|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
דרור אידר
דרור אידר
השיח הרגשי על העסקה עם חמאס משחק לידי מנהיגיו, הששים לסכסך בינינו    קובעי המדיניות חייבים להתעלם מהרעש ולהתמקד בעיקר: מניעת תמריץ לאויבינו לשחזר את 7 באוקטובר, כלומר: חיסולם
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
להקשיב לקולה של הנערה תאיר קמינר
מאת: איתן קלינסקי  |  09/01/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
טיפשות היא מחלה קשה
  מגיב ותיק   9/01/16 12:37
וחשוכת מרפא במיוחד אם החולה הוא גם אידיוט ומניח שגם קוראיו מסביב אידיוטים.

שוטה הכפר מנסה להסביר לנו כעת כי מדינת טרור פלשתינאית נוספת לצידנו תהפוך את מדינת ישראל ל"דמוקרטית" יותר.
ולאוויל אפילו אין מושג מהי דמוקרטיה.

האוויל גם לא למד כי ב- 38, 47, 2000 ו בניאפוליס חבריו הפלשתינאים סירבו לקבל מדינה

זאת יש לדעת,ה"דמוקרט" הגדול זה אותו איתן שמגונן כאן על ארגוני טרור כמו בצלם ותעי"יש שחתרנותם הרצחנית התגלתה לאחרונה.

במחשבה נוספת אולי נשלח את הגברת הצעירה מושא "כתבתו" של איתן הפלשתינאי לאדון עזרא נאווי מתעיו"ש, כוהן ארגוני זכויות אדם ידוע ומשת"פ ארגוני הטרור הפלשתינאיים, היא תלמד אותו דמוקרטיה והוא ילמד אותה דברים אחרים...

חרפה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
יודע מגיב ותיק נפש טיפשותו
  מגיב ותיק מעיד   9/01/16 16:17
מגיב ותיק בעל רישיון לטפשות. בוגר הפקולטה לכסילות באוניברסיטת חמל מעיד על הצטיינותו בתחום התמחותו
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק מעיד
איתן חי בעולם מקביל לא מציאותי
  ירון551   11/01/16 15:44
עולם המצוי בדמיונו בלבד. כמו הקצר שהיה ב"בצלם", כשמשהו לא מחובר לקרקע, הפיוז נשרף.
כתוב תגובה ל- ירון551
2
מילא תלמידה, אבל המורה?, איתן?
  ה.א   9/01/16 12:43
לתלמידה הזו אין מושג בדמוקרטיה, ולאיתן המורה, אף לא אין מושג, בדמוקרטיה גם כן במדינה דמוקרטית שומרים חוק, מי שאינו שומר חוק ומי שמעודד אי שמירת חוק הוא אנרכיסט, פורק עול, עבריין, ממש כצו נוער הגבעות. וחשוב לציין בייחוד את סעיף 109 לחוק הענשין, "א. מי שהסית או שידל אדם החייב בשירות בכוח מזויין שלא ישרת בו או שלא יתייצב לפעולה צבאית, דינו - מאסר חמש שנים". ואיתן לא מסית אותה נערה, אלא לטעמי הוא מסית לכאורה רבים אחרים בכתיבתו התומכת בכוונותיה הנפסדות, היא תלך לדעתי לכלא, ואני מקווה שגם איתן ימצא עצמו בין סורג ובריח על כתיבתו זו.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א נותן שיעור רע לדמוקרטיה
  ל- ה.א   9/01/16 16:38
למגיב ה.א שבת שלום תהמגיב ה.א מדגיש שתאיר אינה מבינה דבר בדמוקרטיה. תאיר קמינר סיימה את בית הספר התיכון ויצאה יחד עם כל חבריה בתנועת הצופים לשנת שירות בהתנדבות מלאה בשדרות. עתה יחד עם חבריה היא הולכת ללשכת הגיוס ביום שיועד להם. כל בקשתה מהרשויות בלשכת הגיוס להמיר שירות צבאי בשירות אזרחי. זו זכות דמוקרטית לבקש. יש והצבא נענה לבקשה ויש ולא נענה לבקשה. אם הצהבא לא ייענה לבקשה, היא מוכנה לשלם את כל המחיר הנדרש, כולל ישיבה בבית כלא. איך הגיע המגיב ה.א לכך שהצעירה תאיר אינה מבינה דבר בדמוקרטיה. חשוב להבהיר שבקשתה להמיר שירות צבאי בשירות אזרחי נעוץ בתפיסתה, שהיא רואה בצבא כלי המשרת את הכיבוש המאמלל את שני העמים. היא מוכנה לשלם את כל המחיר שישיתו עליה מוסדות המשפט. אני מקווה, שלשכת הגיוס תענה לבקשתה ותאפשר לה לשרת שירות אזרחי.
כתוב תגובה ל- ל- ה.א
פעילות דמוקרטית טהורה
  דמוקרטית   9/01/16 17:33
המגיב ה.א יש לו יומרה ללמד את כולם דמוקרטיה, אבל הוא נותן לכולם שיעור שאין בינו ובין דמוקרטיה מאומה .

