|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
נכון לרגע כתיבת שורות אלה מצטיירת התמונה העגומה היא שהחמאס לא הושמד וישראל מצויה במשבר רציני, מאות חללים מסרו נפשם בקרב ואלפים נפצעו
אלי אלון
אלי אלון
ביקרתי בימים אלה (אפריל 2024) בשני מוזאונים אלה בהפרש שעה    האמינו לי אותם תכנים ואותם צילומים פחות או יותר דומים בשני המוזאונים. שניהם עוסקים בארגון האצ"ל מאז הקמתו עד פירוקו
דן מרגלית
דן מרגלית
פעמיים הודעת בשבת - וכפחדן עלוב בשם "גורם מדיני בכיר" במקום להתייצב מול המצלמות - כי צה"ל יתקוף את רפיח גם אם תהיה עסקה    כמובן, כדי שלא תהיה
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 347/88, איוון דמיאניוק נגד מדינת ישראל. השופטים מאיר שמגר, מנחם אלון, אהרן ברק, אליעזר גולדברג, יעקב מלץ. 29 ביולי 1993
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אירופה עברה את נקודת האל-חזור
מאת: אביתר בן-צדף  |  13/01/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בן צדף דורש " הוכחות ותשובות"
  שלמה המגיב   13/01/16 17:19
עפ"י התובנות "המבריקות" של בן צדף , האם גם הרשעות בתי המשפט של מחבלים וגם של מרגלים יהודים לא משכנעים אותו , כי אין שמץ הוכחה שהראיות נגדם לא הוצאו בעינויים" ? איזה ניתוח אובייקטיבי ומעמיק של נתונים , ממש להתפעל ! תפיסת הפסיכופטים הללו מנוער הגבעות , ממש קילקלה לבן צדף את התזה , כמה חבל !. ובנוסף לכך , בן צדף רוצה "לקבל תשובות " בעיצומה של חקירת הרצח בפאב בתל אביב, מי עזר לרוצח מילחם להגיע חזרה לנחל עירון ? באמת לא בסדר שהמפכ"ל אלשיך , לא מעדכן את בן צדף on line , תוך כדי החקירה , בעוד ישנם עצורים נוספים בפרשה ! . נראה לי שבן צדף לא כל כך מרוצה מאלשיך יוצא השב"כ , גם "מוציאים ראיות מפלילות בעינויים " מחשודים ברצח מהימין הקיצוני , וגם לא נותן לו "תשובות" מחקירות נגד מחבלים ! בעצם , אולי "התשובות" לבן צדף בעניין העזרה למילחם , לא יספקו אותו , כי "אין שמץ הוכחה שלא הוצאו בעינויים" , אז אין צורך לעדכן אותו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תגובתך משכנעת אך לא מובנת
  אלברט שבות   13/01/16 19:38
שלמה המגיב, שכנעת אותי שבן צדף לא נופל עליך טוב, אבל באמת לא הבנתי מה אתה רוצה להגיד לבן צדף, העברית שלך קריאה אך לא מובנת.
כתוב תגובה ל- אלברט שבות
הסברים לאלברט
  שלמה המגיב   14/01/16 10:18
בן צדף מתנהל בצביעות וברדידות , באופן תדיר ומסית כל הזמן את הקוראים כנגד מערכות הביטחון של המדינה ( צה"ל , מוסד , שב"כ , משטרה ), תוך הטעיית הקוראים , עיוות נתונים ועושה על הקוראים מניפולציות , בכדי לשכנע אותנו בתובנות שלו. רמזיו חסרי הבסיס כנגד התנהלות חוקרי השב"כ בחקירת הטרוריסטים היהודים מפרשת דומא ( "עינויים" !!) , עולים במפתיע על ידו , כאשר חוקרים את "חביביו" אנשי תג מחיר והימין הקיצוני , ואין לו טענות כאלו כנגד השב"כ , כאשר חקר מחבלים ומרגלים יהודים ( שמאלנים רחמנא ליצלן !) וחשף את פשעיהם ! אתה הבנת את הצביעות וגניבת הדעת הזו של בן צדף , אדון אלברט ? אנשי מערכות הביטחון שלנו , "מעצבנים" את בן צדף , רק כאשר הם "מכרסמים" בתובנות האידיאולוגיות הימניות שלו ( הלגיטימיות כשלעצמן ) ואז הוא "יורד" עליהם ברדידות ובאנטגוניזם חסר פשר. תהיה לי בריא , אלברט.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
עמדתי לגבי ההסברים
  אלברט שבות   14/01/16 18:51
שלמה המגיב, קודם כל אני מצטרף לדעתו של הלוי אודות ההזדהות, אנחנו נמצאים במרחב תקשורתי חדש שרק נולד לפני כשני עשורים, במרחב הזה אנחנו חולקים את דעותנו זה עם זה, מדובר בדעות אינטלקטואליות, ולפי דעתי זהות בעל הדעה היא גורם בלתי נפרד מדעתו. לעומת זאת אי ההזדהות בתואנה זאת או אחרת מחזירה אותנו לעידן הקדמון כאשר דעתנו היתה באמת אנונימית כי פשוט לא יכלנו להביע אותה, רק העיתונאים והפוליטיקאים יכלו להביע את דעתם, ועד שבירכנו שהחיינו והגיענו לזמן בו סוף סוף דעתנו נשמעת- אתה בא לעטוף אותה באנונימיות? מעבר לזאת מה הקשר באמת בין השמירה על פרטיות לבין ההזדהות? מה אתה חושף לי כמה כסף יש לך או מה עשית עם אשתך בחדר? מדובר שוב בהבעת דעות וטוב אם נזדהה ולו בשמנו, כי בסופו של דבר אנחנו בשר ודם שמדברים אחד עם השני- לא רובוטים חסרי זהות. אשר לבן צדף שדעותיו אינם לרוחך, לדעתי, ודווקא כי דעותיו רחוקות מדעותיך כדאי לצמצם את טענותיך לנקודה מרכזית- אחת לכל נושא, במקום לסכמם בחבילה אחת או אז, ועד כמה שתהיינה לך טענות טובות וחזקות - הן יישמעו כלא יותר מקטרוג, ואם אני מבין אותך טוב- לא זו מגמתך, מטרתך היא לא לקטרג כי אם להביע דעה.
