s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רעייתו ומִשרתו
מאת: איתמר לוין  |  24/12/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תלוי באיזה בעיה נפשית מדובר
  אברבנאל   24/12/15 09:16
ישנן מחלות נפש המתבטאות למשל בקלפטומניה בלבד, אכילה כפייתית, אנורקסיה, סיוטי לילה וכיו"ב, שכלל לא משפיעות על תפקוד שוטף ואמין של הסובל מהן.

אך שאלה קטנה.
מדוע החב"דניקים טרם יצאו למסע פרסומת בטענה שבדקו את המזוזות בבית רה"מ (כל בית בנפרד) הואיל וזה כבר מקרה שני שמדווחים על בעיה נפשית כביכול בין אלו שמתגוררים במקום ( לפני 3 שבועות לערך, טענו כי קאיה סובלת מבעיות וכעת המטרוניתא ), האם זה משהו מדבק או תורשתי ?
סתם...
כתוב תגובה ל- אברבנאל
לא מתבטא בעניינים שאינני מכיר
  רופא נאורולוג   24/12/15 11:45
לא אביע דעה לגבי צורך בכימותרפיה חלילה , או , להבדיל , , לעניין הצורך בניתוח קייסרי או העדרו. למרות ששבע שנים למדתי את יסודות הרפואה יחד עם חברי שנעשו אונקולוגים , גניקולוגים ועוד. אני יכול להתייחס לנושאים כאלה ברמה שעולה בהרבה על זו של איליטרט רפואי. אבל האתיקה עצמה הופכת התנהלות כזו ללא ראויה. וודאי וודאי שלא אקבע אמירות נחרצות בעניינים בהם אין לי שום מושג ירוק - למשל ,פיסיקה של מצב מוצק , בלשנות משווה וכו. לעומת זאת , לאדון שמעלי אין שום בעיה עם בורות ואיגנורנטיות , כפי שנראה בקלות בציטוט : "ישנן מחלות נפש המתבטאות למשל בקלפטומניה בלבד, אכילה כפייתית, אנורקסיה, סיוטי לילה וכיו"ב, שכלל לא משפיעות על תפקוד שוטף ואמין של הסובל מהן" - אוסף של דברי הבל , דברי בלע ש"ככלל" הייתי מציע לבדוק שאינו עובד , חלילה , בעבודה שמקנה לו סמכות על אחרים או דורשות שיפוט פורמלי סביר.
כתוב תגובה ל- רופא נאורולוג
שניכם צודקים
  יוסי מ   24/12/15 18:41
רופא נאורולוג ו-אברבנאל. השתכנעתי שצריך לאשפז את שניכם.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
לא נורא. אתה לא מזיק.
  נאורולוג   24/12/15 21:21
אתה יכול להשתכנע מכל מני דברים-שיהיה לך לבריאות. תרשום את זה בפתק. ותשים את הפתק עם הפתקים האחרים במגירה. תאכל מאוזן פעילות אירובית מתונה . ולא כדאי להגזים עם האינטרנט. במיוחד כשמכביד על החשיבה. ”הכי טוב לדג - לא להתרחק מהמים“ ( לאו טסה ).
