|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עיצרו את העולם אני רוצה לרדת
מאת: רביבה בן זאב   |  21/12/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
קוראים לזה תרבות
  אהרון שחר   21/12/15 14:54
הדרך היחידה לשנות את העולם, כלומר את התרבות, היא להבין שזה מה שצריך לעשות.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
האם יש לך הצעה או נוסחה לזה?
  רביבה   21/12/15 19:34

לפי שעה הרוח הרעה רק מתגברת והולכת, וההקצנה משתלטת על כל חלקה טובה.

לצערי, מזמן הבנתי שמאמרים והרצאות מלומדים יפים כשלעצמם ומרחיבים את הדעת, אך בפועל אינם משנים כהוא זה את את הטעון שינוי ותיקון.

נורא עצוב.

כתוב תגובה ל- רביבה
בודאי שבטח
  אהרון שחר   22/12/15 21:56
אם אני לא אדע, אז מי?
 גירסת המדע
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
2
מדינה פלשתינאית, ישות יהודית
  ד"ר רון בריימן   21/12/15 14:59
haaretz.co.il
כתוב תגובה ל- ד"ר רון בריימן
מאמר חשוב ומעניין
  יהודי מפוכח   21/12/15 20:06
ומאד מדאיג!
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
3
שרידי קוצים באלית הציונות
  אהוד פרלסמן   21/12/15 17:48
יעקב רוטבליט, השמאלני שכתב את שיר השלום, כתב גם: "תשטוף את העפר מן העינים, בנימין זאב / תשטוף את העפר מן העינים, שים יד על הלב / ותגיד לי, ככה ראית? ככה חזית? ככה רצית?... לגנב העברי הראשון כבר ניכו את השליש.. ושוטר עברי ראשון מבריח לכלא חשיש". ואילו אני אומר לך שלו הרצל היה באמת שוטף את העפר מעיניו, הוא לא היה יודע את נפשו מרוב שמחה. ולהלן מספר ציטוטים מעיתוני צרפת שהופיעו בשנים שהרצל שהה בפריז ככתב של העיתון הוינאי נויה פרייה פרסה: "היהודים ערפדים"; "עמוד התלייה, זה הדבר הדרוש ליהודים"; "כל יהודי בוגד במי שמעסיק אותו"; "היהודים הם חיות מכרסמות, שאי אפשר להשמידן". כן גברת בן זאב, כך היה מותר לכתוב בעיתונים אז, וכך נכתב. אז איפה היה הרצל, ואיפה אנחנו. ולא גברת בן זאב, לא מדובר כאן על חצי כוס ריקה, אלא כוס שכבר מזמן עלתה על גדותיה, ורק אנחנו, כולנו, כועסים על כך שטרם הגיע המשיח.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
את שבחי המדינה הישראלית(לא
  רותי איזיקוביץ   21/12/15 19:47
היהודית!)אתה כותב בימים הנוראים האלה של התעללות פיזית ונפשית בנערים יהודים אוהבי א"י? בימים שהרבנים ומנהיגי ציבור, ושרת המשפטים ומערכת המשפח, ממלאים פיהם מים נוכח האשמות ללא הוכחות, של אותם נערים? הרצל נדלק למדינת יהודים בדיוק בגלל אנטישמים מסוגם של מאשימי דרייפוס ועדויות שקר! צרפת בה שהה, הוציאה מקרבה אמיל זולא אחד ממליונים. אצלנו, פרט לרב אחד- ד"ר אליהו זייני, עד אתמול, לא היה עוד רב שהעז לפתוח את הפה נגד האינקוויזיציה של השירות הנקרא בטחון. סדיסטים ששכחו מה שכנראה לא ידעו- שהוקם למען בטחונם של יהודים במדינתם. זה מה שהרצל חלם עליו: יהודים שיהיו בטוחים מאנטישמים במדינתם!התבלבלת, מר פרלסמן.ואם תרצה, כל מאמרי האנטישמים שציטטת, אינם גרועים ממה שאמרו פרופ' שטרנהל: תפגעו רק ביהודי ה"שטחים" (= "עמוד התלייה, זה הדבר הדרוש ליהודים";) עמוס עוז: "[גוש אמונים] כנופיית גנגסטרים חמושים, פושעים נגד האנושות, סדיסטים, פוגרומיסטים ורוצחים, שהגיחה מתוך פינה אפלה של היהדות… ומתוך מרתפי התבהמות וסיאוב… על-מנת להשליט פולחן דמים צמא ומטורף".(= "היהודים ערפדים") תומרקין: "ברור שברגע שרואים את השחורים האלה שמשריצים ילדים על ימין ועל שמאל,כשרואים אותם מבינים מדוע הייתה שואה, ומדוע לא אוהבים יהודים" (="היהודים הם חיות מכרסמות, שאי אפשר להשמידן")
כתוב תגובה ל- רותי איזיקוביץ
לפרלסמן: האם יש לך הצעה מעשית?
  רביבה   21/12/15 21:09

