s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כלכלה פלשתינית בשבי ישראלי
מאת: איתן קלינסקי  |  15/12/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אבל למה
  אהרון שחר   15/12/15 09:33
למה אתה חושב שזה מעניין אותנו? לא מעוניינים לשמוע לא על הבעיות של הנאצים ולא על הבעיות של הפלשתינאצים? לא התבלבלת בערוץ? פרסם באל קודס!
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
תתבייש שחר, אין לך לב !
  מגיב ותיק   15/12/15 10:30
אתה צריך לאוץ לרוץ לקחת מטפחת ולנגב ת'דמעות למקרא הבבל"ת התורני של איתן.

והייתי מוסיף שצריך לבכות לא רק בגלל "מסכנותם" של הפלשתינאים, אלא גם בגלל טיפשותם של חלק מיהודנו כמו איתן ומסוגו שעדיין לא תפסו כי הפלשתינאים כלל לא רוצים מדינה, הם לא רצו ב-38 לאחר המאורעות, הם לא רצו ב-47 בהצעת החלוקה, הם לא רצו מדינה בקמפ דוויד ולא בניאפוליס שם לפי עדותו של המופקר אולמרט הוצע לאבו מאזן הכול, כולל הר הבית והכותל המערבי !!!.

כי זאת יש לדעת, לנהל מדינה הוא עניין קשה ואפור, להתעסק עם ביוב, בנייה וכלכלה, והליצנים האלה בחליפות ייאבדו את הפריבילגיות שלהם להסתובב בעולם לקבל כבוד בטרקליני שליטים ולהתבכיין.

או שאיתן וחבורתו דווקא כן תפסו והם לא רוצים מדינה יהודית.

לא יקום ולא יהיה, מדינה פלשתינאית של עם מומצא, תביא להרס מדינת ישראל.

מקומם בירדן.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תגובה נכונה ומצויינת
  עוקב   15/12/15 21:52
כתוב תגובה ל- עוקב
מדויק.
  שוחר-שלום   16/12/15 19:50
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
לא מחייבים טותך לקרא
  צפורה בנאי   16/12/15 00:48
בינתיים זו מדינה חופשית ואתה ממש לא חייב לקרא מאמר שלא מעניין טותך. אתה יכול גם לכתוב מאמרים על נןשאים שמכניינים אותך.
כתוב תגובה ל- צפורה בנאי
פייגלה -נראה אותם עושים חרם
  ב.ל   16/12/15 18:13
בלי הכלכלה הישראלית הפלשתינים חוזרים לתקופת האבן והם יודעים את זה טוב מאוד אף "פלשתיני" לא מוכן לוותר על ת זהות כחולה ואפשרות כניסה לישראל היא משאת נפש שם
כל התקציב של הרשות הפלשתינית מורכב מנדבות והמס שישראל גובה עבורה ברגע שישראל תפסיק לגבות אותו הרשות לא תהיה מסוגלת לגבות חצי ממנו וגם מזה ילכו עוד חמישים אחוז למקורבים .השחיתות במוסדות הפלשינים היא סוד שמור היטב בתקשורת הישראלית. הפלשתינים תחת הכיבוש הישראלי חיים ברמת חיים גבוהה יותר מכל הערבים במדינות הסובבות אותנו בזכות האפשרות של אלפים מהם לעבוד בישראל כפועלים .הערבים ביו"ש מיצרים בעיקר תוצרת חקלאית ברמה נמוכה מאוד המתאימה לצרכני קורצה כמו איתן המוכנים לאכול חרה אם הוא פלשתיני היות ומספרם של אוכלי החרה אינו גדול מצבה של הכלכלה הפלשתינית יהיה רע ומר ויתדרדר לרמה הכלכלית של שכנותינו הערביות בתאבון לאוכלי הקורצה הפלשתינית
כתוב תגובה ל- ב.ל
2
הסכמי פריס הם חלק מהסכם אוסלו
  הערה קטנה   15/12/15 09:37
התאור שאתה מביא נכון והוא מסמל את אופיו של הסכם אוסלו כולו. לא שלום, אלא המשך השליטה של ישראל בפלסטינים. כך גם כל ההסכמים ו״ההצעות הנדיבות״, שבאו אחריו. ישראל מעולם לא הסכימה להסדר שלום צודק ולא הציעה כזה.
כתוב תגובה ל- הערה קטנה
הסכמי אוסלו הם אסון
  להערה קטנה   15/12/15 10:21
את הסכמי אוסלו רקחו בישראל יוסי ביילין וגוורדיה גדולה של צמרת מפלגת העבודה, שרקחו שליטה כלכלית על אוכלוסייה פלשתינית , שהיתה מנוע צמיחה לכלכלה הישראלית . שווקים לחברות כמו ״ תנובה״, ״אוסם״ נענד אימפריות כלכליות .