כתוב תגובה ל- נאורולוג
חחחחחחחחחחח
  חחחחחחחחחחחח   25/12/15 12:03
חחחחחחחחחחחחחחחחח
כתוב תגובה ל- חחחחחחחחחחחח
חב"ד?=השב"כ יקליט+תמליל לאיתמר
  ע_הראל   24/12/15 12:01
איתמר יקרא את התמלילים מחדר המיטות של שרה ובניימין השובבים, ואת ממצאיו הציבוריים והמוסריים והפליליים יעביר למבקר המדינה, לפרקליטות המדינה וליוע"מ לממשלה. §¥§¥§ שנאמר הכלבים של הדמוקרטיה צריכים לעבוד, ולא סתם אוכלי בונזו בחינם.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
2
מיס פיגי
  רוןאל   24/12/15 09:29
גם שותה וגם לוקחת כדורים???זה כבר יותר מדי וצריך להאשים את ביבי ששילם לגרושה שלא יפרסם את הספר. מניעה זו הסתירה מעיני הציבור פרט חשוב על החלטות העם לבחור בו. בל נשכח את ההסכם הסודי שקיים ביניהם,שאולי מדובר בחשיפה לגבי ביבי שהיא מאיימת לפרסם. הון-שלטון-עולם תחתון-ביזיון-שיגעון-סירחון
כתוב תגובה ל- רוןאל
אמא שלך בזיוןשגעוןסרחון=לךלעזה
  ע_הראל   24/12/15 18:52
לכל המלעיזים על שרה נתניהו בתנו ואהובתנו היקרה, תמותו טמבלים כולכם מקנאה, שרק בזכות שרה ועם החוש השישי הנשי שלה הצליחה להגן בס"ד על רה"מ מפני חתרנים ובוגדים מלשינים ושטינקרים למיניהם! §¥§¥§ ראו לדוגמא את אשתו הפדלאה של אהוד אולמרט המסכן, שאילו היה לה רק רבע מהחוכמה של הנסיכה שרה, אז הייתה פוקחת עיניים, ולא נותנת לו להסתבך עם השמנה המטונפת ההיא שהוציאה ממנו ים כספים - ואח"כ סחטה אותו, ולא נחה דעתה עד שהכניסה אותו (רבק, ראש ממשלה) לכלא! §¥§¥§ לכן הוא היה מתחנן לאלוהים אילו רק הייתה לו אשת חיל כמו שרה יקרה, שהייתה בס"ד קולטת את הנבלה ההיא בעיני הנץ שלה מבעוד מועד, ומעיפה אותה עם בעיטה לירח; לכן נאמר, כל אחד והפיס שלו בחיים! §¥§¥§ ואגב כדאי לכם שונאי נתניהו הארורים להגיע כמה שיותר מהר למקום המיועד לכם, בזכות ולא בחסד, למרתף 5- בג'הנם, שם תבלו באש וגופרית בנעימים עם כל שאר שונאי ישראל! §¥§¥§ ויהי רצון כי אזכה יחד עם כל בני וישראל צאן קדושים, לראות את בניימין ושרה נתניהו בבית ראש הממשלה עוד 3 קדנציות מלאות לפחות עד 2029, ובהמשך יהיו בס"ד במשכן נשיאי ישראל עוד שנים רבות וטובות, בבריאות ושלום ונחת וכל טוב. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
3
בן גוריון ואשתו פולה כדוגמא
  קורא ותיק   24/12/15 09:29
כתוב תגובה ל- קורא ותיק
שמה 'פנינה' למד : ויקר מפנינים
  למשמיצן   24/12/15 12:33
כתוב תגובה ל- למשמיצן
4
התנהלותה של שרה- לבדיקה
  קורא   24/12/15 09:33
שרה נתניהו מצטיירת מסיפורי העובדים בבית ראש הממשלה ומדברים שנכתבו ע"י עיתונאים כאדם שתלטני המנהל את ראש הממשלה מאחורי הקלעים.
שרה איננה מודל ראוי לאשת ראש ממשלה.

הגיע הזמן שהפרקליטות תיכנס לעובי הקורה ותבדוק את מעשיה הפליליים- גנבת מתנות ואת מועורבותה בענייני המדינה.

כתוב תגובה ל- קורא
שופט שמתעלל שנים בילדיו
  אדמונד ד.   24/12/15 17:53
פורש לשוק הרווחי ללא כתב אישום חלילה ( הרי אין עניין לציבור )בהנחיית, ולמעשה ובלחץ של הפרקליטות ושל אינשטיין. אבל אצל ביבי- ראש ממשלה עם אישה ש”העליבה“ סוכן פכובוקטור והעלימה מתנות שהוא קיבל כראש ממשלה- כמובן שחייבים ל”היכנס לעובי הקורה“....ולחקור ... ולחקור... זה הסיכוי האחרון שלנו אחרי הצבעת האספסוף בבחירות.
כתוב תגובה ל- אדמונד ד.
5
הנה כבר התחילו ההערות המרושעות
  akdib   24/12/15 09:54
אתה כתבת בתום לב שאלות שמעסיקות אותך או ואולי את כולנו. הרחוב וכל מיני צמאי דמים כבר מחככים כפותיהם בהנאה, חורצים לשון רעה ומסיקים מסקנות "מקצועיות".
כן. אם יש בעיה צריך להתמודד איתה. לא צריך לתת ל"צהוב" להעכיר את חיינו. ייתכן שהיא באמת קשה לנתניהו, אך הוא נשפט לפי הליכותיו והכרעותיו, ועד כה הוא הוכיח ומוכיח שהוא אחד הפוליטיקאים המנוסים המחושבים והמתוחכמים שיש לנו.