המגיב מתייחס לנערה שאת צעדה הראשון בחייה הבוגרים עשתה בהתנדבות מלאה לעבודה חינוכית בעיר שדרות במסגרת תנועת נוער ״ הצופים״.

בלשכת הגיוס היא מבקשת שייענו לבקשתה לשרת שירות אזרחי ולא שירות צבאי.

התנגדותה לכיבוש מניעה אותה לבקש להמיר שירות צבאי בשירות אזרחי .

היא מוכנה לשאת בכל התוצאות ולשבת בבית הכלא,

יש תהום בין הגדרת המגיב את הנערה כלא מבינה בדמוקרטיה ובין מה שמייצגת הנערה .

הנערה פועלת בתוך המסגרות הדמוקרטיות . 
כתוב תגובה ל- דמוקרטית
" מסגרת דמוקרטית" , עאלאק !
  שלמה המגיב   9/01/16 19:21
ממתי "מסגרת דמוקרטית" מתממשת באמצעות עבירה פלילית ועבירה על החוק שחוקק באופן דמוקרטי ( חוק גיוס חובה) ? איזה "דמוקרטיה טהורה" יש כאן ? מה זה הסיסמאות הנבובות והדמגוגיות הללו , גברת הדמוקרטית ? מה הקשר בין דעה פוליטית ( כן לכיבוש ,לא לכיבוש ) ובין סרוב לשרת בצה"ל ? מה "טהור" בכך , שאזרח מסרב לשרת בצבא ומשאיר לאחרים את החובה הלא נוחה ולפעמים גם המסוכנת הזו ? ממתי בא "הדמוקרטיה" לידי ביטוי במחאה באמצעות עבירה על החוק ? האם גברתי הדמוקרטית , תראה "כדמוקרטיה טהורה " , סירוב לשרת בצה"ל של כל אזרח , שלא רואה "עין בעין" את מדיניות ממשלתו ? אין כאן שום דבר "טהור" , אלא "ייפות נפש" של "טהרנים " ללא קשר לדמוקרטיה. נ.ב. איני נמנה על "מתלהבי" מדיניות הממשלה הנוכחית בנושא הסיכסוך הפלשתינאי ומה ניתן לעשות כדי לפתור אותו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה, אתה לא חייב להקשיב.
  לשלמה ולהלפרין   10/01/16 09:08
אבל בדמוקרטיה יש משקל גם למצפון. מה שתאיר עושה זה לא השתמטות, אלא ההיפך מכך. היא מתגייסת לשמש כמגדלור לכל מי שמשתמש בנימוקים פורמליסטיים כדי להפקיד את המצפון שלו באפסנאות של צה״ל ומסבירה, שאלו המשתמטים האמיתיים ואדם מוסרי צריך ללכת עם מצפונו לכל מקום כל הזמן. לדעתי, שום רע בכך, שהמדינה תאפשר שירות אזרחי במקביל לשירות צבאי. להלפרין (ואולי גם לשלמה), כשליש מחייבי הגיוס לא מתגייסים כלל, רבים נוספים עושים מהחוק קריקטורה (דוגמניות, זמרים, ספורטאים, סלבים למיניהם וכו׳), שמצטלמים עם המדים רק לצורך אייטם במדורי הרכילות ( מישהו אמר עומר אדם, מיה בוסקילה ורוני סופרסטאר?). אני לא רואה שום אנארכיה באופק.
כתוב תגובה ל- לשלמה ולהלפרין
ממתי "מצפון" , זה "דמוקרטיה"?
  שלמה המגיב   10/01/16 14:39
אין שום קשר למושג "מצפון" אישי , ולמושג "דמוקרטיה". לדמוקרטיה ישנה הגדרה ברורה ואילו "מצפון" יש לכל אדם ברמה שונה עפ"י מאפייניו האישיים. לעבריינים , לאנרכיסטיים , לטרוריסטים , לפאדופילים ולרוצחים סדרתיים , יש גם "מצפון" משלהם וזה יהיה מטופש ודמגוגי להכריז - "אדם מוסרי צריך ללכת עם מצפונו לכל מקום ובכל זמן" ! . ממתי "מצפונו" של אדם מסויים , עדיף ומןסרי יותר "ממצפונו" של אחר ? ומדוע "הליכה עם מצפון" , מצדיקה עבירה על החוק ( שחוקק באופן דמוקרטי !) ? גם לחרדים יש את "המצפון והמוסר שלהם" , בהקשר לאורחות חייהם , נו , אז בעטיו של "מצפון" זה , מותר להם לעבור על החוק ולבצע עבירות פליליות ? מותר להם להשתמט מהצבא וזה מעשה ראוי לגנאי , ואילו סירוב לשרת של הנערה תאיר הוא ראוי ומצפוני ומוסרי ? איזו צביעות וגניבת דעת , ממש מביש !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לא משרתים ולא מתנדבים
  צפורה בנאי   10/01/16 17:59
