. בינתיים כבוד הרב פינטו עוגם נפשו. מתייסר. נאנק. ו... הולך לכלא !!! מה שווה הכל ?! בברכה לך - "חתול רחוב".
כתוב תגובה ל- חתול רחוב
אור השמש הוא חומר החיטוי.....
  חוקר בדימוס   7/12/15 09:00
״אור השמש הוא חומר החיטוי הטוב ביותר״(בשם אהרון ברק) עצם זה שמאירים את השמש על תרבות הכחש הטיוח והשיבוש של המערכת זו התחלה חיונית במדינה דמוקרטית,מה יהיה מפה? זה כבר תלוי בידי האזרחים...להתלונן להגיש עתירות וכ׳ו
כתוב תגובה ל- חוקר בדימוס
2
שאלתי
  שמ   6/12/15 14:27
מספר פעמים ולא קיבלתי תשובה - למה רב חשוב ומכובד בעיני תלמידיו ומוקיריו,סופג רימון יד שמתפוצץ בחצר אחוזתו באשדוד לפני מספר שנים.מה עשה ועם מי עשה שככה עשו לו?
כתוב תגובה ל- שמ
אני אסביר לך
  ציון כ   6/12/15 21:18
היה אדם בשם עופר ביטון באמריקה.. שהיה הגבאי הקרוב ביותר לרב.. מין הימים נוצר קרע בינו לבין הישיבה עקב גניבות כספים והסחיטה המדוברת שהייתה לרב..
ובקיצור אותו אדם דאג שהרימון הזה גם התפוצץ בחצר הרב.
כתוב תגובה ל- ציון כ
3
מזעזע איך מתנהלים בפרקליטות
  משתומם   6/12/15 15:37
לא יאומן איך נותנים לפרקליטות להתנהל כך בזמן שכל המנורות אזהרה דולקות!
מה שיותר מפחיד זה איך לא מזיז לפרקליטות להתנהל כמו אירגון פשיעה! לזה התכוון המשורר שאמר ״כנופיית שלטון החוק״
כתוב תגובה ל- משתומם
4
NEWS1 והרב פינטו
  היהודי הניצחי   6/12/15 17:52
כבר נדוש לדון בכך. הרב פינטו נתן מתנה של מאות אלפי דולארים לראש אגף חקירות הונאה של משטרת ישראל. יואב יצחק טוען שזה היה לשם שמים, ככה מתוך אהבת האדם שבליבו של פינטו. ואילו קוראי העיתון חשדניים קצת יותר וחושבים שהיה כאן שוחד. ולמה? בגלל שלא סתאם ככה אדם התמחכך עם עבריינים נותן מתנה כזו לראש אגף חקירות. ותידבק לשוני לחיכי אם אין כאן שוחד. כמעט בכל כתבותיו ריתק אותי יואב יצחק ושיכנע אותי בצדקתו. אלא שעכשיו אני מתחיל להטיל ספק בכוונותיו, ביכולתו להבדיל בין דמיון למציאות ובעיקר אני תמה על מניעיו. העיתון כולו, מפעל גדול של יואב יצחק בעצמו ושל כמה עתונאים מחוננים עלול להתערער. כל הכתבות על פינטו הן הזויות, בלתי הגיוניות, ארוכות ומלאות בפרטי פרטים חסרי משמעות, כמו שכתב מגיב מס. 1, נייר עיתון לעטוף בו דגים, ויותר נכון להכשיר שרץ שניקרא פינטו. את העיתון "גיליתי" אך לפני כשנתיים והתלהבתי. אלא שהתלהבותי מתחילה לשכוך. ושוב צודק מגיב מס. 1. העתונאות המתחרה, המושחתת שאופפת אותנו נוהגת ברב תבונה. היא פשוט אינה מגיבה ונותנת ליואב יצחק להתבוסס בטעויות של עצמו. הכלב נובח והשיירה עוברת. מה שיואב יצחק צריך לעשות עכשיו, כדי להוריד את תפוצת עיתונו זה להמשיך לכתוב טונות של מלל להכשיר את פינטו. שוקן ומוזס כבר מחככים ידים בהנאה.
כתוב תגובה ל- היהודי הניצחי
מחזק את דבריך
  גולית   6/12/15 21:41
יואב יצחק, התגייסותך הטוטאלית לטובת פינטו מעוררת חשד.