יחד עם זאת, זו בעיה.
אין טעם להשוות אותה לגברת ריבלין ( אם כי אינך יכול לדעת עד כמה נחמה כן מתערבת - לפחות זו השאלה שעולה לנוכח עמדותיו הגלויות האחרונות של הנשיא בארה"ב) אבל אפשר להניח לזוג נתניהו קצת כבוד ופרטיות ואם אכן יש בעיה נפשית לסיים את הטיפול בנושא בשקט . אפשר להשיב את כל המתנות. אפשר לקנוס אותם,ואפשר ל- לרדת מהנושא!!!!!לא מוכרחים להקיז את דמה. באמת, עם כל "הטררם" הכרוך בלהיות אשת ראש הממשלה ועם כל התנהגותה החריגה לפעמים, אפשר לגלות חסד ולפתור את הבעיה בכבוד. אנא.
כתוב תגובה ל- akdib
6
רדו מהנושא! בושה!
  אהוד פרלסמן   24/12/15 09:56
אין זה לכבודו של האתר הזה, ושל מוביליו יואב יצחק ואיתמר לוין, להתעסק בנושא אישי כאוב זה. לא תמיד ייקוב הדין את ההר, ולא תמיד כל האמת צריכה להאמר. כולם מבינים, וכולם שותקים, וגם אתם יכולים לשתוק.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אהוד אני לא מבינה ולא ידע
  איריס כהן   24/12/15 11:43
כתוב תגובה ל- איריס כהן
אהוד
  יוסי מ   24/12/15 18:48
אהוד ידידי. אני מסכים עקרונית, שענינים אישיים כאלה ושיש בהם מידע רפואי פרטי לא צריכים להמרח כך על גבי העיתון. זה עוד מאפיין של התחתית שאליה אנחנו מתדרדרים והולכים. מצד שני, הסביבה האישית של נתניהו והסביבה הפוליטית היו צריכים לדעת את האמת (אם אכן קיימת) ולתת לבעיה מענה, שכן נתניהו הוא אחרי הכל גם בן אנוש ולא סביר שאין למצב הזה השפעה,נקרא לה מפריעה לתפקודו. כאשר זה לא קרה, תופעת יואב יצחק תופסת מקום.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
7
אל תעיד על חבריך עדות שקר
  יעקב יעקב   24/12/15 10:37
טוב שאתה מציין --- ה ד י ב ו ר י ם--- הדיבורים- על בעיות נפשיות- הם שלכם -- ורק שלכם --- ובאים מכם -- - אתם כלי היוצר של העלילה הזאת --לא מאמין ?? בבקשה תביא לנו כלי תיקשורת אחרים "שמדברים"-- על הבעיות הנפשיות - של אשת ראש הממשלה - אל תנסה- כי לא תמצא -- גם לא ממבקשי נפשו המושבעים ביותר של ראש הממשלה עיתון "הארץ" "וידיעות אחרונות " וזרזירי המיקרופון--מה קרה לך חבר - יקר- האם רק על "דיבורים" אתה מסתמך -?? האם זה שווה כתיבה -?? -מנסה להוציא מים מן האבן בכוח?? להזכירך--אל תעיד על חבריך עדות שקר-אחת מעשרת הדיברות בתורת משה - והיא החשובה ביותר כמו - אל תרצח-הרי אתה מאמין בריבונו של עולם ולא בריבוני של אדם יהיה אשר יהיה -גם לבקש סליחה ומחילה על הפגיעה המיותרת ברעיך שאוהבים זה לא בושה,
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
לא הצליחו להפיל את ראש הממשלה
  יוסי ק   24/12/15 12:14
בבחירות דמוקרטיות אז מנסים בכל דרך אחרת והשמים הם הגבול , למלשינים ומינים אל תהי תקווה וכל אויבך וכל שונאיך במהרה יכרתו!!!