הרבה חרדים לא משרתים ולא נותנים דבר לקהילה. תאיר מוכנה לתת במסגרת אזרחי במקום צבאי. אם היא הייתה בחורה דתית לא היו מבקשים ממנה דבר. אני לא מבינה מה רע בשירות אזרחי במקום צבאי. היא תתרום יותר כך מאשר בצבא.
כתוב תגובה ל- צפורה בנאי
לו הבורות הייתה דשא
  ה.א   10/01/16 21:15
(1) ההתנדבות בקהילה החרדית עולה על ההתנדבות בכל שאר הקהילות (2) החרדים לא משרתים כי החוק משחרר אותם, הם לא סרבנים (3) נוער הגבעות משרת ומתנדב באבו אבוע, האם זה מתיר לו להצית כנסיות מסיבות אידאולוגיות? (4) צביעות, בושה וחרפה!!!
כתוב תגובה ל- ה.א
ציפי בנאי את שקרנית כמו כל....
  מהפך 77   11/01/16 20:31
שמאל הקצה שלך. השקר נר לרגליכם. למדתם דבר שנים מהערבים. אני לא דתי אבל מי ''אוסף'' את חלקי האדם שהחברים של השמאל הבזוי משאיר אחרי פיגועים?. מי מגיע ראשון לתאונות דרכים?. י הראשון שפונה לרב פירר שיעזור בזמן בעיות בריאות? משי זהב הקיים יחידה של מאות צוללנים לעזור למשטרה בזמן אסונות שצריך בעם צוללנים. מי הראשונים שנוסעים לחו''ל לחלץ נפגעים ולאתר גופות?. לא מתביישת שקרנית
כתוב תגובה ל- מהפך 77
עונה לעצמך ומחלק לעצמך ציונים.
  אתה שואל את עצמך   10/01/16 20:36
סחתיין. מכל מקום, דמוקרטיות גדולות מישראל התמודדו עם סרבנות בהיקפים עצומים, בלי כל הדמגוגיה ההיסטרית שלך. מעל במת וודסטוק קראה ג׳ון באאז לא לשלם מיסים כי קונים בזה נשק להרוג אזרחים בוייטנאם. אלפים רבים הריכו לה. האדמה לא רעדה. מליוני אנשים סרבו להתגייס לוייטנאם ושרפו צווי גיוס, והאנרכיה אפילו לא נראתה באופק. ג׳יין פונדה נסעה להפגש עם מנהיג האוייב בהאנוי, ואמרה בטלויזיה שארצות הברית חרירת שם מלחמה פוליטית, האספסוף הימני נוסח הצל יצא מדעתו, אבל אמריקה שרדה יפה את הפרובוקציה ולימים התברר שהנשיא שיקר והיא אמרה אמת. רק בקלושמרל העלובה הזו כל רבע סרבן עם חצי מצפון מכניס את כל המדינה להיסטריה. אתה יכול להרגע. לתאיר מתל אביב, כמו ליוסלה מבני ברק, הזכות המלאה למצפונם. הלואי שיהיו לנו עוד רבים שהולכים אחרי מצפונם ולא אחרי הפעמון של ראש העדר. מאנרכיה אנחנו עוד רחוקים מאד. הרבה לפני זה, אינשאלה, נגיע למקום שבו אפשר לדבר ברצינות על מקומו של הסירוב האזרחי במדינה דמוקרטית. רמז, השיחה הזו לא תתנהל בערוצי הטלויזיה המוכרים, לרבות לא בתכנית התחקירים המהוללת של אילנה (אמת לשעתה) דיין.
כתוב תגובה ל- אתה שואל את עצמך
יאללה אז בוא נברך את נוער
  א.ה   10/01/16 21:08
יאללה אז בוא נברך את נוער הגבעות על עקירת עצי זית, אין אנרכיה באופק, הם אידיאליסטים שמגרשים את הערבים מאדמות התנ"ך, הם אידיאליסטים שמגרשים נוצרים מארץ התנ"ך, אין אנרכיה באופק, זו ארץ אבותינו, יש לנו אידיאלים, הלאה החוק. זה מה שאיתן וחבריו ההזויים מביאים, בושה וחרפה.
כתוב תגובה ל- א.ה
גם נוער הגבעות משרת
  ה.א   9/01/16 22:42
גם נוער הגבעות משרת, אין לכך כל קשר עם דמוקרטיה, מי שפועל נגד הכרעת הרוב, פועל נגד הדמוקרטיה, וזה שהוא אומר שהוא מוכן לשאת בעונש, רק מבליט את המודעות המלאה שלו למעשיו. מותר לבקר את החלטת הרוב, אך אסור לפעול נגדה, בעברית זה נקראת הפרת חוק, בייחוד בנושא כך כך חשוב לרוב המכריע של הציבור, הגנה על חייו, באמצעות כוחות הביטחון. ומי שתומך בסירוב לגיוס בריש גלי, אף הוא מודע באופן מלא למעשיו, איתן קורא לטעמי לאנארכיה, בדיוק כמו קיצוני הקיצונים של נוער הגבעות. אוי לנו ואבוי לנו שזה השמאל של ישראל, בואו נקווה שמה שאנו רואים כאן, לא מעיד על כל השמאל.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה א אינו עונה למה ששאלו אותו