שוב ושוב אתה מזכיר את האקדח שלא נלקח מברכה. זה נשמע לך הגיוני הקשקוש הזה?. אם רצה להתאבד אז רק באמצעות אקדח?
ממתי לוקחים אקדח מקצין בכיר במשטרה?
אתה חוזר שוב ושוב על עניין הסלולרי של ברכה שנעלם. אתה חוזר ומאשים את ברכה שהוא שהעלים את הסלולרי. מניין לך? לא יותר הגיוני שמישהו אחר, שאולי יש לו קשר למותו של ברכה הוא זה שהעלים את הטלפון הנייד?
אתה מזכיר שוב ושוב את שלפינטו אין רכוש והוא למעשה חסר כל. גם צ'אושסקו הדיקטטור הרומני לא קיבל משכורת אבל היו לו ארמונות כמו לצאר הרוסי. הטיפול האינטנסיבי שלך בפרשת ברכה פינטו אומר דרשני ומעלה ריח רע של אינטרסים סמויים שאולי יש לך בפרשה.
יואב יצחק היקר, רב שאומר בטלוויזיה ואני מצטט: "... מסרתי הכל ל- FBI ", מעורר אצלי חשד כבד בכל הקשור לקדושתו וליושרו. מה לרב פינטו ול-FBI?
יחד עם זה, אני מקווה בכל לבי שהאמת בעניין התאבדותו של אפי ברכה, תצוף בסופו של דבר וכל מי שצריך להיענש אכן יבוא על עונשו. אני גם מקווה שלך עצמך אין כל קשר אישי לפרשה העגומה הזאת.
כתוב תגובה ל- גולית
גם אני חש שקרה שינוי אצל יואב
  ירד מהמסלול   6/12/15 23:38
כתוב תגובה ל- ירד מהמסלול
תמים
  malkidamesek@hotmail.com   7/12/15 00:22
אתה פשוט תמים, במשטרה לוקחים נשק גם מקצינים כשיש חשש או חשד שעלול להיות בו שימוש למטרות אסורות.יתרה מכך, דווקא דבקותו של יואב יצחק במקרה, מלמדת על היקף השחיתות גם במערכות הכי רגישות במדינה. לגבי הפרקליטות די לקרוא את דו"ח הביקורת של המבקרת גרטל על מנת להבין כמה הגוף הזה חשוד ונגוע בעיוותים. לו לא צדק יואב יצחק, הרי מזמן היה נתבע על הוצאת דיבה ע"י העיתונאים , היועמ"ש, פרקליט המדינה שקלונם נחשף בכתבות, החמור באמת בכל הסיפור הוא, שעד כה המשטרה לא פתחה בחקירה לגבי כל המוזכרים בכתבות ולא לטובה.
כתוב תגובה ל- malkidamesek@hotmail.com
תגובה
  malkidamesek@hotmail.com   25/01/17 09:27
חשוב מאוד
כתוב תגובה ל- malkidamesek@hotmail.com
5
פינטו והתרומות
  חוסיין אובמה   6/12/15 19:26
אולי יעז נא יצחק יואב ויחל בתחקיר מעמיק ואמיתי בנושא התרומות לפינטו. בתחקיר יש לשאול בין השאר את השאלות הבאות. כמה כסף קיבל פינטו כתרומות? כמה כסף, אם בכלל, נכנס לכיסו הפרטי כשכר טירחה? לאיזה מטרות חולק הכסף וכמה? מהיכן לקח פינטו כסף לממן את שהותו ושהות מלוו בח"ו"ל? מהיכן לקח פינטו את הכסף שניתן לברכה? וזו רק ההתחלה. ובשולי הדברים. כמה קל להטיל רפש על גוויה. אין ביכולתה לענות פיה הרי מלא עפר.
כתוב תגובה ל- חוסיין אובמה
הרב עבר חקירה גם באמריקא וגם
  לאובמה   7/12/15 02:20
פה ,וכפי שזה ניראה אם הם היו מוצאים משהו לא היו מחכים לך,אבל בטח הם ראו ההיפך חשבונות ישרים ונתינה אין סופית לתמוך בניזקקים
כתוב תגובה ל- לאובמה
הכל כשר?
  חוסיין אובמה   7/12/15 11:40
אם הכל כשר מדוע אין יואב יצחק או ממקורבי פינטו אינם אומרים דבר? שתיקה כמוהה כהודעה כי קימים לכאורה דברים שאינם עולים בקנה אחד עם נוהל תקין. במיוחד כשמדובר בתרומות. אז הדברים צריכים להיות שקופים לחלוטין.