הסכמי אוסלו היו אסון לחברה הפלשתינית ושמשו מקפצה נוחה להמשך השליטה של ישראל בשטחים . וכיום מופיעה הדרישה של סיפוח כל שטח c לישראל, שהוא יותר ממחצית השטח של הגדה המזרחית . סיפוח שיביא אסון לשני העמים .
כתוב תגובה ל- להערה קטנה
ביילין והעבודה ימין כמו ליכוד.
  נכון   15/12/15 15:50
כתוב תגובה ל- נכון
הסכמי אוסלו הנציחו כיבוש.
  להערה הקטנטנה   15/12/15 10:32
את הסכמי אוסלו רקחו בישראל יוסי ביילין וגוורדיה גדולה של צמרת מפלגת העבודה, שרקחו שליטה כלכלית על אוכלוסייה פלשתינית , שהיתה מנוע צמיחה לכלכלה הישראלית . שווקים לחברות כמו ״ תנובה״, ״אוסם״ נענד אימפריות כלכליות .

הסכמי אוסלו היו אסון לחברה הפלשתינית ושמשו מקפצה נוחה להמשך השליטה של ישראל בשטחים . וכיום מופיעה הדרישה של סיפוח כל שטח c לישראל, שהוא יותר ממחצית השטח של הגדה המזרחית . סיפוח שיביא אסון לשני העמים .
כתוב תגובה ל- להערה הקטנטנה
מעניין
  רק בקשה אחת   16/12/15 20:05
לא ידעתי שיש "עם פלסתינאי". אפשר בבקשה לקבל רפרנס להיסטוריה של העם הזה? כדי שנדע מי הוא, מה מוצאו, מה מאחד אותו, וגם לאן פניו נשואות... (מי יודע, אולי ה"עם" הזה רואה עצמו מייסדה של החליפות האיסלאמית העולמית...)
כתוב תגובה ל- רק בקשה אחת
3
הכיבוש חייב להסתיים ומייד
  ה.ה.ה   15/12/15 10:10
הכיבוש הכלכלי והכיבוש הצבאי ינציחו כאן מדינה , שתחיה על חרבה . ממשל של מדינה חייב לחתור לכינון מציאות בה לא יהיה כובש ונכבש, לכינון מציאות בה לא יהיו עימותי דמים .