כמו רבים גם אני מנסה לחשוב מה הייתי אני עושה לשינוי המצב.
ובכן: אין לי מושג.
סימולציה של כל תכנית אפשרית גורמת לי תסכול לאומי נוסף.
מה שנקרא אצל האופוזיציה שמתריסה ותוקפת את הממשלה: "לנתניהו אין מדיניות ואין תכנית". עד כה לא שמעתי ולא קראתי כל תכנית אלטרנטיבית של חכמי האופוזיציה ל'אין תכנית', פרט לצעקות והטחות האשמה כלפי נתניהו.

ואני בתמימותי שואלת ומקשה: אם המחנ"צ (מוטאציה של העבודה ו'התנועה' ששבקה חיים ונותרה רק המדינאית המהוללה זכר לימים מפוארים יותר), ובכן אם המחנ"צ הזה חכם יותר ויודע טוב יותר לנהל מדינה, אדרבא! שיצטרפו לממשלה, יבצעו שם ביצועים טובים יותר, וכולנו נשמח אם זה ייטיב עם העם.

כך יוכלו בבוא היום לקבל מנדט מהציבור למשול, בתנאי שבאמת יוכיחו הצלחות במקום דיבורים וצעקות.

אלא שאולי הסיבה לסירובם להצטרף לממשלה בתירוצים ובתואנות ובדקלום הטקסטים של היחצ"נים שלהם בצעקות וצרחות(בשכר כמובן), היא העובדה שגם הם אינם יודעים איך לעשות מה. וזה כל הסיפור.
כתוב תגובה ל- רביבה
תשובות לרותי ורביבה
  אהוד פרלסמן   22/12/15 01:36
לרותי: תגובתך המבריקה נכתבת מנקודת מבטו של מיעוט נרדף, אבל אני לא שייך למיעוט הנרדף הזה. אני באמת חש כאן כאחד היהודים הבטוחים מאנטישמיות במדינתם, ויש לי חברות שגדלו בניו-יורק, ולא בצרפת של סוף המאה ה-19, ובכל זאת הן כן יודעות מה זה אנטישמיות. אני לא! שטרנהל, עוד ותומרקין הם המיעוט השולי והמטורף. לרביבה: קודם כל אנחנו יכולים ללכת ולהצביע - מה שרותי לא עושה. שנית, ממש לא כולנו השתגענו, ולפני כמה דקות שאלתי את אשתי מי זאת בעצם נינט. שלישית, כמה טוב שיש אינטרנט שבו אנחנו יכולים לכתוב מאמרים ותגובות, ולנסות לשכנע ולהשפיע - וזה הרבה יותר מרק ללכת להצביע שיכלו הדורות הקודמים. ולבסוף, אני גם עוסק במאבק דון-קישוטי שאם יצליח, יגרום להשבת בית המשפט העליון לממדים שהיו לו לפני שאהרן ברק הפך אותו לשליט העל של המדינה, ואת מוזמנת לקרוא את המאמר שנקרא "האמת על משפט קצב" בדך הפייסבוק שפתחתי, ולהלן הקישור אליו: מרים נאור והאמת. אם אין לך פייסבוק, להלן קישור חלופי: המשפח.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
תגובה לאהוד פרלסמן
  רביבה   22/12/15 09:59

1) אכן אני יודעת שרותי לא הצביעה, והיו לנו שיחות על כך, אבל אני כן הצבעתי (איני חברת מפלגה כלשהי ואיני חייבת דבר לאיש) ואף ניהלתי סבב שיחות עם ידידים ומכרים וכל אלה שדיברתי אתם הצביעו הצבעה מושכלת.