כתוב תגובה ל- אלברט שבות
הסבר על "פרטיות" ,לאלברט
  שלמה המגיב   14/01/16 20:40
לא הבנתי על מה אתה ובלום מלינים בגין חוסר "ההזדהות" שלי , אלברט ? ואם הייתי כותב בשם שלמה הכהן , סתם אזרח מן השורה שאין מאחוריו שום רקע או רקורד מיוחד , אז זה היה משנה עמדתכם בגין התובנות שלי ? ואולי "ההזדהות" המלאה שלי תחשוף את עברי המפואר בשרות המדינה ואני רוצה למנוע זאת מחמת צניעותי ? ואולי "ההזדהות" המלאה שלי תחשוף זהותי , כאדם ידוע בכלכלה הישראלית , "שאשתו הצמיחה לו קרניים" וזה פורסם בתיקשורת , והוא נבוך ומתבייש בכך ? או אולי , חס ושלום , "הזדהותי" המלאה ,תחשוף איזה פרט מבן משפחתי ואני רוצה למנוע זאת ? - זה רק דוגמאות ולא עובדות בהקשר האישי שלי - אבל דוגמאות שמצביעות על חוסר הרלוונטיות ( לא בכל המקרים כמובן ) של זהותו של האדם בהקשר לתובנות שהוא מציג. האם השם שאתה מזדהה איתו כאן , אלברט , הוא אמיתי או לא ? האם השם שלך כאן , אמור להיות פרמטר בתגובותיי לתובנות שלך ? מה אתם מתעסקים בשטות הזו , אתה ויוסי , במקום להתייחס לגופן של דעות או תובנות ? . תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה המגיב, שאלה
  אלברט שבות   15/01/16 00:20
אתה יודע איך קוראים למשחק שלנו ברשת? "משחק עצמי" זה שם המשחק, כלומר אנחנו משחקים עם עצמנו, אני כותב בעצם לעצמי ואתה בקריאתך ותגובתך רק משלים את המשחק שלי ועוזר לי לנהל אותו. אני יכול להגיד לך ש-99% ממכרי ברשת, כולל אלה שחולק עליהם אינני מכיר אותם אישית ואני חושב כי לעולם לא אכיר אותם. זה אומר שאני ואתה בעצם כותבים לעצמנו, שם המשחק הוא כנות עצמית כי זה קובע את רמת המשחק שקבענו לעצמנו. אתה יכול כמובן לקרוא לעצמך נתן בן חורין ולהמשיך את המשחק... אז מה הישגת בזה? אני אגיד לך: סך הכל רימית את עצמך- לא אותי, כי אתה לא עובד אצלי גם לא מכיר אותי. המשחק שלנו עוסק בכתיבה אינטלקטואלית, כתיבה זו היא כלי המשחק, וכאן ניצבות בפניך שתי אפשרויות: או לשחק משחק אמיתי ולהנות ממנו, זה אומר שתהיה כן עם עצמך ותזדהה בשמך האמיתי גם אם זה שמעון פרס או שלמה ניצן, או לשחק משחק תמוה כמו אלה שיושבים עם עצמם שעות ומשחקים משחק סתמי של לזרוק ניירות לפח ולקלוע. אישית אני מנסה לנצל עד כמה שאפשר את המשחק שלי ברשת ולהנות ממנו, ובסך הכל אני מזמין אותך להנות מהמשחק כמוני, תרצה תזדהה, תרצה לא, זה תלוי רק בך וברמת המשחק שקבעת לעצמך. רק בריאות ידידי המגיב.