כתוב תגובה ל- יוסי ק
8
הכותב מעיד על עצמו
  המטפל   24/12/15 11:26
לא כל "שונאי" נתניהו יעשו שימוש בבעיותיה הנפשיות לכאורה של רעיתו. אדרבא, "אוהביו" עשו ועושים זאת, כי הם נימקו עד עכשיו כל טענה שעלתה נגדה כרדיפה פוליטית ואישית. אצל אנשים ברמה מוסרית מאוד נמוכה, כמו רבים מעיתונאי הימין (ולא רק, אבל זה מה שרלונטי כאן), בעיה נפשית היא עוון או חטא, ויותר מכך סיבה ללעג בוז ושנאה. תענוג לראות אותם פתאום נאחזים בנימוק הומאני שכזה להגנת רעייתו של ה"מנהיג" שלהם. באותה הזדמנות, אולי הגיעה השעה לעשות שימוש באותם "כלים" כדי לבחון את פשר השנאה התהומית של נתניהו והחוגים שסביבו לנשיא אובמה... איך הפכו את נשיא גדולת הידידות של מדינת ישראל לאויב הגרוע ביותר שהיה לעם ישראל כביכול בדור האחרון? וזה בעולם שרוחשים ובוחשים בו מנהיגים רשעים ומעורערים שהם גם עוכרי ישראל - עולם שעוין לישראל אולי יותר מאי-פעם. אלימות קשה כלפי מי שמגיש לך עזרה (ומנגד חנופה לאלו שמשפילים אותך), היא עפ"ר סימן לבעיות רגשיות רציניות ביותר
כתוב תגובה ל- המטפל
9
הלוואי והיינו זוכים לגברים....
  מבשרת   24/12/15 11:44
הלוואי והיינו זוכים לגברים נוספים כמר נתניהו, הוא מוכיח כבל עם ועדה שלמרות הבעיות הנפשיות של רעייתו הוא שומר עליה ומגונן עליה אני וחברותי ניהלנו דיון השבוע סביב המעגל בנושא הזה והגענו למסקנה שזו עוד סיבה לבחור במר נתניהו גבר המכבד את רעייתו ויהיא מה מכל הסיבות הנכונות אני מאחלת לנו כחברה כי מר נתניהו ימשיך לנהל את המדינה לעוד שנים רבות וטובות
כתוב תגובה ל- מבשרת
10
ערך רשימתו = קישקוש מקושקש !
  על 'המשפטן'   24/12/15 12:01
כתוב תגובה ל- על 'המשפטן'
11
למה סילבן שלום טרם התפטר ?
  ל"עיתונאי" - למשל   24/12/15 12:15
כתוב תגובה ל- ל"עיתונאי" - למשל
12
הכתבת על חתונת - מופע האימים
  ללוין המיתמם   24/12/15 12:24
האם כתבת על 'החתונה'
על תגובת רה"מ , השרים יעלון , בנט...על הסרטון שהובא גם בערוץ 10 ?
האם זה לא נושא גם משפטי בהיותך 'משפטן' ? !
האם - אין לכך "קדימות" לרשימתך לעיל - שהיא ברמת 'החיבור של תלמיד בכיתה ח ' ? !
כתוב תגובה ל- ללוין המיתמם
13
איתמר לוין
  קורא   24/12/15 12:38
איתמר לוין יקירי,כמה רוע יש לך ,תאמין לי הצום ביום כיפור לא יכפר עליך,פשוט חוצפה ורכילות סוג ז-ן,בבקשה תחליף מקצוע ותצטרף לאח הגדול,שם מקומך,
כתוב תגובה ל- קורא
14
לבדוק אם הבעיות הנשפשיות שלך
  ושל יואב מאפשרות   24/12/15 13:37
לכם להיות עיתונאים?
כתוב תגובה ל- ושל יואב מאפשרות
15
איתמר אתה רופא פסיכולוג
  לני   24/12/15 14:17
מי אתה שפוסק אולי בסופו של דבר אתה כאן החולה מהיכן אתה מביא את ההשמצות רופא נתן לך אנא בדוק קודם את עצמך תתבייש איזה לוין אתה
כתוב תגובה ל- לני
16
ליואב ולאיתמר שאו ברכה !!
  חתול רחוב   24/12/15 14:27
לכל המלעיזים ובנות היענה. לכל המלהגים וטומני הראש בחול. לכל הצבועים והמתיסדים בושו לכם. את האמת.הערומה. חובה היה להציף ועדיפה שנה קודם. שאו ברכה מובילי הדעה, יואב ואיתמר אחיי ורעיי. יפה העליתם. בכבוד. ביושרה. בלא טינופת הפוחיטקלי קורקט הגויי והמחפף. והמתחמק.והטומן ראש בדומן הארץ. יפה כתבתם יפה אמרתם. עכשיו תנו לאחרים להוציא את הערמונים הלוהטים האלה מהאש... שלכם, "חתול רחוב".