  תשובה טיפשית של ה   11/01/16 12:27
תאיר היא פרומיל של הפרומיל ועוד פרומיל מהתופעה של שריפת צווי גיוס ולא להתגייס למלחמה בויטנאם. היום ההיסטוריה שופטת בחיוב את סרבני המלחמה בארצות הברית שסרבו להילחם בויטנאם
כתוב תגובה ל- תשובה טיפשית של ה
ה א אינו עונה למה ששאלו אותו
  תשובה טיפשית של ה   11/01/16 12:27
תאיר היא פרומיל של הפרומיל ועוד פרומיל מהתופעה של שריפת צווי גיוס ולא להתגייס למלחמה בויטנאם. היום ההיסטוריה שופטת בחיוב את סרבני המלחמה בארצות הברית שסרבו להילחם בויטנאם
כתוב תגובה ל- תשובה טיפשית של ה
קודם כתבתי שאתם שקרנים ב......
  מהפך 77   12/01/16 07:01
בזויים אנו מוסיף גם נבלות מטומטמות. מה למלחמת ויטנאם ולאוטובוסים שמתפוצצים בלב הערים. מה עניין למלחמה בצד השני של הגלובוס על צורת שלטון למלחמה שכבר 100 שנה מנסה לשחוט כל יהודי שחי כאן על הגבול ובטוח הבית. רק שבוע שעבר הדרקים פחדו לצת מהבית בגלל ערבי ים רובה שהסתובב והרג כל מה שזז כולל ערבי אחר. כמה שאתם חרות עם השקרים שלכם
כתוב תגובה ל- מהפך 77
דיברו פה על הפרת חוק ואנרכיה
  לא לכעוס   12/01/16 09:09
בהקשר של תאיר קמינר. אז וייטנאם זו דוגמא מצויינת, וההסברים שם טובים. מה גם, שאת רטוריקת ״המלחמה על הבית״ הפעילו גם שם. ע״ע מקארתיזם. מסתבר, שגם את הדמגוגיה הלאומנית לא המציאו בישראל. במקום לקלל תנסה להבין איך כל כך הרבה אנשים נכנסים להסטריה בגלל אישה אחת, שלא משתמטת מכלום, אלא כבר נתנה שנה מחייה בהתנדבות לטובת החברה, ומוכנה להמשיך ולתת.
כתוב תגובה ל- לא לכעוס
3
קלינסקי מציע למי "להקשיב" ?
  שלמה המגיב   9/01/16 12:48
איזה מאמר דמגוגי ורדוד של קלינסקי ! איזו צביעות וגניבת דעת ! ממתי קובע כל אזרח שאמור להתגייס עפ"י חוק , היכן ישרת , אם בכלל ? היכן הוא יתרום יותר והיכן לא יתרום ? האם השרות החובה בצה"ל , הינו תוכנית כבקשתך ? זה דמוקרטיה שאליה משתוקק קלינסקי , או אנרכיה ? כיצד מצדיק קלינסקי את הקשר בין דעתה הפוליטית ( הלגיטימית כשלעצמה) של הנערה , לבין חובת השרות בצה"ל ? מה מתלהב קמינסקי "מהנחישות" של הנערה שלא להתגייס ? סירובה של תאיר לשרת בצה"ל ,לא "נובע מרצון לתרום לחברה ", אלא ממניע פוליטי חד משמעי , כאקט של הפגנה וקמינסקי רואה זאת בחיוב !!. האם סירוב הנערה להתגייס ימנע את "העוולות שנעשות לעם הפלשתינאי תחת כיבוש" ? אולי הנערה תוצב בצה"ל ( אם תתגייס ?) בפיקוד הצפון , שאמון על ביטחוננו מול מדינות וגורמים עויינים מבחוץ ,ללא קשר "לכיבוש" ? מה הקשר בין רצון אזרח "לתרום לחברה" ובין השרות בצה"ל שאמור לתרום לביטחון האזרחים ? מחר "יתלהב" קמינסקי מאזרח שמסרב לשלם מס הכנסה , כי לא מוצא חן בעיניו " הכיבוש והעוולות לפלשתינאים". הדרך להילחם נגד הכיבוש הוא בהצבעה בקלפי או בהפגנות מחאה חוקיות ולא ביצירת אנרכיה. ממליץ לקמינסקי "להקשיב " למשפחות השכולות שבניהן נטבחים בשבועות האחרונים ע"י מוסלמים מוסתים ולא לחוצפנית שמחפשת עילות להשתמט מגיוס לצה"ל !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
4
מקווה שתאיר לא תשלם מחיק קשה
  qertyui   9/01/16 13:07
אישית, אני מאחל לתאיר קמינר, שהצבא יהיה קשוב לבקשתה האישית, ויאפשר לה לשרת שירות אזרחי.