את זה לא עושה ישראל .
כתוב תגובה ל- ה.ה.ה
הב הב הב
  כבש 44   15/12/15 12:47
אתה יכול להמשיך ולנבוח ...השלום בו יבוא בעוד 100 שנים בערך לאחר שהערבים יתגברו על הדי אן איי שלהם שמורכב מרציחות מקלות וסכינים...עד אז אלללאה כרים..
כתוב תגובה ל- כבש 44
4
הסבר פשוט ומוטעה
  ד"ר משה פרץ   15/12/15 10:11
עכשיו ברור מדוע פלסטיני בן 12 דוקר ילד יהודי בן 10, הכל בגלל המצב הכלכל. כבר אמר אדם חכם, לכל בעיה מסובכת יש פתרון פשוט ומוטעה. ילדים אינם פועלים משכולים כלכלים ופוליטים. ילדים לוקחים סכין ודוקרים, בגלל הסתה. כואב הלב על הקלות הבלתי נסבלת בה ההנהגה הפלסתינית שולחת ילדים להרוג ולהרג. מדובר בהנהגה פושעת, שבהם יש לפגוע על מנת להפסיק את גל הרציחות.
כתוב תגובה ל- ד"ר משה פרץ
5
ומי ימלא את החלל? חמאס?
  א.ה   15/12/15 10:25
איתן, אתה הרי יודע שואקום מתמלא המשהו, השארנו ואקום בעזה, החמאס השתלט, אותו חמאס שלא מכבס מילים ומגדיר את מטרתו באמנה שלו, להרוג אותך ואותי. והיה ואקום בטחוני בגדה, אשר ברגע האחרון צה"ל מילא אותו בחומת מגן, ועכשיו אתה מציע יצירת ואקום בכלכלת ערביי יהודה ושומרון, כלומר השתלטות החמאס על הכלכלה הזו, והפיכת יו"ש לחורבן כלכלי ממש כמו עזה. מדינת ישראל לא פוגעת בכלכלה הערבית בשטחי יו"ש היא מצילה אותה, ומתי ניתן יהיה לדבר על הסדרים ארוכי טווח? כאשר יקום מנהיג ערבי בשטוחי יו"ש ויכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, יעקר את הטרור וההסתה, יבין שבכוח הוא יקבל חזרה כוח כפול ומכופל.
כתוב תגובה ל- א.ה
6
טענות קלושות, היעדר ראיות
  חלש מאוד   15/12/15 10:34
שלום רב, הטענות המובאות כאן הינן מגוחכות למדי. 1. מה הקשר למה שהיה עד האינתיפאדה הראשונה? אין צורך כלל להתייחס למה שהיה עד לפני למעלה מ25 שנה. כבר יותר מ20 שנה שה"פלשתינאים" (השם החדש שהומצא לאוסף המהגרים מארצות ערב השכנות על אף שבעבר כלל גם יהודים שגרו כאן וכן לאומים רבים אחרים) שולטים בעצמם. האמנם לנצח הם יאשימו את הכיבוש? 2. גבולות עזה באמת נשלטים ע"י ישראל ומצרים. דבר זה נובע מנטיית שלטון החמאס להתמקד ביבוא מוצרי רצח וחבלה, לא בבניית כלכלה כלשהי. הטענה עצמה היא אנטישמית ביסודה ואומרת כי לישראל אסור להגן על עצמה אם זה פוגע בפוטנציאל הכלכלה של העזתים. אמור לחבריך המרצחים להפסיק לרצוח וכל בעיותיהם יפתרו. 3. היעדר בניית כלכלה יצרנית ברשות, נובע מהשחיתות של ראשיה ובעיקר משום שאין להם עניין כלל במדינה או בבניית חברה חופשית וכלכלה חופשית. כלכלה פרזיטית החיה על כספי התרומות ומאשימה את הכיבוש הישראלי בכל דבר (בדיוק כמו כותב המאמר) הינה הפתרון המועדף עליהם. מדוע לעבוד או ליצור כשאפשר לקבל בחינם ולגנוב? העובדות נשארות כפי שהן - למעלה מ20 שנה הם שולטים בעצמם ועדיין לא יצרו כלום. מחנה פליטים אחד לא שוקם!!! 4. ציטוט של פרופ גרינברג, לאומן פלשתינאי ממוצא יהודי, הוא ראיה לסתירת הדברים ולא לחיזוקם. 5. דמעות התנין על הטרור הערבי (הזהה במהותו ובשורשיו לטרור של דעאש) אינן מרשימות איש, במיוחד כשהן באות על רקע הגישה האנטישמית הנצחית לפיה ליהודים אין זכויות ולערבים אין אחריות.
כתוב תגובה ל- חלש מאוד
אתה ממש חלש מאדה
  לחלש מאד   15/12/15 11:10
בשטח c שהוא כמעט 60 אחוז משטחי הגדה , האם ישראל נתנה אישור אחד לבניה למגורים או לתעשיה . לעומת זאת נוצרו בשטח הזה אזורי תעשיה ישראלית , היוצרים תלות תעסוקתית של פלשתינים בישראל .