2) קראתי בשקיקה (ולא פעם ולא פעמיים!) את תחקיריך על משפט משה קצב. מה יש לומר? האיש טיפש גמור. אבל בית המשפט,(!) וזה העיקר, הוכיח שאנשים כמוך וכמוני נותרו עם סימני שאלה מטרידים לנוכח ניהול המשפט ולנוכח גזר הדין. יפה אתה עושה שאינך מניח לענין לגווע, כי התשקורת אינה מוטרדת (אולי במכוון) ולכן גם אינה עוסקת בכך יותר.

תוך כדי ניהול המשפט הזה ראיתי את הנשים המפגינות בקולניות ודורשות "צדק" (משהו כמו להעלות על המוקד את הטמבל שהגיע למשכן הנשיא בהצבעה פוליטית מובהקת נגד מועמדותו של שמעון פרס...) ותהיתי מי עומד מאחורי כל ההפגנות הללו שלא היו תמימות כלל ועיקר, ביחד עם תקשורת אינטנסיבית .

3) הציבור צפה בשעתו בטלויזיה בתוכנית "במבט שני" עם קרן נויבך בשנים בהן נוהל משפט זדורוב. אי אפשר היה לטעות: משהו מריח רע מאד מכל הסיפור. לא יכולתי שלא להתרשם שזדורוב (שלא שוכנעתי ממש באשמתו !)נפל פה בין הכסאות, בין כוחות התביעה לבין המשטרה, לבין סיפורים והסתרות נוסח אלף לילה ולילה. המסכן גם לא שלט בעברית והחוקרים הבהילו אותו כהוגן.

4) מה עם התחקיר של איילה חסון על מותו של גל בק בתאונה בה כל זב חוטם יכול היה להיווכח שהאמת "בושלה" כאן כהוגן ?!

ולסיום: אין לי כל מקורות מידע פרט למה שפורסם בטלויזיה, בעתונים, באינטרנט ובספרים שיצאו במהדורה מצומצת ונעלמו.

מציעה לקרוא כמה ספרים בנושאים מטרידים לא פחות:
1) 'טירוף מערכות' מאת יוסף דוריאל
2) 'תולעת יעקב ודוד ישמעאל' מאת מ.ד. בן עמי (פסבדונים)
3) 'קללת דרעי' מאת מרדכי גילת.

יכולתי להמשיך עוד ועוד, אך לפי שעה זה מספיק והותר.
כתוב תגובה ל- רביבה
אופס... ועוד משהו: מאמר חשוב
  רביבה   22/12/15 10:14

מאמר חשוב שפורסם כאן ב: news 1 ב-21 בדצמבר (שלשום) מאת רפאל בוכניק: 'שוברים שתיקה' - אגדת שומרי הסף.

התפלאתי שרק תגובה אחת פורסמה. אולי גם זה חומר למחשבה.