ציבורית, אני מאחל לחברה הישראלית והפלשתינאית החיה במדינת ישראל, שיחול שינוי כיוון , וישראל תחליט לא להיות מדינה כובשת.
כתוב תגובה ל- qertyui
לתאיר=לחמול על בני/בנות פלסטין
  ע_הראל   11/01/16 14:13
בשם החמלה היהודית והומניזם שמיימי והצלם אנוש, אנא תאיר יקרה התגייסי צה"ל, ולו רק כדי להציל את בני דודינו ערביי יו"ש מליפול חלילה לידי צבא אסלאם דאעש הידוע לשמצה - שצפוי להשתלט במקום אבו מאזן הליצן תוך חודשיים, אם צה"ל ייסוג חלילה משם (ומי יודע שמא זה יהיה עם מרחץ דמים נוסח סוריה?)! §¥§¥§ גם אז יגוייסו בני פלסטין בגיוס חובה לדאעש (וישמשו במקביל כבני ערובה נגד הוריהם - ואף יוצאו להורג אם לא תואיל כל החמולה להישבע אמונים לדאעש ולשלם לדאעש כפל מיסים), ואילו בנות פלסטין גורלן יהיה לאונס לעת בוקר - ולשמש שפחות מין לצבאות האסלאם לעת ערב! §¥§¥§ אז חמלה יהודית בסיסית כבר אמרנו?! §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
5
גם אם אינני שלם עם החלטתך
  חזקי ואמצי   9/01/16 13:19
מברך אותך שתהיה חזקה בדרך , בה בחרת, גם אם אינני שלם עם ההחלטה בשלמותה.
כתוב תגובה ל- חזקי ואמצי
6
חובת השרות
  הצדקנית   9/01/16 18:03
הכל בשם הכיבוש.. יפה ששרתה בשרות אזרחי -אך אין אנרכיה בישראל - החוק מחייב ללכת לצבא אז שתלך ולא תשתמט . מציע שתלך לבקר אותה בכלא ..
כתוב תגובה ל- הצדקנית
7
תאיר - נערה מבולבלת
  פול   9/01/16 18:22
נערה אומללה. יבוא יום ותצטערי על מעשייך.
כתוב תגובה ל- פול
תאיר אינה ימבולבלת
  טליה..   10/01/16 14:50
תאיר טועה, כשהיא מחליטה לא להתגייס לצבא .