כתוב תגובה ל- חתול רחוב
חתול נכבד, עדיין מצפה לתשובתך
  אהוד פרלסמן   24/12/15 18:20
בדו-שיח קודם סיפרת לי על בקיאותך במשפט קצב, ועל ראיות הברזל המצדיקות את הרשעתו. ביקשתי ממך להציג ראיה אחת, ולו מקלקר ולא מברזל, ולא השבת. האם לא ראית את בקשתי, או שכל הראיות האלה קימות רק בדמיונך? אשמח לקבל את תשובתך.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
חתול מעופש, לא נכבד.
  חתול לא אמין   24/12/15 21:07
כתוב תגובה ל- חתול לא אמין
לאהוד פרלסמן נכבדי
  חתול רחוב   24/12/15 22:22
לא ראוי להכנס לניתוח המשפטי של קצב בפורום זה.השב"כ לא אימת את טענות קצב להפרשי זמנים ומועדים. ולא את פרשת האונס בבית התעשיינים בדולפינריום. לו חשב קצב שלא נפנף בכלי זיינו מול "א", היה תובע אותה על לשון הרע... מדוע לא עשה כן ? מדוע לא תבע אותן במשפט אזרחי ששם יכולת יכל לנתח אחרת את העובדות ? מדוע נכשל בפוליגרף פעם ועוד פעם והן צלחו 3 פעמים ? ומדוע שש נשים יעלילו על הנשיא בזיוניוניו כשכל מה שהן סובלות זו הוקעה ואף אחד לא הצליח להוכיח שהתעשרו.שזכו במשרות טובות משליחים חורשי רעתו. חאלאס להתייפייף. קצב הורשע בצדק ודין. מבחני "בוזגלו" במאסרי עולם על פחות מהנדרש מראיות כמו במשפט קצב... יש ניתוח נדיר של המימצאים לרעתו ברשת. חפש תקרא תפנים תלמד. צר לי עליך אחי פרלסמן. עדיף להשחית זמן בתיקי החלכאים הנדכאים והמסכנים בעמנו הגברי: בגרושים שלא זוכים לראות ילדיהם בגלל נשיםנמעוותות נפש ובגלל ארגוני נשים שונאי גברים ותאבי נקמה.בהם תשתלח. בוא נקים פורטל ייחודי נאמר: "ניוז 2U" בחסות יואב ואיתמר, שיתרכז רק בעבירות אתיות ופליליות של עובדי סעד.של שופטים משוקצים.של פרקליטים מושחתי מידות ודין שיוקעו בהקלטות (שחלקן גם 'לא הכי חוקיות'מאולם ביהמ"ש), פורטל שיתמוך רק במתאבדים גברים בגלל נשים רעות לב ושוטמות מיגדר.נשים זה המיגדר היחיד שמקבל הגנה מהמדינה בעיקר כשמתגלה שהן... שיקרו והעלילו נגד גברים.מי שעיגן זאת בדין היתה אישה שהאשימה והעלילה על חתנה ב...פדופיליה: עדנה ארבל ! שבת שלום. אחיך, חתול רחוב.
כתוב תגובה ל- חתול רחוב
חתול נכבד, הרשה לי לתקן אותך
  אהוד פרלסמן   25/12/15 01:25
1. לבית המשפט הוגש מסמך של השב"כ שבו הוכחה טענתו של קצב, וגם ראש היחידה לאבטחת אישים בשב"כ העיד במשפט וביסס את האמור במסמך הזה. ולבסוף השופטים הרשיעו את קצב בהנחה(!) שהמסמך הזה שגוי, ובכלל לא הזכירו את העדות הזאת של ראש היחידה לאבטחת אישים בשב"כ. 2. קצב לא הורשע בכלום בקשר לאודליה כרמון, כי היא סיפרה על הטרדה שתישנה. 3. שום בדיקת פוליגרף לא הוצגה במשפט, כי זו בכלל לא ראיה קבילה. 4. לא היו שום שש נשים שהעידו על קצב משהו דומה לאונס, אלא רק אחת, א' ממשרד התירות, שהעידה עדות שקר מא' ועד ת'. אז אם האמת מענינת אותך, ולא האגדות, קרא את המאמר שבפייסבוק שפתחתי, האמת, ואם אין לך פייסבוק, להלן קישור חלופי: המשפח.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אעשה כהצעתך אבל:
  חתול רחוב   26/12/15 14:29
בתיק קצב קיימת מסה קריטית ומספר נקודותנץ אל-חזור של עדויות חיצוניות ואובייקטיביות שנאמרו ונעשו בזמן אמת: בעת הווייתם.למשל של תלונות הקרבנות לאנשי אמת:למזכיר ביהמ"ש העליון !!!שרשם והטמין בכספת של... ביהמ"ש העליון את התלונות !! עדויות כאלה מוחזקות כמעט כמו אימרות שכיב מרע. כמו של אדם גוסס המצביע על הרוצח שלו עצמו !!! אבל דבריך ראויים למידה ותובנה. בברכה רבה, "חתול חתול אבל מהרחוב"...