כתוב תגובה ל- חוסיין אובמה
הכל נעשה במסגרת עמותות
  פרעה   7/12/15 15:16
הכל נעשה באמצעות עמותות בארץ ובעולם, כאחד שמתנדב שם עוד מהיותי שמיניסט אני יודע על הנתינות ביד רחבה שם,תתפוס כל ילד באשדוד שהיא עיר מגורי ועיר שבה יושב המרכז של המוסדות של הרב פינטו והוא ידע לשלוח אותך או להסביר לך מה עושים ואיך עושים. בלי קשר לזה בחופשה שלי במיאמי וכן בביקור עבודה בפראג אכלתי סעודות שבת במרכזים הרוחניים של הרב פינטו יחד עם עשרות/מאות ישראלים חשוב לבדוק לפני שמטילים רפש!!
אני לא מתבייש להצהיר אני חסיד של הרב(חסיד נאור לא חסיד שוטה) והעסק עם ברכה מריח מסריח מאוד והסירחון נודף מלשכת היועץ בעיקר!!!
כתוב תגובה ל- פרעה
6
שני הישגים השלובים זה בזה
  רעואל   6/12/15 20:19
פרשת פינטו זוכה באמצעות יואב יצחק לשני הישגים. ראשית אנחנו משתכנעים יותר ויותר שפינטו אשם ושהעונש שהושת עליו קל מידי. כפי שיואב יצחק הראה באופן משכנע, פינטו היה ראוי לפחות לעשר שנות מאסר והעובדה שהוא יבלה בכלא רק שנה היא שערוריה. שנית, למדנו שיואב יצחק הוא שליחו של הפשע המאורגן, עבדם הנרצע של דומרני ופינטו. ברור עכשיו מנין יואב יצחק מקבל מימון ואיזה גופים בפשע המאורגן הוא מייצג. הקול הוא קולו של יואב יצחק אבל אדוניו של יואב יצחק הם דומרני ושותפיו.
כתוב תגובה ל- רעואל
7
עד מתי העברין פינטו ישקר
  ע.ג.   6/12/15 21:41
כל פעם אתם ממחזרים א השקרים של הנוכל המורשע פינטו. הוא זכאי כמו שמכלוף זכאי.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
8
האם יואב יצחק שפוט של פינטו
  אופיר   6/12/15 23:00
לאו האובססיה של יואב יצחק להוכיח את חפותו של פינטו כבר מספר חודשים חובה לבדוק מאין היא נובעת. פינטו הידוע בקשריו העבותים ובכספו הרב מסוגל להרבה דברים. מדוע יואב יצחק ממשיך וממשיך לחפור. אני לא בטוח שהוא עושה זאת אך ורק מחובתו העיתונאית......
כתוב תגובה ל- אופיר
9
יואב יצחק כל הכבוד
  גולית   6/12/15 23:06
יואב יצחק, התגייסותך הטוטאלית לטובת פינטו מעוררת חשד.
שוב ושוב אתה מזכיר את האקדח שלא נלקח מברכה. זה נשמע לך הגיוני הקשקוש הזה?. אם רצה להתאבד אז רק באמצעות אקדח?
ממתי לוקחים אקדח מקצין בכיר במשטרה?
אתה חוזר שוב ושוב על עניין הסלולרי של ברכה שנעלם. אתה חוזר ומאשים את ברכה שהוא שהעלים את הסלולרי. מניין לך? לא יותר הגיוני שמישהו אחר, שאולי יש לו קשר למותו של ברכה הוא זה שהעלים את הטלפון הנייד?
אתה מזכיר שוב ושוב את שלפינטו אין רכוש והוא למעשה חסר כל. גם צ'אושסקו הדיקטטור הרומני לא קיבל משכורת אבל היו לו ארמונות כמו לצאר הרוסי. הטיפול האינטנסיבי שלך בפרשת ברכה פינטו אומר דרשני ומדיפה ריח רע של אינטרסים סמויים שאולי יש לך בפרשה.
יואב יצחק היקר, רב שאומר בטלוויזיה ואני מצטט: "... מסרתי הכל ל- FBI ", מעורר אצלי חשד כבד בכל הקשור לקדושתו וליושרו. מה לרב פינטו ול-FBI?