אני מעריכה את תאיר על עמדותיה הפוליטיות . אני מבקשת ממנה, שאם היא קוראת את המאמר ואת התגובות למאמר שתחליט להתגייס לצבא .

אני חוששת לגורלה של הדמוקרטיה בישראל אם מימין ומשמאל נחליט לא לשרת בצה״ל . אני מבקשת זאת כמי שתומכת בעמדתה הפוליטית שהשליטה שלנו על הפלשתינים הוא אסון לחברה הישראלית .  
כתוב תגובה ל- טליה..
8
הגר מאשימה את קלינסקי:רשע
  איריס כהן   9/01/16 19:31
למה ברחת ממאמר בו סופר על רוצח בני ישמעאל , למה אתה מתעלם מהסיפור המזעזע שסופר בתכנית עובדה ??? הגר תועה במדבר ופונה אל קלינסקי ומבקשת כתוב מאמר נגד רוצחי ישמעאל - פעילי שמאל שהסגירו את בנה ישמעאל למותם !!! קלינסקי הרשע - הגר תועה ותוהה ומבכה על צביעותך - למה ברחת???
כתוב תגובה ל- איריס כהן
9
נערה מתוקה
  אהרון שחר   9/01/16 20:09
היא תמימה, אבל אתה כבר עברת גיל 18... אגב, למה לא מגייסים ערבים לצבא? למה הגזענות? צבא אפרטהייד? מה יש, הם לא אזרחים נאמנים שווי זכויות וחובות? איפה שירת נשאת?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
קלעת בול
  שוחר-שלום   10/01/16 14:43
קלינסקי כבר לא בן 18. לכן אי אפשר לפתור אותו מאחריות על עמדותיו ועל השפעתן. קלינסקי מטפח עם דעא"שי ומייחל לתקומתו אף שברי לכל בר-דעת שתקומה זו תביא חורבן על כולם. נורא עד כמה אנשים יכולים להיות עוורים וחסרי אחריות.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
10
עידוד לעבריינות
  ה.א   10/01/16 09:27
הבעיה היא עם התומכים הצבועים. הנערה תיכלא, לעוד חודש ועוד חודש, עד שהיא תישבר או עד שתשוחרר על בסיס אי התאמה. אני מקווה שגם לא יקבלו אותה לשירות לאומי נוסף, עקב אי התאמה לטעמי. כלומר לסרבנות שלה יש תרופות. עיקר הבעיה היא עם קהל הצבועים שתומכים בה (ואינני מדבר על מעגל המשפחה אלא על "משפחת השמאל ההזוי והמזיק"). מדובר הרי בהפרת חוק, מדובר בשבירת שבר בדמוקרטיה, ממש כשם שיש התנהגות עבריינית בימין הקיצוני, ואיתן יודע זאת, הוא כותב לעצמו ולכולנו שהיא עומדת להיכלא, והוא יודע על כן בבירור שמדובר בהפרת חוק, האופן בה מצייר איתן את הגברת הזו נועד לדעתי לשכנע את הקורא שמדובר כגיבורה, כמודל לחיקוי, בושה וחרפה, פשוט בושה וחרפה, כל עידוד לעבריינות בשמאל הקיצוני, הוא עידוד לעבריינות בימין הקיצוני, כל עידוד לעבריינות בסקטור היהודי הוא עידוד לעבריינות בסקטור הערבי, ואיתן עומד ומריע לעבריינות, הדמוקרטיה ממנו והלאה, האנרכיה היא לטעמי משאת נפשו.
כתוב תגובה ל- ה.א
11
החינוך שהיא קיבלה...
  אביטל   10/01/16 12:42
אם אינני טועה הנערה "התמימה" גדלה בבית של קומוניסטים לשעבר. אביה נועם קמינר ז"ל ואמה היו אנשי שמאל קיצוני, וגם סבה ראובן קמינר הוא איש שמאל קיצוני. אחיה היה סרבן גיוס ואף ישב בכלא, בקיצור היא לא המציאה את הסרבנות, ולא מרדה בחינוך שקיבלה, להפך היא המשך טבעי של הקומוניסטים (שהיום מאכלסים את מפלגת חד"ש), שהאמינו בשמש העמים (סטאלין) בזמן שנרצחו מיליונים בשם הרעיונות הנשגבים של הקומוניזם.
כתוב תגובה ל- אביטל
12
תיאבקי על עמדותיך כחיילת
  לתאיר באהבה   10/01/16 14:31
אני מעריכה מאד את עמדתך , מעריצה את נכונותך לשלם את המחיר היקר על עקרונותיך בישיבה בכלא , אך דווקא כמי שמזדהה עם עמדותיך נגד מציאות של כיבוש נגד מציאות של שליטה שלנו על גורלם של הפלשתינים, אני מבקשת ממך להתגייס לצבא ולהמשיך לבטא את עמדותיך .