מי שהחמיץ יוכל לקרוא. יש להקליד את שם המאמר ושם הכותב והמאמר מופיע.
כתוב תגובה ל- רביבה
לרביבה, תודה.
  אהוד פרלסמן   22/12/15 18:02
ראשית כל, את מאמרו של בוכניק קראתי, ולא כתבתי תגובה כי רק לעיתים נדירות אני כותב תגובה תומכת - אני אוהב להתוכח. שנית, תודה על ההפניות לספרים, ואשתדל לקרוא אותם. במיוחד מענינת התולעת הזאת, שהמון פעמים כבר ראיתי הפניות אליה. שלישית: כתבת על זדורוב, וראיתי שמחרתיים ינתן פסק דין בעליון בענינו. אני מהמר שדנציגר יזכה ועמית ירשיע, אבל שלשום שלחתי כאן לפרסום מאמר, שהמערכת החליטה שלא לפרסם, ובו הימרתי על כך שההר של סילבן שלום לא יוליד אפילו עכבר - וטעיתי בגדול. אני הייתי מזכה את זדורוב, אבל בפרוש מחמת הספק, ואינני שייך לחבורה המשוכנעת לחלוטין שהוא איננו הרוצח. בקשר לגל בק אין לי יותר מידע מיש לך, ודעתי כדעתך. ואילו בקשר לקצב, אני מתכוון להמשיך להאבק גם אם הוא יקבל שליש ויצא מהכלא, כי מטרתי איננה רק צדק לקצב, אלא בעיקר לגרום להדחתם מתפקידיהם של כל השופטים שהרשיעו אותו. ולבסוף, שוב תודה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
תמוה, כיצד ימני חפץ בהצטרפות
  צירוף לממשלה   24/12/15 08:15
לממשלה של אלה הריקים (בוז'י+ציפיטפוט) וכל ספיחיהם (ס. שפיר, מ. מיכאלי, שמולי, יחימוביץ, כבל, יונה, ע. בר-לב ושאר המזיקים)? לא הספיקה הדוגמא המאלפת של הממשלה הקודמת? כשהגב' לבני מבית אצ"ל הצמידה לחיקה את מ. עבאס וג'ון קרי, כשלפיד שם ללא הרף מקלות בגלגלים, כשבוז'י זיהם את פיו בגידופים תמידיים? וכו' וכו'. איזו תועלת תצמח לממשלה משותפות עם אלה? האם הם לא גורמים די נזק כשהם באופוזיציה? (דוגמא: נאומיהם של הרצוג ולבני בכנסי סבן ובבמות אחרות). הניחו להם להיות באופוזיציה. גם ככה הממשלה שלנו איננה נוצצת ולא מבריקה, היא לא נצרכת לעוד פגמים ומומים בתוכה.
כתוב תגובה ל- צירוף לממשלה
4
תודה על הכתבות היפות שלך.
  סב   23/12/15 16:08
כתוב תגובה ל- סב
5
ריבלין נשיא פוליטי
  זרבוע   24/12/15 13:33
תפקיד הנשיא הוא א-פוליטי: להיות אישיות ממתנת המקובלת על חלקים נרחבים בעם, לאחד את העם, וגם כמה היבטים טכניים (להעניק פרסים, להשתתף בטקסים, לאשר כתבי אמנה, לאשר חנינות).

ברגע שהנשיא מכבד בנוכחותו גורמים אנטי ממסדיים ואנטי ציוניים עם אג'נדה פוליטית מובהקת וקיצונית כמו שוברים שתיקה, הארץ והקרן לישראל חדשה, הוא מצד אחד נותן להם לגיטימציה ומצד שני מכתים את עצמו באותו הצבע.

מדוע כבוד הנשיא אינו משתתף בכנסים של ארגון להבה ושל ועד מתיישבי שומרון? כי הוא לקח צד בויכוח הפוליטי.
כתוב תגובה ל- זרבוע
6
תגובה מאוחרת ובכל זאת...
  akdib   2/01/16 14:25
קראתי את הרשימה לצערי קצת מאוחר, אך הזמן לא יכול לעשות דבר להגיונה, נימוקיה ואמיתותה. צר עד מאוד' שאנו הולכים ומתבזים בפני פריצים שונים, צר עוד יותר שקמים בתוכנו קוויזלינגים מכוערים אשר מוכנים בעבור בצע כסף לטנף על מדינת ישראל וכואב עד מאוד, שאנו, שברכנו על בחירותו של ריבלין, וחשבנו שיבוא הקץ לנשיא מתערב במדיניות מהסוג שהיה פרס, ויהיה לנו סוף סוף נשיא עממי, אוהב אדם וטורח בעבור כולנו, קבלנו השיא שמתערב שוב ושוב בעניינים מרגיזים, דווקא מתוך ניסיון להיות נשיא "של כולם" [ שעל כך נאמר כבר מזמן, שהדרך לגהינום רצופה בכוונות לטובות...] ואנו לא רק "נקנסים" בשל הטעויות שלו, אלא שאנו צריכים לסבול את "נחת פיה" של התקשורת שקמה להגן על "האיש הקדוש" החדש שלה., טוב עשתה הכותבת שהעמידה ברשימה זו דברים על דיוקם והעירה את הפינה האפלה של מציאות חיינו.
כתוב תגובה ל- akdib
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il