יחד עם זה, אני מקווה בכל לבי שהאמת בעניין התאבדותו של אפי ברכה, תצוף בסופו של דבר וכל מי שצריך להיענש אכן יבוא על עונשו. אני גם מקווה שלך עצמך אין כל קשר אישי לפרשה העגומה הזאת.
כתוב תגובה ל- גולית
10
הרב צדיק וקדוש ותפרו לו תיק
  איש1   7/12/15 02:16
כל המגיבים פה בני משפחה של מושחתים שמנסים להעלים את האמת אשר מוצגת ללא שום עוררין,הרב צדיק ובעל חסד עצום שאף אחד לא מתקרב לחסד שהרב עושה ,מחזיק מאות אלמנות ויתומים וסתם עמך ישראל מטוב ליבו הרחום נטו,תפרו לרב תיק אבל האמת תיצא גם אם לא תירצו,יואב אשרי שזכית ליהיות ישר ונקי כפיים וזה מה שזיכה אותך להביא את נאמת והצדק לעם וליהיות מגודרי החומות של השחיתות אשר פשתה פה בכל פינה,מושחתים נימאסתם
כתוב תגובה ל- איש1
11
חבל הלכה המדינה המושחתים הרסו
  חייםם   7/12/15 02:22
אותה!!חבל על מה שבנו ועמלו,אם תופרים פה תיקים לאנשים אז אין יותר עתיד פה
כתוב תגובה ל- חייםם
12
מזעזע! ועוד יותר התגובות הרעות
  תיק תפור!!   7/12/15 08:36
כתוב תגובה ל- תיק תפור!!
13
עבריין לך מלכלא
  תל אביבי   7/12/15 08:52
למה העבריין לא בכלא? מה מקבל העיתונאי מהעבריין כדי להגן עליו ולהשמיץ קציני משטרה?
כתוב תגובה ל- תל אביבי
14
הרב פינטו לא הסיפור פה
  חוקר בדימוס   7/12/15 08:54
הסיפור פה הוא הפרקליטות איך הוליכו את הציבור בכחש איך היועץ שיבש את החקירה של ברכה איך ביקש שוב ושוב פוליגרף במטרה להכשיל את הפוליגרף ולהצדיק את מכלול הטעויות שנעשו פה
למען ה׳ ראש יחא׳ה שחוקר ראשי ממשלות שרים חכים נגוע בפלילים?? זה משפיע על כל האני מאמין שלי במערכת אכיפת החוק!
הרב פינטו הוא אדם פרטי הוא לא מעניין פה מי שמעניין זה ראשי אכיפת החוק מי שמעניין פה זה האמונים על שלטון החוק אם בהם פושטת תרבות החיפוי והטיוח והשיבוש זה פשיטת רגל מערכתית צריך לארוז ולברוח מפה...
כל הכבוד ליואב יצחק שהוא לא מרפה מהנושא במדינה שמעבירים לסדר את תרבות החיפוי של ״המערכת״ בסופו של יום מסרסים את הגוף שאמור לבקר אותה (הילה גרסטל) אופס...זה כבר נעשה פה...
כתוב תגובה ל- חוקר בדימוס
הסיפור כאן הוא יואב יצחק
  היהודי הניצחי   7/12/15 22:31
פינטו נתן שוחד של מאתים אלף דולאר ויצא בזול. אבל מה שמדאיג הוא שיואב יצחק יצא להגן על פינטו במסירות אין קץ. והחשד שיש כאן משהו מסריח גובר כל הזמן. מה עומד מאחורי הדבקות הזו? הכתבות הארוכות והמיגעות של יואב יצחק, אין בהן ממש ועניין. התוכן הזוי, בלתי מובן, מסובך ומתוסבך לא מעיד על כלום. נייר עיתון לדגים ותו לא. יואב יצחק מנסה לעבוד עלינו, ובכך הוא הופך את עיתונו לעיתון כמו הארץ, ידיעות והמודיע. אני מקווה שיואב יצחק, שעד כה הערכתי מאוד, יתעשת ויוציא כתבות רציניות, עניניות וברורות במקום את המלל שתפקידו להכשיר את השרץ פינטו. בין ברכה לפינטו היו יחסי שוחד בקנה מידה גדול. אשמת פינטו אינה מטהרת את ברכה כל עיקר. זה נבלה וזו טריפה.