כתוב תגובה ל- לתאיר באהבה
13
טט
  אא   10/01/16 18:31
כתוב תגובה ל- אא
14
פשיטת רגל
  גיא?...........   10/01/16 19:24
מה שהוא אומר שכל אחד יכול לעשות מה שבא לו אז שיאמר כך על נערי הגבעות השמאל פשט את הרגל כי הוא מעלים עיין מהשנאה הנאצית של הפלשתינים עוד לפני ה''כיבוש'' מעניי אם היה יהדי שהיה חוטף את היטלר כשהתחיל להסית גם אז היו יוצאים נגדו כיוון שהשמאל לא מאמין בזכות של העם היהודי לחיות כיהודים מציע להם להתאבד מכיוון שהרי הם יהודים אז שיתחילו מעצמם
כתוב תגובה ל- גיא?...........
15
איימן עודה ביקר אותה בביתה
  arius   10/01/16 20:34
ח"כ איימן עודה אוהב ישראל ידוע הגיע לביתה וחיזק אותה הכל מתואר בדף הפייסבוק שלו כולל החיבוק עם ההורים יותר מזה לא צריך
כתוב תגובה ל- arius
16
תתגייסי לצבא
  לתאיר קמינו   11/01/16 08:26
כתוב תגובה ל- לתאיר קמינו
17
תתגייסי לצבא
  לתאיר קמינו   11/01/16 08:26
כתוב תגובה ל- לתאיר קמינו
18
תתגייסי לצבא
  לתאיר קמינו   11/01/16 08:26
כתוב תגובה ל- לתאיר קמינו
19
תאיר תתגייסי ותיאבקי בצבא
  להתגייס   11/01/16 10:30
תאיר, תיאבקי תוך שירות צבאי
כתוב תגובה ל- להתגייס
20
חוצפה, אתם כבר לא הרוב כאן
  איל   11/01/16 21:17
מה שרוצה כותב המאמר כאן, זה למעשה שאיראן תשלוט כאן אחרי שתרצח את כל היהודים ככתוב בקוראן ה"קדוש". מי שתוצאות מעשיו מובילות להחלשת צהל במודע. אין ליחס לו אילא את הנ"ל. צורת מחשבתו המעוותת מוליכה אותו תהומה. שילך לשם לבד ויעזוב אותנו לנפשנו.
כתוב תגובה ל- איל
עלילת דם של מגיב
  תגובת מגיב מסית   12/01/16 10:18
תגובת המגיב היא הסתה ועלילת דם.

איך הגיע המגיב למסקנה, שכותב המאמר מבקש שלטון איראן בישראל, ועוד מקנח ברצונו שהם יהרגו יהודים.
כתוב תגובה ל- תגובת מגיב מסית
המגיב צודק בהחלט
  aerius   13/01/16 23:35
שלטון האיסלאם קרוב ביותר בסיוע חברים כמו מחבר הכתבה
כתוב תגובה ל- aerius
21
תשוחרר תאיר קמינר
  תשוחרר   14/01/16 19:25
תשוחרר אסירת המצפון תאיר קמינר
כתוב תגובה ל- תשוחרר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il