אני מקבל שיש גידול של אוכלוסין בהתנחלויות , שמגיע להם אישורי בניה לגני ילדים,הלבתי ספר ולמגורים .נ

האם בשטח c לא היה גידול של אוכלוסייה ערבית , שמגיע להם אישורי בניה כמו ההתחלויות .

 
כתוב תגובה ל- לחלש מאד
לא, לא מגיע
  איש אמת   16/12/15 19:58
הם בונים בלי סוף ובלי להתחשב באף אחד. צא לשטח איש עצל וראה במו עינך כיצד ניראת חברה שלא יודעת מה היתרון בשילטון וברגולציה.
כתוב תגובה ל- איש אמת
אתה ממש חלש מאדה
  לחלש מאד   15/12/15 11:10
בשטח c שהוא כמעט 60 אחוז משטחי הגדה , האם ישראל נתנה אישור אחד לבניה למגורים או לתעשיה . לעומת זאת נוצרו בשטח הזה אזורי תעשיה ישראלית , היוצרים תלות תעסוקתית של פלשתינים בישראל .

אני מקבל שיש גידול של אוכלוסין בהתנחלויות , שמגיע להם אישורי בניה לגני ילדים,הלבתי ספר ולמגורים .נ

האם בשטח c לא היה גידול של אוכלוסייה ערבית , שמגיע להם אישורי בניה כמו ההתחלויות .

 
כתוב תגובה ל- לחלש מאד
7
תגיד מה מצב החסה בשטחים??
  איריס כהן   15/12/15 11:24
כתוב תגובה ל- איריס כהן
8
תיקון טעות
  אבסורד   15/12/15 21:31
איתן קלינסקי משורר ומורה לקוראן
כתוב תגובה ל- אבסורד
9
השוטה המתחסד מזיל שוב דמעות
  פלא יועץ   16/12/15 07:44
זיקית צבועות.ללא החסות של מדינת ישראל אין להם קיום כלל.אולי נעבור לתכנית התנקות מוחלטת ונאפשר להם עצמאות כלכלית.לדוגמא יופסק אצלם השימוש בכסף ישראלי,לא יוזרמו להם חשמל ומים מישראל,לא יסופקו להם מצרכי מזון ומצרכים לבית,ואף לא חומרי בניה,יופסקו שירותי הבריאות הטלפון והאינטרנט וכן הלאה.הלא הם לא יוכלו לשרוד,במיוחד בעזה,אף לא שבוע אחד.הם אוכלים מכף ידנו הנדיבה ומנסים כל העת לנשוך אותה.וסופם שכל הדברים שכתבתי ימומשו במציאות והם יאלצו להצטרף לאחיהם במסע לכיוון אירובה המתאסלמת.בעזרתך הנדיבה הם אך מקרבים את קיצם בארצנו.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
10
להציל את שני העמים
  לסיים את הכיבוש   16/12/15 10:11
סיום הכיבוש יציל את שני העמים מהסיוט.
כתוב תגובה ל- לסיים את הכיבוש
מה זה הקישקוש הזה?
  מה יהיה?   16/12/15 20:12
א. אין כיבוש. ב. היש מקום אחד בעולם הערבי כולו, מההודי ועד לאטלנטי, שאינו סיוט גיהנומי לכל מי שגר בו? זה מה שאת/ה מאחל/ת למדינת ישראל ולעם היושב בציון?
כתוב תגובה ל- מה יהיה?
11
לא לאינתיפאדה אלימה
  לא לאנתפאדה אלימה   17/12/15 13:24
החברה הפלשתינית צריכה לפעול למרי , שהיא זו המספקת את צרכיה, ולא תנובה ואסם, לא עלית וספקי מזון של חברות מזון .
כתוב תגובה ל- לא לאנתפאדה אלימה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il