כתוב תגובה ל- היהודי הניצחי
15
כמה צער
  איש חוק   7/12/15 09:05
כמה צער יש לראות את הכתבה הזאת, לשמוע עד כמה עשו עוול לרב פינטו ולדעת שאומנם יואב יצחק חשף את הכל בצורה ברורה ומאומתת פרט לפרט אבל לצערי הרב האנשים שמעורבים בסיפור הזה כוחם גדול משל יואב ואם השטחים את העניין כפי שהם עושים בכל הפרשה הזאת , הראיה הכי גדולה שלכאורה אם יואב לא מדבר אמת כבר מזמן !! היה נתבע על הוצאת דיבה ושקר ! אבל הפלא ופלא שום תביעה שום מילה לא נאמרה כנגד .. מה יש להוסיף ? מי עוד התמים שיכול להאמין שאחרי הצהרות כאלה לא יתבעו בן אדם ? יואב תודה רבה שפקחת את עיניי ועיניי כל העם הקב"ה בשמיים מסתכל עשית פה עבודת קודש והאמת תצא לאור !
כתוב תגובה ל- איש חוק
16
אוי לנו שאלו אמונים על החוק...
  meirs72   7/12/15 09:13
מדינת ישראל 2016 (בקרוב), ממשלה -מושחתת, יועץ משפטי לממשלה-מושחת, פרקליטות- מושחתת, מח"ש-מושחתים, בתי משפט- משתפי"ם וסייעני המושחתים, משטרה-מושחתת, תקשורת- כלבי שמירה על המושחתים, ומושחתים גדולים בפני עצמם. אז אחרי כל זה צריכים איזה מיסוך עשן להסתיר את כל הטינופת...נו יש פיתרון---הרב פינטו יהיה גם רב מושחת , אבל הוא לא, אז איך עושים...פשוט מאוד, מלבישים עליו תיק גדול, קושרים קשר בין כל הגורמים המושחתים, סוגרים מכל הצדדים, וישבו רפי השכל ניזוני תקשורת מול המסך, נשטוף להם את המוח יום יום, הרי הם אוכלים הכל...וכך הסתרנו את השחיתויות שלנו על חשבון רב צדיק, שכל מפעל חייו זה לעזור ולעזור, מה שהרבה במדינה הזו כבר שכחו מזמן. מרוב שחיים פה בשקר, מח שנותן כבר חשוד בטובת הנאה... עליכם נאמר: כל הפוסל- במומו פוסל! מדינה מזופתת...
כתוב תגובה ל- meirs72
17
כבוד הרב להיכנס!
  משה דוסטרה   7/12/15 09:29
[בהשראת מאמרו המפורסם מנאום "אני מאשים" של הסופר אמיל זולא בפרשת דרייפוס] אדוני היועץ המשפטי לממשלה, אנשי הפרקליטות, המשטרה ושלטון החוק בישראל, הטינופת שפרשת פינטו זו המיטה על שמכם, כמעט כתבתי על שלטונכם... בית משפט, בפקודה, מרשיע את האדמו"ר פינטו מנהיגה של קהילה ענקית בארץ ובעולם. זהו עלבון עצום לאמת ולצדק. תדמיתה של ישראל כולה תוכתם בזוּהמה הזו, ובדפי ההיסטוריה יירשם שפשע זה נגד החברה קרה בתקופת שלטונכם... אני מאשים את היועץ המשפטי לממשלה בהיותו היוצר של עיוות דין שטני זה, הייתי רוצה להאמין שמבלי מֵשים, ובהגנה על מעשי הפרקליטות בעיוות דין מחריד בשנים האחרונות... אני מאשים את הציבור הרחב והשותק בשותפות לפשע, ולו מתוך חולשה מנטלית... אני מאשים את אפרים ברכה ומנשה ארביב בכך שבידיהם הייתה ראייה מוצקה לחפותו של הרב הצדיק פינטו, והם העלימו אותה בשביל לזכות בכבוד ובתפקידים רמי דרג. הם אשמים בפשע זה נגד האנושות והצדק... אני מאשים את כל אנשי המשטרה בשותפות לפשע... אני מאשים את הגנרל סגלוביץ' בניהול חקירה מרושעת, מוטה באופן מפלצתי, כפי שהצהיר זה האחרון בתצהירו, שהינו מונומנט נצחי לעזות מצח ... אני מאשים את אנשי הפרקליטות, במסירת דו"חות שקריים ובהסתרת עובדות... אני מאשים את הפרקליטות בשימוש בעיתונות ובאנשי תשקורת...כדי לנצח על מסע מתועב (שנועד) להוליך שולל את הציבור הרחב ולכסות על עוולותיהם... ולבסוף אני מאשים את בתי המשפט המחוזי בהפרת החוק על ידי הרשעת הרב הצדיק פינטו על בסיס מסמכים שנותרו חסויים, ואני מאשים את בית המשפט העליון במתן כיסוי למעשה לא חוקי זה, ובכך עשיית פשע על ידי הרשעה ביודעין של אדם חף מכל פשע.. האנשים שאותם אני מאשים, אינני מכירם. מעולם לא פגשתיהם ואינני דורש רעתם. לדידי אינם הם אלא דמויות, סוכני רעה לחברה. הפעולה אשר אני נוקט אינה אלא אמצעי קיצוני להחיש את התגלות האמת והצדק. אין לי אלא רצון אחד: להאיר את עיני אלו שהושארו בחשכה, בשם האנושיות שסבלה כה רבות וזכאית למעט אושר. מחאתי הלוהטת אינה אלא זעקת נשמתי. יקומו נא אנשי הצדק לערוך חקירת אמת לאור היום!