כתוב תגובה ל- אלברט שבות
גילוי נאות
  יוסי בלום הלוי   13/01/16 22:19
"שלמה המגיב" שלום, האם אתה מקבל שכר על תגובותיך האובססיביות על דברי הימין באתר זה? כבר נפגשתי עמך בכמה הזדמנויות. נ.ב. למה לא תחתום בשם מלא? אתה מתבייש? הנה אביתר בן צדף ואנוכי חותמים בשמנו ללא בושה וללא משוא פנים.
כתוב תגובה ל- יוסי בלום הלוי
יוסי-
  אבנר צפוני   14/01/16 08:19
אתה תמים או מיתמם ?
אתה לא מודע לאלימות של חלק מאנשי הימין ?
ב2010 היו לי כאן (באתר) ויכוחים עם אורי ברעם.חפש בגוגל את קורותיו.
ומדוע אתה מתפלא שישנם אנשים שהינם מתונים או שמאלנים בכל רמ"ח אבריהם ? בבטחון,בנחישות,ללא התנצלות.
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
2
איך הגעת "לשכר" ,אדון בלום?
  שלמה המגיב   14/01/16 09:59
מהיכן שלפת את ההנחה המוזרה הזו ( בלשון המעטה ), אדון בלום , שמי שחושף כאן את השטויות והרדידות של בלוגרים ומגיבים , מקבל "שכר" ממישהו על כך ? מי הטיפש שישלם לי עבור תגובותי באתר זה , כאשר הוא יכול לעשות זאת בעצמו בחינם ? זהו , יוסי ? זה התייחסותך לנושאים ספציפיים שאני מעלה בתגובותיי ? נו , ואחר כך אתה תמה שאני "יורד" על אנשים עם תובנות מוזרות כגון זו ? . איני שמאלני בכלל , אדון בלום , ואני חושף כאן את "ערוותם" של בלוגרים ומגיבים רבים גם מהשמאל , כמו קלינסקי וחבר תומכיו ההזויים , כמו גם של אילו מהימין , ואני לא עושה "חשבון" לכל המגיבים והבלוגרים הרדודים והפופוליסטים (לטעמי) , ומנסים כאן לטמטם את הקוראים , כאילו כולם אספסוף של אידיוטים ובורים. ובסוף : לא הבנתי את הקשר והלוגיקה , בין המושגים ".. בושה..ללא משוא פנים..גילוי נאות.." שאתה מציין , לבין רצוני לשמור על אנונימיות ופרטיות , ומעניין שאינך דורש זאת מהמגיבים שמצדדים בהשקפותיך , שרובם גם כן שומרים על אנונימיות !. תהיה לי בריא , יוסי.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
3
האיש שמבין בהכל
  דב הלמן   14/01/16 18:42
הוא קרא ידיעה על מה שקרה בקלן וכבר יודע שאירופה חצתה את נקודת האל חזור . הוא מבין דגול במה שמתרחש בארצות הברית ומסיק שאובמה נשיא כושל-כמובן כלכלה יציבה ביטוח בריאות לנזקקים ,הצלת תעשיית הרכב ועוד-כל זה לא משנה. רפובליקאי מבריק כמו בוש יכול לסבך את ארצות הברית בשתי מלחמות אבסורדיות הוצאות של טריליוני דולרים ולהוריש בנוסף כלכלה כושלת ויזכה לתרועות מאת מר בן צדף-ראייה מורכבת של מצבים היא ממש מעל ליכולותיו של הכותב.אני בוודאי לא טוען שאובמה לא שגה אבל הוא נמנע מלשגות באופן קריטי ולסבך את ארצות הברית במלחמות אוויליות שכחתי כמובן את "הידע" האדיר של בן צדף בכל נושאי הביטחון המקומי והעולמי ועד כהנה וכהנה-איש אשכולות ממש. קצת צניעות מר בן צדף ופחות קלישאות נבובות בבקשה
כתוב תגובה ל- דב הלמן
אני מציע לך להפסיק לקרוא את
  איתמר בן-סדק   14/01/16 22:59
בלוגים המבריקים שלי, ואין לי כל בעיה עם עובדת היותי ימני בדעות שלי. כאשר הייתי חובל שני באלטלנה ונפצעתי בהתקפת הסמול באירוע חמור זה, הבנתי שדרכי עם הימין.
כתוב תגובה ל- איתמר בן-סדק
אוי דובי דובי...
  מגיב ותיק   16/01/16 15:58
עד מתי תכה בכם האינדוקטרינציה האדמדמה שטבעו בנפשותיכם המבולבלות ?
אגב, לא הכרתי אותך כאיסטרטג כל כך דגול שם למעלה במוצב הרב חילי, אז למה לא תכתוב כמה מאמרים בזכות המתרחש באירופה ובארה"ב ?

פעם חשבתי שמה שלא עושה השכל יעשה הזמן.
אך אני מתבדה.

מהכחולים של פעם.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il