כתוב תגובה ל- חתול רחוב
17
יואב ואיתמר - עברתי לאתר שלכם
  אחמד שריד   24/12/15 14:50
עכשיו, כשגם אצלכם אפשר לקרוא איזה חוט דנטלי שרה מחביאה במיכל השמפו שלה ואיך ביבי לא מסוגל לנהל את המדינה כשאשתו מורטת גבות עם פינצטה מפלסטיק - עכשיו גם אני יכול ליהנות מהאתר שלכם. תמשיכו ככה!
כתוב תגובה ל- אחמד שריד
18
השמצות מכוערות מניפלציות מכפיש
  זרבבלה   24/12/15 15:01
לערך נתניהו מתפקד טוב מאד, לנסות לסלקו ממניעים עלומים ואינטרסנטיים, אם רעייתו מנהלת או לא זה לא עניינכם. בנתיים נתניהו הוכיח עצמו בכל מובן. בעיקר בתחום הכלכלי והביטחוני, ולא נראה שהוא מונע ע"י חולת נפש תתבייש.
כתוב תגובה ל- זרבבלה
19
מצער עד מאד שאיתמר לוין נכנס
  בושה וחרפה   24/12/15 20:20
לתוך משבצת של עתון צהבהב. מאמר זה הינו הכפשה מוחלטת. מר לוין איזו טובה צומחת לך מדברי לעז אלה? יש איזה שהוא גבול מסויים שאין חוצים אותו. אלה עניינים אישיים מאד בינו לבינה ואתה, מר לוין, קבל עם ועדה פרשת זאת בפרהסיה - כאילו אתה בטוח ויודע בבירור שאלה הם פני הדברים. ואולי טועה אתה? נראה לי שאתה ויואב הוצאתם כאן לשון הרע כלפי זוג. הכי מטריד ששניכם מתפארים וחוזרים על המשפט: "אחרי החשיפה של ניוז 1" וגומר. אפשר לחשוב איזו חשיפה מפוארת.... לשם מה כל זה? האם רציתם שנתניהו יעוף ובוז'י "ימלוך" עלינו? האם זו מטרתכם? תבושו.
כתוב תגובה ל- בושה וחרפה
20
בן או בת זוג
  חוסיין אובמה   24/12/15 22:49
האם אדם מהמערכת בה עובד הכתב המהולל שאל אי פעם מה מצבה של זוגתו של השואל? אולי תפקודה בבית אינו עולה בקנה אחד עם מה שאחר חושב? אזאי אם כך המצב ניתן יהיה לתמוה על תפקודו של הכתב וכמו כן על כל אדם מהישוב.
כתוב תגובה ל- חוסיין אובמה
21
אתם מחפשים מתחת לפנס
  fely   25/12/15 08:15
כל ההתעסקות עם בריאותה הנפשית של רעיתו.... לא רלוונטי. לא צריך להיות חכם או בעל קשרים לראש בשביל לדעת שהוא חיי בבית משוגעים. זה קורה בביתו, וזה משפיע על שיקול דעתו במקומות שמשפיעים על החיים והעתיד של כולנו, וזה שהוא לוקח את כולנו כבני ערובה הופך אותו למשוגע לא פחות ממנה. כמו תמיד הוא מיירט, הפעם את אשתו. מיירט ומגנה. את התורה הזאת ביבי יודע בעלפה. היא עובדת לו טוב כבר שנים ועל פי התורה הזאת אנחנו חיים יום יום. אין מציאות יותר משוגעת מזו שאנחנו חיים בה. הוא לא הולך לשום מקום, ואנחנו הולכים לשום מקום.
כתוב תגובה ל- fely
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il