כתוב תגובה ל- משה דוסטרה
18
יואב למה אתה ממשיך להיתמם?
  פועה   7/12/15 11:19
מה "הקשקוש" החוזר הזה של הלואות או תרומות "אישיות" מצד פינטו לקצין משטרה בכיר? למה אתה מזלזל באינטליגנצייה של קוראיך?
פינטו מסובך עם ה- FBI לא פחות מאשר עם להב 433 מדובר בנוכל שהקים רשת מרמה גזל ועושק באצטלה של חצר רבנית שעל הדרך תומכת ומסיעת גם למיני נזקקים נאמנים וסוחרת במידע מודיעני ומלבינה כספים לטייקונים פוליטיקאים ולנבלים אחרים גם מהעולם התחתון. בדיוק בסגנון של "הסנדק" או משפחות הסמים במקסיקו.
פינטו לא צריך להגיד בקול רם וברור את מה שכולם מבינים שהוא רוצה בו. הוא גם לא צריך בעצמו לפעול באלימות, כאשר הוא מקושר היטב "לקבלני משנה" מסוגו של דומרני.
זה האיש והארגון שאתה מחפה עליו בעיקשות, לעיתים אני תוהה אם אתה לא עצמך נסחט על ידו?!...
הסיפור של ברכה והפרקליטות, איך שלא תהפוך אותו, מריח יותר כהסתבכות של יוזמה לחדור לעומק הארגון של פינטו כדי לנצל אותו כמקור מודיעני וכדי ללכוד אותו.
כתוב תגובה ל- פועה
פשוט שקרנית דבריך הבל
  אין בסיס   7/12/15 12:50
אין כל בסיס לדברים שאמרת מי שמסובך עם האפ בי איי, אחת מטענות הסרק שלך, לא מקבל משרת המפטים של ארצות הברית מכתב שאומר בדיוק ההיפך, אין אלא להבין שפועה את לא... אולי מישהו אחר בשליחות של מי שהאינטרס שלהם שהכל ישאר חשאי ולא יתגלה עד כמה התיק תפור ובפרט למה... ודרך אגב מצאו כבר את הטלפון הנייד של הקצין שהתאבד "שמעלם"? מישהו יכול להסביר למה וינשטיין פנה לשב"כ שיבדקו דברים שנחקרו במח"ש? ועוד ועוד.... לא תצליחו רשעים להסיט את האמת של העוולה והרדיפה הנוראית הזאת כנגד הרב פינטו, כי האמת חזקה מהכל ותצא גם תצא. על מאירכם ופעוכם אפכם וחמתכם!
כתוב תגובה ל- אין בסיס
בניגוד לך התחפושת של פינטו
  פועה   7/12/15 13:58
עיניו "התמימות" והיומרה שלקח לעצמו לפעול מטעם הקב"ה, לא עושה עלי שום רושם. "בזכות" הפינטויים המשיח לא בא וגם לא מצלצל, ואין גם כל סיכוי שיצלצל....
כתוב תגובה ל- פועה
איך היפלת\ה את עצמך בדיבור
  בררו למה...   7/12/15 14:44
בתור מי שמתקיף כאן מלבד יואב יצחק שעושה עבודת קודש למען האמת גם אם היא לא מוצאת חן בעינייך. ההתקפה על רבבות מחסידי הרב פינטו הצדיק בטענות רוחניות היתה לפחות יכולה להישמע עיקבית ומושרשת אלמלא ה"קביעה" ה"אלוקית" שלך לעניין המשיח, מה העניין רצית\ה ליהיות משיח לעם ישראל והפריעו לכם... חחחח חלאס לחפור לנו עם הלשון הרע שלכם, זה מה זה פאססססהה. במיוחד שמדברים חלש לכל הכיוונים ולא מכוון.
כתוב תגובה ל- בררו למה...
בעת הזאת מלאה הארץ שוטים
  פועה   7/12/15 18:27
הם על גבעה מתחת כל עץ רענן והם עובדים לבעל בשירה וריקודים מחוללים סביב כל חירבה מתפורת קבר איזה שייך ערבי... ומהיכן יבוא לנו בעת הזאת איזה אליהו להושיענו?...
כתוב תגובה ל- פועה
תגובה
  כיפה אדומה   7/12/15 12:57
כל מילה בסלע. מדוע מגונן יואב יצחק בחירוף נפש על פינטו הפושע?
כתוב תגובה ל- כיפה אדומה
שפרה ופועה-ערב רב
  פרעה   7/12/15 15:06
היו מיילדות בתקופת מצריים(יוכבד ומרים לדעת חלק מהמפרשים)...לפי התגובות האובססיביות שלך והזיקים של המעט מסורת,אין לי אלא להסיק שאת ערב רב אלו שהסתננו עם בני ישראל ביציאת מצריים ונקראו על שמות גדולים בכדי להסתנן לשורות של בני ישראל, מי שרואה הכל עקום סביר שהוא ערב רב.
אם אחרי כל מה שיש פה (אלא אם לא קראת כלום או שמעת ואז בכלל אין לי על מה להלין) את תוקפת את מי שמציג את זה ואת התוכן אבל אין לך מילה רעה להגיד על היועץ או על המנוח ברכה אלא להתמקד בכותב התחקיר וברב פינטו אין לי אלא להסיק שאת ערב-רב או שפשוט אין בך דעת
כתוב תגובה ל- פרעה
אני "ערב רב" ולך מניה בגן עדן?
  פועה   7/12/15 18:34
שחרר כבר את הקב"ה מהבקבוק תן גם לאחרים לזכות באור הגנוז שאתה שומר רק לעצמך, אחרת בגן עדן תהיה מנוחתך לבדך....
כתוב תגובה ל- פועה
19
יישר כח, יואב יצחק -צדיק בסדום
  מיטל   8/12/15 03:27
בתור אחת שקוראת את כל העיתונים, לא מצאתי מילה אחת בכתבה של יואב יצחק לא נכונה. לי נראה שכואב לכם, לא מתאים לכם לראות את האמת על אמיתה.
ראיתי גם את תוכנית המקור איך היועץ המשפטי מנסה לשבש חקירה.
כתוב תגובה ל- מיטל
העיתונאי יואב יצחק
  גל פפ   8/12/15 22:44
סתומה וטיפשה גמורה
כתוב תגובה ל- גל פפ
20
העיתונאי יואב יצחק
  גל פפ   8/12/15 22:23
קפל את הזנב ולך הביתה.עדיף לך לפני שאותך יתחילו לחקור. זהו סיימת את הקדנציה
כתוב תגובה ל- גל פפ
21
אפרים ברכה
  מליכה   8/12/15 22:24
עכשיו לאחר תחקיר על אפרים ברכה בתוכנית המקור, אני רואה את המגמתיות בפירסום שיקרי ומכוון נגד אפרים ברכה,,, האתר והחדשות שלך הן שקריות ואתה אחראי ראשי להתאבדותו!!!!!!
לכנופיות של פינטו יש ידיים ארוכות ושיניים ,,, ואם אלה דתיים
אני מעדיפה להתנצר!!!!! ואתה עיתונאי? לא אתה דוחף להתאבדות, לרצח אופי וגוף!!!
כתוב תגובה ל- מליכה
אחרי התכנית בטוח שהתיק תפור
  אין ספק בכלל   9/12/15 00:22
אחרי התכנית בערוץ 10 וההצגה שם... אין כל ספק בכלל שהתיק נגד הרב תפור מכל הכיוונים בפרט שכבר ברור שלא קיבלו בכלל מידע קונקרטי על ארביב אז ברור שההסדר היה אינטרס של מי??? שכמה שיותר מהר לגמור עם הטעות הזאת לפתוח בתיק תפור נגד הרב. והטעות הזאת מאז אותו יום מראה ואלו עובדות כי כמעט כל המטה של המשטרה ועוד בכירים כבר בבית והערב עומדת להתפרסם ככל הנראה פרשה מסעירה שוב במשטרה כך שרק אדם הזוי לחלוטין לא רואה ומקשר את כל החלקים לתמונה כוללת וברורה.
כתוב תגובה ל- אין ספק בכלל
אחרי התכנית בטוח שהתיק תפור
  אין ספק בכלל   9/12/15 00:22
אחרי התכנית בערוץ 10 וההצגה שם... אין כל ספק בכלל שהתיק נגד הרב תפור מכל הכיוונים בפרט שכבר ברור שלא קיבלו בכלל מידע קונקרטי על ארביב אז ברור שההסדר היה אינטרס של מי??? שכמה שיותר מהר לגמור עם הטעות הזאת לפתוח בתיק תפור נגד הרב. והטעות הזאת מאז אותו יום מראה ואלו עובדות כי כמעט כל המטה של המשטרה ועוד בכירים כבר בבית והערב עומדת להתפרסם ככל הנראה פרשה מסעירה שוב במשטרה כך שרק אדם הזוי לחלוטין לא רואה ומקשר את כל החלקים לתמונה כוללת וברורה.
כתוב תגובה ל- אין ספק בכלל
22
אין ביקורת על הפרקליטות
  דוד נתן   9/12/15 00:29
הבעיה העיקרית שאין ביקורת על הפרקליטות ולכן נעשים שם פשעים נוראים הנה קחו דוגמא נוספת המקרה המזעזע של דוד החקיין youtube.com
כתוב תגובה ל- דוד נתן
23
אני מאחל לך יואב יצחק,
  Alexm999   9/12/15 06:57
שהרצח של ברכה, ישב לך על המצפון עד יום מותך.
כתוב תגובה ל- Alexm999
חשבנו שהוא התאבד!?!
  הסלולרי   9/12/15 11:48
כתוב תגובה ל- הסלולרי
24
עיתונאות כנה ואמיצה
  איתן האזרחי   9/12/15 12:23
יואב יצחק, אתה הרבה יותר מעיתונאי, אתה איש אמת. איש אמיץ. כזה שלא קונים. אחד שלא מפחד מההשלכות של חשיפת האמת. אינך תלוי באף מו"ל. ללא קשר להשקפה בכתבה מובאות עובדות מטרידות ביותר, שאילו הרשויות היו טורחות לחשוף אותן, האמון בבתי המשפט, פרקליטות ומשטרה היה קורס לחלוטין. זאת כנראה הסיבה להרמת הגבה של המגיבים כאן, שרגילים לצרוך עיתונות ממומנת ומשומנת. אז תודה לך על פיסת אמת בתוך ים של שקרים ואינטרסים. אגב, שוחד הוא עניין משפטי, לא עניין עובדתי. גם אם ניתנו כספים, וככל הנראה כך היה, יש ליצוק תוכן ליחסים ולכוונת הצדדים, כדי להחליט האם מדובר בעבירה. דבר אחד בטוח, בניגוד לרב שמורגל בעשיית חסדים, על ברכה הייתה מוטלת חובה לסרב לקחת את הכספים, או לחשוף את עצם לקיחתם הלגיטימית בפני ממוניו. לכתוב מזכר על כך ליום גשום... אך זה לא קרה.
כתוב תגובה ל- איתן האזרחי
25
מצפה מיואב יצחק לומר האם קיבל
  עידו ש   11/12/15 15:29
מקווה שיענה ושהתשובה תהיה שלילית כיוון שאני נהנה מהאתר אך אתפלאאם זו תהיה התשובה כיוון שבכל הנוגע לרב פינטו, נראה שהכל פה מקבל זווית אחרת וחלב. מה תשובתך יואב?
כתוב תגובה ל- עידו ש
26
הרב ישאיהו פינטו צדיק גדול
  אילנה לוי   13/12/15 14:14
ישר כח על התחקיר והכתבה, חזק וברוך, הרב פינטו הוא צדיק גדול ואי אפשר להתעמר בו מבלי להיפגע. חודש טוב וחנוכה שמח
כתוב תגובה ל- אילנה לוי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il